Jump to content

Biļešu cenas Rīgas sabiedriskajā transportā no 01.02.15


viesturs0711
 Share

Recommended Posts

Sveiciens visiem!

 

It kā jau bija zināms un tai pašā laikā bia cerība, ka VARAM būs risinājums, bet nekā. No 1.feruāra maksa par braucienu RS troļukā, tramvajā vai autobusā būs 1,15 (līdz šim 0,60) eur biļeti pērkot iepriekšpārdošanā, savukārt pērkot pie šofera - 2 (līdz šim 1,20) eur. Visam pāri tas, ka arī Komara mikroautobusu satiksmei pēkšņi sakārojies pacelt cenu no 0,70 uz 1,15 eur. Vispār teikšu tā - aptaukojušies kungi savā Rīgā! Visā LV biļešu cenas pilsētas autobusos svārstās no 0,35-0,70 eur. Pie mums Jūrmalā biļete 0,70, pie kam pie vadītāja un nekādu problēmu. Visas pašvaldības plus mīnus spēj nosegt zaudējumus pārvadājiem, vienīgi bagātajai Rīgai švaki ar naudām. Kā arguments cenu kāpumam tiek minēta lielā pašizmaksa un otkati (šis gan oficiāli pieminēts netika, bet ir, ir, integrēts pašizmaksā :D). Cik nu sanāk braukt rīgā ar autobusu, biļeti pārsvarā pērku pie šofera (pieradums). Tagad laikam izdevīgāk sanāk nepirkt, un turēt kabatā piecīti kontrolei, kas videji 1 reizi 10 - 15 braucienu laikā parādās!

 

Varbūt vajadzētu izveidot ziedojumu tālruni, kur katrs latvijas pilsonis varētu sniegt atbalstu Rīgas satiksmei, tai skaitā arī trūcigajai Rīgas domei! :mrgreen:

Labots - viesturs0711
  • Patīk 3
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 196
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • versatile

    10

  • Fruzz

    19

  • marrtins

    11

  • viesturs0711

    30

Top Posters In This Topic

Posted Images

Šis ir oficiāli apstiprināts, no kādiem avotiem ņemts? Itkā soda naudu arī pamatīgi taisījās celt, 5Eur viņi neatstās.

Link to comment
Share on other sites

viesturs0711

 

 

- Rīgā jālikvidē RS monopols

+1


 

 

jau 20

Tiko izlasiju, njā!

Link to comment
Share on other sites

Palielinašot kontroli ar. Piesaistīšot pašvaldības policiju.

 

Man ar taksi tagad lētāk,ērtāk un ātrāk sanāk no Mežciema uz Pļavniekiem aizbraukt.

Link to comment
Share on other sites

Tie 2 miljonu vērtie tramvaji kaut kā ir jāatpelna.

Tomēr domāju, ka palielināsies to cilvēku skaits, kuri izmantos savu personīgo transportu, kā arī būs vairāk bezbiļetnieku.

Pats biju apsvēris domu sākt izmantot sabiedrisko un iegādāties abonenta biļeti, tomēr pēc šī cenu kāpuma, roka vairs neceļas to darīt.

Link to comment
Share on other sites

Kopš 2008 gada, kad atklāju lieliskās privātā transporta iespējas(nopirku auto), ceļā pavadītais laiks uz darbu saruka 2-3 reiz, salonā vari regulēt C nevis sēdēt pārkurināta transportā, neviens blakus neelpo virsū peregaru/baciļus, klausies ko gribi, nevis uz austiņām centies pārsist salona skaņas ... , izmantoju Rīgas satiksmes pakalpojumus vidēji reizi mēnesī - divos -trijos... Šo ziņu uztvēru ar smaidu, atkal pie mums viss caur *opu, grib samazināt Rīgā autokustību, bet paceļ cenas sabiedriskam transportam ... malači, tā turpināt!

Labots - M@R$$
Link to comment
Share on other sites

viesturs0711

Vilcienam cenas paliek nemainiigas. Vismaz ATD kafijas tantes taa dievojaas!

