Jump to content

Par dzīvi Latvijā, par šo forumu, un kaut ko no tā..... .


alusbundza
 Share

Recommended Posts

Pirms 2 minūtēm , versatile teica:

Oj, rainers tur bija shēmas aJsberga mazākā daļiņa.

Tā shēma vairāk netika par ieroču kontrabandu un nesaskaņotu lidojuma zonu.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 6 minūtēm , Stasss teica:

Nav jau jēgas diskutēt, ja kāds slimīgi ieslēdzas savā uzskatā. Piekrītu Andrim, ar tevi diskutēt nav jēgas, jo tu to nemāki darīt. Tevī nav diskusijas, tu tik uzplijies ar saviem faktiem un skaitļiem.. tāpat kā dakteris savulaik.

Pareizi. Tu iesāki diskusiju, kura iespējams varēja izvērties interesanta, tapēc iesaistijos. Atnāca viens zināms kadrs un visu piekakāja, tapēc nav jēgas turpināt un aiztinos. Loģiski.

Link to comment
Share on other sites

Nekas, nāks pie varas mAldis, un Mārtiņš (ne Mežavecis) visus iemācīs diskutēt un domāt pareizi!

Labots - versatile
Link to comment
Share on other sites

Pirms 2 minūtēm , Mezavecis teica:

P.S. Tikai nedomā taisīt 50 citātus no šī sakāmā. 

Mēģināšu, nez vai sanāks :lol:

 

Pirms 2 minūtēm , Mezavecis teica:

Es pieminēju investoru trūkumu tajā sakarā, ka neviens negrib investēt bankrotējošā uzņēmumā.

Tieši tā. Nez kāpēc tas ir jādara nodokļu maksātājiem. Var jau būt, ka tam apakšā ir baisie kompleksie aprēķini, bet tad atkal ir jautājums - kur viņi ir. Kārtējais komercnoslēpums? Pie komerciāli izdevīga darījuma - investēs. Tikai kā to pēcāk pasniegt nodokļu maksātājiem - tā varētu būt politiska pašnāvība :D

 

Pirms 7 minūtēm , Mezavecis teica:

Te rāda, ka aviācija aizņem 0.85% no IKP un plāno šo skaitli palielināt. Ja aiztaisīs ciet Airbaltic, kas tas šo robu aizpildīs? Es nezinu, kur ņēmi informāciju par 2%. 

https://ilgtspejigaattistiba.saeima.lv/1045-2020-gada-5-februāris

Tāks. Šķiet, ka te tiek jaukts vienā maisā Air baltic un avio nozare kopumā. Pirmkārt - nodalām aviāciju kā nozari no Air baltic. Par ieguldījumiem nozarē patlaban nav diskusija. Tai arī ir sava tiesa atbalsta pasākumu bijuši. Manas dusmas ir, ka valsts nodarbojas ar biznesu, kur privātie itin labi tiek galā. Un vēl grūžot nodokļu tajā melnajā caurumā maksātāju naudu - tās ir dubultdusmas.

 

Par 2% - tie ir minēti kaut kādā mistiskā pētījumā, ko vismaz man dziļākai izpētei viņi nedeva. Tagad jau ir 3%.

 

Pirms 19 minūtēm , Mezavecis teica:

Lidosta nevar eksistēt pati no sevis un pašas lidkompānijas nepiesakās, ka grib Rīgā piestāt - tas ir ilgtermiņa darbs.

Protams, bet ir vesels saraksts ar aviokompānijām, kas jau patlaban darbojas Rīgas Lidostā (tai arī ir tikusi sava tiesa atbalsta). Nav nekāds pamatojums valstij turēt savu avio kompāniju - MANUPRĀT! Drīzāk strādāt virzienā, lai vairāk veicinātu jaunu kompāniju piesaisti.

 

Pirms 21 minūtēm , Mezavecis teica:

Tāpēc minēju, ka pasākums ir komplekss un nevar skatīt tikai caur Airbaltic prizmu.

Lidosta kā infrastruktūras objekts ir pavisam cita diskusija.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 11 minūtēm , versatile teica:

Nekas, nāks pie varas mAldis, un Mārtiņš (ne Mežavecis) visus iemācīs diskutēt un domāt pareizi!

