Jump to content

Biļešu cenas Rīgas sabiedriskajā transportā no 01.02.15


viesturs0711
 Share

Recommended Posts

Pie vadītāja biļete var maksāt kaut pusotru tūkstoti. Tikai gribētos uzziņat, vai Ņilzyrgs ir nodrošinājis, ka jebkurā Mazpisānu galapunktā var iegādāties braucienu. Pēc būtības vadītājam vispār nepieklātos ne ko tirgot - labākajā gadījumā, kā Stokholmā, uzspiest laika zīmogu uz kupona.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 196
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • versatile

    10

  • Fruzz

    19

  • marrtins

    11

  • viesturs0711

    30

Top Posters In This Topic

Posted Images

viesturs0711

 

 

Bet biļetei pie vadītāja būtu jāmaksā VĒL vairāk. Pat 3 Euro. Tas ir pareizi un normāli.

 

Ja katros mazpisānos ir biļešu tirdzniecības vieta, vai nu autobusā ir biļešu tirdzniecības automāts tad jā! Savādāk pilnīgi noteikti nē. Kad man jātiek no Babītes līdz Vakarbuļiem, vienīgā vieta, kur es varu nopirkt biļeti, ir pie autobusa vadītāja! Uz manu jautājumu, kur lai es Babītē, kur ir 13 autobusa galapunkts (kādreiz vēl arī 4jam turpat bija), RS man paskaidroja, lai es aizejot līdz Piņķiem, tur varot etalonu nopirkt. Labi, ka vēl kājām nepiedāvāja līdz Vakarbuļļiem aizstaigāt! 

Link to comment
Share on other sites

versatile
Par 3km braucienu pa granīta ielu līdz krustpils ielai maksāt 3eiro?

30minūtes gara pastaiga noteikti nenāks par sliktu. Ja nu akurāt ārā -30 grādi, sniegputenis, kolēģis nevar aizvest un kas nu vēl tur, tad var arī samaksāt. Vai arī turēt makā iepriekš nopirktu. Vai iegādāties auto. 10 mēnešus gadā var ar velo, 3km iesvīstot var 6 minūtēs nobraukt, neiesvīstot pilnīgi nemaz - 10-12.

Es 4km līdz darbam, ja nebraucu ar auto, ļoti labprāt eju kājām. Laika zudums ir aptuveni 5 minūtes, salīdzinot ar sabiedrisko. Priekš to 3km nobraukšanas, cik ilgi gaidi pieturā?

Man, ja godīgi, par 3km braucienu pat 60centi liekas padaudz.

Labots - versatile
Link to comment
Share on other sites

SuperPuika
Man sanāca aptuveni 1,8milj km.

Tas jau rēķināts mēnesi, pēc oficiālajiem datiem apmēram jau arī ir- 2 milj autobusiem un 1.5 milj elektriskajiem aparātiem mēnesi, plus jāreķina, ka degvielu viņi jau neiepērk par uzpildes staciju cenām, tā kā +/- sanāk.

 

 

 

10 mēnešus gadā var ar velo

Ja darbā nav dušas, bet jābūt daudz maz prezentējamā izskatā, tad tik daudz nesanāks-  skaitot visas lietainās, salainas dienas, man nekādīgi pat tuvu 10 mēneši nesanāk.

 

Un par kājām iešanu, 3 km vēl var, bet jā ir 6 un vairāk, tad jau stunda ceļa uz darbu/ no darba, pie tam tas pats lietus, sals vai ārkārtējs karstums un citi nelābvelīgi apstākļi.

 

Sabiedriskajam transportam jau kopš sens seniem laikiem maksāja dotācijas no pašvaldības un valsts budžeta (piem. 2008 gad 60 milj. lati), kāpēc tad 2015 gadam jāsāk uzņēmumam pašam sevi atpelnīt? Ušakovs jūtas aizvainots, jo valsts neļāva ieviests nerīdzinieku biļetes, vai pašvaldības naudas mais kļuvis vieglāks?

Ja pašvaldības uzņemums atpelna pats sevi, tad ir jāslēdz pašvaldības uzņemums un jāļauj komercuzņemumiem veikt sabiedriskos pārvadājumus- tad jau arī varētu redzēt, kāda ir reāla cena biļetei (bet nu uz dažiem galapunktiem jau nevarēs aizbraukt :( ).

