viesturs0711 Janvāris 18, 2015 Author Share Janvāris 18, 2015 1,15 tas ir tas, ko mums staasta. Mums staasta, ka Lembis neko nav pumpeejis laukaa no valsts, taapat arii Andris un Atsleedznieks esot goda pilsonji. Mums esot veiksmes staasts ar Laaciiti priekshgalaa. Tieshi taa, jautaajiens ir par reaalo pashizmaksu. Taa driizaak varetu buut tuvaaka tiem 60 centiem. Kondicionieris ir laba lieta, waifajs, nu man nekad nav bijusi vajadziiba to izmantot. Vispaar man nebuutu probleemas braukt tajos vecajos RS mershos, ja vien tas garanteetu zemas izmaksas. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aigars Janvāris 18, 2015 Share Janvāris 18, 2015 Man piemēram nav saprotams, ka tas reāli izskatās, kad Īrijā norīko papildus transportu, ja pietrūkst sēdvietas. Nekādi nevaru iedomāties. Link to comment Share on other sites More sharing options...
viesturs0711 Janvāris 18, 2015 Author Share Janvāris 18, 2015 Man piemēram nav saprotams, ka tas reāli izskatās, kad Īrijā norīko papildus transportu, ja pietrūkst sēdvietas. Nekādi nevaru iedomāties Īsti nav saprotama doma. Mana doma bija par to, ka nevajag jau papildus reisus, bet reisā vajag norīkot lielas ietilpības mašīnu! Bija savā laikā Nordekai niķis uz Jāņiem, svētku laikā nogriezt satiksmi uz Kolku, no 5 reisiem atstājot tikai 1 vai 2. Lieki piebilst, ka jau Rīgā trešā daļa palika aiz durvīm, tieši tāpat Jāņu dienā virzienā uz Rīgu, pie Melnsila mašīna jau ir pārpildīta. Labojās viņi beidzot, tad, kad tauta ar kokiem skrēja pakaļ autobusam un sāka logus dauzīt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fruzz Janvāris 18, 2015 Share Janvāris 18, 2015 RS atrunājas, ka viņi skatās pēc noskenēto etalonu daudzuma vai sūtīt lielāku busu. Zinu, ka maģisko 3.autobusu reizēm pat dzen pa 2.busiem reizē. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aigars Janvāris 18, 2015 Share Janvāris 18, 2015 Tiesa, arī privātā transporta īpašniekiem ir jārēķinās ar cenu sadārdzinājumu - no 1.aprīļa tiek plānota cenu celšana arī «Rīgas satiksmes» apsaimniekotajos stāvlaukumos. Link to comment Share on other sites More sharing options...
viesturs0711 Janvāris 18, 2015 Author Share Janvāris 18, 2015 RS atrunājas, ka viņi skatās pēc noskenēto etalonu daudzuma vai sūtīt lielāku busu. Par 56.maršrutu viņi pateica, ka zin problēmu, bet lielo mašīnu ko sūtīt vietā nav. Jāpiezīmē, ka 56.maršrutā kursē tikai 4 mašīnas! Tādu skaitu visā autoparkā var atrast, jo ir paredzēts noteikts skaits rezerves! Link to comment Share on other sites More sharing options...
