Jump to content

Ja pērk lietotu auto, kuriem no autoplačiem (nosaukums vai adrese) var uzticēties?


Recommended Posts

Kuriem no zināmajiem autoplačiem Rīgā vai apkārtnē (Jelgavā vai citviet, ja ir tāda vēlēšanās izteikties) jūs ieteiktu iet ar līkumu, bet kuriem tomēr uzskatāt (jūsu pieredze), ka var uzticēties, meklējot lietotu vai mazlietotu auto -  gan auto nobraukuma ziņā, gan to, ka cena atbildīs to tehniskajam stāvoklim un netiks samelots par auto vēsturi.

Edited by DeUld
Link to post
Share on other sites
  • Replies 272
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Ronalds

    48

  • Mezavecis

    26

  • Zin...

    19

  • AndrisBB

    19

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Grūti nopirkt tuvu autoplacim, kuram var uzticēties.  

Nevienam! Brīnumi nenotiek... Pilnīgi nevienam.

Tā var darīt pensionāri vai mājās dirnētāji. Tie, kam jāved bērns (bērni) uz skolu/bērnudārzu, šādas vaļības nevar atļauties un gan auto, gan tā vadītājam jābūt gatavam braukt visos apstākļos.

Posted Images

Stasss

Viens no labākajiem esot Rumbula. Tur parasti viss tīri...

Īpaši iesakāms ir Mogo placis, tur parasti koptākie autiņi..:dance3:

  • Haha 3
Link to post
Share on other sites

Nevienam, kā jau te minēja. Kur nu vēl "tiko no vācijas" Daudziem naiva doma, ka visapkārt ārpus lv, tik labus auto vien tirgo. Protams gadās, bet ļoti reti.  Lv vispār nedrīkst pirkt, ja nu tik no čoma kurš jaunu salonā ņēmis. 

  • Atbalstu 1
  • Slikti! 1
Link to post
Share on other sites
raivix95

Arī Rumbulā ir visādi keksi, kas melo acīs skatīdamies. Bet muļķības, ka LV nevar nopirkt labu auto. Var. Nereti gadās, ka pārdevējs pats mēnesi ir braucis ar tikko atdzītu auto un savedis kārtībā, dažreiz jau pat eļļu samainījis un jau var pastāstīt par mazajām ķibelēm. Es personīgi tādu auto nebaidītos pirkt.

  • Patīk 1
Link to post
Share on other sites
Ronalds

Placim vajag nopelnī. To var izdarīt apčakarējot vai nu pārdevēju vai pircēju bet labāk abus!

Nevajag sevi mānīt! 

Vai nu pirkt no īpašnieka vai no rietumeiropas. 

  • Patīk 1
Link to post
Share on other sites
Pirms 42 minūtēm , Ronalds teica:

Placim vajag nopelnī. To var izdarīt apčakarējot vai nu pārdevēju vai pircēju bet labāk abus!

Un tu gribi teikt, ka no sliktas reputācijas auto servisi un tirgotāji nebaidās?

 

Edited by DeUld
Link to post
Share on other sites
Pirms 1 minūtes , Arnis2002 teica:

kādu auto meklē?

Ne par to šobrīd ir stāsts, bet mazgabarīta braucamo (vēlams, hečbeku, bet uzticamāku par Citroen C3) ar vidēju vai nelielu nobraukumu, koptu un teicamā tehn. kārtībā. Optimāli ar 1,3 - 1,5 litri dzinēju. 2006 - 2011 g. izlaiduma (pie īpaši pievilcīga piedāvājuma pievērstu uzmanību arī jaunākam auto) par cenu, kas iedvesmo (līdz 6000 eur., orientējoši). Domāts nelieliem starppilsētu braucieniem un pa pilsētu. Vasarā plānots arī nedaudz paceļot pa Latviju.

Link to post
Share on other sites
Ronalds

Hyunday getz vai toyota corolla piemēram.

SS.com un uz priekšu. Meklē pirktu lv ko saimnieks pārdod  - būs zināma vēsture + oriģināls nobraukums.

Link to post
Share on other sites
AndrisBB

Kadi plusi mīnusi varētu būt starp Focusu un Astru? (atbilstoši autora prasībām) 

Edited by AndrisBB
Link to post
Share on other sites
Ronalds

Vācu auto pēc ~2000 gada pa lielam ir bēdīgi ar uzticamību. Salīdzinot ar japāņiem un korejiešiem.

Bez tam ja viņš nav pirkts LV, bet dzīts no rietumeiropas, tad gandrīz 100% varbūtība ka odometrs griezts. Un potenciāli bijis stipri sists. 

