Jump to content

Devu, devu kukulīti, citam - lielu, citam - mazu


Recommended Posts

NeticuNevienam

Ar tiem maisiem ir interesanti gan, tā pat, kā ar pastavīgo zīmju izlikšanu un kā ar bitēm. Nekad nevar paredzēt, kur uzliks kādu ierobežojumumu, vai ko citu atkal noslēps aiz melnā maisa...utt.

Viņiem aparātā par maz cilvēku strādā, cik nu esmu secinājis, jo jau kuro reizi (ceļu neminēšu - ārštate katrā ziņā, tuvu citas valsts robežai) uz grantinieka, kad iestājas pavasaris, zīme par smago kravinieku tonnāžu ierobežojošo masu, zīme parādas tad, kad ceļš jau ir sačakarēts, un noņemta zīme tiek tad, kad ir vasaras vidus un ceļs jau sen ir savests kaut cik braucamā stāvoklī.

Vēl viena lieta - kas ir greideru vadonis? Tie apdauzītie kretīni kaut ko sajēdz vispar no ceļu greiderēšanas? Vai nu taisa trepi, vai greiderē galīgi lietainā laikā...tad, kad vajadzētu tiešām, tad to nedara. Kas par hyju??? Viņiem tur kads galvu saspiedis....ir jāskatās no apstākļiem (vajag/nevajag), nevis kalendārā ir ierakstīs tas un tas ceļa posms un viss....Nu duraku iestāde...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 133
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Sky_High

    6

  • versatile

    7

  • Zux

    7

  • alusbundza

    8

Interesantās tēmas kā vienmēr "mīluļi" pieslēdz, pēc tam tikpat "vienkrāsainie" aizslēdz tēmas par tēmu slēgšanu, zajebis.
Tiem, kas par odometriem ņēmās, (kas lasīja, sapratīs) - varu pateikt šādi: Padomju laikos kilometrus kruķīt bija ikdiena, kas te ko brīnīties, ka "attīstītais kapitālisms" ir pārņēmis "sapujušā sociālisma" labākos momentus. Kādreiz vienkārši šis divas pretējās nometnes sauca ačgārnos epitetos, bet princips no tā jau nemainās.
Atvainojos Nain par iebraukšanu topikā, bet tēma ir "no līdzīgas kulītes" un jaunas es te reti kad taisu.

Link to comment
Share on other sites

alusbundza

nu jau poliči galīgi aptrakuši, 

noštopēja vienu pazīstamu džeku, kas veda ar smago graudus uz kalti, nebija īsti kur piesieties, bet beigās prasīja , lai iedod spaini ar graudiem priekš vistām



man pašam bija pirms nedēļas gadījums, 

vilku ar busiņu no Jelgavas,(palīdzēju meitai kojas remontēt), tā ap 115 km, noštopēja , pienāk un saka:

40 laši sods, bet varot maksāt arī 20 lašus, nevarēju saprast ,maksāt vai nē (neesmu pieradis kukuļus dot), nedevu, atvainojos, šis tur pilnīgu huijņu vāvuļoja 10 minūtes, beigās pateica, šoreiz tev šo pārkāpumu uzdāvinās un atlaida

Link to comment
Share on other sites

Vai tad žēl, Alusbundža? Cita lieta, ja maisu prasītu. Vai arī, ja tas spainis būtu pēdējais.

 

 

 

 

Atvainojos Nain par iebraukšanu topikā

 

Ok.  

Link to comment
Share on other sites

Guest wersa

Attīstītais kapitālisms tu saki, pārņēmis no sociālisma skaitītāju grozīšanu? Cilvēciska īpašība un viss.

Nevajag melot, pirms ļeņina revolūcijas skaitītājiem jau lika plombes. No komunisma iemācījās?

Vot aizejiet uz kādu muzeju, kur pirmssociālisma laika skaitītāji stāv, pirms 1917 gada ražotie.

O_O

Link to comment
Share on other sites

Nu ja jau tu tik gudrs, tad vajadzēja zināt, ka sarkanajā Krievijā vēl ilgi pēc 17-tā paši savus spidometrus neražoja un bija jāiztiek ar vai nu cara laikos ievestajiem vai jāiepērk jauni par valūtu, jeb zeltu, un plombes lika pavisam cita iemesla pēc - lai varētu kontrolēt, kad pēdējo reizi notikusi kalibrēšana, jo galvenā problēma, bija tieši nepareizi uzrādīts reālais ātrums, nevis liekie vai trūkstošie kilometri, ko atslābusi vai pārāk pievilkta atspere nu nekādīgi nevar ietekmēt. "Noliešanas bizness" attīstījās daudz vēlāk.
Tajos laikos, par kuriem tu runā, benzīnu tauta pirka aptiekās traipu tīrīšanai, un "pietīt" kilometrus, lai degvielu varētu noliet, na* kādam bija vajadzīgs.

Link to comment
Share on other sites

alusbundza
Padomju laikos kilometrus kruķīt bija ikdiena,

tieši tā, jo ar to paredzēto normu GAZIKS nevarēja izvilkt, tāpēc kravu krāva virs normas un rakstīja, ka brauca 2x, trūkstošos km piegrieza klāt 

Labots - alusbundža
Link to comment
Share on other sites

@@alusbundza,  bija arī otra galējība - ja darba samaksa bija atkarīga no nobrauktajiem kilometriem, bet īsti kur braukt nebija, vai negribējās, tad pārpalikušo degvielu praktiski nebija kur likt, bendžu pa lēto vēl varēja kādam personīgā auto īpašniekam notirgot, bet ar dīzeli bija pavisam švaki - tik cik pilsētās sezonas laikā puķu audzētājiem kā siltumnīcu kurināmo lēti jo lēti pārdot, savādāk lej kaut grāvī, ko bieži arī darīja, jo pārpalikumi uzrādīties arī nedrīkstēja, bet privātajiem bija aizliegts turēt jebkādus agregātus ar dīzeļdzinējiem.
Tā mežos un grāvjos tika izniekoti daudzi tūkstoši tonnu tik vērtīgā kurināmā, jādomā, mūsdienu "saprātīgajā" brīvā tirgus un vispārējas taupības "zaļajā" laikmetā augušajiem to nesaprast, lai gan kādreiz arī mežonīgajā kapitālismā bija tāda prakse - pie labi izdevušās ražas labāk daļu iznīcināt, vārda tiešā nozīmē iegāzt jūrā, nekā ļaut kristies cenai biržā.

Link to comment
Share on other sites

Guest wersa

<p>aoma, Russo Balt ražoja, Fēnikss arī smuki ražoja, arī eksportam cara laikā.</p>

<p>Galvenā problēma nepareizs ātrums, jā, aoma pareizi norāda. Konkrēti muzejos esmu redzējis elektrības skaitītajus ar plombēm, kuri ražoti pirms 1900 gada.</p>

<p>Spidometrus ne īpaši pētīju.</p>

<p> </p>

<p>PSRS laikos, ja bija rokas, smadzenes, varēja - A93 liet, mājiņu ar oglēm vai ozolzariem kurināt.</p>

<p>Vot, sliktie laiki, BTW, tāds PSRS tautas mākslinieks manās acīs ir kas vairāk kā 10 modernie ordeņi.</p>

<p> </p>

Labots - wersa
Link to comment
Share on other sites

alusbundza
aoma

jā, tā bija

man vecajam 80 gados izdevās nopirkt DT-20, veči no kolhoza stāvēja rindā, lai pa polšu varētu piedāvāt pustonnu dīzeli

Link to comment
Share on other sites

Vel šovasar Plavnieki-Rullīšu trase. 15minūtēs. Ātrums biš pār 200(nejau patstāvīgi), pāris apdzīšanas pa iekšmalu.

 

Krāns tiko izzauga pa cm :) :) :)

 

Kukulus tikai tad dodu ka ments negrib raktit protokolu. Kautko ilgi skaidro u.t.t. Un prasa KO MĒS AR TEVI DARĪSIM? Tad vajag atbildēt RUNĀSIM. Un piedāvā viņam velreiz apskatīties apdrošināšanu :)

 

Šodien GOPlanetā uzstādiju labāko dienas apļa laiku kartingos : 27:4xx

Vel viens centimetrs :)

Labots - maiss
Link to comment
Share on other sites

no kā tev krāns izauga? no sūrās muldēšanas? 15 minūtēs nav iespējams nobraukt šo gabalu. Tur ir apmēram 50km, no kā gandrīz puse pa apdzīvotām vietām. un vēl šovasar ceļa remonti pie Jelgavas. drīzāk jau tev ausis plīvo vējā kā rudens lapas no tādas gvelšanas.

Link to comment
Share on other sites

Kādi uz doto brīdi ir pieklājīgie kukuļi par populārākajiem pārkāpumiem?

 

Kukulis- 50% no oficiālās summas!

Labots - Luke
Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share


×
×
  • Izveidot jaunu...