Jump to content

Ja pērk lietotu auto, kuriem no autoplačiem (nosaukums vai adrese) var uzticēties?


Recommended Posts

Pirms 13 minūtēm , Ronalds teica:

Pārdot auto caur sludinājumu internetā ir lēti un vienkārši.

Cik autiņus esi pārdevis? Kuram cilvēkam mūsdienās ir laiks runāt strelkas ar potenciālajiem pircējiem no kuriem vairums tikai intereses pēc vēlas apskatīt auto, atbildēt uz n-tajiem stulbajiem jautājumiem, tērēt laiku servisos uz kuriem potenciālais pircējs noteikti vēlēsies aizdzīt autiņu pārbaudīt utt. utjp.?

Link to comment
Share on other sites

Pirms 1 minūtes , ivo teica:

Cik autiņus esi pārdevis? Kuram cilvēkam mūsdienās ir laiks runāt strelkas ar potenciālajiem pircējiem no kuriem vairums tikai intereses pēc vēlas apskatīt auto, atbildēt uz n-tajiem stulbajiem jautājumiem, tērēt laiku servisos uz kuriem potenciālais pircējs noteikti vēlēsies aizdzīt autiņu pārbaudīt utt. utjp.?

 

Esmu notirgojis kādus 10 autiņus, uzreiz pasaku kādā laikā un kur to var apskatīt, parādīt speciāli nekad nebraucu. Ja potenciālais pircējs netiek vai nevar, tā ir viņa problēma. Tas jau vien atsijā pusi no tiem kas paši nezin ko grib.

  • Patīk 1
  • Atbalstu 2
Link to comment
Share on other sites

Ronalds

@ivo divus esmu. Nav tik traki - auto stāv pie darba pa dienu, pie mājas vakarā - lai pircējs brauc un skatās. 

Un uz servisu dzen tikai tas, kurš nopietni apsver iespēju auto pirkt, jo tas nav pa velti. Ja auto stāvoklis atbilst aprakstītajam, tad parasti pēc servisa apmeklējuma darījums notiek.

Nē nu katram savs - ja esi ar mieru ap 30% no auto vērtības zaudēt, var arī placim atdot. 

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

Pirms 17 minūtēm , zmeyok teica:

Sry, pārrakstijos, doma bija iekšpusē starp motoru un kārbu. Izspiedējgūltnis, un izspiedējcilindrs, tās ir divas dažādas detaļas. 

 

Ne vienmēr. :yes4:

Tu esi redzējis hidraulisko izspiedējgultni? https://armandoparts.lv/lv/sajugs/17277-izspiedējmehanisms-luk-510-0112-10.html

Link to comment
Share on other sites

Ronalds
Pirms 9 minūtēm , Zin... teica:

 

@Mezavecis var pastāstīt kā savu mersi tirgoja :D

Takš viņš sākumā mēģināja ar nesaprotamu motora defektu tirgot. Skaidrs ka neviens neņēma.

Kad salaboja motoru(ne bez čakara) tad aizgāja salīdzinoši viegli.

Link to comment
Share on other sites

Mezavecis
Pirms 10 minūtēm , Zin... teica:

var pastāstīt kā savu mersi tirgoja

Kopumā process aizņēma 5 mēnešus ar pārtraukumiem, vismaz 20 keksiem autiņš rādīts klātienē un ar vismaz 50 pa šo laiku runāts pa telefonu. SMS sūtītājiem ar cenu es principiāli neatbildu, jo neticu, ka var autiņu var nopirkt neredzot. 

 

Muļķības. Bija vairāki apstākļi, kas sakrita kopā. Pirmkārt, nekad nevajag auto tirgot janvārī-februārī, jo nevienam nav naudas. Potenciālo pircēju skaits sarūk desmitkārtīgi. Otrkārt, autiņš ar rūsu daudzus aizbiedē. Arī auto uzbūve ieviesa korekcijas - neiespējamība nolaist aizmugurējo sēdekli. Arī kā pa nelaimi, kad autiņam tika salaboti defekti, sāka no motora tecēt tosols, kad atlikušos gribētājus pazaudēja. 

Pirms 1 minūtes , Ronalds teica:

tad aizgāja salīdzinoši viegli.

