Jump to content

Ģimenes minivena iegāde (pirmais auto)


Senteevs
 Share

Recommended Posts

  • Replies 193
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Senteevs

    44

  • Mezavecis

    14

  • androidz

    26

  • guess

    12

Top Posters In This Topic

Posted Images

Izmaksāja 170 EUR. Serviss atrodas Jūrmalas gatvē 123, firma Startline. Izskatās, ka firmā tikai 1 cilvēks strādā, bet to tik dara (LTU pilsonis). Bija jāatstāj mašīna uz kādām 3 stundām.

Link to comment
Share on other sites

Kondicionierim, izrādās, bija izšauts drošinātājs, tādēļ šams nedzesēja. Nomainīja to, uzpildīja, samaksāju €30 un nu mašīnai vairs man zināmu defektu nav. Tagad tik braukt.

Link to comment
Share on other sites

drošinātāji tāpat vien nesvilst, jācer , ka pie slodzes nenosvils atkal.

Link to comment
Share on other sites

Kādreiz jau nosvilst gan...

 

Bet nu 30 eur par drošinātāja nomaiņu.... Baigais cipars es teiktu....

Link to comment
Share on other sites

 

 

Bet nu 30 eur par drošinātāja nomaiņu
 

 

 

 

Nomainīja to, uzpildīja, samaksāju €30
 

 

Lasi kārtīgi, ar visu uzpildi tas ir normāls cipars. 

Link to comment
Share on other sites

Jā, uzpilde + drošinātājs. Par drošinātāju pašu bija kkādi €2.

Kāda slodze tad šamam var būt? Tjip, kondiška uz pilnu klapi?

Labots - Senteevs
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Vilcinjsh
Pagaidām man iespaids, ka šos autiņus pērk ekstrēmie taupītāji, kam riepas nojātas līdz drātīm un ziemā jāturas no tiem pa gabalu

 

Nesaki tā. Man viens labs draugs ir nopircis divus šādus identiskus, no kuriem 1 ir atdevis sievai. Brauc lielus gabalus un par remontu nemaksā praktiski neko + gāze dara ekonomiku patīkamu..

 

 

Par dīzeli manas domas bija pozitīvas līdz 2009.gada B6 Passātam uz 190k nobruka viena sprausla, kas ne pie dīlera maksā ~400 EUR - VIENA pati sprausla un tipa jaunais dzinējs, kam "sprauslas nejūkot".. Arī pie lielāka nobraukuma diez vai dīzelis atmaksājas pie šādas investīcijas ik pēc pusgada teiksim..

 

Par mašīnām - man vienmēr ir paticis meklēt interesantus variantus, kurus parastā publika parasti aizspriedumu dēļ nepērk. Tā piemēram Renault, SAABus, vai kādas citas LV nepopulāras un nīstas markas - parasti šādi auto LV tiek tirgoti zem to faktiskās tirgus vērtibas, jo LV visi čurā karstu tikai no VW, BMW un MB, un tie kas nevar atļauties pirmos trīs, no Opel..

Daži piemēri (par konkrēto mašīnu un tās stāvokli gan neko nezinu, tikai cena+gads):

Te viens labs piemērs ar 2008.gada SAABu 9-5 universāli: https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/saab/9-5/aeged.html

Rekur viens Renault Grand Scenic: https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/renault/grandscenic/bemggx.html

Te garā Megane: https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/renault/megane/jdheo.html

 

Iesaku domāt plašāk un mobile.de ierakstīt vienkārši vēlamos parametrus ieskaitot cenu, dzinēju, gadu, bet ne marku un skatīties kas ir rezultāti un tad paskatīties šādu agregātu cenu LV - mēdz būt patīkami pārsteigumi ar LV nemīlētajām markām..

Labots - Vilcinjsh
Link to comment
Share on other sites

Vilcinjsh

 

 

Autors auto jau nopirka, ja nu kas...

 

Sorry, pamanīju interesantu tēmu un neizlasīju līdz galam..

Link to comment
Share on other sites

Vilcinjsh

 

 

a kam taadu nesmuku saabu gan vajag? tapec ari cena zema.. tapat kaa ar miskasti scenicu k

 

Tas ir Tavs viedoklis - ja Tu savu ievērojamo VW vai BMW pašcieņu noliktu malā un paskatītos brutāli uz investīciju apjomu un ikdienas izdevumiem pie viena izmantošanas līmeņa, Tu būtu pārsteigts kā var ietaupīt.. :D Cilvēki maksā par vārdu - dažkārt tas ir bezjēdzīgi, it seviški ja kāds to faktiski nevar atļauties.. nee es neesmu scenica fans..

Link to comment
Share on other sites

Turpinot pirdināt mironi, a ko man ar savu 1.9 TDI ar 7,6 vidējo patēriņu - raudāt spilvenā ? :D

 

Nē. Eju plakaniski ziemā, kur var. Un pilsētā turu abarotus ap 2k dīzelim

 

Jo Braukt ir prieks :)

 

 

Var protams sēņot ar veiksminieku degvielu, ja man būtu no svara, cik var ietaupīt, iespējams, būtu izvēlējies citu auto.

