Jump to content

Ģimenes minivena iegāde (pirmais auto)


Senteevs
 Share

Recommended Posts

 

 

A man ne pārāk patīk, ka jāpildas katru nedēļu un rezerves ritenis mētājas pa bagāžnieku, liekas sīkumi, bet kaitina.

 

Astoņu gadu laikā kopš braucu ar konkrēto auto nav bijusi nepieciešamība pēc rezerves riteņa. (arī pēdējos divus ar pus gadus, kopš rezerves riteni nevadāju līdzi) 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 193
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Senteevs

    44

  • Mezavecis

    14

  • androidz

    26

  • guess

    12

Top Posters In This Topic

Posted Images

Es par to konkŗeto c-maxu vairs neinteresētos.

 

Gāzei nav ne vainas. Nekas tur vairāk nebojājas. Par kaut kādām papildus eļļošanām paši gāzes servisi smejās, jo papildus peļņa laba.

Gāzi nelietot nevarēsi, t.i. vismaz skatē vajadzēs. Ja jau baigi bail, vari ņemt nost, aizbraukt uz CSDD pārreģistrēt, ka gāze vairs nav.

Ar rezerves riteni jau bieži ir tā, ka tad, kad to vajag, tas ir tukšs, citiem kam pieskrūvēts ar kādu oriģinālo skrūvi, tā izrādās smagi ierūsējusi, un jēga nekāda. Tāpēc arī ārzemēs jau standratā ieliek putu baloniņu, un miers.

Link to comment
Share on other sites

c-max toch nevajag njemt,jo var buut ieberziens un beediigaakajaa variantaa augstpiediena suuknis (kgan reaalaak zemspiediena),bet var jau buut taads siikums ,kaa degvielas filtrs pamatiigi aizstāstiies,bet nav ko tur ziileet.

ju,kursh ta gaazes kantoris smejas par elloshanu?Tieshi deelj taa ka elloshanas nebija luuza vaarsti un veel visaadi briinumi notikaas...sadegot bendziinam ir zemaaka temperatuura,bet gaazei ir kudi augstaaaka deelj kaa arii probleemas rodas,bet pateicoties elloshanai taa starpiiba vairs nav tik liela.

Link to comment
Share on other sites

dažiem specifiskiem hondas un mazdas motoriem tik tā vārstu izdegšanas problēma pastāv.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Pats braucu ar Touranu 2.0TDI - ratus varēja ielikt arī s60 bagāžniekā

Nu un kā sajūtas pārsēžotas no S60 uz touranu - kā beņķi tauranā salīdzinājumā ar Volvo, vai ir sajūta, ka bagāžnieks 2x lielāks?

Link to comment
Share on other sites

Atjautības uzdevums.

 

Sludinājums ievietots 11.09., mašīnas īpašnieks ir mainījies 15.09., bet šodien (18.09.) mašīna aizvien ir pārdošanā (tā saka sludinājuma ievietotājs).

 

Kas par fišku? 

Link to comment
Share on other sites

 

 

Astoņu gadu laikā kopš braucu ar konkrēto auto nav bijusi nepieciešamība pēc rezerves riteņa

Vājš arguments, man ir bijis tā ka vienu vasaru 4as (četras) reizes pārdūru riepu, pēdējo gadu laikā gan tpfu tpfu viss OK. 

Link to comment
Share on other sites

 

 

Sludinājums ievietots 11.09., mašīnas īpašnieks ir mainījies 15.09., bet šodien (18.09.) mašīna aizvien ir pārdošanā (tā saka sludinājuma ievietotājs).