NeticuNevienam Janvāris 18, 2015 Share Janvāris 18, 2015 Tas tikai liecina, ka Rīgas kase tuvojas tukšumam, valdība dotāciju palielināsanu šā gada budžeta sadalē nepieļāva. Ušaks iemauca auzās ar savām kartēm, spīdēšanu vēlēšanu laikā par braucieniem zem pašizmaksas un vispār uzpūsto RD aparātu un RS co uzņēmumu. Rīgas parāds ir katastrofa nu jau un tas viss ar viena bezatbildīga vīriņa rokām panākts. Viņam sen jau bija jāpērk biļeti pie sava ģeda, braukt pēc mūžīgā padoma, vai jābūt citā dimensijā, no kuras atpakaļ nenāk. 4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
viesturs0711 Janvāris 18, 2015 Author Share Janvāris 18, 2015 vai jābūt citā dimensijā, no kuras atpakaļ nenāk. Nu par šito kā sanāk. Veseli 3 čomi atpakaļ atnāca. Galvenais, ka visi trīs savstarpēji nepazīstami cilvēki, bet stāstija vienu un to pašu! Tas tā, iz offtopic! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Populārs ieraksts Igelkott Janvāris 18, 2015 Populārs ieraksts Share Janvāris 18, 2015 Pastrādāju RP SIA Rīgas satiksme. Jau vairākus gadus atpakaļ veicu atbilstošus secinājumus, redzot to haosu un virtuvi, kas tur notiek. Piemēram, cik ātri sāka "izoperēt" neuzticamos priekšniekus, un tos aizvietot ar domes koalīcijas partijām pietuvinātiem cilvēkiem/atbalstītājiem. Labs piemērs ir, piemēram, kontroles daļas priekšnieks - izdienas pensionārs, atvaļināts virsnieks, liels Saskaņas un Mr. 20% draugs. Tagad šis saņem ap 3000 eur mēnesī plus izdienas pensiju. Tāpat arī, depo priekšnieki - piektā depo priekšniece, kuru cienīja (lai gan bija cilvēks ar mainīgu raksturu), nomainīja uz kaut kādu utubungu, kas faktiski tramvaju labi, ja pa logu ir redzējis.. Toties atalgojums.. Nu, jūs jau sapratāt. Lieki piebilst, ka vadītāju un šoferu algas tā arī nav atgriezušās pirmskrīzes laikā, toties vadībai zelta dzīve. Jo sevišķi, ja uz vienu regulārā darba veicēju ir kā minimums, divi līdz pieci, kas uzrauga viņa veikumu. Atcerēsimies kaut vai TTP, nelaiķa Zālīša rūpju bērnu. Strādāja tā, ka bija izveidojusies pozitīva uzņēmuma bilance. Pēc tam Zālīti nesmuki "daveda un nometa", un pievienoja RS. Tā sacīt, toreiz ar TTP peļņas uzkrājumu nodzēsa 7 autobusu parka peļņu - Bemhena saimniekošana un vispār PSRS darba prakse bija izveidojusi 7 autobusu parkā ļoti skaistu finanšu situāciju. Faktiski, tamdēļ arī 6. autobusu parka priekšnieks Pēteris Simažs par valdes locekli tā arī netika, un atbildīgus priekš savas pieredzes posteņus neieņēma - pārāk "dūrās acīs". Bet atlaist arī nevarēja - pārāk daudz sirmais kungs varēja pastāstīt. Atliek kaut vai par iepirkumiem atsevišķi uzrakstīt: RS tā arī nekad nav pat mēģinājusi parka atjaunošanas vajadzībām piesaistīt atbalsta fondu (ERAF) līdzekļus. Jo faktiski " ar Domes garantiju" tiek ņemti dārgākie kredīti, lai pirku ritošo sastāvu. Tāpat arī, kad pirka jaunos tramvajus: pasūtīja dārgāko, bet ne to, kas pilsētai būtu bijis izdevīgāk. Rekonstruēja maršrutu, uzcēla remzonu 5. depo. Tagad tas viss ir ieķīlāts par labu aizdevējam. Līdz ar to melnais caurums reāli eksistē. Labais piemērs ir igauņi: pārdeva kaitīgo izmešu kvotas. Tagad saņēmuši pirmos jaunos (kopumā 20 jābūt) tramvajus, un šovasar veica Tondi maršruta rekonstrukciju. Un nekāda kredīta. Tieši tādēļ arīTallinā var atļauties to, ka maksā tikai pilsētas viesi. Jo igauņi vienmēr atrod risinājumu, kā izdevīgāk iegūt nepieciešamo ar mazākiem zaudējumiem ilgtermiņā. 16 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grossmeister Janvāris 18, 2015 Share Janvāris 18, 2015 redzot to haosu un virtuvi, kas tur notiek. Domāju , ka daudzās RP SIA ir līdzīgi . 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
