Jump to content

galvenais ceļš un pagriezienu rādīšana


Recommended Posts

 

 

Un tagad piektdienas jautājums. Kā jūs brauksiet šajā krustojumā labi zinot, ka aizmugurē jums brauc biedrs snukurins, pretīm brauc biedrs snukurins, no labās puses brauc biedrs snukurins, no kreisās puses brauc biedrs snukurins. :)https://www.google.l...!7i13312!8i6656

 

Tas atkarīgs no tā, vai šajā situācijā snukurini sēž pie stūres fūrei/autobusam vai tomēr kādam paštaisītajam mopēdam (ar kādiem, pēc viņa vārdiem, jaunatnei vajadzētu atļaut braukt pa koplietošanas ceļiem, ja nemaldos, pat  bez vadītāja apliecības).

  • Patīk 1
Link to post
Share on other sites
  • Replies 473
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • versatile

    58

  • snukurins

    53

  • vvv

    43

  • marrtins

    34

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Es arī aplī parasti braucu pa vidējo pa vidējo joslu vai iekšmalu, lai aplī citi varētu tjipa brīvi iebraukt, bet uz mūkusalas apļa REGULARI gadās dīvaiņi, kuriem esmu atbrīvojis iebraukšanu pat nepie

Un brauc pa ceļa kreiso pusi................

Posted Images

Pareizi, versatile, tu spried. Bet tik pat labi tā var nonākt līdz pagriezienu rādīšanai katrā ceļa līkumā (arī ārpus krustojumiem).

Link to post
Share on other sites
marrtins

Pagrieziens jārāda, kad "maina kustības virzienu"

Kur šitais ir teikts? Cik es esmu redzējis/lasījis, tad pagrieziens jārāda pie jebkura manerva. Bet, kā jau ierpiekš minēju, nav definēts kas ir manerver CSN izpratnē, tad arī sākas filozofēšana.

 

vietā, kur galvenais ceļš maina virzienu (apzīmēts ar 201. ceļa īmi un attiecīgo papildzīmi), nelietoja virzienrādītāju - par to pienāaks kaut kādi eiriki un soda punkts.

Tiešām? Kur tas ir noteikts?
Link to post
Share on other sites
versatile

Nezinu, bet: "Par gaismas signālu lietošanas noteikumu pārkāpšanu kā sods var tikt piemērots brīdinājums vai naudas sods 15 eiro apmērā, kā arī piešķirts 1 soda punkts."

Un braukšanas virziena maiņa noteikti klasificējas kā manevrs.

Link to post
Share on other sites

Īstenībā jau ir tā, ja mēs visi izsitu savu ego ārā un skatītos un klausītos, kas notiek, ko dara šoferi apkārt, avāriju nebūtu, katra avārija ir kāda ego, es māku, es varu, vai arī populārā es drīkstēju! Paskaties, kāds dumjš vai tiešām steidzās, palaid, nokavēsi 30 sekundes, loceklis isāks nepaliks, bet kur nu gribam audzināt, būt pirmie, un ir rezultāti!

Domāju ka daudz ir bijuši Parīzē, kāda kustība, pie Triumfa arkas, no trešās ārējās mierīgi taisa labo pagriezienu, un dzīvo, pie mums būtu kaput, bet arābi ir ir tos baltos iemācīšu redzēt, kas notiek apkārt! Kaira, vispār visas arābu zemes, kas nospiež tauri, tam ir priekšroka, bet brauc maita! Visa Malaizija tas pats!

  • Patīk 2
Link to post
Share on other sites

 

 

Un braukšanas virziena maiņa noteikti klasificējas kā manevrs.

A nevar zināt.

CSN. 57. Pirms jebkura manevra – braukšanas sākšanas, pārkārtošanās, nogriešanās, apgriešanās braukšanai pretējā virzienā, apdzīšanas, transportlīdzekļa apturēšanas u. tml.

Konkrētie uzskaitītie noteikti ir manevri, bet kas ir zem tā "u. tml.", nemaz nevar zināt.

Tāpat, skaidri definēts ir apdzīšana, piemēram, nogriešanās nemaz nav atsevišķi izskaidrota, kas ir nogriešanās? nogriešanās no/uz ceļa? nogriešanās no taisnvirziena līnijas?

Link to post
Share on other sites
versatile

jema, teorētiski, Tev taisnība. Bet tais valstīs ir arī aaaugsts CSNg skaits un bojāgājušo skaits.

https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_by_traffic-related_death_rate

Lai gan, turpat pie Malaizijas esam, pēc bojāgājušo skaita uz 100k mašīnām...