 

Nu ko tur zīlēt? 11. ir cetrutdiena, 15. ir pirmdiena. Nu īpašnieks-sludinājuma ievietotājs dabuja vāģi kaut kad - no plača, no treiļa - whateva. Juridsika persona nokārtoja visu - iedeva lapiņu ar kuru viņš vienpersoniski var aizbraukt uz CSDD un reģistrēt vāģi uz sava vārda. Viņam bija slinkums piektdien triekties uz CSDD, tāpēc viņš to izdarija pirmdien. Bet tā kā vāģis jau bija viņa īpašumā tad sludeklis ar ielikts jau laicīgi. Pieņemu ka jēga tāda, ka viņš tur grib uzvārīties bikīt uz šo procedūru.

 

Tīra spekulācija no manas puses, bet ja tev patīk prātot par scenārijiem - tāds tas varētu būt.

Link to comment
Share on other sites

Droši vien ja dotos ārpus LV, tad iemestu bagāžniekā, bet ikdienas mānīgajai drošības sajūtai vadāju putu baloniņu :)

Link to comment
Share on other sites

No 11/11/2013 5 īpašnieki

15.09.2014 - Īpašnieka maiņa

11.11.2013 - Īpašnieka maiņa

24.10.2011 - Īpašnieka maiņa

10.10.2007 - Īpašnieka maiņa

10.02.2007 - Pirmā reģistrācija Latvijā

 

Kaut kā īsti tava versija nevarētu būt, jo mašīna Latvijā ir no 2007. gada.

Link to comment
Share on other sites

Ā....Nu nepiesārņo savu galvu ar štruntiem... nevajag tev tādu...

 

Zin, tu vispār ieplāno, ka vāģi var sanākt diezgan ilgi meklēt...

Lai arī šeit netika pieminēts, noteikti vari iečekot arī kādu Škodiņu.

Ja par apskati, tad (pa priekšu CSDD iegūglē) un varbūt savai apskates listei pievieno kaut ko šādu

 

Vismaz no alfamotors, kaut gan tas ar nav nekāds rādītājs, bet lielāka uzticamība odometram.

Labots - MaurI
Link to comment
Share on other sites

Vēl jāizvairās no numuru slēpējiem, kam arī noteikti ir kaut kas aiz ādas. 

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Arī daļa auto salonu groza odometrus lietotiem / mazlietotiem auto. Par Karlo motors dzirdēts.

Labots - Damn
Link to comment
Share on other sites

 

 

Vēl jāizvairās no numuru slēpējiem, kam arī noteikti ir kaut kas aiz ādas.
Piekrītu, bet vajag vismaz piezvanīt vai uzrakstīt mailu ar jautājumu - sakiet, kāds numurs - ja nedod vai izrunājas, tad sūti nah.

Manējai, ko nopirku, arī sludinājumā nevienā bildē numurs nebija redzams - nebija aizkrāsots, vienkārši rakursi piemeklēti. Nepaslinkoju, uzrakstīju, nopirku...

Link to comment
Share on other sites

Starp citu, var mēģināt arī sērfot specializētos forumus, kur foruma biedri tirgo savus auto - piemēram volvo klubā, bija daži cilvēki, kas sīki apraksta visu auto dzīvi no iegādes brīžā un ja tādu liek tirgot vismaz ir kāda info, par to kas ar viņu ir izveikts pēdējo gadu laikā, vismaz kāda neliela garantija... Bet tas der, ja nav steigas ar iegādi.

Link to comment
Share on other sites

Vai vismaz forumos var apjautāties, vai kādam ir kas zināms par konkrēto. Ar populārajām markām, protams, iespēja mazāka, bet tām pašām alfām :) forumā šad tad cilvēki spēj nokomentēt, ka ir kaut kādas grūti piefiksējamas problēmas. Tomēr turpat arī mehi apgrozās, un, ja ieliksi, ka interesējies par konkrētu auto, pateiks, uz ko skatīties un kam pievērst uzmanību.

Link to comment
Share on other sites

Nu kā piemērs, tas ir tikai piemērs, autoram neder jo ir V70 (liela laiva) un jau ir pārdots:

Biedrs apraksta vēsturi: http://www.volvoklubs.lv/e107_plugins/forum/forum_viewtopic.php?251732795

 

Un pārdot: http://www.volvoklubs.lv/e107_plugins/forum/forum_viewtopic.php?251684462.585

 

Bļin, man kā turbobenžas cienītājam až ieinteresēja.

