Jump to content

Devu, devu kukulīti, citam - lielu, citam - mazu


Recommended Posts

140km/h valstī,

kur cilvēki aizņemas riepas no kaimiņa, lai izietu skati?
kur dzīvnieki skraida pa ceļiem?

kur cilvēki un riteņbraucēji pastaigājas pa ceļiem tā kā pa parku?

kur bedres, risas, nesalaboti ceļi pēc remonta, asas apmales ir vairāk kā gludi ceļi?

Plānojiet laiku un brauciet. Tāpat iegūstat tikai dažas minūtes, braucot ātrāk.

 

Varbūt arī atļautās promiles vajag palielināt?

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 133
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Sky_High

    6

  • versatile

    7

  • Zux

    7

  • alusbundza

    8

Guest wersa

Lien uz ceļa ciemos, to apkārtnē. Pilsētās sīkie un tīņi, alkāni un idiņi.

Teicu jau, ka pilsēta izlīda priekšā kverplis, +5km/h un būtu vienā vietā. Tāpat braucu lēnāk, kā atļauts.

 

Šoseja relaksācijai, kāpēc ne? Avāriju man nav bijis, pillā nebraucu. Riepas jaunas, bremzes labas.

 

Par tām bedrēm labāk neminēt, iepriekšējam autiņam pilsētā piekare tika iznīcināta. Priekšējai vajadzēja diskus mainīt, amorti noj... un ne tikai :) . Nebija sēdināts autiņš. Parasts.

Labāk sporta tipa cietu piekari, normālas riepas, komforts mazāks, bet vismaz.

Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

wersa, tas ka tev riepas labas, negarantē tavu drošību. Braukājot ziemā ar radzenēm, ir pastāvīgi jāskatās, lai kāds pirduns ar lisijiem neiemauc pakaļā, respektīvi, maksimāli jāietur distance. Daudziem ir niķis braukt 2m attālumā.  

Link to comment
Share on other sites

Guest wersa

Tas jā, par distanci daudzi nedomā, bazarē arī pa telefonu. Kādas riepas tiem, arī nevar uzminēt.

Vispretīgakais ir kad slapjš, naktī uzsalst tā plēvīte uz asfalta. Zaļie gurķi tik vālē, kamēr...

Link to comment
Share on other sites

versatile

Visu nekad nevar paredzēt. Smuks pavasara rīts, Siguldas šoseja pie Sēnītes. Busā braucu garām, tur no pārvada katrā galā pa vienai mašīnai lejā noripojušai - viena uz jumta, vēlāk lasu - gājis bojā. Ceļš labs, taisns - bet bija bijusi salna naktī vai kas tamlīdzīgs, pārējā ceļa daļā, kur zeme silta - nav dabūjis uz ilgu piesalt, viegls slapums tik uz brauktuves, a uz tā pārvada - ledus.

 

Google saka - Rīga - Jelgava 44.5km. 30minūtes ar 90, 25 minūtes ar 110 - ja izdodas nebremzēt, nepārkārtoties, nestāvēt pie luksofora, utt. Apstāsānās ceļš - gandrīz 2x lielāks. Risks ka apturēs policija, nobildēs radars, visas tās negatīvās emocijas - huļi?! Tiešām tik grūti tās pāris minūtes ātrāk izbraukt?

 

Man paziņa (sieviete, btw) reiz par šito čortojās, tieši Rīga - Jelgava, sasnidzis, špūres, priekšā velkas uz 80, a apdzīt bail, var sanest, nu, kas, nevar normāli uz 100 braukt? Pašai tiesības tolaik bija nesen. Kopā parēķinājām, cik minūtes viņa ietaupa un pielikām klāt, kas ir jādara lai tās minūtes ietaupītu. Ideju saprata.



 

 

Tieši tā. Tā nav gājēju pāreja

Šeit veloceliņš ir ārpus krustojuma un bez luksofora, attiecīgi, velosipēda vadītājam nav priekšrokas. Manis aprakstītajā situācijā ir tieši pretēji.

Link to comment
Share on other sites

Sky_High
Risks ka apturēs policija, nobildēs radars, visas tās negatīvās emocijas - huļi?!