Getzi un avenši daudzi ir pirkti LV un līdz ar to vēsture ir izsekojama.

Link to post
Share on other sites
pirms 4 stundām , raivix95 teica:

Arī Rumbulā ir visādi keksi, kas melo acīs skatīdamies. Bet muļķības, ka LV nevar nopirkt labu auto. Var. Nereti gadās, ka pārdevējs pats mēnesi ir braucis ar tikko atdzītu auto un savedis kārtībā, dažreiz jau pat eļļu samainījis un jau var pastāstīt par mazajām ķibelēm. Es personīgi tādu auto nebaidītos pirkt.

 

Protams, atdzen, atremontē, samaina ēļļu, noteikti orģinālu, siksnas, saliek hadenei orģ detaļas un tad vēl pārdod par izdevīgu cenu.! :biggrin::biggrin::biggrin:

 

 

 

 

pirms 3 stundām , DeUld teica:

Un tu gribi teikt, ka no sliktas reputācijas auto servisi un tirgotāji nebaidās?

 

 

Rumbulā ir slikta reputācija visiem plačiem!  Nobrauc garām apskaties cik tur pa dienu aitas... 

 

 

Un Kas tā pa modi pirkt mazos motorus domājot par to, ka būs ekonomija vai vēl nez kas!

Ieslēdz loģiku un padomā cik grūti būs tam mazajam motoram pavilkt to bundžu. Tur ar patēriņš būs klāt, kā arī mazlitrāžai resurss mazāks, lielāka iespēja ieberzties.

Edited by zmeyok
  • Patīk 2
  • Kādas šausmas! 2
Link to post
Share on other sites
Stepselis
Pirms 24 minūtēm , zmeyok teica:

Un Kas tā pa modi pirkt mazos motorus domājot par to, ka būs ekonomija vai vēl nez kas!

Ieslēdz loģiku un padomā cik grūti būs tam mazajam motoram pavilkt to bundžu. Tur ar patēriņš būs klāt, kā arī mazlitrāžai resurss mazāks, lielāka iespēja ieberzties.

+1

  • Patīk 2
Link to post
Share on other sites
Athlons
pirms 3 stundām , Ronalds teica:

Vācu auto pēc ~2000 gada pa lielam ir bēdīgi ar uzticamību. Salīdzinot ar japāņiem un korejiešiem.

nu nu... kolēgis pa četriem gadiem ar firmas garo Golfu jau 200k novālējis pa Latvānijas bezceļiem un praktiski nekas nav bijis jālabo...

un nē, viņš nebrauc kā pensis - 40 pilsētā un 70 ārpus tās...

es savam korejietim pa 10 gadiem diezgan jau esmu pārlasījis ritošo - gandrīz visas bukses, dažas divreiz, visi amīši... turklāt nobraucis tikai 85k...

1 stundu atpakaļ, zmeyok teica:

Un Kas tā pa modi pirkt mazos motorus domājot par to, ka būs ekonomija vai vēl nez kas!

ekonomiju var ietekmēt diezgan tieši, piekopjot tādu, vai savādāku braukšanas stilu...

lielākā daļa nesaprot, ka mazs motors vienkārši fiziski nevar sadedzināt tik daudz degvielas, cik lielāks (pieņemot, ka abi ir +/- vienā tehnoloģiskā līmenī)...

ja grib dinamiku un jaudu no maza motora, tad viņā jālej vairāk degvielas, bet ne vairāk kā lielā motorā..

jo, lai paātrinātu noteiktu daudzumu masas noteiktā laika vienībā, nepieciešams noteikts enerģijas daudzums, neatkarīgi no tā, cik podu, vai tilpuma motoram...

fiziku vēl neviens nav atcēlis... ja nu vienīgi nav mācījies... skaidrs, ka lielāks motors to pašu darbu var paveikt ātrāk, taču, galvenokārt tāpēc, ka tas var vairāk sadedzināt degvielu...

turklāt ekonomija savā ziņā ir arī nodokļi, kas mazākiem autiņiem ar mazākiem motoriem, ir mazāki...

pirms 1 stundas , zmeyok teica:

Ieslēdz loģiku un padomā cik grūti būs tam mazajam motoram pavilkt to bundžu.

