Jump to content

automātiski auto bez vadītāja un citas jaunās tehnoloģijas


e = d
 Share

Recommended Posts

Pirms 2 minūtēm , aoma teica:

joprojām neviens nav atbildējis, kur likt izlietotās vairākreižu uzlādējamās baterijas, jeb kā moderni sauc akumulatorus.

Tev ir problēmas ar akumulatoriem? Rimi ir konteiners, kurā var salikt.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

pirms 2 stundām , Klusu teica:

 Increasingly, experts advise using water even with large Li-ion fires. 

Jā, pagoglēju - litija iekš liion aķiem ir samērā maz un tāpēc var dzēst arī ar ūdeni. 

Tagad zināšu. 

Link to comment
Share on other sites

2019.11.27. , 18:01, Raimonds1 teica:

Pamēģiniet atrast autoostā dzelzceļa kustības sarakstu un dzelzceļa stacijā autobusu sarakstu.

Var atrast pilsētās, kur dzelzceļa stacija un autoosta ir vienā ēkā (Sigulda, piemēram) :D 

Link to comment
Share on other sites

Pirms 29 minūtēm , aoma teica:

Kas ir 3.3%?

Nu pirms 10 gadiem bij 0.1%. Cik būs pēc nākamajiem 10 gadiem? 30%?

Daudzkur teorētiski vairs ne-elektro, ja ne gluži pēc 10 gadiem, tad 20, vairs nevarēs tirgot.

Link to comment
Share on other sites

2019.11.28. , 07:13, binary teica:

Bet nu ja reiz tiek piesaukts "2reiz", padaudz to divnieku Timrots nopublicējis:

Man domāt, skrejriteņisti pārsvarā paņem uz muti vai kaut kur ieteš dēļ mazajiem riteņiem vs bedrēm un apmalēm 


Ja skrejriteņi būtu ar velo izmēra ratiem un adekvātām bremzēm, tie visticamāk avarētu mazāk 

Link to comment
Share on other sites

Pirms 52 minūtēm , AndrisBB teica:

Daudzkur teorētiski vairs ne-elektro, ja ne gluži pēc 10 gadiem, tad 20, vairs nevarēs tirgot.

Stādies priekšā Austrumāziju, Dienvidameriku, un vēl 90 % cilvēku apdzīvotās vietas. Sapnis vasaras naktī, pie tam slapjš. Nav skaidrs, kā tas mazinātu globālo sasilšanu, jo elektrība no gaisa nerodas, statisko joprojām neprotam kontrolēt. (zibeņi, etc)

 

P.S. pie tam lielākajai daļai cilvēces, (ar to es domāju aborigēnu, kas apmācīts lietot vinčesteru), ir pofig, kura tā ziloņu vai degunradžu suga ir ierakstīta sarkanajā grāmatā, galvenais, ka piķo.

Labots - aoma
Link to comment
Share on other sites

Austrumāzijā (Ķīnā) elektroauto pārdošanas īpatsvars ir lielāks kā vidēji pasaulē. Daudzās Ķīnas pilsētās, piemēram, iekšdedzes motocikli ir pilnībā aizliegti. Šeņžeņā visi pāri par 15K autobusi ir elektriskie ...

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Nedomāju ka kāds liek lielas cerības ka kautkas mainīsies Dienvidamerikā vai Āfrikā, bet Eiropai un Amerikai ir pietiekoši daudz resursu lai mainītos.

Interesantā kārtā Ķīnā pārdod 2x vairāk elektro auto nekā Eiropā kopā ņemot vai tai pašā Amerikā.

 

Pa lielam jau var spriedelēt par Āfrikām un D-Amerikām, bet Eiropa ir nospraudusi mērķi pāriet uz elektroauto, cik ilgi tas aizņems un cik resursi būs nepieciešami var diskutēt, Amerika kautko vēl domā, kas to lai zin kādi plāni ir Ķīniešiem.

Link to comment
Share on other sites

Ir vai nav ekoloģisks, tad visdrīzāk jau ir otšķirīgi. Mērķis ir nosprausts un uz to virzās.

Labots - AndrisBB
  • Atbalstu 1
Link to comment
Share on other sites

Pirms 29 minūtēm , AndrisBB teica:

Interesantā kārtā Ķīnā pārdod 2x vairāk elektro auto nekā Eiropā kopā ņemot

Daļa (ka tik ne lielākā) no Ķīnā pārdotajiem elektroauto ir tas, kā iekšdedzes ekvivalents saucas mopēdauto, un kādi Eiropā netiktu cauri nekādiem drošības standartiem.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 52 minūtēm , snukurins teica:

Timrota prezentācija

Timrotam foršais telefons :). Aptuveni pie laika atzīmes 6 minūtes.