Kur links?

:sarkasms:

Link to comment
Share on other sites

Pirms 22 minūtēm , versatile teica:

intereses pēc, cik Eiropā ir privāto aviokompāniju? Nu, tādas, kur 100% privāts kapitāls. Nu kaut vai 70%. Un tādas, nu, dzirdētas, ar kurām var kaut kur aizlidot, nevis Lauda air un tamlīdzīgas.

Šis ir interesants aspekts, būs jāpaskatās.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 14 minūtēm , marrtins teica:

Protams, bet ir vesels saraksts ar aviokompānijām, kas jau patlaban darbojas Rīgas Lidostā (tai arī ir tikusi sava tiesa atbalsta). Nav nekāds pamatojums valstij turēt savu avio kompāniju - MANUPRĀT! Drīzāk strādāt virzienā, lai vairāk veicinātu jaunu kompāniju piesaisti.

Bez savas nacistiskās aviokompānijas (sākšu saukt par nacionālo, kad nepazemos VISUS pasažierus ar rokasbagāžas un virsjaku svēršanu), riskējam ieberzties ar to, ka bez kādas bāzes aviokompānijas samazinās lidostas kapacitāte, kompānijas aiziet un paliek vien tās, kas jau reklamējās ar "ļetaiķe v mir čerez žopu, pardon, Moskvu".

Pirms 11 minūtēm , marrtins teica:

Šis ir interesants aspekts, būs jāpaskatās.

Paskaties gan. Un no privātajām daudzas kotējas biržā - var pieņemts, ka starp investoriem ir visādi pensiju fondi, kur arī valdības nevar atļauties ignorēt, teiksim, bankrotiņu.

reku, viens nesens piemērs ar feilojošu nelielu nacionālo (laikam kkas ap 40-45% valstu daļa) aviokompāniju un naudas injekciju no īpašniekiem. https://www.reuters.com/article/us-health-coronavirus-sas-recapitalisati-idUKKBN2410PC

Labots - versatile
  • Kādas šausmas! 1
Link to comment
Share on other sites

Vai AirBaltic kotējas biržā? Vai šamējo akcijas var nopirkt? Ja jā, tad kāpēc strīdēties? Mežavecis uzskata, ka tas ir baigi izdevīgais ieguldījums un par visu naudu sapērkas, šo akcijas. Marrtins nepērk. Es arī ne. Jautājums atrisināts bez kāda kašķa. Ja akcijas nevar nopirkt, tad kāpēc nevar?

Link to comment
Share on other sites

Pirms 3 minūtēm , marrtins teica:

Pie komerciāli izdevīga darījuma - investēs.

Šobrīd par investēšanu aviācijā runāt ir pilnīga utopija, ja lidostas praktiski tukšas. Tātad 2 varianti - glābt vai nogremdēt.  Valdība un Airbaltic iziet no tā, ka ir konkrēts skaits lidmašīnu, konkrēts maršrutu skaits, aprēķini, cik ienesīs naudu pie normāliem apstākļiem.  2021. g. runāt par ienākumiem ir lieki un runa tikai par ilgtermiņa plāniem.  Pasaulē klapējās ciet kompānijas, kas iepriekš nīkuļoja un aviācijas nozare nekādu būtisku daļu nesastāda. 

Pirms 9 minūtēm , marrtins teica:

Tāks. Šķiet, ka te tiek jaukts vienā maisā Air baltic un avio nozare kopumā. 

Es Airbaltic tikai un vienīgi saistu kopā ar nozari. Citu aviācijas smagsvaru mums nav. Dažas SmartLynx lidmašīnas uz Airbaltic fona ir ļoti maz. Kā ir dzīvot bez aviācijas, var paskatīties uz Viļņu, kur viss plaukst un zeļ. 

 

Pirms 11 minūtēm , marrtins teica:

ar 2% - tie ir minēti kaut kādā mistiskā pētījumā, ko vismaz man dziļākai izpētei viņi nedeva. Tagad jau ir 3%.

