Jump to content

Labakais Apvidus Auto lidz 6000eiro?


Recommended Posts

  • Replies 149
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • osscar

    13

  • ivo

    9

  • tolx

    12

  • kmna

    12

Top Posters In This Topic

Ups, nepaskatījos, ka nepieciešams pikaps.

Ford F150? ja iekrīt kāds 2000+ gada, jo jaunāki jau ir virs budžeta.

Labots - Alfijs
Link to comment
Share on other sites

Bruketajs

 

 

Es ņemtu patroli
 

"razdatka" ir šo auto Ahileja papēdis un nolādēto šrotistu maizes avots.

 

 

 

Mitsubishi Outlanderi

Zīmuļu un manageru auto ar "0" bezceļu vai sliktu ceļu spējām un nolāpītu dzinēju gammu...

 

Foresters ir lielisks auto ar prastu uzbūvi, labu pilnpiedziņu un augstu klīrensu, taču... dzinējas nav gluži gāzes variants, jo nav vārstu kompensācijas un vārstu regulēšana ir tāda, kāda ir opozītniekam... Dīzelis Subaram, par spīti slavas dziesmām, izrādījās nekāds.

 

Reāls apvidnieks būtu kāds RAMveidīgais vai kāds no Amerikāņu Fordiem.

Link to comment
Share on other sites

Šī automašīna ceļu neizvēlas, tā vienkārši brauc uz priekšu!

Tas ir apvidus automobilis ar visiem četriem velkošajiem riteņiem, ļoti labām caurejamības spējām, paaugstinātu izturību un pievilcīgu cenu. Automašīna piemērota gan braukšanai pilsētā, gan pa lauku ceļiem. Kā jau visi LADA automobiļi arī šis izceļas ar ļoti zemām ekspluatācijas izmaksām. Automašīna aprīkota ar iesmidzināšanas sistēmu un imobilaizeru. Dzinējs - 1,7 l motors ar 8 vārstiem.

 

http://lada.lv/auto_niva.php

Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss

Velkamā trose papildaprīkojumā :D

Link to comment
Share on other sites

Papildaprīkojums:

 

Tūnings
Cena
  1 – Papildus hologēnie lukturi
220 EUR
  2 – Priekšais aizsarg rāmis („ķengurs”)
350 EUR
  3 – Lietie alumīnija diski R16 un riepas
970 EUR
  4 – Pilna automašīnas pretkorozijas apstrāde ar plastikāta arku uzstādīšanu riteņu arku iekšpusē
250 EUR
  5 – Signalizācija ar dinamisko koda maiņu (pieņemama apdrošināšanas kompānijām)
250 EUR
  6 – Elektriskie logu pacēlāji (divām durvīm)
300 EUR
  7 – Plastikāta pārvalks rezerves ritenim
70 EUR
  8 – Āķis (piekabei)
220 EUR
  9 – Aizmugures balstenis rezerves ritenim
400 EUR
  10 – Sānu sliekšņi
220 EUR
  11 – Virsbūves dekoratīvā apdare ar sudrabotas krāsas plastikāta plāksnēm
250 EUR
  12 – Centrālā atslēga (divām durvīm)
100 EUR
  13 – Stereo sistēma (komplektā ietilpst audio magnetola CD MP3, skaļruņi, aktīvā antena)
no 250 EUR
Link to comment
Share on other sites

Dodge RAM varētu būt diezgan OK. :)

 

Protams ar visām no tā izrietošajām sekām. Bet ar to vismaz var tiešām dublī iebraukt :)

 

Aukas, laikam neviens normāls vecais Rāmis nav iekš LV palicis, SSkā tikai jaunie pa kocmocu...

