Jump to content

Tālbraucēju darbs. Vai ir to vērts?


hurvacijs
 Share

Recommended Posts

Domāju, kur ražo luxus preces ferrari, lambo u.t.t. vienmēr būs roku darbs. Robotu var piemērot attiecīgām darbībām, bet lai viņam iestāstītu, ka jāizdara izņēmumi, tad tas viss process ir jāpārprogrammē.

Uz šīm vietām vienmēr piesaista klientu, kur tas izvēlas kādā krāsā būs stūre, kāda salons u.t.t.

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 145
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Smii

    8

  • nevertell

    9

  • Bomaars/C12

    8

  • hurvacijs

    20

Jā, Smii , interesants , labs raksts - kaut kad to biju lasījis ! Nu nez baigā iekša šādi rukāt nonstopā...es laikam tā nevarētu pa 10h bez weekendiem - pat jaunībā. Pašancēju kādu laiku maiņu darbu - sapratu - nav priekš manis. (paralēli studijām).

Labots - osscar
Link to comment
Share on other sites

Kaut kā ar katru brīdi liekas, ka tur baigi tur jāpievēršas mācībām. Zinu, ka ir jāmokās, bet vai Jums kaut mazs brīvs brīdis iznāca? Nebija Tur baigi sadotu darbi, ka darbu kalna vienkārši? Protams - ir jāupurējas, bet cik ļoti?

Un kā tur ar ķīmiju? Nevajag tur būt baigam ķīmijas fanātam?

Link to comment
Share on other sites

 

 

Nu nez baigā iekša šādi rukāt nonstopā...es laikam tā nevarētu pa 10h bez weekendiem - pat jaunībā.

 

Man nebija tik traki. Sešos no rīta saliec krēslus un tad jau var kaut kur nolīst nosnausties. Sliktāk, ja iepriekšējā vakarā esi līdz diviem dzerstījies pa crewbar.

Bet tie kas strādāja sūdīgos darbus, sevišķi tie, kas no Eiropas bija, diezgan regulāri tinās prom no tā kuģa. Viens leišu viesmīlis pat sameta savai priekšniecei pa muti - tā esot likusi viņam rokas trīs reizes pēc kārtas mazgāt. Pēc tam sēdēja ēdnīcā un smaidot stāstīja, ka vispār gribot viņu nosist. Atnāca apsargi un līdz kruīza beigām iespundēja kajītē, tad aizsūtīja mājās.

 

Bet parastais scenārijs - ja apriebjas darbs, nedēļas sākumā pasūti savu priekšnieku uz poda, līdz nedēļas beigām novizinies kā pasažieris (tomēr Karību jūra un tā...), kārtīgi uzkačā crewbar rēķinu un nedēļas beigās tiec izsēdināts ar aviobiļeti kabatā. Daži turklāt izdomāja palikt amerikā, kad vasarā Aļaskas kruīza galapunkts bija Sietlā. Es gan nezinu kā viņiem veicās, nav kontaktu.

 

Uz beigām gan šādus wanabe tūristus līdz kruīza beigām sāka spundēt kajītēs, dažiem pat šmoņija mantas, jo pēc līguma atlaišanas gadījumā ceļš bija jāmaksā pašiem. Baksi tika slēpti šampūna pudelēs utt.


Tai pat laikā, pirmos trīs mēnešus uz kuģa liekās, ka dzīve ir reāli pārvērtusies par elli.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Es iečekoju, tas kantoris, caur ko es braucu, pastāv joprojām. Turklāt tagad piedāvā arī balto cilvēku darbus. 

 

Piemēram, kuģa ārsts = 5000 eiro mēnesī

http://www.cv.lv/darba-sludinajumi/sidc-group

 

Viesnīcas menedžera asistents (latviskāk būs vietnieks), kaut kādi 3-4 tūkstoši. Tās ir reāli labas pozīcijas, protams jābūt pieredzei un izglītībai.