Es vairāk ticu saeimas skaitļiem. Man ir pieņēmums, ka tur pieplusots klāt ir tūrisms no aviotranzīta. Tur var ilgi strīdēties, tas ir saistīts vai nav saistīts ar aviāciju, bet fakts ir tas, ka pārējā transporta infrastruktūra tūristu skaitu neveicina.  

 

Pirms 16 minūtēm , marrtins teica:

Nav nekāds pamatojums valstij turēt savu avio kompāniju - MANUPRĀT! Drīzāk strādāt virzienā, lai vairāk veicinātu jaunu kompāniju piesaisti.

Stratēģiskus lēmumus nepieņem izbāžot vējā pirkstu vai paklausoties "tautas" padomos. Acīmredzot Gauss ir pārliecinājis, ka Airbaltic būs dzīvotājs un nekāda turēšana nebūs. Kā jau minēju iepriekš, likvidēt var jebko ātri, kā tas bija ar cukura nozari, bet sekas jutīs vēl ilgi. 

Link to comment
Share on other sites

Pirms 15 minūtēm , versatile teica:

riskējam ieberzties ar to, ka bez kādas bāzes aviokompānijas samazinās lidostas kapacitāte

Varbūt. Varbūt atbrīvotu kapacitāti citām aviokompānijām :D

 

Pirms 19 minūtēm , versatile teica:

Paskaties gan. Un no privātajām daudzas kotējas biržā - var pieņemts, ka starp investoriem ir visādi pensiju fondi, kur arī valdības nevar atļauties ignorēt, teiksim, bankrotiņu.

Re ku vispār ir sarakstiņš. Visai maz EU valstu iesaiste, bet ir. Pēc robežu slēgšanas noteikti būs lielāka, kā jau linkā par SAS. Redzēs, vai iesaiste būs īstermiņā (1-5 gadi) vai tomēr uz palikšanu. Par pensiju fondiem un to "ilgtspēju" - par tiem ir vērta cita diskusija, bet, varbūt, labāk nemaz nesākt? :D

 

Link to comment
Share on other sites

Pirms 6 minūtēm , marrtins teica:

Re ku vispār ir sarakstiņš.

Tam sarakstam ticamība maza. Kaut vai Aeroflot formāli varbūt ir 50%, bet faktiski krietni lielāka valsts iesaiste.

 

Link to comment
Share on other sites

Pirms 14 minūtēm , Mezavecis teica:

Šobrīd par investēšanu aviācijā runāt ir pilnīga utopija, ja lidostas praktiski tukšas. Tātad 2 varianti - glābt vai nogremdēt. 

Šobrīd, protams, ir cita situācija. Bet epopeja ap to Air Baltic tak turpinās gadu desmitiem. MANUPRĀT, valstij vajadzēja izstāties no spēles jau sen, kad SAS izstājās.

 

Pirms 18 minūtēm , Mezavecis teica:

Es Airbaltic tikai un vienīgi saistu kopā ar nozari. Citu aviācijas smagsvaru mums nav. Dažas SmartLynx lidmašīnas uz Airbaltic fona ir ļoti maz. Kā ir dzīvot bez aviācijas, var paskatīties uz Viļņu, kur viss plaukst un zeļ. 

Es to skatu infrastruktūra-pakalpojums kontekstā. Kā, piemēram, el. pārvade/sadale un el. ražošana. Par Viļņu pārāk izplūdis apgalvojums, vari konkrētāk?

 

Pirms 25 minūtēm , Mezavecis teica:

ka pārējā transporta infrastruktūra tūristu skaitu neveicina. 

Iespējams. Atradu interesantu grafiku par 2017:

arvalstu_celotaji2017.png.17e480f238436a828ac0ac00c9eb1851.png

Air Baltic nodrošinot ~50% no pasažieru pārvadājumiem (ne visi ir tūristi, protams).

 

 

Link to comment
Share on other sites

Just now, marrtins teica:

Par Viļņu pārāk izplūdis apgalvojums, vari konkrētāk?

Es par Viļņas lidostu un viņu stāstu ar nacionālo lidkompāniju. Tas ir lielisks piemērs, kas notiks, ja Airbaltic aiztaisīs ciet. 

