Wheeler Ierakstīts Novembris 1, 2016 Share Ierakstīts Novembris 1, 2016 Šodien Rigā izkrita pirmās sniega pārslas un darbā panesās sarunas par auto vadīšanu un tā bremzēšanu slidenos apstākļos. Diskusija izvērtās visai interesanta un gandrīz katram savs viedoklis .. Domāju, ka varētu to turpināt šeit, iespējams kādam noderēs. Kā jūsuprāt ir pareizi bremzēt ziemas laikā ar manuālo kārbu. Atšķirības starp dīzeli, benzīnu? Kā bremzējam paši ? Atlaižam gāzi, izspiešam sajūgu un bremzējam ? Izņemam no no ātruma atstājam izspiestu sajūgu, izņemam no ātruma un bremzējam Bremzējam ar motoru ? Viedokļi ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dils Novembris 1, 2016 Share Novembris 1, 2016 Priekšpiedziņu dikti uzmanīgi bremzēt ar motoru, var šmuce sanākt ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Populārs ieraksts ykristaps Novembris 1, 2016 Populārs ieraksts Share Novembris 1, 2016 Ar kājām 6 Link to comment Share on other sites More sharing options...
laikamTak Novembris 1, 2016 Share Novembris 1, 2016 darbā panesās sarunas par auto vadīšanu un tā bremzēšanu slidenos apstākļos darbā ir jāstrādā, a viņi tur kaut ko sarunājas 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wheeler Novembris 1, 2016 Author Share Novembris 1, 2016 Paziņam tagad autoskolā stāsta, ka visu bremzēšanas laiku jābūt izspiestam sajūgam Link to comment Share on other sites More sharing options...
laikamTak Novembris 1, 2016 Share Novembris 1, 2016 Atšķirības starp dīzeli, benzīnu? kāpēc tiek ignorēts elektroauto? 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Populārs ieraksts maize Novembris 1, 2016 Populārs ieraksts Share Novembris 1, 2016 Brauc ekonomiski ar audi 80 benzīns/gāze bremžu pedāli lieto tikai tehniskās apskates laikā. 11 Link to comment Share on other sites More sharing options...
jema Novembris 1, 2016 Share Novembris 1, 2016 Kur to sajūga pedāli dabūt? Krītu no diskusijas ārā 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dils Novembris 1, 2016 Share Novembris 1, 2016 Paziņam tagad autoskolā stāsta, ka visu bremzēšanas laiku jābūt izspiestam sajūgam Par cik lielākā daļa mašīnu ir priekšpiedziņas, nav nemaz tik dumjš ieteikums ... 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Populārs ieraksts alusbundza Novembris 1, 2016 Populārs ieraksts Share Novembris 1, 2016 bremzēt vajag ar enkuru, kuru izmet pa logu 13 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Populārs ieraksts Zoom Novembris 1, 2016 Populārs ieraksts Share Novembris 1, 2016 Ziemā jācenšas bremzēt mazāk kā vasarā. Jābrauc 2x uzmanīgāk, jāievēro lielāka distance, jāparedz iespējamie apdraudējumi, jābremzē ir savlaicīgi, jāizvērtē braukšanas ātrums. Ja tu zini, ka tūlīt būs sarkanais, tad vari jau mierīgi, pakāpeniski samazināt ātrumu. Ja braucot redzi, ka varbūt ir kāds iespējams apdraudējums (krustojums), tad vari samazināt ātrumu un mierīgi to šķērsot (nevis godīgi ripināt uz 70 (atļautais 50) un turēt īkšķus, ka neviens pēkšņi priekša neizbrauks). Līdz ar to mazākas iespējamības ieslīdēt kādā vai kaut kur. Iemācīties droši braukt ziemā var ar velosipēdu. Kad vienreiz nomauksies uz mutes (vasaras režīmā), tad katru metru 100x pārdomāsi un izanalizēsi 30 min uz priekšu. 6 Link to comment Share on other sites More sharing options...
