Jump to content

Iesakiet autoservisu dīzeļmotoriem


Recommended Posts

  • Replies 286
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • infekto44

    38

  • marrtins

    17

  • ivo

    14

  • binary

    14

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Es tomēr ieteiktu servisu, kuri izdara visu no A līdz Z un arī uzņemas atbildību par rezultātu. Savukārt gadījumā, kad iesaistīti vairāki servisi, ja būs problēmas, tad vainīgo nebūs un paliksi m

Liec vien atpakaļ kvēpu filtru.

Kaut kāda mistika tev ar to mašīnu. Man apkārt daudziem ir dažādi dīzeļi ar izgrieztiem kvēpu filtriem un egr, manai mašīnai tajā skaitā, un nevienam nekad nav bijušas problēmas ar skates iziešanu. Ma

Posted Images

_dunduks_

No savas pieredzes varu teikt, ka tas atgāzu tests vairāk no atgāzu iekārtas atkarīgs. Katru reizi kaut kādi mistiski cipari tiek parādīti. Pēdējā reizē pirms brauciena uz TA tiek kārtīgi atvilkts, lai trubas iztīrās. TA atgāzes 5.xx ar četrām vai piecām gāzēšanām TA aparātā. Pats zinu, ka motors mazliet dūmo, bet 'wat a fak', bet ne jau 5.xx

Pēc 2 nedēļām mazliet pavizinoties pa Rīgu un neko papildus nedarot (izņemot mazliet atvelkot braucot uz TA), jau citā TA boksā atgāzes parāda 0.7x. 'Hallo, Karl!'. Es saprotu, ka var būt mazāk, bet ne jau tāda starpība neko neremontējot.

Domāju, ka viņiem tie TA mēraparāti reāli gļučī. Domāju, ka viens autu uz blakus esošiem aparātiem rādītu dažādus ciparus.

 

p.s. esmu dīzeļa fans. es saprotu, ka dīzelim vajag ļaut izgriesties.

Link to post
Share on other sites
LPC
Pirms 37 minūtēm , infekto44 teica:

Rit jaizbrauc uz atgāzu stendu un japarbauda kas īsti notiek. 

 

Kam tieši tavuprāt vajadzētu notikt, pēc EGR un kvēpu filtra amputēšanas + mistiskas iejaukšanās ECU softā? :)   Viens no racionālākajiem risinājumiem būtu bijis savest auto darba kārtībā, atjaunojot pamatfunkcionalitāti - kvēpu filtrs, EGR + salabot sačakarētu ECU, atjaunojot rūpnīcas programmatūru. UN pēc tam jau skatīties rezultātu, meklēt patieso problēmas cēloni.

 

Visu dīzeļservisu fetišs ir sprauslu mainīšana un "izplūdes tīrīšana" - jo visdrīzāk, pēc "kompī atslēgt" darbību veikšanas un softa sačakarēšanas, normālu diagnostiku vairs nav iespējams veikt.

 

 

  • Patīk 1
Link to post
Share on other sites
infekto44
Posted (edited)

Piemeram patēriņš arī mazāks palika. Visu ceļu gazeju un ne smakas no dūmiem. Jautajums vai viņi tīra to aparāta pipsiku ko ieliek izsputejā. 

Edited by infekto44
Link to post
Share on other sites
osscar

Varēji uzreiz jelgavā TA iziet..varbūt tur labāks verķis?

  • Patīk 1
Link to post
Share on other sites
ridao

Tagad apliecībai nav obligāti līdzi jābūt arī uz TA.

Link to post
Share on other sites
ridao

Kopš tā paša laika, kad atcēla prasību vadāt līdzi vadītāja un reģistrācijas apliecības, ja ir līdzi personu apliecinošs dokuments. Mums darbā jau sen visas dienesta mašīnu reģ. apliecības glabājas pie biroja administratores ieslēgtas seifā.

Link to post
Share on other sites
Stasss

Tas meibī ir juridiskai personai, darot to ar pilnvarām, vai kaut kā tā.