 

 

Tai pat laikā, šai nozarē daudz vienkāršāk ir ielēkt uzreiz labā darbā, nekā gadiem ēst sūdus un tā arī nedabūt paaugstinājumu. Tas arī ir fakts.

Labots - Smii
Link to comment
Share on other sites

Agrāk vai vēlāk roku darbos cilvēku aizstās roboti

  Tādā veidā par daudz profesijām var runāt. Tomēr tik tālu vēl ir jātiek. Kāpēc lai līdz tam brīdim nestrādātu tādā jomā? Pāreja arī nebūs momentāna - pārkvalificēsies par robotu "apmācītāju".

Labots - ImissimI
Link to comment
Share on other sites

Bomaars/C12
Kopumā jūrniekiem skats uz dzīvi vispār ir tāds apātisks. Kad pēc pusgada atbrauc mājās 2-3 nedēļas vispār nesaprot kur nonācis un kur sevi likt. Citi vispār aiziet zapojā līdz atkal jāiet jūrā. Šīs profesijas, kuras tiešām var darīt mazs procents cilvēku.

 

Zinu arī vienu tikai scenārijs trakāks... uz sauzemes skaidrā reti kad

 

 

Eiropā grūtāk nemaksāt nodokļus. jābeidz mācīt jaunatnei, ka nodokļus var nemaksāt, soļarku no Vaņas pirkt, un brāli čakarēt- tas ir latvja pienākums.

 

 

Par dāvanām un paziņam nesi dzirdējis un kā tev liekas kā tas notiek tādos uzņēmumos kur grozās lielas naudas summas, tas mūsdienas lv ir pieņemta prakse jo tāpat nauda aiziet "nanotehnologijas"? Par to degvielu no vaņkas ir tā ka musu pašu benzīntanki ar pašreizējo cenu ir labaki. Tāpat kā ūdens top par nanotehnologijām tāpat ir ar nodokļiem latvijā, mēs parastie visus nodokļus maksājam bet tie bonusa tiek sagrābti un kads tos piesevinās pietam vel augtākstāvošie no saviem lielajiem uzņemumiem nodokļus neiekase un vid ar kipa neredz. Roka roku mazgā

Labots - Bomaars/C12
Link to comment
Share on other sites

Hurvācij!

Jāmācās ir daudz! Tas nu ir fakts! Kādreiz Liepājā varēja nemācīties...20ls pa eksāmenu un viss nokārtots! Bet nu vadība nomainīta un haļava beigusies! PALDIES DIEVAM!!! Jo no turienes citreiz tādi debīleņi nāca,kas pat Colregu nepārzināja nemaz... un tie pēc 5 gadi kad gāja pārlikt kvalifikāciju- nevarēja nolikt,jo reāli bija pilnīgi idiņi!

LJA jāmācās cītīgi...tur atlaižu nav...un nekļātienniekus diez ko nemīl. Patiesībā nevienu nemīl...attieksme kā psrs laikmetā...ka pasniedzēji Dievi un students pilnīgs sūds! Ja godīgi,neieteiktu LJA! Viņi eksistē uz veciem lauriem! Domāju,ka Novikontas viņus izkonkurēs ar savām novitātēm un apmācības stilu!un ATTIEKSMI pret studentu!

Vienīgi tur bieži mācības,kas klāti3nē jākārto- notiek krieviski.šis punkts man nepatīk...

 

Ak jā- LJA ķīmija būs daudz(ja uzskati,ka esi dumjš). Man ar riebjas ķīmija... :D

Labots - Sandriss
Link to comment
Share on other sites

Par fūrēm gan es domāju, ka šoferus automātiskās braukšanas sistēmas aizstās visai drīz. Pirmkārt jau samazinās avārijas riski, otrkārt izmaksas, treškārt - robotam nav jāatpūšas, var rullēt nonstopā.

