Jump to content

Ātrumkārba


Robs
 Share

Recommended Posts

 

 

zviedru auto dod 3 mēn. garantu. 

 

Pieņemsim. Bet ja kārba nomirs pēc 3 mēnešiem un vienas dienas?  

Ir lietas ko var pirkt šrotā, un lietas ko nevajadzētu...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 96
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Ronalds

    17

  • Robs

    15

  • AK-47

    7

  • Bonifacijs

    9

Top Posters In This Topic

Posted Images

 

 

Degvielu ieliet, tev liekas, pašsaprotami? A elementāras apkopes lietas, aļā eļļas maiņa ir svešas? Stādos priekšā vispārējo auto stāvokli.. Man tiešām škumji, ka tādiem indivīdiem izniedz vadītāja apliecības un ļauj pārvietoties pa koplietošanas ceļiem.. Tev paredzēts sabiedriskais transports, pie kam, ar atlaidi :moil:

 

Es tev ievārījumu no maizes nolaizīju, ka šādi visu uztver? Ne tev spriest par mana auto stāvokli, ne tu mani pazīsti lai izteiktu kaut kādus faktus.

Auto ir manā īpašumā 4to mēnesi, pa kuru laiku esmu noaminījis ūdenssūkni, siksnas, filtrus, eļļas, uzstādījis gāzes iekārtu, nomainītas šaras un vizuālas lietas un gan jau vēl kaut ko, ko esmu aizmirsis pieminēt, šis ir mans otrais e36, pirmo tiku gandrīz visu pārkrāmējis, tāpēc lūdzu savus naidīgos komentārus velti kam citam, un pasaki ko tehniski noderīgu, nevis ko te visi maļ, kaut kādus mistiskos skaitļus par eļļas maiņām, atļaušos pieminēt, ka nesenā pagātnē eļļu automātiem mainīja izlejot to, kas ir traukā, tad pielejot jaunu, kas sajaucas ar veco muftā, tad atkal to pašu atkārto, tādējādi svaiga eļļa tur šā vai tā nebija, tagad, nezinu cik ilgi, bet labi ja 20gadus un nu jau daudz maz pa kabatai servisiem ir pieejamas iekārtas ar ko nomainīt pilnībā. Konkrēti, uz BMW automātīskās kārbas korķīša ir rakstīts, ka eļļa nav jāmaina, es saprotu, ka ražotājam bija vienalga, kas notiks tad, kad auto būs nobraucis tik, cik tagad auto ir nobraukti, bet nu jūsu minējumi par 30k un mainām eļļu, ir maigi sakot stulbi. Es izjaucu savu veco automātisko kārbu, ar kuru biju nobraucis 50k, un kas to lai zin, cik vēl iepriekš bija braukts, eļļa viskoza/sarkana, kā svaiga ( atvainojos, ka neaizsūtīju uz bmw pētniecības institūtu, lai viņi pārbauda ).

Lai vai kā, es prasīju vai kādam nav bijusi līdzīga problēma un vai ir risinājumi, bet te ir sācies kaut kāds oftopiks.

Tie kas ar māla vagā, ka visas aftermarket kārbas ir metamas, neko nesaprot, jo paši nav kārbas mainījuši. Kā jau manīju, automāti daudziem nav vajadzīgi ( runa iet par vecajām lamatām, kā e36, e46 ) kur viņas izrauj ārā tīri labas un met iekšā manuāli, jo visi sajūsmā par dzīvu dzinēju, kuru nav neviens vēl kā nākas kāvis. Un vest uz remontu par štuku auto, kurš apmēram tik arī maksā ir stulbi pat priekš oligarha.

Beidzam dzīt muļķības un runājam par lietu.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Pa lielam ir jābrauc, neko nelabojot, cik ilgi var
 

 

Nu ja eļļa kārbā lupatās, tad tomlets var pavisam ātri iestāties!


