Jump to content

Skrejriteņa iegāde


Stasss
 Share

Recommended Posts

pirms 2 stundām , zmeyok teica:

Turas ļoti labi, nekas nepeld. Bet dabūt to gumiju virsū, tā gan bija problēma nopietna. Aizmugurējam ratam vēl, k-kā, bet priekšā pat pieklājīgi vārdi nenāk prātā, kā to visu aprakstīt.

Mikrene, labi daudz ziepes, apdedzināti pirksti. 5h un gatavs.

Izklausās ekstrēms pasākums tā riepu maiņa :D 

pirms 1 stundas , Stasss teica:

Ar ričuku tas pats, tikai jāmin.

Kā jau teicu, ričuks ir ričuks, skrejritenis ir skrejritenis...katram savi plusi un mīnusi. Pilsētā dzivoklī (ja nav atsevišķa telpa) man personīgi nepatīk lielgabarīta braucamos, kas ir palielam arī vello, turēt. Manā gadījumā - tie būtu 4.gab... Balkonu arī nevēlos aizkrāmēt.

Mājā man ir arī ričuki, šad tad forši izlaist kādu līkumu, bet jūtu, ka esmu palicis slinks uz pedāļu mīšanu... :D 

Tuvāko nedēļu laikā esmu iecerējis iepirkt kaut kādu Moto braucamo...kaut kā uz tehniku garīgais ir parāvis :)  

Link to comment
Share on other sites

energys

Savam sīkajam nopirku kaut kādu skrejriteni par 40 EUR. Protams bez elektriskās piedziņas. Lai tik skraida. trenējas, nav ko te jau no mazotnes izlaisties un beigās vēl apaugt ar lieko svaru. Tādu bērnu jau pilnas ielas, kuri uz elektriskajiem skrejriteņiem vai tiem dēļiem stāv... Enerģijas patēriņa nekāda...

Pats vispār arī esmu domājis par kaut kāda elektriskā dmapja iegādi, jo darbu sola pārcelt no tagadējiem 4.5km uz apmŗam 9km attālumu un gribētos mazāk tērēt naudu degvielai (kļūt zaļākam) :D Bet, skrejritenim + ir, ka lietus laikā saloki un kāp autobusā, bet elektriskam velospiēdam tomēr lilāks pielietojums + ērtāks. Un beigās vēl parēķinot, cik šāds braucamais maksā (kas domāts tautai virs 100kg, nevis līdz 100kg), tad diezgan ilgi vēl var degvielu dedzināt un braukt ar komfortu jebkādos lika apstākļos. :)

Link to comment
Share on other sites

Pirms 46 minūtēm , energys teica:

skrejritenim + ir, ka lietus laikā saloki un kāp autobusā, bet elektriskam velospiēdam tomēr

.., kā jebkuram velosipēdam, arī ir brīv tikt pārvadātam RS, tikai pīķa stundās nav pieklājīgi, bet to pašu var teikt arī par skrejriteni.

Link to comment
Share on other sites

energys
Pirms 2 minūtēm , 138 teica:

.., kā jebkuram velosipēdam, arī ir brīv tikt pārvadātam RS, tikai pīķa stundās nav pieklājīgi, bet to pašu var teikt arī par skrejriteni.

Nu skrejriteni Tu vari salocīt tik mazu, ka tas nemaz nestāv blakus veļukam.

Link to comment
Share on other sites

Vakardien un šodien brauciens, sākuma uzlāde 100%

Braucu Imanta-Vanšu tilts, pa krasteni tas veloceļš un līdzi Ozolam, vecais azūrs

Šodien tas pats otrā virzienā

Režīms Sporta, parastajā baigi negribējās, lēnāks un gausāks tomēr un knapi uz 10.iem paspēju rimi moku nopirkt :D

