Jump to content

Labakais Apvidus Auto lidz 6000eiro?


Recommended Posts

Bruketajs

Ir jau iespeja izmantot mūsu likumdosanas caurumus un iegadāties milzigo RAM vai tam līdzvertigo ar kravas kasti - gan vest kravas varēs, gan starpasu diferencialis nebus no puņķiem taisīts un motora ruciens kartīgam vecim patiks. 2 dienas ar tādu pabraukāju - gan cilvēki atskatās, gan pārējie nedaudz bīstas - pat ieprieks mineto LC vaditaji/teļi necensas aizspraukties priekšā. 

Katram autiņam ir savi stereotipi - LC un Pajero ir labi iesākušu biznesmenu pilsētas auto, ar samazinātu cienu pret parējiem. RAM un lielie amerikāņu fordi ir zāles tādām problēmām.


Nu un Discovery arī ir labs variants, bet... dīzelis ir skumji un benzins ir padārgs. Bet tā - tanks. 

Foresters arī ir strādnieku auto - kopjot nekas nelūzt bez iemesla - 4x4 īsts un strādājošs, bet cenas pie mums saskruvētas.

Volvo vispar nav prāta darbs, jo pie Latvijā nopērkamo vraku nobraukuma tie jūk ārā pa šuvēm un atpakaļ sastiķēšana maksās lopiski. 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 149
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • osscar

    13

  • ivo

    9

  • tolx

    12

  • kmna

    12

Top Posters In This Topic

E.... minētajiem amurikāņiem, cik nu es tā atceros,centrālais diferis nemaz naf. Bet tie jau ir sīkumi.

A dīzelis nemaz arī nav skumji - bezceļam ir tas kas vajadzīgs. Gan nav problēmu ar elektrību (slapji vadi un spoles), grieze no 0 un tā.

Link to comment
Share on other sites

atkarigais

Var jau arī uzmest aci defenderiem.

Normāls darba zirgs, bez visādām nevajadzīgām ekstrām.

Link to comment
Share on other sites

garais defenders budžetā ielīdīs vecs vai nopuvis + tas auto ikdienā nav baudāms komforta līmeņa dēļ. Specifiska tehnika ko pērk tie, kas skaidri zina ko grib. Un benzīnversijas arī ir relikti.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Ir jau iespeja izmantot mūsu likumdosanas caurumus un iegadāties milzigo RAM vai tam līdzvertigo ar kravas kasti - gan vest kravas varēs, gan starpasu diferencialis nebus no puņķiem taisīts un motora ruciens kartīgam vecim patiks. 2 dienas ar tādu pabraukāju - gan cilvēki atskatās, gan pārējie nedaudz bīstas - pat ieprieks mineto LC vaditaji/teļi necensas aizspraukties priekšā.  Katram autiņam ir savi stereotipi - LC un Pajero ir labi iesākušu biznesmenu pilsētas auto, ar samazinātu cienu pret parējiem. RAM un lielie amerikāņu fordi ir zāles tādām problēmām.

 

nuu man liekas pat amerika kur benzins nemaksa neko vinus isti vairs neviens negrib delj 20litru paterina ;)

nobraucu gadaa 35-40k km,pashnaviba arii ieliekot gazi.

lukojos uz max 2.5litru motoru kadu ar 10l paterinu max. 

Link to comment
Share on other sites

nevertell

Vēlme pēc nekāda griezes momenta, beigta sajūga un smirdošas, bieži tukšas tvertnes, jebšu benzīnmotora 4x4 darba zirgā man ir neizprotama.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

autor - nav tavām prasībām atbilstoša auto. Nu nav.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

 

 

autor - nav tavām prasībām atbilstoša auto. Nu nav.

mm, nāksies vien konstruēt pašam :D

Link to comment
Share on other sites

 

 

nobraucu gadaa 35-40k km,pashnaviba arii ieliekot gazi

 

Nu, ja esi tāds knapulis, ka grūtības "sakasīt" gāzei priekš 35kkm gadā, tad neesi izaudzis līdz tam, lai skatītos džipu virzienā... Pat parketnieku nē! Ņem vien universālu vai kādu VW busu un miers. Un kas vainas dīzelim?