NeticuNevienam Novembris 1, 2016 Share Novembris 1, 2016 (labots) Pēdiņas neprasījās, ne? Wheelers, skolu nosauc. Labots Novembris 1, 2016 - NeticuNevienam Link to comment Share on other sites More sharing options...
uldii12345 Novembris 1, 2016 Share Novembris 1, 2016 Kaut kā nav bijušas problēmas samazināt ātrumu atlaižot gāzi, nav tas samazinājums tik straujs, lai kaut kas notiktu un katreiz spiest sajūgu bremzējot vispār murgs. Visprātīgākais braukt uzmanīgāk un bremzēt savlaicīgi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edis7 Novembris 1, 2016 Share Novembris 1, 2016 ...krieviem labā automobilistu sērija ar ''visiem dzīves gadījumiem uz ceļa'', http://karikaturist.ru/karikatury/Avto/?&curPos=80 uzlabo garastāvokli Link to comment Share on other sites More sharing options...
NeticuNevienam Novembris 1, 2016 Share Novembris 1, 2016 Bans arī garastāvokli uzlabo. Krievu sēriju šeit nemīl. Link to comment Share on other sites More sharing options...
staylez Novembris 1, 2016 Share Novembris 1, 2016 Var jau bremzēt kā gribās, bet galvenais to darīt laicīgi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edis7 Novembris 1, 2016 Share Novembris 1, 2016 Bans arī garastāvokli uzlabo. Krievu sēriju šeit nemīl. Tas ir normaals saits. Tur politiskaa seerija par kremla pupkinu & co ir vienk. super. Link to comment Share on other sites More sharing options...
marrtins Novembris 1, 2016 Share Novembris 1, 2016 Lai vēl bik uzsnieg - jāiet slidināties. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
senleja Novembris 2, 2016 Share Novembris 2, 2016 Kā jūsuprāt ir pareizi bremzēt ziemas laikā ar manuālo kārbu. Atšķirības starp dīzeli, benzīnu? Kā bremzējam paši ? Atlaižam gāzi, izspiešam sajūgu un bremzējam ? nelasīju pārējos topikus,bet uz reiriz saku ,ka atkarīgs no piedziņas ....(dīzelis/benzīns nav svarīgi) . Pakaļas piedziņai ,atlaižam gazi. Priekšējai (nu protams no pieredzes) minam grīdā un taisnojam auto. Protams viss kontrolēti. Bet ne jau foromā par šoferi kļūt.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
marrtins Novembris 2, 2016 Share Novembris 2, 2016 Pakaļas piedziņai ,atlaižam gazi. Priekšējai (nu protams no pieredzes) minam grīdā un taisnojam auto. Protams viss kontrolēti.Tu tā bremzē? 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
senleja Novembris 2, 2016 Share Novembris 2, 2016 Par cik lielākā daļa mašīnu ir priekšpiedziņas, Nu dažiem ir arī normālas mašīnas... Nenolieku arī priekšpiedziņas protams. Gaumes/pieraduma jautājums. Ar jebkuru variantu var braukt. Nav slikta ne viena,ne otra. Viss atkarīgs no blīves... Tu tā bremzē? Ok ! Ne tā varbūt izteicos vai saprati... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kakstons Novembris 2, 2016 Share Novembris 2, 2016 Ručņiks, es saku, jāizmanto ručņiks 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
senleja Novembris 2, 2016 Share Novembris 2, 2016 (labots) minam grīdā un taisnojam auto. Protams viss kontrolēti. Nu šis bija vairāk domāts ne tiēši par bremzēšanu,bet par negaidītu sānslīdi uz melnā ledus Ok! Ne pa tēmu. Labots Novembris 2, 2016 - senleja Link to comment Share on other sites More sharing options...
xp Novembris 2, 2016 Share Novembris 2, 2016 Cik zinu, un pats arī cenšos tā darīt - bremzēt ar ātrumiem. Ziemā bremzēt ar izspiestu sajūgu nav labi Link to comment Share on other sites More sharing options...