Nobraukts 27.2 un bača palika 32%. Reāli 30+ sanāk ar 1 baču

Citu dienu D tiks mēģināts

Screenshot_20200509-215945_Mi Home.jpg

Screenshot_20200510-122825_Mi Home.jpg

Link to comment
Share on other sites

Nu man arī ar pilnu uzlādi sanāk kaut kur 30+km. Visiem šiem elektrobraucamajiem ir tāda figņa, tiklīdz griez līdz galam ručku, tā bateriju ēd kā negudri. Tas pats arī braucot ar elektro auto. Pieredze ir ar VW Up, kuru tā dinamiskāk pabraucu, tā patēriņš 30% lielāks. Un tad šī baterija pietika kādiem 70km...  Tāpēc, drošs paliek nedrošs, jāņem līdzi kāds invertora tipa ģeņģeris elektromobīļa bagāžniekā, būs hibrīds :D ...

Link to comment
Share on other sites

Iekšdedzes dzinējs arī pilnā gāzē ēd ievērojami vairāk, kāpēc lai elektropiedziņai būtu savādāk.

Link to comment
Share on other sites

2020.05.10. , 20:50, kicker teica:

pa krasteni tas veloceļš un līdzi Ozolam, vecais azūrs

Kā tu šķērso dzelzceļu?

Tilta ietve Pļavnieku galā taču beidzas ar liftu, ja nekļūdos?

Link to comment
Share on other sites

pirms 4 stundām , 138 teica:

Kā tu šķērso dzelzceļu?

Tilta ietve Pļavnieku galā taču beidzas ar liftu, ja nekļūdos?

normāli lieto kāpnes, tāpat kā ar velosipēdu?

(mani gan vairāk interesētu kā klājas pļavniekos. vienreiz bija vajadzība tikt uz ulbrokas ielas apkaimi - tāda bedrograda....)

Link to comment
Share on other sites

Pirms 58 minūtēm , ervie teica:

normāli lieto kāpnes, tāpat kā ar velosipēdu?

Šitā?

 

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Pirms 22 minūtēm , 138 teica:

Šitā?

var arī tā :)

(vakardien garām ejot bija iespēja vērot, kā viens pusaudzis ar bezbateriju skrejriteni trenējās nobraukt pa lokālās maksimas 3 pakāpieniem...)

Link to comment
Share on other sites

Var, bet manuprāt ir nedaudz dīvaini ar velo vai skrejriteni veicamu maršrutu, kurš ietver trepes vai liftu, saukt par normālu.

Normāli būtu veloceliņš vai velojosla uz tā tilta.

Tīri normāli, manuprāt, un pilnībā atbilstoši CSN ir šo tiltu ar velosipēdu šķērsot pa brauktuvi. Tiesa, kad esmu tā darījis, daži autovadītāji brīžos, kad braucu taisni pa otro joslu, kur pirmā nogriežas uz kādu nobrauktuvi, ar skaņas signālu man ir darījuši zināmu savu, no manējā atšķirīgo, viedokli par šādas situācijas normalitāti. Bet šādi pārvietoties ar skrejriteni nebūtu īsti normāli pat manā pieticīgajā skatījumā.

Tāpēc mani patiesi interesē, kādā veidā šo infrastruktūras objektu šķērso @kicker :)

Link to comment
Share on other sites

Braucu šādi

Pie makdonalda/statoila pāri ielai un kartē tālākais maršruts redzams, tiltu neizmantoju

Kartē redzams galamēŗķis AST, līkums gan sanāk, bet nu, sākumā bija paredzēta maksima kas redzams, ka ir pa ceļam, bet tā pa stundu saīsinājusi darbalaiku, nākās doties uz Ozolu

Untitled.jpg

Labots - kicker
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Nācu no darba, un pēķšņi no skaidrām debesīm iespēra zibens un izdomāju, ka man tomēr vajag to dzelzi..

Biedri varētu iemest pēdējo review par savu pieredzi ar šiem aparātiem..

Vai 365 Mi Pro joprojām ir price/performance aparāts?