Link to comment
Share on other sites

Smieklīgi, ka ušiks pirmais ko darīja bij' gānija valsti, ka nedod naudu, bet tajā pašā laikā vasarā veiktās revīzijas laikā Valsts kontrole (un ziņu portāli) informē:

 

"Izlases veidā pārbaudot tarifā iekļautās kopējās izmaksas, revidenti ir konstatējuši, ka vismaz 11 668 226 latu  izlietojums raksturojams kā nelietderīgs vai to izlietojuma pamatotība nav izsekojama. Pasažieri maksā arī par RS darbiniekiem personīgā lietošanā nodoto 67 transportlīdzekļu (to iegādes cena dažos gadījumos pat vairāk nekā divas reizes pārsniedz ministriem noteikto maksimālo auto iegādes cenu) līzingu 133 641 lata apmērā, apdrošināšanu, apkopi utt."

 

Tie 16 - 18 miljoni ēriki nav ~ tā summa ko šis gribēja lai valsts dod? Tā nu dzīvojam. Galvenais, ka citi vainīgi un nešaubos, ka uz to tiks norādīts pie katras izdevības, it sevišķi krievvalodīgo presē.

Un par biļētēm - nu maksāsim. Tā pat tiklīdz kļūst silts laiks tiek vellapēds izmantots. Tagad tik būs jāiepērk papildlīdzekļi, lai būtu ērtāka braukšana slapjākā un vēsākā laikā.

 

Liekas kādā portālā lasīju, kur RS galva minēja, ka arī mikriņiem celšoties cenas. Vai tad tie arī skaitās zem RS? Tur nenotika konkruss starp privātajiem kam RD dos atļauju piedāvāt šādus pakalpojumus? Ja atmiņa neviļ, tad šķiet jauno mirkiņu pārvadātāji kaut kad gribēja paaugstināt cenu, bet Ušakovs neļāva jo līgumi esot saslēgti un kāda biļetes cenas esot norādītas, tādas esot jāprasa, bet tagad jau runā ko citu...var jau saprast. Tauta izvēlēsies tos, nevis RS pakalpojumus un to jau nevar pieļaut.

Link to comment
Share on other sites

Beidzot ar auto sanāks izdevīgāk pārvietoties!

Mīnuss gan, ka nejau man vienīgajam - rezultātā būs krietni vairāk mašīnu uz ceļa ar visām izrietošajām sekām...

Mēneša biļetes gan nepalikšot teju 2x dārgākas.

Link to comment
Share on other sites

Kaspars12

Tiešī tā, izmantoju pa 40eur mēneša bileti, mani gan neskars 50% pieaugums, bet gan 20%, tas ir uz 50eur.

Labots - Kaspars12
Link to comment
Share on other sites

 

 

Par divām-trim pieturām mēnešbiļeti būtu grēks pirkt.

 

Tāpat ja Rīgas sabiedriskais transports tiek izmantots divas, trīs reizes nedēļā, nav patīkami nu nemaz.

Pats izmantoju mašīnu, tiesa Rīgā, ja tagad pīķa stundās var relaksēties mašīnā pēc darba dienas, tad pēc cenu celšanas domāju, ka jau varēs pat pagulēt :D

Par tiem velo - viens "+" visā šitajā, pacelsies par kādu procentu aktīvo dzīvesveida piekritēju pulciņš,  

Link to comment
Share on other sites

Rīgā jālikvidē RS monopols

Tak nupat viņi mikriņus pievēra un cenas lōģiski augšā. Tak netraucē kungiem taisīt piznesu :D
Link to comment
Share on other sites

Ko nozīmē pievēra? Ar mikriņiem es braucu reti. Agrāk reizēm bija sajūta, ka tie izjuks braucot. Biļetes reti, kad deva. Tagad arī nedod, toties mikriņi jauni un var izmantot e-biļeti.

Tikko valstij bija jāatdod parāds.

"Latvija piektdien Eiropas Komisijai (EK) atmaksājusi aizdevumu 1,2 miljardu eiro apmērā starptautiskā aizņēmuma programmas ietvaros"

Kā veicās ar bankas pārdošanu, kura tika nopirkta par vienu miljardu, paši zināt.

Mana darba devēja akcionāri aiz robežām arī satraucās, ka peļņa samazinās. Ienākumi it kā ir, taču pieauguši arī izdevumi. Visiem vajag naudiņu un vairāk. Bet valsts ekonomika tāda pavāja. Kāds ir manas kompanijas devums valstij? Tirgo importu un peļņa aiziet uz ārzemēm. Nu jā maksā nodokļus. bet to visu naudiņu mūsu klientiem ir jānopelna. Ir jau kāda daļa klientu, kas strādā eksportam.