 

 

tiem, kas bļaus, ka 1.9 dīzelis normālā gaitā netērē 7,6 uz simta jauktā režīmā, atbilde ir  - 4 Motion ;)

Link to comment
Share on other sites

Bruketajs

 

 

4) Kvēpu filtrus var izravēt, kompi pārprogrammēt - pirms dažiem gadiem procedūra vilka uz 300-400 Ls.

Drīz tāda procedūra izmaksās filtra ielikšanu atpakaļ un pieprogrammēšanu atpakaļ. ZB jau tie smirdekļi... pat likumdevējiem zb... 

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

 

 

nu nez - mans 2.5d ēd 6.4 l.

 

Es vēl savos gandrīz 30 jūtos pietiekami jauns, 16nieka "Tū fast tū šķūrious" trakums jau sen ir pārgājis, bet joprojām patīk iemīt tā, ka iespiež beņķī.

 

 

Kas noteikti neirakstās 6,4 Litros :) It īpaši BMW :)

 

Man pilsētas režīms agresīvi braucot ir 10-12 L dīzeļa

 

Šoseja kruīzējot uz ~ 100-120 ir 6,5

 

Un nē, arī ieberot, man melni dūmi negāžas no izpūtējiem :)

Link to comment
Share on other sites

Un kāds kaifs iegādāties audi vai VW, BMW? Atnāc no lielveikala un stojankā zīlē, kura ir tava mašīna, jo 80% ir ieradušies ar tādām pašām.

Man jau prieks, ka cilvēkiem ir izveidojušies stereotipi. Tad var tās "nemīlamās" mašīnas iegādāties daudz maz nenojātā stāvoklī.

Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

xp

Zināmā mērā var piekrist, ka liela daļa ir zīmolu upuri, kas pērk brendu nevis mašīnu. Tāpēc arī liela daļa no tiem ir nojātas miskastes. Te jau bija neauglīga diskusija un pierādījās viedoklis, ka liela daļa 3-gadīgu autiņu ar 200k nobraukumu pielīdzina jaunam autiņam.

 

Ir arī racionāls pamatojums, ja mašīna ir populāra, tad vieglāk atrast detaļas un šrotā atrast gandrīz jebkādu detaļu. Piemērs, čomam būmerim bija izrūsējis spārns - atrada tādā pašā krāsā citu un nebija jātērē nejēdzīgi laiks un līdzekļi, lai pucētu, špaktelētu un krāsotu. Visādiem Alpha Romeo vai Jaguar ir stipri jāpapūlas, lai kaut ko spētu atrast. 

 

Nenojātā stāvoklī var atrast šo pašu populāro zīmolu modeļus ar lieliem motoriem vai luksus paketi, kuri kalpojuši vairāk kā reprezentatīvs autiņš, remontēts vislabākos servisos. 

Link to comment
Share on other sites

 

 

Ir arī racionāls pamatojums, ja mašīna ir populāra, tad vieglāk atrast detaļas un šrotā atrast gandrīz jebkādu detaļu

Izņemot gadījumu, ja tā detaļa plīst visiem standartā, vai piemēram norūsē. Tad nekā, tad ir labi, ja ir ķīniešu ražojums.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Un kāds kaifs iegādāties audi vai VW, BMW?

Jap, es savu MTZ 82.5 uzreiz ieraugu maximas stojanka, spoguļus ar neviens nezog, vienīgi, ka neiet ātrāk par 45 km/h.

Link to comment
Share on other sites

atkal jāiet galējībās - vai nu balts, vai melns.

Mūsdienās šāda kontrastaina domāšana ir bieža parādība

Link to comment
Share on other sites

 

 

vilcinjsh - a kam taadu nesmuku saabu gan vajag? tapec ari cena zema..

Savas netīrās ķepas turi nost no 9-5, pēc price/performance nav nekā labāka. Izņemot to kas tas ir visnīkulīgākais dzinējs no visiem. Saabs ar 150 lopiem, pfēēē, boring.

 

Un tas, ka saaps ir reta mašīna arī muļķības, iespējams Rīga ir pilsēta kurā ir visvairāk saabu uz iedzīvotāju skaitu, ja neskaita zviedriju, trolhetenas apkārtni :)

Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

androidz

Kurā vietā to Saabu ir daudz? Škodu uz ielas var 10x biežāk ieraudzīt nekā Saab, nemaz nerunājot par top 5. 

Link to comment
Share on other sites

 

 

Kurā vietā to Saabu ir daudz? Škodu uz ielas var 10x biežāk ieraudzīt nekā Saab, nemaz nerunājot par top 5.

Absolūtos ciparos protams vinnēs škodas, žopeļi un protams volksvāgeni ar audiķiem. Bet priekš tādas retas markas kā saab, Rīgā viņu ir milzīgi daudz. Daudz vairāk kā kādu citu outsaideru, piem., Alfa Romeo vai Rover.