Link to comment
Share on other sites

itanium

Ir, jā, bet mani attur tas, ka nu jau baumo par M365 Pro 2.

Xiaomi-Mi-Electric-Scooter-1S-Lite-Pro2.

1S, kas ir ir atjaunināts M365, jau Ķīnā ir tirgošanā

Labots - itanium
Link to comment
Share on other sites

Es arī skatījos, ka būs otrais pro, BET, cena domāju kādu laiku nebūs ne tuvu kā tagad dabūjams pro, tākā manuprāt šobrīd labākais variants pa to naudu.

Drīz būs mēnesis kā vizinos, kautkādi 150km būs noripināti, praktiski katru dienu uz darbu braucu ar to aparātu

Citādi nekādu citu sūdzību nav un lēnām sāku samierināties un pieciest to, ka pie diezgan nelīdzena seguma ta vairāk pakrata.., ja uz veloceļa trāpa ir vispār ļoti feini, domāju sajūtas būtu arī pozitīvākas, ja ikdienas veicamais attālums būtu vairāk un caur centru piemēram.., vispār ērti un pa taisno.

 

Link to comment
Share on other sites

martinno

Šodien minos ar velo uz darbu - garām aiznesās kā vējš personāžs ar skrejriteni, kuram bija ļoti lielas riepas - nu, uz aci, vismaz kādi 30cm diametrā... No malas izskatījās ļoti ērti un stabili.
Kāds zina ar +/- kādu ierīci tas cilvēks pārvietojās?

Link to comment
Share on other sites

(labots)

Es atkal dauzījos pa bodēm un sajaucu galvu sev.

Biju jau pilnībā gatavs ņemt Xiaomi Pro, bet ieraudzīju šito un tagad esmu dilemmas priekšā.

https://gpspro.lv/products/lv/328/5534/sort/1/filter/0_0_0_0/Joyor-Elektriskais-skrejritenis-F3.html

Baigi jestrs aparāts, tikai nepatīk ka riepas mazākas un gāze regulējas kā kvadrai ar ručku.

Jāskatas testi..

Labots - Stasss
Link to comment
Share on other sites

(labots)

Nu tad kļuvu arī par Xiaomi Pro īpašnieku. Beigās izlēmu par labu brenda atpazīstamībai.

Jau paspēju izgāst pirmo riņķi ar nepilnīgi uzlādētu stock bateriju ar ķīnas strāvu.

Sanāca man 20 km un braucamais jau mironis. Pieļauju ka sākumā piedodami, jo aķim taču gan jau "apkatka" jāuztaisa, lai tas sāktu pilnvērtīgi darboties.

Tiesa, visu ceļu pilna ručka.

Teikšu uzreiz - slimoju ar lielummāniju, tāpēc man tas drapaks liekas bišķi par "īsu". Gribētos vairāk jaudas un pat lielāku ātrumu.

No izslavēta aparāta ar lielo p/p gribētos ko vairāk. Bet nu gan jau pārdzīvošu.

Tiem kas vēl nav citus lūžņus (lētākus) nopirkuši, teikšu uzreiz, ja nevarat atļauties nopirkt normālu verķi - tad labāk nepērkat vispār.

Ja pēc 10km jau jāsāk uztraukties, cik tad ilgi vēl izturēs, un vai tikšu atpakaļ, tad pie velna tādu aparātu. (Runāju par prastākiem aparātiem)

Karoč, nenopietnu cilvēku rotaļlieta!

Labots - Stasss
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Pirms 52 minūtēm , Stasss teica:

Gribētos vairāk jaudas un pat lielāku ātrumu.

nē nē nē draugi. uz bedrēm, velojoslām, trotuāriem - ticiet, nevajag vairāk.

es uz nākamsezonu skatos uz motorollera tipa drapaku, ar ko var līdzvērtīgi satiksmē piedalīties.

kāds ir provējis šos NIU  mūkusalas ielā?

Link to comment
Share on other sites

Just now, zmeyok teica:

nočiposi, būs ar jauda un ātrums. :yahoo:

Un zaudēta garantija?


