Jump to content

DIY lampu pastūzis ar 6C33C-B


osscar
 Share

Recommended Posts

par to nezinu - bet izskatās ok +  krievu izolācija - ar lodāmuru nesadedzināt! var teikt citiem, ka iepirki pa  300ls

Link to comment
Share on other sites

nevertell

Nezinu, vai būtu augstās domās par cilvēku, kas man skatās acīs un lepni saka: "Un šito kabeli es nopirku par 300Ls."

Link to comment
Share on other sites

nevartell, Tu neesi šo vadu mērķa auditorija un neapgrozies šadu vadu cienītāju aprindās :sarkasms: Osscar ir malacis, uztaisīja vadus pa smuko un audiofīliem tagad vajag stastīt, ka vadi pēc spec pasūtījuma, pilnīgs roku darbs un maksā 500Ls. Nekas tak nebūs samelots :sarkasms: Tas tā kā tai krivu anekdotē : Viens jaunais krievs otram saka, re kādu smuku šlipsi nopirku pa 300$, bet otrs atbild, vot tu duraks, es tādu pašu pa 500$ nopirku.

Hifilistus tehniskiem cilvēkiem nekad nesaprast!

Link to comment
Share on other sites

tieši tā, it sevišķi, kad ķīniešu vadi sucks, aps;ub plāni, lēni un nelodējas. šis apsudrabotais vads - neskatoties uz savu pusgadsimta vecumu - lodējas, ka prieks un ir spīdīgs.  Prieks darboties ar tādu. Kopš zinu, kas iekšā visādiem čaina vadiem, pat smukajiem - labāk pats salodēju.

Link to comment
Share on other sites

nevertell

Nēnu, vadi ir smuki un darbs jau labs. Nav jau tā, ka galīgi neizprotu un nievāju to, ko Osskārs te dara, lai tik dara un pabeidz. 

Link to comment
Share on other sites

ceu ,ka pabeigšu, bet nu sākotnējos termiņus kavēšu. šodien pēdējās detaļas  uzsūtīju - kastītes trafiem un citus sīkumus.

Link to comment
Share on other sites

Fak, man kaste atnāca, bet tagad DHL grib, lai muitoju. Kāds ir ņēmies ar šo? Kā ātrāk - pašam vai ļaut DHL?

Link to comment
Share on other sites

Pašam lētāk...ber muitā ilgi man brīnījĀs ka tukša kaste -case...neticēja 

Link to comment
Share on other sites

Es domāju, kā ir ātrāk. Man nav problēmu pārmaksāt 5LVL, ja nav jāpačakarē darba dienu.

Link to comment
Share on other sites

man gan liekas, ka tur bija 15 nevis p5. bet varbūt kļūdos.



jā tie čaina korpusi nāk ar DHL, tā ka tur jērēķinās ar PVN...vienīgi + ka atnāk 3 dienās ( joprojām rekords no tā gala - piektdien pasūtīju - pirmdien saņēmu)



tur jārēķina, citos gadījumos izdevīgāk modushop.biz paņemt kasti.

Link to comment
Share on other sites

Modu nebija pareiza izmēra, kas saskanētu ar DAC korpusu.

 

Ok, tad kaut kā mēģināšu.

Link to comment
Share on other sites

Inspektors Caps

 

 

Es domāju, kā ir ātrāk. Man nav problēmu pārmaksāt 5LVL, ja nav jāpačakarē darba dienu.

Nav tik traki - stundas laikā visu var nokārtot pat ja jāpastāv rindā muitā. Pēc tam jau, ja ar mašīnu, tad DHL vispār ir tur pat blakus, ja bez, tad.. nu pat ar kājām tur nebūtu ilgi aiziet.

Link to comment
Share on other sites

Es nesaprotu vai tik traki jums ar to muitu ir, man, ja sūtu ar parasto pastu un pastā saņemu paziņojumu ka jādodas uz muitu, tik iprintēt invoisu un doties uz muitu,kur tas pasākums vairāk par 20min neaizņem, protams, tas nav lielpilsētā.