KinDzaDza Janvāris 18, 2015 Share Janvāris 18, 2015 Vai nav pienācis laiks Urlakovu nolikt pie vietas? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edzhua Janvāris 18, 2015 Share Janvāris 18, 2015 Bet kā var būt tā, ka ja ir pat cilvēki, kas zin, kas aiz tā visa slēpjas, nevar pacelt lietu, taisīt streikus, iesaistīt ES, lai sāktu ierobežot to patvaļu? To nav iespējams izdarīt, vai to nav iespējams pārbaudīt? Un kāpēc arī liekas, ka ar tiem noskenētajiem etalonu datiem iespējams slēpti manipulēt tāpat kā gangejs ar cenām? Diezgan kruts autobuss maksā ~90pakas Par 60centiem braucienā, lai atmaksātu autobusu jāpārvadā 150 000 cilvēku, jeb vienkāršāk - jābūt izmantotiem 150k braucieniem. Pieņemot, ja viena maršruta laikā, braucienu izmanto 500 cilvēki, domāju, ka Rīgā tas nav neiespējams cipars, it īpaši populārā maršrutā un gan jau tas ir vēl lielāks. Sanāk, ka autobusu var atpelnīt ~ 2 gadu laikā un tas ir pavisam virspusējs aprēķins ar ļoti dārgu autobusu. Ja uzliek kaut vai to 1 euro gadā sanāk, ka tur ātri vien ir jāstrādā ar peļņu un vajadzētu varēt katru gadu pirkt pa jaunam autobusam, ne tā? Link to comment Share on other sites More sharing options...
_dunduks_ Janvāris 18, 2015 Share Janvāris 18, 2015 Vai pats esi gatavs doties piketos un streikos ne tikai interneta ekrànà, bet arì véjainá lietus laikà árpus ofisa krèsla? Vai arì gaidísi, kad káds cits to visu organizés un tad vél padomási, vai tev tam ir laiks un 'varésana'? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edzhua Janvāris 18, 2015 Share Janvāris 18, 2015 (labots) Man nav tāda informācija, ko varētu izmantot un nav tādu zināšanu, lai to visu realizētu, bet te reku atrakstās cilvēks, kas tur ir strādājis un to visu redzējis vai jutis uz savas ādas, raksta forumā par to, bet joprojām nekāda brēka nav sacelta. Un kā jau ir pierādījies, tas, ka kāds tur stāv pie ministrijas, neko daudz nemaina... Mainītu konkrētu datu nodošana varas institūcijām, bet tev jau svarīgāk ir nolikt mani pie vietas, jo varbūt nestāvēšu lietū ar plakātu Rīgā, jo man par to transportu pa lielam ir viens pīpis, ne es viņu lāgam izmantoju, ne man viņu vajag, es cepos par to, ka ir ZINĀTĀJI par lietām, kas ir smagi netīras, bet tas tā arī paliek kaut kādos forumos pekstiņu līmenī, kamēr tur visi, iespējams, turpina zagt un sūdzēties, ka par maz naudas. Labots Janvāris 18, 2015 - Edzhua 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
_dunduks_ Janvāris 18, 2015 Share Janvāris 18, 2015 Nu tad neaicni citus uz piketiem, uz kuriem neesi gatavs pats iet. Un tas, ko viņš ir 'redzējis', varētu šķist nesaimnieciskas no tava skatu punkta, bet gan jau juridiski viss ir kārtībā. Ja jau valsts kontrole tur neko nevar izdarīt (tāpat kā brīvostā), tad diez vai kāds ņems nopietni kādu, kas kaut ko ir 'redzējis'. Bemhenam nav pretenziju pret padotajiem, Ausainim nav pretenziju pret Bemhenu, bet Ausaini ievēlēja pārējie, kas nebalsoja par divu latviešu trijām partijām. Tādas ir tās demokrātijas ēnas puses, bet nu citā režīmā es diez vai vēlētos dzīvot. Vienīgais, ko es varu darīt - es no Rīgas jau pārdeklarējos uz lauku īpašumu, lai mani nodokļi iet tur, kur tos izmantos lietderīgāk, un aicinu citus darīt tāpat. Link to comment Share on other sites More sharing options...
eddy_boi Janvāris 18, 2015 Share Janvāris 18, 2015 Turpināšu pārvietoties ar velospēdu un skatīšos kā pieaugs šī transporta līdzekļa lietotāju skaits. Šogad tāda maiga ziema - līdz ar to sezona var arī nebeigties un sabiedriskajā nebūs jāpārsēžas. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edzhua Janvāris 18, 2015 Share Janvāris 18, 2015 Kur es kādu aicinu uz piketu? Nevelc ārā maznozīmīgu vārdu no kopējā konteksta. Paldies. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Populārs ieraksts Igelkott Janvāris 18, 2015 Populārs ieraksts Share Janvāris 18, 2015 Ziniet, kā tagad atceros kolēģa vārdus: "kad vairs šeit nestrādāšu, biļeti nepirkšu principa pēc". Padomājiet, piemēram, vai ir normāli, ja kontakttīkla atsaites maina pēc plāna, nevis pēc fakta. Ja līdz ārprātam sapistās pārmijās nogājuša vagona dēļ vainīgs ir vadītājs, jo "neprot braukt". Un frāze "tu neproti braukt" jau ir folklora..) Tas ir no sērijas - ietve nav notīrīta vai nokaisīta. nokriti un salauzi roku - neproti iet. de facto, kas mums šobrīd ir: No rītiem un vakaros transports ir pārbāzts. Kad esi iespiests kā mazais susurs tā, ka roku pat kabatā pēc etalona nevar iebāzt, neriskējot sataustīt ne savus pautus. Vienotās laika biļetes vienreizējās, kā tas ir Eiropā, mums arī nav. tagad sanāk, ka no Daugavgrīvas braucot, man jāmaksā dubultā - ja Iļģuciemā turpinu ceļu ar tramvaju, lai netērētu laiku sastrēgumā (tātad, 2x1,15 + 1,15 vakarā atpakaļ). Respektīvi, ka cilvēks būtībā maksā ne jau par pakalpojumu (garantētu nogādāšanu no punkta A uz punktu B), bet iekāpšanas maksu - iekāpi, ciet, pilsoni, ciet. Vilciena, protams nav. Ar velo pa Daugavgrīvas šoseju, kas ir tik šaura, kā jaunavas (viena vieta), turklāt tumšajā laikā, ir drīzāk pašnāvības mēģinājums, nevis alternatīva. 9 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ggg97 Janvāris 18, 2015 Share Janvāris 18, 2015 Gan jau Ušakovs Rīgā deklarētos Rīgas kartes īpašniekus neabižos un iedos atlaidi. Tak rakstā bija pieminēts, ka atlaides saņems plašas tautas masas. Bet, kā jau teicu, dzīvosim - redzēsim. Link to comment Share on other sites More sharing options...
viesturs0711 Janvāris 18, 2015 Author Share Janvāris 18, 2015 Kungi šeit mūsu Bemhens dzīvojot: http://runabildes.lv/ka-izskatas-rigas-satiksmes-prieksnieka-maja/ Vilciena, protams nav. Vienbrīd jau gaisā virmoja ideja 3-4x dienā palaist dīzeli uz Bolderāju, kas manuprāt būtu tikai apsveica priekš Daugavgrīvas. Tad atrada aizbildinājumu, ka posmā Zasulauks - Bolderāja ir elektrozižļu sistēma, un Lāčupes stacijā perons nav sakārtots. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fruzz Janvāris 18, 2015 Share Janvāris 18, 2015 atlaides saņems plašas tautas masas. Bet, kā jau teicu, dzīvosim - redzēsim. Paga, tad jau sanāk, ka visi Latvijas pensionāri var braukt par brīvu? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pirkss Janvāris 18, 2015 Share Janvāris 18, 2015 Lāčupes stacijā perons nav sakārtots. Nez cik mio maksā sakārtot peronu? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grossmeister Janvāris 18, 2015 Share Janvāris 18, 2015 es cepos par to, ka ir ZINĀTĀJI par lietām, kas ir smagi netīras, bet tas tā arī paliek kaut kādos forumos Acīmredzot , ir iemesli , kāpēc neceļ tālāk . Link to comment Share on other sites More sharing options...
androidz Janvāris 18, 2015 Share Janvāris 18, 2015 (labots) Kungi, nesekoju līdzi RS epopejai, bet pārsteidz acīm redzamais neloģisms - privāties pārvadātāji spēj pārvadāt lētāk, un pelnīt, bez dotācijām, RS nespēj. Noteikti, tas RS arī tika bāzts sejā ne vienu vien reizi - kāda ir RS oficiālā atbilde (otmazka) uz šo? Labots Janvāris 18, 2015 - androidz 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Žaks Noriss Janvāris 18, 2015 Share Janvāris 18, 2015 (labots) Rīt no rīta par eiro litrā ieliešos un turpināšu mīt dīzeļkvēpu, kas jau tiešām kļūst izdevīgi pat pasēžot kādā sastrēgumā. EDIT: iepriekš nekad tā nebiju teicis, jo visādas auto apkopes šo to noēd, bet 3 cilvēku ģimenei ar 2 transportiem uz darbiem turpu šurpu tiešām ir lētāk. Labots Janvāris 18, 2015 - Žaks Noriss Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dupsis Janvāris 18, 2015 Share Janvāris 18, 2015 Varbut vairakiem mums samesties, nopirkt paris autobusus un braukaat populaarakajos marsrutos ? MHM ? 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Žaks Noriss Janvāris 18, 2015 Share Janvāris 18, 2015 Vajadzēs licenci... Link to comment Share on other sites More sharing options...
androidz Janvāris 18, 2015 Share Janvāris 18, 2015 Ja brauc četratā, taksis par Rīgu nemaksās lētāk? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Konstatators Janvāris 18, 2015 Share Janvāris 18, 2015 (labots) Nu tā Bemhena privātmāja arī izskatās pēc milzīga, stiklota trolejbusa. Runā jau, ka darba problēmas uz mājām nest neesot labi, jebšu citiem vārdiem sakot, var redzēt, kur iedvesmu smēlies... Labots Janvāris 18, 2015 - Konstatators Link to comment Share on other sites More sharing options...
viesturs0711 Janvāris 18, 2015 Author Share Janvāris 18, 2015 Acīmredzot , ir iemesli , kāpēc neceļ tālāk . Piemēram šādi: я тебя в гробу видал Link to comment Share on other sites More sharing options...
NeticuNevienam Janvāris 18, 2015 Share Janvāris 18, 2015 Kungi, nesekoju līdzi RS epopejai, bet pārsteidz acīm redzamais neloģisms - privāties pārvadātāji spēj pārvadāt lētāk, un pelnīt, bez dotācijām, RS nespēj. Noteikti, tas RS arī tika bāzts sejā ne vienu vien reizi - kāda ir RS oficiālā atbilde (otmazka) uz šo? A kāda monopolistam var būt atbilde uz šo? Neloģiski murgojumi par jauno transportu, inovācijām, gruntīgo darbu, kas ieguldīts shēmā, privāto "konkurence" un vainas novelšana uz citiem, tai skaitā valdību, "zaķiem" un nedeklarētajiem iedzīvotājiem, tikai ne pašu darbībām un šķirošanai, kas novedusi pie tā, ka izdevīgā laikā varēja mētāties ar labdarību, šķiesties pa labi, pa kreisi un ievākt balsis uz tā rēķina, bet pēc tam nomest ādu un krāmēt virsū. Tā ir naturāla laupīšana. Link to comment Share on other sites More sharing options...
lioni Janvāris 18, 2015 Share Janvāris 18, 2015 Ar piecīti nekas nebūs līdzēts. Arī sodi no 1.februāra būs no 20 .... Link to comment Share on other sites More sharing options...
viesturs0711 Janvāris 18, 2015 Author Share Janvāris 18, 2015 tie "privātie" maksā nodokļus? Nu kaut ko jau viņi maksā (maksāja)! Maksāja, jo tagad neviens privātais pa pilsētu tautu oficiāli nevizina! Cik maksāja nodokļos? To viņu grāmatveži zin! Varbūt tā summa, ko viņi pārvadājumu veikšanas gadijumā RS vietā, būtu krietni mazāka par summu, ko RS izpumpē no budžeta! Tobiš valstij negūtie ieņēmumi būtu krietni mazāki par šā brīža izdevumiem. Jautājums zinātājiem, pēc kāda principa tiek nobloķēti etalona termināļi reida kontroles laikā? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Konstatators Janvāris 18, 2015 Share Janvāris 18, 2015 Vai tad tos termināļus nenobloķē šoferis jau brīdī, kad redz kontroli tb viņam tā pēc instrukcijas ir jādara? Man ir gadījies pēdējā brīdī noraut biļeti gar terminālu, kad jau kontrole kāpj pa durvīm iekšā. Cik es saprotu, tāda situācija nemaz nedrīkst būt, ka termināļi vēl ir aktīvi, kad mednieki jau kāpj iekšā.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fruzz Janvāris 18, 2015 Share Janvāris 18, 2015 Tā ir. Viņiem ir jābloķē termināļi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grossmeister Janvāris 18, 2015 Share Janvāris 18, 2015 Tāpēc jau ir jāstāv pie termināļa un jāblenž , kad kontrole krusto rokas , lai bloķē termināli - padoms iz tautas . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fruzz Janvāris 18, 2015 Share Janvāris 18, 2015 Tādu variantu neesmu vēl redzējis, jo parasti šoferis kā pamana viņus, tā slēdz nost. Tas cik Biķernieku mežā novērots. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Konstatators Janvāris 18, 2015 Share Janvāris 18, 2015 Ne visi šoferi draudzējas ar vadību, lai arī tas ir riskanti priekš viņiem pašiem. Ir bijis, ka tauta pamana kontroli un steidz pīpināt, jo šoferis ar viņiem ir solidarizējies un bloķēšanas mirkli velk līdz pēdējam. Link to comment Share on other sites More sharing options...
viesturs0711 Janvāris 18, 2015 Author Share Janvāris 18, 2015 (labots) Nordekā senos laikos bija gadijums - šoferis pabrauca garām kontrolei. Arguments bija tāds: nepamaniju jūs, skatijos kreisajā spogulī un veicu apdzīšanas manevru, nekā nezinu . Lieki piebilst, ka puse no mašīnas bija bez biļetēm! Es kā godīgs un saprotošs pilsoni pēc braukšanas savu biļeti vienmēr atstāju uz termināļa vai kādam iekšā kāpējam iedodu! Vismaz kādam kapeika ietaupās! Labots Janvāris 18, 2015 - viesturs0711 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Igelkott Janvāris 19, 2015 Share Janvāris 19, 2015 Vispār, pēc iekšējiem noteikumiem ir tā, ka vadītājam, ja TL kontroles reida laikā tiek apturēts, ir a) TL iekšējās apziņošanas sistēmā jāpaziņo par kontroles veikšanas faktu pasažieriem un b) jābloķē validatori salonā. Parasti ievērots netiek. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts