Jump to content

Par dzīvi Latvijā, par šo forumu, un kaut ko no tā..... .


alusbundza
 Share

Recommended Posts

Just now, Mezavecis teica:

Nē, demagog. Tev jāpierāda, ka airbaltic strādā ar zaudējumiem. Kā vienmēr, sāc miljonu pretjautājumus, lai tikai muldētu tālāk. To stāstu par covid-19 pieredzējām. 

Nē, demagog. Tu iesāki ar to, ka airbaltic nes ieguvumus. Tātad... Kur ir skaitļi un pierādījumi. Es tev parādīju ieguvumus ar - zīmi.

Link to comment
Share on other sites

Just now, Mezavecis teica:

Tev jāpierāda, ka airbaltic strādā ar zaudējumiem.

Šeit ir tā pati situācija kā ar Covidu. Skaitļu vienkārši nav, jo neviens nevar pateikt, kā būtu, ja būtu. Tā ka ķīvēšanās par šo ir lieka.

Link to comment
Share on other sites

 

Pirms 1 minūtes , marrtins teica:

Es tev parādīju ieguvumus ar - zīmi.

Kurā vietā pierādīji? Redzēju tikai 1 veselu skaitli -200. 

Link to comment
Share on other sites

Just now, Mezavecis teica:

Kurā vietā pierādīji?

Izlasi vēlreiz, ko es uzrakstīju!

Link to comment
Share on other sites

Man vismaz ir reāls piedāvājums alternatīvai - 200M gateros pacels Latvijas reģionus nebijušos augstumos. Jūs te tik pārējie vāvuļojat kam atņemt, kam dot neviens nevar pateikt. 

  • Haha 2
  • Kādas šausmas! 1
Link to comment
Share on other sites

Just now, Mezavecis teica:

Ja glābj, slikti, ja neglāb (aļa Krājbanka), atkal slikti. Kad tad būs labi?

Jā, tas ir fakts. Bet tāpēc man nepatīk uzklausīt slavas dziesmas, ka AirBaltic glābšana ir izdevīgs ieguldījums nākotnē. Tikai to neviens neatzīst un neatzīs. Neies taču Gauss teikt, ka *irsā ir un bēgam. Arī Linkaits (valdība) to neteiks..

Tas vienkārši tiek darīts, jo atpakaļceļa nav.

  • Patīk 1
  • Atbalstu 2
Link to comment
Share on other sites

Just now, marrtins teica:

Izlasi vēlreiz, ko es uzrakstīju!

Kur jālasa? Kur ir tabula ir izdevumiem un ieņēmumiem? 

Link to comment
Share on other sites

AirBaltic jau nav tikai AirBaltic, ap viņu vēl tikpat uzņēmumi. Aizvērsies tas, aizvērsies vēl 3x vairāk. 

Link to comment
Share on other sites

Konspirologiem un histēriķiem jau patīk izvilkt kautkādus individuālus skaitļus kas attaisno viņu kautkādu ideju, bet aizmirst par lielāku bildi.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Pirms 2 minūtēm , Mezavecis teica:

Kur jālasa? Kur ir tabula ir izdevumiem un ieņēmumiem? 

Tabula vari dabūt pie airbaltic, ja viņi tev dos. Gada bilances vari dabūt lursoftā.

Pirms 1 minūtes , AndrisBB teica:

bet aizmirst par lielāku bildi.

Kur ir lielā bilde, konspirolog?

Labots - marrtins
Link to comment
Share on other sites

Pirms 1 minūtes , marrtins teica:

Tabula vari dabūt pie airbaltic,

Ja reiz tev pierādījumi ir ar visām tabulām, tad padalies, lai var apskatīties tavus "pierādījumus", lai varētu saprast no kurienes izzīdi vai izkakāji -200 skaitli. 

Link to comment
Share on other sites

Kapēc Londona ir de-facto lielākis finansu centrs pasaulē?

Kapēc Bristolē vienā vietā ir koncentrējušies kādi 5 - 6 lidaparātu komponentu ražotāji? 

Tapēc ka līdzīgiem patīk koncentrēties, sava veida gravitāte. Iznīks AirBaltiks, iznīks arī viss pārējais, jo nebūs jēga no tās Rīgas lidostas. Tā ir sava veida mini Londona Baltijā.

 

Nu tad varēs priecāties par "ietaupītajiem" 200 miljoniem.

Labots - AndrisBB
Link to comment
Share on other sites

Nu es tiešām gribu saprast, kāds ir Air baltic neatsveramais ieguldījums, ko nevar nodrošināt šīs kompānijas??