  • Atbalstu 1
Link to comment
Share on other sites

Pirms 22 minūtēm , AndrisBB teica:

kurš no šiem ir mopēdauto?

Ok, tātad Ķīnā elektroauto ir tik daudz, arī nepieskaitot tiem tās sīkās elektrobundžas. Nezināju. Biju kkur lasījis, ka sīko elektrobundžu tur ir daaaudz.

No tava topa augšgala, Chery eQ1 gan ir sīks, tomēr ne mopēdauto, bet auto no tādas kategorijas kā elektriskais smart fortwo.

Link to comment
Share on other sites

Tas Chery bus ekvivalents Renault Zoe, kas Europa otrs pardotakais EV, taka daudzmaz lidzvertiga situacija

Link to comment
Share on other sites

pirms 6 stundām , e = d teica:

Daudzās Ķīnas pilsētās, piemēram, iekšdedzes motocikli ir pilnībā aizliegti. Šeņžeņā visi pāri par 15K autobusi ir elektriskie ...

Un tajā pašā laikā Ķīna ir lielākais akmeņogļu patērētājs pasaulē! Paši daudz iegūst un vēl iepērk no Austrālijas! 

Daudzās Ķīnas pilsētās smogs ir ne tik daudz no auto, cik no ogļu TEC skursteņiem. Somogu šad tad valdošie vēji atpūš līdz pat Kalifornijas karstiem.

Ļoti ekoloģiski! :D 

images?q=tbn:ANd9GcR9D2-91D3wPbC3usJL2Y-

 

Forši dzīvot vietā ar lielu cilvēku blīvumu! :D 

 

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

pirms 9 stundām , snukurins teica:

Timrota prezentācija

Opā, ar Mobilly tagad var vilciena biļetes pirkt arī ārpus Rīgas, kādreiz nevarēja - tas man noderēs vasarā, jo pirkt ar PV aplikāciju ir diezgan neērti.

Link to comment
Share on other sites

Varam jau villoties par tiem elektroauto, bet @AndrisBB uzrakstīja precīzi - mērķis ir nosprausts. Ekoloģiskāki? Tas kādu (no tiem mērķa spraudējiem) interesē? Muļķības. Viņus interesē tikai kā palielināt cipariņus savos kontos. "Glābsim planētu"? Aha. Tūlīt.

 

  • Patīk 1
  • Atbalstu 1
Link to comment
Share on other sites

Pirms 12 minūtēm , ieleja teica:

ko tad tai Ķīnā ievieš tos elektrobusus, ja ne lai pilsētās varētu turpināt dzīvot, jeb ekoloģijas pēc

tpc ka vinji joprojaam kurina akmenjogles un izdala 1/3 dalju no kopeejaas CO2 emisijas ....

Link to comment
Share on other sites

pirms 1 stundas , 138 teica:

lai saražotu, citastarp, elektrību tiem elektrobusiem

Pa lielam jau visdrizak, lai varetu citi var'etu pirkt visadus shtruntus Aliexpress pa 1 USD ar sutishanu. Ja kiniesi izdomatu ka vairs nerazhos struntus visai pasaulei, tad naktos vien tas ogles dedzinat te. Ja kopejas prechu daudzuma paterins nemainas, tad kautkur jau tas ogles ir jadedzina. 

Link to comment
Share on other sites

A ko tad es saku?

Starpcitu lielie konteineru kugji ka reiz ir vieni no lielakajiem piecukotajiem.

Labots - AndrisBB
Link to comment
Share on other sites

Pirms 5 minūtēm , AndrisBB teica:

Pa lielam jau visdrizak, lai varetu citi var'etu pirkt visadus shtruntus Aliexpress pa 1 USD ar sutishanu. Ja kiniesi izdomatu ka vairs nerazhos struntus visai pasaulei, tad naktos vien tas ogles dedzinat te. Ja kopejas prechu daudzuma paterins nemainas, tad kautkur jau tas ogles ir jadedzina.

