Edis7 Posted July 5 Share Posted July 5 pirms 5 stundām , Jurkins teica: Labi! Pieņemsim, ka mēģināja apbraukt ezi, kurš pēkšņi izdrāzās uz brauktuves. Nav labi. Ezīši neiet drāzties uz brauktuves,bet naktī iet barības meklējumos. Viņi ir savlaicīgi pamanāmi uz ceļa,pie nosacījuma, ja mašīnai ir ok noregulētas gaismas un pie auto stūres nav nosēdies kretīns, kurš neredz ceļu un nekontrolē ko dara pie stūres. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edis7 Posted July 5 Share Posted July 5 (edited) 3.07.2024. , 19:15, versatile teica: Norvēģijā un Somijā arī tādi tirliņi. Slinkums skatīties, bet tur laikam mirstība uz ceļiem 10x lielāka kā pie mums, ne? Tirliņi ir visur. Tikai mūsu dīvainie tūdaliņi neapjēdz, ka viņu tirliņu piem. maģistrālēs, A kategorijas šosejās,ceļos, meža dzīvnieku nokļuve uz braucamās daļas ir minimizēta ar žogiem gar trases malām, priekš dzīvnieku migrācijas speciāli ierīkotiem tuneļiem zem trases,jeb saprotamāk tur apsaimniekotājs rūpējas un nes atbildību par viņam uzticēto ceļu atšķirībā no mūsu VSIA Latvijas Valsts ceļi kuram pa lielam ir poh*j uz jebkādu statistiku un jebkur, t.sk. kas tur Skandināvijā. Edited July 5 by Edis7 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jurkins Posted July 5 Share Posted July 5 pirms 10 stundām , jacobs teica: Brengulis pastiprāks gadījies? Nē😉, nebija vakar alus. Vienkārši, mani fascinē, kā viņš uzvelkas, kad sāk par Trampu runāt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
msp Posted July 5 Share Posted July 5 pirms 11 stundām , Jurkins teica: p.s. paklausos viņu šad tad, lai būtu "tēmā", bet no laika gala šis piterass ir riebies. Praids riebjās, bet šad tad izeju gājienā, lai būtu tēmā kas un kā tur notiek... Ģeniāla loģika. PS Šis ir viens no objektīvākajiem apskatniekiem. Ja nepatīk viņa lielais deguns, tad tā cita lieta... 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndrisBB Posted July 5 Share Posted July 5 Sākot ar nākamnedēļu visas jaunām mašīnas EU būs aprīkotas ar ātruma ierobežotāju. Pagaidām varēs izslēgt, bet ganjau ar laiku vairs nē. Link to comment Share on other sites More sharing options...
msp Posted July 5 Share Posted July 5 pirms 12 stundām , Jurkins teica: A kas ir noticis? Tagad nav dzimtcilvēki, kas kaltu dekorus par vēdera tiesu. Tagad ir sociālisms. Tagad ražo nevis 100 smukas laternas, bet 1000000 funkcionālas. Vai spēj iedomāties, cik daudz izgaismotu punktu uz Zemes Tu redzētu 19.gs no kosmosa. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
zeds Posted July 5 Share Posted July 5 Pirms 5 minūtēm , AndrisBB teica: Sākot ar nākamnedēļu visas jaunām mašīnas EU būs aprīkotas ar ātruma ierobežotāju. Pagaidām varēs izslēgt, bet ganjau ar laiku vairs nē. avots ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndrisBB Posted July 5 Share Posted July 5 (edited) Pirms 11 minūtēm , msp teica: Tagad ražo nevis 100 smukas laternas, bet 1000000 funkcionālas. Nuja tagad laternas ir arī Mazpisjāņos, nevis tikai metrapolēs (bet arī tikai turīgajās daļās). Pirms 7 minūtēm , zeds teica: avots ? Par to ka ar laiku nevarēs izslēgt vai ka būs jābūt aprīkotām? https://road-safety-charter.ec.europa.eu/resources-knowledge/media-and-press/intelligent-speed-assistance-isa-set-become-mandatory-across Vajadzēs spiest gāzes pedāli cītīgāk 😂 The feedback relies on the pedal restoring force - it will push the driver’s foot gently back to make the driver aware and help to slow down. The driver can ignore this feedback and override the system by pushing slightly harder on the acceleration pedal. Even in the case of speed control function, where the car speed will be automatically gently reduced, the system can be smoothly overridden by the driver by pressing the accelerator pedal a little bit deeper. Edited July 5 by AndrisBB Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jurkins Posted July 5 Share Posted July 5 (edited) Pirms 9 minūtēm , msp teica: Šis ir viens no objektīvākajiem apskatniekiem. To vēsture izvērtēs, kurš bija objektīvs un kurš nē. Pirms 7 minūtēm , msp teica: Tagad nav dzimtcilvēki, kas kaltu dekorus par vēdera tiesu. Pirms 7 minūtēm , msp teica: Tagad ražo nevis 100 smukas laternas, bet 1000000 funkcionālas. Ekonomika arī ir pieaugusi apmēram tikpat. Bet tās 100 (jā, jā... 100) vēl tagad ir praktiski tādas pašas kā toreiz, kamēr šīs 1000000000 funkcionālās pēc 100 gadiem jau ~80 atpūtīsies Getliņos. Bet, nu labi, skaidrs, ka cilvēks modernais nevēlas redzēt 20 gadus vienu un to pašu laternu. Pēc 5 morāli novecojas 😁. p.s. nē, kā jau minēju, man tās cakas nemaz nepatīk, bet darba kvalitāte laikam tam "dzimtcilvēkam par vēdera tiesu" bija kosmosā. Edited July 5 by Jurkins Link to comment Share on other sites More sharing options...
HIGH-Zen Posted July 5 Share Posted July 5 Pirms 7 minūtēm , AndrisBB teica: Par to ka ar laiku nevarēs izslēgt vai ka būs jābūt aprīkotām? Pagaidām izskatās, ka to sistēmu varēs apiet stiprāk uzspiežot gāzi. Īsāk sakot - gāzi grīdā un ierobežotājs atslēdzas Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndrisBB Posted July 5 Share Posted July 5 Pirms 6 minūtēm , Jurkins teica: vēl tagad ir praktiski tādas pašas kā toreiz Kas ar viņām varētu notikt, ja faktiski ir tonnu smags izliets metāla gabals? Tagad tātad varētu uztaisīt 100 reizies vieglāk, bet cik materiālu vajadzētu, aizvest, uzstādīt? Pa to naudu 100 funkcionālās var uzlikt. Pirms 2 minūtēm , HIGH-Zen teica: Pagaidām izskatās, ka to sistēmu varēs apiet stiprāk uzspiežot gāzi. Īsāk sakot - gāzi grīdā un ierobežotājs atslēdzas Nēnu skaidrs, tas pirmais solis, pieradināt cilvēkus, notestēt sistēmas reālajā dzīvē, ar kautko jau jāsāk. Ja ieviestu uzreiz ka mašīna vienkārši neļauj to izdarīt, tad būtu vēl lielāka brēka kā par elektroauto. Atrastu 1 no 1000000 gadījumiem kur sistēma tā isti nestrādā utt, būtu pilnas dzeltenās avīzes utt. Bet tā ik pa pāris gadiem ganjau ieviesīs stingrākas prasības. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jurkins Posted July 5 Share Posted July 5 Pirms 12 minūtēm , msp teica: Praids riebjās, bet šad tad izeju gājienā, lai būtu tēmā kas un kā tur notiek... Ģeniāla loģika. Tava loģika tiešām ir ģeniāla. Ja jau gribi šīs lietas salīdzināt, tad tas būtu apmēram tā - nevis piedalos, bet praidu šad tad pavēroju no tālienes, lai redzētu kādas šiem "jaunas vēsmas", lai varētu kvalitatīvāk apņirgt. Ienaidnieks ir jāpazīst. Nu bet, ja kas, tad praidu arī no tālienes nevēroju. Un neatbalstu tos, kas mētā šiem kakas virsū. Nē, ne jau tāpēc, ka man tas šķiet slikti (pilnīgi pofig, kaut vezumiem sūtu), bet tāpēc, ka tas taisa troksni. Un to jau tam praidam vajag. Ja viņi vieni paši ietu pa tukšu ielu un neviens viņiem nepievērstu uzmanību, tad viņiem ātri apniktu un viņi paliktu agresīvāki😉. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jurkins Posted July 5 Share Posted July 5 (edited) Pirms 7 minūtēm , AndrisBB teica: Pa to naudu 100 funkcionālās var uzlikt. Vot šeit, baidos, ka tā nebūtu. Tā neizturīgā funkcionālā maksātu apmēram tikpat, ja ne dārgāk, cik tas smagais metāla klucis 😁, pat ievērojot naudas "vērtības" atšķirības toreiz un tagad. Eh! Piemetīšu vēl kādu pagalīti , lai lietderīgie pastreso. https://lv.wikipedia.org/wiki/Dzelzceļa_līnija_Rīga—Orla Salīdzinājumam ar RailBaltic 😉. Edited July 5 by Jurkins Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndrisBB Posted July 5 Share Posted July 5 Pirms 2 minūtēm , Jurkins teica: Vot šeit, baidos, ka tā nebūtu. Tā neizturīgā funkcionālā maksātu apmēram tikpat, ja ne dārgāk, cik tas smagais metāla klucis Ja tas tā būtu, tad tās smagās nebūtu izzudušas. Tirgus likumi nekur nav pazuduši. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Athlons Posted July 5 Share Posted July 5 pirms 10 stundām , Jurkins teica: ezi, kurš pēkšņi izdrāzās uz brauktuves Sporta ezis? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ggg97 Posted July 5 Share Posted July 5 (edited) Virzītu spēka impulsu saņēmis ezis. Tautā dēvētu par spērienu. Edited July 5 by ggg97 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Laxe Posted July 5 Share Posted July 5 Es uzskatu ka tas Praids ir jaunais 9 Maijs. Tieši tāda pati uzvedība tiem tirliņiem kas tur ardās. un abos stumda kakas 100% ka Latvijā būs tas pats kas visās rietumu valstīs kur tu iedod labumu Lezbietēm un Gejiem bet tad to organizāciju inficē visi mentāli slimie kas var būt atrodami un tad arī sarodās visi tie alfabēta simboli un tiem nekad nekas nav pietiekami labi. un protams tad arī sākās ka visur pilns salien ar Pedofīliem kas to organizāciju izmanto lai tiktu klāt bērniem. Sākumā jau tā ideja nav slikta, ļauj man privāti darīt ko gribu mājās. BET tad tas viss protams nepietiek un tad pēķšņi visu jāļauj tiem darīt mūsu mājās un publikā. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
M@R$$ Posted July 5 Share Posted July 5 Pirms 9 minūtēm , ggg97 teica: Virzītu spēka impulsu saņēmis ezis. Tautā dēvētu par spērienu. Ezis lepns putns. Kamēr neiespērsi, nelidos! 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
versatile Posted July 5 Share Posted July 5 Pirms 15 minūtēm , Laxe teica: Es uzskatu ka tas Praids ir jaunais 9 Maijs. Būs vien jātic tev, kā abu pasākumu regulāram dalībniekam. 2 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jurkins Posted July 5 Share Posted July 5 Pirms 18 minūtēm , AndrisBB teica: Tirgus likumi nekur nav pazuduši. Tieši tā! Nopelnīt vairāk var nevis vienreiz uzliekot ilgtspējīgu mantu, bet 10 reizes "funkcionālākas" un "modernākas" katru par tādu pašu cenu.😁 Pirms 8 minūtēm , M@R$$ teica: nelidos! Eži tāpat kā krokodili lido, tikai ļoti zemu . Link to comment Share on other sites More sharing options...
versatile Posted July 5 Share Posted July 5 Jurkin, ja man pie fasādes vajag uzlikt 10 gaismiņas un budžets ir, teiksim, 500 eur. Tad variants a būtu nopirkt 1 dizainera izstrādājumu par 499.99 vai no aļika nopirkt 15 gab par 30 eur + piegāde - uzreiz ar rezervi. Gribi visur čuguna notekas? Easy, ceļam nodokļus! Ā, neder? ai, ai, ai... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jurkins Posted July 5 Share Posted July 5 Just now, versatile teica: Tad variants a būtu nopirkt 1 dizainera izstrādājumu par 499.99 @versatile, nejauc impi ar pirkstu. Dizainera izstrādājums ir tāds pats sūds kā širpotrebs. Protams, nevar salīdzināt skaitliski toreiz un tagad. Bet paskaties, internātā aizvien vairāk tiek izliktas nociparotas 19. gs un 20. gs sākuma fotogrāfijas. Izrādās, ka visādos arhīvos šamo ir bez savas jēgas. Visur ir vieni vienīgi "dizaineru izstrādājumi" (pēc Tevis salīdzinātā), ko darinājuši dzimtcilvēki ar kapli. Pirms 5 minūtēm , versatile teica: Gribi visur čuguna notekas? Easy, ceļam nodokļus! Negribu 😁. Jo efektīvajā pasaulē skārda (ķīniešu) maksā tik, cik būtu jāmaksā tām čuguna 😉. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Laxe Posted July 5 Share Posted July 5 (edited) Pirms 23 minūtēm , versatile teica: Jurkin, ja man pie fasādes vajag uzlikt 10 gaismiņas un budžets ir, teiksim, 500 eur. Tad variants a būtu nopirkt 1 dizainera izstrādājumu par 499.99 vai no aļika nopirkt 15 gab par 30 eur + piegāde - uzreiz ar rezervi. Gribi visur čuguna notekas? Easy, ceļam nodokļus! Ā, neder? ai, ai, ai... Smieklīgākais ka Itāļu dizaineru gaismekļi kas maksā 5000Euro ir daudzos aspektos sliktāki par v-tac tik nu protams dod tur labākus barošanas blokus un spuldzītes... Pat esmu redzējis kur čaļi patronās savelk audio kabeļus bet tu maksā par dizainera vārdu uzskatot ka tas ir kvalitatīvāks. Pirms pāris nedeļam liku vienu kas maksā 3 pakas, nekas reali ne oriģināls ne iespaidīgs. vītnes arī nemāk taisni iegriezt caurulītēs kas karājās pēc tam šķībi. kā saka 'rokas' darbs. Reali Iecavā ražotie vizulo ir daudz kvalitatīvāki, bet tie arī uz dažiem gaismekļiem apstāstiās vienu reizi kad bija ar Dali sistēmu un kāds tur gudrinieks darbnīcā nemācēja pareizu garumu dzīslas notīrīt spraužot iekšā vagās. vismaz labums ka paši atbrauks un salabos. Edited July 5 by Laxe Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndrisBB Posted July 5 Share Posted July 5 (edited) Pirms 40 minūtēm , Jurkins teica: Tieši tā! Nopelnīt vairāk var nevis vienreiz uzliekot ilgtspējīgu mantu, bet 10 reizes "funkcionālākas" un "modernākas" katru par tādu pašu cenu.