 

Par nodokļiem daļēji jau Ušakovam taisnība, jo ļoti daudzi, kas atbrauc uz Rīgu strādāt, šeit nedeklarējās (īrē dzīvokli, studē un par mājvietu uzskata dzimto pilsētu), atbilstoši naudiņa iepil valsts un dzimtās pilsētas budžetā, bet šo jautājumu jau noteikti nebija jārisina ar sabiedriska transporta cenu diferāciju.

 

 

 

Bet biļetei pie vadītāja būtu jāmaksā VĒL vairāk. Pat 3 Euro

Vadītājam traucēt nav labi, bet 3 ir par daudz. Nav jau grūti vienmēr rezerve turēt kādu ētalonu.

 

Bet kā ar esošām biļetem ētalonā? Ja es tagad sapirkšos visam gadam, tad varēšu braukāt gadu ar vecām biļetēm un vēl biznesu taisīt :D ? Derīguma termiņs it-kā gads, vai es kļūdos?

Labots - SuperPuika
Link to comment
Share on other sites

viesturs0711

Shiim biljeteem deriiguma terminsh liidz martam. Teoreetiski sanaak, ja nopeerku meeneshbiljeti un aktivizeeju 28 februaari, tad martaa veel varu braukt par vecajiem tarifiem.

Link to comment
Share on other sites

degvielu viņi jau neiepērk par uzpildes staciju cenām

Nu ja - pērk dārgāk :)
Link to comment
Share on other sites

 

 

Par nodokļiem daļēji jau Ušakovam taisnība, jo ļoti daudzi, kas atbrauc uz Rīgu strādāt, šeit nedeklarējās (īrē dzīvokli, studē un par mājvietu uzskata dzimto pilsētu), atbilstoši naudiņa iepil valsts un dzimtās pilsētas budžetā

 

Ja tā nebūtu, pieņemu, ka daudzas mazās pilsēteles varētu aizslēgt un tur esošos pensionārus izšaut.

  • Patīk 3
Link to comment
Share on other sites

 

 

jo ļoti daudzi, kas atbrauc uz Rīgu strādāt, šeit nedeklarējās

Zini, pilsētas viesi arī mēdz izmantot sabiedrisko transportu un nedeklarēties. 

Link to comment
Share on other sites

ja nopeerku meeneshbiljeti un aktivizeeju 28 februaari, tad martaa veel varu braukt par vecajiem tarifiem.

  Nevarēsi vis, jo februārī jau būs jaunās cenas, bet ar vecajām biļetēm braukt var līdz 2. martam.

Hmm, nekur neredzu, kas notiek ar tagadējām biļetēm 10, 20 braucieniem. Mēneša biļeti negribu, vienmēr esmu pircis 20 braucienus - tās vispār vēl būs (protams, par jaunajām cenām), jo tomēr lētāk, kā pirkt katram braucienam ?

Labots - raiviic
Link to comment
Share on other sites

Konstatators

Daudzi gribētu deklarēties dižpilsētā, lai tak jopta tiktu pie tiem Ņilsa solītajiem labumiem, bet tikpat daudzi dzīvokļu izīrētāji neļauj to darīt. Šinī jautājumā ir atrasts risinājums? Bija asprāši, kas pēc šīs spīdošās Saskaņas (?) idejas gribēja piedeklarēties pie Ušaka mājās, ja reiz savā irētajā dzīvoklī to nevar izdarīt, bet reāli ir pilna laika rīdzinieki...

Link to comment
Share on other sites

@@raiviic, būs būs.. 20 braucieni maksās 20.70€

 

https://www.rigassatiksme.lv/lv/aktualitates/sabiedriska-transporta-bilesu-veidi-un-cenas-no-1-februara/te plašāka info..

 

bet nu.. mana ģimene šogad visi nah deklarēsies ārā no Rīgas.. pietiks barot Rīgas kasi.. apkrāpēju kantori Rīgas domi/satiksmi u.c. sušķus..

Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Vēl ilgi tam nebūs risinājums, jo izīrētāji negrib piedeklarēt īrniekus, jo tādā gadījumā jāmaksā nodokļi par izīrēšanu. Bez tiesiska pamata nedrīksti deklarēt dzīves vietu, lai arī tehniski vari kaut transformatora būdā  norādīt savu adresi. Kamēr netiks normāli noregulēts īres tirgus, ar deklarēšanos arī būs kā pa celmiem.

 

Šinī jautājumā ir atrasts risinājums?
Link to comment
Share on other sites

SuperPuika
Daudzi gribētu deklarēties dižpilsētā, lai tak jopta tiktu pie tiem Ņilsa solītajiem labumiem, bet tikpat daudzi dzīvokļu izīrētāji neļauj to darīt. Šinī jautājumā ir atrasts risinājums? Bija asprāši, kas pēc šīs spīdošās Saskaņas (?) idejas gribēja piedeklarēties pie Ušaka mājās, ja reiz savā irētajā dzīvoklī to nevar izdarīt, bet reāli ir pilna laika rīdzinieki...

 

Tagad iedeklarēties ir 5 min. darbs-  ieiet internetā ielogoties ar kādu swed vai citu banku, vai e-parakstu un norādīt kaut vai Ušakova adresi. Vienīgais pēc likuma, man ir jādeklarē tā vieta, kur esmu reāli sasniedzams, citādi "tipa" var uzlikt adm. sodu, bet tai paša laikā, piemēram, kopmītnēs neļauj dzīvot, ja esi iedeklarējies Rīgā, un sanāk, es pārkapju likumu un norādu adresi, kur esmu 1-reiz 2 mēnešos, nevis to, kur es 25 dienas mēnesī pavadu.

 

 

Vēl ilgi tam nebūs risinājums, jo izīrētāji negrib piedeklarēt īrniekus, jo tādā gadījumā jāmaksā nodokļi par izīrēšanu. Bez tiesiska pamata nedrīksti deklarēt dzīves vietu.

Ja noslēdz īres līgumu, tad tiesiskais pamats ir. Ja līguma nav, tad noteikti īres maksa izdevīgaka :)

Labots - SuperPuika
Link to comment
Share on other sites

 

 

Par 3km braucienu pa granīta ielu līdz krustpils ielai maksāt 3eiro?

 

3km taču kājām var aiziet, tas aizņems kādas 25min. 

Link to comment
Share on other sites

SuperPuika

http://www.delfi.lv/news/national/politics/infografika-cik-turpmak-maksasim-par-transportu-riga.d?id=45473914

 

Stāvvietas ar kļūst dārgakas :( paliek tik sabūvet vairāk "pārdomātu" veloceliņu un sabiedriskā transporta joslu, lai ar personīgo mašīnu arī nevarētu braukt (stāvvietas dārgas, ceļš šaurs, korķi lieli) un visiem būtu jābraukā ar RS

Labots - SuperPuika
Link to comment
Share on other sites

Piedrāzt to ausaini ar visu rs.

Mājas <-> darbs:

  • ar auto - 15min
  • ar velo - 35min
  • ar kājām - 1h 15min
  • ar sabtransu (ar pārsēšanos) - 1h
Labots - janni
Link to comment
Share on other sites

nevertell

Citu pilsētu iebraucēji ir mīts. Un ticiet man, tām pārējām pašvaldībām būtu daudz izdevīgāk, ja tie cilvēki tusētu uz vietas viņu pilsētā, nevis braukā uz Rīgu un baro Rīgas biznesus.

Link to comment
Share on other sites

http://www.delfi.lv/news/national/politics/pamatojoties-uz-dazadiem-ligumiem-rigas-satiksmes-nauda-plust-ar-sc-saistitu-personu-kontos.d?id=44616832

Bērziņš pērn no "Rīgas Satiksmes" saņēmis 6507 latus ( vairāk nekā 9000 eiro), pamatojoties uz līgumu, konsultējot "Rīgas satiksmi" par darba tirgus tendencēm un attīstību. Uz jautājumu, kādi ir viņa galvenie secinājumi, Bērziņš telefonsarunā teicis, ka par šo naudu secinājis, "ka sabiedrisko transportu ļoti daudz arī izmanto Rīgas viesi un iedzīvotāji, un tā jau ir priekšrocība.