Robs, mans padoms, cerams pa tēmu - nomaini eļļu kārbā vēlreiz, jo kā pats teici - eļļu hidrotransformatorā grūti nomainīt. Un brauc  cerot ka viss ok!

Link to comment
Share on other sites

Ai nu beidz, var i kārbu i motoru pirkt lietotu tikpat droši kā kompim RAM vai HDD, tik tik ka cena un ekonomiskais ieguvums ir vairākas pakāpes lielāks. Veciem autiņiem viņus remontēt nav vērts gluži tikpat kā RAMam jaunu mikrošēmu lodēt vai HDD kādu plāceni mainīt

Link to comment
Share on other sites

 

 

Konkrēti, uz BMW automātīskās kārbas korķīša ir rakstīts, ka eļļa nav jāmaina,

Jā, vācietis ir paredzējis ka pēc 200kkm uz šrotu  Ta skaidrs ka nav eļļa nav jāmaina...

Link to comment
Share on other sites

Atkārtošos - tas ir elektrisks defekts. Kļūda - nepareizs pārnesumskaitlis otrajā robā nebūs. Lai šāda kļūda ierakstītos, kādu brīdi ar to otro robu arī jāpabrauc. Ja lampiņa iedegas tūlīt pēc motora iedarbināšanas, tipiskas kļūda ir - nav datu apmaiņa ar motora vadību, nav signāla no apgriezienu sensora, nesaprotams pārnesuma pārslēdzēja stāvoklis utt. respektīvi elektriska rakstura defekts. Ronalds drīkst nepiekrist.

Link to comment
Share on other sites

Robs, mans padoms, cerams pa tēmu - nomaini eļļu kārbā vēlreiz, jo kā pats teici - eļļu hidrotransformatorā grūti nomainīt. Un brauc cerot ka viss ok!

Tas ir tas pats, kas aspirīnu dot mirējam. Nekas tur labāk vairs nepaliks.

 

Un ja pa tēmu - manai kārbai bija līdzīgi simptomi - ik pa laikam bija sitieni, kad uzsāku braukt (pārsvarā tikai uz priekšu jutu sitienus, pa retam atpakaļgaitā). Panelī gan nekas nemirgoja. Un sitieni bija tādi, ka kādreiz motors pat noslāpa. Recro slēdziens pēc diagnostikas - ķēde slīd un spiedienu netur. 1900 Euro un 2 nedēļas bez mašīnas.

 

P.S. Un ja lietotu kārbu pie vajadzības var dabūt zem 100 Euro - toč netaisītu, bet spēlētu loteriju (mazums izdodas atrast normālu). Man piedāvāja b/u no šrota bez garantijas par 1000+ Euro... :)

Edited by Jorsh
Link to comment
Share on other sites

Konkrēti, uz BMW automātīskās kārbas korķīša ir rakstīts, ka eļļa nav jāmaina

 

 

Izrādās, ka jā, pat nepaslinkoju manuāli pašķirstīt.  

post-69711-0-50212300-1442438538_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Savulaik E46 meta zobrata kļūdu (ja nemaldos tikai 2 atrums bija pieejams) un ja atstāju mašīnu kalnā ātrumi slīdēja un nekur netiku kamēr nenoliku uz līdzenas virsmas  :TBS:

Kārbu restaurēt nevajadzēja... bet bija "sakakājušies" kaut kādi magnētiskie vārsti, nomainīja eļļu (pirmo reizi pie 220K) un ripo tālāk.

 

Par šo gadijūmu, interesanti kapēc slāps nost neitrālajā...