Link to comment
Share on other sites

Rīgā jābrauc uz lidostu ( ja DHL sūta) + pēc tam tur uz lidostas DHL punktu. 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

atnāca kaste no čainas, kvalitāte ir pat ļoti ok. skrūvju caurumi sakrīt. alumīnijs biezs - ap 3mm. skrūves komplektā 3x pa daudz. ir arī gumijas kājas un tīkla spraudņa ligzda komplektā. Nu var sākt mērīt un gatavoties urbšanai.

 

 

DSC00509.jpg

Link to comment
Share on other sites

tātad par cik detaļas ienākas pamazām, baigā aktivitāte nav, bet kaut kāda kustība ir . Paskatījos pastā - trafu noseg kastes un mēraparāti ir iebraukuši LV, tātad jaunnedēļ būs - bez tiem nevar urbt kasti.

 

DSC00576.jpg

 

NOS krievu keramikas paneļi - 88 gads, sudraba kontakti, bet tāpat nodegot. Doma, ka apakšas panelis būs brīvi noņemams un pie augšas paneļa no apakšas būs šāds skats:

 

zilie- ekranēti signāla vadi uz ALPS rk27 poča, sarkanā izeja uz trafu, zaļā - vītais pāris kvēlei gar perimetru kā gudri onkuļi iesaka,

 

violets - tīkla barošana pie slēdža. Uz spailēm salodēti rezistori - kuri pa tiešo nesniedzas no lampas uz lampu, jo lampām jābūt vismaz 6-7cm vienai no otras jo lielā, kā jau minēju - 200grādi.

 

Sazīmēju barokli ketčupā : droseles gar malām pie sāniem, barokļi būs  otrādi uz pcb (lētie kodensatori un ar vadiem nebūs labi - baigais žūksnis) + šis ir no viena mūžīgā pasākuma, nav īstais.

 

DSC00574.jpg

 

 

Par cik šoreiz nebūs neviena aļa zelta detaļa - skandu konektori un rca būs sudraba pārklātie/ rca rodija pārklājums.

 

DSC00581.jpg

 

 

 

Mans iemīļotais angļu alumīnija "knobs" :

 

DSC00568.jpg

 

varētu turpināt, taču bez trafu korpusiem (kuri būs 3 gab katrs 130x130 x130mm- varētu vienu lielu - bet tādu nevarēju atrast) un mA metriem nevar tālāk neko darīt īsti. Toro trafi būs vidējā kastē abi divi vertikāli uz L veida leņķiem, labāk dzesēsies...blakus tāpat tiem nav vieta.

Link to comment
Share on other sites

 

 

nav īstais

Ta tu vēl neesi visu dabūjis? Tās bildes tik tā, domai?


Kādreiz arī mēģināju ko taisīt. Būtu toreiz ebay.com. Tagad vairs negribu. Nē, asums uznāk, bet īslaicīgs.

Link to comment
Share on other sites

normundss

Kasti domā pats urbt jeb uz CNC dot? 

Tas skaļuma kloķis gan nav mans favorīts - pārāk plakans.  Ja tādu pirkstos saņem, tad ar nagiem kaste skrāpējas.  Sākumā jau neredz, bet vēlāk tas sāk izskatīties kā automašīnai pie vadītāja durvju roktura.

Link to comment
Share on other sites

Domāju lielos coķus un ventilācijas coķus uz cnc. Mazos neredzamos un neprognozējamos pats urbšu. Nu itkā nav novērots ka skrāpētos...bet baigi skaļumu negrozu manuāli,parasti ar pulti priekšpastūzim. Bet modushop lielie knobi ir ok,tikai tad visur tādi jāsaliek..


Atnāca kastes, čainietis sasaiņojis 2 atsevišķi ar citu sūtījuma Nr. un vienu atsevišķi. Un jāmaksā tikai bija pvn par vienu, pie kuras bija invoice. :D KAstes lielas 130x130x130 mmm, protams derētu 120mmx120x120mm, bet netā tik 110x110x110 pieejamas kuras ir par mazu ....šīs nav no alumīnija, bet gan skārda + melns pulverkrāsojums. Nu dēļ  izmēra būs jāķer milimetri lai visu pareizi saurbtu. vēl tik mēraparātus gaidu, ceru rīt-parīt sadabūt - tad varēs sākt autokadu apgūt dziļāk priekš CNC kantora.