😁 Radiatorus tak ar var nopirkt 'baltos parastos', var nopirkt kautko pa vidam, var nopirkt čuguna klučus ar vai bez cakām. Vai pat pasūtīt kādus vien vēlies. Tik tad hipotēka jāņem uz radiatoriem vien, nez vai dzīves laikā par viņiem samaksās. Arī laterneas tev uztaisīs kādas vien gribi, ja nauda kabatu spiež. Stāvēs 200 gadus, varbūt pat ilgāk cik tās vecās. Nēnu skaidrs, var pasūtīt 10 čuguna laternas un tad maksāt par viņām 100 gadus. Pārējās 80% vietās iztiks bez. Edited July 5 by AndrisBB Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndrisBB Posted July 5 Share Posted July 5 Pirms 28 minūtēm , Jurkins teica: Negribu 😁. Jo efektīvajā pasaulē skārda (ķīniešu) maksā tik, cik būtu jāmaksā tām čuguna 😉. Ja jau tā būtu, tad jau sen kāds 'gudrinieks' atrastos un ražotu čuguna vēl lētāk kā ķīniešu. Bet tā vienkārši nav. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jurkins Posted July 5 Share Posted July 5 Pirms 6 minūtēm , AndrisBB teica: Nēnu skaidrs, var pasūtīt 10 čuguna laternas un tad maksāt par viņām 100 gadus. Tu esi pārliecināts, ka toreiz tā bija? Tu vēl aizvien maksā par vecvectēva laternām? 😁 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zin... Posted July 5 Share Posted July 5 Jebal, izdomā neeksistējošu problēmu un tad laiza olas. Auto tad arī ar rokām taisīja un bija cakainas. Tikai viņas nebija miljards uz planētas. Ej un pasūti individuālu Maybach, laternu un notekcauruli, kas liedz. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jurkins Posted July 5 Share Posted July 5 Just now, Zin... teica: Ej un pasūti Es labāk Tevi pasūtīšu 😁. Man nafig nevajag cakainas laternas. Bet man ir interesanti, kāpēc toreiz pasaulē, kura bija stipri "mazāka", masveidā būvēja tik "sarežģītas" ēkas, tiltus..., "cakainas" rūpnīcu ēkas, masveidā ražoja tik "sarežģītu" aprīkojumu - sākot no ūdens krāniem un durvju rokturiem un beidzot ar tiltu margām. Jā, toreiz tas bija pat ļoti masveidā. Un pa 10 gadiem uzbūvēja (dzimtcilvēki ar kapļiem) ~1500 km dzelzceļa (tā ir tikai viena līnija, nezinu, cik vēl paralēli visā impērijā/pasaulē). Jā, nu nezinu, kā tur ar sadārdzinājumiem bija 😁. Nu kaut kā tā. Lietderīgie, variet pacepties par maniem ieradumiem "laizīt olas" . Link to comment Share on other sites More sharing options...
versatile Posted July 5 Share Posted July 5 (edited) Tāpēc, ka toreiz nebija tādu iekārtu kā tagad. Neatbrauca skārda loksne rullī, kuru minūtes laikā simtiem metru garumā iepresē vajadzīgajā formā. Toreiz ar rokām izgatavoja vienu formu, kurā lēja čugunu. Pieņemu, ka izliet čugunu nevar tik plānu, kā mūsdienu notekas. Pieņemu arī, ka ne visām mājām bija notekas, un arhitekts zīmēja kā daļu arhitektūras. Tas bija apmēram tas pats, kas individual krāsa/salons automašīnai mūsdienās. Tikpat labi var prasīt, kāpēc, uzbraucot pa eskalatoru, mūsdienās vairs nedod ieraut šotiņu, kā kompensāciju par piedzīvoto stresu vai kāpēc tik ļoti ir mainījušies avio pārvadājumi. Vēl vari panostaļģēt par keramiskajiem izolatoriem, uz kuriem uzpīti vadi - kāpēc mūsdienās bāž gofrās un liek sienās? Un kāpēc mūsdienās ir veikali ar standartizētiem apavu un apģērba izmēriem, ja visiem skaidri zināms, ka uz auguma/pēdas šūti un jizgatavoti apģērbi un apavi der labāk. Pirms 14 minūtēm , Jurkins teica: dzimtcilvēki ar kapļiem nu šis arī