 

Ar Scania pārstāvi runāju, teica, ka tehnoloģijas jau esot, un atlicis vien morāles un ētikas jautājums, kā arī likumdošanas aspekts.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Ar Scania pārstāvi runāju, teica, ka tehnoloģijas jau esot, un atlicis vien morāles un ētikas jautājums, kā arī likumdošanas aspekts.

Tehnoloģijas tiešām esot, es arī esmu dzirdējis.

BET un tas ir liels BET - ja palaidīs un kaut 2 gadus norullēs bez problēmam - oki... Bet tikko būs viena avārija ar līķiem kur pie vainas būs bijis kaut kāds gļuks automātā - aizliegs nafig...

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Bomaars/C12

Tieši tā gļuki tehnikai medz būt un nevar zināt kur parādīsies kļume, tajā pat riepas spragšanas gadījumā ka mašina reagētu?...un nu domājams mašina robots nebūs lets prieks

Labots - Bomaars/C12
Link to comment
Share on other sites

Nu nekur jau tik viegli jau nav. Un attieksme daudz kur ir šāda tāda. Nerunāju pa visām, bet ir savas vietas. Kaut vai tas RTU. Paziņa mācās, bet neko tādu super nevar teikt (mācās labi).
Ķīmiju jau var pamācīties, bet eksāmenus gan bail būtu likt. Ķīmijā esmu palaidies, jo nu. Itkā kaaut ko jau saprast varu, bet kaut kā nepievelk un parasti tās izmantoju kā atsēdēšanas stundas. Itkā vidējā ir 6.4 ķīmijā, bet dziļi sirdī jūtos kā 3nieks. Varbūt ir kādi piemēri. Cik traki? :D

 

Un nu nezinu vai arī tie roboti tik ātri uzradīsies. Varbū kādos 50 gados, bet tagad neticās. Tomēr - roboti paliek pa robotiem.

 

 

Un vispār. Kā Jums bija ar LJA? Kā bija mācību materiāli? Nebīija tur 50% viss krievu valodā? Jo, ja ir krievu valoda, tas mani jau sāk mazliet biedēt. 

Labots - hurvacijs
Link to comment
Share on other sites

 

 

Tieši tā gļuki tehnikai medz būt un nevar zināt kur parādīsies kļume, tajā pat riepas spragšanas gadījumā ka mašina reagētu?...un nu domājams mašina robots nebūs lets prieks
 

 

Riepa būtu tā mazākā problēma. Tur visu var notestēt un sarēķināt, un kā reizi robots to auto apstādinātu drošāk, kamēr homo-fūrists ar piekabē sasprāgušu riepu moš arī mierīgi vilktu tālāk.

 

Lielāka problēma būtu reakcija uz citu satiksmes dalībnieku stulbām un neparedzamām rīcībām.

 

Ir saidrs, ka robotizēts auto neizpildītu riskantas apdzīšanas, nepārsniegtu ātrumu apdzīvotās vietās, un galu galā, nepizģītu kantora degvielu. Man šķit, ka tīri statistiski izzustu 90% no visu ar kravas auto saistītiem avāriju iemesliem.


Starp citu, re kur braukā jau

Link to comment
Share on other sites

Palasot Smii stāstu par kruīzu kuģiem, izklausās diezgan jautri! Vienīgi tā strādāšana pa 10h diennaktī.....  Ja no tās varētu tikt vaļā..... ;) 

Link to comment
Share on other sites

Bomaars/C12
Vienīgi tā strādāšana pa 10h diennaktī.....

 

Nav salīdzinoši traki varteikt parasta darbadiena pēc laika  drusciņ garāka, ja būtu 16h tad varētu saprast ka kādam netur, bet nu cilvēki arī pa 16h rubij.

 

 

Smii testos skaisti viss izskatas bet kļudas ir vienmēr, un es nevarētu iedomāties ka tagad visur braukatu tukšas mašinas, pietam ja braukās vēl uz 90km/h nu nez nez tur var viss kas sviesta aiziet 

Labots - Bomaars/C12
Link to comment
Share on other sites

@@ieleja, par to jau es runāju, konkurence krutajos roku darbos ir milzīga. 

