Jump to content

Ātrumkārba


Robs
 Share

Recommended Posts

tikai bieži vien servisi arī pamatīgas lažas norauj + mēģina klientus "uzsildīt"....liekot veikt nepamatotus darbus, vai kaktu kantoros pat izgiež katalizatorus vai samaina jaunākas detaļas pret vecākām...pašam ar ir bijis ka,  dīlerservisā eļļu students ielej virs maks - 1L pa daudz satbili....vai pēc bremžu profilakses eļļas bundulī līmenis līdz lūpai.....vēl lielāks hīts bija stupicas ar gultni apmainīšana ne tajā pusē , kura gaudo :D ....pat pie dīlera jāskatās uz "pirkstiem" un viss jāpārbauda... nu aizrāvām beztēmā....es ar cenšos pie zināmiem čaļiem vest remontēt...jo risks ir ...

Edited by osscar
  • Patīk 4
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 96
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Ronalds

    17

  • Robs

    15

  • AK-47

    7

  • Bonifacijs

    9

Top Posters In This Topic

Posted Images

 

 

akumulatora masas vadam bija lufte. Pievilku. Varbūt arī tas bija vaininieks
 

 

Izklausās ticami! Tā teikt brauc un nemēģini labot to, kas nav salūzis! 


 

 

Mūsu laikos vieglāk un bieži vien arī LĒTĀK ir autiņu aidzīt uz servisu nekā sajusties emulatoram

 

Jā un nē - ja nejēdz neko no auto uzbūves un labošanas, tad 90% lv servisu mainīs visu pēc kārtas, tikai ne to ko vajag un tu maksāsi....... 


 

 

erviss nav tikai vieta ar instrumentiem, tā ir vieta, kur Tu maksā par to, ka tev sataisīs, lai viss ir ok?

 

Teorētiski jā - praktiski ne vienmēr!

 

Es parasti auto defektus meklēju pats un tad skatos kas lētāk - vai manīt pašam vai dzīt uz servisu! Un servisā iebakstu ar pirkstu - šo, šo un šo mainīt. Ja serviss saka, ka jāmaina vēl kaut kas, tad parasti kopā apskatām - prasu lai parāda man kas nav oki, un ja jāmaina, tad jāmaina, nav variantu!  

Link to comment
Share on other sites

 

 

vēl lielāks hīts bija stupicas ar gultni apmainīšana ne tajā pusē , kura gaudo

 

ja bija pateikts, ka gultnis gaudo un vajadzētu nomainīt, bet klients nepateica kurš gultnis, tad tā arī var būt. Beigtu gultni uz pacēlāja var identificēt bieži vien tikai tad, kad ar tādu jau bīstami pārvietoties.

Link to comment
Share on other sites

Pēc idejas servisos būtu profiem jāstrādā! Tādiem kuri izbrauc, lai noskaidrotu kurā pusē gultnis jāmaina! Nevis šo uz pacēlāja mēģina noskaidrot! 

Link to comment
Share on other sites

ja bija pateikts, ka gultnis gaudo un vajadzētu nomainīt, bet klients nepateica kurš gultnis, tad tā arī var būt. Beigtu gultni uz pacēlāja var identificēt bieži vien tikai tad, kad ar tādu jau bīstami pārvietoties.

 

ko tu tur fantazē, beigts gultnis kustēsies, pat ja vēl nav sācis gaudot, vai auto vests pie pilnīgiem idiotiem.

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Beigts gultnis "nekustēsies", kustēsies miris gultnis. Beigtu gultni uz pacēlāja identificē elementāri. Par tēmu - lasīt kļūdas. Ja gribi sakarīgas atbildes - kļūdu kodi.

Link to comment
Share on other sites

 

 

ko tu tur fantazē, beigts gultnis kustēsies, pat ja vēl nav sācis gaudot,
Arī no mašīnām tu neko nejēdz! 
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

 

 

ja bija pateikts, ka gultnis gaudo un vajadzētu nomainīt, bet klients nepateica kurš gultnis, tad tā arī var būt. Beigtu gultni uz pacēlāja var identificēt bieži vien tikai tad, kad ar tādu jau bīstami pārvietoties.

viņš gaudoja kā trolejbuss....un puse tika pateikta...laikam ne no tās puses paskatījās :shok:. Un normālos servjos mehi veic testa braucienu. pārbauda, grab negrab, gaudo - negaudo...speciāli pa tuvāko bedraino ielu test drive.

Link to comment
Share on other sites

 

 

ko tu tur fantazē, beigts gultnis kustēsies, pat ja vēl nav sācis gaudot
Vai tiešām beidzot nevaram pārņemt pieredzi no kaimiņu foruma un ieviest klauna statusu ???
Link to comment
Share on other sites

Bija tak dažiem Čaka Norisa statuss - vai tad vairāk tādu nepiešķir par īpašiem nopelniem tēvijas labā?

Link to comment
Share on other sites

 

 

Pastāsti kā, ja nav noslēpums! 

 

Ja gultnis gaudojis mēnesi, divus, tad pagriežot riteni-solistu var dzirdēt. man gan bija gadījums, kad ar neapbruņotu ausi dzirdēt varēja tikai pēc 3 solokarjeras mēnešiem.

Link to comment
Share on other sites

Ir nu gan par ko cepties, kaut kādu gultni. Lietas, ko dzird, un zin, ir viegli sataisīt. Starp citu, ar kārbu laikam viss ok, pēc 300km no problem.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share


×
×
  • Create New...