Jump to content

Ģimenes minivena iegāde (pirmais auto)


Senteevs
 Share

Recommended Posts

Kuš, stop ar krusta kariem par degvielas viedu. Ja iet runa par ģimenes auto, tad jāspriež par bagāžnieka ietilpību, salona transformācijas iespējām, pār to cik ētri sīci iedabūt krēslā, vai ir isofix stiprinājumi vai/un iebūvēti sīču beņķi, vai var pasažiera puses airbag atslēgt, par maršrutiem - ja brauc par šoseju, tad pofig cik tas auto garš, ja, jāmīcās pa centra stāvvietām, tad tourans/zafira būs daudz parocīgāks par piem V70, pie līdzīgas, vai pat lielākas ietilpības. Kā arī neaizmirstam salona apdares veidu - sīči var tā nosmulēt drēbes beņķus, kas bez himčistkas neattīrīsi. Utt. 

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 193
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Senteevs

    44

  • Mezavecis

    14

  • androidz

    26

  • guess

    12

Top Posters In This Topic

Posted Images

Mani 5 centi:

 

1. Ja gribi pirkt lietotu auto, tad jāpērk tas ko var dabūt, nevis to ko gribas. Aizbrauc uz rumbulu, pastaigājies, pabrauc ar vienu un otru. Tas dos priekšstatu par to, kas ir kas. 

 

2. Katram auto ir savi trūkumi un ar tiem saistītie mīti. Svarīgi ir atrast pareizos džekus, kas to visu savedīs kārtībā par saprātīgām naudiņām. Te noder orientēšanās auto forumos, tehnikā un kontakti pie citiem tādas markas auto īpašniekiem.

 

3. Kaut kur manīju, ka tiek pieminēts volvo universālis. Kā volvo īpašnieks varu teikt, ka tā ir laba izvēle no ļoti daudzām pusēm. Pie gabarītiem var pierast nedēļas laikā. 2.4 dīzeļa vidējais patēriņš ~5.5L/100km. 4k budžetā arī iekļaujas

Link to comment
Share on other sites

 

 

Kaut kur manīju, ka tiek pieminēts volvo universālis. Kā volvo īpašnieks varu teikt, ka tā ir laba izvēle no ļoti daudzām pusēm. Pie gabarītiem var pierast nedēļas laikā. 2.4 dīzeļa vidējais patēriņš ~5.5L/100km. 4k budžetā arī iekļaujas

Ka jau daudzreiz te minēts, skatos uz benzīnu. Vai vari mazliet sīkāk izklāstīt, kas ir šis daudzās labās puses? 

Link to comment
Share on other sites

V50 ir braukts kā pasažierim, bijušās draudzenes tēvam tāds bija, pircis jaunu no salona.

Tikai labākās atsauksmes tolaik.

Pašam vizuāli patīk.

Aizmugurē varētu vēlēties vairāk vietas, bet man ir 190cm un ~100kg, so, es neesmu etalons.

Link to comment
Share on other sites

3. Kaut kur manīju, ka tiek pieminēts volvo universālis. Kā volvo īpašnieks varu teikt, ka tā ir laba izvēle no ļoti daudzām pusēm. Pie gabarītiem var pierast nedēļas laikā. 2.4 dīzeļa vidējais patēriņš ~5.5L/100km. 4k budžetā arī iekļaujas

 

kārtējais stāstnieks, vienā topikā mums jau te dziedāja viens jūzeris par šo patēriņu - tas nekas, ka tražotājs vidējo 7 L noteicis un ziemā būs vēl vairāk vecammotoram. Man 2.0 D ziemā 9 -10 pilsētā rija...vasarā 7-8...5 var dabūttikai uz šosejas. Nav ko pasakas rakstīt.

Link to comment
Share on other sites

Viš jauc vidējo - ar to ko var ieraudzīt kompī braucot pa šoseju :)


Kaut kā gribētu domāt ka V50 bagāžnieks būs krietni mazāks par taurana vai zafīras bagāžnieku.