Labots - Red
Link to comment
Share on other sites

Kaspars12

 

 

Pilna automašīnas pretkorozijas apstrāde

 

mjā, tikai lada, ko tādu var piedāvāt jaunai mašīnai :D 

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Man bērnam saimniecībā ir L200, šogad remonts 2K un vēl uzmeta, bet mašīna ir super, aizmugurē lāgas tipa GAZika, 1.5 T var vest pat īpaši nesēžas, bet tukšs lēkā pa ceļu, bet tas viņiem visiem ir problēma. Ar nojātu kārbu 2 gadus nobrauca, gaudo bet iet, nenokaujama mašīna, visu cieņu! Kravas kaste ir maziņa, otrā rinda, bērniem vai jaunām meitenēm, veci var ielikt tikai gareniski uz 20 km maksimums, savādāk nomirs!

Link to comment
Share on other sites

jema, par kuras paaudze L200to iet runa? Apaļo vai iepriekšējo?

Skatos ka L200 parasti izvēlās mežinieki. Nobrauc 250,300k un tiro nost.. un tāpat ne pa limonādi. Tas ka viņi tādus pērk, varētu nozīmēt ka viņš ir ok līdz bŗīdim kad viņi no viņa grib tikt vaļā. Bet kas ir pēc tam es nezinu. Varbūt ir vērts paskatīties tādus ieks DE? Mani ne tik daudz uztrauc tas 300k noskrējiens, kā tas pa kurieni un kā viņi ir dzīti.

Kas ir ar tām Navarām un viņu dīzeļiem? pieļauju ka šie paši 2,5 dīzeļi tiek izmantoti arī citos nissan modeļos.

Link to comment
Share on other sites

Nezinu paaudzi, bet iet runa 90 gadu ražojumu, priekša kā Pajero Sport.

Link to comment
Share on other sites

Tur jau tas Latvijas paradokss, ka labas mašīnas Vācijā ir dārgākas nekā LV, bet visi apgalvo ka super puper kārtībā ir no Vācijas atdzītas. :)

Link to comment
Share on other sites

 

 

ka labas mašīnas Vācijā ir dārgākas nekā LV

 

Ne tikai labas, vispār Vācijā ražotas mašīnas ir dārgākas kā pie mums atdzītās. Tāpēc nah mūsu konstruktorus, ja piķis kaut cik nopietns, tad pirkt Vācijā uz vietas. Pie mums var pirkt 500 eiro šrotus, lai dzītu pa laukiem.

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

mobile.de ir vācijas autotirgus aisberga virsotne. Tie, kas dzen auto uz Latviju, tos gandrīz nekad nepērk mobile. Tiek ņemti izsolēs un partijās no vietējiem vācu plačiem, ar kuriem ilgstoši kontakti. Tāpēc arī cenas zemākas.

Labots - e = d
Link to comment
Share on other sites

Tiek ņemti izsolēs

 

Tā gan, sasistie un apdrošinātāju norakstīties auto, kas tiek tirgoti uz detaļām, bet Lietuvā atgūst otro dzīvi un nonāk pie mums ar "top zustand, ņebitij, nekrašenij". To nevar teikt par visiem, bet par vairumu gan.

 

Nu mums auto tirgus ir kaut kāds tāds :D

 

https://www.youtube.com/watch?v=0DnD3H1CKxs&feature=youtu.be

Link to comment
Share on other sites

mobile.de ir vācijas autotirgus aisberga virsotne. Tie, kas dzen auto uz Latviju, tos gandrīz nekad nepērk mobile. Tiek ņemti izsolēs un partijās no vietējiem vācu plačiem, ar kuriem ilgstoši kontakti. Tāpēc arī cenas zemākas.

 

var jau pateikt vietējiem lai aizbrauc un atved, kas ar to nodarbojas  - tikai pats noskati mobilee

Labots - rokijs
Link to comment
Share on other sites

 

 

Dodge RAM varētu būt diezgan OK.

Vakar vienu tādu aplūkoju un noriju siekalu. Milzīgie ļitaki vien bija to vērts. 2004.g. 4.7L ar gāzi - īpašnieks vēlas 10 naudiņas.

Link to comment
Share on other sites

Nopērkam vecu Range Rover P38 un par atlikušo summu savedam viņu kārtībā

 

land_rover_range_rover_557.jpg

 

Range_Rover_Roof_Rack_1.jpg

 

web1_12102012.jpg

 

dixi

 

P.S. un runa ir tikai par V8, to ar TDs pirkt vienkārši nevajag.

