Jump to content

automātiski auto bez vadītāja un citas jaunās tehnoloģijas


e = d
 Share

Recommended Posts

pirms 2 stundām , AndrisBB teica:

tad var visas 8 stundas ta sedet

tur jau tā lieta, ka domājot par nākotni mums uzspiež (? sazvērestību teorija) šablonisku viedokli domājam šabloniski. Gan jau n gadus atpakaļ kāds  3 mēnešu jājienā (ar zirgu) izbesījies bruņinieks sapņoja par automātisko zirgu. Kaut kā tomēr gribētos domāt, ka nākotnē , lai pārvarētu tādu attālumu, ka būtu 8 stundas jābrauc ar auto, tomēr nevajadzēs braukt pat ar automātisko auto. Eh, slapjie sapņi.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Pirms 12 minūtēm , Ronalds teica:

99,9% gadījumu automātika tiek galā... Bet ir tie 0,1% .... 

Cilvēks arī pārsvarā gadījumu tiek galā, bet arī cilvēkam ir tie procenti...

Man viens pieredzējis šoferis, kurš gadiem diendienā braukā, teica - katram autovadītājam braucot pa retam uznāk kaut kādi mellie, kad viņš norīkojas neadekvāti situācijai un sanāk negadījums. Varu piekrist, pats reiz biju liecinieks tādam gadījumam, krustojumā apstājos pie luksofora sarkanās gaismas, no kreisās puses viens taisījās griezt pa labi, sagaidīja, kad viņam iedegās zaļais, sāka braukt, griezās, kas viņam uznāca, nezinu, neaizbrauca pa ielu, bet turpināja griezt stūri un iebrauca kokā, diezgan pamatīgi sadauzīja mašīnu, izkāpa ārā, bolās, prasu, kas notika, nezin, nespēj izskaidrot, vot uznāca mellie, labi, ka netrāpījās gājēji tajā brīdī.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 7 minūtēm , Jurkins teica:

tomēr nevajadzēs braukt pat ar automātisko auto

Nu šajā ziņā tomēr ir progress - es daudzas savu klientu datoru problēmas atrisinu neizejot no mājām.

 

 

Pirms 5 minūtēm , vvv teica:

katram autovadītājam braucot pa retam uznāk kaut kādi mellie

Nevar nepiekrist!

 

Ideāli būtu ja maksimumu var darīt attālināti, jābrauc minimāli. Tas arī nāk par labu ekoloģijai. 

Un auto vadības sistēma ar mākslīgo intelektu (nevis automātika kā tagad), kura spēj tikt galā arī ar nestandarta situācijām. 

  • Atbalstu 1
Link to comment
Share on other sites

Ko var chikstet, joslu tureshana un adapriva kruzkontrole tagad ir gandriz katra auto, ja neskaita letos mikroauto. Kam patik tas lieto, kam ne, tas brauc tapat.

Neizskatas ka to sistemu delj butu kas mainijies negadijumu zinja. Toties ir bijis vairakas reizes, kad automatiska piebremzeshana (bez adaptivas kruzkontroles) iespejams paglaba mani no ieskrieshanas kadam aizmugure, tad uz shosejas kads nomet pa memajiem, tad pirms aplja kads izdoma ka strauji japiebremze.

Braucot diendiena to pashu marshrutu vienkarshi uzmaniba notrulinas, vietas kur nekad nav bijis japiebremze, aizdomajies kautko par to ko edisi vakarinjas vai kas notika darba un pekshnji kads nomet pa memajiem. Nebutu radars prieksha, 100% ka butu apskadets bampers.

Link to comment
Share on other sites

1 stundu atpakaļ, Ronalds teica:

Varbūt tur arī ir problēma ka atļauts tikai 100 km/h? Ja būtu nelimitēts kā Vācijā uz līdzīgiem ceļiem - mauktu ar 200 km/h - tur vairs nepagulēsi un arī ātrāk galā nonāktu! 

Pie tās satiksmes intensitātes pīķa stundās esmu laimīgs, ka pat tos 100 tur var sasniegt ?

 

Un skrienot cauri no UK uz lv arī pie 180 sāku garlaikoties godīgi sakot ? tad nu meklēju veidus kā izklaidēties skrienot no joslas uz joslu utt...


