Jump to content

Auto manā dzīvē..........................................


Recommended Posts

Par to Auto Hold, nav tam nekāda sakara ar kalniem. Auto hold vnk pietur mašīnu piemēram pie luksofora. Respektīvi automāta gadījumā neripo uz priekšu kamēr nepieskaries gāzei.

 

Par turēšanu "uz rocenes" - ja ikdienā turi un atlaid un turi, nekas slikts nenotiks, ik tieši elektroniskajām.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 4 minūtēm , Zin... teica:

Par to Auto Hold, nav tam nekāda sakara ar kalniem. Auto hold vienkārši pietur mašīnu piemēram pie luksofora.

Nu un pret kalnu pietur bremzes kamēr nepiefiksē kustību uz priekšu. Respektīvi izspied sajūgu un neripo atpakaļ.

Bez Auto-Hold uzreiz sāksi riport atpakaļ.

Link to comment
Share on other sites

Pieradīsi pie Auto-Hold un citiem brīnumiem un nemācēsi vairs braukt. Autoskolā apskatītajā situācijā bija jārauj rocene, lai neripotu atpakaļ.

Link to comment
Share on other sites

Pietiek jau jau citas lietas par ko uztraukties ikdienā, vēl roceni raustīt 😂 lai mašīnas domā/strādā manā vietā.

Nav jau vairs arī rocenes ko noraut/atlaist. Ar pogu ir visai jancīgi.

Ja nav ikdienā visi kādi kalni/rampas, tad pofig un 100 gadi nav vajadzīgs, var arī reizi mēnesī roceni noraut/atlaist 😂

Labots - AndrisBB
  • Kādas šausmas! 1
Link to comment
Share on other sites

pirms 12 stundām , HIGH-Zen teica:

Pieradīsi pie Auto-Hold un citiem brīnumiem un nemācēsi vairs braukt. Autoskolā apskatītajā situācijā bija jārauj rocene, lai neripotu atpakaļ.

Eksāmenus liek un mācās braukt ar mašīnām kurām ir visas šīs funkcijas. U n pieļauju ka ir jāmāk izmantot. Ne velti vairs nav pie figūrām "estakāde".

Pie tam, figūras tagad nav vispār laukumā, bet satiksmē. Tad jau droši vien mierīgi parkoties paralēli jāmāk izmantojot sensorus.

Link to comment
Share on other sites

Vajag iet tālāk. Nafigam starteri vajag, īsti vīri mašīnu startē manuāli iegriežot, savādāk braukt nemācēs.

 

P.s. karburators ar jāmāk pieregulēt

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

pirms 16 stundām , AndrisBB teica:

Pietiek jau jau citas lietas par ko uztraukties ikdienā, vēl roceni raustīt 😂 lai mašīnas domā/strādā manā vietā.

Nav jau vairs arī rocenes ko noraut/atlaist. Ar pogu ir visai jancīgi.

Ja nav ikdienā visi kādi kalni/rampas, tad pofig un 100 gadi nav vajadzīgs, var arī reizi mēnesī roceni noraut/atlaist 😂

Pērc uzreiz Teslu, nebūs jādomā par stūrēšanu ar!

  • Ļoti patīk 1
Link to comment
Share on other sites

24.12.2023. , 14:13, Tuubijs teica:

Pērc uzreiz Teslu

Bet tikai dīzeli un mehāniku :D

23.12.2023. , 22:02, HIGH-Zen teica:

Pieradīsi pie Auto-Hold un citiem brīnumiem un nemācēsi vairs braukt

Pilnīgas muļķības. Tie " brīnumi" ikdienā ir ļoti ērti. Tomēr tas nenozīmē, ka nemāku braukt bez tiem.

23.12.2023. , 12:19, Regisss teica:

automātam tak tur visu laiku nospiestas bremzes

Nu jau vairs nav nekas jātur. Auto-hold to dara manā vietā.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
binary

Šodien atkal nācās ņemt nomā auto. Sanāca uztrāpīt uz kaut kādu Peugeot 2008 - vienīgais nomas auto, kas bija pieejams 15km rādiusā. Nu tizls auto, ko citu lai saka :D

 

Salona ventilatorus normāli pieregulēt laikam nevar. Kā pieregulēt vēlamo temperatūru - nav ne jausmas, varbūt kaut kā var. Krēslu apsilde bija, bet ieslēgt sanāca tikai pēc tam, kad atbrīvojos no cimdiem - kaut kāda touch poga. Salona gaismām līdzīgi, tik vēl ar tendenci izslēgties uzreiz pēc ieslēgšanās - nu kaut kā neveiksmīgi "noglāstīju" to touch pogu. Tā arī nesapratu, tās pogas reaģē uz "pieskārieniem" vai uz "glāstiem" :D

 

Priekšējais panelis / dashboard - nu smuks bez gala! Bet tas 3D efekts padara viņu grūti lietojamu.

