Bonifacijs Maijs 5, 2014 Share Maijs 5, 2014 labs Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tornis Maijs 5, 2014 Share Maijs 5, 2014 Espace radās 20 gadus pirms laika un vecu pasātu vai golfu vai Audio 80 cienītājiem to nekad nesaprast. Link to comment Share on other sites More sharing options...
M@R$$ Maijs 6, 2014 Share Maijs 6, 2014 Franči māk taisīt konjaku un vīnu ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Didzis Maijs 6, 2014 Share Maijs 6, 2014 Tad lai arī brūvē vīnus, nevis autiņus ražo- katram savs ! 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bruketajs Maijs 6, 2014 Share Maijs 6, 2014 audī/bmw faniem nekad nesaprast krutas lietas un ko es teicu... ar putām uz lūpām... Espace ir viens pluss - nerūsē tā kariete un ir viegla. Manam satelītmeistaram ir jau 3. pēc kārtas Espace - pēdējais no tiem plastmasas ar 2 litru benzīnnieku un gāzi - arī šis sāktu māti pieminēt, ja viņam teiktu, ka Espace ir šņaga, tāpēc neko nesaku. Bet nu izbraukājām pagāšgad Ukrainu krustu un šķērsu un nekas tai leijerkastei nenotika. Pirms tam bija arī ar V6 - skarbs sviests. Sharanveidīgie jau arī ir atsevišķa suga ar dažiem izņēmumiem. Parasti jau ir tā, ka cilvēks meklē sev autiņu pēc paša vecuma un vajadzībām un tad arī noslāņojas stereotipi par BMW (kam toč nav ne vainas, tikai ātrs un pumpainiem tīņiem nesavaldāms), Voyageriem, Opeļiem, Reņiem un nesaprastajiem Alfistiem. Pēdējā laikā gan vairāk izceļās Audi A6 2.5TDI, jo to ir pilnas malas un daudzem viņu šoferiem Rīgā šķiet, ka viņi ir pie stūres superauto ar formulas piekari un reaktīvo dzinēju, bet patiesībā... smird, ļoti smird un neiet ne vella, ar višu čipšķūningu... Īsāk sakot - katrai mašīnai var atrast kādu plusu un pie vajadzības katrai var pie*** un nolikt līdz ar zemi. Ot tā! Link to comment Share on other sites More sharing options...
androidz Maijs 6, 2014 Share Maijs 6, 2014 Espace ir viens pluss - nerūsē tā kariete un ir viegla. Manam satelītmeistaram ir jau 3. pēc kārtas Espace - pēdējais no tiem plastmasas ar 2 litru benzīnnieku un gāzi - arī šis sāktu māti pieminēt, ja viņam teiktu, ka Espace ir šņaga, tāpēc neko nesaku. Bet nu izbraukājām pagāšgad Ukrainu krustu un šķērsu un nekas tai leijerkastei nenotika. Pirms tam bija arī ar V6 - skarbs sviests. Sharanveidīgie jau arī ir atsevišķa suga ar dažiem izņēmumiem. Parasti jau ir tā, ka cilvēks meklē sev autiņu pēc paša vecuma un vajadzībām un tad arī noslāņojas stereotipi par BMW (kam toč nav ne vainas, tikai ātrs un pumpainiem tīņiem nesavaldāms), Voyageriem, Opeļiem, Reņiem un nesaprastajiem Alfistiem. Pēdējā laikā gan vairāk izceļās Audi A6 2.5TDI, jo to ir pilnas malas un daudzem viņu šoferiem Rīgā šķiet, ka viņi ir pie stūres superauto ar formulas piekari un reaktīvo dzinēju, bet patiesībā... smird, ļoti smird un neiet ne vella, ar višu čipšķūningu... Īsāk sakot - katrai mašīnai var atrast kādu plusu un pie vajadzības katrai var pie*** un nolikt līdz ar zemi. Ot tā! Tu esi pats pilns ar stereotipiem, kā lauku plušķis ar blusām... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bruketajs Maijs 6, 2014 Share Maijs 6, 2014 Nu, kā mēs tā jau nonācām līdz personālijām? Kopā esam lietojuši grādīgo vai Futuramu lūkojuši? Stereotipi valda sabiedrībā, cilvēks nevar būt pilns ar stereotipiem. Es tikai un vienīgi dalos ar novēroto - nevajag uzreiz satraukties. Katrai automašīnas markai ir savi "spīdošie pārstāvji" Link to comment Share on other sites More sharing options...
itanium Maijs 6, 2014 Share Maijs 6, 2014 (labots) Es tikai un vienīgi dalos ar novēroto - nevajag uzreiz satraukties. Tu tikai brūķē muti Ir ģimenē 94. gada Grand Voyager 3.3 ar gāzi un AWD. Superīgs dampis : ļoti ekonomisks, ļoti ērts, kā arī viss ir pārredzams. Tika arī izmantots ~6000 km ceļojumā pa Eiropu. Labots Maijs 6, 2014 - itanium Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bruketajs Maijs 6, 2014 Share Maijs 6, 2014 (labots) Tu tikai brūķē muti Kādam tas darbiņš ir jādara. Labots Maijs 6, 2014 - Bruketajs Link to comment Share on other sites More sharing options...
janni Maijs 6, 2014 Share Maijs 6, 2014 Offtopics un bez cepiena. Bet katrai automarkai var piesiet cilvēku tipu, kas ar to pārvietojas. Vojageris un sharanveidīgie ir ģimeņu autiņi ar kuriem nereti pie stūres ir sievišķi. Kā rezultātā ir pārpratumi parkojoties un uz ceļa ir neizbēgami, jo to govs ta liela - 5arkautko metri gara un 2arkautko tonnas smaga. Bet komforts un kravnesība, salīdzinot ar kaut kādu e36 žurku nav pat salīdzināms. Tā kā pārvietojos ar visa veida transportu (velo/moto/auto) izņemot sabiedrisko, līdz šim nevaru saprast, kuru kategoriju aizstāvēt un kuru aplikt. Un katrs aizstāvēs savu drapaku, lai arī cik liels izdevumu avots tas būtu, jo neies tak atzīt, ka pats ir veicis neizdevīgu darījumu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
meeris Maijs 6, 2014 Share Maijs 6, 2014 (labots) Volvo ir labi dīzeļa motori! Bet ir tipiskās dīzeļu izmaksas, sprauslas, sūknis u.t.t. cik no forumiešiem ir mainījuši saviem dīziļiem sūkņus? Labots Maijs 6, 2014 - meeris 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
osscar Maijs 6, 2014 Share Maijs 6, 2014 sūkni neesmu mainījis bet pa 120tk esmu nomainījis daudz ko citu, pamatē ne ar dzinēju saistītu. radiators, sreika, stūres pastūzis, starteris. supporti un vēl visādas figņas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gestapo Maijs 6, 2014 Share Maijs 6, 2014 Ar sūkni un sprauslām parasti iebiedē, kā bērnus ar meža raganu. 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tornis Maijs 6, 2014 Share Maijs 6, 2014 Kad man Skandi parādīja plānotos darbus un izmaksas MicuPajero 3.2 DiD, pie kaut kādiem tur 100 vai 150 kKm, tad to auto ātri pārdevu Link to comment Share on other sites More sharing options...
meeris Maijs 6, 2014 Share Maijs 6, 2014 tur jau tā lieta, visi biedē ar sūkni, kvēlvecēm, itkā benzīnniekiem nekas nejuktu un sveces (svečuvadi)nebūtu jāmaina. Jebkurš autiņš ir loterija un nojukt var pilnīgi viss. Arī benzīiniekam var nojukt ātrumkārba vai kāda cita ierīce uz kuras fona dīzelim sūkņa maiņa tāda limonāde vien būtu. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
itanium Maijs 6, 2014 Share Maijs 6, 2014 A kā ar sprauslām?Citi saka, ja kopsi motoru un liesi normālu dīzeli, problēmu nebūs. Ārzemju avotos raksta, ka nolietojas augstā spiediena dēļ un jāmaina ik pa ~100k km. Maksā fantastiski daudz Link to comment Share on other sites More sharing options...
Admins Maijs 6, 2014 Share Maijs 6, 2014 Bija 2 pazīstamiem kadriem tādas Lagūnas. Abām incanta kaite, neatkarīgi no laika apstākļiem, kaut kādos random laikos nevar piešķilt. Nelec uz viss. Servisos kādos 10 neko neesot varējuši pateikt. 1reiz tā kaite gadijās kad bija pie manis atbraucis, dzirdu - zāģē aiz loga, nelec. Palēkāju pa āķi - pieleca. Sūknis odnako. Jocīgākais ka pēc tam atkal iet un iet. Bedres ta tās paša atpakaļceļā... Un tikt pie tā sūkņa izskatijās ka tik viegli nevar. Tapēc varbūt servisos atšuva, pasakot ka nezin vainu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gestapo Maijs 6, 2014 Share Maijs 6, 2014 kvēlvecēm wut? Par 4 samaksāju ap 24 ls, nedomāju, ka tas ir stipri daudz. edit, nē, tomēr drusku vairāk, vienalga, nav baiļu vērts, vai Tu domāji sprauslas? Link to comment Share on other sites More sharing options...
meeris Maijs 6, 2014 Share Maijs 6, 2014 Pieredze rāda ka dīzeļi ir iecienīti to darbinieku vidū kur var noliet,autobusu šoferi,autoceļu uzturētāji utt. Benzīnniekus savukārt izvēlas tie kuriem ir vienalga cik maksā litrs jo ja paprasītu cik maksā litrs-nezinātu. Mana pieredze rāda tieši pretējo - dīzelisti pilda pilnu bāku vainu tankā, vai nu pie saviem piegādātājiem, īpaši neiespringstot uz cenu. Benzīnnieki ir tie kapeikpisēji, kas pa pildās tankos pa 5 un 10 euro. Par to atpelnīšanos arī koks ar diviem galiem. Nekad neesmu rēķinājis cik ilgā laikā dīzelis vai gāza atpenīsies. Pie auto iegādes sanāk vairāk izlikties, savelc uz mēnesi/diviem jostu, bet pēctam pāris gadus brauc relatīvi pa lēto. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bonifacijs Maijs 6, 2014 Share Maijs 6, 2014 Nu tiem kas uz gāzi brauc pietiek pa 5-10 eur ieliet benžu un ir ilgam laikam Link to comment Share on other sites More sharing options...
ivo Maijs 6, 2014 Share Maijs 6, 2014 cik no forumiešiem ir mainījuši saviem dīziļiem sūkņus? Nācās remontēt pajero sūkni. Lēti nebija, lai neteiktu vairāk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bruketajs Maijs 6, 2014 Share Maijs 6, 2014 vai nu pie saviem "piegādātājiem" vai ir jāpiebilst vēl kas? Benzīnnieki ir tie kapeikpisēji, kas pa pildās tankos pa 5 un 10 euro. Ūja... parasti jau benzīnkapeikpisēji (tādi kā es) ieliek gāzi un katrreiz pūš lūdz pārspiediena vārsta troksnim. Nekad neesmu pildījis gāzi "uz 5 Eiro, lūdzu.", jo bail, ka apsmies mani tankā. Toties, ar tiem 5€ var aizbraukt no Jelgavas uz Rīgu un atpakaļ, kas ir pat lētāk kā ar sabiedrisko. Kaučkā tā. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ivo Maijs 6, 2014 Share Maijs 6, 2014 Kad man Skandi parādīja plānotos darbus un izmaksas MicuPajero 3.2 DiD, pie kaut kādiem tur 100 vai 150 kKm, tad to auto ātri pārdevu Es gan atminos, ka tur bija cits stāsts nevis pārdošana Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bruketajs Maijs 6, 2014 Share Maijs 6, 2014 Japāņu jaunie dīzeļi (arī Renault tai skaitā, jo tiem ražo Nissan) ir nacistiski dārgi pie kāda lielāka bojājuma - sprauslas, sūknis... Arī jaunie benzīnnieki nav nekāds sapnis, tāpēc visi cenšās sameklēt pavecu, bet uzticamu autiņu, lai ir lētāki un labāki... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bruketajs Maijs 6, 2014 Share Maijs 6, 2014 un par bagažnieku var aizmirst. Tikai tad, ja autiņam rezerves riepa ir "no velosipēda"... Pārējie ieliek remokomplektu un mazo kompresoreli un balonu rezerves ripuļa vietā - pazīstamais palielinot šo te riepas vietu, ielika 52l balonu, kas nav nemaz tik slikti. Par trakajiem pikapiem ar 120l balonu kravas kastē vispār visi klusē... 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tornis Maijs 6, 2014 Share Maijs 6, 2014 Es gan atminos, ka tur bija cits stāsts Stāstu tu atminies pareizi, mazliet izklāstā nomainīju personas, bet īsā versija - es saņēmu zvanu ar jautājumu, ko lai dara un rezultātā tika pārdots. Tas gan tiešām uz to brīdi vairs nebija _mans_ PAJERO Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronalds Maijs 6, 2014 Share Maijs 6, 2014 Nu manā auto pateicoties izdomātājiem šādas opcijas kā rezerves rata vietas nav Tas ir kā nav? Jau no rūpnīcas nāk ar kompresoru un remonta balonu? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tornis Maijs 6, 2014 Share Maijs 6, 2014 (labots) Man arī nav, ir tikai četrkantīga bedrīte kompresoram. Auto 2013. gada. Labots Maijs 6, 2014 - Tornis Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daiļais Maijs 6, 2014 Share Maijs 6, 2014 (labots) atļaušos par tēmu. Ir bijusi dienesta un ir tagad personīgā. Kādi plusi - pērkot daudz lētāka par vācu vienklasniekiem, nerūsē vispār, nezog. Lielākais mīnus - nepagarina krānu! Komplektāciju pēc krutuma: 1. AUTHENTIQUE2. EXPRESSION3. DYNAMIQUE4. PRIVILEGE5. INITIALE 6. INITIALE PARIS Komplektācija rakstīta uz sliekšņa vai uz bardačoka vāka iekšpusē. Kategoriski neiesaku pirkt ar pirmo Eiropas tiešās iesmidzināšanas 2.0ltr benzīna dzinēju. Motora kods F5R, pazīt var pēc uzraksta uz durvju emblēmas 2.0 IDE. Dzinējs gan ir ekonomisks, var iekļauties 7,5 ltr/100km. Labots Maijs 6, 2014 - Daiļais Link to comment Share on other sites More sharing options...
Konstatators Maijs 6, 2014 Share Maijs 6, 2014 Kategoriski neiesaku pirkt ar pirmo Eiropas tiešās iesmidzināšanas 2.0ltr benzīna dzinēju. Ekonomisks, bēēt....? Nu neesi žmogs, pastāsti, kas tad tur īsti ir par zemūdens aisbergu ar to bīdeli... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daiļais Maijs 6, 2014 Share Maijs 6, 2014 Man ar to dzinēju nav nekādu problēmu, bet krievu forumos var dīvu doties kas tik tur nav darīts uz sarakstīts. Vārgās vietas spauslas, augstspiediena sūknis, aizdedzes spoles. Katrs rakstnieks pelnījis sociālistiskā darba varoņa nosaukumu. Iespējams, ka daļa vainas ir krievu degvielas kvalitātē, mans dzinējs zina tikai Nestes produktu. Šim dzinējam nāk komplektā savs unikāls sajūgs, kas arī var pievilt. Vecajā naudā daļas vien tādā gadījumā maksā Ls 900. Nomirst viņš vienā momentā, vairs nav sakara dzinējam un ātrumkārbai - game over. Mana problēma ir, ka šis dzinējs nav gazificējams. Šis dzinējs pieejams tikai 2.Lagūnas pirmajai paaudzei. It kā projektēts bijis priekš autošosejas sacīkšu Clio Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bonifacijs Maijs 6, 2014 Share Maijs 6, 2014 karoče nevajag to eksperimentālo bīdeli... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bruketajs Maijs 6, 2014 Share Maijs 6, 2014 ko par šādu plastisko operāciju saka ikgadējā apskate? Ikgadējā apskatē parasti skatās uz daudz pamanāmākām lietām un tas tjūnings nevienam vēl nav acī iekritis - nu un arī tas, ka tie bija kaut kādi 4.x cm, kas nu tiešām nebija pamanāmi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daiļais Maijs 7, 2014 Share Maijs 7, 2014 Biedri, es atcerējos pašu galveno. To par ko parasti expadomju cilvēki nedomā. Laguna II ir ļoti droša mašīna. 6 spilveni kā minimums ieskaitot sānu aizkaru pa visu sānu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Juurasp Maijs 7, 2014 Share Maijs 7, 2014 Всё говно кончается на о, пежо, рэно, алфа ромео. И опел! Nu nu, pirmkārt ir Peugeot; Renault un vai Volvo=тоже говно vai arī Mondeo? otrkart Citroen nebeidzas ar "O" bet tāpat nav auto... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bonifacijs Maijs 7, 2014 Share Maijs 7, 2014 Khmm no svaiga C6 es gan neatteiktos Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bruketajs Maijs 8, 2014 Share Maijs 8, 2014 otrkart Citroen nebeidzas ar "O" bet tāpat nav auto... Cithroens arī ietiplst Peugeot-Citroen grupā, tā kā viens mēsls i tas i tas. Lai gan, man sāk likties, ka lielāko daļu sliktās slavas latvijā Citrons ir ieguvis pateicoties Veho - visi, ko pazīstu, no šī vārda uztaisa tādu fizionomiju, ka mukt prasās. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tornis Maijs 8, 2014 Share Maijs 8, 2014 Liela daļa no franču auto sliktās slavas ir dēļ mūsu ceļiem (kuru te nemaz nav, franču izpratnē) un sāls uz tiem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
raiviss Maijs 8, 2014 Share Maijs 8, 2014 vai tad uz glaunajiem franču ceļiem viņiem sveces/filtri/lampiņas nav jāmaina? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Destructo Maijs 8, 2014 Share Maijs 8, 2014 Nobraucu ar Lagūnu 1,5 gadi. Pilnīgākā kapsēta. Aizmugurējā logu tīrītāja cena 700 lvl + darbs Lampinas nomaina - 75 lvl + darbs + 75 lvl par otru lampiņu jo redz ar divām dažādām Lagūnas elektronika gļuko. Karte - pilnīgs ppc, nedod dievs kādreiz negaidīti sāks gļukot, vai baterejas beigsies. Aizslēgšana ar pirkstu - pilnīgs ppc. regulāri auto pats atslēdzas. Mašīnu pārdevu kad kārba nojuka. Pirkta jauna. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu
Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas
Izveidot jaunu kontu
Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!
Reģistrēt jaunu kontuPierakstīties
Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!
Pierakstīties tagad!