 

Bet es par to, ka var taču pagaidīt, palaist, vienkārši būt pieklājīgiem. Norvēģijā bezmaz kultūršoks - korķis, visi stāv, moči stāv aiz mašīnām, nelien pa vidu. Ātrumu tur ievēro un soda bargi. Satiksme raita, ar visu to, ka pie viņiem atļautais standartā ir 80... Vienkārši nerada sev un citiem problēmas. Oslo centrā sanāca biš nomudīties, tak neko - neviens netaurē, palaiž.

  • Patīk 3
Link to post
Share on other sites

 

 

Bet tais valstīs ir arī aaaugsts CSNg skaits un bojāgājušo skaits.
Nu jā, bet kā tur brauc uz viena moča 5 uzreiz, tas ir mocis iet pa tukšo, es jau par to principu, nevis slavinu viņus, ja mēs tā brauktu mums būtu 1000% klāt! Es domāju ka tu saprati ko es biju domājis ar savu tekstu!

 

 

Bet es par to, ka var taču pagaidīt, palaist, vienkārši būt pieklājīgiem.
Es to cenšos katrā diskusijās stāstīt, varbūt kādam pieleks! 90 gados dzenāju mašīnas no DE, katru reizi brīnījos kapēc pie mums tā nav, pagājuši 20 gadi, lēnām sākam macīties! 
  • Patīk 2
Link to post
Share on other sites
versatile

Iemācīsimies tad, kad sapratīsim, ka nevienam nekas nav jāpierāda - ja nu vienīgi tas, ka visi varam vakarā mājas pie ģimenes aizbraukt.

  • Patīk 2
Link to post
Share on other sites

Pareizi Tu pateici, Zelta vārdi! Kāpēc visā Rietumeiropā parādot pagriezienus momentāni laiž, uz bāņa, uz šosejas, pilsētās vispār nav ko runāt, jo tur nav to sīko pedarast_u, kas uz tā mēģina savu ikdienas dzīvi būvēt, haļava saucās, aizlīst, piestāstit un citas nejaucības izveidot, jo viņš būs pirmais, un pohuj viņam un sabiedrību un līdzcilvēkiem!

  • Patīk 1
Link to post
Share on other sites
versatile

un arī valstī kārtība labāka un korupcijas mazāk - ne jau tāpēc cilvēki tādi, ka valdība labāka - nē, tur valdība labāka, jo cilvēki labāki. Nu, labāks/sliktāks - stiepjams jēdziens, bet doma, domāju skaidra.

Link to post
Share on other sites

 

 

nē, tur valdība labāka, jo cilvēki labāki.
Nē, nevaru piekrist tam! Mūsu Āboltiņa ir tik atrauta no realitātes kā Antuaneta ar savām kūkām, viņa godīgi 900 sekundēs stāstīja ka tās nedienas ar e-taloniem ir uzzinājusi no savas frizieres, saeimas priekšsēdētāja uzzina no frizieres problēmas Rīgas transportā, ko nu vairāk par valdībām!
Link to post
Share on other sites
versatile

Nu klau, jebkura uzņēmuma ar pārsimts darbiniekiem valdes priekšsēdētājam ar nav ne jausmas, ka vakar otrā stāva sieviešu tualetē bija aizsērējusi izlietne.

Tu, visticamāk, nezini, cik maksā optima līnijas makaroni vai lētākās cīgas - man, ja godīgi, nav ne jausmas ne par vienu, ne par otru - da vispār nezinu, cik tagad makaroni maksā.

Bet nofilmēs, ka aiziet pie viņas pensionāre un šito paprasa - i viss, "tālu no tautas".

Simpātiju pret viņu man nav, noraka partiju, principā. Nevajadzēja Saeimā lauzties, būtu pasēdējusi otrajā plānā un atgriezusies pēc Straujumas. Bet nu, fakts paliek fakts - viņa bija nākamā ai strīpas, tātad, teikt, ka par viņu nebalsoja nevar.

Ko viņā cienu - probivajemostj. Ne visiem večiem ir tāds mugurkauls.

 

Bet tas ir offtopiks.

Link to post
Share on other sites

 

 

uzņēmuma ar pārsimts darbiniekiem valdes priekšsēdētājam ar nav ne jausmas, ka vakar otrā stāva sieviešu tualetē bija aizsērējusi izlietne.
Ja tu pielīdzini LV valsti  uzņēmumam, tad tas var būt!
Link to post
Share on other sites
snukurins

Es skatos te ir gājis jautrāk.

Zinu kas ir ,,Apdzīšana,, un kas ir ,,Apsteigšana,, bet nebiju aizdomājies līdz tam ka došanu garām pa šķembām labajā pusē var ietilpināt terminā apsteigšana jo precīzu formulējumu izlasīju tikai tagad.