 

Kruīza kontrole - tizla! Nēnu "speed limiter" režīms funkcionē labi, bet cik sapratu, tad nav opcijas "uzstādīt ierobežotāju uz šā brīža ātrumu". Man vismaz neizdevās atrast. Ja izbrauc no pilsētas, tad nevar izslēgt ierobežotāju, ieskrieties līdz 90 un tad ieslēgt ierobežotāju uz 90. Tā vietā nākas ar podziņām palielināt to ierobežojumu no 50 līdz 90. Protams, kad to dara, jāblenž panelī, nevis uz ceļa.

 

Par Peugeot nekad neesmu bijis īpaši augstās domās, bet līdz šim tās domas bija vairāk stereotipos balstītas. Tagad pārliecinājos - savā autoparkā Peugeot nevēlos redzēt :D

Link to comment
Share on other sites

versatile
(labots)

Limit un Cruise jau parasti ir pilnīgi divas dažādas funkcijas un vismaz šitajā video ir arī parādīts, ka tur ir slēdzis no viena uz otru. Un ir arī set pogas - kloķi, liekas, pastumj uz augšu, kad brauc režīmā cruise, bet bez uzlikta ātruma, un tad nofiksē. Vismaz tā ir lielākajai daļai auto. EDIT - āaa, šitam ir pogas aizmugurē, nu jāaa, spranči...

Par limiter režīmu nepateikšu, to praktiski nelietoju - priekš kam?

 

Labots - versatile
Link to comment
Share on other sites

binary
(labots)
Pirms 25 minūtēm , versatile teica:

Par limiter režīmu nepateikšu, to praktiski nelietoju - priekš kam?

Es tajos nomas auto kā reiz limiteri lietoju, man tas šķiet daudz ērtāks nekā klasiskais kruīzs. Priekš kam? Lai vietā, kur atļautais ir 50, nebrauktu uz 70. Jā, pēdējo pusotru, divus gadus cenšos ievērot max atļauto ātrumu, nevis braukt ar "vienu +10. +15 jau var". Jāatzīst, ka neesmu ne tuvu vienīgais tāds - bieži sanāk sēdēt kādam astē (un braukt par pāris km/h lēnāk nekā atļauts), apdzinēju arī ir krietni mazāk nekā pirms 3+ gadiem. Tilti (vismaz Dienvidu tilts) gan ir izņēmumi - tur "pēc sajūtām" liela daļa brauc uz 90+.

 

 

To kloķi izpētīju gan pirms braukšanas, gan braukšanas laikā ;) Kloķis nekustīgs, tur viss vadās ar pogām. Tādā ziņā neierasti, bet var piešauties.

Režīma pārslēgšanai ir "rullītis" - limit, off, cruise.

Galējā poga - iezslēdz/izslēdz kruīzu (vai limiteri), bet nemaina uzstādīto ātrumu.

Ātruma regulēšanai aizmugurē ir divas pogas, + un -. Ja pogu piespiež un patur, tad slēdz pa 5 km/h, nevis pa 1 km/h.

Augšējā un apakšējā "mem" poga - varētu padomāt, ka tas kaut kādu predefinētu limitu ieslēgšanai. Var jau būt, ka kaut ko tādu viņam var sakonfigurēt. Konkrētajam auto ar "mem" pogu (jebkuru no abām) varēja pamainīt ierobežojumu uz tādu, kādu auto konkrētajā vietā iedomājies (gan jau vadās vai nu pēc ceļa zīmēm, vai arī pēc GPS).

 

Būtu vismaz uzstaisījuši, ka tās galējās ("pause" jeb "on/off") pogas piespiešana uz 2-3 sekundēm nomaina uzstādīto ātrumu uz tagadējo reālo - viss, no manas puses par kruīzu nebūtu nekādu pretenziju, pie vadības ar pogām (kloķa vietā) ātri var pierast. Nu vai "+" un "-" vienlaicīga piespiešana, vai jebkāds cits "intuitīvs" risinājums…

 

Vēl visi tie kloķi ap stūri šķita mazliet neērti, sākumā bija grūti rādīt pagriezienus, citi kloķi pinās pa rokām. Bet pie tā gan jau var piešauties.

 

No pozitīvajām lietām - spidometrs +/- precīzs. Lai brauktu pēc GPS ar 50/70/90, spidometrā jābūt ap 53/73/94. Audi līdzīgi. Ar šo Toyota grēkoja, tiem kļūda bija lielāka, turklāt stipri atkarīga no ātruma.

Labots - binary
Link to comment
Share on other sites

kicker

Tas ir tas tizlais auto kam normāli spidometru utt neredz? Starfm kautkad braucamlaikā par šo runāja un sapratu, ka neesmu vienīgais,  var regulēt stūri kā grib, tāpat stūres rata augšdaļa aizsedz skatu un stūre klēpī, ja palaiž uz leju, jebkurā gadījumā ja salīdzina ar citiem, tāds reti riebīgs laižamais, bet, ja nav jābrauc ikdienā, var paciest protams.

Link to comment
Share on other sites

binary

Spidometru es ļoti labi redzēju. Par stūres regulēšanu šoreiz aizmirsu - kaut kādā brīdī atcerējos, ka varētu pielabot, bet bija +/- OK. Krēsla augstumu arī šoreiz nebija vajadzības regulēt (neciešu guļus pozu pie stūres, mēdzu pacelt krēslu, ja iepriekšējais vadītājs bijis "gulētājs").

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...