Aeroflot.png

Aeroflot

www.aeroflot.com  
T: 67207113

airBaltic_logo.png

airBaltic

www.airbaltic.lv
T: 90001100 
(maksa par minūti 0.52 EUR, zvani tikai no tālruņiem Latvijā)

Virzieni: Amsterdama, Berlīne, Diseldorfa, Frankfurte, Hamburga, Helsinki, Minhene, Oslo, Talinna, Viļņa, Vīne

belavia_logo_new.png

Belavia

www.belavia.by
T: 67320314

Finnair.png

Finnair

www.finnair.com
T: 67211277

LOT_Polish_Airlines_logo.png

LOT

www.lot.com
T: 67207113

logo%20laudamotion.jpg

Laudamotion

www.laudamotion.com

Logo.png

Lufthansa

www.lufthansa.com
T: 67852199

norwegian_logo.png

Norwegian

www.norwegian.no

pobeda.png

Pobeda Airline

www.pobeda.aero/en

Ryanair%202.png

Ryanair

www.ryanair.com

SAS.png

SAS Scandinavian Airlines

www.flysas.com
SAS Sales and Service 
Darba dienās no plkst.
09.00-17.00 
T: +371 67852191

smart_lynx.png

Smartlynx

www.smartlynx.aero

Turkish.png

Turkish Airlines

www.turkishairlines.com
T: 67210094

RIX_1920x1080m.jpg

Utair Aviation

www.utair.ru

uzbekistan%20airways%20new.png

Uzbekistan Airways

www.uzairways.com
T: 67324563

Wizz_logo_W_grad_BG_16.9_1920x1080.jpg

Wizz Air

wizzair.com

Link to comment
Share on other sites

Viņas te neko neinvestēs. Kurai no tām kompānijaām ir bāze Rīgā?

Uzbekistan Airways laikam.

Labots - AndrisBB
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Just now, Mezavecis teica:

Ja reiz tev pierādījumi ir ar visām tabulām, tad padalies, lai var apskatīties tavus "pierādījumus", lai varētu saprast no kurienes izzīdi vai izkakāji -200 skaitli. 

Es tev linku iedevu, tas tav izrādījās nederīgs! Kas tev ir derīgs jājautā?

 

Kur ir kompleksie skaitļi, kas pamato air baltic kā valsts biznesa esamību?!

Link to comment
Share on other sites

Pirms 2 minūtēm , marrtins teica:

ko nevar nodrošināt šīs kompānijas??

Cik darba vietas šis garais saraksts dod?

Just now, marrtins teica:

Es tev linku iedevu, tas tav izrādījās nederīgs! Kas tev ir derīgs jājautā?

Ē, muldoņa. Iedod nederīgus linkus un priecājās. 

Link to comment
Share on other sites

Pirms 1 minūtes , AndrisBB teica:

Viņas te neko neinvestēs. Kurai no tām kompānijaām ir bāze Rīgā?

Kur air baltic ir ko invesētjis? Budžeta naudu savos lidaparātos? Tātad, ja ir bāze Rīgā - tas ir tas ieguvums, lielā bilde?

Link to comment
Share on other sites

Pirms 1 minūtes , marrtins teica:

Kur ir kompleksie skaitļi, kas pamato air baltic kā valsts biznesa esamību?!

Vispirms pabeidzam iepriekšējo jautājumu, no kurienes izzīdi -200. 

Link to comment
Share on other sites

Pirms 4 minūtēm , AndrisBB teica:

AirBaltiks, iznīks arī viss pārējais, jo nebūs jēga no tās Rīgas lidostas.

Kāds pamatojums šādam apgalvojumam?

Link to comment
Share on other sites

Vispār jau lielās megakorporācijas var te nodrošināt visu, nav nekas vietējā vajadzīgs. Izskatās , ka marrtins ir globalizatoru iesūtīts aģents, lai likvidētu pēdējās tradicionālās vērtības. Jo netika dzirdēts, ka atbalstītu gateru projektu vietējās ekonomikas pacelšanai.

  • Patīk 1
  • Haha 2
  • Kādas šausmas! 1
Link to comment
Share on other sites

Pirms 2 minūtēm , Mezavecis teica:

Ē, muldoņa. Iedod nederīgus linkus un priecājās. 

Es tev prasu, kas tev ir derīgs, lai zinu ko tev iedot. Iepriekšējais links tev nebija derīgs.

Link to comment
Share on other sites

Just now, e = d teica:

Jo netika dzirdēts, ka atbalstītu gateru projektu vietējās ekonomikas pacelšanai.

Beidz tu ar tiem gateriem. Gateri topā bija pirms gadiem 20mit. Tas laiks pagājis..

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Pirms 1 minūtes , marrtins teica:

Es tev prasu, kas tev ir derīgs, lai zinu ko tev iedot. Iepriekšējais links tev nebija derīgs.

Tas links  atver boot.lv forumu. Tev vispār pielec, ko tu pats liec?

Link to comment
Share on other sites

Nu ja būs citi, tad , laikam apkalpojošie , krogi, utt tomēr būs vietējie. Kad sak rēķināt ieguvumus par AirBaltic, tad vienmēr tiek piesaukti šie labumi. Jo vairāk tiek ieguldīts no valsts puses , jo ''paliek dārgāks'' un neviens negribēs pirkt. Ja pardos lētāk , ka saguldīts , būs brēka. Tā ka tiek ''stiepta gumija'' .Ka tik beigās nebūs ''par vienu eiro'' 

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Pirms 1 minūtes , Mezavecis teica:

Tas links  atver boot.lv forumu. Tev vispār pielec, ko tu pats liec?