Labots - Aigars
Link to comment
Share on other sites

Pievēra nozīmē - visiem privātajiem licenzes nost un tā vietā liekam savējo.

Link to comment
Share on other sites

viesturs0711

Takshu parkam jau bija sakariigas mashiinas. Vajadzeeja tad tiem privaatajiem uzlikt kaadus nosacijumus, mol taa un taa, mashiinaam jaabuut taadaa un taadaa staavoklii. Laigan ar nemaz tik slikti nebija. Vietaam laukos bija veel suudiigaak.

 

Bija konkurss privaatos nostuuma, un takshu parka shefs pat mineeja, ka ar tiem cipariem kaadus biedrs komars piedaavaaja ir vai nu jaabuut mazliet ar galvu "tavo", vai gali kaut kur augshaa.

 

Vismaz pagaidaam veel kreisie mikrini rullee. Domaajams peec cenu celshanas, shameejiem buus zelt' dziiv'.

Link to comment
Share on other sites

3 pieturas vajadzētu ar kājām mērot, ne transportu

Tas cik palicis pēc kājāmiešanas. Visu gabalu staigāt var tikai saulainā laikā un ja nav citi darbi darāmi.

 

Vasarā jau ar velo protams tas tiek nomīts.

Labots - Fruzz
Link to comment
Share on other sites

Vēl jau prikolīgi - ja paceļas degvielas cena par centu, tad gals klāt, bet kad krīt, tad tas nekas - tas tāpat cenu īpaši neietekmē :rofl:

  • Patīk 4
Link to comment
Share on other sites

 

 

Tie 2 miljonu vērtie tramvaji kaut kā ir jāatpelna.

RS ir iepirkusi 25 jaunus trolejbusus. Jau ir parādījušies Rigas ielās. Pavisam būšot 250...!

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Mielestapa

Cenu raudzēšana nav patīkama, vienīgais pozitīvais, ka atlaides tagad būs arī nepilna laika studentiem, jo nepilna laika students arī ir students, kuram ir lekcijas, turklāt nepilna laika studenti 99% gadījumos maksā pilnu studiju maksu. 

Link to comment
Share on other sites

 

 

Tikko valstij bija jāatdod parāds.

Kādā sakarā Tu te valsti piemini! Tas ir pašvaldību kantoris, kurš ir zem RD budžeta.

Kāda valstij daļa, ja kāds atsaldenis pelna sev vēlētāju balsis ar 100% atlaidēm?

Ir sen zināma patiesība - nekas nedrīkst būt par velti! Var dot atlaides, bet ne 100%.

Rezultāts - budžetā robs un pilns sab. transports ar bomžiem un penšiem.

Tie braukā vai vajag, vai nē, JO nav taču jāmaksā!

 

p.s. Urlakovs visādi locīsies un vainos citus, bet nekad nenoņems atlaides, tad ar viņu ir cauri!

  • Patīk 3
Link to comment
Share on other sites

Eh.. būtu, ko pateikt, bet paklusēšu.. nāksies puslegāli izmantot par velti transportu.. līdz šim braucu ar mikriņu..

Link to comment
Share on other sites

 

 

Kādā sakarā Tu te valsti piemini!

 

Ušakovs atzīst - atlaižu politika ir politiska izšķiršanās un šajā gadījumā ir jāvaino valdība «rīdzinieku uzmešanā», jo iepriekš ar pašvaldību lietu ministriem pārrunātas iespējas kompensēt transporta izmaksas par nerīdziniekiem no valsts budžeta, tomēr kompensācija nav piešķirta.

Tāpēc, ka tas "ekonomiskais deķītis" ir maziņš un pilnīgi visi čeņšas raut uz savu pusi. Arī bankas, SMS kredīti cīnas par naudu mūsu kabatās. Pēdējiem tas labi izdodas.

Link to comment
Share on other sites

Ja telefonam ir NFC, tad varot optimizēt to pasākumu. Būt labi, ja kāds latviski sīkāk paskaidrotu, kā. Manas angļu valodas zināšanas diemžēl ir pa īsām, nepieciešami daži eksperimenti. Daži vecbiedri tā maucot, bet uz jautājumu, kā, lepni atbildēja - ja neproti zagt, tad... Progza ir uz google play. Bet pa ziemu tā pat braucu ar auto. 

 

Tagad par tēmu. Pievienojos viedoklim, ka, ja valdība neļāva nerīdzeniekiem pacelt cenas, tad Ušaks tomēr nodarīs to lietu no otras puses - iedos atleides rīgas kartēm. Dzīvosim, redzēsim.

Labots - ggg97
Link to comment
Share on other sites

NFC fīčas savā symbianā izmantoju jau labu laiku, ceru ka nekas nemainīsies arī no februāra, sanāk es maksāju tikai kad uzrodas kontrole, jo pēc brauciena iekopeju infu atpakaļ.

Link to comment
Share on other sites

Galvenais bija pacelt e-talonu tēmu, kura tā pat jau bija pacelta lielākajos Latvijas portālos. Nicolas, ja neiebilsti, kaut kad uzjautāšu Tev privāti, ko, kur, ar ko. Kaut arī pārsvarā pārvietojos ar auto, paplašināt redzesloku ne kad nenāk pa ļaunu...

Link to comment
Share on other sites

 

 

NFC fīčas savā symbianā izmantoju jau labu laiku, ceru ka nekas nemainīsies arī no februāra, sanāk es maksāju tikai kad uzrodas kontrole, jo pēc brauciena iekopeju infu atpakaļ.

Šitais man nekādi nepieliec. Tur taču ir OTP (vienreiz programmējamie). Tos nevar iekopēt atpakaļ...

Link to comment
Share on other sites

Es vēl saprastu, ka pie termināla piešauj mobilo, bet reizēs, kad iekāpj mednieki, tad mobilo piešauj pie kartes un pārlej kartē termināļa medu. Bet vai tā ir, nezinu.

Link to comment
Share on other sites

 

 

mani gan neskars 50% pieaugums, bet gan 20%, tas ir uz 50eur.

Vispār jau pacels par 25%. 

Link to comment
Share on other sites

Varbūt biļešu cenas pacēla arī tāpēc, ka minimālā alga tika palielināta? :D

Kā jau tika minēts iepriekš, preču un pakalpojumu cenas kā Eiropas bagātajās valstīs, bet algas krietni zem vidējā .. ^^

Link to comment
Share on other sites

viesturs0711

Vispaar briizhiem ir pat augstaakaas kaa vecajaa eiropaa. Deputaati un iereednji biezhi pat izraada sashutumu par to, ka pie mums ir zemaakaa gaaze un elektriibas cena, un ilgi taa nedriikstot turpinaaties (man jau liekas, ka taadi teksti ir stulbuma kalngals augstaakajaa izpausmee). Moraale taada, lai cenas un un tarifi kaapj debesiis, mums jaamaacaas vairaak pelniit.

 

Tarifus paceela liidz pashizmaksai. Jautaajums paliek - cik tad liela ir pashizmaksa? Varbuut tie ir 60 centi?

 

Starp citu Rigassatiksmei bija lielas probleemas noriikot lielaas mashiinas, mazo ikarusu vietaa 56.marshrutaa, par ko ienaaca daudz pasazhieru suudziibas, ka cilveeki netiek iekshaaa mashiinaa, kas jau tiek aizsista izbraucot no Bolderaajas vai Zepchika. Interesanti, kur tiek liktas visas lielaas naudas, ja rezervee nav mashiinu ko noriikot vajadziibas gadijumaa!

Vispaar briizhiem ir pat augstaakaas kaa vecajaa eiropaa. Deputaati un iereednji biezhi pat izraada sashutumu par to, ka pie mums ir zemaakaa gaaze un elektriibas cena, un ilgi taa nedriikstot turpinaaties (man jau liekas, ka taadi teksti ir stulbuma kalngals augstaakajaa izpausmee). Moraale taada, lai cenas un un tarifi kaapj debesiis, mums jaamaacaas vairaak pelniit.

 

Tarifus paceela liidz pashizmaksai. Jautaajums paliek - cik tad liela ir pashizmaksa? Varbuut tie ir 60 centi?

 

Starp citu Rigassatiksmei bija lielas probleemas noriikot lielaas mashiinas, mazo ikarusu vietaa 56.marshrutaa, par ko ienaaca daudz pasazhieru suudziibas, ka cilveeki netiek iekshaaa mashiinaa, kas jau tiek aizsista izbraucot no Bolderaajas vai Zepchika. Interesanti, kur tiek liktas visas lielaas naudas, ja rezervee nav mashiinu ko noriikot vajadziibas gadijumaa!

Link to comment
Share on other sites

 Share


×
×
  • Izveidot jaunu...