Edited by Atkinsons
Link to comment
Share on other sites

Te ir aizgājis uz nepareizo pusi, pārlasiet vēlreiz pirmo postu. Provlēma bija piestartējot ar slāpšanām un visbeidzot, kad piestartēju paturot akseleratora pedāli izdevās pielaist nenoslāpējot, un tad parādījās 1154889.1109.jpg, un tad braucu 400m uz servisu, jutu pa to laiku divus sitienu, kurā robā, nezinu, jo vilkos. Pēc tam, auto nostāvēja stundu, un problēma pazuda, kas biedē, jo negribas lai tas atkārtojas. Tagad lec kā puķīte, iet visi robi, smuki pārslēdzas režīmi ( sport, ziemas un ekonomiskais ), īsāk sakot, viss iet. Problēma bija tikai tai vienā reizē. Ja problēma būtu visu laiku, es te neko nerakstītu , bet jau labotu.

Link to comment
Share on other sites

Zobrats nozīmē ka ir ieslēgts kārbas saudzīgais režīms un ir pieejams tikai 2 un 3 ātrums... iespējams ka tie paši vārsti ir sasprūduši un neitrālajā neaizģaja vietā.

Link to comment
Share on other sites

P.S. Un ja lietotu kārbu pie vajadzības var dabūt zem 100 Euro - toč netaisītu, bet spēlētu loteriju (mazums izdodas atrast normālu). Man piedāvāja b/u no šrota bez garantijas par 1000+ Euro... :)

Redz, te lielumam ir pežo, reno un ģermo pēdējā gada, kuriem viss maksā dārgi, manā gadījumā iet runa par veco labo bmw lamatu, kuram kārbas tirgojas, kā jau teicu 20-50€, skaitļus neizzīdu, tā viņi maksā, manuāli iet sākot no 30, ketrag kārbas gan dārgākas. Protams, ss.kā varētu būt arī dārgāk, tur visādi indivīdi.

 

 

neitrālajā neaizģaja vietā.

Kad iekāp autiņā un bāz atslēgu caurumā, tev automātiskā kārba atrodas neintrālajā?

Cik zināms, vismaz tam pašam BMW, noslāpējot auto, un atrodoties kārbai neitrālajā, atslēgu nevar izņemt, to var izņemt tikai kad kārba ir parking pozīcijā. Tāpēc, es auto nekad nestartēju neitrālajā, bet tikai no parking pozīcijas.

 

 

Zobrats nozīmē ka ir ieslēgts kārbas saudzīgais režīms

Nezinu, ko citiem tas nozīmē, bet man tas nozīmē, kā jau rakstīju pirmajā postā.

1154889.1109.jpgE36 3 Series Automatic transmission. It should go out after the engine has started.

Respektīvi, bija situācija, kad vecajai lamatai kārba nebija pareizi pieslēgta, eļļa trūka 2.5 litri ( 5pakāpju bmw kārbā iet gandrīz 10 litri atf transmision eļļa ), un nekādas lampiņas nespīdēja, bet gāja avārijas režīmā.

Edited by Robs
Link to comment
Share on other sites

Atvaino, aizmirsu ka to sauc par 'parkingu'... jā, atslēgu nevar izņemt ja nav ielikts P.

 

 

E46 darbinot mašīnu zobrata simobls nav, viņš ieslēdzas ja aizdedze ir puspagriezta kādas 20 sekundes...

Edited by Atkinsons
Link to comment
Share on other sites

 

 

viņš ieslēdzas ja aizdedze ir puspagriezta kādas 20 sekundes

Man kādas 5 sekundes. Bet nu jā, varbūt tiešām elektroniska kļūme. Tas pagaidām ir ticamākais.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Redz, te lielumam ir pežo, reno un ģermo pēdējā gada, kuriem viss maksā dārgi

mans gadījums arī nekvalificējas zem 3 iepriekšnosauktajiem - Audi A6 C5 2001. gada... :) Bet cena vienalga pārsteidza, tāpēc remontēju, lai nebūtu riska ar kaķi maisā...