1 stundu atpakaļ, snukurins teica:

Skatos ka Tev nav ne māzkā priekštata kā produkts un tas cik daudz tas nonāk veikalu plauktos.To nenosaka ražotājs bet gan pārdevējs.Katru dienu ražotājs zvana pārdevējam,mēdz būt arī otrādāk,mēdz būt elektronisks pasūtījums no pārdevēja kurš automātiski nonāk pasūtījumu apstrādes sistēmā,pieņem pasūtījumu līdz kādiem 17,19 vakarā,pa nakti saražo safasē,no rīta piegādā veikaliem.

Un tev laikam nav priekštata par to, ka galvenais ir peļņa nevis labdarība... Ko uzņēmums darīs, ja tavā krajà visi desas pērk tikai pirmdienās un sestdienās? Pārējo laiku stāvēt dīkstāvē?

 

Un joprojām neatbildēji ka esi iedomājies viena ēkā uzražot 60 dažādas desas un tādas ražotnes katrā rajonā ? Nobela prēmiju ekonomikā

Link to comment
Share on other sites

Automatizē, robotizē visu līdz bezjēgai un tad peļnu ar veiklu rokas kustību vari iebāzt sev tirsā ?.

Link to comment
Share on other sites

Uz priekšu, ja uzskati ka šāda màžošanàs ar šādu lokālo ražošanu 3x nedēļā katra stūrī ir ilgtspējīgaka, peļņu nesošāka un zaļaka nekā ražot vienā vietā un lielā kvantuma, tad uz prieksu, parādi visiem pārtikas gigantiem un viņu ekspertiem kur tie vēži ziemo un kā tas jādara :))

Link to comment
Share on other sites

lokāla ražošana nešaubīgi ir drošāka un ilgtspējīgāka, BET: bagātai pārtikušai sabiedrībai, papildus pārtikas gigantu ražotajam.

situācijā, kur penži skrien pāri pilsētai uz vietu, kur tai brīdī roltons ar lielāku atlaidi - tas viss ir bezjēdzīgi.

 

(atceros kā bij dzīve reģionālajā pilsētiņā, kur bija rūpkombināts, ar visiem cehiem. dzīve nu tā, kā jau padomjlaikos. braucām uz rīgu un "tuvajām ārzemēm" pēc tādām desām ko neražoja vietēji)

Link to comment
Share on other sites

Pirms 6 minūtēm , ervie teica:

lokāla ražošana nešaubīgi ir drošāka un ilgtspējīgāka,

Ar piebildi , ka izejvielas,nepieciešamā enerģija, darbaspēks un galvenais nepieciešamà pirktspēja rentabilitatei arī ir pieejama uz vietas, kas šaubos vai ir snjukura miestā

Link to comment
Share on other sites

Desu ta uzrazhos snjukura miesta un nebus nekur javed, ietaupisies degviela un resursi.

Bet izejvielas tad bus jaatved - visadi iepakojumi, kjimikalijas ko izmanto razhoshana, visadas birstes, citi shtrunti  un galvenais cellulozi ko liek desas - vai to visu ari razhos uz vietas?

Link to comment
Share on other sites

Būs man rīt laiks, es pat esmu uz papīra gatavs uzlikt kādēļ tava ideja nobankrotet apmēram pusgada laikā Alsungas vai Ventspils novadā

Link to comment
Share on other sites

pirms 5 stundām , Zin... teica:

Potenciālais labums gan ir lētāks galaprodukts

Lētāks nekas nepaliek, papīriņi bezvērtīgāki gan. 

Un šoferi būs jāizšauj, jo barot viņus neatmaksāsies, viņu ģimenes pie baltajiem lāčiem. Bet man vienalga, es gribu savu mākslīgo intelektu un lai mani vizina ar pašvadošu auto

Labots - masitis
Link to comment
Share on other sites

Nop, labums ir, ka vari izvēlēties pirkt lētu soju vai dārgāku "dabīgo" un galu galā 7 miljardus pabarot :)) alu arī, sakot no Cēsu un beigās ar labieti, vai tad kāds liedz izvēli?