Link to comment
Share on other sites

tāpēc ja es ar pret dīzeli tik maziem nobraukumiem..aukstā laikā rij padaudz auksts, maz brauksi - neiesils. atkal auksts pēc pāris h..un neiesiluši strebj vēl vairāk...men 6 - 7 gau laikā vidējais patēriņš ziemā bija gandrīz + 2L uzz sotaku - pamatā pa pilsētu braucot nelielus attālumus....ziemā garos gabalus retāk braucu, nemaz nerunājot par diskomfortu, ja dīzelis bez webasto vai nesilda kārtīgi...un mūžīgās bažas aukstā laikā. Nē ja garāža tur , tad ok. . Nekāda ekonomija tur nebūs. vienkārši jau piebesī šie nereālie cipari ko vairums sauc patēriņā. boota klasika, po kāds dzinējs - 4.6 - 5 L uz 100taku. 

Link to comment
Share on other sites

Pašlaik esmu nonācis līdz 2 reāliem kandidātiem:

http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/volvo/v50/bbgmnk.html

http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/volkswagen/touran/ggxnh.html

 

Atzīstu, ka, lai gan neesmu eksperts, šķiet, ka abiem cena ir par augstu. Protams, visi jau uzliek kaut ko pa virsu, lai būtu ko nokaulēt, bet vai, jūsuprāt, būtu reāli šādām mašīnām cenu nosist par kādiem €500, aizbildinoties, ka jāpērk jau vēl ziemas riepas utt.?

Link to comment
Share on other sites

 

 

Kaut kā gribētu domāt ka V50 bagāžnieks būs krietni mazāks par taurana vai zafīras bagāžnieku

Nu jā, tam V50 ir 417l, bet tas gan jau līdz logu apakšējai malai, tā ka ja gribas, gan jau var iekraut 2x vairāk, nenolokot sēdekļus.

Lai gan atkal ar tiem ratiem ir tā. Vismaz man bija. Ja braucu uz laukiem, vai tml. tad tos ratus nevajadzēja līdzi. Līdz ar to paliek viss bagāžnieks. Ja kaut kur tipa paceļot tepat, tad rati kaut vai pa visu bagāžnieku. Vispār, cik atceros, ratus pa visu laiku tik dažas reizes iekrāmēju iekš auto. Tā ka par tiem ratiem nevajag tā iespringt.

Link to comment
Share on other sites

Pag, nedomā pirkt 10 gadīgu auto par pēdējiem līdzekļiem, paredzi 10% - 20% no pirkuma summas - škidrumu, filtru, siksnu un problēmu novēršanai, kas izlīdīs pirmo ekspluatācijas mēnešu laikā.


 

 

Vispār, cik atceros, ratus pa visu laiku tik dažas reizes iekrāmēju iekš auto. Tā ka par tiem ratiem nevajag tā iespringt.

Nu pag, katram ir sava pieredze, es piemēram ratus regulāri krāmēju iekšā ārā. 

Link to comment
Share on other sites

 

 

Pag, nedomā pirkt 10 gadīgu auto par pēdējiem līdzekļiem, paredzi 10% - 20% no pirkuma summas - škidrumu, filtru, siksnu un problēmu novēršanai, kas izlīdīs pirmo ekspluatācijas mēnešu laikā.

Nedomāju, tādēļ jau vairāk par 4K tērēt negribu, lai kādi €500 paliek apkopei.

 

 

 

Vispār, cik atceros, ratus pa visu laiku tik dažas reizes iekrāmēju iekš auto. Tā ka par tiem ratiem nevajag tā iespringt.
 

Pie senčiem ratu nebūs, līdz ar to ikreiz jāņem līdzi. Tas pats, ja, piemēram, pēc gada gribēsies aizbraukt uz zoodārzu dzīvniekus parādīt. Un laukos arī citiem sīču nav, tā kā rati būs pastāvīgs pavadonis, ja nu kaut kur brauks.