Tev neatveras konkrēts posts? Mēģinājums 2

Link to comment
Share on other sites

Pirms 2 minūtēm , Stasss teica:

Gateri topā bija pirms gadiem 20mit. Tas laiks pagājis..

Nekas nav pagājis. Modernas kokzāģēšanas rūpnīcas ir way to go.

  • Atbalstu 1
Link to comment
Share on other sites

Pirms 1 minūtes , vvv teica:

Nekas nav pagājis. Modernas kokzāģēšanas rūpnīcas ir way to go.

Modernai kokzāģētavai nav nekāda sakarība ar vārdu - "gateris" un tā jēdzienu.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 7 minūtēm , AndrisBB teica:

Kāda tur jēga diskutēt ar troļliem. Es atklanos.

Haha, ir lietas, kas nemainās :lol:

Link to comment
Share on other sites

Kāda jēga ar tevi runāt par jebko? Ieņēmis pierē savu taisnību un maļ vienu un to pašu, lai vai ar ko runātu un kādus argumentus tev piedāvātu.

Bezjēdzīgi ar tevi runāt, atpēc lielākā daļa no tā izvairās.

Pēctam brīnies ka cilvēki tevi ignorē.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Kāda jēga ir ar tevi diskutēt? Kāpēc tu no vienas puses it kā diskusijai pieslēdzies, bet uzreiz notinies? Tu apgalvo, ka bez Airbaltic lidosta iznīks. Es tev paprasu no kurienes tāds secinājums/apgalvojums - es trollis un tu atklanies. Jēdzīga diskusija? Es tik tiešām neredzu kāpēc bez Airbaltic lidosta iznīktu.

  • Patīk 1
  • Kādas šausmas! 1
Link to comment
Share on other sites

Pirms 51 minūtēm , marrtins teica:

Baigais stratēģiskais lēmums... Pagaidīt, kamēr privātie apsrāgs

intereses pēc, cik Eiropā ir privāto aviokompāniju? Nu, tādas, kur 100% privāts kapitāls. Nu kaut vai 70%. Un tādas, nu, dzirdētas, ar kurām var kaut kur aizlidot, nevis Lauda air un tamlīdzīgas.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 3 minūtēm , marrtins teica:

Hmm, interesanti... Man atver normāli. Mēģinājums 3

Nu tad beidzot ieraudzīju tos skaitļus. Zināmā vērā var piekrist, bet tur nav ņemts vērā, kādi atstāti zaudējumi līdz 2011. gadam iepriekšējās vadības nemākulīgas rīcības rezultātā. Es nezinu, kāda ir Gausa vienošanas un kādā periodā normālos apstākļos bija plānots atjaunot pozitīvu bilanci. Es pieminēju investoru trūkumu tajā sakarā, ka neviens negrib investēt bankrotējošā uzņēmumā. Alternatīvs risinājums ir kompāniju slēgt, atlaist cilvēkus, pārdot lidmašīnas.

 

Te rāda, ka aviācija aizņem 0.85% no IKP un plāno šo skaitli palielināt. Ja aiztaisīs ciet Airbaltic, kas tas šo robu aizpildīs? Es nezinu, kur ņēmi informāciju par 2%. 

https://ilgtspejigaattistiba.saeima.lv/1045-2020-gada-5-februāris

 

Lidosta nevar eksistēt pati no sevis un pašas lidkompānijas nepiesakās, ka grib Rīgā piestāt - tas ir ilgtermiņa darbs. Lidosta pelna ar lidmašīnu apgrozījumu, attiecīgi, jo lielāks skaits lidmašīnu, kas šobrīd lielu apgrozījumu sastāda tieši Airbaltic, jo vairāk var ieguldīt lidostas paplašināšanā. Tāpēc minēju, ka pasākums ir komplekss un nevar skatīt tikai caur Airbaltic prizmu.

 

Atceros tos pesteļus, kas gribēja, lai Tukuma lidostā piesaista Ryanair.

 

P.S. Tikai nedomā taisīt 50 citātus no šī sakāmā. 

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Pirms 1 minūtes , marrtins teica:

Kāpēc tu no vienas puses it kā diskusijai pieslēdzies, bet uzreiz notinies?

Nav jau jēgas diskutēt, ja kāds slimīgi ieslēdzas savā uzskatā. Piekrītu Andrim, ar tevi diskutēt nav jēgas, jo tu to nemāki darīt. Tevī nav diskusijas, tu tik uzplijies ar saviem faktiem un skaitļiem.. tāpat kā dakteris savulaik.

 

Link to comment
Share on other sites

Pirms 2 minūtēm , Mezavecis teica:

Atceros tos pesteļus, kas gribēja, lai Tukuma lidostā piesaista Ryanair.

Oj, rainers tur bija shēmas aJsberga mazākā daļiņa.

Primārais mērķis - tikt pie savas, strādājošas drošības kontroles un reJsiem uz aVstrumiem. Ar izejošām tālejošām sekām.
Rainers bija pievilcīgs, jo šamie pavelkas uz tādām lidostām, kā Tukuma lidosta Rīga (Jūrmala) Engures novadā, plus attaisno sekjuritija izmaksa un visu pārējo.

Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...