Link to comment
Share on other sites

Smieklīgi, ka liela daļa no tiem, kas sašūt par airbaltic nacionālo eksistenci ir tie paši, kas sašūt par "nolaisto vefu, rafu, erereru un cukurfabrikām!!!!!!!1111viens"

Link to comment
Share on other sites

Viņiem vai tad ir bijusi nac. aviokompānija? Pēc wiki (ja ir ticams, protams) viņu lidosta apkalpo ~5milj pasažieru, nedaudz mazāk kā Rīgas Lidosta.

Labots - marrtins
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Pirms 2 minūtēm , marrtins teica:

Viņiem vai tad ir bijusi nac. aviokompānija?

:D izcili. Ne jau tas, ka nezini, bet tas, kāpēc par to nezini.

flyLAL.

Ā, stapr citu, steidzami laid uz Viļņu, tie dunduki neko nesajēdz no aviācijas un biznesa un taisās jaunu aviokompāniju dibināt.

Labots - versatile
Link to comment
Share on other sites

Pirms 1 minūtes , marrtins teica:

Viņiem vai tad ir bijusi nac. aviokompānija

Kas tas šī te ir?

 

 

Un dīvainā kārtā parādās Airbaltic :) 

image.png

 

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Jā, jau palasīju. Kopš bankrota, pasažieru skaits tikai palielinājies Viļņas lidostā.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 22 minūtēm , marrtins teica:

Jā, jau palasīju. Kopš bankrota, pasažieru skaits tikai palielinājies Viļņas lidostā.

Nu 2 miljoni nav gluži nedaudz mazāk. 

Attēlu rezultāti vaicājumam “vilnius airport statistics”

 

image.png

 

Man vairāk kā Lidostas kvalitātes rādītājs ir šis te, kas veicina attiecīgi tūrismu un citas sfēras. Liela loma Airbaltic šajā visā ir. 

 

image.png

 

image.png

 

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Pirms 2 minūtēm , Mezavecis teica:

Nu 2 miljoni nav gluži nedaudz mazāk. 

Varbūt jātaisa 2 kompānijas - būs vēl vairāk pasažieru? Viņi neglāba savu kompāniju un pasažieru apgrozījums pieauga - tad kas tur īsti notika Viļņas lidostai bez nacionālās aviokompānijas klātbūtnes? Mazāka galamērķu izvēle?

Link to comment
Share on other sites

Cik lietuviešu piloti pirmstam bija un pēc?

Cik apkalpojošie inženieri?

Vai citas vietējās kompānijas piedāvāja lidmašinu tehnisko servisu un kur tas tiek veikts tagad? 

Labots - AndrisBB
Link to comment
Share on other sites

Kādas ir atbildes uz taviem jautājumiem un kā tās ietekmē nodokļu maksātāju ieguldījumus Air Baltic?

  • Kādas šausmas! 1
Link to comment
Share on other sites

Pirms 1 minūtes , marrtins teica:

Varbūt jātaisa 2 kompānijas - būs vēl vairāk pasažieru?

Mums jau ir otra, kas specializējas uz čarterreisiem un ir izmantot, nav vajadzības vēl kaut ko taisīt taisīšanas pēc

https://lv.wikipedia.org/wiki/SmartLynx_Airlines

 

Pirms 2 minūtēm , marrtins teica:

tad kas tur īsti notika Viļņas lidostai bez nacionālās aviokompānijas klātbūtnes?

Stāsts bija sekojošs, ka tieši laikā, kad iestājāmies ES, Viļņas un Rīgas pozīcijas bija vienādas, katrai sava aviokompānija. Tad nāca buldozers (Šlesers) ar savu lobēšanu, kas izstūma FlyLAL no tirgus un Airbaltic cīņā uzvarēja, ieguva kontroli Baltijas aviotirgū. FlyLAL vēl tur tiesājās, kas ar neko nebeidzās. Rezultātā Viļņas lidosta sāka atpalikt pasažieru un maršrutu skaitā, ko parāda manis ieliktie grafiki.  Buldozera stratēģija no vienas puses izbīdīja Latvijas avionozarei priekšrocības, bet atstāja Airbaltic tieši pēc krīzes atstāja lielu finanšu caurumu + tiesas darbus ar zīmoliem. Ņemot vērā, ka Gauss kompāniju ir normalizējis un Latvija šobrīd Baltijas reģionālā mērogā ir līderis, nolaist pa burbuli visus pūliņus būtu ļoti tuvredzīgi. 

