Jump to content

Ātrumkārba


Robs
 Share

Recommended Posts

Sveiki! Šādas tēmas šķiet, ka vēl nebija.

Problēma sekojoša. Ir BMW E36 1998 gada, ar m43b16 dzinēju un automātisko pārnesumkārbu. Viss vienmēr gājis smuki u.t.t, kad šodien noslāpējot auto, pēcāk viņu atkal piešķiļot, uzreiz noslāpa, tā kādas 3x, līdz nedaudz piepalīdzot ar gāzīti pielaidās, palēkāja apgriezieni, bet vietā nostājās. Taču tad kontrolpanelī dega brīdinājums " automātiskās transmisijas kļūda pēc dzinēja startēšanas", samīzos un lēnām ripoju uz tuvāko servisu 400m, 2x jutot tādus kā sitienus. Servisā kādu stundu auto pastāvēja, tad bija doma slēgt klāt diagnostiku un skatīties sīkāk, bet nekā, viss iet, smuki lec, ātrumi slēdzas brīnišķīgi, it kā nekas nebūtu bijis. Gļuks vai brīdinājums?

Varbūt kādam ir pieredze ar šādu situācijiu. Ja kas, šī kārba un motors iet arī iekš e46, kur youtube manīju, ka dažiem ir bijis kas līdzīgs.

Vai arī, iesakiet kādu vietu vai cilvēku, kurš ir automātisko kārbu spečuks un varētu kārbai uztaisīt diagnostiku, lai zinātu, ka tur viss ir ok.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 96
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Ronalds

    17

  • Robs

    15

  • AK-47

    7

  • Bonifacijs

    9

Top Posters In This Topic

Posted Images

esmu faktiski visos bmw forumos, tur runāt par automātiem ir dieagan bezjēdzīvi, retais bembists braukā ar automātu , jo tak driftam viņi neder. Tāpēc cerēnu uz šo publiku, te vairākumam varētu būt automāti salīdzinot ar bembistu forumiem.

Link to comment
Share on other sites

Nēesmu nekāds drifters, bet no automātiem mūku pa gabalu, jo ja tas šķīst, auto pārvēršas par tolmeta klientu. Nu ko, ieteikums ir lēnām krāt naudu ....

Link to comment
Share on other sites

Par līmeni arī bija ideja. Ja var ticēt odometra rādījumam, tad 250 štukas. Nu nav tik traki vecajiem bembjiem ar automātiem. Savu veco nodevu tolmetā, jo nevienam pat par 15eināriem viņu nevajadzēja, bet kad vienu brīdi bija M52b20 motors, kurš iet uz e36, e46, e39 un z3, automāta cena svārstās no 20-50eināriem. Tas iz pieredzes, un no bmw, par citām markām daudz kas ir dzirdēts.

Link to comment
Share on other sites

Obligāti maini nost transmisijas eļļu, nevis tikai "uzlej līmeni", un aizdzen pie kāda sakarīga guru, kurš jēdz netik vien kā pieslēgt pie pc, bet arī raksturlielumus nolasīt un "iztulkot".

Link to comment
Share on other sites

Degvielu ieliet, tev liekas, pašsaprotami? A elementāras apkopes lietas, aļā eļļas maiņa ir svešas? Stādos priekšā vispārējo auto stāvokli..

 

Man tiešām škumji, ka tādiem indivīdiem izniedz vadītāja apliecības un ļauj pārvietoties pa koplietošanas ceļiem.. Tev paredzēts sabiedriskais transports, pie kam, ar atlaidi :moil:

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Tomātos eļļa parasti ik pa 100kkm jāmaina, precīzāk var uzzināt manuālī. Bet tas ka tomātā eļļa jāmaina, tas ir fakts un nekādas domas par to dalīties nedrīkst!

 

Šeit jānomaina eļļa kārbā + filtrs. Jācer ka palīdzēs. ja nē, tad tad jāmeklē vismaz 1000 eur un jādzen auto uz http://recro.eu/lv/- viņi ir labākie un lētākie automātisko kārbu remontētāji baltijā. Lielākā daļa Rīgas servisu ved kārbas pie viņiem, tik uzliek savu uzcenojumu.

Edited by ronalds_
Link to comment
Share on other sites

Relatīvi, baujārs tak aizgājušā gadsimta, donora kārba iespējams maksā 3 alus

Link to comment
Share on other sites

 

 

donora kārba iespējams maksā 3 alus

 

Aha, donora kārbu, oriģinālā iepakojumā, šrotē nodeva Bavārijas motorrūpnīcas noliktavas sargs, nevis tāds pats lemesis kā dotā bumera turētājs :))

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Doma tāda ka cilvim ir vēl ripojošs transporta līdzeklis 5 viskija kastu vērtībā kam tikko no pēdējās kārbas eļļas maiņas ir 100kkm, tad iespēja ka varēs novilkt atlikušos 30kkm līdz tolmetam ir pietiekami augsta lai būtu vērts riskēt

Link to comment
Share on other sites

100k km starp kārbas eļļas maiņām? Man kaut kā šķiet, ka bija jābūt ~30k. Vismaz kādreiz, kad braukāju ar "amerikāni" - tā servisā ieteica. Tā arī darīju un bēdu nezināju.

Ja šis auto pie pašreizējā saimnieka ir noskrējis 100k un nav zināms, kad eļļa mainīta - tad grūti būs uzzināt - vai jēga mainīt eļļu, vai uzreiz visu kārbu. Izjaukt kārbu, paskatīties diskus - tas maksās ne mazāk, kā jauna eļļa un filtrs.