Just now, ervie teica:

nē nē nē draugi. uz bedrēm, velojoslām, trotuāriem - ticiet, nevajag vairāk.

Piekrītu, bet par cik man uz darbu ir visa ceļa garumā taisns, gluds veloceļš, tad prasītos iedot mizā vairāk.

Link to comment
Share on other sites

1 stundu atpakaļ, Stasss teica:

Un zaudēta garantija?

 

 

Piekrītu, bet par cik man uz darbu ir visa ceļa garumā taisns, gluds veloceļš, tad prasītos iedot mizā vairāk.

 

Sākumā tie 25 liekas ok, bet kad blakus piebrauc tāds pats, vajag tak izcelties. 

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Pirms 1 minūtes , zmeyok teica:

Sākumā tie 25 liekas ok

Man jau sākumā tie 25 liekas maz. Izcelties tur nav ar ko. Lai izceltos, tad jāpērk aparāts par 2.5K, tad varbūt izcelsies.

Tagad aktuāli - vai "čipošana" automātiski zaudē garantiju?

Link to comment
Share on other sites

1 stundu atpakaļ, Stasss teica:

Tagad aktuāli - vai "čipošana" automātiski zaudē garantiju?

tā domāju - kas tur var lūst?

stūres statņa stiprinājuma elementi laikam jau bija sataisīti svaigākiem vietēji piegādātiem ne-Pro

riepas kameras izejmateriāls

gumijas plastmasas tāpat dabīgais nolietojums

ja tev piemēram motors nokurēsies vai kāda plate - tad gan noteikti paskatīsies vai tev ofic firmvāvere vai "uzlabota"  :)

 

Link to comment
Share on other sites

Pirms 1 minūtes , ervie teica:

ja tev piemēram motors nokurēsies vai kāda plate - tad gan noteikti paskatīsies vai tev ofic firmvāvere vai "uzlabota"  :)

tieši par šo arī domāju, ne jau par ko citu..

  • Slikti! 1
Link to comment
Share on other sites

Regisss
pirms 6 stundām , Stasss teica:

Karoč, nenopietnu cilvēku rotaļlieta!

no šī tajos stāvdrāžņos ir tieši 0... paņemtu kādu stieni vai EVO6 piem. tad runātu par nopietnu veču rotaļlietu...

Ar šādiem braukt pa trotuāriem un velo celiņiem nav īpaši prātīgi... it īpaši ja runā par vēl "čipotiem"... tas stāvdrāznis maz var normāli apstāties? tās bremzes viņiem smieklīgas... 

Link to comment
Share on other sites

(labots)
Pirms 17 minūtēm , Regisss teica:
pirms 6 stundām , Stasss teica:

Karoč, nenopietnu cilvēku rotaļlieta!

no šī tajos stāvdrāžņos ir tieši 0

Kā tu to domā? Tur ir rakstīts - nenopietnu cilvēku rotaļlieta, nevis nopietnu..

Pirms 17 minūtēm , Regisss teica:

tas stāvdrāznis maz var normāli apstāties? tās bremzes viņiem smieklīgas...

Elementāri. Kas vainas bremzēm?

Labots - Stasss
  • Patīk 1
  • Slikti! 1
Link to comment
Share on other sites

Regisss
Pirms 46 minūtēm , Stasss teica:

Elementāri. Kas vainas bremzēm?

cik esmu redzējis pie luksoforiem, tad tās bremzes neizskatās nopietnas 80-90+kg kopējai masai... es teiktu 3-4 straujākas apstāšanās un bremžu nav... un tas svars ar to ātrumu nu nezinu... jo reālas jau tikai priekšējās? Vai arī aizmugurējās ir? 

 

Pirms 48 minūtēm , Stasss teica:

Tur ir rakstīts - nenopietnu cilvēku rotaļlieta, nevis nopietnu..

pārlasījos, Tev taisnība... ;) 

Link to comment
Share on other sites

Neesmu vel skatījies uz bremžu klučiem pēc 150+km, bet stāšanās no pilnas ručkas ar šļūcošu pakaļējo riteni samērā strauja. 

