Jump to content

Eļļas maiņa automātam


dzeikabsons
 Share

Recommended Posts

pazīstamam bagāžniekā mētājās beisbolene, un vedod vecmammu apkopt kapus bija aizmirsis izņemt lāpstu, grābekli. menti atņēma visu.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 140
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Racer

    9

  • Ronalds

    9

  • e = d

    12

  • Valduha

    8

 

Pēdējo reizi ar koroziju cīnijos pirms ~20 gadiem, kopš parādījās auto ar cinkotu virsbūvi, rūsā kā suga izzuda maniem auto, kas vēl tur būtu jaizsargā no korizijas, nevaru iedomāties. Tā kā viss šitas antikorozijas pasākums ir domāts necinkotajiem, laikam jau pēdējā laikā to ir palicis daudz, ka šāda rūpala var dzīvot.

Bet padomi ir labi, malacis.

Par eļļu APK - ir bijuši divi auto, abiem mainīju ik pēc 60k., lūzušas kārbas nav. Kas būtu bijis ja nemainītu?, noteikti jau arī nebūtu lūzušas :)

Labots - constrig
Link to comment
Share on other sites

Pēc maniem novērojumiem piepīpēšanas vadu lielākā problēma ir kontaktu knaibles. Tās ir izlocītas no vara vai tērauda  skārda un ne sūda nepieguļ, attiecīgi tikai silst un labuma ir maz, jo kontakta laukums niecīgs

Link to comment
Share on other sites

pazīstamam bagāžniekā mētājās beisbolene, un vedod vecmammu apkopt kapus bija aizmirsis izņemt lāpstu, grābekli. menti atņēma visu.

 

Pirms padsmit gadiem bij gadījums, kad džeki sadzērušies (izņemot šoferi) brauca no pirmskāzu vecpuišu ballītes uz līgavas ballīti. Ideja bij laba - sedana bagāžniekā džeks baltā kreklā ar šlipsi un apenēs. Doma bij, ka brauciena galapunktā attaisot bagāžnieku, izleks ar dziesmu. Viss bij labi, tik menti apturēja pa ceļam un palūdza atvērt bagāžnieku. Džeks domāja, ka menti daļa no atrakcijām un nedaudz lieki izrunājās, attiecīgi visa kompānija nedaudz no mentu puses apbružāta diennakti pavadīja iecirknī... :)

 

 

 

Pēc maniem novērojumiem piepīpēšanas vadu lielākā problēma ir kontaktu knaibles. Tās ir izlocītas no vara vai tērauda  skārda un ne sūda nepieguļ, attiecīgi tikai silst un labuma ir maz, jo kontakta laukums niecīgs

 

Statoilos utt. nopērkamie vadi ir bēdu ieleja - resna izolācija ar tievu vadu, kurš apspiests ap pulvermetāla izcelsmes knaibli. Tāpēc pirms padsmit gadiem nopirku normālas knaibles un vadus, attiecīgi pielodēju un apspiedu pie abiem knaibles galiem - sanāk katras spailes vadi dubultā. Iespējams, ka lieki, bet man patīk, ka pasākums ir ar rezervi. :)

Labots - Racer
Link to comment
Share on other sites

Vo,  par šo es kā reizi domāju. Jo vadi man normāli, bet paši krokodili sūdīgi.

Link to comment
Share on other sites

 

 

pazīstamam bagāžniekā mētājās beisbolene

 

beisbolene varētu būt atslēgas vārds. Pārdevēji netiek gudri par beisbola kā sporta veida specifisko popularitāti  - gada laikā pārdod 20 000 nūjas un 2 bumbiņas. :p 

Link to comment
Share on other sites

Jau bija šis jautājums te cilāts, arī man ieteica pēc elektronikas gļuka visu mainīt. Nemainīju.

Arī motoreļļu mainu katru gadu, neatkarīgi cik nobraucu, zem vai virs 20tkm, kārbai eļļu nemainu, jo ražotājs to nav paredzējis.

Jāsāk ar to, ka šādi jautājumi nav jāuzdot datoriķu forumā, un jau būsi ieguvējs, jo te puse umņičī un sajauks galvu, lai gan pat kārbu nav ne redzējuši, ne jaukuši.

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

 

 

Arī motoreļļu mainu katru gadu

Bet takš pēc visiem priekšrakstiem eļļa motorā jāmaina ne retāk kā reizi gadā! 

Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Arī auto forumos šādu jautājumu ir bezjēdzīgi uzdot, jo servisa veči ir ieinteresēti savu rūpalu lobēt. Neesmu dzirdējis, ka kādam būtu objektīva statistika par eļļas maiņu, tik vien piemēri, kas notiek ar auto, kad nemaina eļļu vispār. 