DSC00594.jpg

 

 


tā nu ir arī klāt mēraparāti -

 

DSC00599.jpg

 

zilie ledi, bet nu tos var nomainīt. Tagad mokos dizaina jautājumā - likt jamos priekšpusē, jeb včibrikā panelī. Ja priekšpuse tīra - izskatīsies labi ar manu vinilgaldu, jamam tīrs tādas pat krāsas sudraba panelis un melna augša...bet atkal front panelī vieglāk nolasīt rādījumus ja sēž dīvānā :D Bet  ja priekša paliek tīra - jāatsakās no volume kloķa (varu iztikt ) + jādomā kur on/off pogas likt.

 

Tā jau skices sazīmētas, gatavs urbšanai, vienīgi 7x viss jānomēra, jo izskatās ka viss ir līdz mm precīzi, nav brīvas vietas.

Link to comment
Share on other sites

normundss

Dizaina jautājumos labāk konsultēties ar māksliniekiem nevis tehnofiliem.  :)  Bet kāpēc tos rādījumus ir nepieciešams lasīt no dīvāna ???

Link to comment
Share on other sites

nē nu nav nepieciešams, es tik tā - man patīk visu laiku uzmest aci tiem rādījumiem :D bet nē laikam likšu priekšā, kā skicēs sazīmēju jau. Nav ko svārstīties. man vienmēr tāds gļuks par dizaina jautājumiem, nevaru izlemt tā vai šā. Priekšpusē labāk no montāžas viedokļa un nebūs tik tuvu karstajam lampas panelim.


jāslēdz lodāmurs iekšā un jājauc makets laukā...

Link to comment
Share on other sites

es biku esmu mākslinieks- savu laik pat rozentāļos iestājos, bet pametu :D 


imho ir ok. Man tik ar būs tiem paneļa caurumiem mala jānoņem kā bildē


atnāca korpuss no CNC - sakrustojam pirkstus un ceram, ka viss nomērīts pareizi. Izskatās, gan ka vietas neesamības dēļ būs rīt jāpamokās ar 2 180x90mm barokļu PCB ievietošanu. Labi, ka PCB vēl neuztaisīju - jāpiemērī caurumi dabā. Smukās skrūves ar beigušās un nav vēl tīkla slēdži- ķīnu negribu - nestrādā jamie ...gļuko un dzirksteļo. Pasūtīju 2 apem 2 sekciju  slēdžus. padārgi..bet ar tiem nekad nav problēmu.

 

Vēl izjaucu mA metrus un pārtaisīju par 2V metriem (pilna skala =4V) . Izrādījās ka vajadzēja 130 omu rezistorus virknē  + šuntu nafig. labi, ka kā reiz atradās krājumos precīzi 2 130 omu rezistori - nenācās virknē vai paralēli kaut ko kabināt + zilajiem lediem uzliku kembrikus lai izkliedē labāk gaismu un nebliež acīs.

 

Izskatās, ka neskatoties uz to ka poča vietā paneļa biezums samazināts par 5mm - tāpat biku lien ārā ass,  kloķis nepieguļ pie paneļa - bet to var labot ar griezējinstrumentu :D

 

 

DSC00615.jpg

 

 

izgreizti atvērumi gaisa plūsmai -- apakšā un sānos, jo augšā īsti nav vietas. Izejnieki nekarst, bet tīkla trafi gan, tur ar vēl jāurbj caurumi.

 

DSC00618.jpg

 

 

Lampu caurumi kā aptiekā - viss precīzi.

DSC00620.jpg

 

 

aizmugures panelis ar apsudrabotiem skandu un rodija line-in   konektoriem. šoreiz bez aļa zelta :D

 

DSC00622.jpg

 

kā arī pamatīgas 5cm diametrā un 3 cm augstumā , gumijas kājas pieskrūvētas - smags būs aparāts + augstāk no "zemes" -lai vairāk gaisa rauj iekšā.

 

Pagaidām viss - rīt pie lodāmura.

 

 

 


Pēc ilgas mērīšanas, plānošanas un zīmēšanas tapa 2 barokļi - it kā vienādi, taču nav vienādi - bet gan spoguļskatā.