Un tā nu gan nav, ka visi robotizējamie darbi jau ir robotizēti- tikai tagad nāk ārā prototipi general purpose robotiem, kas spēs iemācīties savu procedūru uz vietas un būs pielietojami vairāk kā vienam darbam.  Un ja tagad tie roboti vēl neveido konkurenci, tad pēc gadiem pieciem, desmit būs grūti piespiest bosu tev maksāt par 8 stundu darbu, ja robots varēs močīt 24/7. Un pat ja roboti nebūs tam vēl gatavi, ja nedabon tu darbu pie itāļiem, tad tev jāsacenšās ar aziātu vergiem. Un beigu beigās, latvijā tāpat tev darbs ar pieņemamu atalgojumu visticamāk neatradīsies. 
Protamistiski, ja rokas aug pareizi un zini, ka tas ir tas, ko tu gribi, tad droši skrien, dari un ņemies, un ar gana lielām pūlēm, tev izdosies tik ieksā ferārī un lampurdžīnī. Bet to pašu var teikt par dajebkuru nozari. 

Link to comment
Share on other sites

Ak dievs, ieleja, ko tu sapļūtiji, bet topic off, man pat nav ne mazākās jēgas iedziļināties, lai skaidrotu kko tālāk.

 

atvainojos, autoram - būt par daļņeboju ir ok. 

 

pie tā paliec. 

Link to comment
Share on other sites

ieleja, es ne par to, kā jau sākumā minēju - jūrnieku sapņus te daudziem jau esmu salauzis

 

mans ieteikums ir viens, ja gribi strādāt ar rokām, tad tiecies uz kautko par ko maksā, daļņebojs kā prioritāte, sorry, ir pilnīgs ikšķiles melnā cauruma līmeņa pizģec....

Labots - Destructo
Link to comment
Share on other sites

Nu tā nu gan nav, ka prasa par ko lai kļūst.
Re kā - man bija ideja / plāns un uzrakstīju šeit, ko cilvēki domā par to. Viens, otrais, trešais - kādam paspruka pieredze par jūrnieku. Mazliet papētīju un pat iepatikās. Godīgi sakot, es par jūrnieku pat nebiju dzirdējis tik ļoti. Varbūt tas liekas muļķīgi, bet tā ir. Palasīju visus tos ciparus (cilvēku skaits) un viss uzreiz mainījās.

 

Paga, paga. Bet kā šitais viss nonāca līdz šuvējam :D?
Tad jau arī redzēsim - laiki mainīsies un vēlmes mainīsies. Ja līdz Jāņiem būšu par jūrnieku, kā profesiju - iešu tad arī uz to :). Vismaz roka uz to paceļās. Tagadējie jautājumi no manis skan tikai par mācībām. 

 

Un par jūrnieku man primārais ir tas, ka ta darbs man patiešām liekas interesants un kas varētu būt priekš manis. Bet nejau tik traki, ka varētu bez atalgojuma strādāt.
Cerams, ka uzķēri domu :).

 

Un par tiem robota smagajiem.
Tur noteikti būtu arī problēmas ar cilvēkiem. Cilvēki taču arī skrien pāri ceļiem. Un smagais gan jau nepaspētu arī noreāģēt. Ir jau tās visas fīčas, ka ļoti īsā laika posmā no 50 uz 0 ar ntajām tonnām var nobremzēt, bet šaubos vai tas dzīvē palīdzēs. Tomēr robots nekad neiederēsies cilvēgu dzīvē. Pirmajos 10 gados noteikti būtu daudz notriektu bērnu, kuri skrien pāri ceļam un tamlīdzīgi. 