Link to comment
Share on other sites

Autor, tu tos 10 l uz 100 km gribi līdz ūkai piekrautam auto ar beznīna dzinēju, ar jumta bagāžnieku uz jumta un uz slikta ceļa vai mežā ? Varbūt beigsi vienreiz sapņot? Vai arī pērc Suzuki Jimny. Paskaties cik tam pašam foresteram ir patēriņs.

Link to comment
Share on other sites

varu teikt, ka man santa ar rupjajājm riepām + pilnpiedziņa visu laiku šancē + jumta stieņi...nezinu - uz trasas līdz sotakam-110 10l /100kmh. Pilsētā - 15 +-. 2.7 bendža motors

Labots - osscar
Link to comment
Share on other sites

Parēķināju @@versatile dotajā linkā, ja es liktu gāzi, man tā atmaksātos pēc 34 mēnešiem :D

Manā gadījumā liela jēga (vispār nav jēgas) no gāzes uzstādīšanas.

Link to comment
Share on other sites

īpaši ar eko braukšanu neaizraujos + kondiška nonstopā.

Link to comment
Share on other sites

 

 

man tā atmaksātos pēc 34 mēnešiem Manā gadījumā liela jēga (vispār nav jēgas) no gāzes uzstādīšanas.

 

Protams, ka nav jēgas. Un neaizmirstam vienu svarīgu lietu - agri vai vēlu tā gāzes iekārta, īpaši ja būs 2.vai 3.paaudzes, "izšaus" un sataisīs ziepes oriģinālajā degvielas padeves sistēmā. Tad tik sāksies jautrība, kad auto nebūs iedarbināms ne ar vienu no degvielām - ne oriģinālo, ne gāzi. Būs ļoti daudzi auto servisi, kas kā uzzinās, ka auto aprīkots gāzi, uzreiz tevi pasūtīs tālu jo tālu...Tas viss "iz dzīves", jo ne jau velti atkratījos no iepriekšējā autiņa benzīns+gāze un tagad braucu ar nepārtaisītu auto un uz tīru benzīnu. Bēdu vispār nezinu, izņemot to, ka dārgāk jāmaksā par degvielu. 

Link to comment
Share on other sites

bija tak 2 golps 4x4 vai transportieris 4x4 :yahoo:

Link to comment
Share on other sites

androidz

 

 

bija tak 2 golps 4x4 vai transportieris 4x4

Tas pats sinhro golfs pilsētā diezin vai iekļausies 10 litros.

 

Koroče aizdomīgs topiks...

Link to comment
Share on other sites

10 litros neviens parketnieks neiekļausies, kur nu vēl pilnizmēra nopietnais 4x4. tur nav variantu..izņemot varbūt dacia dusteru vai jimny, vai vitaru mazo.

Link to comment
Share on other sites

nevertell

Golpi man šķiet vēl šobaltdien nāk ar halden sajūgu dupšpiedziņai. Jēga minimāla, toties DSG pie tāda agregāta neuzliksi. Bet toties, kad rudenī, kad brauksi pa slapjo bruģi un lapām, varēsi studentei blakussēdošajai stāstīt, ka viss kulē, šitas golps neiestigs. 

 

Ja jau autor tev darba vajadzībām vajag to 4x4 dampi, tad sāc rēķināt- vai atmaksāsies tas 4x4 dampis. Varbūt secināsi, ka vari savu biznesplānu optimizēt kā savādāk, vai arī secināsi, ka izdevīgāk meklēt citu darbu. Un nevajag pārvērtēt vajadzības, varbūt ar to pašu subāru tev caurejamība un kravnesība būs gana laba, ka nemaz to īsteno, milzīgo 4x4 dampi nevajadzēs.

Link to comment
Share on other sites

Golfi nāk par pilnpiedziņu un dsg.

Bet jimny arī tērē 10+

Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss
pilnpiedziņu

 

Marš ej un papēti ar ko haldex no toresen atšķiras!

Tagad nepētot literatūru šķiet, ka Audi A4 bija riktīgais Quattro, bet jau A6 bija podģelka. Eh, neatceros no galvas...

Labots - Žaks Noriss
Link to comment
Share on other sites

Es ļoti labi zinu ar ko šamie atšķiras, bet tas nemaina faktu, ka abus var ielikt pilnpiedziņas kategorijā. Cita lieta - patstāvīgā vai on demand.

Link to comment
Share on other sites

mja...nav tādu auto, gadījumā ja atradīsi atraksties - pats sev paņemšu :)

 

darbam var ņemt chevrolet tahoe 5+ litri ar gāzi.

Link to comment
Share on other sites

Ņem tik GAZ-69 un nenožēlosi! :)

Nu šo auto "norakt" principā gandrīz nav iespējams!

p.s. Lielākā problēma - komforta nekāda...

Link to comment
Share on other sites

Lizard,neder - tur 2,7 motors, būs par lielu.

Link to comment
Share on other sites

Ķirzaka, autoram galvenā prasība ir 10l uz 100 km patēriņs. Un diez vai autors ir gatavs to UAZ reizi nedēļā garāžā skrūvēt.

Link to comment
Share on other sites

Te viens pieminēja

 

2003-dodge-durango-rt-black-exterior-for

 

 

un ir pareizi. Tiesa, par detaļām un ekspluatāciju gan nezinu neko, bet tas aparāts ir lopisks gan ietilpības, gan bezceļu ziņā

Link to comment
Share on other sites

Jap,bezceļu ziņā atgādina hipopotamu - kamēr uz inerci iet, tikmēr ir labi. Kā apstājas, tā pakaļā. Amurikāņu lielkalibra agregātiem tad ir jāliek vismaz 35" rati un kaut viens bloķis tiltā lai tas pasākums kustētos latvijas apstākļos. Citādi viņi ir labi smiltīs un pustuksnešos - tas gan.

Link to comment
Share on other sites

Vienīgais džipveidīgais, kas var iekļauties 10 L uz 100 km, ir: ЛуАЗ-969М

 

 

post-97578-0-05217100-1402595885_thumb.jpg

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

 

 

Vienīgais džipveidīgais, kas var iekļauties 10 L uz 100 km, ir: ЛуАЗ-969М

Pie nosacījuma, ja viņā normālu motoru ieliek. 

Link to comment
Share on other sites

Bruketajs

 

 

Vēlme pēc nekāda griezes momenta, beigta sajūga un smirdošas, bieži tukšas tvertnes, jebšu benzīnmotora 4x4 darba zirgā man ir neizprotama.

Nekāds griezes moments? Kā nu kuram motoram.

Sajūgs? Kura tante to teica? Ka var cilvēks būt tik tups, ja uzskata, ka ar mazāku griezes momentu biežāk sajūgs nobeidzas? Vai tomēr nav mazāks?

Benzīns smird un soļķis pēc ceriņiem smaržo?

Pretī liekam melnus dūmus un smirdoņu. Lai zeme atveras un aprij visus dīzeļus!

Dod Dies' lai mums nodokļa attiecība benzīnam un dīzelim ar laiku būtu kā vācijā!


 

 

Protams, ka nav jēgas. Un neaizmirstam vienu svarīgu lietu - agri vai vēlu tā gāzes iekārta, īpaši ja būs 2.vai 3.paaudzes, "izšaus" un sataisīs ziepes oriģinālajā degvielas padeves sistēmā. Tad tik sāksies jautrība, kad auto nebūs iedarbināms ne ar vienu no degvielām - ne oriģinālo, ne gāzi. Būs ļoti daudzi auto servisi, kas kā uzzinās, ka auto aprīkots gāzi, uzreiz tevi pasūtīs tālu jo tālu...Tas viss "iz dzīves", jo ne jau velti atkratījos no iepriekšējā autiņa benzīns+gāze un tagad braucu ar nepārtaisītu auto un uz tīru benzīnu. Bēdu vispār nezinu, izņemot to, ka dārgāk jāmaksā par degvielu. 

Kas tas, bitīt matos, par piektdienas cienīgu murgu jau ceturtdienā???

Ja gāzes iekārta kaut ko izšauj, tad vajag izšaut uz instalētaju un kapeiksitēju klientu! Es jau 150k esmu nobraucis pilnīgi bez jelkadām problēmam un vēl daudzi tieši tāpat. Nevajag vainot kaut ko citu sava meistara tizlumā un kautkādu mistisko servisu idiotisma, kas baidās no gāzes. 


 

 

Ķirzaka, autoram galvenā prasība ir 10l uz 100 km patēriņs. Un diez vai autors ir gatavs to UAZ reizi nedēļā garāžā skrūvēt.
 