не прбовал, но мнение имею... sākot ar 2000-tajiem mazlitrāžas autiņi ir pietiekami žiperīgi... vismaz Latvānijas "autobāņiem", kur max atļautais ātrums ir 90, dažviet 100, pilnībā pietiek...

un ja tas mazlitrāžas motors nav ar turbīnu, tad resurss ar nav nemaz tik zems...

pēc pieredzes - 1,4l motorītis viegli paātrina Getzu līdz 150, atliektiem galiem, lai veiktu pat debīlus apdzīšanas manevrus...

par jaudas trūkumu parasti sūdzas tie, kas mīl riskēt apdzenot tad, kad nevajadzētu, un tie, kam visiem jāpierāda, ka viņš ir īstens "alfa tēviņš"...

Pirms 33 minūtēm , e = d teica:

Neatceros, kad pēdējo reizi uz ielas būtu redzējis Getzu.

slikti skatījies, es vairākus bez savējā varu saskaitīt pagalmā...

un menti braukā ar kruto 1,6l versiju... :biggrin:

Link to post
Share on other sites
Anonīms Alkoholiķis

Pērc vācieti ar 4+ litru benzīna dzinēju, un uzmet virsū gāzes iekārtu. Ja vācieši beigušies, tad КАМАЗ.

  • Slikti! 1
Link to post
Share on other sites
Ronalds
Pirms 8 minūtēm , Athlons teica:

kolēgis pa četriem gadiem ar firmas garo Golfu jau 200k novālējis pa Latvānijas bezceļiem un praktiski nekas nav bijis jālabo...

 

Tā ar tām jaunajām mašīnām ir. Tam golfam visa jautrība tikai sāksies! Pirmajam īpašniekam, kamēr ir garantija problēmu parasti nav. 

Link to post
Share on other sites

Arī Ford Fiesta, tā šķiet, nebūtu zemē metams autiņš - pie tam stilīgs.

Suzuki Swift virzienā arī tiek domāts, tikai šis laikam ir ievērojami dārgāks pie remontu izmaksām.


Kas saistās ar Latvijā pirktiem un kādu laiku jau ekspluatētiem autiņiem, tad mīnuss, manuprāt, ir tas, ka ceļi pie mums ir samērā izgrabējuši, ziemas sezona pagara. Attiecīgi tas viss, kas var sākt rūsēt, un ritošā daļa ātrāk nolietojas

Link to post
Share on other sites
Ronalds

Kuru fiestas paaudzi domā? 5 vai 6? 

Ja 6, tad ir varianti ar turbinēto ecoboost motoru, kuru resurss ap 200kkm un viņi praktiski nav labojami! 

Pastāv liels risks ka auto tikko no vācijas ar odometra rādījumu 120kkm reālais nobraukums ir virs 200kkm ar visām izrietošajām sekām.

Link to post
Share on other sites
Pirms 43 minūtēm , Athlons teica:

lielākā daļa nesaprot, ka mazs motors vienkārši fiziski nevar sadedzināt tik daudz degvielas, cik lielāks (pieņemot, ka abi ir +/- vienā tehnoloģiskā līmenī)...

ja grib dinamiku un jaudu no maza motora, tad viņā jālej vairāk degvielas, bet ne vairāk kā lielā motorā..

jo, lai paātrinātu noteiktu daudzumu masas noteiktā laika vienībā, nepieciešams noteikts enerģijas daudzums, neatkarīgi no tā, cik podu, vai tilpuma motoram...

fiziku vēl neviens nav atcēlis... ja nu vienīgi nav mācījies... skaidrs, ka lielāks motors to pašu darbu var paveikt ātrāk, taču, galvenokārt tāpēc, ka tas var vairāk sadedzināt degvielu...

turklāt ekonomija savā ziņā ir arī nodokļi, kas mazākiem autiņiem ar mazākiem motoriem, ir mazāki...

 Lielākam motoram ir vieglāk pavilkt doto svaru nekā mazam. Tur arī veidojas ietaupījums un mazāks patēriņš. (neiet runa starp 1,5l un 4.0l)

Piemērs. (pieņemot pie vienādas dinamikas) VW Lupo. Svars ap 1t. 1.0 bendzīns.  Vidējais patēriņš pilsētā 10l. Tai pat laikā, 1.4 vai 1.6 ir mazāks vidējais kaut gan šie motori fiziski spējīgi vairāk aprīt degvielu. Teva fizika te nestrādā!

Edited by zmeyok
  • Slikti! 1
Link to post
Share on other sites
Pirms 33 minūtēm , DeUld teica:

Arī Ford Fiesta, tā šķiet, nebūtu zemē metams autiņš - pie tam stilīgs.