Link to comment
Share on other sites

Tas,ka daļņeboiščiki nolej degvielu, priekšniecība ļoti labi zin. Tā ir piemaksa pie algas,par kuru vadība nenes atbildību. Degvielu var viegli norakstīt uzņēmuma izdevumos.bet skaidru piķi uz rokas izmaksāt grūti. Tāpat ir ar autobusa šoferiem. Ar buiļetes nedošanu jau riskē tikai soferis un ja noķers, ziepes būs šoferim, nevis priekšniekam. Tai pat laikā, tā ir alga, kuru citās darbaviet dod aploksnēs. Kamēr mums valstī būs tāad nodokļu politika,tikmēr šitās lietas izskaust nevarēs. Gribi baranku kruķīt,jāpieņem spēles noteikumi.

Ja par ribotiem šoferiem, tad tādi nebūs nekad. Tas jau ir mākslīgais intelekts un to var izveidot tikai Dievs. Cilvēce vienkārši ir stulba un ne jau robotu vadītāju uz fūres liks, bet tūlīt tankā iebāzīs un gribēs kaimiņu zemi iekarot. Tapēc kāds augstāks spēks to nekad nepieļaus.

Link to comment
Share on other sites

Bomaars/C12

Pirms tu par jūrniecību runā,,,autor jūrā esi bijis? Nebūs tā ka visu klāju klās tavi vēmekļi? Vai vispar ieslēgsies pekšņas panikas lēkmes jo bail bus no kkaa? fobija...

Link to comment
Share on other sites

Riet jau varat daudz, bet robotkaravāna brauks tālāk. Robots neguļ, robots saprot, kad vitāli svarīgi sensori nestrādā un tāpēc no vietas nekustēs. Un reakcijas laiks būs labāks kā vidējām barankas kruķītājam.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Robots vadītājs nekad nevarēs "izdomāt",ka peļķē ir milzīga bedre,nekad nesapratīs,ka sievišķis priekšā ieslēdzis labo pagriezienu, bet griezīs pa kreis, robots nekad neiebrauks grāvi,lai izvarītos no sadursmes, jo programēts braukt pa ceļu, robot nekad nevarēs izkārpīties no pieputināta ceļa kupenām un, ja robotizēts autiņs kautkur būs iebuksējis, kā cits robotauto to izvils ārā? Vārdu sakot, tā ir utopija, ka var autiņu vadīt robots!

Labots - Didzis
  • Patīk 4
Link to comment
Share on other sites

Pieņemu, ka kādreiz arī varētu būt tādi robotauto, vienīgi, gan jau tie varēs pārvietoties tikai pa ceļiem, kur brauc tikai robotauto. Es ar negribētu atrasties uz viena ceļa ar fūri, kas piekrauta ar dinamītu un ko vada robots, kas inficējies ar kaut kādu Imantas hakera zarazu. 

 

terminator-skynet-545x407.jpg

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

Vilciena lokomotīves vada mašīnisti,jo nevar šo darbu automatizēt, bet jūs sapņojat par robošoferiem uz parastiem ceļiem. Vilcins nu točna grāvī nevar iebraukt, bet vienalga bez cilvēka nevar iztikt. Jā, un vienmēr jau robota saimnieks gribēs lai autiņš ātrāk preci nogādā galā un vienmēr atradīsies hakeris,kurš būs gatavs bišku uztjūnēt robotu, lai tas piekās ceļazīmes vai neņem vērā nodilušas riepas. Tādi nu cilvēki ir un tur neko nevar darīt!

Link to comment
Share on other sites

Nav vienkāršāk visu cilvēci pārtaisīt pa robotiem? Varbūt visiem ielikt apmulu, kas dotu strāvu 200v apmērā, ja neej pa paredzēto līniju uz priekšu?

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

 

 

Vilciena lokomotīves vada mašīnisti,jo nevar šo darbu automatizēt

Cik zinu, tad štatos jau sen daļa kravas vilcienu braukā bez cilvēkiem "uz borta", ta vēl tajos pašos štatos vai Japānā ir metro, kur nav vadītāja. 