 

download.jpg

Link to comment
Share on other sites

pirms 8 stundām , Regisss teica:

tad tās bremzes neizskatās nopietnas 80-90+kg kopējai masai... es teiktu 3-4 straujākas apstāšanās un bremžu nav... un tas svars ar to ātrumu nu nezinu... jo reālas jau tikai priekšējās? Vai arī aizmugurējās ir? 

varu par 365 pateikt  - nodilušos bremžu klučus mainīju pēc ~1400km braukšanas, viss ar ilgtspējību ir ok.

par bremzēšanas procesu protams - ir jādraudzējas ar galvu, jāprognozē kur kāds šķērslis var parādīties, jābūt gatavam nomest uz 0, jābūt gatavam lekt krūmos...

šiem agregātiem bīstamākais ir nevis bremzēšana, bet izslīdēšana. tur nu neko nevar darīt - lido un viss. rezultāti atbilstoši fizikai  - masa x ātruma starpība utt..

Link to comment
Share on other sites

2020.05.28. , 16:19, Stasss teica:

Gribētos vairāk jaudas un pat lielāku ātrumu.

Ja kopā ar šito tev negribas lielākus ratus, tad tev [pie Rīgas asfalta un "veloinfrastruktūras" kvalitātes] gribas vairāk lauztu kaulu.

 

2020.05.28. , 23:19, Regisss teica:

tās bremzes neizskatās nopietnas

Kā viņas tur stiprinās, ar "PM mount" kā ričukiem? Ja tā, tad advancētie skūterasti var apgreidoties uz Avid BB7 vai hidrauliku (ja tur ir kur izvilkt hidraulikas šļauku un kur uzlikt ručku (t.i. oriģinālā mehānikas ručka nav ņevjebenna integrēta stūrē)) :king2:

 

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Pirms 43 minūtēm , 138 teica:

Ja kopā ar šito tev negribas lielākus ratus, tad tev [pie Rīgas asfalta un "veloinfrastruktūras" kvalitātes] gribas vairāk lauztu kaulu.

Cik nobrauci ar elektroskūteri, līdz nonāci pie šāda secinājuma?

Link to comment
Share on other sites

Regisss
Pirms 51 minūtēm , 138 teica:

Ja tā, tad advancētie skūterasti var apgreidoties uz Avid BB7 vai hidrauliku (ja tur ir kur izvilkt hidraulikas šļauku un kur uzlikt ručku (t.i. oriģinālā mehānikas ručka nav ņevjebenna integrēta stūrē))

šis jau izklausās labāk... tikai manuprāt apstāties ar to pašu 80+kg braucēju nav ātri... Ok, man MTB ir XTR hidraulika +16cm rotori + esmu gadu gaitā atstrādājis bremzēt ar abām (gan priekša, gan aizmugure) un pateicoties amīša dakšai apstājās praktiski momentāli un pat pāri stūrei nepārrauju. Tikai pāris reizes gonkās ir tā bremzēts ka priekša biku izslīd... bet ar pirkstu jau koriģē pakaļas piesēdināšanu un tad abus līdz galam gandrīz... mocim tāpat - piesēdina nedaudz aizmuguri un 90% bremzēšana ar priekšu...

 

Bet kā tas notiek šiem stāvdrāžniem? Kā 80+kg var normāli apstāties no oficiāliem 25km/h? cik esmu pabraucis, tad pārsvarā stāvdrāžņi bremzē tikai ar aizmuguri, kas nozīmē izšļukšanu... vai es kļūdos? tie 25km/h kur cilvēki kā zvēri ganās ir padaudz... + ja ripinās normāli pa kalnu lejā, tad tās mazās bremzītes var normāli uzsilt... jau MTB var uzkarsēt ripinoties no Siguldas serpentīniem... ;) 

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Pirms 21 minūtēm , Stasss teica:

Cik nobrauci ar elektroskūteri, līdz nonāci pie šāda secinājuma?