Link to comment
Share on other sites

atkarigais

No šitiem izvēlētos tautas vāģi (Tu tak sākumā biji kategoriski pret v70, jo esot laiva)

 

 

guess, nesauc citus par muļķiem, ja pats nesaproti par ko vispār ir runa! Topika autors jau uzrakstīja, ka brauks maz un ir arī pieminēts +/- cik, līdz ar to tajā akmenī tas IR iekalts! Ja ģimene pašlaik ar sievas autiņu reāli tik nobraukā, tad līdz ar to pēc jauna iegādes viņi riņkos pa valmieru, lai "atpelnītu" gāzes iekārtu? Vot muļķis, kas muļķis.

 

Labots - atkarigais
Link to comment
Share on other sites

Par volvo v50 varu pateikt. Ka reāli vidējais patēriņš tādam ar D5 dīzeli ir ~6.8 litri. Negribās neko tādu teikt, bet pamaz vietas tādā - priekšā sēdošiem viss ērti +/-, bet ja kāds rumpīgāks draiveris, tad aizmugurē sēdēt neviens vairs nevar normāli - ērti - ja nu kāds bērns vienīgi, vai smalka sieviete. Bagažniekā ar pamaz vietas. BET - to visu vajag pašam redzēt, piedzīvot - izbraukt ar mašīnu, pasēdēt blakus beņķī, pasēdēt aizmugurē, pavirināt bagažnieku

 

Vēl maza piebildīte - pērkot lietotu vāģi - bieži vien 500 atliktie eiriki var būt krietni par īsu.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Pie senčiem ratu nebūs, līdz ar to ikreiz jāņem līdzi. Tas pats, ja, piemēram, pēc gada gribēsies aizbraukt uz zoodārzu dzīvniekus parādīt. Un laukos arī citiem sīču nav, tā kā rati būs pastāvīgs pavadonis, ja nu kaut kur brauks.

Skaidra lieta, ja negrib visu laiku pavadīt četrās sienās, tad rati regulāri vizināsies līdzi. Laukos pie seņčiem iesaku nopirkt citus ratus, kaut vai lietotus, kaut vai nedārgus, kaut vai no manis :) , tas tiešām atvieglo katru braucienu uz laukiem, to es iz savas pieredzes :)


 

 

No šitiem izvēlētos tautas vāģi (Tu tak sākumā biji kategoriski pret v70, jo esot laiva)

Man domāt ka taurana bagāžnieks pārspēj V70, vismaz litru ziņā. V70 ir varen ērti beņķi, gan šoferim, gan pasažierim. Kā tauranā nezinu, bet domāju ka tautasvāģi šajā ziņā arī ir OK. Un jā, V70 ar saviem 4,8 būs riktīga laiva, salīdzinājumā ar turana 4,4m, liekas nieka 40cm starpība, bet pilsētā, tam ir liela nozīme.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Tu tak sākumā biji kategoriski pret v70, jo esot laiva

Aizvien esmu. Nekur V70 kā variantu neesmu minējis. Runa ir par V50.

 

Vēl viens sīkums, ko gribējās, bet, apskatot visu variantu gabarītus, laikam zem 1800 kg pilnas masas ierakstīties nekādi nevaru, nu, lai ceļa nodoklis mazāks. Pat brīnījos, ka V50 pilnā masa ir teju 1900 kg.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Vēl viens sīkums, ko gribējās, bet, apskatot visu variantu gabarītus, laikam zem 1800 kg pilnas masas ierakstīties nekādi nevaru, nu, lai ceļa nodoklis mazāks.

Nu un cik tu ietaupīsi? Tās ir tādas kapeikas uz kopējo auto uzturēšanas fona, kas pat apspriest nav vērts. 