Link to comment
Share on other sites

Speciāli didzim 

Googļa mašīna. Armijas smagie jau bija iepostēti lapu iepriekš.

http://theoatmeal.com/blog/google_self_driving_car

Ja iekš GTA spēlītes mašīnas var braukāt ievērojot noteikumus, neredzu nekādu iemeslu, kādēļ tās nevarētu braukāt pa reālām ielām. Sensoru jautājums, AI šai sakarā sen jau pastāv. Šogad pāris ASV pilsētās atļauts testēt šādas mašīnas ikdienas satiksmē.

 

Vilcieni bez vadītājiem: te ir sarakstiņš ar tādiem, kas pārvadā pasažierus.

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_automated_urban_metro_subway_systems

Ar robotu mašīnistu tā briesmīgā avārija, kas nesen notika Spānijā, nebūtu iespējama (mašīnists aiz stulbuma regulāri pārsniedza ātrumu)

 

Vienīgie kas protestē ir arodbiedrības

http://www.bbc.com/news/uk-england-london-26381175


Es personīgi pavizinājos ar bezvadītāja vilcienu Sietlas lidostā 2003. gadā - tur tāds savieno termināļus. 

Labots - Smii
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Tālbraucējs - smags darbs un tiešām jābūt sirdslietai, plus mehāniķa zināšanas nāks tikai par labu, tāpat, ļoti labai gabarīta izjūtai jābūt. 

 

Par kuģiniekiem nezinu, nav bijuši rados, vai draugos.

 

Bet gribi pelnīt naudu ar sēdēšanu krēslā, kaut ko stūrējot?  Ej mācies par pilotu, maksā dārgi, ilgi un ļoti daudz lidojuma stundu jāveic līdz vari cerēt uz avio lainera stūrmaņa vai mehāniķa vietu, un tad jau pēc vairākiem gadiem vari cerēt uz kapteiņa vietu.  Algas ir lielākas kā tālbraucējiem, vai kuģu kapteiņiem, bet konkurence ir milzīga.

Labots - graver
Link to comment
Share on other sites

Didzi, autonomi vilcieni jau nāk. Patiesībā, tādi jau eksistē - lidostās, kur starp termināļiem ir pamatīga distance, jau sen ir ieviesti autonomi vilcieni, kas pārbīda cilvēklopus no termināļa Ā uz termināli Bē. Ar pamatīgām distancēm būs grūtāk, vajadzēs labāku infrastruktūru, lai to varētu realizēt, bet tā ir tehniskas dabas problēma, nevis neapejams fizikas likums. Un protamistiski, pirmie autonomie auto būs paredzēti patērētājiem - mazāks risks un lielāks pieprasījums. Lidmašīnas jau sen varētu lidināt autopilotā, pie tam aziātu reisi kristu okeānā daudz mazāk, bet galvenā problēma ir tāda - vai tu kāptu lidmašīnā, kas paceltos un nolaistos pati no sevis ? Un, atšķirībā no vilciena vai kravinieka, lidmašīna nevar ieiet 'ups, viss pakaļā' režīmā un legāli apstāties ceļa malā pie tuvākās iespējas. 