 

Pirms 45 minūtēm , versatile teica:

"nolaisto vefu, rafu, erereru un cukurfabrikām

Padomju rēgiem bija jānomirst un lielākoties vieta nav palikusi tukša. VEF teritoriju apdzīvo vairāki IT kantori. RAF nebija izredžu, bet cukura epopejas lietderību apšauba. Bija zināms, ka daudzām fabrikā bija ekoloģiskas problēmas, bet to varēja savādāk risināt. Tagad to visu loģistikas ķēdi reanimēt būtu ļoti grūti. 

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Pirms 1 minūtes , Mezavecis teica:

Padomju rēgiem bija jānomirst un lielākoties vieta nav palikusi tukša. VEF teritoriju apdzīvo vairāki IT kantori. RAF nebija izredžu, bet cukura epopejas lietderību apšauba. Bija zināms, ka daudzām fabrikā bija ekoloģiskas problēmas, bet to varēja savādāk risināt. Tagad to visu loģistikas ķēdi reanimēt būtu ļoti grūti. 

Tas tak ahuļiljards reižu izrunāts un tā. vienkārši smieklīgi, ka ar putām uz lūpām argumentē, ka jākillo eirboltiks nost, bet vepu, nu vepu gan nevaidzēja.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Pirms 7 minūtēm , marrtins teica:

ietekmē nodokļu maksātāju ieguldījumus Air Baltic?

Tieši. AirBaltikam patīk pēdējā laikā lietot specifisku marku lidmašinas. Pietam pietiekošā daudzumā, ka ir jēga viņas apkalpot uz vietas pašiem. Pietam pat tik daudz, ka ir jēga piedāvāt pakalpojumus citiem. Ryanairs to visu darīs Dublinā.

Tie ir labi apmaksāti darbi, bet nu te grib nodarboties gateriem un citu šņagu. Naudu atdot fričiem, lai tie domā un pelna lielo piķi. Vietējie labāk neko nedarīs, jo valstij nav jānodarbojas ar biznesu. Tikmēr friči pateiks paldies, sēžat tālāk un nodarbojaties ar gateriem.

 

Tās ir zināšanas un prasmes, kuras nerodas ne no kurienes. Lai tādas būtu, vajag kautko darīt. 

Labots - AndrisBB
  • Patīk 3
Link to comment
Share on other sites

Pirms 9 minūtēm , Mezavecis teica:

Mums jau ir otra,

Tā nav "mums"/"mūsu".

 

Pirms 10 minūtēm , Mezavecis teica:

Rezultātā Viļņas lidosta sāka atpalikt pasažieru un maršrutu skaitā, ko parāda manis ieliktie grafiki.

Ja var ticēt wikipēdijai, tad pasažieru trafiks Viļņas lidostā ir bijis mazāks kā Rīgā ar vai bez FlyLAL. Kāda maršrutu daudzveidība tur ir bijuši ap to laiku - nezinu.

 

Kaut kāda novirzīšanās no galvenās tēmas. Kāds Air Baltic mērķis kā valsts kompānijai? Uzturēt daudz maršrutus? Uzturēt Lidostu? Sacensties ar Viļņas lidostu? Radīt darbavietas? Tās var radīt vienam rokot bedri, bet otram - aizrokot. Joprojām - manā skatījumā nodokļu maksātājiem tāds bizness nav jāuztur - tā nav valsts funkcija! Tu mini Viļņas lidostu kā piemēru, kas notiek ar lidostu, ja nav nacionālās avio kompānijas. Pat tavos grafikos redzams - nekas traģisks tur nav noticis. Ja pat pieņem, ka lidostas uzturēšana ir pats svarīgākais mērķis. Nemaz nerunājot par brīnumainajiem Ar Baltic 2-3% ietekmi uz IKP vai otru skaitli - visas aviācijas nozares tiešā ietekme uz IKP 0.75% (cik no tā ir Air Baltic?)

