Damn Septembris 18, 2014 Share Septembris 18, 2014 A man ne pārāk patīk, ka jāpildas katru nedēļu un rezerves ritenis mētājas pa bagāžnieku, liekas sīkumi, bet kaitina. Astoņu gadu laikā kopš braucu ar konkrēto auto nav bijusi nepieciešamība pēc rezerves riteņa. (arī pēdējos divus ar pus gadus, kopš rezerves riteni nevadāju līdzi) Link to comment Share on other sites More sharing options...
ju Septembris 18, 2014 Share Septembris 18, 2014 Es par to konkŗeto c-maxu vairs neinteresētos. Gāzei nav ne vainas. Nekas tur vairāk nebojājas. Par kaut kādām papildus eļļošanām paši gāzes servisi smejās, jo papildus peļņa laba. Gāzi nelietot nevarēsi, t.i. vismaz skatē vajadzēs. Ja jau baigi bail, vari ņemt nost, aizbraukt uz CSDD pārreģistrēt, ka gāze vairs nav. Ar rezerves riteni jau bieži ir tā, ka tad, kad to vajag, tas ir tukšs, citiem kam pieskrūvēts ar kādu oriģinālo skrūvi, tā izrādās smagi ierūsējusi, un jēga nekāda. Tāpēc arī ārzemēs jau standratā ieliek putu baloniņu, un miers. Link to comment Share on other sites More sharing options...
guess Septembris 18, 2014 Share Septembris 18, 2014 c-max toch nevajag njemt,jo var buut ieberziens un beediigaakajaa variantaa augstpiediena suuknis (kgan reaalaak zemspiediena),bet var jau buut taads siikums ,kaa degvielas filtrs pamatiigi aizstāstiies,bet nav ko tur ziileet.ju,kursh ta gaazes kantoris smejas par elloshanu?Tieshi deelj taa ka elloshanas nebija luuza vaarsti un veel visaadi briinumi notikaas...sadegot bendziinam ir zemaaka temperatuura,bet gaazei ir kudi augstaaaka deelj kaa arii probleemas rodas,bet pateicoties elloshanai taa starpiiba vairs nav tik liela. Link to comment Share on other sites More sharing options...
e = d Septembris 18, 2014 Share Septembris 18, 2014 dažiem specifiskiem hondas un mazdas motoriem tik tā vārstu izdegšanas problēma pastāv. Link to comment Share on other sites More sharing options...
androidz Septembris 18, 2014 Share Septembris 18, 2014 Pats braucu ar Touranu 2.0TDI - ratus varēja ielikt arī s60 bagāžniekā Nu un kā sajūtas pārsēžotas no S60 uz touranu - kā beņķi tauranā salīdzinājumā ar Volvo, vai ir sajūta, ka bagāžnieks 2x lielāks? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Senteevs Septembris 18, 2014 Author Share Septembris 18, 2014 Atjautības uzdevums. Sludinājums ievietots 11.09., mašīnas īpašnieks ir mainījies 15.09., bet šodien (18.09.) mašīna aizvien ir pārdošanā (tā saka sludinājuma ievietotājs). Kas par fišku? Link to comment Share on other sites More sharing options...
androidz Septembris 18, 2014 Share Septembris 18, 2014 Astoņu gadu laikā kopš braucu ar konkrēto auto nav bijusi nepieciešamība pēc rezerves riteņa Vājš arguments, man ir bijis tā ka vienu vasaru 4as (četras) reizes pārdūru riepu, pēdējo gadu laikā gan tpfu tpfu viss OK. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MaurI Septembris 18, 2014 Share Septembris 18, 2014 Sludinājums ievietots 11.09., mašīnas īpašnieks ir mainījies 15.09., bet šodien (18.09.) mašīna aizvien ir pārdošanā (tā saka sludinājuma ievietotājs). Nu ko tur zīlēt? 11. ir cetrutdiena, 15. ir pirmdiena. Nu īpašnieks-sludinājuma ievietotājs dabuja vāģi kaut kad - no plača, no treiļa - whateva. Juridsika persona nokārtoja visu - iedeva lapiņu ar kuru viņš vienpersoniski var aizbraukt uz CSDD un reģistrēt vāģi uz sava vārda. Viņam bija slinkums piektdien triekties uz CSDD, tāpēc viņš to izdarija pirmdien. Bet tā kā vāģis jau bija viņa īpašumā tad sludeklis ar ielikts jau laicīgi. Pieņemu ka jēga tāda, ka viņš tur grib uzvārīties bikīt uz šo procedūru. Tīra spekulācija no manas puses, bet ja tev patīk prātot par scenārijiem - tāds tas varētu būt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Damn Septembris 18, 2014 Share Septembris 18, 2014 Droši vien ja dotos ārpus LV, tad iemestu bagāžniekā, bet ikdienas mānīgajai drošības sajūtai vadāju putu baloniņu Link to comment Share on other sites More sharing options...
Senteevs Septembris 18, 2014 Author Share Septembris 18, 2014 No 11/11/2013 5 īpašnieki 15.09.2014 - Īpašnieka maiņa 11.11.2013 - Īpašnieka maiņa 24.10.2011 - Īpašnieka maiņa 10.10.2007 - Īpašnieka maiņa 10.02.2007 - Pirmā reģistrācija Latvijā Kaut kā īsti tava versija nevarētu būt, jo mašīna Latvijā ir no 2007. gada. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MaurI Septembris 18, 2014 Share Septembris 18, 2014 (labots) Ā....Nu nepiesārņo savu galvu ar štruntiem... nevajag tev tādu... Zin, tu vispār ieplāno, ka vāģi var sanākt diezgan ilgi meklēt... Lai arī šeit netika pieminēts, noteikti vari iečekot arī kādu Škodiņu. Ja par apskati, tad (pa priekšu CSDD iegūglē) un varbūt savai apskates listei pievieno kaut ko šādu Vismaz no alfamotors, kaut gan tas ar nav nekāds rādītājs, bet lielāka uzticamība odometram. Labots Septembris 18, 2014 - MaurI Link to comment Share on other sites More sharing options...
androidz Septembris 18, 2014 Share Septembris 18, 2014 Es arī no tāda izvairītos, nav jau vienīgais auto uz pasaules. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mezavecis Septembris 18, 2014 Share Septembris 18, 2014 Vēl jāizvairās no numuru slēpējiem, kam arī noteikti ir kaut kas aiz ādas. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Damn Septembris 18, 2014 Share Septembris 18, 2014 (labots) Arī daļa auto salonu groza odometrus lietotiem / mazlietotiem auto. Par Karlo motors dzirdēts. Labots Septembris 18, 2014 - Damn Link to comment Share on other sites More sharing options...
versatile Septembris 18, 2014 Share Septembris 18, 2014 Vēl jāizvairās no numuru slēpējiem, kam arī noteikti ir kaut kas aiz ādas. Piekrītu, bet vajag vismaz piezvanīt vai uzrakstīt mailu ar jautājumu - sakiet, kāds numurs - ja nedod vai izrunājas, tad sūti nah.Manējai, ko nopirku, arī sludinājumā nevienā bildē numurs nebija redzams - nebija aizkrāsots, vienkārši rakursi piemeklēti. Nepaslinkoju, uzrakstīju, nopirku... Link to comment Share on other sites More sharing options...
androidz Septembris 18, 2014 Share Septembris 18, 2014 Starp citu, var mēģināt arī sērfot specializētos forumus, kur foruma biedri tirgo savus auto - piemēram volvo klubā, bija daži cilvēki, kas sīki apraksta visu auto dzīvi no iegādes brīžā un ja tādu liek tirgot vismaz ir kāda info, par to kas ar viņu ir izveikts pēdējo gadu laikā, vismaz kāda neliela garantija... Bet tas der, ja nav steigas ar iegādi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
versatile Septembris 18, 2014 Share Septembris 18, 2014 Vai vismaz forumos var apjautāties, vai kādam ir kas zināms par konkrēto. Ar populārajām markām, protams, iespēja mazāka, bet tām pašām alfām forumā šad tad cilvēki spēj nokomentēt, ka ir kaut kādas grūti piefiksējamas problēmas. Tomēr turpat arī mehi apgrozās, un, ja ieliksi, ka interesējies par konkrētu auto, pateiks, uz ko skatīties un kam pievērst uzmanību. Link to comment Share on other sites More sharing options...
androidz Septembris 18, 2014 Share Septembris 18, 2014 (labots) Nu kā piemērs, tas ir tikai piemērs, autoram neder jo ir V70 (liela laiva) un jau ir pārdots: Biedrs apraksta vēsturi: http://www.volvoklubs.lv/e107_plugins/forum/forum_viewtopic.php?251732795 Un pārdot: http://www.volvoklubs.lv/e107_plugins/forum/forum_viewtopic.php?251684462.585 Bļin, man kā turbobenžas cienītājam až ieinteresēja. Labots Septembris 18, 2014 - androidz Link to comment Share on other sites More sharing options...