0 m, toties pērnvasaras lauzto kaulu statistiku esmu redzējis ne tikai ziņās, bet arī paziņu lokā.

 

 


Stas, bet kāds tev iespaids no tavas braukšanas pieredzes -- saki, var ar tā izmēra ratiem arī ātrāk pabraukt pa Rīgas bedrēm, ielāpiem un apmalēm?

Link to comment
Share on other sites

Pirms 11 minūtēm , Regisss teica:

jau MTB var uzkarsēt ripinoties no Siguldas serpentīniem

Kāpēc nevienam no slavenajiem Latvijas jūtūberiem vēl nav ienākusi prātā doma kļūt vēl slavenākam, nobraucot no Turaidas kalna ar elektrostāvdrāzni?

Link to comment
Share on other sites

Tad nu jau savus 200km esmu novālējis pa nedēļu.. Liekas daudz ne?, bet tas ir sīkums..

Esmu jau apradis ar tiem 25 km/h un teikšu tā - priekš pilsētas centra, kur intenīvāka satiksme, gan gājēju, gan auto, tie 25 ir pat par ātru. Brīžiem jūtos kā lidojošs nepilnu 100 kg gaļas gabals. Ja aiz stūra parādītos kāda steidzīga pensionāre, domāju sekas būtu diezgan sūdīgas..

Manevrējot pa centru jau gandrīz norāvu pirmo kapotu, bet nu ne savas vainas pēc..auto uzgrieza priekšā, jo šoferi īsti nav mierā, ka skūteru noteikumi (vismaz pagaidām) atbilst gājēju noteikumiem.

Izlien arī pirmās slimības.. pāris dienas un kamera caura ritenim. Izrādas ka šiem aparātiem nepatīk patukšās riepas, un tas noved pie saberztām kamerām. Labi ka nomaiņa ir vienkārša, un to var izveikt mājā ar divām ēdamkarotēm. Jāievēro, lai riepās būtu 3 bari, tad tādas problēmas itkā nenotiek.

Ar tām bremzēm tiešām ir kā ir.. ja vajag uz sitiena stāties, tad jau jādomā cits risinājums.. ar bremzēm uzreiz neapstāties. Bet nu nav jau nekāds zvērīgais ātrums, lai nesamestu šķērsām un ar kājām nenobremzētu.

S režīmā ar savu svaru pietiek saviem nepilniem 30km..

D režīmā vairs aķis tā nesēst, un sanāks vairāk.

Vispār saprātīgs aparāts priekš Rīgas ielām..

P.S. Slinks gan palieku ātri, un aizmirstu par velosipēdu..?


Pirms 9 minūtēm , 138 teica:

Stas, bet kāds tev iespaids no tavas braukšanas pieredzes -- saki, var ar tā izmēra ratiem arī ātrāk pabraukt pa Rīgas bedrēm, ielāpiem un apmalēm?

Velkot piemēram pa Brīvībenes veloceļu gribētos iežmiegt kaut ko vairāk par 25.. bet visam citam pilnīgi pietiek 20-25..

Jāsaka, vairāk gribas jaudu nekā ātrumu. Lai šis no 0 ceļ ātrāk uz tiem 25.., tad būtu ok. Tas gan pa asfaltu, jo pa grunteni šis jau tāpat spolē, ka maz neliekas..:biggrin:

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Regisss
Pirms 2 minūtēm , Stasss teica:

un aizmirstu par velosipēdu..?

Tev vajag vienreiz pabraukt ar LABU velosipēdu... ;)  bet ričukam un stāvdrāznim jau dažādi pielietojumi... ar labu sporta riteni nebrauksi uzvalkā... bet ar stāvdrāzni mierīgi smuki uzvalciņā... tas no manas pieredzes... ;) 

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...