Nu, 10l ir ekvivalents 22l gazes patēriņam cenas ziņā. Un ar 22l gāzes jau var daudz ko darbināt.

Diemžēl, Subaru motori, īpatnējo varstu un hidrokompensatoru trūkuma dēļ nav gluži ieteicami gāzei.

Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Es saprotu, kam ir domāts apvidus auto (neceļiem, kravām), bet  neesmu sapratis, kam ir domāti tie parketnieki aļa X6, CRV u.c. Tik vien kā salonā var ērtāk ielīst un pablatot, bet pārējais viss ir dārgāks ekspluatācijā salīdzinot ar universālu, piemēram, riepas, degvielas patēriņš, nodoklis. 

Link to comment
Share on other sites

(labots)
 

Biju shod iechekot vienu Subaru Outbacku, rezume,pasreizejais auto (Honda jazz) ir par 10-15% tikai mazaks neka tads Outbacks kravas ietipli

bas zinja. Atkriit.... :(

Bus kadu dienu jaizbrauc apstities kaads CRV laikam tomer...

 

Nekas sakarigaks par crv nav isti iepostots sheit,vel ir Hyundai Santafe 2007+ bet tadam pietrukst $ un paterins ari lielaks neka crv :(

bet taa negribas 15+ gadigu monstru ar 5litrigu dzineju un 20litru paterinju ko daudzi ten piedava :(

par to paterinu -Ne jau man visulaiku vins bus parkrauts, 80% noskrejiena nebus nekas ieksh auto ieksha! 10litri videjam dzipulim ir ~norma,ja ir vairak tad vinam laiks tolmetaa.

 

PCMANS- teiksu taa,sasi huj chigaan,tev vispar ir muzha piederejis kads auto? taadas glupibas no tevim birst aara ka paliek bail, par gaazi- ja ir bijusi tikai pieredze ar kkadu nojatu 2as paaudzes iekartu vari pakluset.

 

 

Ko sakat par volvo XC90 ? izskatas salonaa jau peec varen liela-behemota un nopakoti vini ir pa riktigo bling-bling,tikai cik uzticami vini ir? kaa neka 45,000eiro biezo masina kad jauna bijusi...tikai budzets sakotnejais nedaudz butu japastiepj.

volvo-xc90-1-3.800.jpg

Labots - kmna
Link to comment
Share on other sites

Kopumā XC90 nav ne vainas.

Vienīgi 163 Zs D5 motori (līdz 2006-2007 g.) ir gausi, trokšņaini, bet pretim liekams- vienkārši uzbūvē, romontam un uzticami. Salons kluss, kvalitatīvs.

Ja ir >500.00 EUR (bez dīzeļa cenas) ko katru gadu vidēji atvēlēt a/m remontiem, regulārām apkopēm un riepām, tad kalpos godam.

Jāskatās vai salons nav sačakarēts, saplaisājis. Vai auto kopts.

Mierinājumam - drošākais SUV savā segmentā (5+), klīrenss 21/23 cm. Salīdzinoši dārgs ekspluatācijā. Premium klases pārstāvis. Tikpat kā X5 pirmā paaudze.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Priekš cilvēka bez tehnikas sapratnes varu ieteikt tikai palikt mājās.

Jauns auto - Ņiva.

Link to comment
Share on other sites

XC90 jau var saukt par džipu. Esmu sēdējis tādā - ta'jau viss smuki, tiešām nopakots ir labi, man gan aizmugurē sēžot kājām vietas nebija. Bet citādi izmērs ir OK. Visi CRV, Santafē u.c. parketnieki ir MAZIŅI un neko daudz tur neieliksi, cik reiz jau te Tev cilvēki to saka, bet Tu jau nedzirdi.

Link to comment
Share on other sites

un var ari mierigi braukt pa bezceliem/uzartiem laukiem.

 

Bus kadu dienu jaizbrauc apstities kaads CRV laikam tomer...
Kā šie divi iet kopā?!Kāds īsti ir pamatojums pilnpiedziņai, tā arī nav skaidrs. Tas saistīt ar darbu, hobijiem, izbraukt no mājas līdz ceļam?
Link to comment
Share on other sites

Nu ja 80% no laika brauksi ar tukšu auto, tad varbūt tiem 20% gadījumiem pietiek vienkārši noīrēt busu un miers?

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share


×
×
  • Izveidot jaunu...