 

Secinājums tāds - marinēt auto lēnai tirgošanai nav vērts.  Būtu zinājis, kādam čakaram jāiziet cauri, būtu sākumā puscenu atdevis auto un netērējis laiku un nervus.

Link to comment
Share on other sites

itanium

Nevajag aizmirst, ka placī arī privātais, kam ir slinkums noņemties ar auto pārdošanu, var nodot savu auto tirgošanai.

Link to comment
Share on other sites

Ronalds
Pirms 2 minūtēm , Mezavecis teica:

marinēt auto lēnai tirgošanai nav vērts.

Nujā... Ja auto ar defektiem, tad vai nu labojam un čakarējamiem, vai pa pus cenu. 

Jo auto ar rūsu, neejošu motoru, tekošu tosolu.... Nu pats saproti... Konstruktors na ļubiteļa!

Un kāpēc nebija iespējas nolaist benķus? Lielais lpg balons? 

Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

@RonaldsVienkārši šai C klasei tas nebija paredzēts :) Līdz šim šādu auto komplektāciju nekur citur neesmu redzējis. 

Link to comment
Share on other sites

Ronalds

Njā... es arī. Jo uztaisīt nolaižamus benķus nav ne dārgi, ne sarežģīti. Bet tā fīča šad tad noder, kaut lai TV no veikala varētu atvest.

Link to comment
Share on other sites

Mezavecis
pirms 18 stundām , zmeyok teica:

 Lv vispār nedrīkst pirkt, ja nu tik no čoma kurš jaunu salonā ņēmis. 

Es Jettu pirku no plača (dīlera lietotās auto) LV un iepriekšējais īpašnieks nav zināms, bet auto bija pavisam mazlietots (75k), lai fiziski nevarētu nolietot. Ir šur tur dažas sīkas buktes, skaļruņi durvīs grabēja, ko novērsu. Tā kā velns nav tik melns kā viņu mālē. 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Pirms 27 minūtēm , ridao teica:

 

Ne vienmēr. :yes4:

Tu esi redzējis hidraulisko izspiedējgultni? https://armandoparts.lv/lv/sajugs/17277-izspiedējmehanisms-luk-510-0112-10.html

Tā jau ir atkal cita detaļa. Volvo nav bijis, nevaru nokomentēt, bet teoretiski tas kombinējums sadārdzina tikai cenu un pagrūtina nomaiņas procesu. 

 

Labots - zmeyok
Link to comment
Share on other sites

Ronalds
Pirms 7 minūtēm , Mezavecis teica:

bet auto bija pavisam mazlietots (75k),

Kā tu zini ka tikai 75k? :D 

Kuzovu pārbaudīji ar krāsas biezuma mērītāju? Durvju ailes, sliekšņi, lonžeroni veseli?  Un citas nesošās konstrukcijas? Airbagi vietā?

Kāds motors? TSI? :D 

Skaļruņu grabēšana būtu pēdējais uz ko skatīties!

 

 

Pirms 5 minūtēm , zmeyok teica:

bet teoretiski tas kombinējums sadārdzina tikai cenu

Nē, nesadārdzina gan, vismaz ražotājam. Tas vienkāršo auto salikšanu uz konveijera. Bet nomaiņa, jā, nomaiņu tas sadārdzina nejēgā. 

Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

@Ronalds, tāpēc ka pirkts jauns LV Mollerauto salonā, motors vēl spīdīgs, nekas nav dauzīts un to mūsdienu autiņiem var ātri noskaidrot.

 

IMG_20180119_133323.jpg

 

 

Link to comment
Share on other sites

Ronalds
Pirms 2 minūtēm , Mezavecis teica:

tāpēc ka pirkts jauns LV

Skaidrs! Ja pirkts jauns LV, tad vēsture ir izsekojama. Gan nobraukums, gan avārijas.

Link to comment
Share on other sites

Ronalds

Es tik nesaprotu, kāpēc ES ar direktīvu nevar noteikt, ka katras valsts csdd savā mājas lapā jānodrošina iespēja pēc vin uzzināt auto vēsturi. Tas takš nav ne dārgi, ne sarežģīti. Un krietni samazinātu iespēju krāpties!

