Jump to content

Labakais Apvidus Auto lidz 6000eiro?


Recommended Posts

Bruketajs

 

 

X6,.... u.c. Tik vien kā salonā var ērtāk ielīst un pablatot
 

Par parketnieka statusu šim piekrītu, bet par "ērtāk salonā ielīst" - x6 ir grūtāk normāli iesēsties, kā manā meganē vai clio - griesti zemi, sēdeklim malas augstas, jāpakāpjās arī - mājās jātrennējas, lai draugu priekšā nesanāk kauns, zīmēšanās vietā. Ja cilvēks nav 1.6m garš, tad nu i nafig to X6.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 149
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • osscar

    13

  • ivo

    9

  • tolx

    12

  • kmna

    12

Top Posters In This Topic

Vai taadu xc90 nebuus zheel piekraut ar hwz ko? Nav jau gan uzraxtiits, kas jaaved; ja 2x gadaa marihuaanas maisi no mezha liidz maajaam jaanogaadaa tad buus tieshi laikaa.

Foresters nebija buuveets uz imprezas baazes? Tad jau buus veel mazaaks kaa outbacks (kaut gan es neteiktu, ka outbacks buutu mazs, seedekljus varerja nolociit ka ieguusti liidzenu grabazhnieku un tur ar atliektiem galiem vietas).

Link to comment
Share on other sites

nu sanāk,ka autors grib gan vadāt gan pontot :D xc 90, kā jau minēju neiederas tajā kategorijā un ar 500EUR gadā remontiem būs stipri par maz.  x2 to summu. VAkar pat santai mainīju bukses, kondiškas uzpilde+ savirze  - tāpat saleca 200+eur. xc 90 pa 500EUR gadā remontos ir zinātniskā fantastika  pie nobraukuma 40K gadā. es nobraucu 20k gadā un man sīkumo s, neko nopietnu neremontējot ap 70EUR aiziet vidēji remontos uz abiem auto (katram mēnesī +- ) un ne viens auto man nav tik kruts kā xc90. nevajag lolot veltas cerības....pie tāda noraukuma būs remont izmaksas pat ja tie būsu sīkumi - ritošā, ffiltri , etc. savāksies cipars labs,

 

imho, CRV priekš tik veciem padārgi voismaz es nemaksātu 4000 par 2002 gada auto +- , tad labāk uz pusi lētāko veco santu un par atlikušo naudu marihuānu sapirkt :D  abi rūsē  un dizains abiem na ļubiteļa....

Link to comment
Share on other sites

KinDzaDza

 

 

Ko sakat par volvo XC90 ? izskatas salonaa jau peec varen liela-behemota

Nu ir redzēts, kā šis brīnums pa dubļiem ir nevarīgāks pa nevarīgu.

Nu nav tā bezceļu mašīna!

Link to comment
Share on other sites

precīzs citāts no wat kar:

 

Kādas ir lietošanas izmaksas?
Ja reiz jūs varat atļauties XC90 jums nāksies samierināties ar diezgan augstām servisa izmaksām. Tas ir liels, komplicēts braucamais, kura kopšana prasa uzmanību un līdzekļus - varbūt tikpat, cik BMW X5 un mazliet mazāk nekā Mercedes M-Klasei.


ir man kolēģi kas ar tādiem brauc un uzskata , ka labāk ņemt x5, vismaz būs pačots nevis tikai naudas grūšana zviedru onkuļu auto...


Topiks toč aizrāvis pilnīgā bezjēgā - no dubļiem uz ala luxus parketnieku :D

Link to comment
Share on other sites

Bruketajs

Jā, ja nopietni, tad topiks jau ir pārvērties par ultra-sviestu.

Ja nopietni, tad auto, kas spētu apmierināt visas autora vajadzības protams eksistē, bet tad ir cenas latiņa jāceļ un ar skubu.

Vienmēr ir jāiziet uz kautkādu kompromisu. 

Zinātnisks fakts - no japāņu autiņiem, tikai Nissan ir pāris modeļi, ar ko var braukt bezceļos - par Pajero, LandCruiser un pārējām govīm šājā sakarā nerunāsim - tās ir muļķības.

Vecie amerikāņu pikapi bija mazliet vieglāki un prastāki, kas varētu noderēt autora off-road priekiem, bet nu par rijīgumu šeit grūti spriest - būs tieši proporcionāls labās kājas svaram ar kurpi. Uzticamība arī būs atkarīga 100% no apkopēm, eļļām, degvielas un detaļu kvalitātes.