Zaharovs pēc atbrīvošanas no valdes locekļa amata, pērn "Rīgas satiksmei" sniedzis konsultācijas par aptuveni 20 tūkstošiem eiro - izvērtējis alternatīvās degvielas ieviešana "Rīgas Satiksmē".

Uz "de facto" jautājumu kāds ir Zaharova pienesums, "Rīgas Satiksmes" valdes priekšsēdētājs Leons Bemhens atbild: "Pirmkārt tās ir tādas lietas, kur jāsavāc informācija, un jāgūst kaut kāda skaidrība par to, kas vispār tas ir, un kādā veidā to var izmantot sabiedriskajā transportā. Prognoze, ka elektroenerģija ir viena no plašāk izmantojamām enerģijas veidiem."

 

Autoasociācijas ar

Mes nesit. Konsulte tikai.

 

Tikai sišanu jāsaprot ar sišanu pa kabatu...

Labots - Edzhua
Link to comment
Share on other sites

tad kur aiziet pārējie 344 eiro dienā?

 

Bērziņš pērn no "Rīgas Satiksmes" saņēmis 6507 latus

 

Zaharovs pēc atbrīvošanas no valdes locekļa amata, pērn "Rīgas satiksmei" sniedzis konsultācijas par aptuveni 20 tūkstošiem eiro

Konsultantiem arī vajag :),nemaz nerunājot par RS augšgalu,kuram naudas čupiņu gribas ikmēnesi,ne vienreizēji.

Un tad vēl :

"lielas izmaksas slēpjas pozīcijā «citi izdevumi», zem kuriem slēpjas apdrošināšana, ēku uzturēšana, kā arī uzņēmuma vadības lepnais autoparks "

tas taču arī jāuztur :),un galvenais jātur līmenī (jāmaina tie autiņi jau tīri bieži,lai ir labākie/jaunākie).

Labots - jakslis
Link to comment
Share on other sites

versatile

Cirvis... Da tur Audi RS6 var paņemt vadībā katram, uz tiem simtiem miljonu tas nebūs jūtams...

Naudu kāš un smeļ citur... Uz sīkumiem, bet vairāk, vieglāk...

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

Tur ir vesela sistēma, lai drāztu gan tupus, gan stāvus. Piemēram, DAMD (darba algas mainīgā daļa), kurā sastāda ~30% no darba algas. Un ir izveidota vesela "stukaču"  shēma, lai tikai varētu šo DAMD šoferim neizmaksāt. Faktiski, reizēm daudzi uzdod jautājumus, kādēļ RS gadās nelaipni šoferi. Varu atbildēt - pēc tam, kad maiņu pieņemot, esi atrakstījies uz slima suņa murgiem, un zaudējis daļu naudas, garastāvoklis nevar būt labs.

Arī, nesaimnieciskuma piemērs ir "Atver durvis pats", taisot reklāmas kampaņu, un informatīvās norādes. Nauda tika izmesta, bet mērķis palika nesasniegts. Jo, no vienas puses, sistēmas mērķis bija ir kā saprotams un eiropeisks, bet amats iekšējā darba kārtībā šoferiem noteikumos palika, ka ir "obligāti jāapstājas katrā pieturā un jāatver durvis". Un pilnīgi bez jebkādas starpības, ir iekšā/ārā kāpjoši pasažieri, vai nav. Respektīvi - tukšai pieturvietai pabraukt garām arī nevar - sitiens pa kabatu praktiski garantēts. Labi, ja vecais buss bez GPS, bet tik un tā nevari zināt, vai salonā nebrauc stukačs. Tiem pieciem priekšniekiem uz vienu strādājošo taču sevi kaut kā ir jāatpelna. Tie paši kontrolieri - faktiski apdrošināšana ir, apdrošināšanas nav. Tie, kas dabū traumu, mēnešiem un gadiem var cīnīties, lai kompensētu. Tāpat, no iekasētajiem sodiem 60% aiziet administrācijai. Plus vēl arī, kontrolieriem darba apģērbs/apavi tika iepirkti paši lētākie - cik nu esmu runājis - esot n-tās kārtas apakšā jāvelk, lai nenosaltu. Un minētais par DAMD attiecas uz viņiem arī. Agrāk RS pat noņēma DAMD pat uz anonīmām sūdzībām - arī tāda prakse bija. Vagonu mazgātājiem suņa darbs - tos arī drātē visās šķirbās - vienmēr atrod par ko piesieties, lai naudu atvilktu. Bet naktī uz vienu cilvēku sanāk vairāki desmiti vagonu. Tajā pašā laikā vagonu dezinfekcijas intensitāte pēc reglamenta nenotiek tik regulāri, kā paredz normatīvi. Principā, ļoti bieži RS ir tā, ka uz papīra skaitļi ir salikti "pareizie", bet praksē viss ir pilnīgi pretēji. Attiecas gan uz rezerves daļām, gan remontiem, gan citiem saimnieciskajiem izdevumiem.