Senteevs Septembris 18, 2014 Author Share Septembris 18, 2014 (labots) Kungi (un varbūt arī dāmas). Saku lielu paldies par ieteikumiem. Šodien kļuvu par lepnu Ford Focus C-Max 1.6 TDCi īpašnieku. Dīzelis gan, bet, ņemot vērā slikto benzīnnieku piedāvājumu, īsti variantu nebija. Iegādājos auto Cēsīs SIA "Sars Auto". Vīri atsaucīgi un arī vienīgais placis, kur varēja gan pastāstīt, gan visu parādīt, kā arī mašīna bija normālā stāvoklī. Citos aķi sausi, dīzeļa nav, lampas nedeg utt. Vienā pat mašīnas vaļā un placī neviena nav. Bija jāgaida 10 min kamēr atbrauc. Katrā ziņā, par apkalpošanu un paskaidrošanu biju sajūsmā. Pēc testa brauciena aizdzinu uz vietējo servisu pie CSDD, kur arī 2 vīri katrs pa €5 viens uztaisīja diagnostiku elektronikai, cits paskaidroja, kam jāpievērš uzmanība. Papildus autoservisā "Apse" cits pa piecīti apskatīja ritošo daļu un atzina par labu esam. Tālāk jau skate un to izgājām bez neviena aizrādījuma. Vienīgais, ko servisa vīri pamanīja ir, ka kondicionieris nestrādā. Pārbaudīja un teica, ka jāuzpilda. To rīt arī izdarīšu. Visādā ziņā esmu sajūsmā par savu €3500 mašīnu, ko beigās dabūju pa €3350 + reģistrācija un skate. Ja vēlaties novērtēt, lūk, daži attēli: http://1drv.ms/1AThRZa Pieņemu apsveikumus un kritiku Labots Septembris 18, 2014 - Senteevs Link to comment Share on other sites More sharing options...
osscar Septembris 18, 2014 Share Septembris 18, 2014 mu apsveicu. cerams ka vaina būs tikai freonā, bet ja būs kāds caurums trubās vai radiatorā - tad būs dārgāk ....to tev uzpildot pateiks tur spiedienu vai netur...parasti agresīvo sāļu dēļ izbeidzas alumīnija trubiņas vai radiators...kompresori paši retāk izbeidzas...ja tikai freona vaina vai tas lēni pazūd - veiksme bet nu vasara galā, kondišku varēsi ja nu kas nākoš sezon ķīlēt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Senteevs Septembris 18, 2014 Author Share Septembris 18, 2014 Pārbaudīja spiedienu. It kā bija, līdz ar to ceru, ka būs pa lēto Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pirkss Septembris 18, 2014 Share Septembris 18, 2014 (labots) Vienīgais, ko servisa vīri pamanīja ir, ka kondicionieris nestrādā. Pārbaudīja un teica, ka jāuzpilda. To rīt arī izdarīšu. Nenožņaudzies par kondiķa diagnostiku, ja nu radiators caurs. Nebaidu, tikai saku. Uzpildi gan tagad, lai paskatītos kā darbojas, kamēr vēl silts. Labots Septembris 18, 2014 - Pirkss Link to comment Share on other sites More sharing options...
Senteevs Septembris 18, 2014 Author Share Septembris 18, 2014 Nenožņaugšos, nenožņaugšos. Un, kā jau teicu, rīt braukšu čekot. Link to comment Share on other sites More sharing options...
guess Septembris 18, 2014 Share Septembris 18, 2014 Tourans protams sexiigaaks,bet nu shim atkal cena pievilciigaaka... Taisi laiciigi apkopes,neleij kreiso diizeli un autinsh kalpos godam.P.S. un galvenais neseenjo ar diizeli,lai neaizaug ciet... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Senteevs Septembris 18, 2014 Author Share Septembris 18, 2014 Sēņošana nesanāks, jo man patīk turbīnas darbība līdz ar 2k apgriezienu sasniegšanu Link to comment Share on other sites More sharing options...
androidz Septembris 18, 2014 Share Septembris 18, 2014 Kongratulācijas. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mezavecis Septembris 18, 2014 Share Septembris 18, 2014 Labs tēmas noslēgums, kur arī kaut kas tika galu galā nopirkts 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
sin Septembris 19, 2014 Share Septembris 19, 2014 Mani apsveikumi. Pats esmu Ford Cmax 1.6 2008 gada īpšnieks un arī es esmu stāvā sajūsmā. Man gan ir Titanium versija ar priekšējā stikla un logu škidruma apsildi, kas ziemā ļoti noder . Ieteiktu arī uzreiz pārliecināties par DPF filtra stāvokli. Link to comment Share on other sites More sharing options...