Un jā, īstiem amerikāņiem (nevis Lancia/Fiat/VW/Chrysler "konstruktoriem"), Latvijā oficiālo dīleru un servisu nav - TCM neskaitās

Link to comment
Share on other sites

androidz

 

 

bet  neesmu sapratis, kam ir domāti tie parketnieki aļa X6, CRV

Da ladna, beidz izliktiekts, tas ir domāts pontam...

Link to comment
Share on other sites

x6 skaidrs, pontam, bet ar crv jau var aktīva dzīvesveida piekritējs izbraukt pie dabas, laukiem, copi, sērfu etc... kaut vai lilastes ezers - tur taiem zeminiekiem tādas bedres, ka ar vieglo auto neizbrauksi, a ja vēl kāds zemais akords vai kas tāds - nav variantu. Es kā copmanis to zinu. Ok, baigajos offroad nelienu, bet dubļi, slapja zāla, kalni - tur FWD iestieg bez variantiem ar vasarenēm, ir pieredzēts. ar x 6 laivas  vai sēņu grozus uz jumta neviens nevadā.

Link to comment
Share on other sites

Principā jau šo tēmu vajadzētu slēgt, jo skaidrs, ka neko citu kā Honda CRV autors nenopirks.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

 

 

Ja ir >500.00 EUR ko katru gadu vidēji atvēlēt a/m remontiem

Ko jūs ar tām mašīnām darāt?????!!!!!! Nu ja grabažu nopērk, tad ko tur brīnīties.

Nē, nu ja visu gadu laiku tikai pa bedrainu neasfaltētu ceļu jāmauc, tad var jau būt, un to neticas.

Link to comment
Share on other sites

rīgā taču ar bedres ir un visas beapbrauksi....man intensīvi pa rīgu braukājot kaut kas šad tad jāpamaina. Piem, pirksti, savirze pakaļējās bukses. kluči - eļļa ar visiem filtriem komplektā, jau pieminētā kondiškas uzpilde. šad tad sīkas šaizes gadās. Nezinu, es laikam laužu auto, bet man visiem vviņiem roka šad tad jāpieliek. detaļas cenšos cik var likt oriģinālas vai kvalitatīvas. Pēc ziemas biku suloja kārbas radiators, bij arī tas jāpielabo. Nu nez pie mūsdienu cenām 500EUR gadā remoniem nav nekāds kosmoss priekš auta kam 200K noskrējiens. man vienkārši rodas iespaids, ka dažiem te auto brauc uz gaisa un nelūzt vispār...jeb vienkārši. neko neremontē. Nu pat kolēga ar x trail neizgāja apskati - jāmaina priekšā  šķērsstieņi  + pirkstu + pakaļējās bukses..cik saprotu ar uz pāris simitem EUR. Kas tur ko neticēt...normāli tipveida remonti.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Gadā nobraucu ~20kkm, eļļas maiņa 2x, tātad tur jau vien kādi 100 EUR (pats rokas nesmērēju). Riepu maiņa 2x gadā, + 30 EUR, reiz pa diviem gadiem jauns riepu komplekts ziemenēm, tātad katram gadam klāt +200EUR. Vasarenes retāk. Tad tikai seko kaut kādi piekares sīkumi. Tagad man Rīga mazāk (bija cari visai 10km iepriekš), droši vien arī bremžu kluči retāk būs jāmaina. Biežāk arī esmu ar velo sācis uz darbu braukt. 

Ja gadā dažus kkm nobrauc, tad jā, tur nekas daudz uz remontiem nebūs.

 

 

 

Ko jūs ar tām mašīnām darāt?????!!!!!!

Cik tad tu gadā nobrauc?

Link to comment
Share on other sites

Galvenais lai butu super daudz vietas iekspuse/var nolocit sedeklus lai sanak kaa mini-buss un lai var uzlikt normalas jumta bagaznieka restes uz kuram varetu ko parvadat lielaaku.

Minivenos var daudz iekraut, sēdekļus var izņemt/locīt.

VW touran kā piemērs. Universālī tomēr mazliet mazāk var iekraut - augstuma ziņā.

Un tāds minivens būs lētāks ekspluatācijā kā džips(patēriņš/remonti/apkopes/riepas utt)

Labots - dzincha
Link to comment
Share on other sites

 

 

Topiks govno! Jo visi autora kritēriji kopā neder. Punkts!

 

Ne jau topiks gavno, bet autors, jo redz, nabags sasapņojies par apvidus auto, ko reāli nav spējigs ne pacelt, ne uzturēt, tāpēc, ka nav jau reāli tas biezais onka, bet taču uz ceļa gribētu pēc tāda izskatīties. Zīmulis vārdu sakot un punkts!