Bet nu jā... attieksme ir parādīta, te, kā saka, ja dakteris teica uz morgu, tad uz morgu!

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

 

 

Izjaukt kārbu, paskatīties diskus - tas maksās ne mazāk, kā jauna eļļa un filtrs.
 

Tas maksās krietni vairāk par eļļas maiņu! 

Tomāts ir patīkams, kad jābrauc, bet ļoti nepatīkams kad jāremontē!

Link to comment
Share on other sites

Ja doma tāda, tad ir jārēķinās ar to, ka kārba "dzīvos savu dzīvi" ar visām izrietošajām sekām. Un būs atkal jauns topiks -

 

 

 

 

Sveiki! Šādas tēmas šķiet, ka vēl nebija.
Link to comment
Share on other sites

Kā? Iedomājies - uzliekot!

Ir normāli šroti, kur tirgo mantu ar garantiju, ka tā nav defektīva vai ja neiet vai vēl beigās nav saderīga, tad arī maina pret citu vai pret naudu.

Link to comment
Share on other sites

Šroti tak dod mini garantiju, no ejoša autiņa bieži. Ja neies tad atdos naudu vai iedos citu kārbu. Uzstādīšana un vispār čakars protams uz sava rēķina, bet pa lēto taču.

Link to comment
Share on other sites

Ja maiņu organizē serviss, tad otreizējas uzstādīšanas jautājumu jau viņi savstarpēji nokompensē

Nu tak ne kārbām vai motoriem!!!

Link to comment
Share on other sites

Eļļu, protams, nav par sliktu nomainīt. Bet šoreiz tā problēma nebūs tur. Ja panelī dega kārbas lampiņa, defekts visdrīzāk ir elektrisks. Protams, kārbas kompis prot atpazīt arī mehāniskus defektus, piemēram, ja kāds pārnesums izslīd, kaut vai nepietiekama eļļas līmeņa dēļ, bet to viņš var konstatēt braucot, bet ne stāvot uz vietas tūlīt pēc iedarbināšanas. Otrkārt - pats minēji, ka bija problēmas ar iedarbināšanu. Tātad kaut kas nebija kārtībā ar motora vadību, iespējams uz kādas vadības bloka kājas pietrūka barošana vai masa. Bieži vien šādos gadījumos pie vainas mēdz būt visādas signalizācijas un "sekretkas". Iespējams šī defekta dēļ kārbas kompis nevarēja sazināties ar motora vadības kompi. Ja kārbas vadības kompis nevar sazināties ar motora vadību, kārba pārslēdzas avārijas režīmā, lampiņa deg un pārnesumi slēdzas ar sitieniem. Slikti, ka netika pieslēgta diagnostika. Pat ja auto tajā brīdī darbojas bez problēmām, informācija par kļūdu atmiņā saglabājas.

Link to comment
Share on other sites

Boni, tu liekas dzīvo alternatīvā realitātē! Šrotos garantija labākajā gadījumā  ir pāris dienas. Ja šrotā nopirktā kārba nobruks pēc nedēļas - nu sorre, nepaveicās..... 

 

Un nesen es nokļūdījos un gros auto nopirku nepareizu kloķenes stāvokļa devēju (Čomam ir max līmeņa atlaižu karte) - skuju,  pats es vainīgs un uz citu preci nemainīs..

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Šrotos garantija labākajā gadījumā  ir pāris dienas.

\

Tikai nelej, piem., zviedru auto dod 3 mēn. garantu. 

Edited by intervall
Link to comment
Share on other sites

Ja tiešām gribi uzzināt par kārbas stāvokli - dzen uz recro.eu - 20 Euro un viss būs skaidrs. Nu un tālāk jau domāsi.

 

Par eļļas maiņu - manam Audi multitronicam (variatoram) obligāti ik pēc 60k km eļļu ir jāmaina. Tas arī ir viens no garantijas nosacījumiem iekš recro, jo kārbai iedeva 2 gadu vai 100k km garantiju. Cik dzirdēju - jauniem Audi tiptroniciem tiešām eļļu nemaina. Tur lai filtru nomainītu - kārba ir jāņem nost, jājauc vaļā un tikai tad tiek klāt filtram. Tā tiptronic kārba (it kā) no jauna stāvokļa līdz kapitālajam iet 300k km.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Ja panelī dega kārbas lampiņa, defekts visdrīzāk ir elektrisks. P
 

 

Absolūti nepareizi! Te jāslēdz kompis klāt, bet pa lielam ko tas dos? - piemēram kļūda būs otrajā robā nepareizs pārnesumskaitlis, gan jau ka dēļ slīdošiem diskiem - jebkurā gadījumā kapitālais remonts kārbai!

Link to comment
Share on other sites

Pa lielam ir jābrauc, neko nelabojot, cik ilgi var un tad jāvelk uz tolmetu, nav jēgas tajā lamatā likt naudu.

Un automātos eļļa IR jāmaina pēc ražotāja noteiktā intervāla. 

Link to comment
Share on other sites

Normāls šrots kas uz pasūtījumu strādā Tev nav nekāds šaraškinu kapeikpisēju grosauto!!!

Slīdoši diski otrā robā??? Tu to par 98 gada bī dabljū emmm?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share


×
×
  • Create New...