Jump to content

Balagāns par autobraucēju kultūru


martinno
 Share

Recommended Posts

versatile

Lielai daļai pietiktu ar kaut ko daudz mazāku - galu galā, iekš standarta auto līdz vadītājam nav liela distance, ap metru sanāks, ja uz paneļa montē, ne vairāk.

Link to comment
Share on other sites

Protams tas tāds novērojums no mālas, bet visā visumā pa šiem gadiem, kad sanāk aizbraukt uz LV, vismaz ārpus Rīgas, cilvēki kļuvuši kulturālāki un mierīgāki uz ceļiem, nu vismaz cik sanāca redzēt.

  • Patīk 1
  • Atbalstu 2
Link to comment
Share on other sites

versatile
Pirms 2 minūtēm , oxygen teica:

Un, ja arī preti trāpās tāds ''džigits'' tad....

V1ņj5H tUr N3buUtU jA wiSi bRaWkTu uZ simTčEēsm1T!

  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

Lielāko daļu avārijas izraisa kuces kas grib visur ielīst un skrien rīgā kā apstāstiušies.

Tapēc visiem viņiem nekad nedodu ceļu un ja vajag vel piegāzēju vai nobremzēju lai tie apdiršās :D

Link to comment
Share on other sites

Pipec, tādu sūdu sadzinuši.

Apdzīšana nevietā, īpaši ja priekšā braucošais brauc ar atļauto ātrumu ir tiešs sakars ar ātruma pārsniegšanu. Jā, kā avārijas iemeslu visticamāk ierakstīs apdzīšanu vai ko tādu, bet primāri ir jāsaprot kāpēc apdzina. Es čo ta nesatieku baigi bieži tādus, kas brauc būtiski lēnāk par atļauto. Nu gadās, kāds. Kāda fūre varbūt, sezonā kāds traktors, bet nu FFS, tāpēc jau nevajag sisties nost močījot garām līkumā, pretīmbraucošajiem purnā vai kkā tā. Gabals nenokritīs pabraucot liekus 5km lēnāk. Nē, vajag test purnā obligāti. A pārējā laikā ko apdzen? Tos, kas brauc ar atļauto ātrumu. Un tad ņem un dročī garām rindai.

 

Pa pilsētu arī, nu nav normāli, ka ieskriešanās joslā ir jāuztin 70 pie atļautā 50, lai iekļautos plūsmā.

 

Braucu uz svētkiem uz laukiem Ventspils pusē. Tas tak nav normāli, ka mierīgi braucot 95 kruīzā (kas ar manu auto ar ziemas riepām ir kādi 88-89 pēc GPS) visi apdzen.  Vienīgi viens X5 gandrīz visu ceļu brauca aiz manis. Dīvainākais kadrs izdomāja tieši pirms Spuņciema no Ventspils puses teju ietest purnā fūrei, tad Spuņciemam cauri braukt uz 70 un pie apdzīvotas vietas beigām tāpat turpināt, līdz nepietuvojos. Pēc tam pie Vārkaļu kanāla radara nometa uz 65 pie atļautā 90. Nu WTF, būtu braucis 95 - 55 - 95 aiz manis, uz Jūrmalenes visticamāk nonāktu tieši tajā pašā laikā, ja jau es viņu noķēru 2x braucot ar atļauto.

 

Vai tipiskā situācija, kāds aizlido garām pie Tukuma apļa, Rīgā apstājamies pie viena luksafora. Nu kur bija jāskrien, ja galamērķī esam reizē?

  • Patīk 3
  • Atbalstu 1
Link to comment
Share on other sites

Pirms 12 minūtēm , martinno teica:

 

Par šito gan Tev rokas vajadzētu salauzt, jo avārijas situāciju izraisi tieši Tu.

 

Brauc naormāli tad tevi normāli palaidīšu joslā.

Ja tu kā slims cilvēks spraudies iekšā un gribi lai es bremzēju tad varēsi raudāt un maksāt.