izskaidro, kāpēc Pirms 14 minūtēm , Jurkins teica: kā tur ar sadārdzinājumiem bija sadārdzinājumu nebija. Vergu darbs ir ōsam, ja esi vergsaimnieks. Mazāk ōsam, ja esi vergs. Uzjautā atsauksmes tiem, kas gulagos ceļus un dzelzceļus būvēja. Ātri, tas jā. Edited July 5 by versatile Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndrisBB Posted July 5 Share Posted July 5 Pirms 33 minūtēm , Jurkins teica: Tu esi pārliecināts, ka toreiz tā bija? Tu vēl aizvien maksā par vecvectēva laternām? 😁 Un tu domā ka nebija? Domā aizgāja uz tirgu un nopirka tās laternas? Vai pasūtīja katrā vietā ar savām cakām? Kādas nu kuram tanī brīdī vietvaldim bij iegribas, vai cik sponsori naudu iedeva. Tak tanī laikā visu būvēja desmitiem, ja ne simtiem gadu garumā. Barselonas bazīcu vēl tagad nav pabeiguši. Cik ilgi būvē? 300 gadus? Pirms 17 minūtēm , Jurkins teica: Bet man ir interesanti, kāpēc toreiz pasaulē, kura bija stipri "mazāka", masveidā būvēja Jā jā, masveidā. Salīdzinot ar šodienas apjomiem, tas masveids ko būvēja 50 gadus, to tagad izdara 3 dienās. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jurkins Posted July 5 Share Posted July 5 (edited) Pirms 13 minūtēm , versatile teica: Vergu darbs ir ōsam, ja esi vergsaimnieks. Mazāk ōsam, ja esi vergs. Kaut ko nejauc ar gaduskaitļiem? Un kāds sakars ar gulagu? Kaut kā nav dzirdēts par masu apbedījumiem gar Rīgas-Orlas dzelzceļa līniju. Jā un... bet Tu jau nesapratīsi, ka es nenostaļģēju, malsi tālāk savu😁. Man ir interesanti, kāpēc darīja tik sarežģīti (tātad dārgi no mūsdienu viedokļa). A ja par nostaļģiju - tad pasarg dievs dzīvot istabā, kur visi griesti ģipša eņģeļos😁. Pirms 9 minūtēm , AndrisBB teica: Jā jā, masveidā. Bļāviens, toreiz tas bija masveidā. Paskaties vecās fotogrāfijas. 50 gados 3 dienās saki? Kad izgudroja dzelzceļu? Un cik 50 gados uzbūvēja? 3 dienās saki? Tad jau ReilBoltiku kādās 5 stundās būtu samērā normāli. Un neaizmirsti, ka vispirms izgudroja dzelzceļu un tikai tad sāka ražot sliedes masveidā, jeb masoni visu zināja un jau senie grieķi par maizes garozu velmēja tēraudu un slēpa kalnu alās sliedes? Edited July 5 by Jurkins Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndrisBB Posted July 5 Share Posted July 5 Pirms 5 minūtēm , Jurkins teica: Kad izgudroja dzelzceļu? Un cik 50 gados uzbūvēja? 3 dienās saki? Tad noteikti bij prasības un tehniskās nianses kā šodien. Ja būvētu pēc to dienu standartiem, tad viens bulduzers 3 dienās izdarītu to ko tie 1000 tur raka ar lāpstām. Palaid šodienas vilcienu pa tām sliedēm, ar šodien ātrumiem un slodzēm, drošibas prasībām utt. Tad varēs runāt par kautkādiem salīdzinājumiem. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jurkins Posted July 5 Share Posted July 5 Just now, AndrisBB teica: viens bulduzers 3 dienās izdarītu to ko tie 1000 tur raka ar lāpstām. Nianses gan! 10 gados uzbūvēta 0. Niknas gan tās nianses, ka šitā bremzē procesu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AndrisBB Posted July 5 Share Posted July 5 (edited) Nēnu tas skaidrs, ka 1000 ar lāpstām izraks ātrāk un labāk kā pāris buldozeri šodien. Varbūt kautkur Burundi sanāks arī lētāk, kur darbaspēka izmaksas salīdzinot ar bulduzera iegādi ir tuvu nullei, darba drošibas normas nepastāv, likumdošana kādu vien vēlies, īpašumtiesības teorētiskas un par vides ietekmi neviens nav dzirdējis. Edited July 5 by AndrisBB Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jurkins Posted July 5 Share Posted July 5 Just now, AndrisBB teica: Nēnu tas skaidrs, ka 1000 ar lāpstām izraks ātrāk un labāk kā pāris buldozeri šodien. Tev skaidrs, man nē.😁 Nezinu, kā Tu nonāci pie šāda secinājuma. 😁 Tā kā jautājums paliek. Mēs 10 gados ar savu pašreizējo tehnikas līmeni nevaram izdarīt līdzīgu (uzsveru līdzīgu, jo, protams, ka toreiz vilcieni nebija tik smagi un visas tehniskās prasības bija citas) veikumu kā viņi toreiz varēja ar toreizējo tehnikas līmeni. Kā mēs esam nodzīvojušies tik tālu, ka politiķi, vadība un menedžments nonivilē (desmit)tūkstoškārtīgu tehnikas līmeņa pieaugumu? Link to comment Share on other sites More sharing options...
versatile Posted July 5 Share Posted July 5 (edited) Nu, sāksim ar to, ka šodien, lai būvētu dzelzceļu, ir jebļa ar kretīniem, kas iedomājušies, ka uz viņu zemes neko nevar darīt. Un par to vēl piķi prasa. Kad visa zeme bija cara zeme, tad nebija nekādu problēmu - kur vajadzēja, nošķūrēja māju un lieta darīta. Vajadzēja vairāk zemes kaut kur uzbērt - sīkums, noraka kādu kalnu nosacīti tuvumā un gatavs. Nebija arī visādu dabas liegumu, nacionālo parku un citu nelietderīgu sūdu. Eh, labie padomju laiki, cik žēl, ka to Daugavas GES nepaspēja, ne? Tur jau pieeja stipri līdzīga. Ātri būtu uzcirtuši. Edited July 5 by versatile Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aigars Posted July 5 Share Posted July 5 Citēt 1861. gada 19. februārī Krievijas cars Aleksandrs II atceļ dzimtbūšanu visā Krievijas impērijā Link to comment Share on other sites More sharing options...
HIGH-Zen Posted July 5 Share Posted July 5 Pirms 19 minūtēm , AndrisBB teica: Nēnu tas skaidrs, ka 1000 ar lāpstām izraks ātrāk un labāk kā pāris buldozeri šodien. Un kāpēc gan lai tā nevarētu? Vajag tikai pietiekoši daudz darba roku Citēt Ķīnā cīņai ar sniegu tiek nosūtīts pusmiljons karavīru ... uz lielākajiem ceļiem satiksmes plūsmu kontrolē gandrīz miljons policistu. https://www.delfi.lv/46713439/arzemes/20130001/kina-cinai-ar-sniegu-tiek-nosutits-pusmiljons-karaviru Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mielestapa Posted July 5 Share Posted July 5 Ja palasa par tādiem vīriem kā Edvards Lieckalniņš, kurš Floridā uzcēla Koraļļu pili, jāsāk domāt, ka agrāk tādi celtņi un buldozeri vispār nebija vajadzīgi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zin... Posted July 5 Share Posted July 5 Ja, kādēļ šodien piramīdas pa graudu sauju neceļ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts