Jump to content

Eļļas maiņa automātam


dzeikabsons
 Share

Recommended Posts

Sveiki,

 

Jautājums par eļļas maiņu automātiskajai ātrumkārbai,

 

Cik noprotu, tad dīleris vispār neiesaka mainīt eļļu kārbā, bet man liekas, ka kaut kad jau to darīt vajadzētu, tāpēc rodas jautājums, kad?

 

Auto dati:

Passat B5, 2005. gads, nobraukums: 156 000 km,

Auto manā rīcība 1 gadu un domāju, ka iepriekš eļļa nav mainīta.

 

Kādas Jūsu domas?

 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 140
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Racer

    9

  • ivo

    8

  • Ronalds

    9

  • e = d

    12

Top Posters In This Topic

Ja jau dīleris saka ka nevajag, tad kādēļ Tev liekas savādāk? Ir objektīvi iemesli?

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Tev ir kādas citas ziņas par nobraukumu?

Link to comment
Share on other sites

@ivo dīlerim jau izdevīgak nomainit visu kārbu nekā tikai eļļu :)

 

@Slaids vests no BE, pietiekoši uzticams avots, nebija ne vietējais ss.lv, ne auto placis

 

@jema diemžēl nav, neesmu neko papildus testējis, pirmajā gadā nobraucu 30 tūkst. km un pirms nedēļas ejot skati viss pa 0.

Link to comment
Share on other sites

BE un DK ir valstis, kurās tiek regulāri uzskaitīti odo rādījumi un tie ir pieejami internetā pārbaudei. Līdzīgi kā Latvijā.

Link to comment
Share on other sites

 

 

dīlerim jau izdevīgak nomainit visu kārbu nekā tikai eļļu

Ir problēmas ar kārbu?

 

1) Kā jau minēja - ir kārbas, kurām nav jāmaina eļļa.

2) Ja ir problēmas ar kārbu, tad sāc ar eļļas maiņu... Ja problēmu nav - brauc vesels! 

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Par nobraukumu: OK, ja saki ka info uzticams tad labi. Es personīgi esmu pircis Vācijā 2 dīzeļauto ap 2011. un 2012. gadu un abiem nobraukums bija ap 140 000km. Kā arī pašam vēl ir LV pirkts 2005. gada dīzeļauto ar 300 000km nobraukumu.

 

A par eļļas maiņu, piekrītu Martinno: Ja nav problemu, tad tik brauc.

Link to comment
Share on other sites

Silti ieteiktu eļļu un filtru mainīt pēc 50-60 k km. Nav tik dārgi - ~70 EUR. I kārba labāk slēgāsies, i ilgmūžīgāka būs. Ražotājs dajebko var rakstīt mārketinga nolūkos, bet zaudētājs nebūsi (pieredze ar 3 dažādiem automātiem).

 

 

 

Kaut kā aizdomīgi mazs nobraukums priekš 2005.gada mašīnas.
 

 

Ir jau gan aizdomīgs, bet man pat bik mazāks un reāls.

  • Patīk 3
Link to comment
Share on other sites

Par kādu auto un gadu kārbām ir runa?

Pēc kādiem testiem esi secinājis, ka automātam ir palielinājusies ilgmūžība? :)

 

Ne no savas pieredzes, bet ir dzirdēts - saklausās apkārtējo ieteikumu, ka vajadzētu nomainīt eļļu kārbai, nomaina un tad sākas problēmas, lai gan pirms eļļas maiņas strādāja ok. Tur gan, ja nekļūdos, runa bija par 90-to gadu automātiem.

Edited by Damn
Link to comment
Share on other sites

 

 

Cik noprotu, tad dīleris vispār neiesaka mainīt eļļu kārbā, bet man liekas, ka kaut kad jau to darīt vajadzētu, tāpēc rodas jautājums, kad?
Jocīga frāze "Cik noprotu". Tev tā dīleris teica?

 

Koroče ja tevi nomoka šis jautājums, tad jārīkojas sekojoši:

1) Zvans dīlerim, lai pastāsta kā ir;

2) Ja atbilde tevi neapmierina, uzzvani lielākiem automātisko kārbu remontēšanas kantoriem, lai pastāsta savu pieredzi. Vari būt pārliecināts, viņiem ir milzīga pieredze ar VW grupas automatiem.

3) Neuzdod šo jautājumu datoristu formā.

 

ar to vajadzētu pietikt...


 

 

bet ir dzirdēts

Spēcīgs arguments.

  • Patīk 3
Link to comment
Share on other sites

 

 

Passat B5, 2005. gads, nobraukums: 156 000 km

 

tev ir 1(viens) miljons bez kapeikām noskrējiens.Apskaties kaut vai stūres vai pedāļu gumiju nodilumu.

Brīnumi pasaulē nenotiek ir tikai brīnumaini cilvēki.

Link to comment
Share on other sites

Par VAG automātiem neko nezinu, bet pārvietojos ar Chrysler+automāts. Eļļu kārbā mainu ik pa +/- 30k km, lai arī ražotājs rekomendē ik pa 60k km. Zinu, ka lielākā daļa voyagera lietotāji dara līdzīgi.

Izmaksas: 5€ (filtrs) + 35€ (5L ATF4+ eļļa) - nav kosmoss, ja kārbas remonts ir ap 1.2k €. ;)

Link to comment
Share on other sites

Brīnumi pasaulē nenotiek ir tikai brīnumaini cilvēki.

 

Tak te ir malts un malts, ka vidējais nobraukums tādā vācijā ir 10k gadā(viens biedrs šo statistiku vairākās tēmās lika), ir tikai atsevišķi modeļi/auto kam šis rādītājs ir lielāks. 

Edited by Bomaars/C12
Link to comment
Share on other sites

Es godīgi sakot, Pajero arī nomainīju kaut kad. Veicu pilno eļļas maiņu - tas ir kad pumpē cauri, kamēr ārā nāk tīra eļļa, jo normāli automātam visu eļļu noliet nevar. Maksāja liekas kaut kur ap 200 LVL toreiz. Arī kaut kādus ietekumus salasījos kaut kur. A mož nevajadzēja, HVZ.

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

Ja maini automātam eļļu, tad tikai sertificētā servisā, kur cilvēki saprot ko dara. Paziņam viens automāts aizgāja pa pieskari mainot eļļu, atšķirība tik ka tas bija Volvo. Sākumā viss bija ok, tik vienu dienu apstājās mašīna uz ceļa un bij jāizsauc evakuators Ar auto nevar kā ar PC, pamēgināt viss ko, janu ātrāk sāk strādāt, ja nē, tad nomest settingus. :D 

Link to comment
Share on other sites

Ko smaidi? Tipa vacieši pirms katras TA groza nost sev nobraukumu, jo visi dati pie TA tiek reģistrēti?

Edited by Bomaars/C12
Link to comment
Share on other sites

ja dati tiek ņemti no statistikām, tad der aizdomāties, cik automašīnu tajā zemē ir kopā. ja gribi rēķināt, ka visas 5-15 gadus vecās vācu auto tiek importētas iekš LV, tad vari arī savos sapņu 10k km/gadā dzīvoties. realitātē tak iznāk pilnīgi pretēji, eksportēti tiek nojātākie rati un tur nu nekādas pasakas par zināmiem pārdevējiem, utt. nelīdzēs. pats tik sevi vien apjāj ar savu kopējo statistiku.

Link to comment
Share on other sites

Kādreiz vācietim no rīta braukt 100km uz darbu un vakarā atpakaļ tikpat ar autiņu bij normāli, diezgan tuvu, tagat kaut kas būtu mainījies?

Link to comment
Share on other sites

Kad prakses laikā strādāju Vācijā, tad no rīta uz darbu 3 veidu sabiedriskais transports ar 4 pārsēšanām un vidējo laiku ceļā 1h40 vienā virzienā, Hamburga

Link to comment
Share on other sites

Tagad tiem auto ko var saloā nopirkt dīleris parasto eļļu iesaka mainīt pat ikai pec 20k km 

diez vai tas ir prātīgi lai ar cik krutu sintētiku lietu 

labāk eļļu maini biežāk nekā retāk :p 

  • Patīk 3
Link to comment
Share on other sites

Ja esošās eļļas marka zināma, tad es varbūt taisītu nepilno eļļas maiņu. Nezināma, tad tikai pilno. Dažādu marku eļļām dažādas īpašības, ja uztaisa nepilno ar lētuci, visādi var sanākt. Uz eļļu kārbai, po tomāts vai meh, skopoties nevajag ( lētučus ). Par termiņiem labāk ar kādu autospecu konsultēties.

Link to comment
Share on other sites

Ir bijuši vairāki tipo darba autiņi ar automātu, par tiem nezinu, taču ir bijis 1 personīgais ar automātu, tam kārbā eļļu nomainīju. Labāk vai sliktāk nezinu, bet biju priecīgs tikt vaļā un vairs auto ar automātu negribu nevienā acī. Arguments pret eļļas nomaiņu ir vien tās cena. Apgalvojums ka eļļa paliek nemainīga padsmit gadus bez maiņas, neiztur nekādu kritiku. Tā vienkarši, nav un nevar būt pat tad ja autiņš visu šo laiku ir nostāvējis bez kustības apsildāmā garāžā vienmērīgā temperatūrā. Pat auto  uzvedība kustībā nav tāda, jo arī metāls noveco -nogurst. Neredzu nevienu argumentu kāpēc lietotam autiņam profilakses pēc kaut reizi nenomainīt eļļu.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Ko smaidi? Tipa vacieši pirms katras TA groza nost sev nobraukumu, jo visi dati pie TA tiek reģistrēti?

 

varētu padomāt,ka Jezups no Ančupāniem nopirka mašīnu pa taisno no Šmita no Hamburgas.Un pārrakstīja Ventspils CSDD.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Tagad tiem auto ko var saloā nopirkt dīleris parasto eļļu iesaka mainīt pat ikai pec 20k km diez vai tas ir prātīgi lai ar cik krutu sintētiku lietu labāk eļļu maini biežāk nekā retāk :p

Vai 30k km :) Principā atkarīgs no braukšanas manieres. Pastāvīgs "gāze grīdā" arī 5000 km intervāls var būt par maz, sēņojot arī ar 30k km būs ok :TBS:

Link to comment
Share on other sites

 

 

2) Ja ir problēmas ar kārbu, tad sāc ar eļļas maiņu... Ja problēmu nav - brauc vesels! 

Ja ir problēmas ar kārbu, tad eļļu mainīt bieži vien ir par vēlu. 

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Maini eļļu. Visas pasakas par to ka eļļa nav jāmaina ir tāpēc lai varētu vairāk servisos noplēst. Diemžēl ar auto tagad paliek tāpat, kā ar printeriem-nopelnīt plāno vairāk ar servisa apkopēm. Kad tu pats apkop savi vāģi, tas ir tāpat, kā iebērt kreiso toneri, kvalitāte tā pati, tik cena n reižu mazāka.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share


×
×
  • Create New...