 

tapat tehnikai, pērc no AliExpress vai noname un tad brīnies, kas atnāks, vai pērc Miele/B&O/Rolsroisu  Vai kko pa vidu un parastu... Kapitālisms, globalizācija un konkurence zinies :)) kas tāds nebūtu iespējams ar "miesta ražošanu" 

Link to comment
Share on other sites

Tas ka iztērē kaudzi ar naudu nenozīmē ka ir nopirkts kvalitatīvs produkts

Link to comment
Share on other sites

Pirms 12 minūtēm , masitis teica:

Tas ka iztērē kaudzi ar naudu nenozīmē ka ir nopirkts kvalitatīvs produkts

Diemžēl tā nu ir, ka tas, ka iztērē kaudzi ar naudu nozīmē tikai to, ka iztērē kaudzi ar naudu. Daudzi brendi dzīvo "uz veciem taukiem", kvalitāte sen vairs nav, bet pircējs pēc inerces turpina dārgi maksāt. Bet pārtika Anglijas lielveikalā salīdzinājuma ar Latviju ir vienkārši negaršīga. Iespējams, ka tur pie vainas ir vienkārši dažādu tautu nacionālās garšas īpatnības, bet man ir aizdomas, ka pie vainas ir arī visi tie biedra Zin apjūsmotie ekonomikas "zinātnes" sasniegumi.

  • Atbalstu 2
Link to comment
Share on other sites

Pirms 44 minūtēm , M_J teica:

ir arī visi tie biedra Zin apjūsmotie ekonomikas "zinātnes" sasniegumi.

"arī" svītrojam, vietā rakstam "tikai un vienīgi"...

Link to comment
Share on other sites

pirms 2 stundām , snukurins teica:

Man piemēram nav zināms cik manā reģionā ar plus mīnus 5000 iedzīvotājiem dienas laikā ir kopējais notirgoto desu apjoms.To arī man neviens neteiks.

pareizi ka neteiks. saražot nav problēma (kā var aizvest uz darbnīcu savu medījumu un pretī saņemt meža gaļas desās), know-how ir kur to visu pēc tam likt.

es jau gan domāju, ka paralēlajā "tirgū" ieinteresēts maksātspējīgs pircējs atrod savām vajadzībām uzticamu piegādātāju. tāpat ar, kā tirgo jēra gaļu, dārzeņus un arī mazākzināmus vietējā ražojuma produktus.

 

 

Labots - ervie
Link to comment
Share on other sites

Tehnoloģiju attīstītajā Japānā ir augstākais pašnāvību skaits uz kopējo iedzīvotāju skaitu, fetišs uz meiteņu apenēm, darbaholisms un debīlisms. Tās ir sekas no augstajām tehnoloģijām

Link to comment
Share on other sites

Kad automātiskais auto iestigs sniegā, tas pacietīgi mīņāsies uz priekšu un atpakaļ, vai palūgs ādaino draugu izkustnāt pakaļu ārā un pastumt? 

Link to comment
Share on other sites

pirms 1 stundas , garaamejot teica:

rubenju kuupinaajumi, rankas siers, valmiermuizjas vai uzjavas alus. taa nav miesta razjosjana?

ok, tas par paiku.

 

Un vai šie miesta ražojumi paliek tikai un vienīgi miestā vai tomēr tiek izvadàti pa  pa visu valsti, kas snjukuram liekas absurds?

 

Snjukurs vēlas, lai Valmiermuižas alu ražo Valmiermuižā, neved uz Kurzemi, bet ražo vēl Liepājā un Ventspilī, tas pats ar kupinajumiem un sieru... Es nesaku, ka nevar būt vietējā ražošana, bet neviens no viņiem galu galā neaprobežosies ar Rankas vai Valmiermuižas tirgu, par to ir stāsts nevis par to, ka obligāti tagad viss ir jāražo Rīgā vai Polijā, bet par to, ka izdevīgāk un zaļāk ir saražot daudz Valmiermuižas alus Valmiermuižā un izvadāt pa visu Latviju nevis uzcelt 8 Valmiermuižas mazās rūpnīcas pa visu Latviju un tad brīnīties kādēļ tas pats alus maksā 4 eur pudele 

 

Un nav tak Valmiermuižas alus, Valmiermuižas kupinajumi, Valmiermuižas siers, Valmiermuižas desa, vaiermuizas maize, Valmiermuižas tomātu mērce