Neticu, ka fiziskai personai.

Link to post
Share on other sites
alusbundza
pirms 2 stundām , infekto44 teica:

Rit jaizbrauc uz atgāzu stendu un japarbauda kas īsti notiek. 

 

ielej bākā tīru biodīzeli ap 20 l, un atgāzes būs normā

Link to post
Share on other sites
binary
Pirms 8 minūtēm , ridao teica:

Kopš tā paša laika, kad atcēla prasību vadāt līdzi vadītāja un reģistrācijas apliecības, ja ir līdzi personu apliecinošs dokuments. Mums darbā jau sen visas dienesta mašīnu reģ. apliecības glabājas pie biroja administratores ieslēgtas seifā.

https://www.csdd.lv/tehniskas-apskates-veiksana/nepieciesamie-dokumenti

Pirms tehniskās apskates transportlīdzekļa īpašnieks (vadītājs) CSDD pakalpojumu samaksas vietā:

Link to post
Share on other sites
duksis
Pirms 4 minūtēm , alusbundza teica:

ielej bākā tīru biodīzeli ap 20 l, un atgāzes būs normā

 

Tā varēja darīt veciem drapakiem ar mehānisko sūkni un akmens laikmeta sprauslām. 

Link to post
Share on other sites
ridao
Posted (edited)

Pagājušajā mēnesī gāju TA gan privātajam, gan darba auto. Iebraucot boksā ar privāto, devu samaksas kvīti un reģ. apliecību. Inspektors pasmīnēja un teica, ka reģ. apliecību viņam vairs neesot tiesību prasīt, bet nu ja jau ir līdzi, tad ok. Prasīju kopš kura laika tas tā ir? Šis atbildēja, ka kopš brīža, kad likums neliek vadāt līdzi dokumentus, viņiem arī vairs neesot tiesību prasīt. Pēc tam, kad dzinu darba auto, cits inspektors pie iebraukšanas prasīja samaksas dokumentu un apliecību. Kad teicu, ka apliecības nav, šis atbildēja- ok, paskatīšos kompī datu bāzē. Abas reizes samaksāts tika e-csdd un uz kasi vispār negāju. Kārtas numuru iebraukšanai saņēmu telefona aplikācijā  (opcija "pieteikties rindā").

 

Tehniskā apskate (TA) tiek veikta esošajā kārtībā.

Samaksājiet par tehnisko apskati e.csdd.lv un Jums nebūs jādodas uz kasi.

Ja maksājums veikts e.csdd.lv:

- Rīgas TA stacijā Antenas ielā 2, barjera tiks atvērta automātiski, brauciet uz apskates līniju;

- Aizkrauklē, Alūksnē, Balvos, Daugavpilī, Dobelē, Gulbenē, Jelgavā, Jēkabpilī, Jūrmalā, Krāslavā, Kuldīgā, Limbažos, Madonā, Ogrē, Preiļos, Rēzeknē, Siguldā, Saldū, Talsos, Tukumā, Valkā, Ventspilī - CSDD mobilajā aplikācijā varat attālināti saņemt kārtas numuru un stāvlaukumā pie TA stacijas gaidiet izsaukšanu uz tablo;

- Bauskā, Cēsīs, Grobiņā, Liepājā, Ludzā, Valmierā - brauciet uz apskates līniju.

Edited by ridao
  • Patīk 1
Link to post
Share on other sites
ridao
Posted (edited)

@binary kas rakstīts CSDD mājaslapā lieliski zinu. Pats no 2002. līdz 2008. gadam strādāju par TA inspektoru.

Domāju, ka netiek īpaši popularizēta info par to, ka nav obligāta apliecība, bet ņemot vērā likumā noteikto, ka nav vairs jāvadā līdzi pa Latviju, ir tikai loģiski, ka CSDD tāpat kā ceļu policijai nav tiesību to pieprasīt, jo visa informācija par transportīdzekli CSDD darbiniekiem tāpat kā policistiem u.c.ir pieejama datubāzē.