Link to comment
Share on other sites

versatile

 

 

Daudz vairāk kā kādu citu outsaideru, piem., Alfa Romeo

Taisnība, bet Alfas paliek vairāk. Ja neskaita manējo un tās, ko zinu, ka pa dienu/vakaros kaut kur konkrētā vietā mēdz būt, tad vismaz 1-2 katru dienu var redzēt.

Link to comment
Share on other sites

Jebkurā pagalmā, jebkurā stāvvietā 2-3 zviedru opeļi mētāsies... sskā, 270 sludūnājumi - nemot vērā ka tie pa lielam ir divi modeļi - 9-5 vai 9-3, tas nav maz.

Link to comment
Share on other sites

Mezavecis
androidz

Diez vai kādu interesē autiņi, kas kaut kur stāv. Arī veco golfu fanāti kaut kur brauc, bet tikai ne pa ielām :)  Paskatoties uz vecajiem 20+ gadus veciem 3. sērijas būmeriem ss.lv, liekas, ka ar viņiem brauc katrs otrais. 

Link to comment
Share on other sites

atkarigais

Drīzāk jau katrs otrais, kam tāds pieder - cenšās tikt no viņa vaļā :D

Man nesen bija gadījums, kad izejot no veikala un mēģinot atslēgt durvis - šīs neslēdzas. Kad jau biju piegājis pavism klāt, tad pamanīju, ka diski ne tādi :D (mašīna nav tik bieži sastopama, kā oooo vai VW, tik pēdējā laikā sāk biežāk parādīties, kur nu vēl'Jēcī).

Droši vien kāds standarta 0000 a6 vai 5xx bembja īpašnieks lielā stajankā slēdzelē durvis un iet pēc skaņas :D

Labots - atkarigais
Link to comment
Share on other sites

versatile

Paziņa no tā izvairījās... Nopērkot samērā populāro pasātu laikam iepriekšējo paaudzi, bet... spilgti sarkanu :D Smuki izskatās un atšķiras starp melni sudrabotajiem.

PS. Melnu auto - NEKAD vairs.

Link to comment
Share on other sites

Diez vai kādu interesē autiņi, kas kaut kur stāv.

Nu nevajag piekasīties vārdiem, brauc un vēl kādu laiku brauks, vairāk nepaliks jo neražo vairāk. Labi, sūds ar to ss, bet Rīgā uz ielām to saabu ir ļoti daudz, ņemot vērā to cik reta marka tā ir.

 

 

Drīzāk jau katrs otrais, kam tāds pieder - cenšās tikt no viņa vaļā

Noteikti, tā arī ir, un vēl gatavi piemaksāt un ieliet pilnu bāku, lai tik būtu iespēja nopirkt melnu pasātu. 

 

 

Taisnība, bet Alfas paliek vairāk. Ja neskaita manējo un tās, ko zinu, ka pa dienu/vakaros kaut kur konkrētā vietā mēdz būt, tad vismaz 1-2 katru dienu var redzēt.

Ja Rīgā būs labs serviss, kas orientējas uz to marku, tad iespējams paliks vairāk, atšķirībā no saabiem, kurus vairāk neražo. 

Labots - androidz
Link to comment
Share on other sites

Skatos, ka te vēl viss kaut cik aktīvi notiek.

Ja runājam par tām "nepopulārajām" markām, tad atzīšu, ka ar savu Fordu esmu gaužam apmierināts. lai gan mašīna ir bāzes modelis, nevaru teikt, ka kaut kas trūktu, un vadība, manuprāt, ir lieliska. Viss ir pārdomāts un ērts.

Vakar izskrēju Valmiera - Rīga - Vamiera un arī reizēm Rīgā iegāzējot kompis vidējo patēriņu uzrādīja 5l/100 km. Teikšu uzreiz, ka tam absolūti neticu, bet pagaidām nav vēlmes pārbaudīt reālo. To droši, ka nākamvasar izdarīšu.

Par remontiem neko līdz šim nemāku teikt, lai gan tuvākajā laikā vedīšu mainīt eļļas, filtrus utt., kā arī ziemas riepas pirkšu. Varbūt servisa veči ko pamanīs.

Link to comment
Share on other sites

 

 

To droši, ka nākamvasar izdarīšu.

 

Tipa trekno gadu variants, pilnu bāku pieliet atļauties vari tikai reizi pusotrā gadā, kad objekts nodots? :lol:

Link to comment
Share on other sites

Ne gluži.

Tagad pilnu bāku nav jēgas liet, jo vēl visur nav ziemas dīzelis + ceļš slapjš un drīz jau arī sniegs būs. Papildus, esošās vasarenes arī jāmaina.

Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss

Versatile, heh, nu krāsa lietotam auto ir viena no pēdējām prioritātēm. Ka tik ar Hammerītu kaut cik sakrīt.

 

Melnā krāsā ir drusku untumaina. Zinu!

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share


×
×
  • Izveidot jaunu...