Link to comment
Share on other sites

Pēc VIN var pie dīlera uzzināt vairāk nekā vajag... Tiesaz mazlietotus autiniem, kas vēl nav sākti atremontet pie kaimiņu Vasjas

Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Tauta gan mēļo, ka autiņi, kas braukti pa LV ir vairāk sarūsējuši un sagrabējuši nekā "tikko no Vācijas" eksemplāri. Mana pieredze liecina nedaudz par citu un svarīgi kā auto tiek ekspluatēts un uzturēts. Arī pastiprinātā rūsēšana vairāk saistāma ar agresīviem apstākļiem un nevīžīgu attieksmi. Atceros, ka mersim rūsa līda ārā pa dienām, kad uz tās tika virsū sāls. Tāpēc ziemā ir svarīgi visu sāli pēc iespējas vairāk mazgāt, lai nekur nekrājas sāls un visus ģimenes autiņus cenšos pēc iespējas bieži uzturēt tīrus ziemas periodā. Arī doma auto vaskot.

 

Par auto apakšas apstrādi ir divdomīgas atsauksmes un daži keksi, kam ir firmas ar autoparkiem, izteicās, ka tā ir naudas izmešana. Labāk vairāk rūpēties, lai visas plastmasas un gumijas zem autiņa ir savās vietās un veselā stāvoklī. 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Ronalds
Pirms 1 minūtes , Mezavecis teica:

Tāpēc ziemā ir svarīgi visu sāli pēc iespējas vairāk mazgāt,

Par šo domas dalās. Kamēr sāls ir sausā veidā tikmēr tas neko sliktu nedara. Bet kā viņu atšķaida ar ūdeni, tad gan viss notiek!

Drīzāk ir svarīgi sekot lai krāsā nekur nebūtu bojājumu un visas skrambas līdz metālam nekavējoties piekrāsot.

Link to comment
Share on other sites

Es Latvijā zinu vienu 11 gadīgu Seat, pirkts LV, 1 saimnieks, vēl savā dzīvē neko vairāk par eļļas, kluču un filtru mainam nav redzējusi, viss vēl originals... Uz tāfeles 90k nobraukums. Vai kāds ticēs tam nobraukumam reāli? :D

 

Labots - Zin...
Link to comment
Share on other sites

Mezavecis
Pirms 1 minūtes , Ronalds teica:

Kamēr sāls ir sausā veidā tikmēr tas neko sliktu nedara

Gaisā LV apstākļos mitruma procents ir tāds, ka viņš dara sliktu nostopā. It sevišķi to jūt tie, kas dzīvo pie ūdeņiem vai jūras. 

Link to comment
Share on other sites

Ronalds
Pirms 1 minūtes , Zin... teica:

Vai kāds ticēs tam nobraukumam reāli?

Es neticēšu. Es ieiešu CSDD mājas lapā un pēc apskašu datiem pārbaudīšu!

ps. Un vai viņš to auto tirgo? :D 

Link to comment
Share on other sites

Mezavecis
Pirms 4 minūtēm , Zin... teica:

Vai kāds ticēs tam nobraukumam reāli?

Es zinu 2003.g. VW Polo, kuram nobraukums ir tagad ~100k, turklāt reāls. Tam, ko es neticētu, ka viņš ir ideālā stāvoklī. Ap 10-12 gadiem daudzām lietām, kas no gumijas jau izbeidzas resurss. Noteikti, ka akumulators ir mainīts vai jāmaina. Arī zobsiksna jāmaina utt.

Link to comment
Share on other sites

pirms 19 stundām , DeUld teica:

Kuriem no zināmajiem autoplačiem Rīgā vai apkārtnē (Jelgavā vai citviet, ja ir tāda vēlēšanās izteikties) jūs ieteiktu iet ar līkumu, bet kuriem tomēr uzskatāt (jūsu pieredze), ka var uzticēties, meklējot lietotu vai mazlietotu auto -  gan auto nobraukuma ziņā, gan to, ka cena atbildīs to tehniskajam stāvoklim un netiks samelots par auto vēsturi.