osscar Novembris 2, 2016 Share Novembris 2, 2016 (labots) ziemā man vis vairāk traucē līdēji...es parasti ieturu distanci, bet vienmēr kādam gribas ielīst tipa pirms krusta vai kā tā... vienreiz ar 2,5 t nissan patrol gandrīz saplacināju tādu līdēju priekša...es saprotu vasarā, bet ziemā, vēl ko īpaši kad slidens..kaut gan tādi paši līdēji ir , kad laivu uz jumta vedu...vasarā..laikam nesaprot ka var to laivu sev stiklā dabūt ja strauji nobremzēšu. tobiš ja brac zimeā uzmanīgi tad nav nekādu problēmu. Labots Novembris 2, 2016 - osscar 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
alusbundza Novembris 2, 2016 Share Novembris 2, 2016 ja nedaudz jāpiebremzē, tad gar sajūgpedāli nav ko grābstīties, sajūgs ir jāizspiež, ja jābremzē ir strauji, tā pat, kā vasarā Link to comment Share on other sites More sharing options...
Regisss Novembris 2, 2016 Share Novembris 2, 2016 Precizēsim: 1. ekstremālas bremzēšanas apstākļos vispār jāaizmirst par tādu sajūgu! 2. slidenos apstākļos bremzējot sajūgu spiežam tikai tad, kad mašīna jau sāk slāpt nost. Iesaku vispār apmeklēt drošas braukšanas skolu, atkritīs lielākā daļa šo jautājumu! 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Populārs ieraksts Ronalds Novembris 2, 2016 Populārs ieraksts Share Novembris 2, 2016 1. ekstremālas bremzēšanas apstākļos vispār jāaizmirst par tādu sajūgu! No kurienes te daži šādas muļķības ir ņēmuši???? Laikam nekad nav mēģinājuši dzīvē bremzēt ar pedāli grīdā! Ekstrēmās bremzēšanas gadījumā ir jābūt refleksam izspiest sajūgu! Pamēģiniet paši kas notiek spiežot bremzi grīdā bez sajūga! Vienkārši noslāpst motors un viss! Un ABS nav panaceja - ir jāiemācās atlaist bremzi un apbraukt šķērsli - nevis truli nospiest bremzes un slīdēt tam virsū! 5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
marrtins Novembris 2, 2016 Share Novembris 2, 2016 (labots) Ekstrēmās bremzēšanas gadījumā ir jābūt refleksam izspiest sajūgu!Muļķības. Tāpēc jau tā ir ekstremāla bremzēšana - po par visu. Zaudēt vēl 0.5sec domājot/reaģējot par sajūgu? Lai arī cik refleksīvs nebūtu atsrādāts sajūga spiediens, tāpat tam ir nepieciešams laiks, bet tikmēr kādi 5m pakāsti (atkarībā no ātruma) Bet vispār kaut kāds troļļu topiks. Bremzēšana ziemā? Nu un? Bremzēju tāpat kā vasarā, bet [mēģinu ] ieturēt lielāku distancīti un maķenīt mazāku ātrumu. Bremzēšana uz slidenas virsmas? Bet tas ir smagi jātrenē (izplatītākais "treniņš" - ar ilggadēju pieredzi), lai iemanītos strādāt gan ar bremzi un ne mazāk svarīgi arī ar stūri un gāzes pedāli. Labots Novembris 2, 2016 - marrtins 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Regisss Novembris 2, 2016 Share Novembris 2, 2016 No kurienes te daži šādas muļķības ir ņēmuši???? Laikam nekad nav mēģinājuši dzīvē bremzēt ar pedāli grīdā! Ekstrēmās bremzēšanas gadījumā ir jābūt refleksam izspiest sajūgu! Pamēģiniet paši kas notiek spiežot bremzi grīdā bez sajūga! Vienkārši noslāpst motors un viss! Un ABS nav panaceja - ir jāiemācās atlaist bremzi un apbraukt šķērsli - nevis truli nospiest bremzes un slīdēt tam virsū! Atvaino, bet Tu esi totāls muļķis... Aizej pamācies no grāmatām, tad pavadi dienu poligonā kopā ar drošas braukšanas skolas ekspertu... pats izmēģini visus variantus un tad runā... Un ABS nav panaceja - ir jāiemācās atlaist bremzi un apbraukt šķērsli - nevis truli nospiest bremzes un slīdēt tam virsū! Pavisam stūlbs un bezjēdzīgs komentārs... laikam nekad neesi braucis ar salīdzinoši jaunām mašīnām... Šo Tavu apgalvojumu apgāza Pauls Timrots Zebrā... Arī Avotiņš no auto ziņām un es pats pamēģināju vairākus variantus tajā dienā, kad bija iespēja dzīvoties pa drošas braukšanas skolas poligonu! Gan uz sausa, gan slapja asfalta labākais rezultāts tika iegūts ar pilnīgi nospiestu bremzi... šķiet no 70km/h Link to comment Share on other sites More sharing options...