 

Pirms 18 minūtēm , Mezavecis teica:

Ņemot vērā, ka Gauss kompāniju ir normalizējis un Latvija šobrīd Baltijas reģionālā mērogā ir līderis, nolaist pa burbuli visus pūliņus būtu ļoti tuvredzīgi. 

Tev vēl ir cerība, ka Air baltic nesīs peļņu un dividendes, kuras nebūs jāiegulda atpakaļ iepriekšējo gadu zaudējumu segšanā? Jebkurā gadījumā - kaut vai ar peļņu, valstij nebūtu jānodarbojas ar komercdarbību.

 

Pirms 27 minūtēm , AndrisBB teica:

Tās ir zināšanas un prasmes, kuras nerodas ne no kurienes. Lai tādas būtu, vajag kautko darīt. 

Vai es pareizi sapratu - Air baltic nepieciešams, lai inženieri varētu mācīties/trenēties apkopt/apkalopt lidaparātus?

  • Kādas šausmas! 1
Link to comment
Share on other sites

Pirms 7 minūtēm , marrtins teica:

Vai es pareizi sapratu - Air baltic nepieciešams, lai inženieri varētu mācīties/trenēties apkopt/apkalopt lidaparātus?

Tieši tā. Grūti mācīties par inženieri, attīstīt biznesu nozarē, ja nav lidmašinu ko apkalpot.

Just now, vvv teica:

Ko tu nonicini gaterus. Gateri nav nelaime.

Es jau nesaku ka viņus jāklapē ciet vai ka viņus nevajag, bet nevar arī salīdzināt kādu pievienoto vērtība rada avionozares un kādu gateri.

  • Kādas šausmas! 1
Link to comment
Share on other sites

Varbūt tad vajadzētu arī lidaparātu ražoti? Valsts īpašumā, protams.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 2 minūtēm , marrtins teica:

Joprojām - manā skatījumā nodokļu maksātājiem tāds bizness nav jāuztur - tā nav valsts funkcija!

Protams, bet tu redzi variantus, kā to to risināt? Tautas eksperti korītī bļauj, ka visu vajag likvidēt, aiztaisīt ciet, jo mums neko nevajag. Tautai vajag cepties par gejiem, par pareizās ģimenes modeli un citām herņām. 

 

Pirms 4 minūtēm , marrtins teica:

Kāds Air Baltic mērķis kā valsts kompānijai?

Noturēt virs ūdens. Valsts ir pateikusi, ka negrib kompāniju likvidēt un tai ir stratēģiska nozīme. Punkts.

 

Pirms 6 minūtēm , marrtins teica:

Pat tavos grafikos redzams - nekas traģisks tur nav noticis.

Ar tevi arī nekas traģisks nav noticis. 

 

Pirms 8 minūtēm , marrtins teica:

Tev vēl ir cerība, ka Air baltic nesīs peļņu

Ja tās prognozes, ka pēc covid būs liels kāpums, piepildīsies, tad arī ar Airbaltic būs viss kārtībā. Ieguldījumus pārkreditēs. 

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Pirms 1 minūtes , marrtins teica:

Varbūt tad vajadzētu arī lidaparātu ražoti? Valsts īpašumā, protams.

Lielākais Eiropas lidaparātu ražotājs arī ir valsts īpašumā. Tika tapēc arī radīts, lai varētu stratēģiski konkurēt ar Amerikāņiem.

Link to comment
Share on other sites

Mārtiņš vienkārši vēl biznesa ekonomisko pamatu 11. klases grāmatā nav nonācis līdz sadaļai "Externalities".

 

  • Kādas šausmas! 1
Link to comment
Share on other sites

Nu un Latvijai arī vajadzētu - lai var praktizēties un uzkrāt zināšanas!

Pirms 1 minūtes , versatile teica:

Mārtiņš vienkārši vēl biznesa ekonomisko pamatu 11. klases grāmatā nav nonācis līdz sadaļai "Externalities".