 

Esmu samērā pieklājīgs braucējs. labāks pa 99.99% Rīgā un palaižu kad tas ir loģiski un normlāli. Bet tajā Pašā laikā parmācu retardus

Pirms 14 minūtēm , martinno teica:

 

 jo avārijas situāciju izraisi tieši Tu.

 

Nevienu avāriju nēsmu izraisijis un man 16 BonusMalus

Tā kā tev nav taisnība.

Labots - Laxe
Link to comment
Share on other sites

Pirms 4 minūtēm , Laxe teica:

Ja tu kā slims cilvēks spraudies iekšā

Kas Tavā uztverē ir spraukšanās iekšā?

Link to comment
Share on other sites

Pirms 2 minūtēm , Kazarms teica:

Kas Tavā uztverē ir spraukšanās iekšā?

Un otrs jautājums, kādēļ, ja netaisies apdzīt priekšā braucošo, neieturi distanci no tā, lai tevi apdzenošajam būtu vieta kur normāli atgriezties savā joslā .. . Jautājums retorisks.. .

  • Ļoti patīk 1
Link to comment
Share on other sites

versatile
pirms 1 stundas , Laxe teica:

kuces

Tā jau ir, ka 3.14dariem kuces nepatīk, tiem loceklīši tīkamāki.

Labots - versatile
Link to comment
Share on other sites

pirms 9 stundām , AndrisBB teica:

Nu vēl jau pieskaiti faktu, ka ja savārīsi sūdus un dzērumā nodarīsi kādu kaitējumu, tad apdrošināšana neko nemaksās.

Un tad masksāsi 'upuriem' miljonus visu mūžu. LV kādu sakropļo un par to nekas nav - negadījums.

 

Visa tā attieksme jau sākas no paša sākuma - iegūstot tiesības. UK nekādas medicīniskās komisijas nav jāiet, pašam jāzin ka vari vai nevari braukt, ja savārīsi sūdus veselības pēc, nu tad pēctam arī būsi atbildīgs par sekām. Ja neesi drošs, tad prasi savam ģimenes ārtstam. Vienīgais 'veselības' tests ir kad eksaminātors pirms braukšanas eksāmena paprasīs nolasīt numura zīmi no kāda tuvumā esoša auto.

 

Bet nu nav jau tā ka cilvēki nedzertu pilnībā braucot. 1 vai 2 aliņi pa lielam neskaitās, pēc darba pabā izrauj un brauc mājās. 

Kārtojot tiesības uz fūrēm vai autobusiem ir obligāta medicīniskā. Tiesa realitātē tas pasākums maksā ap 50 angļu naudām, nomēra spiedienu, pārbauda redzi un uzdod pāris jautājumus par veselību. Principā tas pats, kas lv pie ĢĀ, kad vajag to medicīnisko.

Link to comment
Share on other sites

Nu uz smagajiem vai autobusiem, tur jau tomēr lielāks risks.

 

Bet uz vieglajiem? Pat autoskolā nav jāiet, ja negribās. Piesakies teorijas eksāmenam, kad tas nokārtots, tad var pieteikties braukšānas eksim. Protams lielākā daļa jau ņem braukšanas stundas, bet nu ja ir kāds labvēlis, kas ar mieru mācīt braukt un aizdot mašīnu uz eksāmenu, tad jau var pa lēto tikt cauri. Nu tādas klases, kur visi sēž un mācās teoriju, ar skolas eksāmeniem utt, gan nav.

 

Man vietējās tiesības aizņēma 2.ned. Pa lielam gaidot starp eksāmeniem. Teorija ir smieklīgi viegla, nezinu kas viņu var nenokārtot. Nu braukšanā, tur jāzin pie kā eksaminētāji parasti piesienas. Pārsvarā skatās vai droši brauc un pārbauda spoguļus pirms griežās kautkur.

Slinkums bij braukt uz LV mainīt tiesības, uz vietas bij ātrāk 😂 . Plus tāpat būtu jāmaina uz vietējām.

 

Tad kad bij tā smago vadītāju krīze un iztrūkums pēc Breksita, tad tak gribēja visiem atļaut braukt ar smago, ar vieglā tiesībām 😂

 

Labots - AndrisBB
Link to comment
Share on other sites

Lai brauktu saprātīgi vajag dzīves pieredzi, kādu grāvi, pa kādam meža zvēram, policista stingru aizrādījumu..  kamēr pašam šķiet, ka esi Makreja/Šūmahera krustojums, tikmēr jau tā liekas ka esi labākais autobraucējs uz šosejas. Man pietiek ar kartingu un pa bišķim mājas zeminieka dopa. Tad uz metrapoli dodoties, domās apņemos nestresot, par to ka gan jau būs laxe, būs 80nieki zonas radarā, būs kruīznieki uz 89 utt.. cenšos tāteikt Jauki bet nu vot šitie te kas nesajēdz.. bļ nu vo tas i pilnīgs nu kā tā var

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Vajag tā kā daudzkur 'jaunajiem braucējiem' - melnās kastes.

Tie kas brauc prātīgi, tiem apdrošināšana uz pusi lētāka, tie kas agresīvi, tiem 5x dārgāka, kā te dažiem 3k gadā uz Ford Fiesta 😂

Labots - AndrisBB
Link to comment
Share on other sites

Pirms 48 minūtēm , AndrisBB teica:

Vajag tā kā daudzkur 'jaunajiem braucējiem' - melnās kastes.

Kur?

Link to comment
Share on other sites

Te pie manis var nopirkt apdrošināšanu ar 'melno kasti', bet ir arī citur. Nezinu kas tur tieši iekšā, bet domājams ka GPS, kas piefiksē ātrumu un skatās cik bieži to parsniedz. Ganjau arī pārdod 'dzīvos datus', lai zin kur korķi utt.

 

Kautkādā ziņā tirgus mazliet noregulē sevi. 18 - 20 gadīgajiem jau apdrošināšanas ir dārgas, sākot no/ap 2k. Tad nu apķērīgākas kompānijas (tagad jau laikam visas) piedāvā ielikt 'melno kasti', attiecīgi ja nepārsniedz ātrumu, negonko utt, tad dabon lētāku apdrošināšanu. Jo tie kas parasti pārsniedz, tie arī iekuļas citās problēmās.

Nu tie kas neliek kasti, tie iet citur, bet tākā 'labie' braucēji ir pie tiem ar 'kastēm', tad attiecīgi atlikušajiem vēl vairāk pieag apdrošināšanas cena. Padarot kastes opciju pievilcīgāku.

Kādu laiku jau tā sistēma ir, domājams ka tie kas ar viņām iesākuši braukāt, tie arī īpaši nestreso un turpina pirkt apdrošināšanu ar 'kasti', jo lētāk. Pārējiem paliek dārgāk 😂

 

driver-black-box-technology-business-veh

Labots - AndrisBB
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Starpība ir pārāk niecīga, lai stumtu iekšā to kasti. Varbūt jauniem puišeļiem jā, bet man tur 10% starpiba. Ja kas, manuprāt Latvijā kas līdzīgs ar bija vai vēl ir.

Link to comment
Share on other sites

Nu man ar nekāda starpība, bet ir offisā jaunie censoņi, kuriem 3k gadā. Tiem ietaupījums uz pusi 

Link to comment
Share on other sites

Pirms 12 minūtēm , Zin... teica:

Ja kas, manuprāt Latvijā kas līdzīgs ar bija vai vēl ir.

Vai vari pastāstīt sīkāk? Neesmu Latvijā par tādu dzirdējis.

Labots - binary
  • Atbalstu 1
Link to comment
Share on other sites

pirms 6 stundām , Kazarms teica:

Kas Tavā uztverē ir spraukšanās iekšā?

Pie Alfas klasika. Mauc visiem garām pa 3.joslu un tad beigās griež nost ceļu. Es arī nelaižu. Ja redzu, ka cilvēks izcēlās meistarībā un laicīgi apstājās un gaida, tad palaižu. Bet mauckuri brauc ar visas gammas parketniekiem. Pat bembisti ar savām žurkām krietni laicīgi pārkārtojās.