Link to comment
Share on other sites

Audi A6 C5 2001. gada

Atceros, pirms kādiem 5 gadiem, laikam arī kāda 2000 gada audi A4, zināmam cilvēkam, bija pagalam galvas blīve, remonts nostājās uz kādiem 600€, tolaik latos 400ls. Man jau tas šķita sālīti, jo tolaik savam e36 ( citam e36, ne šim ), par to ciparu varētu 4x motoru nomainīt.

 

Lai vai kā, tiešām kādam nav zināms meistars, spečuks automātiskajās kārbās? Lai sirds mierīgāka, ka ar kārbu viss ok.

Edited by Robs
Link to comment
Share on other sites

 

 

Lai vai kā, tiešām kādam nav zināms meistars, spečuks automātiskajās kārbās? Lai sirds mierīgāka, ka ar kārbu viss ok.

Ahhh, lasīt, laikam, nemāki - recro.eu (ir viņiem arī Rīgā filiāle) - nekādi citi varianti. Jau izmeklējos līdz nelabumam un neviens cits neko precīzu pateikt nevarēja. Diagnostika maksās 20 Euro.

Link to comment
Share on other sites

 

 

recro.eu

Paldies! Cik atminos, laikam Kurzemes prospektā Rīgā bija vēl viena vieta, domāju ka ir vēl vairākas, bet meklēju kaut ko tuvāk Ikšķilei, lai nav ar sabiedriskajiem jākratās, auto tur tomēr jāatstāj.

 

 

Prežus ar lietotus pirksi?

Arī jauns prezis var pārplīst, kā zināms. Bet neieslīgsim galējībās salīdzinot šādas lietas.

Link to comment
Share on other sites

Robs, padomā pats - kāda jēga no diagnostikas? Vienīgais ko kārbai bez kapremonta var izdarīt ir eļļu nomainīt, kas šajā gaidījumā ir jāizdara! Nē nu skaidrs, ka var būt variants par mironi un aspirīnu :)

 

Vienu vārdu sakot - nomaini eļļu un brauc kamēr iet tā kārba! Kad neies, varēsi domāt vai labot pa apļu summiņu, vai spēlēt loteriju  ar šrota kārbām vai pašu auto uz šrotu....

Link to comment
Share on other sites

par cik daudz esmu braucis/braucu ar  tomātiem - ir biku pieredze:

 

1. diagnostikai ir jēga - jo mēdz nobeigties sensori, pazust kontakts štekeros etc.

 

2. Kārbas reti kad nobeidzas uz sitiena - parasti ir pazīmes - slodzē vai kalnā braucot izslīd ut.t....kad vairs neiet - tad ir čau,

3. vienam no auto 1x randomā arīi izmeta transmission fault - bet kad servī nodzēsa kļūdu - viss bija ok in nav ne reizes atkārtojies 5 gados. Tipa nogļukoja slodzē  strauji stiepjot.

 

4. labāk nenobraukt līdz klinķim kad vairs neiet  - tad pilnā kapitalka - 1000-1500 EUR,

 

es gan esmu braucis tikai ar tīrajiem automātiem, nevis tiem dranķiem variatoriem vai robotiem. no tiem es pa gabalu turētos pēc kolēģu pieredzes.

 

jā un ir braukts ar klasiskajiem  automātiem kuriem nav remonts 300k  - iet bez problēmām (usa auto,  un honda accords). 

Pašam personīgi patīk vecā tipa automāti kur var vismaz eļļas līmeni pačekot..

Edited by osscar
Link to comment
Share on other sites

diagnostikai ir jēga - jo mēdz nobeigties sensori, pazust kontakts štekeros etc.

 

 

Jā, tāda lieta ir, bet ļoti reti......

 

 

. labāk nenobraukt līdz klinķim kad vairs neiet  - tad pilnā kapitalka - 1000-1500 EUR,

Diemžēl arī nepilnā kapitalka ir līdzīgās cenās, tāpēc braucam kamēr iet! 

 

 

Edited by ronalds_
Link to comment
Share on other sites

jā un ir kārbu modeļi kuri paši par sevi ir lieli gļuki,....dsg, citronu automāti ut.t..