Nē, Mārtiņš vēl nav saņēmis nekādu pamatojumu tādiem "Externalities", izņemot tikai ieinteresēto personu daiļpļūtu (2-3% ietekme uz IKP). Air Baltic pakalpojums nav nekas tāds ko nevarētu privātie piedāvāt. Punkts!

Pirms 7 minūtēm , Mezavecis teica:

Noturēt virs ūdens. Valsts ir pateikusi, ka negrib kompāniju likvidēt un tai ir stratēģiska nozīme. Punkts.

Baigi ilgi tiek turēta virs ūdens un par kādu cenu. Par stratēģiskumu vēl var pastrīdēties vai pasažieru pārvadājumiem būtu stratēģiska nozīme.

  • Kādas šausmas! 1
Link to comment
Share on other sites

Pirms 2 minūtēm , marrtins teica:

Air Baltic pakalpojums nav nekas tāds ko nevarētu privātie piedāvāt

Nu atklāj brīnumrecepti, kā Airbaltic nodot privātās rokās, lai valsts nepaliktu ar lieliem zaudējumiem, kā tas bija ar slaveno Liepājas metalurgu, kuram garantēja 70 miljonu kredītu un aizgāja pa burbuli.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 9 minūtēm , Mezavecis teica:
Pirms 18 minūtēm , marrtins teica:

Pat tavos grafikos redzams - nekas traģisks tur nav noticis.

Ar tevi arī nekas traģisks nav noticis. 

Kur tad palika - paskaties uz Viļņas lidostu? Paskatījos. 

Link to comment
Share on other sites

Pirms 4 minūtēm , versatile teica:

Mārtiņš vienkārši vēl biznesa ekonomisko pamatu 11. klases grāmatā

Viss tas brīvais tirgus un valsts neiesaistīšanās biznesā ir interesanti grmatās. Realitāte ir tāda ka biznesa intereses ne vienmēr sakritīs ar valsts interesēm. Bizness aizies tur kur lētāk, kur vieglāk utt. 

Tikpat labi valsts var neieguldīt infrastrukturā, atstāt ceļus biznesa ziņā utt, lai paši tiek galā. Tikai nianse tāda ka bizness aizies tur, kur ir ceļi, ir cilvēki kas ko māk utt. Nu varbūt atlidos te pāris reizes, tik tālu cik peļņu varēs noslaukt. 

Link to comment
Share on other sites

Pirms 5 minūtēm , marrtins teica:

Par stratēģiskumu vēl var pastrīdēties vai pasažieru pārvadājumiem būtu stratēģiska nozīme.

Kā to saprast? 

 

Just now, marrtins teica:

Kur tad palika - paskaties uz Viļņas lidostu? Paskatījos. 

Nu tu pateici precīzi kā Atis Slakteris 2008. gadā. 5 un 7 miljoni. Ko vēl komentēt?

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Pirms 4 minūtēm , marrtins teica:

Air Baltic pakalpojums nav nekas tāds ko nevarētu privātie piedāvāt. Punkts!

Air Baltic pakalpojums nav externality. Bet Air Baltic pakalpojumam gan ir savi externalities.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 1 minūtes , Mezavecis teica:

Nu atklāj brīnumrecepti, kā Airbaltic nodot privātās rokās, lai valsts nepaliktu ar lieliem zaudējumiem, kā tas bija ar slaveno Liepājas metalurgu, kuram garantēja 70 miljonu kredītu un aizgāja pa burbuli.

Bez zaudējumiem tas vispār nav iespējams. Tos varēja mazināt jau sen atsakoties no šī brīnuma. Tāpēc jau es iepriekš teicu - problēma būs izskaidrot to vēlētājiem un tā kādam būtu politiskā pašnāvība. Tas nekādi nemaina manu nostāju, ka valstij ar šādām lietām nav jānodarbojas (un tas ir ne tikai Air Baltic sakarā, bet ar daudzām tā saucamajām valsts un pašvaldību komercsabiedrībām).

  • Kādas šausmas! 1
Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...