  • Patīk 3
Link to comment
Share on other sites

 

 

PSRS tur ir saglabājusies 

Kāds te sakars ar PSRS ?

PSRS ,ja par priekšnieku tauta daudz sūdzējās,viņš lidoja no partijas un atņēma visus labumus un privilēģijas .

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Nu tieši tā. Kurš tad tur sūdzās? Tie, kas ir jau prom (un tikai daži)?

Link to comment
Share on other sites

viesturs0711

Tam Begemotam tak viss riļņiks ir nokosts, nav brīnums kāpēc tur viss ir tādā pakaļā! Viņš gadijumā kaut ko nešņauc arī, paskats visos brīfingos šan tāds nedaudz jokains?

Link to comment
Share on other sites

versatile
Kāds te sakars ar PSRS ? PSRS ,ja par priekšnieku tauta daudz sūdzējās,viņš lidoja no partijas un atņēma visus labumus un privilēģijas .

Nu bet tak tā arī ir.

Atceries, kā Jaunalksne Ušakovu paņēma uz izbrīnu un nabags sapsihojās televīzijā, kad uzzināja, ka Purčika Lido nav ekspluatācijā nodots? :D

Zini, kurš bez darba palika? Darbiniece, kas bija atbildējusi uz žurnālistu pieprasījumu (pat nevis vienkārši nopludinājusi info pēc savas iniciatīvas) bet nebija gņilam pateikusi. "Pēc savstarpējas vienošanās", protams.

 

Un tāda tur ir tā pārvaldība RD un saistītajās iestādēs

Labots - versatile
  • Patīk 4
Link to comment
Share on other sites

nevertell

 

 

Un dzīvotu no pabalstiem, jo darba ta nav...

Gana lieli uzņēmumi ar laiku sapratīs, ka visam personālam nav obļegāti jāatrodas rīgā.

Link to comment
Share on other sites

Kāda Rīga, tagad jau pat lielveikalus ceļ, tālāk no centra, jo neviens ar kājām staigāt negrib! Laikam tipiskākā vieta ir Vīne, centrā cenas, ka var nošauties, bet toties uz visiem ceļiem ārpus Vīnes 30km ir vieni supermārketi!

Link to comment
Share on other sites

Rīgā otrādāk. Maxima savu Akropoli uzcels, tad varēs ar vienu tramvaju visu izbraukt - Depo, Mols,Lido,Akropole,Dole. Tas viss tikai dažos km.

Labots - Fruzz
Link to comment
Share on other sites

Tāpat pa mīnusiem kase Nilam iet.

 

Sponsorēt jau neiešu, par ietaupīto naudu aizbraukšu uz Tartu atpūsties.

Link to comment
Share on other sites

viesturs0711

LV-2,00

Estinji -1,60

Lietuva - 1,00

 

Juurmalaa - 0,70 (pie vadiitaaja) :D :D :D

Link to comment
Share on other sites

Jātaisa ātri taksometru kompānija par lētākām naudām un klienti būs tā tik, jo pa TV arī teica, ka tagad 2 cilvēkiem uz darbu aizbraukt būs lētāk ar taksometru 

Link to comment
Share on other sites

 Share


×
×
  • Izveidot jaunu...