 

 

Jāsāk ar to, ka šādi jautājumi nav jāuzdot datoriķu forumā

 

Un jā, profesionālais marasms auto jomā ir ļoti spēcīgs. Tik pietiek pateikt, ka auto ir gāzēts, tad uzreiz piestādīs 1000000 diagnozes autiņam, kuru pat nav redzējuši.

Link to comment
Share on other sites

Bet takš pēc visiem priekšrakstiem eļļa motorā jāmaina ne retāk kā reizi gadā!

Un tā arī daru, neredzu jēgu to darīt biežāk, jo pārbaudot līmeni ir skaidrs, vai tur šķidra eļļa un ož pēc pārlietām svecēm, vai jau melna, vai vēl salīdzinoši gaiša un viskoza, nano lietās neieslīgt. Parasti tās melnās redzu, kad auto ir nonācis manā īpašumā.

 

Un jā, profesionālais marasms auto jomā ir ļoti spēcīgs. Tik pietiek pateikt, ka auto ir gāzēts, tad uzreiz piestādīs 1000000 diagnozes autiņam, kuru pat nav redzējuši.

Piekrītu. Šeit var paprasīt kur ko lētàk dabūt, kur nomainīt, vai kādus ieteikumus. Jebjurā auto forumā sākot intetneta diagnostiku, beidzas ar ieteikumu, pieslēgt diagnostiku, nevis minēt un mainīt visu pēc kārtas.
Link to comment
Share on other sites

 

 

BE un DK ir valstis, kurās tiek regulāri uzskaitīti odo rādījumi un tie ir pieejami internetā pārbaudei. Līdzīgi kā Latvijā.
  par šito var sīkāk? Kā uzzināt BE reģistrētos nobraukumus?
Link to comment
Share on other sites

NeticuNevienam

Manuālām, šķiet, ka nomainīt var, drīkst un varbūt pat paredzēts ir to darīt pēc ahūn kilometriem, bet reti dzirdēts, vēl retāk redzēts, ka maina un ir tā, ka tas pat nav iespējams daudziem - jo nav, kur noliet nemaz, nerunājot par pieliešanu. - patiesībā neesmu redzējis, ka maina. Automātam - domāju (tikai domāju, ņemot verā to kā darbojas automāts), ka jāmaina.   Visticamāk - vienu, varbūt divas reizes auto mūžā - par piemēru voyagers. Tiesa lēti tas nav.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Vēl neesmu izjaucis savu veco motoru, bet viens ir skaidrs, gāze viņu nokāva

Kāpēc tāds apgalvojums? Kā konkrēti lpg to motoru nokāva? 

Link to comment
Share on other sites

LPG vispār, lielos vilcienos, ir viens liels čakars un nelaime, BET - uz maciņu gan atstāj patīkamu iespaidu...

 

P.S.
Es pats ar LPG pārvietojos  :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

 

 

LPG vispār, lielos vilcienos, ir viens liels čakars un nelaime,

Nu absolūti nepiekrītu!   

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Stāsts no dzīves.

Kolēģis iepis ievieto gāzes iekārtu Toyota Corolla... Brauc, bēdu nezinādams... Paiet ntie gadi... Mašīnītei problēmas - raustās, apgriezieni lēkā, slāpst... Maina sveces un spoles kā sērkociņus... Meklē vainu droselē, u.t.t. Visi servisi plāta rokas.

IZRĀDĀS - sprauslām pisec un kauj nost spoles... 4 no 5 gāziniekiem to nespēj konstatēt...

 

Man pašam ir problēmas pie lieliem apgriezieniem - misfire'o visu laiku. Noregulēt negrib vai nevar.

 

Es nesaku, ka gāze nav izdevīgs pasākums - es saku, ka ir iespēja, ka būs neliels čakars. BET - tas ir tā vērts...

Link to comment
Share on other sites

Kādi automātu mainītāji, tagad ir idotu bizness, saka jāmaina, ir servisi pilns, kas maina, ķeru kaifu, man bija visdārgākais Volvo ar Geartronic kārbu, aizgāja uz šrotu ar 360K, bez ne vienas maiņas problēmas ar kārbas darbību.


Volvo kārbas eļļa nemaina, MB nemaina, tikai dēļ pieprasījuma RU, maina, man sievas autiņam, ir vecais MB, LV pateica gribat, mēs pēc Jūsu pieprasījuma varam mainīt pie 160K, bet ražotājs to neparedz mašīnas dzīves ceļa!

Visiem eļļu dibenzelliasiem, ieteiktu palasīt  parastā krievu VAZ ātrumkārbas maiņas eļļu ciklu, mūžīgā!

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share


×
×
  • Izveidot jaunu...