 

 

Paziņa reiz mainīja sajūga izspiedēj cilindru,  izrādijās tas atradās kārbas iekšpusē. :biggrin: 

Autiņš gan neatceros, laikam 90, vidus vai beigas. Ceru svaigākiem ir ārpusē un kamēr šādas ķibeles nepiemeklē, viss ir tip-top. :dance3:

Edited by zmeyok
Link to post
Share on other sites
raivix95
pirms 2 stundām , zmeyok teica:

 

Protams, atdzen, atremontē, samaina ēļļu, noteikti orģinālu, siksnas, saliek hadenei orģ detaļas un tad vēl pārdod par izdevīgu cenu.! :biggrin::biggrin::biggrin:

Kāda vēl oriģinālā eļļa? Nav tādu. Ir aftermarket eļļas, ko auto ražotājs iesaka lietot. Nekad tu neatradīsi Audi vai BMW brenda eļļu.

Un par cenu es neteicu ne vārda. Protams, ja gribi auto tip-top stāvoklī, tad arī maksā to summu, kas viņā ieguldīta.

Link to post
Share on other sites

Šeit uzticamākie:

audi-a6-17367427.800.jpg 

Konkrēti šis audi no Bavārijas priestera.

  • Haha 2
Link to post
Share on other sites

Orģinālās detaļas, = vai tad kādreiz ir bijis savādāk, viss ir kitai vai pl, tas ir atiecībā uz visiem agregātiem, rezerves daļām, eļļām u.c. Atbrauc uz D no PL štancētas ķagas, + bukses no ķīnas. Friči to sasprauž kopā un lūk, made in germany...! 

Raivix, ar lapdarību mūsdienās "kupi-prodai" nenodarbojas. 

Edited by zmeyok
Link to post
Share on other sites
pirms 10 stundām , zmeyok teica:

Paziņa reiz mainīja sajūga izspiedēj cilindru,  izrādijās tas atradās kārbas iekšpusē. :biggrin: 

Autiņš gan neatceros, laikam 90, vidus vai beigas. Ceru svaigākiem ir ārpusē un kamēr šādas ķibeles nepiemeklē, viss ir tip-top. :dance3:

Ļoti daudzām mašīnām ir hidrauliskie sajūga izspiedējgultņi. Visiem Volvo, piemēram.

Jeb Tu gribi teikt, ka tas atradās kārbā pie zobratiem???

Edited by ridao
Link to post
Share on other sites
pirms 16 stundām , Ronalds teica:

Placim vajag nopelnī. To var izdarīt apčakarējot

Vot kas tā par debilu plebeju domāšanu??? Tavuprāt sanāk, ka jebkuram uzņēmējam defaultā jāčakarē klienti, citādi nav iespējams nopelnīt? Vai arī tu uzskati, ka adekvātu starpniecības % paņemšana ir čakarēšana?


pirms 15 stundām , Ronalds teica:

Hyunday getz

Vēl Dacia Logan iesaki :D


pirms 11 stundām , Arnis2002 teica:

ar getz menti braukā

Tā viņiem arī vajag :D


pirms 11 stundām , Anonīms Alkoholiķis teica:

vācieti ar 4+ litru benzīna dzinēju,

Tādu praktiski nav. Amīši gan ir, pie viņiem zina kas ir auto un  kas sūds

Link to post
Share on other sites
pirms 10 stundām , DeUld teica:

ar Latvijā pirktiem un kādu laiku jau ekspluatētiem autiņiem

Zināms reālais nobraukums. Protams, ceļu stāvoklis un klimats nenāk par labu.

Bet ja reiz skaties mazauto - viņi tak jauni pieejami sakarīgās cenās, zem 15k. padomā, varbūt tie 150-200 eur mēnesī nav nekas traks? Un 4-5 gadus brauksi bēdu nezinādams.

Link to post
Share on other sites
pirms 10 stundām , DeUld teica:

Suzuki Swift virzienā arī tiek domāts, tikai šis laikam ir ievērojami dārgāks pie remontu izmaksām.

Nekas tur nav dārgāks. Vismaz man pa 2 gadi nekas tāds nebija.

Ja kas, šo var ņemt

https://www.ss.com/msg/lv/transport/cars/suzuki/swift/bdjlx.html

un droši var sākt tirgoties no 2kEUR ;)

tur labas ziemenes, tikko sataisīts degvielas sūknis. Ir maza buktīte aizmugurē pie riteņa, bet nekas traģisks. 

Tur praktiski tik cik vasarenes nopirkt (pie manis var dabūt)

pirms 11 stundām , Anonīms Alkoholiķis teica:

Pērc vācieti ar 4+ litru benzīna dzinēju, un uzmet virsū gāzes iekārtu.