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

Ir man XC90, gadā nobraucu 20-30k km, braucu kārtīgi - nedibenzelliisījot pār katru bedri, tas ir, pār sliedēm nemēdzu ripināties. Ritošajā tik 1x gadā vajag kaut ko nomainīt, it to tā summa nepārsniedz 200 eur. Galvenais nopirkt nenopistu eksemplāru, un remontos nelikt pašas lētākās detaļas, tad kalpos ilgi un servisu nevajadzēs apmeklēt reizi mēnesī. Pārsteigumu ar negaidītiem remontiem nav bijis.

 

A pārējais jau standarta apkopes lietas - eļļas maiņa, filtri, riepas, zobsiksna utml.

Labots - wxy
Link to comment
Share on other sites

Tatad auto ir iepirkts: 1999 gada CR-V ar 4as paaudzes gazi jau ieksh un 10menesiem skates,izskatas jau varen praktisks pagaidam.

par... 1400eiro  :D

sakuma biju apstities 2003+ gada crv, bet grib par tadiem virs 5,5k eiro +vel gazes iekartas ielikshana,un tadu negribetos draazt pa dubliem un neceliem un paarkraut nejeegaa ,bet par saadu galigi vienalga,
Link to comment
Share on other sites

nu cena zema, cerams izturēs tavus 40 t km gadā :D

Link to comment
Share on other sites

androidz

 

 

1999 gada CR-V ar 4as paaudzes gazi jau ieksh

A kur tam brīnumam gāzes balons iestūķēts? Zapaskas vietā nesanāks, jo zapaska uz durvīm ļurinās.

 

Savādāk, lēti un labi...

Link to comment
Share on other sites

 

 

A kur tam brīnumam gāzes balons iestūķēts? Zapaskas vietā nesanāks, jo zapaska uz durvīm ļurinās.   Savādāk, lēti un labi...
 

ir vinam arii parastaa zapaskas vieta, kuraa ir mazins balons ielikts.

Link to comment
Share on other sites

A kur tam brīnumam gāzes balons iestūķēts? Zapaskas vietā nesanāks, jo zapaska uz durvīm ļurinās.

 

laikam nelasīji #27.

Vēl, bagāžas nodalījumā, grīdas vāku var izņemt, tas ir uzbūvēts tā, kā piknika galdiņš. Izņem, uzstādi, un pa vidu var iespraust piknika nojumes jumtu. Zem viņa (tā bagāžas nodalījuma galdiņa) ir papildus vieta otrai zapaskai vai instrumentiem, vai, ja kāds gāzes balonu ierīkos, tad netiks aizņemta vieta bagāžas nodalījumā.
Labots - Zuxters
Link to comment
Share on other sites

CR-V viss praatiigaakais variants!Salons kantains-plastmasains,bet nu cena attieciiga.
Liidz 6 k eiro var dabuut jau feisliftu gan diizeljus,gan bendziinu kuram domaajams pietiks nauda ,lai gaazi ieliktu...

Ir bijusi GrandVitara,varbuut paveicaas,bet divus gadus nobraucu praktiski bez ieguldiijumiem.

 

Volvo xc 90 no citas operas.Riepas,amartizatori,nodokli utt+ budzhetaa 6 k eiro nekaadi neieliidiisi.Pirmie xc 90 kaa jau visiem pirmajiem modeljiem savi gljuki,kas tiek izlaboti veelaak.Pashreiz sakariigs feislifta xc90 staav BRC 3.2 benziins,labaaks par 2.5 turbo...noskreejien 300k,bet nu reaali tas nav raadiitaajs,jaapaarbauda servisaa un ja viss bumbaas,tad var njemt un gaazi likt iekshaa...cenu domaaju uz 7500nolaistu  + gaaze 1k.Un sanaak reaals aparaats pa 8500 jevraam.Reaali taada gada un ar taadu pateerinju neko jeedziigaaku tajaa klasee neatrast...ML hlams,X5 urlas aplasa+kasko kosmisks,Touaregs 70% Cajenes detaljas.
Pats arii siekalojos uz xc 90,bet kkaa negribaas riskeet...hvz kas te mums pa kriizeem priekshaa ar taam slaavu razborkaam :)

 

Shis te.Salons jau izskataas dikti gliits-neizseedeets,pogas nav apdilushas,iespeejams arii viss paareejais ok.