Edited by ridao
Link to post
Share on other sites
ridao
Pirms 39 minūtēm , Stasss teica:

Tas meibī ir juridiskai personai, darot to ar pilnvarām, vai kaut kā tā.

Nekad nav bijušas vajadzīgas nekādas pilnvaras, lai ietu apskati uzņēmuma auto. Arī pirms desmit un vairāk gadiem nē.

  • Patīk 1
Link to post
Share on other sites
binary
Posted (edited)
pirms 7 stundām , ridao teica:

Tehniskā apskate (TA) tiek veikta esošajā kārtībā.

Samaksājiet par tehnisko apskati e.csdd.lv un Jums nebūs jādodas uz kasi.

Ja maksājums veikts e.csdd.lv:

- Rīgas TA stacijā Antenas ielā 2, barjera tiks atvērta automātiski, brauciet uz apskates līniju;

Pagooglējot šos tekstus, atrodas lapa - https://www.csdd.lv/jaunumi/izmainas-csdd-pakalpojumu-sanemsana

 

Turpat arī rakstīts:

Citēt

Ņemot vērā ārkārtējo situāciju valstī saistībā ar COVID-19, ir noteiktas izmaiņas CSDD pakalpojumu saņemšanā.

Atliek cerēt, ka tāda kārtība paliks arī "pēc COVID-19". Pagaidām izskatās, ka tās tik pat labi varētu būt arī "īslaicīgas izmaiņas".

Edited by binary
Link to post
Share on other sites
ivo
pirms 11 stundām , LPC teica:

savest auto darba kārtībā, atjaunojot pamatfunkcionalitāti - kvēpu filtrs, EGR

Diemžēl tas maksā pārāk dārgi, lai būtu izdevīgi to darīt

Link to post
Share on other sites
LPC

Nūū... Cilvēks tikko ir nomainījis sprauslas (kā jau minēju - tas ir dīzeļservisu fetišs, sprauslu maiņa, nemeklējot patieso problēmas cēloni).  Nu izdosies viņam iziet TA tagad. Cik ilgi tavuprāt jaunās sprauslas izdzīvos, ņemot vērā, ka "kompis" ir pilnībā sačakarēts, sistēma nestrādā korekti? Pēc nepilna gada varēs doties uz servisu un atkal mainīt...

Link to post
Share on other sites
ivo
Pirms 1 minūtes , LPC teica:

Pēc nepilna gada

Jāiziet skate un jāliek ss-ā pārdošanas sludinājums 

Link to post
Share on other sites
LPC

Aha. Lai laimīgais nākamais auto īpašnieks iet atkal visu šo pašu ciklu... Diemžēl dīzeļu gadījumā - ļoti bieži problēma nav braucēja pirktspējā/vēlmē tērēties, bet gan primitīvā servisa nekompetencē. Pats nobraukāju pusotru gadu ar kūpošu dīzeli - atgāzes normas robežās, viss OK, bet drausmīgi kūp. Arī izgāju pilno ciklu - sprauslas, ""izplūdes tīrīšana" (tobiš izpūtēja mazgāšana, EGR atslēgšana/ieslēgšana atpakaļ, cikla beigās nekas nav mainījies, dodamies uz nākamo servisu, kurš atkal paziņo, ka jāmaina sprauslas (kuras ir mainītas 2 mēnešus atpakaļ), esot jāamputē DPF un arī kat. ja DPF amputācija nelīdzēšot - to gan es kategoriski, atteicos darīt., nākamais serviss kurš atkal piedāvā mainīt sprauslas, kad atsakos - esot "kompis jāpāršuj,", tas palīdzēšot + klasiskais "vajag vienkārši iedot izd*rsties dīzelim" + sūknis gan jau tad jāmaina.

 

Pirms pārdošanas un jaunā auto iegādes - trāpījās pirmais sakarīgais dīzelists - problēma bija triviāla - pusmiris klapanu motoriņš ieplūdes pusē, kurš arī bija čakarējis prātu.