Labots - androidz
Link to comment
Share on other sites

Kungi (un varbūt arī dāmas).

Saku lielu paldies par ieteikumiem.

Šodien kļuvu par lepnu Ford Focus C-Max 1.6 TDCi īpašnieku. Dīzelis gan, bet, ņemot vērā slikto benzīnnieku piedāvājumu, īsti variantu nebija.

 

Iegādājos auto Cēsīs SIA "Sars Auto". Vīri atsaucīgi un arī vienīgais placis, kur varēja gan pastāstīt, gan visu parādīt, kā arī mašīna bija normālā stāvoklī. Citos aķi sausi, dīzeļa nav, lampas nedeg utt. Vienā pat mašīnas vaļā un placī neviena nav. Bija jāgaida 10 min kamēr atbrauc. Katrā ziņā, par apkalpošanu un paskaidrošanu biju sajūsmā.

 

Pēc testa brauciena aizdzinu uz vietējo servisu pie CSDD, kur arī 2 vīri katrs pa €5 viens uztaisīja diagnostiku elektronikai, cits paskaidroja, kam jāpievērš uzmanība. Papildus autoservisā "Apse" cits pa piecīti apskatīja ritošo daļu un atzina par labu esam.

 

Tālāk jau skate un to izgājām bez neviena aizrādījuma. Vienīgais, ko servisa vīri pamanīja ir, ka kondicionieris nestrādā. Pārbaudīja un teica, ka jāuzpilda. To rīt arī izdarīšu.

 

Visādā ziņā esmu sajūsmā par savu €3500 mašīnu, ko beigās dabūju pa €3350 + reģistrācija un skate.

 

Ja vēlaties novērtēt, lūk, daži attēli: http://1drv.ms/1AThRZa

 

Pieņemu apsveikumus un kritiku :D

Labots - Senteevs
Link to comment
Share on other sites

mu apsveicu. cerams ka vaina būs tikai freonā, bet ja būs kāds caurums trubās vai radiatorā - tad būs dārgāk ....to tev uzpildot pateiks tur spiedienu vai netur...parasti agresīvo sāļu dēļ izbeidzas alumīnija trubiņas vai radiators...kompresori paši retāk izbeidzas...ja tikai freona vaina vai tas lēni pazūd - veiksme :)


bet nu vasara galā, kondišku varēsi ja nu kas nākoš sezon ķīlēt.

Link to comment
Share on other sites

Pārbaudīja spiedienu. It kā bija, līdz ar to ceru, ka būs pa lēto :)

Link to comment
Share on other sites

Vienīgais, ko servisa vīri pamanīja ir, ka kondicionieris nestrādā. Pārbaudīja un teica, ka jāuzpilda. To rīt arī izdarīšu.

Nenožņaudzies par kondiķa diagnostiku, ja nu radiators caurs.

Nebaidu, tikai saku. Uzpildi gan tagad, lai paskatītos kā darbojas, kamēr vēl silts. 

Labots - Pirkss
Link to comment
Share on other sites

Nenožņaugšos, nenožņaugšos. Un, kā jau teicu, rīt braukšu čekot.

Link to comment
Share on other sites

Tourans protams sexiigaaks,bet nu shim atkal cena pievilciigaaka...

Taisi laiciigi apkopes,neleij kreiso diizeli un autinsh kalpos godam.