Taču tas hokejistu bars, kas nokrita kopā ar vecu padomju lidmašīnu, visa problēma bij tajā, ka pilotam bija nejūtīga kāja, medicīniskās pārbaudas nebija ietas gadiem, un lidmašīna bija nedaudz savādāka nekā tā, ar kuru viņš parasti lido. Un atsķirība starp ļotenēm tāda, ka tur, kur viņš parasti lika kāju atpūtai, bija 'lidbremze'. Nu tad pie pacelšanās gāze grīdā, bet lidmašīna kā nekāpj, tā nekāpj. Nu ta ko- ceļam purnu gaisā, itkā jau ļotenei vajadzētu pavilkt. Un tā cēla to purnu, līdz noslāpa, leņķis par augstu, motoru celtspēja tiek slāpēta, kreš bum bang, asinis un liesmas. Protamistiski, dators varētu pieļaut līdzīgu kļūdu, ja piemēram gaisa bremžu hidraulika vai sensori aizietu pa dupsi, bet datora gadījumā tie sensori tiktu pārbaudīti pirms katras pacelšanās divreiz. Un pat tad būs lielas iespējas cilvēkam kautko sabojāt- diezgan ievērojama daļa avio negadījumu tiek pieļauti dēļ apkalpes uz zemes - vienai ļotenei zemes apkalpe pēc korpusa mazgāšanas bija aizmirsusi noņemt līmlenti, kas bija pārklāta virsū spiediena sensoriem (ar kuriem mēra gan ātrumu, gan augstumu), rezultātā piloti īsi pēc pacelšanās bija neizpratnē, dačiki saka, ka ātrums pa mazu un 'too low terrain' arī visu laiku pīkstēja. Rezultātā pilnā hodā ļotene ienira okeānā, mēģinot pacelt ātrumu krītot. Šajā gadījumā jau itkā var vainot datoru, bet vainīgs taču cilvēklops, kas neprata apieties ar aparatūru. 

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Pilots galīgi nederēs.
Pilotam tur gan jau šī pate šaize reiz 2. Es pilotu nepavilkšu. Un šaubos vai kuģis ir kaut kas. Un kā tu pats minēji - konkurence milzīga, bet jūrnieki visur pietrūkst (cik esmu lasījis)

Un kurš gan mani sponsorēs par pilotu :D. Tas ir nereāli parastam mirstīgajam, kuram fāteris nav nekāds ar 3 savrupmājām :D.

 

Link to comment
Share on other sites

Bomaars/C12

Neteiktu ka pilotiem ir baigā konkurence, apmeram tas pats kas ar kuģiem, tikai ka mācības maksā desmitus tukstošus

Link to comment
Share on other sites

Jāmācās 2x vairāk, jāmaksā 3x vairāk. 
Laikam ka atteikšos :D.

Vispār ikgadu daudz iet uz LJA? Nav kaut kādi skaitļi pieejami? Vienkārši.. Ja nu tad izdomāju uz 100%. Būtu arī jāzin, cik ir reāli liela tā konkurence uz budžetu. Tā jau nav tā lielākā bēda. Ja ļoti gribēšu - kaut maksāšu. Bet tomēr - sirdsmieram :)

 

P.s. es nevēlos vairs neko te piespamot, bet nu - katrs viedoklis ir svarīgs :). Lūdzu. Ja Jums ir kaut kas sakāms par tēmu - būšu ļoti priecīgs.

Labots - hurvacijs
Link to comment
Share on other sites

Bomār, ja tu izmācīsies par pilotu, dabūsi gadus rindā stāvēt līdz kāda aviokompānija tev piedāvās vietu. Ne jau konkurence, bet pilnīga pašpietiekamība tur ir.

Link to comment
Share on other sites

Jūs te par tiem robotiem gandrīz dzejā laižat, es piebildīšu prozā.

Iedomājamies sevi robotizētajā nākotnē - meklējam darbu, bet tāda nav - roboti strādā. Toties mums piedāvā iegādāties robotu  24/7/365 režīmā vismaz 3 reizes vairāk saražoto ķīniešu mē$lu. A naudas ta nava, pat kaimiņa suns tos mē$lus nevar atļauties nopirkt, bet biedrs Smii te par arodbiedrībām iepostē. Tā nav Latvijas PSR arodbiedrība, šamējie saprot, kas aiz tā slēpjas. Jeņķu filmiņas vērojat, kā civilizācijas atliekas cīnās ar robotiem un degradētiem savas sugas elementiem? Cerat, ka tā ir fantastika?

Link to comment
Share on other sites

nevertell, ir jau kāds mazumiņš to gadu iekrājies un tie visi ir mani. Vai tas ko maina?

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share


×
×
  • Izveidot jaunu...