alusbundza Novembris 2, 2016 Share Novembris 2, 2016 Pavisam stūlbs un bezjēdzīgs komentārs... laikam nekad neesi braucis ar salīdzinoši jaunām mašīnām.. tev pašam ir stulbs komentārs, ronalds bija domājis auto bez ABS, un šeit vēl daudzi brauc ar audi 80 gāzi, bez ABS Link to comment Share on other sites More sharing options...
versatile Novembris 2, 2016 Share Novembris 2, 2016 (labots) Precizēsim: 1. ekstremālas bremzēšanas apstākļos vispār jāaizmirst par tādu sajūgu! 2. slidenos apstākļos bremzējot sajūgu spiežam tikai tad, kad mašīna jau sāk slāpt nost. Iesaku vispār apmeklēt drošas braukšanas skolu, atkritīs lielākā daļa šo jautājumu! Neesmu bijis DBS, bet CSDD rīkotajās drošas ziemas braukšanas nodarbībās, kuras pasniedza vīri DBS jakās, gan. Ja atmet versiju, ka instruktori piespiesti pasniegt par velti un attiecīgi atriebjas haļavščikiem, mācot viņiem nepareizu rīcību tad tas, ko mācīja, bija krietni pretējs - ekstremālā bremzēšanā uz ledus sajūgs un bremze iet kopā. Tad mašīna nenoslāpst un opcijas izvairīties no šķērsļa. Pārbaudījām praksē, strādā. Starp citu nesen Timrota eksperimentos tika arī apgāzts uzskats ka kravas auto bremzēšanas ceļš ir garāks kā vieglā auto. pat autoskolā stāsta, ka smagais apstāsies ātrāk. Ja tehniskā kārtībā, protams. Pilnīgi citas bremzes, nekā vieglajam. Labots Novembris 2, 2016 - versatile 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Novembris 2, 2016 Share Novembris 2, 2016 Ručņiks, es saku, jāizmanto ručņiks man elektriskā 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
jema Novembris 2, 2016 Share Novembris 2, 2016 Tev jau tāpat tas neder, ručniks kaifīgs kad priekša velkošā Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edgars15 Novembris 2, 2016 Share Novembris 2, 2016 Ar rokas bremzi (mīzējsviru) ir tā, ka manā pieredzē vienu reizi ir paglābusi no grāvja. Griežoties krustojumā auto smuki slīdēja grāvja virzienā, pēdējā brīdī paspēju noraut sviru, lai auto sagrieztos vajadzīgajā virzienā un tad pa gāzes pedāli, lai taisno ārā..priekšpiedziņa, melnais ledus. Un par to bremzēšanu..Nebraucu ātri un mēģinu bremzēt ar ātrumiem. Ar bremzes pedāli arī strādāju, bet ne tā kā vasarā. Pats galvenais ieturēt distanci. Uz riepām nepaļaujos, tikai uz savu pieredzi. Jo neviena riepa vēl nav izgudrota tā, lai braucot pa ledu, tā strādātu tāpat kā vasarā. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
LilKarums Novembris 2, 2016 Share Novembris 2, 2016 Distances ieturēšana ir baigi svarīga ziemā, pagājušogad kad bija tas pirmais trakais sniegs uz Lācplēša ielas braucot uz 30km/h sāku par vēlu bremzēt un tupa ieslīdēju priekšā esošajā auto, viņam švīka, bet man restei kirdik, bet nekas traks. Mācība uz visu dzīvi, ieturēt distanci un laikus sākt bremzēt, man toreiz ne ABS, ne bremžu spaidīšana nepalīdzēja, bremzēt ar ātrumiem toreiz cik atceros neaizdomājos. Link to comment Share on other sites More sharing options...