Link to post
Share on other sites
constrig
pirms 10 stundām , alusbundza teica:

ielej bākā tīru biodīzeli ap 20 l, un atgāzes būs normā

bio regulāra lietošana rezultējas ar sprauslu maiņu, remontu. Tā cepameļļa temp. ietekmē veido nosēdumus (lasi piedeg) uz sprauslu detaļām. 99% , ka eksperiments uz vienu bāku neko ļaunu nenodarīs. tik pat daudz %-  ir ka biodegv. rezultātu neuzlabos. Folklora daudz vēsta par šādiem un līdzīgiem risinājumiem, benzīns, spirts. Noteikti kādam arī ir palīdzējis, folklorai jau arī kājas no kaut kurienes aug. Galvenais iemesls ir dzinēja un tā barošanas sists. nolietojums, dēļ eko prasībām tas ir apaudzis ar visādām papildus sistēmām, viss kopā salasās un sit pa maciņu. Personīgi jau arī aizvien vairāk aizdomājos par dīzeļdz. maiņu uz citu. parēķinot sauso atlikumu, a/m ar benzīndzinēju kopējā iztērētā summa ir mazāka, gāzei noteikti, ka vēl.

Link to post
Share on other sites
ivo
Pirms 11 minūtēm , constrig teica:

a/m ar benzīndzinēju kopējā iztērētā summa ir mazāka

+++

Link to post
Share on other sites
Murlo
1 stundu atpakaļ, LPC teica:

Pirms pārdošanas un jaunā auto iegādes - trāpījās pirmais sakarīgais dīzelists - problēma bija triviāla - pusmiris klapanu motoriņš ieplūdes pusē, kurš arī bija čakarējis prātu.

nosauc varoņus

Link to post
Share on other sites
constrig
Posted (edited)
Pirms 5 minūtēm , Murlo teica:

pusmiris klapanu motoriņš ieplūdes pusē

droseļvārsts?

šodienas a/m ir apkrāmētas ar pašdiagnostikas iekārtām, ka jebkuru defektu noteikt ir ērtī un ātri. Nepieciešams tikai pareizo servisu atrast, kurš spēj nolasīt mašinas sacīto. manā gadījumā - ar volvo šinī jautājumā, globalizācijas ietekmē, ir īpatnības. Ne kurš katrs meistars, kurš apgalvo, ka var, to tiešām var. 

Man reiz kļudas nepareizsas nolasīšanas gadījumā, servisam bija vēlme mainīt eļļas līmeņa devēju, kaut patiesais iemesls bija  - devējs bļāva par15% palilinātu eļļas līmeni.

Edited by constrig
Link to post
Share on other sites
Arnis2002
Posted (edited)
pirms 1 stundas , LPC teica:

Aha. Lai laimīgais nākamais auto īpašnieks iet atkal visu šo pašu ciklu... Diemžēl dīzeļu gadījumā - ļoti bieži problēma nav braucēja pirktspējā/vēlmē tērēties, bet gan primitīvā servisa nekompetencē. Pats nobraukāju pusotru gadu ar kūpošu dīzeli - atgāzes normas robežās, viss OK, bet drausmīgi kūp. Arī izgāju pilno ciklu - sprauslas, ""izplūdes tīrīšana" (tobiš izpūtēja mazgāšana, EGR atslēgšana/ieslēgšana atpakaļ, cikla beigās nekas nav mainījies, dodamies uz nākamo servisu, kurš atkal paziņo, ka jāmaina sprauslas (kuras ir mainītas 2 mēnešus atpakaļ), esot jāamputē DPF un arī kat. ja DPF amputācija nelīdzēšot - to gan es kategoriski, atteicos darīt., nākamais serviss kurš atkal piedāvā mainīt sprauslas, kad atsakos - esot "kompis jāpāršuj,", tas palīdzēšot + klasiskais "vajag vienkārši iedot izd*rsties dīzelim" + sūknis gan jau tad jāmaina.

