Jump to content

Pārlieciniet mani iet ar kājām 6km dienā jeb Cipargalvas par un pret auto īsām distancēm.


Recommended Posts

Vēl neapsvērti varianti: 1) pasaki darba devējam, ka tu strādāsi no mājām, jo ceļš uz darbu ir pārāk sarežģīts. Kā pierādījumu vari parādīt šo diskusiju.

2) Ja darbā ir duša, tad - Image result for running shoes nike . Skrienot ir galīgi pie kājas - līst vai nelīst. Ceļā ietaupīto laiku varēsi pavadīt dušā! Vieni vienīgi plusi :D 

  • Patīk 1
  • Haha 1
Link to post
Share on other sites
  • Replies 319
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • martinno

    40

  • Stasss

    25

  • itanium

    21

  • TOoMoOT

    15

Top Posters In This Topic

Popular Posts

ar kājām iet labi, kad nev vējš un slapjš sniegs sejā kad nav peļķes un auto kas tas peļķes šļāc virsū kad ej garos gumijniekos (nu laikam ne uz darbu) kad nav jānes iepirkumu mais

Vienreiz ziemā strādāju no mājām. Pēkšņi Windows izmet, ka atjauninājums gaida restartu. Izdomāju, ka uztaisīšu tēju un piekritu. Mhm.. pēc 10 min progress 7%! Nu neko, laiks daudz, izdomāju, ka jāiet

No Andreja Skaiļa daiļrades, atslodzei.    Negribēdams būt pārlieku nožēlojams, Ķirbests bija nopircis moskviču. Mazlietotu, protams, jo jaunu viņš nopirkt nespēja, tik daudz naudas sīkiem m

Posted Images

Domāju, ka nav jēgas kaut ko izgudrot, tik īsu attālumu var ar kājām katru dienu nostaigāt. Es savā laikā katru dienu uz/no darba nostaigāju 12km, un nelikās nekas graujošs.

Link to post
Share on other sites
Just now, versatile teica:

Ja autor dzīvo Juglā, bet darbs pie Dienvidu tilta - ar sabiedrisko minimums stunda un 2 transporti,

Ir ļoti maz sab transporta maršrutu kuri vai nu neiet caur centru vai kuriem viens galapunkts nav centrā.

 

Kāreizi no juglas uz ķengaru ir autobuss caur mežiku purčiku pļavkiem, bet ar viņu nokļūt no gala līdz galam nav ātrāk kā caur centru.

Ir Rīgā vēl čupa ne-caur-centru maršrutu, bet viņi lielākā daļa tādi lēni un līkumoti, izņemot vienīgi to kas no purčika uz grāvi, tas ir riktīgi nais, un no ķengara uz zepu arī laikam ir normāls.

Link to post
Share on other sites
Pirms 1 minūtes , ieleja teica:

sajaucu autoru ar vienu vārdabrāli

 

bet par to kolēģēšanos ikdienā - sen, sen, kad nopirku pirmo auto, viena piesakās, ka vakaros viņai būtu ērti, es nu ok, pa ceļam, ko ne. pirmajā vakarā, kur viņu izlaist, nu būtu ērti līdz viņas autobusa pieturai (+1,5km x2), ok, vai tad grūti. otrajā vakarā, viņa jau 15 minūtes pirms darba laika beigām, nu braucam! trešās dienas vakarā notinos 2 stundas iepriekš un kopš tās dienas braucu parasti viens

 

Pilnīga un absolūta patiesība. Tad ir uzlikts kā pienākums - arī ierobežojums katru dienu - ok, dažreiz jau var, bet ne katru dienu.

  • Patīk 1
Link to post
Share on other sites
pirms 1 stundas , Stasss teica:

@rooyar

Problēma ir tur ka mēs dzīvojam jau 2019 gadā, nevis 1960, kad gandrīz vienīgais 4riteņu transports bija zirga rati. Nav tas laikmets, lai šādos attālumos bezjedzīgi tērētu laiku 250 dienas gadā.

No vienas puses fiziskas aktivitātes ir vajadzīgs un JA autors darbā sēž un mājās arī - tad iet nebūtu bezjēdzīgi. Komforts gan cieš.

Link to post
Share on other sites

Man praktiski katru dienu sanāk ap 10k soļu, hvz cik km, lai gan daudz arī braucu ar auto. Pa pilsētu max pārvietojos ar k2, jo besī korķi un parkinga vietu meklēšana un cena.

  • Patīk 2
Link to post
Share on other sites

Darbā es sēžu, bet fiziskām aktivitātēm laiku rodu brīvajā laikā - velo, skrituļslidas, baseins, ziemā slēpošana/slidošana...
Katrā ziņā, nav tā, ka es veļos un staigāšana būtu mans glābiņš. Jā, nenoliedzu, ka staigāt ir veselīgi, bet tam nevajadzētu būt piespiedu kārtā.

Link to post
Share on other sites
pirms 2 stundām , Stasss teica:

@rooyar

Problēma ir tur ka mēs dzīvojam jau 2019 gadā, nevis 1960, kad gandrīz vienīgais 4riteņu transports bija zirga rati. Nav tas laikmets, lai šādos attālumos bezjedzīgi tērētu laiku 250 dienas gadā.

mēs te runājam pa 28 minūšu gājienu...

Edited by rooyar
Link to post
Share on other sites
Just now, versatile teica:

Tāpēc, ka bezjēdzīgi līkumains Vidzemes pusē.

Es brīnos, kādi apsvērumi  maršruta autoriem bija par pamatu viņu no purčika uz mežiku izvilkt pa g astras - lielvārdes un tad caur fakin mežu, nevis garām mežam pa otru pusi pa ulbrokas. Tā viņš būtu par kādām astoņām minūtēm ātrāks, un tie, cik, pāris? braucēji kam vajag uz tuvo purčiku, tur mierīgi varētu nokļūt ar pārsēšanos.

Hz cik funkcionāls ir līkums caur mežiku piecpadsmitajam tavā bildē, bet trīsdesmit pirmajam tāda par laimi nav, bet caur mežu brauc viņi abi, nu kāpēc.

Link to post
Share on other sites

A tāpēc, ka aizvēsturē Juglas iela nesavienoja Juglu ar Lubānas ielu; ielu uzbūvēja, maršruti palika.

Kurš tad no laba prāta elektorātu čakarēs - cilvēkiem tak jebkuras pārmaiņas nepatīk. Cik mums sabtransa maršrutu iet pāri D-tiltam?

Edited by versatile
Link to post
Share on other sites

Kā te tika jau pieminēts - var iet kājām, kad ir labs laiks vai noskaņojums vai promiles vai viss kopā, un ir labi ja ir alternatīva autiņa izskatā. 

  • Patīk 1
Link to post
Share on other sites

Karoč jau no gadiem 15, es savu pakaļu pārvietoju tikai ar auto. Gandrīz pusi pa Rīgu no tiem.

Tolaik dzīvoju apmēram Ķengaragam pa vidu un darbs bija Deglavas ielas otrā galā Pļavniekos.

Bija brīdis, ka man piespiedu kārtā nācās palikt uz brīdi bez sava braucamā.

Es domāju - nu ir nāve..jo kas ir Rīgas Satiksme, zināju tikai tik daudz, cik redzēju auto pa logu.

Ar šausmām sāku pārvietoties ar autobusu - es biju vienkārši izbrīnīts, cik viss ir ok. Domāju ka sēdēšu korķos, kavēšu darbu, stresošu.

Izrādās, nekā tamlīdzīga. Līdz darbam tiku 22 min +/- kāda minūte, atkarīga no satiksmes intensitātes (ja pareiz atceros).

Nodomāju - nafig es te domāt par auto, dzīt remontos, pildīt degvielu un domāt par visu pārējo (nodokļi, apdrošināšana), ja es varu braucot uz darbu vienkārši izlasīt telefonā rīta ziņas, sazināties, kas man aktuāls, nedomājot visu ceļu par satiksmi utt. vienkārši relax par 1.15Eur. Tā es bez auto nodzīvoju daudzus mēnešus, jo vienkārši neredzēju tam vajadzību dotajā laikā.

Edited by Stasss
Link to post
Share on other sites
Pirms 15 minūtēm , androidz teica:

Kā te tika jau pieminēts - var iet kājām, kad ir labs laiks vai noskaņojums vai promiles vai viss kopā, un ir labi ja ir alternatīva autiņa izskatā. 

Ja būs alternatīva autiņa izskatā, tad autors viennozīmīgi visu laiku ar to arī pārvietosies - iz dzīves patiesība.

Link to post
Share on other sites

Par to auto aizstāšanu ar RS ir muļķības - nederēs visiem. Ja pārvietojies ar sab. trans. , tad darbam jābūt kaut kur pieturas tuvumā. Visu laiku ir jāštuko kad un uz kurieni var tikt. Nu visbeidzot ziemas sezonā nemaz viņi tik silti un patīkami nav. 

Tomēr auto dod brīvības sajūtu un mobilitāti.

Link to post
Share on other sites
Just now, xp teica:

Par to auto aizstāšanu ar RS ir muļķības - nederēs visiem. Ja pārvietojies ar sab. trans. , tad darbam jābūt kaut kur pieturas tuvumā. Visu laiku ir jāštuko kad un uz kurieni var tikt. Nu visbeidzot ziemas sezonā nemaz viņi tik silti un patīkami nav. 

Tomēr auto dod brīvības sajūtu un mobilitāti.

Muļķības tās nav, bet protams der tikai samērā retos gadījumos. Manā gadījumā pietura 500m, buss ik pēc 15min..izkāpju pie darba durvīm.

Nē nu ja ziemas -20 grādos omulīgāk ir 3km kājām - tad visu cieņu..

Protams auto ir daudz plusu, bet ir arī savi mīnusi ar izmaksām.

Link to post
Share on other sites
Pirms 16 minūtēm , Mielestapa teica:

Tad vietējie saulesbrāļi uz darbu un atpakaļ aizvilks ar ratiem, auto nebūs vajadzīgs.

Vispār laba doma, iespējams, Bolt atmaksājas?

Link to post
Share on other sites
Pirms 13 minūtēm , ieleja teica:

vai tad Bolt nav kā uz durvīm rakstīts - 2€/km?

Ir, bet tās cenas ir spēkā, ja iekāp, neizmantojot Bolt/Yandex lietotni.

Trakums

Link to post
Share on other sites
Pirms 19 minūtēm , CAP teica:

p.s. pats ikdienā uz/no darba ar kājām, bet nu man te attālums ~1-1,5km... vienā virzienā..

Gan jau darbā ierodies pats pēdējais. :)

Bet darbs tik tuvu arī nav baigi labā lieta - visu laiku jūties kā darbā!

Link to post
Share on other sites

Ne pirmais / ne pēdējais.. :D

 

kādu pusotru gadu sanāca pastrādāt režīmā Jelgava/Rīga.. celties 6os, lai būtu darbā 8ņos.. un pēc darba pus5os, mājās ap 6iem... da nu... Tagad man tas prasa 10min standartā.. vai, ja sīkie uz bd... tad mazliet vairāk.. viss pa ceļam.

 

par jušanos.. nop.. attālumam pilnīgi ar to nekāda sakara, tici vai nē.. izejot pa darba vietas durvīm es par darbu faktiski nedomāju.. tā esmu sevi psiholoģiski noregulējis.. darbs darbā... pārējais ārpus. Specifikas dēļ gan atvaļinājumā šad un tad nākas atbildēt, ja zvana priekšniecība :D

 

Ja es iedomājos, ka man šis maršruts jāmēro ar auto... ikdienā noteikti nē... nepraktiski.

Link to post
Share on other sites

Darbā nav jāierodas pirmajam :) Bet nu tie teksti, ka ceļā pavadīto laiku var izmantot lietderīgāk, attīstoties un pilnveidojoties, lai darba devējs ātrāk tiek pie jaunākā modeļa Lamborghini...

Bērnībā ~3km līdz skolai un atpakaļ, arī sestdienās, tā bija norma, fantastiska bij sajūta, kad senči pirmo vellapēdu uzdāvināja, vēlāk, vasaru strādājot kolhozā, sakrāju mopēdam, bet tā kā tā lamata vairāk nerūca, nekā rūca, tāpat tie 6 km katru dienu 8 gadus :D

Link to post
Share on other sites
Pirms 14 minūtēm , aoma teica:

Bērnībā ~3km līdz skolai un atpakaļ, // 8 gadus

piedzīvots.. manā gadījumā bija 3,5km un kādi 6i gadi laikam.. ceļš vidēji 45min-1h.. retos izņēmumos ilgāk :D Eh, bija laiki... bet tie bija citi laiki, citi apstākļi un vide... velo jau bija ūber štelle..

 

gājām parasti bariņā.. kaimiņbērni.. viensētas/lauku apvidus... kompānijā jautrāk :D gadījās reizes, kad viens pats.. gadījās reizes, kad kaimiņš ar zirdziņu aizveda/paveda kādu gabalu un jau bija wow..

 

Jebkurā gadījumā pateicoties tam periodam un nepalikšanai Rīgā.. tā teikt nesamaitājos un norūdīju raksturu...

Edited by CAP
Link to post
Share on other sites
alusbundza
pirms 5 stundām , Stasss teica:

. Manā gadījumā pietura 500m, buss ik pēc 15min..izkāpju pie darba durvīm.

manā gadījumā, - izeju pa ārdurvīm, un esmu darbā ….., tālākā aitu novietne - 200 metri, katru rītu jāiet un jāataisa durvis, parasti eju ar kājām, kaut gan varētu braukt ar riteni, moci, traktoru, vai auto ….


pirms 3 stundām , CAP teica:

tā teikt nesamaitājos un norūdīju raksturu...

tiešām?, man jau liekas, - pilnīgs bezcers ………………………...

Link to post
Share on other sites
pirms 6 stundām , Usins teica:

No vienas puses fiziskas aktivitātes ir vajadzīgs un JA autors darbā sēž un mājās arī - tad iet nebūtu bezjēdzīgi. Komforts gan cieš.

Es nedomāju labāk sēdēt sastrēgumos ,tad vismaz labāk izvēlēties riteni.

Link to post
Share on other sites

re, kur auto https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ford/ka/cllxb.html

Visādi mazie mopēdauto ar 0.4 - 0.6L dzinējiem nejēgā dārgi.

Vai nu kādu mazo auto ar mazu nodokli, vai arī kārtīgi piemaksāt un rēķināt, ka pēc gada - diviem būs kaut kāda vērtība, par kuru to auto varēs pārdot. Un vēl kārtīgu elektrovelosipēdu labam laikam.


3km distancei būs gana labi.

Link to post
Share on other sites

Pirms kāda pusgada ss.com bija par 700 EUR Fiat Marea ar nobraukumu laikam 180K

tajās bildēs izskatījās reāli kopts un labs. Var noveikties ar ne brendīgu, pajaunu, gana labu auto.

Edited by Raimonds1
Link to post
Share on other sites

Nu un. Vai nav vienalga cik liels nobraukums. Tāpat jūlijā izmetīs. Gan jau to šausminoši lielo nobraukumu 1000km izturēs!

Edited by Zoom
  • Patīk 1
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...