Link to comment
Share on other sites

Nu un cik tu ietaupīsi? Tās ir tādas kapeikas uz kopējo auto uzturēšanas fona, kas pat apspriest nav vērts.

Taisnība, bet sapņot jau nav liegts. :)

Labots - Senteevs
Link to comment
Share on other sites

Nu ja patieshaam neplaano naakotnee paariet uz gaazi,tad tas 1,6fsi ir njemams,fsi ir ekonomiski dzineeji,bet likas ka vinjiem bija probleemas ar motora kjeedeem(paarlec).
Bet nu spriezhot peec taa ka tu jau saac kapeicinju skaitiit nodokljos,tad izskataas ka buusi gaaazinieks tuvaa naakotnee,bet fsi dzineejus paartaisiit uz gaazi ir pa daargo.

Tas volvo ziemaa stabili virs 10 litriem paterees,tourans ap 8.Tas taa lai nebuutu paarsteigumi...

Labots - guess
Link to comment
Share on other sites

Nu nav jau tik traki ar kapeiku skaitīšanu. Tas vairāk bija domāts, lai paskaidrotu izbīli par to, ka V50, kas vismaz neizskatās pēc pārāk lielas mašīnas, tomēr sver savas 2 tonnas.

Link to comment
Share on other sites

Jāskatās arī uz nodokļu izmaksām.

Piemēram - pilnīgi vienādi auto-viens pirmo reizi reģistrēts 2004. gada 31, decembrī, otrs 2005. gada 1. janvārī - mūsu "ideālajā" valstī arī izmaksā dažādi.

Ja taisies auto pirkt KASKO - arī ir riska grupas auto un parastie.

Link to comment
Share on other sites

Gribēju vēl vienu lietu par benzīns/gāze pajautāt. Esmu dzirdējis, lasījis, ka gāze čakarējot dzinēju, respektīvi, tas ātrāk nolietojas.

Ja es, piemēram, izlemtu iegādāties šādu auto http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ford/focusc-max/bddelb.html , es taču varu gāzi nepildīt, nelietot, braukt ar benzīnu un par to gāzes sistēmu nelikties ne zinis, vai ne?

Link to comment
Share on other sites

Varēt jau vari, bet jēga? Dārgāka un illgāka TA ir tikai viens no iemesliem nepirkt auto ar gāzi, ja netaisies to lietot. Ja balons ir zapaskas vietā, tad ko darīsi ja izdomāsi aizbraukt kaut kur tālāk? Riepu bagāžniekā liksi?

Link to comment
Share on other sites

Gribēju vēl vienu lietu par benzīns/gāze pajautāt. Esmu dzirdējis, lasījis, ka gāze čakarējot dzinēju, respektīvi, tas ātrāk nolietojas. Ja es, piemēram, izlemtu iegādāties šādu auto http://www.ss.lv/msg...max/bddelb.html , es taču varu gāzi nepildīt, nelietot, braukt ar benzīnu un par to gāzes sistēmu nelikties ne zinis, vai ne?

 

 

 

Pilnigu hujinu tu esi dzirdejis...

Bet izskatas ka tev isti nemaz minivanu negribas,tikai mazliet lielaaku auto ar padaudzak vietas?

andza kas vainas riepai bagaznieka? Dargaka un ilgaka? ko nu gvelz, apskatei ar gazi maksaja laikam par 3eir dargak,dizelim TA maksa dargak iziet nekaa auto ar gazi :D ,aiznjem par 1minuti ilgak apskates laikaa

 

 

Tie volvo v50 jau ietiplibas zinja ir tik pat lieli kaa normali hecbeki, tas fords ja nav nojaats ir ok bet nu prasts bezgala kaa jau visi fordi. (+ tas nobraukums offic nav taads kaads tur ir rakstis,gazi liek ar iemeslu un tas ir braukt DAAAUDZ)

Labots - kmna
Link to comment
Share on other sites

Nu būtībā pilnas auzas tad sanāk.