 

Ir viens autoplaču tips, kur izpildās arī šitais:

1 stundu atpakaļ, Zin... teica:

un uzticams placis arī atļaus aizdzīt autiņu uz jebkuru servisu nočekot :)

 

Pirku konkrētas markas auto pie oficiālā dīlera, kas nodarbojas arī ar lietotu auto tirdzniecību. Meklēju pēc ss.lv, tad izlēmu par konkrētu auto marku un modeli - par pakāpi smalkāku nekā biju domājis (Oktāvijas vietā superbs - pēc sievas teksta "wow, cik šitais liels un smuks ..!!!"). Pie dīlera atradās labs variants. ~10% summas aizgāja tirgotājam (pavadzīmē redzams). Rēķini pats - daudz vai maz par iekļautu pārbaudi + apkopjamo lietu apkopšanu, lai pēc 1000km nebūtu jāpiedzīvo pārsteigumi. Bonusā - "netiks samelots par auto vēsturi", jeb apkopes veiktas, remontdarbi veikti turpat, un paprasot var uzzināt, kas tur bijis.

 

6k EUR priekš mazauto ir pietiekami, un pie dīleriem noteikti var skatīties piedāvājumu un salīdzināt.

Labots - usver
Link to comment
Share on other sites

Destructo
Pirms 3 minūtēm , Zin... teica:

Vai kāds ticēs tam nobraukumam reāli?

 

Kā jau pats atbildēji uz savu jautājumu:

 

Pirms 11 minūtēm , Zin... teica:

Pēc VIN var pie dīlera uzzināt vairāk nekā vajag.

 

:)

 

Man šķiet, ka mūsdienās ir tik daudz auto piedāvājumu, ka ir jābūt pilnīgam aunam, lai nepārbaudītu auto vēsturi. Protams, mums joprojām ir slimība, ka gribam 2014. gada A8 par 10 000 EUR, tikko no Vācijas, tāpēc pieveram acis uz acīmredzamiem defektiem, cerībā, ka tie pazudīs paši no sevīm un ripojot uz nojātās piekares vienkārši pagriežam mūziku skaļāk. 

Link to comment
Share on other sites

Ronalds
Pirms 4 minūtēm , Mezavecis teica:

Noteikti, ka akumulators ir mainīts vai jāmaina. Arī zobsiksna jāmaina utt.

Tie ir razhodņaki, kas pie noteikta nobraukuma jāmaina! Tas nav nekas slikts!

Skaidrs ka ir veci auto labā stāvoklī un ar ļoti maziem nobraukumiem. Bet viņi parasti netiek pārdoti. 

Link to comment
Share on other sites

autiņa pirkšana pa lielam vienmēr ir laimes spēle.. kā jau ar jebkuru tehniku.. protams, ar attiecīgiem izdevumiem un laika patēriņu to ir iespējams samazināt.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 4 minūtēm , Ronalds teica:

Es neticēšu. Es ieiešu CSDD mājas lapā un pēc apskašu datiem pārbaudīšu!

ps. Un vai viņš to auto tirgo? :D 

Skolotāja, kas pārdeva mežu, lai izremontetu māju un nopirka jaunu auto no salona :)

Lej gan tikai un vienīgi Krievijas dīzeli iekšā :D

 

Par gumijàm gan jau jā, iespējams arī kādas buksites mainītas, tik sīki nezinu :)

 

Un pēc VIN neko neredzesi visticamāk , tikai ikgadējo CSDD nobraukumu, jo mašīna dīleri vai  normālu  servisu arī dzīvē nebija redzejusi kopš izbrauca no salona. Tikai un vienīgi vietējo garāžu.

Bet ja to mašīnu tirgotu, es bez sirdsapziņas pārmetumiem jebkuram ieteiktu, jo ikdienā mājas - skola pa labu asfalta ceļu

Link to comment
Share on other sites

Ronalds
Pirms 6 minūtēm , usver teica:

Ja ir doma pirkt lētu un labu auto tikko no Vācijas par 1k EUR ar īstu 100k nobraukumu,

 

Tas jau ir ekstrēms variants. Bet pastāv iespēja paņemt 5 gadus vecu auto no Vācijas, ar 120 kkm uz tāfeles, bet beigās atklājas ka nobraukums ir pie 300k un vēl auto uz jumta ir pabijis.....