Labots - Zin...
Link to comment
Share on other sites

Ok, tātad katra rajona vajadzēs 40 ražotnes, lai tikai apmierinātu vajadzību pēc partikas produktiem.. izklausās ilgtspējīgi un zaļi un pēc lielās iespējas īpašniekam nopelnīt normālu naudu riskējot ar ļoti daudz ko... Sanāk, ka dzīvojam daudz labāk 1000 gadus atpakaļ 


Pirms 5 minūtēm , snukurins teica:

.Agrāk,90tajos kad neveda viss bija daudz labāk.

Kka neatceros Kuldīgas sieru, Kuldīgas šņabi, Kuldīgas desu, Kuldīgas makaronus, Kuldīgas zemeņu zapti ? jeb tad tādi produkti vispār nebija veikalā un bija tikai Kuldīgas maize?

Link to comment
Share on other sites

alusbundza
pirms 7 stundām , Zin... teica:

Kad man ir jābrauc uz Londonu vai Manchester

un kāda huja pēc tev jābraukā šādi attālumi?, ja darba dēļ, tad tas ir bezjēdzīgs, ja ceļojumā, tad izklaide

  • Kādas šausmas! 1
Link to comment
Share on other sites

Huja pēc uz Rīgu brauc jērus tirgot? ?

Labots - Zin...
  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

alusbundza

@Zin..., nesāc palikt par pamuļķi ….., Latvija ir maza, un  nav problēma Valmiermuižas alu aizvest līdz Talsiem, bet kāpēc jāved uz Latviju pusprāgušas govju gaļa no Polijas?

  • Kādas šausmas! 1
Link to comment
Share on other sites

Pirms 25 minūtēm , masitis teica:

Kad automātiskais auto iestigs sniegā, tas pacietīgi mīņāsies uz priekšu un atpakaļ, vai palūgs ādaino draugu izkustnāt pakaļu ārā un pastumt?

Velns viņu zina ko viņš tad darīs, viss atkarīgs no softa. Pirms apdeita uzvedīsies tā, pēc apdeita varbūt pavisam savādāk. Jau tagad iesēžoties svešā auto nevari skaidri zināt, kā konkrētajam modelim uzvedīsies visas tās pretbuksēšanas un vilkmes kontroles, par komforta funkcijām nerunājot. Kamēr nebūsi izlasījis aprakstu sīkiem burtiem instrukcijas 237. lappusē, sēdekļi un spoguļi būs jāregulē katru reizi, iesākot braukt, jo tie katru reizi gribēs atgriezties pozīcijā, kurā tos "ieprogrammējis" iepriekšējais braucējs. Mēģinot ieregulēt sēdekli, nejauši ieslēgsi muguras masēšanu un nemācēsi vairs izslēgt. Izkāpjot no auto, būs 5 minūtes jāgaida, vai salonā gaismas nodzisīs pašas, vai tomēr kaut kur kaut kas palicis vaļā un atstājot visu kā ir, nākošajā rītā aķis būs tukšs. Pirms uzsākt braukt, jāapiet auto riņķī un jāpārliecinās, vai gaismas tiešām ir ieslēgušas, jeb tikai pašam liekas, ka esi ieslēdzis. Piebraucot pie benzīntanka, jāsāk meklēt, kā konkrētajam auto var dabūt vaļā bākas vāciņu. Par kapota atvēršanas niansēm dažādiem modeļiem tas pats stāsts.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 6 minūtēm , alusbundza teica:

Latvija ir maza, un  nav problēma Valmiermuižas alu aizvest līdz Talsiem

Snjukurs šim nepiekrīt ? par to ari ir stāsts

Link to comment
Share on other sites

1 stundu atpakaļ, Zin... teica:

bija tikai Kuldīgas maize?

tāda Kuldīgas maize vismaz ne tik sen vēl bija, arī Ventspils maize laikam bija, vai tagad ir neesmu drošs

 

Pirms 8 minūtēm , snukurins teica:

Ko sakat par šito?

rīdziniekiem patīk, tāpat kā skūterastija

Link to comment
Share on other sites

2019.10.16. , 15:13, Ronalds teica:

Varbūt tur arī ir problēma ka atļauts tikai 100 km/h? Ja būtu nelimitēts kā Vācijā uz līdzīgiem ceļiem - mauktu ar 200 km/h - tur vairs nepagulēsi un arī ātrāk galā nonāktu! 