Dīzeli īsti nevajag, jo nav tik lielu attālumu. Gāze draņķīga. Un benzīnam nav piedāvājuma praktiski nekāda.

Jāpārvācās dzīvot pie vecākiem un problēma atrisināta :D


 

 

tas nobraukums offic nav taads kaads tur ir rakstis,gazi liek ar iemeslu un tas ir braukt DAAAUDZ

Nobraukumam, protams, neticu. Ja nav rakstīti vismaz 250k, tad ir skaidrs, ka kruķīts. 


 

 

Bet izskatas ka tev isti nemaz minivanu negribas,tikai mazliet lielaaku auto ar padaudzak vietas?
 

Nu ja, bet Ford Focus C-Max jau arī īsti nav minivens. Tik īss, bet augsts hečbeks.

Link to comment
Share on other sites

Mans ieteikums ir šāds.

 

- skaties kādu minivenu bendzīnu ar lielu motoru un liec virsū gāzi pats.

 

Crysleri ir patīkami kā miniveni, tiesa, mīl rūsēt gan :)


Piemēram  -

 

http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/chrysler/town-country/anldk.html

 

sanāk, ko gāzi uzstādīt un vēl tekošos remontus paveikt.

 

Bagažniekā var Govi noparkot :)

Link to comment
Share on other sites

Nu, bet kam man gāzi, ja gadā tik maz braucu? Mašīna ātrāk sapūs, nekā es balonu atpelnīšu.

Link to comment
Share on other sites

Nu tad neliec. Un brauc ar bendzīnu 3.8 :>

 

Tava problēma, ka mazmotori, kurus tu vēlies patēriņa ziņā, nav tik ietilpīgi.

Un otrādāk

 

 

Varbūt vienkārši izdevīgāk braukšanai noīrēt taksi? :>

Link to comment
Share on other sites

Nu ko tad ņemies, ņem kādu dīzeli un miers... Ja normāls autiņš, ar piešķilšanu ziemā nebūs problēmu un tas arī vienīgais par ko būtu jāuztraucas, nevis jāpiš katru centu tur, kur tu viņu nevari izp...

http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/volkswagen/touran/acflx.html Smuks braucamais ar visām riepām i ziemai i vasarai...]

Vari arī tēmēt uz kādu B5 passātu... Čomam tāds verķis ir jau ilgus gadus, brauc katru dienu ~120km, rij 5-6L/100 bez diršanas, šogad tehnisko izgāja bez remontiem (tika pieķīlēts uz pagājušā gada skati) Ietilpība - ratiem pietiks atliektiem galiem.

Labots - Edzhua
Link to comment
Share on other sites

Ja bija clio,tad peerkat megani universali ar 1.5 dizeli un miers maajaas...mosh veelaak veel kaads pasazhieris uzradiisies un tad jau domaasi par minivenu.

Ja tomeer nobriesti Touranam,tad Edzhua Tourans ir kudi sakariigaaks par to tavu fsi bendziinu,vismaz jau reeaals klimats un seedeklju apsilde :)

 

Labots - guess
Link to comment
Share on other sites

Nja, rīt tieši sāk plānoties Forda apskate Jelgavā.

Tad pie reizes varētu arī Touranu apskatīt. Paldies par ieteikumu.

Link to comment
Share on other sites

Gāzei nav ne vainas, ja pildās pareizajos tankos. Ar universāļiem tiešām tā problēma - vairums dīzeļi, benzīniem izvēle maza. Gāze ir way to go, bet jāliek uzreiz tikko nopērk auto, ja vien nedomā pēc gada to auto pārdot.

Link to comment
Share on other sites

Nu man pašam Galaxys. Ir OK, jo ģimene liela + bērnam rati, visam vietas pietiek.