 

Pirms pārdošanas un jaunā auto iegādes - trāpījās pirmais sakarīgais dīzelists - problēma bija triviāla - pusmiris klapanu motoriņš ieplūdes pusē, kurš arī bija čakarējis prātu.

 varēji jau vēl auto marku/modeli pierakstīt.

Edited by Arnis2002
Link to post
Share on other sites
LPC
Pirms 22 minūtēm , constrig teica:

šodienas a/m ir apkrāmētas ar pašdiagnostikas iekārtām, ka jebkuru defektu noteikt ir ērtī un ātri. Nepieciešams tikai pareizo servisu atrast, kurš spēj nolasīt mašinas sacīto

 

Man gan ir radies iespaids, ka problēma nav nolasīšanā. Problēma ir kadru deficīts, kuri spētu korekti interpretēt nolasīto - pārsvarā gan rodas iespaids, ka 99% "meistaru" nolasa datus par sprauslām, piedāvā tās mainīt + standarta auto totāla sačakarēšana, kā autora gadījumā - EGR, atslēgt, kvēpu filtru ārā + "kompi izprogrammēt" 

 

servisu, kur nepiedāvāja 10x mainīt sprauslas

 

SNE Serviss ganību dambī

  • Patīk 1
Link to post
Share on other sites
Arnis2002

constrig- volvo kā reiz ir ļoti vienkārši diagnosticēt ar dice/vida!

protams servisos lielākais ir visādi launchi,elmi ar kuriem nekorekti nolasa volvo.

Link to post
Share on other sites
ivo
Pirms 2 minūtēm , LPC teica:

piedāvā tās mainīt + standarta auto totāla sačakarēšana

Droši vien tāpēc, ka risinājums atstrādāts un atzīts par izmaksu ziņā optimālāko veciem dīzeļiem.

Link to post
Share on other sites
MartiniB
pirms 12 stundām , alusbundza teica:

ielej bākā tīru biodīzeli ap 20 l

Autors tak rakstiija, ka esot diizelju fans,

taatad bez smirdonjas, duumiem un trokshnja nespeej dziivot

Link to post
Share on other sites
e = d
Pirms 28 minūtēm , constrig teica:

šodienas a/m ir apkrāmētas ar pašdiagnostikas iekārtām, ka jebkuru defektu noteikt ir ērtī un ātri.

Kamēr šajās sistēmās nav iejaukušies filtru ravētāji, kuri reizēm mēdz brutāli izdzēst kļūdu tabulas no datoriem, lai nedegtu lampiņas panelī.

Tajā brīdī, kad tiek veikta ražotāja neparedzēta iejaukšanās dzinēja darbībā, jebkādi ar to saistīti pārmetumi visiem nākamajiem servisiem ir nevietā. Viņi nevar uzminēt kas ir izdarīts un nekur nav rakstīts kā tas ietekmē pārējo komponentu darbību. 

  • Patīk 1
Link to post
Share on other sites
binary
Pirms 32 minūtēm , constrig teica:

šodienas a/m ir apkrāmētas ar pašdiagnostikas iekārtām, ka jebkuru defektu noteikt ir ērtī un ātri. Nepieciešams tikai pareizo servisu atrast, kurš spēj nolasīt mašinas sacīto.

Man gan nav gluži "šodienas a/m", bet nu ir arī "pašdiagnostikas iekārtas" - nereti palīdz, taču reizēm paiet kāds laiks (nedēļas), kamēr tās "pašdiagnostikas iekārtas" saprot, kas par vainu, un sāk uz to vainu norādīt tādā vai citādā veidā. Tā savulaik pāris nedēļas nomocījos ar auto iedarbināšanu (nekad nezināju, kas būs pirmais - auto pieleks vai izlādēsies aķis), kamēr kompis sāka mest kļūdu par konkrētu sensoru. Citu simptomu vai kļūdu nebija.

