TOoMoOT Septembris 17, 2019 Share Septembris 17, 2019 Vēl neapsvērti varianti: 1) pasaki darba devējam, ka tu strādāsi no mājām, jo ceļš uz darbu ir pārāk sarežģīts. Kā pierādījumu vari parādīt šo diskusiju. 2) Ja darbā ir duša, tad - . Skrienot ir galīgi pie kājas - līst vai nelīst. Ceļā ietaupīto laiku varēsi pavadīt dušā! Vieni vienīgi plusi 1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
martinno Septembris 17, 2019 Author Share Septembris 17, 2019 (labots) 1) neapsveru. 2) fiziskās sagatavotības līmenis neatbilst šādai versijai Labots Septembris 17, 2019 - martinno Link to comment Share on other sites More sharing options...
itanium Septembris 17, 2019 Share Septembris 17, 2019 Tu gadījumā neskrituļoji?https://www.thisiswhyimbroke.com/electric-off-road-rollerblades/ 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
martinno Septembris 17, 2019 Author Share Septembris 17, 2019 Šis ir vēl lielāks marazms nekā elektro skrejriteņi... Kāpēc ir jāizdomā kaut kas tāds? Link to comment Share on other sites More sharing options...
xp Septembris 17, 2019 Share Septembris 17, 2019 Domāju, ka nav jēgas kaut ko izgudrot, tik īsu attālumu var ar kājām katru dienu nostaigāt. Es savā laikā katru dienu uz/no darba nostaigāju 12km, un nelikās nekas graujošs. Link to comment Share on other sites More sharing options...
138 Septembris 17, 2019 Share Septembris 17, 2019 Just now, versatile teica: Ja autor dzīvo Juglā, bet darbs pie Dienvidu tilta - ar sabiedrisko minimums stunda un 2 transporti, Ir ļoti maz sab transporta maršrutu kuri vai nu neiet caur centru vai kuriem viens galapunkts nav centrā. Kāreizi no juglas uz ķengaru ir autobuss caur mežiku purčiku pļavkiem, bet ar viņu nokļūt no gala līdz galam nav ātrāk kā caur centru. Ir Rīgā vēl čupa ne-caur-centru maršrutu, bet viņi lielākā daļa tādi lēni un līkumoti, izņemot vienīgi to kas no purčika uz grāvi, tas ir riktīgi nais, un no ķengara uz zepu arī laikam ir normāls. Link to comment Share on other sites More sharing options...
versatile Septembris 17, 2019 Share Septembris 17, 2019 Tāpēc, ka bezjēdzīgi līkumains Vidzemes pusē. Link to comment Share on other sites More sharing options...
xp Septembris 17, 2019 Share Septembris 17, 2019 Pirms 1 minūtes , ieleja teica: sajaucu autoru ar vienu vārdabrāli bet par to kolēģēšanos ikdienā - sen, sen, kad nopirku pirmo auto, viena piesakās, ka vakaros viņai būtu ērti, es nu ok, pa ceļam, ko ne. pirmajā vakarā, kur viņu izlaist, nu būtu ērti līdz viņas autobusa pieturai (+1,5km x2), ok, vai tad grūti. otrajā vakarā, viņa jau 15 minūtes pirms darba laika beigām, nu braucam! trešās dienas vakarā notinos 2 stundas iepriekš un kopš tās dienas braucu parasti viens Pilnīga un absolūta patiesība. Tad ir uzlikts kā pienākums - arī ierobežojums katru dienu - ok, dažreiz jau var, bet ne katru dienu. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Usins Septembris 17, 2019 Share Septembris 17, 2019 pirms 1 stundas , Stasss teica: @rooyar Problēma ir tur ka mēs dzīvojam jau 2019 gadā, nevis 1960, kad gandrīz vienīgais 4riteņu transports bija zirga rati. Nav tas laikmets, lai šādos attālumos bezjedzīgi tērētu laiku 250 dienas gadā. No vienas puses fiziskas aktivitātes ir vajadzīgs un JA autors darbā sēž un mājās arī - tad iet nebūtu bezjēdzīgi. Komforts gan cieš. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Racer Septembris 17, 2019 Share Septembris 17, 2019 Man praktiski katru dienu sanāk ap 10k soļu, hvz cik km, lai gan daudz arī braucu ar auto. Pa pilsētu max pārvietojos ar k2, jo besī korķi un parkinga vietu meklēšana un cena. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
martinno Septembris 17, 2019 Author Share Septembris 17, 2019 Darbā es sēžu, bet fiziskām aktivitātēm laiku rodu brīvajā laikā - velo, skrituļslidas, baseins, ziemā slēpošana/slidošana... Katrā ziņā, nav tā, ka es veļos un staigāšana būtu mans glābiņš. Jā, nenoliedzu, ka staigāt ir veselīgi, bet tam nevajadzētu būt piespiedu kārtā. Link to comment Share on other sites More sharing options...
rooyar Septembris 17, 2019 Share Septembris 17, 2019 (labots) Varbūt tad par skādi vel nenāk helicopteris vai Lidmašīnu ? Labots Septembris 17, 2019 - rooyar Link to comment Share on other sites More sharing options...
rooyar Septembris 17, 2019 Share Septembris 17, 2019 (labots) pirms 2 stundām , Stasss teica: @rooyar Problēma ir tur ka mēs dzīvojam jau 2019 gadā, nevis 1960, kad gandrīz vienīgais 4riteņu transports bija zirga rati. Nav tas laikmets, lai šādos attālumos bezjedzīgi tērētu laiku 250 dienas gadā. mēs te runājam pa 28 minūšu gājienu... Labots Septembris 17, 2019 - rooyar Link to comment Share on other sites More sharing options...
138 Septembris 17, 2019 Share Septembris 17, 2019 Just now, versatile teica: Tāpēc, ka bezjēdzīgi līkumains Vidzemes pusē. Es brīnos, kādi apsvērumi maršruta autoriem bija par pamatu viņu no purčika uz mežiku izvilkt pa g astras - lielvārdes un tad caur fakin mežu, nevis garām mežam pa otru pusi pa ulbrokas. Tā viņš būtu par kādām astoņām minūtēm ātrāks, un tie, cik, pāris? braucēji kam vajag uz tuvo purčiku, tur mierīgi varētu nokļūt ar pārsēšanos. Hz cik funkcionāls ir līkums caur mežiku piecpadsmitajam tavā bildē, bet trīsdesmit pirmajam tāda par laimi nav, bet caur mežu brauc viņi abi, nu kāpēc. Link to comment Share on other sites More sharing options...
versatile Septembris 17, 2019 Share Septembris 17, 2019 (labots) A tāpēc, ka aizvēsturē Juglas iela nesavienoja Juglu ar Lubānas ielu; ielu uzbūvēja, maršruti palika. Kurš tad no laba prāta elektorātu čakarēs - cilvēkiem tak jebkuras pārmaiņas nepatīk. Cik mums sabtransa maršrutu iet pāri D-tiltam? Labots Septembris 17, 2019 - versatile Link to comment Share on other sites More sharing options...
androidz Septembris 17, 2019 Share Septembris 17, 2019 Kā te tika jau pieminēts - var iet kājām, kad ir labs laiks vai noskaņojums vai promiles vai viss kopā, un ir labi ja ir alternatīva autiņa izskatā. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stasss Septembris 17, 2019 Share Septembris 17, 2019 (labots) Karoč jau no gadiem 15, es savu pakaļu pārvietoju tikai ar auto. Gandrīz pusi pa Rīgu no tiem. Tolaik dzīvoju apmēram Ķengaragam pa vidu un darbs bija Deglavas ielas otrā galā Pļavniekos. Bija brīdis, ka man piespiedu kārtā nācās palikt uz brīdi bez sava braucamā. Es domāju - nu ir nāve..jo kas ir Rīgas Satiksme, zināju tikai tik daudz, cik redzēju auto pa logu. Ar šausmām sāku pārvietoties ar autobusu - es biju vienkārši izbrīnīts, cik viss ir ok. Domāju ka sēdēšu korķos, kavēšu darbu, stresošu. Izrādās, nekā tamlīdzīga. Līdz darbam tiku 22 min +/- kāda minūte, atkarīga no satiksmes intensitātes (ja pareiz atceros). Nodomāju - nafig es te domāt par auto, dzīt remontos, pildīt degvielu un domāt par visu pārējo (nodokļi, apdrošināšana), ja es varu braucot uz darbu vienkārši izlasīt telefonā rīta ziņas, sazināties, kas man aktuāls, nedomājot visu ceļu par satiksmi utt. vienkārši relax par 1.15Eur. Tā es bez auto nodzīvoju daudzus mēnešus, jo vienkārši neredzēju tam vajadzību dotajā laikā. Labots Septembris 17, 2019 - Stasss Link to comment Share on other sites More sharing options...
xp Septembris 17, 2019 Share Septembris 17, 2019 Pirms 15 minūtēm , androidz teica: Kā te tika jau pieminēts - var iet kājām, kad ir labs laiks vai noskaņojums vai promiles vai viss kopā, un ir labi ja ir alternatīva autiņa izskatā. Ja būs alternatīva autiņa izskatā, tad autors viennozīmīgi visu laiku ar to arī pārvietosies - iz dzīves patiesība. Link to comment Share on other sites More sharing options...
androidz Septembris 17, 2019 Share Septembris 17, 2019 Nu tad tā tam arī būt... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Populārs ieraksts Mielestapa Septembris 17, 2019 Populārs ieraksts Share Septembris 17, 2019 Varbūt tos 600 eiro ieguldīt nevis auto, bet jēdzīgā kandžas aparātā. Tad vietējie saulesbrāļi uz darbu un atpakaļ aizvilks ar ratiem, auto nebūs vajadzīgs. 1 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
xp Septembris 17, 2019 Share Septembris 17, 2019 Par to auto aizstāšanu ar RS ir muļķības - nederēs visiem. Ja pārvietojies ar sab. trans. , tad darbam jābūt kaut kur pieturas tuvumā. Visu laiku ir jāštuko kad un uz kurieni var tikt. Nu visbeidzot ziemas sezonā nemaz viņi tik silti un patīkami nav. Tomēr auto dod brīvības sajūtu un mobilitāti. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stasss Septembris 17, 2019 Share Septembris 17, 2019 Just now, xp teica: Par to auto aizstāšanu ar RS ir muļķības - nederēs visiem. Ja pārvietojies ar sab. trans. , tad darbam jābūt kaut kur pieturas tuvumā. Visu laiku ir jāštuko kad un uz kurieni var tikt. Nu visbeidzot ziemas sezonā nemaz viņi tik silti un patīkami nav. Tomēr auto dod brīvības sajūtu un mobilitāti. Muļķības tās nav, bet protams der tikai samērā retos gadījumos. Manā gadījumā pietura 500m, buss ik pēc 15min..izkāpju pie darba durvīm. Nē nu ja ziemas -20 grādos omulīgāk ir 3km kājām - tad visu cieņu.. Protams auto ir daudz plusu, bet ir arī savi mīnusi ar izmaksām. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ju Septembris 17, 2019 Share Septembris 17, 2019 Pirms 16 minūtēm , Mielestapa teica: Tad vietējie saulesbrāļi uz darbu un atpakaļ aizvilks ar ratiem, auto nebūs vajadzīgs. Vispār laba doma, iespējams, Bolt atmaksājas? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zin... Septembris 17, 2019 Share Septembris 17, 2019 Hz cik tagad ir, lidosta - Imantas gals (kur sākas tramvajs) 3,70€ samaksāju nedēļu atpakaļ Link to comment Share on other sites More sharing options...
laikamTak Septembris 17, 2019 Share Septembris 17, 2019 Kādreiz, lai par kaut ko pārliecinātu, nemaz nevajadzēja daudz - bikses nost un pa purnu. Vai tad tagad ir savādāk? Link to comment Share on other sites More sharing options...
itanium Septembris 17, 2019 Share Septembris 17, 2019 Pirms 13 minūtēm , ieleja teica: vai tad Bolt nav kā uz durvīm rakstīts - 2€/km? Ir, bet tās cenas ir spēkā, ja iekāp, neizmantojot Bolt/Yandex lietotni. Trakums Link to comment Share on other sites More sharing options...
Populārs ieraksts CAP Septembris 17, 2019 Populārs ieraksts Share Septembris 17, 2019 (labots) ja tēmu pareizi uztvēru, tad še mani 2c.. 3km vienā virzienā t.b. 6km ikdienas ar kājām.. ir mazliet perebors.. siltajā laikā velo.. atsevišķās reizēs, protams, var ar kājām.. mašīna pa lielam ikdienā arī perebors (varbūt, izņemot, ja nav problēmu ar parkingu).. tobiš jāskatās.. velo vai sabiedriskais.. vai apvienojums.. ar kājām+sab... te jau jāskata no konkrētas lokācijas/sab.pieejamības. p.s. pats ikdienā uz/no darba ar kājām, bet nu man te attālums ~1-1,5km... vienā virzienā.. Labots Septembris 17, 2019 - CAP 4 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
xp Septembris 17, 2019 Share Septembris 17, 2019 Pirms 19 minūtēm , CAP teica: p.s. pats ikdienā uz/no darba ar kājām, bet nu man te attālums ~1-1,5km... vienā virzienā.. Gan jau darbā ierodies pats pēdējais. Bet darbs tik tuvu arī nav baigi labā lieta - visu laiku jūties kā darbā! Link to comment Share on other sites More sharing options...
CAP Septembris 17, 2019 Share Septembris 17, 2019 Ne pirmais / ne pēdējais.. kādu pusotru gadu sanāca pastrādāt režīmā Jelgava/Rīga.. celties 6os, lai būtu darbā 8ņos.. un pēc darba pus5os, mājās ap 6iem... da nu... Tagad man tas prasa 10min standartā.. vai, ja sīkie uz bd... tad mazliet vairāk.. viss pa ceļam. par jušanos.. nop.. attālumam pilnīgi ar to nekāda sakara, tici vai nē.. izejot pa darba vietas durvīm es par darbu faktiski nedomāju.. tā esmu sevi psiholoģiski noregulējis.. darbs darbā... pārējais ārpus. Specifikas dēļ gan atvaļinājumā šad un tad nākas atbildēt, ja zvana priekšniecība Ja es iedomājos, ka man šis maršruts jāmēro ar auto... ikdienā noteikti nē... nepraktiski. Link to comment Share on other sites More sharing options...
aoma Septembris 17, 2019 Share Septembris 17, 2019 Darbā nav jāierodas pirmajam Bet nu tie teksti, ka ceļā pavadīto laiku var izmantot lietderīgāk, attīstoties un pilnveidojoties, lai darba devējs ātrāk tiek pie jaunākā modeļa Lamborghini... Bērnībā ~3km līdz skolai un atpakaļ, arī sestdienās, tā bija norma, fantastiska bij sajūta, kad senči pirmo vellapēdu uzdāvināja, vēlāk, vasaru strādājot kolhozā, sakrāju mopēdam, bet tā kā tā lamata vairāk nerūca, nekā rūca, tāpat tie 6 km katru dienu 8 gadus Link to comment Share on other sites More sharing options...
CAP Septembris 17, 2019 Share Septembris 17, 2019 (labots) Pirms 14 minūtēm , aoma teica: Bērnībā ~3km līdz skolai un atpakaļ, // 8 gadus piedzīvots.. manā gadījumā bija 3,5km un kādi 6i gadi laikam.. ceļš vidēji 45min-1h.. retos izņēmumos ilgāk Eh, bija laiki... bet tie bija citi laiki, citi apstākļi un vide... velo jau bija ūber štelle.. gājām parasti bariņā.. kaimiņbērni.. viensētas/lauku apvidus... kompānijā jautrāk gadījās reizes, kad viens pats.. gadījās reizes, kad kaimiņš ar zirdziņu aizveda/paveda kādu gabalu un jau bija wow.. Jebkurā gadījumā pateicoties tam periodam un nepalikšanai Rīgā.. tā teikt nesamaitājos un norūdīju raksturu... Labots Septembris 17, 2019 - CAP Link to comment Share on other sites More sharing options...
alusbundza Septembris 17, 2019 Share Septembris 17, 2019 pirms 5 stundām , Stasss teica: . Manā gadījumā pietura 500m, buss ik pēc 15min..izkāpju pie darba durvīm. manā gadījumā, - izeju pa ārdurvīm, un esmu darbā ….., tālākā aitu novietne - 200 metri, katru rītu jāiet un jāataisa durvis, parasti eju ar kājām, kaut gan varētu braukt ar riteni, moci, traktoru, vai auto …. pirms 3 stundām , CAP teica: tā teikt nesamaitājos un norūdīju raksturu... tiešām?, man jau liekas, - pilnīgs bezcers ………………………... Link to comment Share on other sites More sharing options...
rooyar Septembris 17, 2019 Share Septembris 17, 2019 pirms 6 stundām , Usins teica: No vienas puses fiziskas aktivitātes ir vajadzīgs un JA autors darbā sēž un mājās arī - tad iet nebūtu bezjēdzīgi. Komforts gan cieš. Es nedomāju labāk sēdēt sastrēgumos ,tad vismaz labāk izvēlēties riteni. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Raimonds1 Septembris 17, 2019 Share Septembris 17, 2019 re, kur auto https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ford/ka/cllxb.html Visādi mazie mopēdauto ar 0.4 - 0.6L dzinējiem nejēgā dārgi. Vai nu kādu mazo auto ar mazu nodokli, vai arī kārtīgi piemaksāt un rēķināt, ka pēc gada - diviem būs kaut kāda vērtība, par kuru to auto varēs pārdot. Un vēl kārtīgu elektrovelosipēdu labam laikam. 3km distancei būs gana labi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Raimonds1 Septembris 17, 2019 Share Septembris 17, 2019 https://www.ss.lv/msg/lv/transport/moto-transport/quadrocycles/atv/iegdj.html kvadra https://www.ss.lv/msg/lv/transport/moto-transport/quadrocycles/atv/ibjih.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
kaads Septembris 17, 2019 Share Septembris 17, 2019 2019.09.16. , 15:18, androidz teica: Bet reāli, pērc vien elektro skūteri un miers. visiem gadalaikiem un ceļiem, skrejriteņa versija Tikai pāri budžetam https://www.indiegogo.com/projects/track1-the-world-s-most-capable-off-road-eboard#/?utm_source=thisiswhyimbroke.com&utm_medium=referral Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zoom Septembris 17, 2019 Share Septembris 17, 2019 Atradu! 07.2020 600EUR: https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ford/escort/apieb.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
alusbundza Septembris 17, 2019 Share Septembris 17, 2019 Pirms 2 minūtēm , Zoom teica: Atradu! ar 129 000 km nobraukumu …………, pilnīgi jauns auto ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Raimonds1 Septembris 17, 2019 Share Septembris 17, 2019 (labots) Pirms kāda pusgada ss.com bija par 700 EUR Fiat Marea ar nobraukumu laikam 180K tajās bildēs izskatījās reāli kopts un labs. Var noveikties ar ne brendīgu, pajaunu, gana labu auto. Labots Septembris 17, 2019 - Raimonds1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zoom Septembris 17, 2019 Share Septembris 17, 2019 (labots) Nu un. Vai nav vienalga cik liels nobraukums. Tāpat jūlijā izmetīs. Gan jau to šausminoši lielo nobraukumu 1000km izturēs! Labots Septembris 17, 2019 - Zoom 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu
Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas
Izveidot jaunu kontu
Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!
Reģistrēt jaunu kontuPierakstīties
Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!
Pierakstīties tagad!