 

Negatīvās emocijas sākas tikai no +21, jo tad sākas punkti. ;) Ir cilvēki kas brauc ar ātrāk nevis tāpēc, ka steidzās, bet tāpēc, ka tas ir interesantāk. Vienkārši ne visiem interesē braukšana, citiem tā ir tikai pārvietošanās. Ir braucēju grupa, kuriem auto ir tikai "nepieciešams ļaunums" (daļa savas ciešanas pie stūres mazina atrodot sev citu nodarbošanos, piem. papļāpājot pa telefonu) un skaidrs, ka braukšanas interesentiem un braukšanas piecietējiem uzskati un paradumi stipri atšķiras.

Labots - Sky_High
Link to comment
Share on other sites

versatile
Ir cilvēki kas brauc ar ātrāk nevis tāpēc, ka steidzās, bet tāpēc, ka tas ir interesantāk.

Biķernieku trase, 333, arī amatieru rallijs, cik zinu, kaut kāds notiek.

 

Labots - versatile
Link to comment
Share on other sites

versatile

Tu nekad nezini, kādēļ kāds brauc lēni - vai ātri, bet lēnāk par tevi. Tikai, atšķirībā no tevis, viņš to dara saskaņā ar satiksmes noteikumiem, kamēr tu - pārkāp, uzskatot ka esi gudrāks, veiklāks un vispār labāks kā citi, kas tos noteikumus izdomājuši un ka šaizes gadās ar citiem.

 

Mans tēvs savulaik izdomāja, ka viņš ir gudrāks par dažiem drošības tehnikas punktiem. Rezultātā, es viņu nekad neesmu saticis. Gan jau iepriekšējās reizēs viņam viss bija beidzies labi, bet man no tā šodien labuma maz.

 

Puse problēmu Latvijā ir no tā, ka visi iedomājamies sevi par ekspertiem lērumā jomu, kur labāk tomēr palūgt palīdzību profesionāļiem. Reultātā viss uz ķepļep un sajāts tirgus. tas pats ar braukšanu dērumā - neesmu jau tik ļoti dzēris, vēl jau aru taisni noiet, te jau tik maz jābrauc, gan jau neapturēs, ne jau pirmo reizi... Stulbi.

Labots - versatile
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

labiitis

 

 

Zviedrijā vairāk par 120 km/h nemanīju. Un arī tas pie noteikuma, ka vismaz 2 joslas uz katru pusi, un ceļa seguma kvalitāte par kārtu augstāka kā mūsu elites ceļi. Ja iet pamīšus 2+1 josla, tad max 100 km/h. Kur pie mums tādi ceļi? Šumaheri ibio!!!
 

Vot tieši tā 110km/h max uz norvēģiju un pamīšus katri pusei papildus josla, lai apdzītu un ļoti daudz pa vidu ir norobežojums, lai neizdomā apdzīt pa pretējo. Un daudzi nemaz nebrauc pat uz tiem 100 pa Jūrmalas šoseju un taupa degvielu.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Es gan zinu :) Braucot maršrutu ikdienā Rīga-Jūrmala, sanācis nopētīt tos lēnbraucējus.

 

Lielākais vairums no čībām vārās pa telefonu. Dažkārt ir tehniskas problēmas (dūmu mākonis). Vēl daļa redz tikai to zīmi, kas attiecas uz smagajiem, jo pēc tam kad visiem atļauts braukt uz 100 vai atkārtoti parādās zīme 90, tie strauji uzņem gaitu. 

 

Cita izskaidrojama nav, kāpēc saulainā laikā uz sausa ceļa 3-joslu brauktuvē pa vidu jābrauc uz 70. 

 

 

 

Tu nekad nezini, kādēļ kāds brauc lēni
 
Link to comment
Share on other sites

versatile

 

 

Lielākais vairums no čībām vārās pa telefonu

Nu šī ir vēl viena āpšu suga, kas uzskata, ka viņu maņas ir klasi krutākas par pārējiem.

Link to comment
Share on other sites

Sky_High
Tu nekad nezini, kādēļ kāds brauc lēni - vai ātri, bet lēnāk par tevi.

 

Nu un? Es reiz vedu kādus 400kg flīzes ar vieglo auto (liela daļa bagažniekā, izsvarojums pilnīgi garām) un tad es arī braucu lēni un tizli - un tomēr nemaisoties citiem pa kājām. Galvenais ir gribēt, varianti atradīsies! ;)

Labots - Sky_High
Link to comment
Share on other sites

alusbundza

ir jau arī tādi, kas pirmo reizi mūžā brauc no laukiem uz Rīgu, pārbijušies - ar drebošām rokām, kaut gan tiesības ir n-tie gadi

piemērs mana sieva, tiesības 20 gadu, brauc priekš sievietes ļoti labi, bet pa Rīgu kategoriski atsakās braukt

Link to comment
Share on other sites

 

 

Piedāvāt kukuli ir zem manas pašcieņas.

 

Tas ir saprotams, ja esi pārkāpis apzināti un kaut ko fundamentālu (pamatīgā pālī lidojis uz šosejas). Cita lieta ir uzķerties uz mentu lamatām, piemēram, dažu biedru minētajiem t.s. nenodotajiem ceļiem ar 50 km/h ātruma limitu. Jāatzīmē, ja šādi nenodotie ceļi ir saradušies vien pēdējā laikā, agrāk tādu fenomenu neesmu novērojis.

Pats uz šādām lamatām gandrīz iekritu.

Pastāstīšu vēl par vienām lamatām, tuklāt, apsurdām līdz bezjēdzībai. Lūk, ir mazpilsēta, kuras nomalē ir iela ar daudzām privātmājām gar tās malām. Šai ielai abās puses ir uzlikta kustības aizlieguma zīme. Nevis ātruma ierobežojums, bet tieši kustības aizliegums. Smieklīgākais ir tas, ka vietējie tagad, nepārkāpjot noteikumus, nevar ar auto aizbraukt līdz savām mājām, aizliegtais ceļš ir arī vienīgais iespējamais Domājams, nevienam nav jāpaskaidro jaunā CP pulcēšanās vieta. :)

Link to comment
Share on other sites

 

 

Autobānī gan var pulksteni pilnu, bet monotona sajūta. Tāda iemidzinoša, visi vienādi iet, apmēram.

 

Te gan jāņem vērā, ka vāciešiem uz autobāņiem ir "ieteicamais ātrums 130" un pārsniedzot to avārijas gadījumā Tu vari būt līdzatbildīgs pat ja tas (ātrums virs 130) ir tavs vienīgais "pārkāpums". Piemēram, ja Tu lido pa kreiso joslu ar 150 un kāds pēkšņi izbrrauc priekšā un ir avārija - var sanākt, ka esi līdzvainīgs, jo braci pārāk ātri un nevarēji nobremzēt.

Link to comment
Share on other sites

Sky_High

 

 

Šai ielai abās puses ir uzlikta kustības aizlieguma zīme. Nevis ātruma ierobežojums, bet tieši kustības aizliegums. Smieklīgākais ir tas, ka vietējie tagad, nepārkāpjot noteikumus, nevar ar auto aizbraukt līdz savām mājām, aizliegtais ceļš ir arī vienīgais iespējamais Domājams, nevienam nav jāpaskaidro jaunā CP pulcēšanās vieta.

Tak ne jau šo zīmi tu domā?

58.jpg

302. un 303.zīmes darbība neattiecas arī uz vieglajiem automobiļiem un kravas automobiļiem, kuru pilna masa nepārsniedz 3,5 t un kuru īpašnieks (turētājs) dzīvo vai strādā šajā zonā, un uz taksometriem, kuri brauc pēc pasažiera vai ar pasažieri, bet 304. un 305.zīmes darbība neattiecas arī uz to transportlīdzekļu īpašniekiem (turētājiem), kuri šajā zonā dzīvo vai strādā.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

 

 

Ir cilvēki kas brauc ar ātrāk nevis tāpēc, ka steidzās, bet tāpēc, ka tas ir interesantāk

 

Bet tādu ir vairums "skrējēju" un principā viņiem būtu rindā pie psihiatra jāiet.

Gribi auto + interesanti - folkreiss tevi gaida. Ceļu satiksme nav domāta lai garlaikoti dīkdieņi adrenalīnu ķertu.

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

 

 

Tak ne jau šo zīmi tu domā?

 

 

To zīmi arī domāju. 

Skaidrs. Vietējie braukt, tātad, drīkst. Tiesa, joprojām nav noprotams, kāpēc tā zīme tur uzlikta. Nedz skola s tuvumā, nedz bērnudārza. Avārijas arīdzan nav bijušas. Un menti, acīmredzot, stāv tāpēc, ka pa šo ielu inerces pēc turpina braukt arī visi pārējie.

Link to comment
Share on other sites

Sky_High
Bet tādu ir vairums "skrējēju" un principā viņiem būtu rindā pie psihiatra jāiet. Gribi auto + interesanti - folkreiss tevi gaida. Ceļu satiksme nav domāta lai garlaikoti dīkdieņi adrenalīnu ķertu.

 

Eh, par laimi vismaz paātrinājumu līdz atļautajam ātrumam likums neregulē. Kaut gan arī par to daži pagūst apvainoties, kad viņiem pabrauc garām. :)

Labots - Sky_High
Link to comment
Share on other sites

Guest wersa

Kādreiz ātrums var izglābt. Vienreiz viens idiots apdzina autiņu, kurš brauca aiz manis. Ieraudzīja ( beidzot), ka pretējā joslā smagais tā kā par ātru šim pretī nāk. Sāka kārtoties aiz manis, bet ātrums ta...  iespiedu gāzi grīdā.

Vot un ātrumu palielināt vāģis spēja, auto pakaļa - izglābta. Būtu kāda tarataika, varbūt neko te nevarētu rakstīt....

Besī, ka daudzi manevrē, ignorējot apkārtni, kā neviena nebūtu uz ceļa. Tas pats attiecas uz pilsētu, kur reizēm psihie nesas laukā no māju pagalmu ailēm kā kingi.

Link to comment
Share on other sites

nigerskijs gangsterskijs

Neko nepārmetu, bet braukšana "aiz inerces" ir ļoti bīstama, zīmes tomēr ir jāskatās. Par iemeslu, tas var būt pavisam vienkārš, iedzīvotāji ir lūguši pašvaldībai uzlikt šādu zīmi, jo iespējams viņiem bija apnicis, ka tauta "tranzītā" mīca cauri uz 80 (Jā jā tie paši kam 50 un 90 ir par lēnu) un apdraud, bērnus, suņus un visus pārējos, kas tur dzīvo.

 

Par kukuļu došanu - ir pretīgi un amorāli (likumīgā puse mani neuztrauc) maksāt cilvēkam, lai viņš nedara savu darbu un pēc tam kaukt internetā ka valsts iet pakaļā un neviens vairs nedara neko godprātīgi. Ir jāpārtrauc šķirot situācijas "mana" un "tiem tur".

 

ps. Šodien tiešām vēl vienu reizi pārleicinājs par vājprātu, kas valda sabeidrība - Leģendārais ex izglītības ministrs vakarnakt pēc "drusku alus" ar ~1.5 promilēm uztaisījis avāriju. Šis laikam nezināja, ka jāmaksā policistiem, ka šāda informācija nonāk atklātībā :D

Skaidrs. Vietējie braukt, tātad, drīkst. Tiesa, joprojām nav noprotams, kāpēc tā zīme tur uzlikta. Nedz skola s tuvumā, nedz bērnudārza. Avārijas arīdzan nav bijušas. Un menti, acīmredzot, stāv tāpēc, ka pa šo ielu inerces pēc turpina braukt arī visi pārējie.

Labots - nigerskijs gangsterskijs
Link to comment
Share on other sites

Guest wersa

Tajos miestiņos vispār OMG.

Pierīgā - sīkie var izlīst no entajām taciņām, kas iziet uz ceļu, daudz sīku zemes ceļu ( arī improvizētu), visādi kalniņi, kur tie šļūc u.c.

Nu, ir izlīdzējis, ka braucu lēnāk kā it kā drīkstētu - svešs ceļš, it kā apdzīvota vieta. Nevelku es tad ātri.

Arī palīdzejušas labas riepas, bremzes un tas mazais ātrums 15-25km/h.

Nav nekādas patikas sadaudzīt autiņu sveša ceļa bedrēs.

Nafig policija, uttt.

Esmu izbaudījis, kā ir, ja nav vāka uz ceļa kaukādai lūkai ( par laimi mazākai kā kanalizācijas lielā lūka), ka pēkšņi bedre...

Labots - wersa
Link to comment
Share on other sites

alusbundza

 

 

Būtu kāda tarataika, varbūt neko te nevarētu rakstīt....

būtu tarataika, tu būtu pa 1 km lēnāks, un tev nekas nebūtu noticis, bet tas nu tā....

jāuzmanās ir pašam, iedomājies, ka visi pārējie uz ceļa ir nepieskaitāmi un pālī,  un ar tādu domu arī jābrauc

 

to tikai dievs zina, kad un kuros kapos mūs glabās 

Link to comment
Share on other sites

Netālu no manas mājas ir līkums turpat 90°. Arī zīme ir, bet neviens nedomā, ka pagrieziens būs TIK straujš, tāpēc daudz neko nesatraucas. Es to ceļu zinu, tāpēc apzinos risku, pat ar mopēdu bērnībā vajadzēja "kantēt", lai "ierakstītos". Par laimi, satiksme ir reta, bet vienalga kāds ik pa laikam aiziet pa taisno, vai, ja lielā fūre, noliek plakaniski. Cilvēkiem it kā neko nevar pārmest, tiešām ass līkums, pie tam nav nekādas ātruma ierobežojošas zīmes, bet ar 90 km/h to līkumu var izņemt tikai profesionāls sportists ar atbilstošu auto. Var jau pēc nelaimes lamāt visu un visus, bet nevajag ignorēt apstākļus, ka uz ceļa paredzams nav nekas, lai cik būtu jaunas riepas un labas bremzes, tāpēc runāt par kaut kādu maksimālā atruma palielināšanu uz koplietojamiem ceļiem ir vairāk kā muļķīgi, lai neteiktu, puiciski.

Link to comment
Share on other sites

Vēl ir viens faktors, kuru neņem vērā ātruma palielināšanas gribētāji - arvien vairāk paliek pirmspensijas/pensijas vecuma autovadītāju, viņu reakcijas ātrums nebūt nepalielinās... pa ceļiem jau nepārvietojas tikai nerealizējušies autosportisti.

Bet par "kukulīšiem" runājot, manuprāt, tur nekas īpašs pēdējos gados nav mainījies, izņemot apmērus un nodošanas/pieņemšanas formas.

Link to comment
Share on other sites

Arnolds Piepe

Klau, jautājums, pārmaiņas pēc, par virsraksta tēmu -

 

Kādi uz doto brīdi ir pieklājīgie kukuļi par populārākajiem pārkāpumiem? Nu, attiecīgi - ap X Ls par +20, X Ls par to un šito.

 

Vot būtu interesanti iegrāmatot uz šo brīdi, lai nākotnē varam paskatīties rakstu vēsturi, un atcerēties tos laikus, kad (izvēlēsimies nākotnē atbilstošo no abiem) -

ā) poličiem bija tik mazas algas

bē) kad vēl vispār varēja kādam iedot kaut ko apdrošināšanas vāciņos

Link to comment
Share on other sites

serioussam909

 

 

Tavuprāt sanāk, ka arī 11-tos vakarā, nakts vidū un svētdienā būtu tie 30 km/h jāievēro?

Tā kā tādās vietās parasti ir guļošie policisti tad tos 30 km/h ievērot ir tīri tavās paša interesēs. 

Link to comment
Share on other sites

 

 

tāpēc runāt par kaut kādu maksimālā atruma palielināšanu uz koplietojamiem ceļiem ir vairāk kā muļķīgi, lai neteiktu, puiciski.
Da beidz, zona līdz zonai, 120-90. Kas vainas? Tas tāpat kā vietām pilsētās 70, un atkal 50.
Link to comment
Share on other sites

versatile

Vispār, par tiem 30km/h pie skolām - tur mēdz notikt klases vakari, dažādi citi pasākumi, brīvdienās dažādas sacensības; vasarās mēz uzturēties skolēni, kas piedalās, piemēram, skolēnu dziesmu un deju svētkos vai citos pasākumos - bet nē, kāds jau ir pa visiem gudrāks, apskatās stundu sarakstu un pēc 8ās stundas beigām - pedāli grīdā.