Link to comment
Share on other sites

Mezavecis
Pirms 9 minūtēm , Ronalds teica:

Tie ir razhodņaki, kas pie noteikta nobraukuma jāmaina! Tas nav nekas slikts!

Jā, tikai pie nosacījuma, ja iepriekšējais saimnieks 10 gadu laikā ir darījis vairāk par eļļas un bremžu kluču maiņu. Ar mersi šādi iekritu, kad pēc gada nopirkšanas uzvēlās vesela buķete ar lietām, kas vienkārši dabiski nolietojās. Naudas izteiksmē tas nav patīkami, ja to skaits ir paliels.  Atceros, ka tam Polo arī līdz 11 gadiem tādi sīkumi bija, pēc tam jau summas ievērojami uzauga.  

 

Tāpēc 10-12 gadīgs autiņš ar 100k nobraukumu LV ir bumba ar laika degli :D

Link to comment
Share on other sites

Ronalds
Pirms 2 minūtēm , Zin... teica:

Lej gan tikai un vienīgi Krievijas dīzeli iekšā :D

 

Ļoti prātīgi... Kad noklāsies augstspiediena sūknis un sprauslas vai virzulis izdegs + tiks atteikta garantija dēļ nekvalitatīvās degvielas varēs kost pirkstos.....

Link to comment
Share on other sites

@Ronalds: Nu es izlasīju rūpīgāk - ap 6k esot atvēlēts, līdz ar to nav vajadzīgas meklēt krutu auto par limonādes cenu un cerēt uz brīnumiem :)

Lai gan - brālis braukā ar vecu, gana lētu audi A4 ('99 vai '00 gada) ar 300..400k, un price/performance ir lielisks, pietiks vēl ilgam laikam.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 23 minūtēm , Zin... teica:

Pēc VIN var pie dīlera uzzināt vairāk nekā vajag...

Vot fig vam. Par savējo (no Francijas nācis 2011. gada auto) pagājušajā gadā, pirms pirku, jautāju abiem Nissan dīleriem. Pateica, ka nav nekāda info pieejama.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 3 minūtēm , Ronalds teica:

Kad noklāsies augstspiediena sūknis un sprauslas vai virzulis izdegs + tiks atteikta garantija dēļ nekvalitatīvās degvielas varēs kost pirkstos.....

11 gadīgam auto garantija? :D

Bet nu neko, kā lej, tā lej visus šos gadus :D

Labots - Zin...
Link to comment
Share on other sites

Ronalds
Pirms 1 minūtes , usver teica:

Lai gan - brālis braukā ar vecu, gana lētu audi A4 ('99 vai '00 gada) ar 300..400k, un price/performance ir lielisks, pietiks vēl ilgam laikam.

Jā tajā laikā audi bija uzticami auto ar lielu resursu.


Pirms 1 minūtes , Zin... teica:

11 gadīgam auto garantija? :D

Neteici ka tas bija 11 gadus atpakaļ.... 

Link to comment
Share on other sites

Pirms 20 minūtēm , Ronalds teica:

Par šo domas dalās. Kamēr sāls ir sausā veidā tikmēr tas neko sliktu nedara. Bet kā viņu atšķaida ar ūdeni, tad gan viss notiek!

Drīzāk ir svarīgi sekot lai krāsā nekur nebūtu bojājumu un visas skrambas līdz metālam nekavējoties piekrāsot.

Tad jau ir par vēlu. Vasarā regulāri ievaskot un ziemā mazgāt. Tas arī viss.

Link to comment
Share on other sites

Par to resursu runājot. Varētu kādu bildi ielikt, kur pie tolmeta vārtiem stāv štāpeļiem 10 gadīgie auto ar izbeigušos resursu?

Link to comment
Share on other sites

Kas bija 11 gadus atpakaļ? 

Mašīnai sobrid ir 11 gadu, nobraukti 90k un visu laiku, no sākta gala ir lieta tikai krievu dīzelis, jo 1) lētāk 2) Krievijas pierobežā nav benzīntanku

Labots - Zin...
Link to comment
Share on other sites

Ronalds
Pirms 2 minūtēm , Zin... teica:

Kas bija 11 gadus atpakaļ? 

Mašīnas pirkšana kā saprotu! :D 

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...