Tā ātruma izjūta ir stipri atkarīga no auto. Ja būs atbilstošs auto, tad arī ar 200 km/h gan jau var pamanīties uzmest aci telefonam.

 

2019.10.16. , 17:19, snukurins teica:

Apjomus protams zina pats tirgotājs bet kopējie apjomi ir noteikti lieli,pārsvarā pārtikas produktu ražotājs produktus piegādā trīs reizes nedēļā.

Apjomi ir tik milzīgi, ka es pat savu iecienīto tēju (Ahmad jasmīns) nevaru nopirkt vietējajos veikalos, ir tikai 50-100 citu veidu tējas. Jāpērk Rīgā. Bet arī tur ne katrā Rimi ir otra iecienītā tēja (Ahmad gunpowder). Ja gadās iebraukt kaut kur, kur ir tā tēja, tad jāņem uzreiz vairākiem mēnešiem uz priekšu. Ar sviestu nav tik traki, iecienītais parasti vietējos veikalos ir, bet … *parasti*. Nereti tomēr nav. Iecienīto maizi (Ķelmēnu) vietējos veikalos arī neatrast, jāpērk Rīgā.

 

Ar tām tavām desām un sieriem būs tas pats. Grozies kā gribi, bet nevar ne vietējie ražotāji, ne vietējie tirgotāji nodrošināt plašu sortimentu. Vietējais (pilsētas, rajona) tirgus gluži vienkārši ir par mazu. Max, ko var nodrošināt - pāris veidi no katras preces. Protams, ja tas ražotājs ražo ne tikai vietējajam veikalam, bet arī "eksportam", tad arī ražošanas apjomi ir citi un var atļauties saražot ko vairāk.

 

2019.10.16. , 18:27, snukurins teica:

Man piemēram nav zināms cik manā reģionā ar plus mīnus 5000 iedzīvotājiem dienas laikā ir kopējais notirgoto desu apjoms.To arī man neviens neteiks.

Vidēji kādas 20-25 varētu būt, pieņemot, ka bez desas uz maizes tiek likts arī šķiņķis, siers, vienkārši sviests, turklāt neba nu katrs tās desas ēd. IMHO. Ļoti izdevīgs apjoms desu ražošanai.

 

 


2019.10.16. , 19:57, garaamejot teica:

rubenju kuupinaajumi, rankas siers, valmiermuizjas vai uzjavas alus. taa nav miesta razjosjana?

ok, tas par paiku.

Te ar "miesta ražošanu" ir domāts, ka miestā saražo un miestā patērē, nevedot nekur tālāk. Rankas sieru tak var jebkurā Latvijas galā nopirkt, ne tikai Rankas apkārtnē. Pieņemu, ka ar Valmiermuižas un Užavas aliem ir tāpat. Tā ka par "miesta ražošanu" šīs diskusijas kontekstā to nevar nosaukt.

Link to comment
Share on other sites

2019.10.16. , 22:08, snukurins teica:

Es te uz jāņiem gribēju pirkt vietējo dārgo šasliku bet dabūju pirkt Rakveres jo nebija veikalā.

Vietējo šašliku vai tad nemarinē savā sētā? :D


2019.10.16. , 22:40, alusbundza teica:

un kāda huja pēc tev jābraukā šādi attālumi?, ja darba dēļ, tad tas ir bezjēdzīgs, ja ceļojumā, tad izklaide

Jaunāks biju, katru nedēļu nācās braukt no Rīgas uz Liepāju, nākamajā dienā atpakaļ, lai apvienotu studijas ar darbu. Bezjēdzīgi? Nē. Izklaide? Arī nē. OK, nav 200 jūdžu, ir 200km, bet nu tas būtību nemaina.


2019.10.16. , 22:49, M_J teica:

Jau tagad iesēžoties svešā auto nevari skaidri zināt, kā konkrētajam modelim uzvedīsies visas tās pretbuksēšanas un vilkmes kontroles, par komforta funkcijām nerunājot.

Man 2006./2007. gada sharāns interesanti uzvedas, ja ABS sensors izbeidzas - nevis sit atpakaļ bremžu pedāli kā tas ir novērots citiem auto (un kā ir dzirdēts no apkārtējiem), bet tieši otrādi - intensīvi bemzē pats no sevis :D Kad kādam pastāstu, žoklis parasti paliek vaļā par tādu auto uzvedību.

Link to comment
Share on other sites

2019.10.16. , 22:49, M_J teica:

Piebraucot pie benzīntanka, jāsāk meklēt, kā konkrētajam auto var dabūt vaļā bākas vāciņu.

Ar šo šogad vai pērn nācās saskarties - kamēr auto bija servisā, pavizinājos ar meistera auto, galants ap 2000. gadu. Pašam savulaik līdzīgs auto bija, bet bija jau piemirsies, ka bākas vāciņu jāver vaļā no salona.

 

Savukārt tam sharānam šorīt kādu pusstundu nočakarējos, kamēr ar youtubes palīdzību izdevās tikt pie rezerves riteņa. Bagāžniekā ir neliels vāciņš, zem tā gumijas korķis, zem tā skrūve - tik tālu viss kārtībā. Kad to skrūvē vaļā, tad zem auto nolaižas rezerves rats, kas iekārts trosē. Rata dabūšana no tās troses gan nav "pašsaprotama", ja ar līdzīgu sistēmu iepriekš nav bijusi pieredze.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 17 minūtēm , snukurins teica:

kas tas ir?šķirnes,kilogrami,tonnas?

Vienības, kur katra vienība ir 300g smaga.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Ko tur fantazēt, tak apskaties statistiku, viens cilvēks laukos apēd 23kg desas un žāvējumus gadā, tātad 6 gramus dienā. Vai ar tādu daudzumu varētu uzturēt vairāk par 2 darbiniekiem 5000 miestā ir maz ticams. Vispār izskatās ka laukos no desas un cūkgaļas vien pārtiek, lielopu vispār nav redzējuši un zivis tik uz svētkiem

 

http://data1.csb.gov.lv/pxweb/lv/sociala/sociala__mb__paterins/MBG161.px

 

  2016
Laukos
Liellopu gaļa (kg) 0.83
Teļa gaļa (kg) 0.09
Cūkgaļa (kg) 24.00
Aitu, kazu gaļa (kg) 0.35
Mājputnu gaļa (kg) 10.27
Desu izstradājumi, kūpinājumi (kg) 23.60
Gaļas konservi (kg) 0.40
Gatavi gaļas izstrādājumi, pusfabrikāti (kg) 6.32
Medījumu gaļa (kg) 2.07
Svaigas, atdzesētas, saldētas zivis (kg) 4.91
Jūras produkti (kg) 0.09
Siļķes, citas sālītas zivis (kg) 1.15
Zivju konservi un kulinārijas izstrādājumi (kg) 2.37
Link to comment
Share on other sites

Nav ne jausmas cik maksā desa, bet spiežot pēc bukletiem onlainā izskatas ka kautkas ēdams ir ap 2.80 kg. 

Atskaitot veikala uzcenojumu, nodokļus, visus izdevumus, utt, un pieņemot ka uzņēmums gribētu paturēt kādus 20% no apgrozījuma, tad tur nekas nesanāk, nav pat vērts vispār domāt.

 

Screenshot from 2019-10-18 23-21-40.png


Pirms 2 minūtēm , ieleja teica:

kaut kāda collīga aritmētika

Labi pārrēķinājos cik sanāk dienā, bet parēķinot cik teorētiskais apgrozījums uz 5000 iedzīvotāju sanāk veikalam, nemaz nerunājot par ražotāju, cik vienkārši aiziet postā utt. Kautkāds mazs bizness varbūt sanāktu ar vienu cilvēku kas dara visu, pats taisa, pats izvadā un pats vēl grāmatvedību rēķina. Bet tad atkal vairs nav produktivitātes un efektivitātes, tapēc cenu var pareizināt ar 3. Bet ja pareizina cenu ar 3, tad neviens vairs nepirks un kritīsies apgrozījums.

fantazijas kautkādas.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...