 

Centos izvietot tā lai elektrolīti nostāk no karstā lampas paneļa. Nu vieta ar ierobežota, bet izskatās ka derēs.

 

 

 

DSC00626.jpg


un augstumā  ar knapi izlīdu - 3mm no vāka...nācās nokniebt izvadus līdz minimumam plates otrā pusē. Un vēl starp plati un izejas trafiem drosele ierakstās pie sāna pieskrūvēta. šādi mm sen nav ķerti. 


tika izmantos - ketčups priekš 3D. Cads, priekš 2D un paints priekš celiņiem (ērti - + sarkans, - zils )  - pirms tam gan pr screen no ketčupa bottoma.


vēl biku domāju par līdzsvaru - tagad visa massa (ap 20kg ) sanāk uz aizmuguri - ar tik augstām kājām pieliec spēku - un var sagāzt - laikam jāliek priekšpusē svins :D Domāju kopā uz 30kg viss pavilks..


varbūt biku pārspīlēju - bet20 nieks stabili.


ketcjup.jpg

 

praktiski visu laiku ketčupā mērīju un urbu +reālos detaļu izmērus liku.


detaļas iegremdēju lai  redz kontūras no apakšas

post-57155-0-83602600-1389438748_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

glīti varbūt, bet ir ko noņemties :D ...liekas viss ok, te pēkšņi - detaļa garāka kā plānots - pats vainīgs citas markas jaudas rezistoru uzsūtīju. ideāli nesanāk nekad amatieriem :D tnx


viņam bija jābūt pie baltā kondensatora - tur pat caurums ir , a  šis par 10mm garāks (es tik tagad to no maisa izvilu - domāju - tāds pats kā pārēji 45mm) - labi ka celiņš tur tālāk bija kur varēja papildus coķi izurbt. Vēl vajag 2 mazas plates izgatavot - tipa pārejas no trafa sekundārajiem uz platēm. Bet tās vienkāršas - garas desas kur drošinātājs primārajā +termistors on pīķa mazināšanai + joslas lai var salodēt trafs = plate
. bet izvietojums un izmērs pēc vietas jāpaskatās.

Labots - osscar
Link to comment
Share on other sites

par cik uz copi netiku (auto vēl remontā ...solīja vakar atdot - bet nekā..) tad nu darbojos tālāk - nokrāsots L veida leņķis no DEPO un trafu stiprinājumi nokrāsoti melni, jo tam bleķim tendence ar laiku sarūsēt ( pārbaudīts) . Pielaikoti trafi. Vēl protams caurumos kur ies cauri vadi jāieliek gumijas aizsarg rimbuļi vai arī kembriki uz pašiem vadiem, asas malas tiem coķiem.

 

DSC00632.jpg

 

rīt jābrauc pēc skrūvēm - kā vienmēr vajadzīgais garums un izskats nav pieejams.


Nu nav par ko - varbūt kādam noder - lai zina kur ir grābekļi zemē nomesti :D

Link to comment
Share on other sites

Daudz kas atkarīgs no tā kādu jaudu gribi un kādu aparātu, manā gadījumā - precīzi neesmu rēķinājis - bet pa lielām šaibām - Jaunais iphons sanāktu droši. Tas pie tā, ka izmantoju budžeta detaļas (nu labi 100EUR var samazināt, ja liek lētos konektorus, alps poci neliek , trafus plikus liek ) . Nevis piem. izejas trafu  no Lundhal pa 400EUR 1 gab. Ja liek eksotiku - var ar 5 iphonus ieguldīt. Bet tāpat , ja ņem vērā ka gatavs šāds maksā padsmit štukas un uz augšu...


nu tas bez darba un peļņas :D

Link to comment
Share on other sites

Vilk, šis konkrētais risinājums vēl ne tuvu nav hi-end, ja skatās shemotehniski. Šis ir labi nostrādāts aparāts cilvēkiem, kas zina, ko grib sasniegt.

 

Un jā, lampinieki, maitas, vienmēr ir dārgi.

 

Ja es ķertos klāt lampistikai, tad gan jau stūrētu uz kaut ko šādu. Tas varētu būt vidējais ends.

Link to comment
Share on other sites

set jau jebkurā gadījumā ir dārgi - ja ņem EUR per W. Un dzelži lieli.  man 300B vizuāli nepatīk - vecmodīga  - izskatās kā naktslampiņa. man patīk šīs robustās ala militāristu jaudas triodes+ bija pieejami poļu trafi labā cenā.. Un jauda ar lielāka kā 300B. Shēma jau visiem SET +- vienāda - atšķiras izpildījums - shemotehniski var pielikt srpp, kaskādi - bet thd visiem viņiem liels, ja nav atpakaļsaite.šo shēmu izvēlējos - jo interesanta - nestandarta.  Galvenais lai dzelži (izejnieki) labi. Klasiskie seti jau parasti ir tādi - 2 triodes + jaudas triode. 300B spriegums lielāks (2xdārgāki kondensatori automātiski) + pati lampa maksā vairāk nekā man (apm 3 reize par gab) .

Link to comment
Share on other sites

Nu tāpēc es arī gar kramu dzīvojos, tur viss vienkārši. Tāpat man ausis ar zemu pretestību un lampām tādas nepatiks. Ja, pasdies, kādreiz kāja uz Senn HD800 nepaslīdēs, tad nekādas lampas uz mana galda nespīdēs un nesildīs māju.

Link to comment
Share on other sites

nedēļas vakaru  progress:

saskrūvēts viss kas vajadzīgs, skrūves ir visas. slēdži ir daļa vadu savilkti - bet besis un iesnas + temp. negribas vairs šodien ar piešķilšanu riskēt. salaidīšu vēl dēlī. Bet tā nebiju domājis ka skrūvēšana un visa piedzīšana aizņem tik daudz laika.

 

DSC00633.jpg

 

 

DSC00637.jpg

 

DSC00640.jpg

Link to comment
Share on other sites

normundss

nokrāsots L veida leņķis no DEPO un trafu stiprinājumi nokrāsoti melni

 

Pats krāsoji ar aerosolu vai kā?  Man laikam vajadzēs taisīt pāris aizmugures paneļus no jauna, bet nevaru atrast kas Rīgā var noanodēt melnus.  Domāju varbūt vienkārši nopūst ar krāsu.

 

 

Vēl pielodēju plēves kondiķus paralēli elektrolītiem, jocīgi bija, tas ka sākumā lodēju kā grāmatās norāda - tuvāk lampai bezmaz uz soketem, bet palika basīga skaņa pazuda augšas, tāda kā mucas skaņa.

 

Ar paralēlajiem kondiķiem mūžīgi ir visādi brīnumi.  Iespējams arī ka tā mucas skaņa ir īstā tīrā, bet dzidrums ir falšs no kondiķu savstarpēji izveidotā kontūra zvanīšanas vai citiem efektiem. Es drusku niekojos ar vienu verķi kas ģenerē asu meandru, to palaižot barošanas ķēdēs var ar oscili diezgan labi izķert visus "zvanītājus". 

 

 

Bet tā nebiju domājis ka skrūvēšana un visa piedzīšana aizņem tik daudz laika.

 

Vot vot, tell me about it...

Link to comment
Share on other sites

ir ir silta :)

 

jā Normund, krāsoju ar balonu -sanāk smuki, tikai man spīdīga tā krāsa, imho pie tā keisa anodējuma vajadzētu kādu semi - gloss. a moš tam ķīnietim uzprasīt lai tikai aizmuguri atsūta ? dom lauzīsies ?

jā es ar to paralēlo laikam biju burku norāvis - kļūdasdēļ pie anoda piemetu  un nogāzu augšas.

 

jā tiešām, zini visu laiku jāpārskrūvē - tad pa augstu tad pa zemu, tad pa labi, tad pa kreisi :D


šodien tiek dzenāts aparāts + kanāli pa vienam " iesildīti" - viss notiek - pagaidām nekas nedeg :D pēc tam iemetīšu iekšu bildi .

 

DSC00646.jpg

Link to comment
Share on other sites

Nevaru noturēties nepateicis - manai, subjektīvajai, gaumei labāk būtu paticis, ja indikatora apgaismojums būtu vārgi oranžs, saskaņots ar lampu kvēli.

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...