Ja normāls automāts un teik veiktas apkopes ( ja nepieciešams) -  tādi parasti kalpo labi.  

Link to comment
Share on other sites

Kārbas sūkni darbina motors, attiecīgi, ja nevarēja ilgi iedarbināt, un kārbā nebija pietiekama spiediena, bet kloķene griezās, kārbas eļļas spiediena devējs izmeta neadekvātu vērtību un kompim iestājās klupe.

 

Es domāju, topika autors var atslābt un sirdsmieram nomainīt kārbā eļļu. 

 

Kāds recro vecam e36. Jūs jokaini, vai? Tā mašīna tik daudz nemaksā. Tādas kārbas tak tirgo uz svaru un gan jau var atrast pārdevēju, kas ir ar mieru veikt atgriešanu, ja verķis ir fatāli defektīvs.

Edited by Smii
Link to comment
Share on other sites

Jau senie babiloniešu tirgotāji zināja un stingri pieturējas pie principa ka par preces kvalitāti atbild pircējs!

  • Patīk 3
Link to comment
Share on other sites

Pašiem kauns par šo tēmu nav? Kārtīgas "tirgus veceņu" klačas, no automāta uzbūves saprot tik cik lasīts no kāda populārzinātniskā raksta, bet vienīgā saskare ar automātu ir bijusi "kloķi raustot auto salonā" un klausoties vietējos vīrus servisā.  :sarkasms:

 

Protams pats ar no kārbām nejēdzu  :sarkasms: bet numur 1 ar ko sākt ir diagnostika, ja kārba iet uz galu, tad eļļas maiņa ir lieka izšķērdība!

Link to comment
Share on other sites

Savulaik remontēju Vittransā, sataisīja labi, nobraucu 2 gadus kamēr nenošķīlu. Bet mēnesi gaidīju - sākumā teica ka hidrotransformators, ko paši nerestaurē, pēc tam izrādījās vaina pašā kārbā, jā, kā jau pienākas pie mums, par servisa eksperimentiem maksāju es no savas kabatas.

 

e36, tas ir trešā sērija? 98 gads? Ļautiņi jūs ko, iesakat tādam autiņam restaurēt kārbu pa 1000e? Lai varētu nobraukt vēl 300 000 km? Šajā keisā jāsāk ar diagnostiku un ja kārbai pesec, tad loterija ar lietotu.

Link to comment
Share on other sites

Es nedaudz nožēloju, ka šādu tēmu izveidoju, jo devu iespēju šī foruma lietotājiem ( biju cerējis, ka daļa tomēr autiņam dara vairāk, par stūrēšanu un robos štepselēšanu) citēt googli vai ko dzirdējuši. Un šī nav vienīgā tēma.

Pieredze līdzīgā situācijā ar līdzīgu auto, un kontakti ( kuri vismaz daļēji dabūti ) ir viss kas tika prasīts.

 

Bet labi, mana aizdoma, ka bija elektroniska kļūda startējot, jo jau otro dienu viss iet. Kaut kad būs jāaizbrauc uz diagnostiku kārbai.


 

 

notirgo to zurku ssa, kamer vel ir braucama un kraj jaunai masinai.

 

mrlovenstein-comics-net-1504403.png

Edited by Robs
Link to comment
Share on other sites

šitik veciem auto ir vēlams reizēm izraustīt un noberzēt pēc tam visus štekerus, vadus apskatīt uz tiem, arī vakuuma caurulītes nomainīt tīri profilaksei.

Link to comment
Share on other sites

 

 

arī vakuuma caurulītes nomainīt tīri profilaksei.