androidz Septembris 19, 2014 Share Septembris 19, 2014 C-Max gabarītu/ietilpības ziņā ir līdzīgs Zafīrai vai tomēr tuvāks Merivai? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Žaks Noriss Septembris 19, 2014 Share Septembris 19, 2014 turbīnas darbība līdz ar 2k apgriezienu sasniegšanu Turbīna iegriežas jau pie 1500 rpm. Tas, ka nedzidri, nenozīmē, ka nekas nekust. Ieteiktu arī uzreiz pārliecināties par DPF filtra stāvokli Kad filtrs bezdievīgi aizaug un iestājas p***ec, iedegas dzinēja oranžā lampa panelī. Zināms aizauguma % ir normāli, ik pa kādiem 300...400 km der izbraukt uz trases ar siltu dzinēju, lai to kvēpu šis izdedzina. Man dedzina braucot jau ar 1700...1800 rpm. Var tikai redzēt, ka nedaudz pieaug patēriņš. Citi saka, ka smird un dzinējs kļūst skaļāks, neesmu to novērojis. Eļļu gan šiem dzinējiem jālej atbilstošu ar piezīmi, ka paredzēta DPF. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Senteevs Septembris 19, 2014 Author Share Septembris 19, 2014 Starp citu, kādas atsauksmes par Krown.lv pretrūsas apstrādi? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Žaks Noriss Septembris 19, 2014 Share Septembris 19, 2014 Krown.lv Lasīts, ka lohatrons naudas kāšanai. Publika iesaka Movil un atrabotku sapūst. Bet tāpat nopūs kam jānopūst. Link to comment Share on other sites More sharing options...
guess Septembris 19, 2014 Share Septembris 19, 2014 (labots) Kura gada c-max?Man jau liekas ,ka konkreeti shim tas siiko dalinju filtrs nemaz nav... Labots Septembris 19, 2014 - guess Link to comment Share on other sites More sharing options...
Žaks Noriss Septembris 19, 2014 Share Septembris 19, 2014 Pret rūsu pats parasti sapūšu vienkārši ar atrobotku - norauj spārnos apšuvumu cik nu var, sliekšņos sapūš pa tiem korķu caurumiem, ja nav slinkums var arī durvīs un pakaļas vākā iepūst. Pašus sliekšņus no apakšas nosmērēju ar velns zina kādu melnu ķēpu, kurai sastāvā ir ta ne smiltis, ta ne gumijas skaidas. Teorētiski šo vajadzētu izpildīt arī pavasarī pēc pamatīgas auto nomazgāšanas arī no apakšas. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Senteevs Septembris 19, 2014 Author Share Septembris 19, 2014 2004. gada C-Max. Kad mašīna bija uz pacēlāja, es it kā mēģināju to filtru ieraudzīt, bet manīju vien taisnu izpūtēja trubu. Tiešām, varbūt, šim modelim tā filtra nemaz nav. Es par to tikai priecātos. Link to comment Share on other sites More sharing options...
guess Septembris 19, 2014 Share Septembris 19, 2014 Jaameklee infa,bet kkur ap 2005 gadu tas briinums uzradaas un arii peec 2005 gada daudziem vinja nav. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pirkss Septembris 19, 2014 Share Septembris 19, 2014 Ja skatās uz tā gada opeļiem tad kvēpu filtrs bija opcija. Tā kā var arī nebūt. Ja dikti gribi, vari ofic dīlerim paprasīt, par daždesmit € pēc VIN numura noskaidros precīzi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sin Septembris 19, 2014 Share Septembris 19, 2014 Manam cmax DPF filtrs ir pie priekšējā kreisā riteņa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RimaNTSS Septembris 19, 2014 Share Septembris 19, 2014 Runājot par to kvēpfiltru: Manai 2006.g Zafīrai šovasar to izņēma, protams arī datoru pārprogrammēja. Pēc "operācijas" degvielas patēriņš samazinājās uz kādiem 0,5 l/100km un tehnisko skati iziet nebija nekādu sarežģījumu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
_dunduks_ Septembris 19, 2014 Share Septembris 19, 2014 Pieļauju, ka tava gada Zefīrs vēl neiekļaujas kategorijā, kad visiem auto tāds filtrs bija rūpnieciski iestrādās bez izvēles iespējām. Kaut ko pa miglu atceros, ka DPF īpašniekiem dūmainība nedrīkst pārsniegt ~0.2, kur bez filtra iekļauties ir ļoti problemātiski. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu
Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas
Izveidot jaunu kontu
Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!
Reģistrēt jaunu kontuPierakstīties
Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!
Pierakstīties tagad!