Un tagad piektdienas jautājums. Kā jūs brauksiet šajā krustojumā labi zinot, ka aizmugurē jums brauc biedrs snukurins, pretīm brauc biedrs snukurins, no labās puses brauc biedrs snukurins, no kreisās puses brauc biedrs snukurins. https://www.google.l...!7i13312!8i6656
vvv - gadījumā, ja iešu pa galveno parādīšu pagriezienu pa kreisi, ja pa taisno bez signāla, ja pa labi ar signālu! Kāpēc ejot pa galveno rādīšu pa kreisi, lai nemaldinātu potenciālo vadītāju, kas var braukt no taisnā mazsvarīgāka ceļa uz galveno ceļu, jo šajā gadījumā, ja es nerādu pagriezienu, mans mērķis ir turpināt ceļu pa taisni, tas ir no galvenā uz mazāk svarīgu, bet tas nemaisa tajā pašā laikā pretī braucējam veikt viņa manevru nevienam nemaisot!  Bet ja uz taisnā ceļa sākuma stāvētu  vienvirziena zīme, tad arī kreisā pagrieziena rādīšanai zūd jēga, jo nevienu tu nevari maldināt!

Es atkal zinu ko es noteikti nedarītu ja brauktu ārā no tā pretējā ,,taisnā,, un pa galveno brauktu biedrs jema un nerādītu pagriezienu,es noteikti gaidītu kamēr viņš aizbrauc jo varbūt tas nemaz nav jema bet gan kāds cits kuram nedarbojas kreisais pagrieziena rādītājs vai ir aizmirsis to ieslēgt.Bet varbūt tas ir biedrs ivo kurš šobrīd uzskata ka nav jārāda kreisais.

Un nav svarīgi kō par to saka noteikumi jo braukt ārā uz galvenā ceļa ja nav pārliecības ka auto kas tuvojas nogriezīsies no galvenā braucot taisni no drošības viedokļa ir bīstami.

Mana pieeja ir vienkārša - nerādu un nerādīšu gadījumos, kad uzskatu, ka tas nav nepieciešams, neatkarīgi no tā, kas rakstīts noteikumos. Jā, var nākties kādu reizi pastrīdēties ar c-pistiem un varbūt samaksāt. Ar to rēķinos,

Pilnai pārliecībai kāds nepacietīgāks biedrs var aizbraukt līdz tam krustam un likt priekšā pirmajam kurš nerāda pagriezienu,pie reizes varēs uzzināt ko par to domā ceļu policija un kurš ir vainīgs.Situācijas konkretizēšanai lai nebūtu divu domu to visu uzfilmēt reģistratorā.

 

Un ja es barauktu tajā otrajā pa labi ,,taisni,, tad rādītu labo bet tikai tad kad jau būtu šķērsojis pirmo labo.

Edited by snukurins
Link to post
Share on other sites

 

 

Es atkal zinu ko es noteikti nedarītu ja brauktu ārā no tā pretējā ,,taisnā,, un pa galveno brauktu biedrs jema un nerādītu pagriezienu,es noteikti gaidītu kamēr viņš aizbrauc jo varbūt tas nemaz nav jema bet gan kāds cits kuram nedarbojas kreisais pagrieziena rādītājs vai ir aizmirsis to ieslēgt.Bet varbūt tas ir biedrs ivo kurš šobrīd uzskata ka nav jārāda kreisais.

Par šo piekrītu.

Cik reizes pašam bijis, kad gribu izbraukt uz galvenā ceļā no mazāk svarīga ceļa, taisot labo pagriezienu, tuvojas pa galveno ceļu kāds ar ieslēgtu labo pagriezienu, tātad griezīs manā ceļā, tātad mēs viens otram nepatraucēsim, tātad varu sperties ārā... a viņš aizbrauc pa galveno, aizmirsis izslēgt pagrieziena rādītāju... Un kā tur viss kārtotos ar CP, ja notiktu sadursme?

Labāk lieku sekundi pagaidīt, tie kas uz galvenā ceļa, viņiem priekšroka pret tiem, kas nav uz galvenā ceļā, un savu priekšroku viņi nezaudē no tā, ka viņi ieslēdz vai neieslēdz pagrieziena rādītāju.

Link to post
Share on other sites

Tādēļ tajā krustojumā ir jārāda kreisais pagrieziens, jo ja nerādīsi, kāds nepacietīgais var ielikt tev labajā sānā un pats būsi viņu izprovocējis uz šādu izgājienu! :)

  • Patīk 1
Link to post
Share on other sites

 

 

Mopēdu vadītāji tagad vairs neskaitas parasti vadītāji un var braukt pa ietvi?

Ģēnijs tu esi. Jāpalaiž tie, kas pa brauktuvi pārvietojas, bet gājēji uz ietves.