Ja ir zīme bez papildzīmes par tās darbības laiku - tad tam, droši vien, ir iemesls. Zīmes neliek policija, bet autoceļu uzturētājs. Ja te ir kāds ar ilūziju, ka spēj salikt zimes labāk, pareizāk un optimāli - lai piesakās darbā, pierāda sevi - domāju, ja izdosies, par atalgojumu nebūs jāsūdzās un visi latvieši būs apmierināti. A ja ne, tad lai pirž segā, bet zīmes ievēro, jo īpaši pie skolām un citur.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Kādi uz doto brīdi ir pieklājīgie kukuļi par populārākajiem pārkāpumiem? Nu, attiecīgi - ap X Ls par +20, X Ls par to un šito.

 

__esmu dzirdējis__, ka par +30-40 pilsētā var tikt cauri ar 20 naudiņām.

Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

versatile, lai ietekmētu zīmes, nav nepieciešams pieteikties strādāt satiksmes departamentā. Pietiek uzrakstīt papīru ar ierosinājumu, ka vot tur pie skolas ir zīme, kurai vajag papildzīmi uzrādot konkrētu laiku, dienas ar tādu un tādu pamatojumu.  

Vairākās vietās (piemēram uz Kurzemes prospekta) un mazpilsētās ir zīmes darbības laiks, kas attiecas uz skolām. 

Link to comment
Share on other sites

versatile

 

 

lai ietekmētu zīmes, nav nepieciešams pieteikties strādāt satiksmes departamentā

Zinu. Bet tādu talantu būtu grēks laist vējā - lai jau sakārto visur...

Link to comment
Share on other sites

 

 

ispār, par tiem 30km/h pie skolām - tur mēdz notikt klases vakari, dažādi citi pasākumi, brīvdienās dažādas sacensības; vasarās mēz uzturēties skolēni, kas piedalās, piemēram, skolēnu dziesmu un deju svētkos vai citos pasākumos - bet nē, kāds jau ir pa visiem gudrāks, apskatās stundu sarakstu un pēc 8ās stundas beigām - pedāli grīdā.

 

Vecozēn, tad jau pie katras deviņstāvenes jāliek zīme '30". Jo tur riktīgi katru vakaru notiek klases vakari, un katru piektdienu - sacensības.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

ggg97: pie tām bieži vien ir dzīvojamā zona, kur vispār 20km/h ierobežojums. Par ko daudzi jaunie autosportisti pat dzirdējuši nav. It sevišķi piektdienu vakaros.

Link to comment
Share on other sites

Ja skola ir nosacīti ceļa malā, lai ir tur tā zīme 30, bet kad kaut kur starp deviņstāvenēm, kāda jēga no tādas zīmes? Un pie bērnudārziem vispār, tur žogs apkārt. Un bērnus aizved/saņem tikai vecāku pavadībā. Saprastu, ja žogs iet gar pašu ielu.

Ilūkstes iela. http://goo.gl/maps/MTVSY

Labots - Zuxters
Link to comment
Share on other sites

Ar tiem melnajiem maisiem tā interesanti. Kurš liedz indivīdam pašam piemēram aizklāt "traucējošo" zīmi. Kur tieši instrukcijās, noteikumos utt ir noteikts, ka zīmes darbību apturēt var to aizklājot ar melnu maisu?

Link to comment
Share on other sites

Ar tiem maisiem ir interesanti.Mani paņēma poļicaji par ātrumu uz remontējama ceļa. Pirms tam, braucot garām zīmei, redzēju, ka  strādnieki,zaļās vestēs  mauc ātruma zīmei maisu virsū, a poļicaji to nezin. Laikam bija piekdienas vakar un pa brīvdienām jau darbi nenotiek. Tad nu es poļicajiem saku, ka zīmes tur nebija un sākās razborkas. Es saku, braucam skatīties un, ja zīmes nebūs, jūs man atvainosieties. Man šitā šausmīgi patīk viņus kacināt. Varat iedomāties, kādi bija kārtībnieku ģīmji, kad melno maisu ieraudzīja. Neko, atvainojās un novēlēja laimīgu ceļu, gan cauri zobiem. Vārdu sakot, melnie maisi strādā.

Teorētisi, jau meno maisu var vējš uzpūst stabam galā. Mazums,kas pa gaisu lido :sarkasms:

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share


×
×
  • Izveidot jaunu...