skolnieks_2 Novembris 2, 2016 Share Novembris 2, 2016 (labots) Uz melnā ledus/ledus, ja labi saslīd, bremzē kā tu gribi, ar kājām, ausīm vai muti. Ledus ir ledus. Bet vispār - distance un bez asām bremzēšanām - tad viss ir čiki un kā jau te kāds komentēja, diemžēl mūžīgie līdēji nesaprot, ka ja viņš pirms krustojuma man iecērt priekšā, nobremzēt NAV iespējams. (runa par šļuru). Un Gājēji - jā, tā ir pavisam jauka homo habilis suga - es saprotu, ka viņam ir gājēju pāreja, un jā es ziemā raustos un pirms tām samazinu ātrumu, bet ir bijis tā, ka nospied bremzi, saproti, ka ātrums pa lielam nemainās Tad ceri, ka varenais - MAN IR PRIEKŠROKA, varonis paspēs pārskriet ielu. Riepas nav panaceja - ar jaunām un labām ir forši, bet atgriezīšos pie punkta, ka uz ledus ir sūdīgi tāpat, protams, vari ņemt supermīkstās riepas (ķipa esot tādas), bet pa asfaltu nodeldēsi 2-4ned laikā. Man mācīja - bremze pirmā, sajūgu vari spiest pēc tam, ja ir ekstrēmie gadījumi. Tieši dēļ tām 0,5s, kas arī minētas iepriekš. Tiem, kas bubina ka FWD ir galīgi garām, pamatojumu lūdzu. P.S. - un jā, ziemā sāku bremzēt ar ātrumiem, kur var, bremzes sekundāras. Labots Novembris 2, 2016 - skolnieks_2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
usver Novembris 2, 2016 Share Novembris 2, 2016 pat autoskolā stāsta, ka smagais apstāsies ātrāk. Ja tehniskā kārtībā, protams. Pilnīgi citas bremzes, nekā vieglajam. plus saķeres laukuma ar zemi daudz vairāk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Klusu Novembris 2, 2016 Share Novembris 2, 2016 (labots) Fiziku necenšamies saprast. Timrots rādīja, ka smagais apstājas ātrāk par konkrēto vieglo, kurš nebija no labākajiem Labots Novembris 2, 2016 - Klusu Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronalds Novembris 2, 2016 Share Novembris 2, 2016 Atvaino, bet Tu esi totāls muļķis... Protams! Kad argumenti beigušies sākas apvainojumi un uzbraucieni! Arī modernām mašīnām ABS pārstāj strādāt, kad auto ātrums nokrītas līdz ~10 km/h! Tāpēc ja bremze grīdā un nebūs sajūgs izspiests motors noslāps! Regisss - iekāp jebkurā auto un izmēģini, ja netici! Motors noslāps = nebūs nekādas iespējas veikt kādu manevru, piemēram apbraukt šķērsli! ABS straujas bremzēšanas testos jau vienmēr uzvar. Nē! Uz grantenes vai sniega ABS pagarina bremzēšanas ceļu, jo nobloķēts ritenis stumj pa priekšu valnīti, kas palielina pretestību! ekstremālā bremzēšanā uz ledus sajūgs un bremze iet kopā. Tad mašīna nenoslāpst un opcijas izvairīties no šķērsļa. Pārbaudījām praksē, strādā. tieši tā! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu
Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas
Izveidot jaunu kontu
Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!
Reģistrēt jaunu kontuPierakstīties
Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!
Pierakstīties tagad!