Link to post
Share on other sites
snukurins
Ģēnijs tu esi. Jāpalaiž tie, kas pa brauktuvi pārvietojas, bet gājēji uz ietves.

 

Šito es nezināju ka tagad ir atļauts spraukties man garām pa labo pusi pat tad ja es esmu ieslēdzis labo pagriezienu.Tagad zināšu ka man nav jābrīnās ka kāds ar mopēdu,velosipēdu vai moci mani apsteidz pa labo pusi ja esmu malējā labā joslā un rādu pagriezienu ka griezīšos pa labi.

Nu ko man pateikt vēl.Tups likums,tikpat tups kā tas ka tagad ir atļauts velosipēdiem braukt pāri pa pāreju.Tie kas to ir izdomājuši laikam nekad nav sēdējuši fūrē citādi saprastu ka labajā pusē ir zona kurā neko spogulī nevar redzēt.

 

 

Tādēļ tajā krustojumā ir jārāda kreisais pagrieziens,

 

Es nerunāju par kreiso,es runāju par to ka tu apgalvo ka tad ja tu nerādi nevienu pagriezienu tad es varu neskatoties vilkt ārā uz galvenā ceļa jo trajektorijas tak nekrustojas.

 

 

ja es nerādu pagriezienu, mans mērķis ir turpināt ceļu pa taisni, tas ir no galvenā uz mazāk svarīgu, bet tas nemaisa tajā pašā laikā pretī braucējam veikt viņa manevru nevienam nemaisot!
Edited by snukurins
Link to post
Share on other sites

 

 

es runāju par to ka tu apgalvo ka tad ja tu nerādi nevienu pagriezienu tad es varu neskatoties vilkt ārā uz galvenā ceļa jo trajektorijas tak nekrustojas.
Kur es tādu rakstīju ka neskatoties var maukt, Šņukur nepārspīlē !
Link to post
Share on other sites
snukurins
tajā pašā laikā pretī braucējam veikt viņa manevru nevienam nemaisot!

Labi,nevis neskatoties bet tai pašā laikā.Es gan neredzu atšķirību.Kā jau teicu es uzsāktu kustību tikai tad kad  tiešāām reali būsi nogriezies braucot taisni un tas nu nekādi nav tajā pašā laikā.Aizbrauc tu un es uzsāku kustību.

Edited by snukurins
Link to post
Share on other sites
  • 1 year later...

Tas viss ir nācis no UK.Tur braucot pa galveno celu nav jarada signalini,ir jarada signals tikai tad ja tu nobrauc no galvena cela.Tatad braucot raundebaunta anglija signals nav jarada ,ja brauci taicni,taçu ja brauci apkart pagrieziena signals ir ieslegts vissu laiku lidz tam bridim kad izeji no raundebaunta ar pretejas puses signalu

Link to post
Share on other sites
AndrisBB

UK arī autoskolā nav obligāti jātiet, piesakies eksāmenam un noliec, tāpēc arī reti kurais rāda pagriezienus.

Link to post
Share on other sites

Un brauc pa ceļa kreiso pusi................

  • Haha 1
Link to post
Share on other sites
pirms 21 stundām , intervall teica:

Tavs stulbums arī nāk no UK?

Ja nezini tad nevaijag izrunāties tik gudri.Pamacieties labak mazliet citu valstu satiksmes noteikumus.Es uzskatu ka Anglu variants satiksmes noteikumos ir visspareizakais.Vispar vissa pasaule vajadzetu būt vienādiem satiksmes noteikumiem

Edited by Romass
Link to post
Share on other sites
Pirms 13 minūtēm , Romass teica:

Es uzskatu ka Anglu variants satiksmes noteikumos ir visspareizakais. Vispar vissa pasaule vajadzetu būt vienādiem satiksmes noteikumiem

Tik tā stūre un šaubos vai angļu variants par dienasgaismām labumu nestu ziemeļvalstīs ^_^ 

Link to post
Share on other sites
1 stundu atpakaļ, Romass teica:

.Es uzskatu ka Anglu variants satiksmes noteikumos ir visspareiz

Tu tā vari uzskatīt. Tikai , nokāpjot uz kontinenta, tos uzskatus sarullē un iebāz dziļāk. Te ir savi noteikumi, kurus tev būs ievērot.

Link to post
Share on other sites
pirms 1 stundas , Romass teica:

Anglu variants satiksmes noteikumos ir visspareizakais

Varbūt vispār pagriezienus nerādīsim un atgriezīsimies akmens laikmetā?

ciest nevaru tos kas griežās no 2.joslas pa kreisi... bremzē un pašās beigās tikai parāda pagriezienu... vispār brīžiem šķiet ka daļai autobraucēju un blodīņu vajadzētu pa jaunam satikmes noteikumus mācīties...

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...