Daļēji jau izdarīts. Gofra nomainīta, nezinu kā iepriekšējais īpašnieks ar tādu varēja pabraukt, bet apgriezieni nestaigāja. nomainīju degvielas spiediena cauruli, tur huj zin kas bija ielikts, apskatītas arī citas caurules. Uzskatu, ka priekš tik veca auto viņš ir tīri labi uzpasēts, pusotru gadu tikai Latvijā un pēdējā atzīme servisa grāmatā ir 2011 gads.

Link to comment
Share on other sites

Nu no savas pieredzese saku, ka tomāta kārbu IR izdevīgāk remontēt, tiesa nejau par 1000e. 

 

Ir zināms viens meistars, kas ar kārbām ņemās, izjauca tēva ševroletam kārbu detaļās, nomainīja blīves gultņus un tagad kārba strādā kā no rūpnīcas (es zinu, kā strādāja, kad bija no rūpnīcas, jo auto tika pirkts jauns).

 

Remonts maksāja kopā ar detaļām 300e.

 

Pirkt lietotu ir tas pats, kas pirkt kaķi maisā. Tu vienkārši nerēķini papildus izdevumus, laiku, remontu un risku (palikt atkal uz ceļa, kad jāsauc autoevakuators) , kas beigās viss sasummējas un sanāk tie paši 300e.

 

Kā jau viens kolēģis minēja remontēt ir labāk nekā mainīt šajā gadījumā. Gribētu redzēt cik autors būtu priecīgs palikt kādā mežā sēņojot.

Link to comment
Share on other sites

 

 

bet no automātiem mūku pa gabalu, jo ja tas šķīst, auto pārvēršas par tolmeta klientu.

bullshit, nekas vairāk 


 

 

biju cerējis, ka daļa tomēr autiņam dara vairāk, par stūrēšanu un robos štepselēšanu

Mūsu laikos vieglāk un bieži vien arī LĒTĀK ir autiņu aidzīt uz servisu nekā sajusties emulatoram

  • Patīk 4
Link to comment
Share on other sites

Šodien pabraukāju kādu kandrīz stundu. Nu nav kur piesieties, viss iet. Pirms tam vēlreiz pārbudīju motortelpā kontaktus, neviena "zaļā" nebija, bet, akumulatora masas vadam bija lufte. Pievilku. Varbūt arī tas bija vaininieks, kā šķīlu un slāpa nost, līdz ar to elektronika nogļukoja.

Link to comment
Share on other sites

iespējams, man kādrei zvienam auto slapjā laikā sākaš gļuki, kaompis brēca charging fault, rubīja elektroniku nost. nešķīlās - ieslēdzās fault un starteris pat negrieza. pastāv - ddienu - lec...normāli. Pie vainas bija apsūbējis masas vads kurš kāreiz vienojas pie pie automāta korpusa apakšā.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Mūsu laikos vieglāk un bieži vien arī LĒTĀK ir autiņu aidzīt uz servisu nekā sajusties emulatoram

Jaunos auto, kas maksā patsmit štukas, ļoti iespējams ka jā, kur vectēva štumenti neder.

Veciem auto, kā manā gadījumā, diez vai, taču skatoties, kas jātaisa. Saprotams, ka visu jau pats nevar, lai mainītu šaras, presi tāpēc nepirksi. Bet tādas lietas, kā siksnas, obligātās apkopes, kādu ūdenssūkni vai blīvi jau pats gan var nomainīt, vismaz autiņiem ap 2000 gadu jau noteikti, saprotams, lai mainītu galvas blīvi, nu jaukšanās būs, tāpēc ir vajadzīga vieta kur to darīt, ja tādas nav, tad protams, atliek serviss.

Link to comment
Share on other sites

Robs aizmirsi pašu galveno pieredze. Skrūves viegli nolauzt, nepareizi savieno vadus izbliez visu elektroniku, kaut ko nepievelc dabon dzīnējā ne to ko vajag un viss.

 

Serviss nav tikai vieta ar instrumentiem, tā ir vieta, kur Tu maksā par to, ka tev sataisīs, lai viss ir ok?

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share


×
×
  • Create New...