 

http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/volvo/xc90/beiehb.html
 

Paareejie paarejnieki jau ir cenaa virs 10k...

P.S.neizlasiiju ka auto jau nopirkts...
Nee nu ok,labi ka cilveeks saaprot ,ka ne jau automashiinaa ir laime un panjeem leetu crv :)

Labots - guess
Link to comment
Share on other sites

tie xc90 ten ir saradoshies tagad gandriz vairak jau kaa 3ie golfi,laikam laba masina ja pus-latvija ar viniem sakusi braukat.

Link to comment
Share on other sites

Tam Xc90 vismaz panelis un pogas nav tik pretīgas kā vairumam modeļu tas standarta pelēkais plastmasas bloks.

Tik labs ir, cik visi slavē? Kā šamam ar uzvedību bezceļa variantos un ziemā uz slidena ceļa?

Sāku jau apsvērt šo kā nākošo auto, vienīgi izskatās, ka ne ātrāk kā nākošgad...

Link to comment
Share on other sites

androidz

 

 

laikam nelasīji #27.

Jā jā, redzēju ka tu minēji par galdiņu, kura vietā var iestūķēt balonu. Bet nu interesanti, ja jau var zem grīdas ir iespējams ielikt gāzes balonu, tas cirvi padara daudz pievilcīgu no sagāzēšanas viedokļa. Starp citu, cik lielam balonam vieta ir zem grīdas? Un kāda ir apetīte? Par 10 litriem pilsētā neticu! Bet, ja ir gāze who cares...

Link to comment
Share on other sites

 

 

tu minēji par galdiņu, kura vietā var iestūķēt balonu
Galdiņš paliek, zem galda ir otras zapaskas vieta.
Link to comment
Share on other sites

androidz

 

 

Galdiņš paliek, zem galda ir otras zapaskas vieta.

Prikoļno.  

Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss

Man šķiet, ka XC90 ir septiņvietu ģimenes ķerra - augsts Šarāns. Turklāt baigi smaga ķerra, neizskatās, ka tās mērkaķbūdas baigi labi paātrinātos. Kaimiņš sev tādu iegādāja, neesmu par santīmjāšanu prasījis, bet nu savu otru auto viņš ātri pārdeva, tā ka nekāda medus maizes toč nav.

 

Ieteikti šiem XC90 wannahave sākt ar kaut vai elementāru cenu aptauju par ziemenēm uz tāda izmēra un vasaras disku cenām. Tomēr nejēgā salasās kaut vai lai elementāri uzsāktu lietotas mašīnas normālu ekspluatāciju jau kad tā ir savā īpašumā.

Link to comment
Share on other sites

Šeit nav gadījumā topiks, kur vietējie foruma iedzīvotāji dalās ar auto markām un specifikācijām, ko paši lieto? Ja nav, tad vajadzētu. Būtu interesanti palasīt, jo teorijā, izskatās, ka tiek nolikti pilnīgi visi auto... Aš liekas, ka vienīgais ar ko pārvietoties ir kājas, pārējais viss ir pārāk dārgs, pārāk plīstošs un jāliek gāze :)

Link to comment
Share on other sites

androidz

Šis topiks principā ir slēdzams... Autors bobiku nopirka, pie tam tīri prātīgu. A jūs te par visādiem xc90, x5 un pārējiem tuaregiem.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Pacelšu vecu tēmu, jo pašam kā reiz ir parādijusies tāda vajadzība. Tikai vajag PIKAPU līdz 6k.

Kādi ir varianti:

1. Hilux - dārgi

2. L200 - lēti, bet nobraukti.

3. Navara - lēti, bet runā ka švaki dzinēji 2,5D. Problēmas ar sprauslām, kārbām utt..

 

Pašam kautkā Navaras simpatizē, bet kā tur ar tām problēmām, tas ir mīts vai patiesība?

 

kas vēl? ir vēl ford ranger.. bet piedāvājuma nekāda manā cenu kategorijā...

Link to comment
Share on other sites

šoreiz teorētiski gribu ierakstīties max 6k, bet ja uziešu labu piedāvājumu, tad varu pastiepties, bet principā gribētos līdz 5,5.

Hiluxu lētāko ssā es redzu pa 6,3k. 2000 gada. Gribētos tomēr nākamo modeli, bet tur jau ceņņiks aizbrauc krietni virs mana budžeta.

Link to comment
Share on other sites

Cilvēks meklē normālu auto, bet tu piedāvā 25 gadus vecu, pa mežiem jātu dīzeli, kur sakars? 

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share


×
×
  • Izveidot jaunu...