 

Ja par kļūdu nolasīšanu, tad nepietiek ar "spēt nolasīt". Jāsaprot, kāpēc tā nolasītā kļūda lien ārā. Es, piemēram, pirms pāris nedēļām pēc simptomiem un kļūdu nolasīšanas biju pārliecināts, ka ABS vadības bloks "izbeidzies", un biju cerējis, ka varēs to bloku salabot (been there, done that, tik ar citu auto). Pāris nedēļas vēlāk sāka līst ārā citi simptomi, parādījās jaunas kļūdas. Nu jau šķiet, ka ar ABS vadības bloku tomēr viss kārtībā, bet nezinu, kur nu tagad meklēt vainu - varbūt panelī (tajā, kur spidometrs, odometrs utt) kaut kas pusbeigts, varbūt kaut kur vadi vai kāds štekeris sācis pievilt.

  • Patīk 1
Link to post
Share on other sites
jema
Pirms 59 minūtēm , constrig teica:

ar volvo

Tas ir īpašs gadījums, tur bez Vida un Dice nav ko darīt, un otra problēma ne katrs meistars tās kļūdas māk iztulkot un izsecināt pareizo darbu secību:biggrin:

Link to post
Share on other sites
marrtins
pirms 15 stundām , e = d teica:

Liec vien atpakaļ kvēpu filtru.

Ja motoram ir kapi, tad ir kapi. Filtrs būs tāds īslaicīgs ielāps.

Link to post
Share on other sites
constrig
1 stundu atpakaļ, Arnis2002 teica:

volvo kā reiz ir ļoti vienkārši diagnosticēt ar dice/vida!

Īpatnības ir tajā, ka "pilnvērtīgai diagnostikai" nepieciešma onlain saikne ar ražotāja serveri, sekojoši atļaujām, atjauninājumiem. Diezin vai Sašam  no garāžam tādas būs.

 

piemēru jau minēju par Vida spējām  eļļas līmeni noteikt. 

Link to post
Share on other sites
ImissimI
Pirms 53 minūtēm , binary teica:

ka ABS vadības bloks "izbeidzies"

Man kaut kā līdzīgi gāja nesen, beigās izrādījās, ka pietika abs gredzenu ar drāšu birsti nopucēt.

Link to post
Share on other sites
binary
Posted (edited)

@ImissimI, tad kompis bļautu par ABS sensoru, nevis sūdzētos, ka pārtrūkusi komunikācija ar ABS vadības bloku.

 

Audi A4 B5 ar Bosch 5.3 bloku tas visticamāk nozīmē, ka piemeklējusi "populāra slimība" - pārlūzuši divi dublējoši pavedieni, kas savieno blokā esošā štekera GND kapara kontaktu ar plati. Labot nav paredzēts, pirms 6(?) gadiem maksāja 800 EUR, lietots (potenciāli ar identisku problēmu pāris mēnešu laikā) maksāja ap 200 EUR. Toreiz nolēmu, ka "zaudēt jau tāpat nav ko", un salaboju :crazy:

 

Mazliet jaunākam sharānam to vadības bloka elektronikas daļu nemaz nevar cilvēcīgi noņemt, tā nu pagāja vēl pāris nedēļas un saradās vēl dažas kļūdas - radio pēc akumulatora atvienošanās atsakās ieslēgties, bākas līmeņa rādītājs pa retam nogļuko uz pussekundi un panelis nobļaujas "tev bāka tukša", tad vēl arī komunikācija ar engine control module kaut kādā brīdī esot bijusi pārtrūkusi. Tas jau sāk liecināt, ka pie vainas nevis ABS "smadzenes", bet kāds štekeris, vadi vai varbūt "instrument cluster", kurā, cik noprotu, iebūvēts virtuāls CAN gateway :crazy:

 

Varbūt te ir kāds, kurš no tā visa kaut ko saprot un varētu tikt galā ar šito? Pats neprotu, nav arī baigi daudz laika, lai eksperimentētu un mācītos :D 

Edited by binary
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...