Jump to content

Biļešu cenas Rīgas sabiedriskajā transportā no 01.02.15


viesturs0711
 Share

Recommended Posts

viesturs0711

1,15 tas ir tas, ko mums staasta. Mums staasta, ka Lembis neko nav pumpeejis laukaa no valsts, taapat arii Andris un Atsleedznieks esot goda pilsonji. Mums esot veiksmes staasts ar Laaciiti priekshgalaa. :D

 

Tieshi taa, jautaajiens ir par reaalo pashizmaksu. :D Taa driizaak varetu buut tuvaaka tiem 60 centiem.

Kondicionieris ir laba lieta, waifajs, nu man nekad nav bijusi vajadziiba to izmantot. Vispaar man nebuutu probleemas braukt tajos vecajos RS mershos, ja vien tas garanteetu zemas izmaksas.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 196
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • versatile

    10

  • Fruzz

    19

  • marrtins

    11

  • viesturs0711

    30

Top Posters In This Topic

Posted Images

Man piemēram nav saprotams, ka tas reāli izskatās, kad Īrijā norīko papildus transportu, ja  pietrūkst sēdvietas. Nekādi nevaru iedomāties.

Link to comment
Share on other sites

viesturs0711

 

 

Man piemēram nav saprotams, ka tas reāli izskatās, kad Īrijā norīko papildus transportu, ja  pietrūkst sēdvietas. Nekādi nevaru iedomāties

 

Īsti nav saprotama doma.

 

Mana doma bija par to, ka nevajag jau papildus reisus, bet reisā vajag norīkot lielas ietilpības mašīnu!

 

Bija savā laikā Nordekai niķis uz Jāņiem, svētku laikā nogriezt satiksmi uz Kolku, no 5 reisiem atstājot tikai 1 vai 2. Lieki piebilst, ka jau Rīgā trešā daļa palika aiz durvīm, tieši tāpat Jāņu dienā virzienā uz Rīgu, pie Melnsila mašīna jau ir pārpildīta. Labojās viņi beidzot, tad, kad tauta ar kokiem skrēja pakaļ autobusam un sāka logus dauzīt! 

Link to comment
Share on other sites

RS atrunājas, ka viņi skatās pēc noskenēto etalonu daudzuma vai sūtīt lielāku busu.

 

Zinu, ka maģisko 3.autobusu reizēm pat dzen pa 2.busiem reizē.

Link to comment
Share on other sites

 

Tiesa, arī privātā transporta īpašniekiem ir jārēķinās ar cenu sadārdzinājumu - no 1.aprīļa tiek plānota cenu celšana arī «Rīgas satiksmes» apsaimniekotajos stāvlaukumos.

Link to comment
Share on other sites

viesturs0711

 

 

RS atrunājas, ka viņi skatās pēc noskenēto etalonu daudzuma vai sūtīt lielāku busu.

 

Par 56.maršrutu viņi pateica, ka zin problēmu, bet lielo mašīnu ko sūtīt vietā nav. Jāpiezīmē, ka 56.maršrutā kursē tikai 4 mašīnas! Tādu skaitu visā autoparkā var atrast, jo ir paredzēts noteikts skaits rezerves! 

Link to comment
Share on other sites

NeticuNevienam

Tas tikai liecina, ka Rīgas kase tuvojas tukšumam, valdība dotāciju palielināsanu šā gada budžeta sadalē nepieļāva. Ušaks iemauca auzās ar savām kartēm, spīdēšanu vēlēšanu laikā par braucieniem zem pašizmaksas un vispār uzpūsto RD aparātu un RS co uzņēmumu. Rīgas parāds ir katastrofa nu jau un tas viss ar viena bezatbildīga vīriņa rokām panākts. Viņam sen jau bija jāpērk biļeti pie sava ģeda, braukt pēc mūžīgā padoma, vai jābūt citā dimensijā, no kuras atpakaļ nenāk.

  • Patīk 4
Link to comment
Share on other sites

viesturs0711

 

 

vai jābūt citā dimensijā, no kuras atpakaļ nenāk.

Nu par šito kā sanāk. Veseli 3 čomi atpakaļ atnāca. Galvenais, ka visi trīs savstarpēji nepazīstami cilvēki, bet stāstija vienu un to pašu! Tas tā, iz offtopic! 

Link to comment
Share on other sites

Grossmeister

 

 

redzot to haosu un virtuvi, kas tur notiek.

Domāju , ka daudzās RP SIA ir līdzīgi . 

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Bet kā var būt tā, ka ja ir pat cilvēki, kas zin, kas aiz tā visa slēpjas, nevar pacelt lietu, taisīt streikus, iesaistīt ES, lai sāktu ierobežot to patvaļu?

To nav iespējams izdarīt, vai to nav iespējams pārbaudīt?

Un kāpēc arī liekas, ka ar tiem noskenētajiem etalonu datiem iespējams slēpti manipulēt tāpat kā gangejs ar cenām?

 

Diezgan kruts autobuss maksā ~90pakas

Par 60centiem braucienā, lai atmaksātu autobusu jāpārvadā 150 000 cilvēku, jeb vienkāršāk - jābūt izmantotiem 150k braucieniem.

Pieņemot, ja viena maršruta laikā, braucienu izmanto 500 cilvēki, domāju, ka Rīgā tas nav neiespējams cipars, it īpaši populārā maršrutā un gan jau tas ir vēl lielāks.

Sanāk, ka autobusu var atpelnīt ~ 2 gadu laikā un tas ir pavisam virspusējs aprēķins ar ļoti dārgu autobusu.

 

Ja uzliek kaut vai to 1 euro gadā sanāk, ka tur ātri vien ir jāstrādā ar peļņu un vajadzētu varēt katru gadu pirkt pa jaunam autobusam, ne tā?

Link to comment
Share on other sites

_dunduks_

Vai pats esi gatavs doties piketos un streikos ne tikai interneta ekrànà, bet arì véjainá lietus laikà árpus ofisa krèsla? Vai arì gaidísi, kad káds cits to visu organizés un tad vél padomási, vai tev tam ir laiks un 'varésana'?

Link to comment
Share on other sites

Man nav tāda informācija, ko varētu izmantot un nav tādu zināšanu, lai to visu realizētu, bet te reku atrakstās cilvēks, kas tur ir strādājis un to visu redzējis vai jutis uz savas ādas, raksta forumā par to, bet joprojām nekāda brēka nav sacelta.

Un kā jau ir pierādījies, tas, ka kāds tur stāv pie ministrijas, neko daudz nemaina... Mainītu konkrētu datu nodošana varas institūcijām, bet tev jau svarīgāk ir nolikt mani pie vietas, jo varbūt nestāvēšu lietū ar plakātu Rīgā, jo man par to transportu pa lielam ir viens pīpis, ne es viņu lāgam izmantoju, ne man viņu vajag, es cepos par to, ka ir ZINĀTĀJI par lietām, kas ir smagi netīras, bet tas tā arī paliek kaut kādos forumos pekstiņu līmenī, kamēr tur visi, iespējams, turpina zagt un sūdzēties, ka par maz naudas.

Labots - Edzhua
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

_dunduks_

Nu tad neaicni citus uz piketiem, uz kuriem neesi gatavs pats iet.

Un tas, ko viņš ir 'redzējis', varētu šķist nesaimnieciskas no tava skatu punkta, bet gan jau juridiski viss ir kārtībā. Ja jau valsts kontrole tur neko nevar izdarīt (tāpat kā brīvostā), tad diez vai kāds ņems nopietni kādu, kas kaut ko ir 'redzējis'.

Bemhenam nav pretenziju pret padotajiem, Ausainim nav pretenziju pret Bemhenu, bet Ausaini ievēlēja pārējie, kas nebalsoja par divu latviešu trijām partijām. Tādas ir tās demokrātijas ēnas puses, bet nu citā režīmā es diez vai vēlētos dzīvot.

Vienīgais, ko es varu darīt - es no Rīgas jau pārdeklarējos uz lauku īpašumu, lai mani nodokļi iet tur, kur tos izmantos lietderīgāk, un aicinu citus darīt tāpat.

Link to comment
Share on other sites

Turpināšu pārvietoties ar velospēdu un skatīšos kā pieaugs šī transporta līdzekļa lietotāju skaits.

Šogad tāda maiga ziema - līdz ar to sezona var arī nebeigties un sabiedriskajā nebūs jāpārsēžas.

Link to comment
Share on other sites

Kur es kādu aicinu uz piketu? Nevelc ārā maznozīmīgu vārdu no kopējā konteksta. Paldies.

Link to comment
Share on other sites

Gan jau Ušakovs Rīgā  deklarētos Rīgas kartes īpašniekus neabižos un iedos atlaidi. Tak rakstā bija pieminēts, ka atlaides saņems plašas tautas masas. Bet, kā jau teicu, dzīvosim - redzēsim.

Link to comment
Share on other sites

viesturs0711

Kungi šeit mūsu Bemhens dzīvojot:

 

http://runabildes.lv/ka-izskatas-rigas-satiksmes-prieksnieka-maja/


 

 

Vilciena, protams nav.

 

Vienbrīd jau gaisā virmoja ideja  3-4x dienā palaist dīzeli uz Bolderāju, kas manuprāt būtu tikai apsveica priekš Daugavgrīvas. Tad atrada aizbildinājumu, ka posmā Zasulauks - Bolderāja ir elektrozižļu sistēma, un Lāčupes stacijā perons nav sakārtots. 

Link to comment
Share on other sites

 

 

atlaides saņems plašas tautas masas. Bet, kā jau teicu, dzīvosim - redzēsim.

Paga, tad jau sanāk, ka visi Latvijas pensionāri var braukt par brīvu?

Link to comment
Share on other sites

Grossmeister

 

 

es cepos par to, ka ir ZINĀTĀJI par lietām, kas ir smagi netīras, bet tas tā arī paliek kaut kādos forumos

Acīmredzot , ir iemesli , kāpēc neceļ tālāk .

Link to comment
Share on other sites

Kungi, nesekoju līdzi RS epopejai, bet pārsteidz acīm redzamais neloģisms - privāties pārvadātāji spēj pārvadāt lētāk, un pelnīt, bez dotācijām, RS nespēj. Noteikti, tas RS arī tika bāzts sejā ne vienu vien reizi - kāda ir RS oficiālā atbilde (otmazka) uz šo?

Labots - androidz
  • Patīk 3
Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss

Rīt no rīta par eiro litrā ieliešos un turpināšu mīt dīzeļkvēpu, kas jau tiešām kļūst izdevīgi pat pasēžot kādā sastrēgumā.

 

EDIT: iepriekš nekad tā nebiju teicis, jo visādas auto apkopes šo to noēd, bet 3 cilvēku ģimenei ar 2 transportiem uz darbiem turpu šurpu tiešām ir lētāk.

Labots - Žaks Noriss
Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss

Vajadzēs licenci... :(

Link to comment
Share on other sites

Konstatators

Nu tā Bemhena privātmāja arī izskatās pēc milzīga, stiklota trolejbusa. Runā jau, ka darba problēmas uz mājām nest neesot labi, jebšu citiem vārdiem sakot, var redzēt, kur iedvesmu smēlies... :mrgreen:

Labots - Konstatators
Link to comment
Share on other sites

viesturs0711

 

 

Acīmredzot , ir iemesli , kāpēc neceļ tālāk .

Piemēram šādi:

 

я тебя в гробу видал 

Link to comment
Share on other sites

NeticuNevienam

 

 

Kungi, nesekoju līdzi RS epopejai, bet pārsteidz acīm redzamais neloģisms - privāties pārvadātāji spēj pārvadāt lētāk, un pelnīt, bez dotācijām, RS nespēj. Noteikti, tas RS arī tika bāzts sejā ne vienu vien reizi - kāda ir RS oficiālā atbilde (otmazka) uz šo?

 

A kāda monopolistam var būt atbilde uz šo? Neloģiski murgojumi par jauno transportu, inovācijām, gruntīgo darbu, kas ieguldīts shēmā, privāto "konkurence" un vainas novelšana uz citiem, tai skaitā valdību, "zaķiem" un nedeklarētajiem iedzīvotājiem, tikai ne pašu darbībām un šķirošanai, kas novedusi pie tā, ka izdevīgā laikā varēja mētāties ar labdarību, šķiesties pa labi, pa kreisi un ievākt balsis uz tā rēķina, bet pēc tam nomest ādu un krāmēt virsū. Tā ir naturāla laupīšana.

Link to comment
Share on other sites

viesturs0711

 

 

tie "privātie" maksā nodokļus?

Nu kaut ko jau viņi maksā (maksāja)! Maksāja, jo tagad neviens privātais pa pilsētu tautu oficiāli nevizina! Cik maksāja nodokļos? To viņu grāmatveži zin! 

 

Varbūt tā summa, ko viņi pārvadājumu veikšanas gadijumā RS vietā, būtu krietni mazāka par summu, ko RS izpumpē no budžeta! Tobiš valstij negūtie ieņēmumi būtu krietni mazāki par šā brīža izdevumiem.


Jautājums zinātājiem, pēc kāda principa tiek nobloķēti etalona termināļi reida kontroles laikā?

Link to comment
Share on other sites

Konstatators

Vai tad tos termināļus nenobloķē šoferis jau brīdī, kad redz kontroli tb viņam tā pēc instrukcijas ir jādara? Man ir gadījies pēdējā brīdī noraut biļeti gar terminālu, kad jau kontrole kāpj pa durvīm iekšā. Cik es saprotu, tāda situācija nemaz nedrīkst būt, ka termināļi vēl ir aktīvi, kad mednieki jau kāpj iekšā..

Link to comment
Share on other sites

Grossmeister

Tāpēc jau ir jāstāv pie termināļa un jāblenž , kad kontrole krusto rokas , lai bloķē termināli - padoms iz tautas .

Link to comment
Share on other sites

Tādu variantu neesmu vēl redzējis, jo parasti šoferis kā pamana viņus, tā slēdz nost. Tas cik Biķernieku mežā novērots.

Link to comment
Share on other sites

Konstatators

Ne visi šoferi draudzējas ar vadību, lai arī tas ir riskanti priekš viņiem pašiem. Ir bijis, ka tauta pamana kontroli un steidz pīpināt, jo šoferis ar viņiem ir solidarizējies un bloķēšanas mirkli velk līdz pēdējam. :D

Link to comment
Share on other sites

viesturs0711

Nordekā senos laikos bija gadijums  - šoferis pabrauca garām kontrolei. Arguments bija tāds: nepamaniju jūs, skatijos kreisajā spogulī un veicu apdzīšanas manevru, nekā nezinu :D. Lieki piebilst, ka puse no mašīnas bija bez biļetēm!


Es kā godīgs un saprotošs pilsoni pēc braukšanas savu biļeti vienmēr atstāju uz termināļa vai kādam iekšā kāpējam iedodu! Vismaz kādam kapeika ietaupās!

Labots - viesturs0711
  • Patīk 3
Link to comment
Share on other sites

Vispār, pēc iekšējiem noteikumiem ir tā, ka vadītājam, ja TL kontroles reida laikā tiek apturēts, ir

a) TL iekšējās apziņošanas sistēmā jāpaziņo par kontroles veikšanas faktu pasažieriem un

b) jābloķē validatori salonā.

Parasti ievērots netiek.

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

 Share


×
×
  • Izveidot jaunu...