 Kādus 90% visādu štruntu, labāk būtu bijis vispār neražot. Tāpat tie salūzt pie pirmā mēģinājuma tos lietot tam, kam tie it kā paredzēti. Un vēl tas milzīgais plastikāta daudzums, kas tiek izmantots visāda veida iepakojumam.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
2020.01.9. , 12:23, M_J teica:

Un vēl tas milzīgais plastikāta daudzums

Atnāca no aļika 4 gab. sajūdziņi 10 uz 10 mm. Katrs savā maisiņā ar to klipsi vai kā to nosaukt, pēc tam vēl visi kopējā maisiņā ar klipsi, pēc tam vēl dzeltenajā divslāņu burbuļplēve + papīrs, pēc tam vēl pelēkmelnā plēve. Es jau saprotu, ka loģistika pāri visam, bet dēļ tās loģistikas arī peld okeānā tās atkritumu salas.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

superKrona

Interesanti, kas apģērbtu, barotu un izklaidētu to konteinera kuģa apkalpi (jā, tajā skaitā pārgudro inženieri, dzīvojošo attīstītajos rietumos, kas svīzdams tam motora cilindru zīmēja), ja neviens vairs nepirktu tos štruntus?

Link to comment
Share on other sites

superKrona

Diez vai zvejnieki sastāda kādus 40% planētas iedzīvotājus vismaz! Un ja vēl pāris bezdarbniekus nodarbinātu ar to, lai plastmasas salmi''nš nekrīt ūdenī, arī zvejniekiem būtu ko darīt, ak jā, zivis var izaudzēt baseinā, tāpat kā govis kūtī

Labots - superKrona
Link to comment
Share on other sites

Pirms 7 minūtēm , superKrona teica:

Diez vai zvejnieki sastāda kādus 40% planētas iedzīvotājus vismaz!

Nē, kaut kur robežās no 0.5% līdz 0.6%.

Link to comment
Share on other sites

Tā rupji rēķinot, lai konteineru kuģu apkalpes locekļu skaits būtu pielīdzināms zvejniecībā nodarbināto skaitam, katra kuģa apkalpošanai vajadzētu vidēji ap 7000 3500-4000 cilvēku (tādu, kuri neapkalpo citus kuģus).

Labots - binary
Link to comment
Share on other sites

superKrona

Nu, takš iekavās rakstīju, kuģa apkalpe ir:

ķīnietis, kas ražo štruntus

tie, kas štruntiem ceļ rūpnīcas

tie, kas būvē iekārtas rūpnīcām

tie, kas loģistika

prostitūtas, kas šos izklaidē

utt, utt

40% tā maigi no pirksta izzīsts

 

 

Smieklīgi (lochi tiek automātā aizstāts ar ideoti)

Labots - superKrona
Link to comment
Share on other sites

1 stundu atpakaļ, Jurkins teica:

loģistika pāri visam, bet dēļ tās loģistikas arī peld okeānā tās atkritumu salas.

Pie vainas ir valstis, kurās nav nekāda atkritumu apsaimniekošana.

Klausījos interesantu podcastu par šo tēmu.

Čalis stāstīja, ka par 80% no visa piesārņojuma okeānos ir atbildīgas 1% no visām pasaules upēm. Un tās visas tek caur valstīm, kurās iedzīvotājiem nav nemaz iespēja civilizēti atbrīvoties no atkritumiem.

Tagad domā/ attīsta tehnoloģiju, kas savāktu atkritumus no upēm (links)

Link to comment
Share on other sites

Gadā man no Ķīnas, kopā ar ''neštruntiem'' atnāk vismaz kāds kubiks iepakojuma...

Kuru vienkārši sadedzinu; papīru krāsnī, plastmasu ugunskurā...

Radot dabā piesārņojumu apmēram līdzīgu, kā kaimiņš ar T-150(MAZ motors), pāris reizes nobraucot garām...

 

Link to comment
Share on other sites

Nu pag, par ko jūs te tagad kasieties? Rīt Drīz tač būs automātiskie bezapkalpes konteinerkuģi.

Link to comment
Share on other sites

superKrona

Nu tie, kas saņem piķi no konteinerkuģa radīšanas (tātad, arī nepieciešamība pēc tāda kuģa) gudri, siltos krēslos sēžot, irš, ka šis baigi daudz tērē dīzeli u.c. problēmas.

Vēl modē teikt, ka apkopējai jaunāko iPhone nafig nevajag, šī mierīgi varētu bez tā iztikt!

Labots - superKrona
Link to comment
Share on other sites

Citur ir 22KW par 1/3-daļu lētāk. 

 

Vajadzēs gan vismaz 3fāzu 32A ievadautomātu prieķs tiem 22kW, neņemot vērā cosfi.

Labots - ggg97
Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...