Link to comment
Share on other sites


Un, jo pats brauksi vairāk ievērojot distanci un mazāk stresains, jo mazāk kaitinās citi un mazāk būs visādu asu, agresīvu, nepatīkamu situāciju!

  • Patīk 3
Link to comment
Share on other sites

Pirms 11 minūtēm , versatile teica:

 

Iemācieties uzsākt no krustojuma laicīgi! Sirds sāp, kad stāvi korķī, iedegas zaļais, bet vēl pāris sekundes NEKAS NENOTIEK. Nolieciet telefonus. Tieciet vaļā no saviem bezvērtības kompleksiem, lai nav tie uz ceļa jāizliek, pieauguši cilvēki tak it kā. Ievērojiet distanci. Lasiet satiksmi uz priekšu, ne tikai priekšējas mašīnas uguņos lūriet. Samaziniet ātrumu, braucot pa vidējo joslu, ja pretējā virzienā korķis visās joslās - gājējam, ja tāds izlīdīs starp mašīnām, nebūs taisnība, bet vieglāk no tā nepaliks. Vērojiet ēnas un jocīgas kustības pie gājēju pārejām starp mašīnām, īpaši sliktā laikā. Ja kāds bez iemesla bremzē uz šosejas, tad piebremzējiet. Neviens no mums, NEVIENS, nav pats gudrākais, pats labākais braucējs, pats steidzīgākais un pats prioritārākais. Gribat satiksmi kā Skandināvijā? Tad sāciet uzvesties tā. Nevis ņaudēt par to, cik ļoti mums gauži nodarīja pirms pusgadsimta.

Daudz labu ieteikumu, cerams jaunā gadā tāds braucējs vulgaris kaut pusi no tiem ievēros.

Cik daudz Rīgā krustojumos braucēji ir iegrimuši viedierīcēs, baisi. Neteikšu ka es būtu ar tīri dvēseli, bet laikam jācenšās...

 

Link to comment
Share on other sites

Rīgā daudz braucēju, kam ieslēdzies sarkanais nozīmē “ tikko vēl zaļais bija”. Reizēm tāpēc drošāk no krustojuma uzreiz nemīt grīdā kā dzeltenais pārvēršas zaļajā.

Link to comment
Share on other sites

versatile

Jā, protams, tāpēc idiotu dēļ čakarēsim satiksmi vēl vairāk. Kad pie gara zaļā krustojumu pārbrauc tikai 3-4 mašīnas, lai gan ceļš brīvs, tad loģiski, ka nākamajam arī gribas "paspēt".
Ir jāārstē šī problēma sistemātiski, ar kamerām visos krustojumos. Tas nemaksā tik daudz, lai to nevarētu atļauties, bet politiskās gribas nav. Tos pašus fotoradarus un vidējā ātruma radarus muļļā kā vellszin ko. 3x blīvāku tīklu vajag. Ar savu nāvju statistiku, mēs nevaram atļauties mazāk.

LMT "testē" pāris kameras jau vairākus gadus, pļec, tā tehnoloģija nu jau ir relatīvi primitīva, orklandē kameras sakarinātas un darbojas, a pie mums nevar.

Labots - versatile
Link to comment
Share on other sites

Pirms 4 minūtēm , versatile teica:

Tos pašus fotoradarus un vidējā ātruma radarus muļļā kā vellszin ko. 3x blīvāku tīklu vajag. Ar savu nāvju statistiku, mēs nevaram atļauties mazāk.

Būšu nepopulārs.

Pēdējā laikā sanācis vairāk pa Igauniju pabraukāties. Izskatās ka viņiem ir cita pieeja - max spiest uz sodiem. Neredz braucot ne fotoradarus (kuru pirms gadiem 10 tur bija diezgan daudz), ne vidējos radarus, bet visi brauc prātīgi, nepārsniedzot ātrumu. Acīmredzot strādā 😉

Teiksim, ja par +30 km/h dabūsi kādus 400 eur, nākošreiz diez vai gribēsi.😀

(Tūlīt te saradīsies aizstāvji, ka ātrums neko ļaunu nedara, bet smadzenēs problēma), bet fakti runā paši par sevi.

  • Patīk 3
Link to comment
Share on other sites

versatile

Man jau 80 eur sods apdzīvotā vietā pirms nu jau gana daudz gadiem bija gana terapeitisks. Steidzos, steidzos, it kā nevienu pat neapdraudēju, beigās - ekipāža, sods un vēl nokavēju kavējamo. Labi jau, ka, kā zinādams, sadzēsos pirms tam.

 

Par kādu kultūru te runa? 18 un 19 gadus veciem jauniešiem tiek ieteikts turpināt bēgt no policijas lielā ātrumā. A jēga? Ieraksts ir, vnz fiksētas. Nemaz nerunājot par to, ka tur nevar būt tāda braukšanas pieredze, lai tas izdotos visiem veiksmīgi.

image.thumb.png.45d48467569c165b6e1f0c0e06771f5b.png

Labots - versatile
Link to comment
Share on other sites

@versatilejebanāt, tā josla paredzēta lai var nogriezties uz Ropažu ielas sākumu. Bet, lai nepaliktu karājoties gaisā, kuri izcēlās meistarībā, paturpināja joslu, lai var pārkārtoties

Labots - Murlo
  • Patīk 1
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

versatile

Un daudz vietās zīmē joslas tāpat vien, lai nepaliktu karājoties gaisā? Tā josla tur ir, lai no Zemgala gatves braucošie (jo tur viņa sākas) varētu nogriezties uz Ropažu ielu, ja? Un ikdienā tur nepārtraukti korķis, ar tiem, kas gaida nogriešanos, līdz pat Teikas krustam?

Tā ir josla ārā no centra, no kuras drīkst vienā vietā nogriezties pa kreisi. Pilnīgi lieki, manuprāt, jo pie Alfas ir vairākas iespējas apgriezties un izbraukt ārā, bet tas cits stāsts. Tā. Ir. Josla. Ārā. No. Centra. Kas izbeidzas, jo tai tālāk fiziski nav vietas.

Un tur, kur tā beidzas, būtu jāievēro rāvējslēdzēja princips. Viss.

 

Tu laikam esi no tiem, kas Juglā iekārtojas kreisajā joslā, jo vajadzēs pāri VEF tiltam braukt, ne? oj, pardon, kādā Juglā - jau no Siguldas mauc pa kreiso, ne? Un, kad ieraugi A joslā elektroauto, iepeldi ar 2 riteņiem iekšā, lai nekauņa netiek garām, ne?

 

Izklausās, ka tu brauc kā urla. Skarbi, bet fakts.

Labots - versatile
Link to comment
Share on other sites

Lūk, šo es patiesi nesaprotu. Ir 2 joslas, bet visi kā tādi idioti sastājas vienā garā desā, nobloķē iepriekšējo krustojumu, joslu uz tilta utt. Un tad šausmīgi apvainojas, kad kāds izmanto ceļu tā kā tas ir paredzēts un pa tukšo joslu aizbrauc līdz galam. 🤦‍♂️

 

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

versatile
Pirms 4 minūtēm , Kazarms teica:

Ir 2 joslas

Tu neko nesaproti.
Tā ir 2.6km gara bremzēšanas josla ar apgriešanās vietu galā, un tas, ka tur galā, nav gals, ir pretimnākšana tiem, kas nepaspēja pirms apgriešanās vietas sabremzēties un pabrauca garām. Murla tā teica.

image.thumb.png.585b683694e6c5e6f3797d751823cfc4.png

Labots - versatile
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Pirms 5 minūtēm , versatile teica:

Tu neko nesaproti.
Tā ir 2.6km gara bremzēšanas josla ar apgriešanās vietu galā,

Jā, es sen esmu sapratis, ka man izglītības līmenis par zemu, lai izprastu, kā jābrauc. :D

Un vispār, tā apgriešanās ne apgriešanās vieta galā ir kaut kāds pārpratums, kas nez kāpēc tur ir arī palicis pēc rekonstrukcijas un teju visu kreiso likvidēšanas.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...