Labots - Smii
Link to comment
Share on other sites

zeltaporteris

Jeb kurā gadijumā ja ir nepieciešma mašina kura iet visur, jāskatās ar diferencāli ( tiltiem) jo pusasniekiem pārsvarā visi riteņi bloķējas pa diognāli. ja viens ritenis gaisā..... āmen. Pejero ir pieredze (no Kipras kur manis nofremdēto vieglo kalnu ceļa dubļos mēģināja dabūt arā.. rezultāts nodedzināja sajūgu un pat kautko sajāja. Nu Grieķi paliek Grieķi knapi tika cauri tur kur es ar vieglo izbraucu. Ja nopietni Nisan Pathfinder, Patrol Range rover ucc. visiem kam ir tilti ies normāli un ja ir normālas riepas tiks arā no zampas kur ir līdz sliekšņiem.

Link to comment
Share on other sites

Tikai ne Subarru... čoms 2006 un 2008  gados nopirka divus JAUNUS - viens Legacy, otrs Impreza. Vienam no šiem šogad diagnoze - būs jāved uz šrotu, jo pat sliekšni utt sapujuši. Ok, braukt ar šo pilnpiedziņu ir lielāka bauda nekā ar Audi Quattro, bet tas, ka būris sapūst - pilnīgs sviests. Nemūžam vairrs neņemšu Subarru, ja nu vienīgi jaunu :( Agrak domāju, ka tie ir urbānie mīti, ka japāņi pūst, tagad zinu - tā ir patiesība :(

 

P.S. Var būt vari paņemt pāris gadus jaunu vecu dacīti dusmīgo, pāris gadus pabraukt un pārdot. Ir bijusi pieredze ar jaunu dacīti, pagaidām OK :) Tiesa gan komforts tur aptuveni kā braucot ar ņivu, ja nu vienīgi braucot pa šosi negaudo tilti + tā neplīst :)

P.S. P.S. Audi Allroads - vājā vieta pneimopiekare. Ja vēl ar 2.5TDi, tad arī dzinējs ir [censored]... Kaut arī esmu Audi fans - Audi neieteiktu...

Labots - rubb
Link to comment
Share on other sites

zeltaporteris - pirmkārt lai nerodas domstarpības, vajag lietot pareizu terminaloģiju !

Visiem auto ir TILTI. Jautājums vai atkarīgie vai neatkarīgie ?!

Tas pats attiecas uz pusasīm un diferenciāļiem(pareizi saukti par difirencālajiem reduktoriem).

Cits stāsts, ka džipam vajadzētu spēt sabloķēt asu un starp asu reduktorus. Tad nebuksēs viens ritenis. Tas, ka kāds nav to mācējis izdarīt Pajero nenozīmē, ka viņam to nevar izdarīt, kaut vismaz daļēji(starpasnieks un 1 tilts).

Ja jau tik gudri sākam runāt, tad vajag auto ar U veida tiltiem - Mercedes Unimag Volvo c303. :sarkasms:

 

rubb - pievienojos, ka par V6 2.5TDI Audi ienženieriem vajadzētu rokas pārlauzt. Un AllRoada piekare arī ir kautkas Franču cienīgs ...

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

MIGs, piekare OK (pats ar tādu braucu uz C5 sedana, viss OK, katru dienu drāžot to pa lauku pumpainajiem ceļiem), tikai tie baloni un pārējās saistītās fīčas, kuras Allroad padara par Allroad :(

Link to comment
Share on other sites

Suzuki SX4, varu diezgan labas atsauksmes teikt. Vienkāršs, praktisks un izskatās arī neslikti.

Link to comment
Share on other sites

Pievienojos, salons, protams, lēts kā subaru, bet izbraukt var viss kaut kur. Lēts uzturēšanā, lēti pats maksā, plīst reti. Esmu gan braucis tikai ar 1.6 bendžu un uz šosejas pietrūkst jaudas, apdzīt kaut ko bez mešanas 4. robā nevar. 

Labots - Gestapo
Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share


×
×
  • Izveidot jaunu...