Man ļoti patīk, ka beņķi ir pa vienam ieliekami/izņemami, t.i. ir iespējamas 2 līdz 7 sēdvietas. Ar 7 krēsliem bagāžnieks praktiski minimāls, bet arī tad var ielikt rezerves riteni un izjauktus bērnu ratiņus. Nu jā, 2.0 benzīns ir samērā ēdelīgs un slābans uz to pasmago bundžu.

Par gabarītiem - pašam pierasts, bet kādu laiku atpakaļ māsai iedevu izbraukt (braukusi maz, 1 g tiesības), teicās esot normāli.

- paaugsts maziem bērniem/veciem cilvēkiem, paskaļš.

Link to comment
Share on other sites

Precizējums, tos kurus pārpircēji ieved pie mums, jo mērķauditorija arī izvēlas dīzeļus. Jaunu universāļu piedāvājumā benzīnu izvēle ir pat vēl lielāka nekā dīzeļiem, jo tie ir par 1-3k lētāki. 

 

vairums dīzeļi, benzīniem izvēle maza
Link to comment
Share on other sites

Nav ne vainas dīzeļiem, brauc ar tiem droši vien kādi 70-80% iedzīvotāji un nekāda vaina. Nevajag uzburt dīzeļ drāmu, ir neveiksmīgi modeļi (tāpat kā benžai), bet lielākoties autiņš sapūs, bet dīzelis vēl ies, it īpaši tautasvāgena dīzeļi...


 

 

Gāzei nav ne vainas, ja pildās pareizajos tankos.

A man ne pārāk patīk, ka jāpildas katru nedēļu un rezerves ritenis mētājas pa bagāžnieku, liekas sīkumi, bet kaitina.

Link to comment
Share on other sites

Nočekoju viena interesējošā C-Max datus un uzdūros uz ko sev nesaprotamu skates datos.

 

"Neatbilstoši motora apgriezieni. Dūmainības pārbaude nav veikta pilnā apjomā."
 
Nākamajā dienā skate ieta otrreiz un palikusi vien nenozīmīga eļļas noplūde, kā arī dūmainības koeficients 3.
Ko tas koeficients nozīmē?
 
Lieki piebilst, ka 2013. gadā noskrējiens ir 378 000, bet šogad vairs tikai 249 000
Labots - Senteevs
Link to comment
Share on other sites

Nu nekas domaajams labs tur nav,kkas gljuchii un varianti vairaaki...Parasti avaarijas rezhiimaa sleedzoties iekshaa apgriezienus necelj un vairaak par 3,5 nedabuusi,kas arii visdriizaak ir noticis tieshi apskates laikaa.Tik pat labi vinsh vareeja peec 30 minuuteem braukt otro reizi un iziet.
Tas c-max bija diizelis?

Link to comment
Share on other sites

Pats braucu ar Touranu 2.0TDI - ratus varēja ielikt arī s60 bagāžniekā, bet nepatika bērna ievietošanas/izņemšanas process sēdeklītī- zemu, maz vietas, nevar īsti redzēt vai bērns jau nav ar galvu griestos...

 

Patīk ka Touranam ir augsti griesti, daudz kabatu, viegli izravēt sēdekļus, augstāka sēdpozīcija.

Daļiņu filtru izravēju pa 260 EUR, galvas blīves maiņa 500 EUR, nākamais droši vien būs divmasu spararats/sajūgs un zobsiksnas maiņa :)

 

Pērkot VW ar VIN iesaku piekāpt pie dīlera - parasti bez maksas paskatās vēsturē un, ja apkopes veiktas pie dīlera, var uzzināt daudz ko ļoti noderīgu ;)

 

Pirms pirkām Touranu skatijāmies Corolla Verso, arī likās labs aparāts...

Link to comment
Share on other sites

 

 

Tas c-max bija diizelis?

Jā, C-MAX dīzelis. 1,6.

 

 

 

Pērkot VW ar VIN iesaku piekāpt pie dīlera

Šis pasākums der arī gadījumā, ja mašīna ir "tikko no Vācijas"? 

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share


×
×
  • Izveidot jaunu...