P.S. un galvenais neseenjo ar diizeli,lai neaizaug ciet... :) 

Link to comment
Share on other sites

Sēņošana nesanāks, jo man patīk turbīnas darbība līdz ar 2k apgriezienu sasniegšanu :D

Link to comment
Share on other sites

Labs tēmas noslēgums, kur arī kaut kas tika galu galā nopirkts :)

  • Patīk 3
Link to comment
Share on other sites

Mani apsveikumi. Pats esmu Ford Cmax 1.6 2008 gada īpšnieks un arī es esmu stāvā sajūsmā. Man gan ir Titanium versija ar priekšējā stikla un logu škidruma apsildi, kas ziemā ļoti noder :) . Ieteiktu arī uzreiz pārliecināties par DPF filtra stāvokli.

Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss

 

 

turbīnas darbība līdz ar 2k apgriezienu sasniegšanu

 

Turbīna iegriežas jau pie 1500 rpm. Tas, ka nedzidri, nenozīmē, ka nekas nekust. 


 

 

Ieteiktu arī uzreiz pārliecināties par DPF filtra stāvokli

 

Kad filtrs bezdievīgi aizaug un iestājas p***ec, iedegas dzinēja oranžā lampa panelī. Zināms aizauguma % ir normāli, ik pa kādiem 300...400 km der izbraukt uz trases ar siltu dzinēju, lai to kvēpu šis izdedzina. Man dedzina braucot jau ar 1700...1800 rpm. Var tikai redzēt, ka nedaudz pieaug patēriņš. Citi saka, ka smird un dzinējs kļūst skaļāks, neesmu to novērojis.

 

Eļļu gan šiem dzinējiem jālej atbilstošu ar piezīmi, ka paredzēta DPF.

Link to comment
Share on other sites

Starp citu, kādas atsauksmes par Krown.lv pretrūsas apstrādi?

Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss

 

 

Krown.lv

 

Lasīts, ka lohatrons naudas kāšanai. Publika iesaka Movil un atrabotku sapūst.

 

Bet tāpat nopūs kam jānopūst.

Link to comment
Share on other sites

Kura gada c-max?Man jau liekas ,ka konkreeti shim tas siiko dalinju filtrs nemaz nav...

Labots - guess
Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss

Pret rūsu pats parasti sapūšu vienkārši ar atrobotku - norauj spārnos apšuvumu cik nu var, sliekšņos sapūš pa tiem korķu caurumiem, ja nav slinkums var arī durvīs un pakaļas vākā iepūst. Pašus sliekšņus no apakšas nosmērēju ar velns zina kādu melnu ķēpu, kurai sastāvā ir ta ne smiltis, ta ne gumijas skaidas.

 

Teorētiski šo vajadzētu izpildīt arī pavasarī pēc pamatīgas auto nomazgāšanas arī no apakšas.

Link to comment
Share on other sites

2004. gada C-Max. Kad mašīna bija uz pacēlāja, es it kā mēģināju to filtru ieraudzīt, bet manīju vien taisnu izpūtēja trubu. Tiešām, varbūt, šim modelim tā filtra nemaz nav. Es par to tikai priecātos.

Link to comment
Share on other sites

Ja skatās uz tā gada opeļiem tad kvēpu filtrs bija opcija. Tā kā var arī nebūt.

Ja dikti gribi, vari ofic dīlerim paprasīt, par daždesmit € pēc VIN numura noskaidros precīzi.

Link to comment
Share on other sites

Runājot par to kvēpfiltru: Manai 2006.g Zafīrai šovasar to izņēma, protams arī datoru pārprogrammēja. Pēc "operācijas" degvielas patēriņš samazinājās uz kādiem 0,5 l/100km un tehnisko skati iziet nebija nekādu sarežģījumu.

post-78751-0-85229300-1411120401_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Pieļauju, ka tava gada Zefīrs vēl neiekļaujas kategorijā, kad visiem auto tāds filtrs bija rūpnieciski iestrādās bez izvēles iespējām.

Kaut ko pa miglu atceros, ka DPF īpašniekiem dūmainība nedrīkst pārsniegt ~0.2, kur bez filtra iekļauties ir ļoti problemātiski.

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share


×
×
  • Izveidot jaunu...