VW grupas auto tas būs diezgan dārgs pasākums. Pašlaik sludinājumos viens Audi S6 ir ar V10 5.2 . 

 

Getzi, tur nopietnas problēmas ar rūsu. Ja vēl tik būtu problēmas ar virsbūvi, bet tur arī tā saucamais apakšrāmis priekša norūsē. Protams, šrotos nav.

 

Es nesen paņēmu 2007. gada megani ar gāzi pa 1.5kEUR kā uz darbu braucamo. Nedaudz piekarē bija jāpieliek. Jā, jāmaina vansoiņš pats "zobrats ~100EUR, jau iepirkts. Tagad nezinu vai mainīt, vai vēl pabraukt līdz zobsiksnas maiņa 10kkm. Pretrūsas apstrāde šitiem laba, rūsas nav un netaisās. Priekšā vispār plastmasas spārni.

 

Kad kaut ko meklēju, jā, bija visādi brīnumi, un nez kāpēc visi no Jelgavas :) . Tur CSDD datos parādījās visādi interesanti defekti skates informācijā, kuri kaut kā laikam uz atkārtoto novērsti.

 

Ja kas, Ford Focus 2 it kā nav slikts, bet arī rūsai patīk, diezgan ātri uzmetas arkās. 

 

Ja ko tikai brīvdienām, tad jāskatās uz auto nomas pusi. 

Link to post
Share on other sites
Ronalds
Pirms 15 minūtēm , ivo teica:

Vai arī tu uzskati, ka adekvātu starpniecības % paņemšana ir čakarēšana?

 

 

pirms 15 stundām , Ronalds teica:

Pirmkārt uzskatu ka starpnieks auto tirgošanai mūsdienās nav vajadzīgs! Pārdot auto caur sludinājumu internetā ir lēti un vienkārši.

Nedomāju ka kādam gribās savu auto pārdot zem tirgus cenas vai pirkt virs lai perekups varētu uzvārīties!

Tāpēc perekupi auto "uzfrišina" - notin nobraukumu, piekrāso salonu, slēpj avārijas.

Un ir atšķirība starp normālu, godīgu biznesu un biznesu kur māna pircēju acīs skatoties melojot par auto faktisko stāvokli!

Vēl ir variants ka perekups pa lēto paņem apdrošinātāja norakstītu auto, kaut kā pa lēto salabo un pārdod kā nesistu, nekrāsotu.... 

Link to post
Share on other sites
Pirms 48 minūtēm , ridao teica:

Ļoti daudzām mašīnām ir hidrauliskie sajūga izspiedējgultņi. Visiem Volvo, piemēram.

Jeb Tu gribi teikt, ka tas atradās kārbā pie zobratiem???

Sry, pārrakstijos, doma bija iekšpusē starp motoru un kārbu. Izspiedējgūltnis, un izspiedējcilindrs, tās ir divas dažādas detaļas. 

Edited by zmeyok
Link to post
Share on other sites
Zin...

Plaču pluss ir iespēja apskatīt daudzas mašīnas vienuviet un tas, ka tiešām daudzi placi arī auto uzfrišina, jeb uztaisa apkopi... Un tomēr arī pašiem dīleriem ir savi plači kur tirgo mazlietotus, bet atremontetus vāģis... Šādi varianti ir izdevīgāki pircējam, kas īsti nezin ko vēlas, tātad var apskatīt visu uz vietas un uzticams placis arī atļaus aizdzīt autiņu uz jebkuru servisu nočekot :)

 

Cita lieta ir ja zini, ko meklē un uz aci macesi pateikt vai arī internetā ievoetotājs nevelesies tevi smagi apcakaret un tikt vaļā no naudas kapsētas :))))

 

Neba interneta pārdevējs ir jēriņš, bet normāls placis neguļ naktī kamēr nav tev iesmerejis pēdējo mēslu par konfektes cenu... 

 

 

P.s. placi parasti pelna iepērkot mašīnu zem tirgus vērtības no tiem, kas negrib jaties ar tirgošanu SS un tāpat tirgo par +/- tirgus cenu

Edited by Zin...
Link to post
Share on other sites
Ronalds

@juDara! Tāpēc jebkurš lietots auto pirms pirkšanas ir rūpīgi jāpārbauda. Pērkot no īpašnieka ir iespēja ka par auto stāvokli netiks melots.

Bez tam ar īpašnieka auto parasti var izbraukt līkumu un aizdzīt pārbaudei uz servisu. Plačos auto bieži ir bez numuriem, bez octa - izbraukt var tikai pa laukumu un par servisu pat runas nav.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...