Jump to content

Dažādu auto ekspluatācijas uzdevumi


unknovn
 Share

Recommended Posts

Stepselis

 

... lai uzbrauktu Vanšu tiltā, jāštepselē zemāks robs. Tracina.

Priekš tādiem ......ir izdomātas automātiskās ātrumkārbas!   :)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 141
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Vilx-

    9

  • Ronalds

    11

  • unknovn

    11

  • Bonifacijs

    15

Donkeyhot

Nelīdzsvarots cilvēks, ja tādi sīkumi tracina. Tāpēc jau tā kārba domāta, lai viņu lietotu. Es to par manuālo kārbu, ar automatisko jau braukšanas prieks nav tas vairāk. :)

Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Tagad pārkāpu uz Mercedes C240 2.6L V6 benzīnu. Tā ne īpaši taupīgi braucot kompis 20km garajā posmā rāda vidējo ~10-11L uz 100km. Līdz pārējiem izdevumiem neesmu ticis.

 

1.6L būmerim patēriņš uz šo pašu gabalu bija stipri līdzīgs - 40L uz ~450km, jeb ~9L/100km). Protams, ekspluatācija nav tik lēta kā vecam opelim, vw vai mazdai, bet ne arī tik dārgi, kā visi te sludina. Jebkura detaļa dienas laikā ir atrodama, nopērkama. Dārgākie pasākumi bija ritošās daļas remonti un metināšanas darbi, kur aizgāji daudzi simti latu. Jaunākiem modeļiem varbūt mazāks karš ar rusanoviču, bet līdz ar gada skaitļa pieaugumu, pieaug detaļu cenas + čakars ar kompi.

Link to comment
Share on other sites

spainiss2

Braucu ar rs oktāviju dīzeļvariantu. vidējais pateriņš ikdienā 7.6 litri , Ziemeļīrija-Latvija patēriņš 6.5litri uz simtu (4cilvēki un bagāža-pakaļa pa zemi vilkās) un braucu neekanomējot bet gan,cik tā mašīnīte iet(saprāta robežās-izņemot Vāciju). Nav konkurentu vw 2.0litru dīzelim benzīnu vidū ar tādu pašu tilpumu nu neticās, ka var dabūt ārā tādu jaudas un ekanomijas attiecību arī ar turbīnu benzīnu vidū.Vismaz 6 gadi atpakaļ,kad savu sūtīju,tad nebija! 2.6 v6 mersis 10 litri ēd ripinot,kā es braucu,tad patēriņš būtu 13-15 litri...

Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

 

Pašlaik vizinos ar ~190 benzīna lopiem, bet vienalga nepamet sajūta, ka tas motors neiet uz priekšu. Lai kaut ko sajustu, tas ir jāgriež tik daudz, kur parastiem dīzeļiem jau iedarbojas ierobežotāji. Vienmērīgi braucot viss ir ok, bet lai uzbrauktu Vanšu tiltā, jāštepselē zemāks robs. Tracina.

 

Da ar benzīna dzineju tak nevajaga braukt uz tik zemiem apgriezieniem kā ar dīzeli. Tā salīdzinat nav korekti, vēl jo vairāk ja Tev gāze stav virsū, turi apgriezienus intervalā 2500-3500 rpm un tad nekādus atrumus uz leju slegt nevajadzēs. No sevis varu piebilst ka ar tikpat jaudīgu benzīna dzineju uz tilta braucu augšā ar apmeram 1500rpm un 5-6 ātrumu kaut kur 50-60km/h  priekš kam tev uzbraucot uz tilta vajag pekšņu uzrāvienu??? Manuprat ar tādu motoru var braukt pratīgi nu vai arī turet lielakus apgriezienus un braukt jau stipri agresīvi, vienkārši vajaga atmest to dīzelistu kaitīgo ieradumu - vilkties visu laiku vederu gar zemi strīķējot un tad pēkšņi nepārslēdzot ātrumu izdarīt izrāvienu uz 3 sekundēm, tādi izgājieni vienkārši kaitina tos kas brauc vienmērīgi. Gribi maukt nu tad arī mauc, vienmerīgi, prognozejami apdzen utt. nav bīstami un visiem uz ceļa saprotami, a tādi negaidīti rāvieni iedzen parējos uz ceļa stresā un agrāk vai velāk beidzas ar kādu sīku avariju.

 

Nu un protams es par jaudīgu benzīna dzineju + LPG un raitu, bet ne agresīvu braukšanu

Link to comment
Share on other sites

nnoname

 

Pašlaik vizinos ar ~190 benzīna lopiem...  ...Vienmērīgi braucot viss ir ok, bet lai uzbrauktu Vanšu tiltā, jāštepselē zemāks robs.

 

varbūt vajag palasīt pepelaca lietošanas pamācību, kādos apgriezienos kādus robus jāštepselē? lai gan uzbraucot vantiniekā štepselēt zemākā, tas izklausās vai nu pēc 6. roba vai aplamu attiecību piecinieces, kur ar pēdējo robu tiek mēģināts braukt pilsētā uz 50kmh/1000rpm

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

Tas tiesa, instrukcijā ir rakstīts kaut kas par 80 km/h lai lietotu 6. ātrumu, taču nevajag aizmirst ka instrukciju raksta vienādu faktiski visam modeļa modifikācijam ar dažādas jaudas motoru, aprēķiniem pieņem ka salonā sēž paredzētie 5 cilvēki un bagažniekā ir x kg bagāža, ir ieslegtas visas elektrosistēmas un darbojas klimatkontrole un neskatoties uz to auto ir mereni atri jāspēj paātrināties . Lūk tādā gadījumā jā - tā arī būs, taču mes tak parsvarā braucam pa vienam un bez bagāžas, tā klimata kontrole un viss parējais jau ar parsvara nav uz max. ieslēgts un attiecīgi nu vismaz manam autinņam tas ir ok, motors stenēt nesāk. Ar šādu braukšanas stilu ir autiņi ar kuriem esmu pat 8 gadus braucis, nobraucot ar katru ap 150 -200 tūkstošiem un nekas tiem motoriem nav kaitējis. Nu piemēram Audi A6 ar 2.6  V6 benzīnu pa pilsētu ar 5. ātrumu uz 50 km/h ir pilnīgi ok, Honda accord 2.4  R4 benzīns ar 5. ātrumu jau no 45 km/h ir ok a 6. ātrums kaut kur no 55 km/h. Nu protams tie ir dati kad vienkarši ripini kopejā plūsmā un paātrinies vienmērīgi bez izlecieniem, lai nu kā pat tā braucot paātrinājums ir lielāks nekā vairumam no satiksmes kaimiņiem. P.s. pa Rīgu tikkai braucot abām minetajām mašīnām degvielas pateriņš ir ap 9 l benžas uz 100 km kas pa lielam atbilst daudz mazāku autiņu degvielas patēriņam braucot neekonomiski. Tas nu tā īstenībā, runa vairāk ir par iespējām braucot nesteidzoties, tas nenozīmē ka pats vienmēr tā braucu it sevišķi pēc tam kad hondai ir uzlikts LPG un ir kļuvis pilnīgi vienalga cik maksā degviela un cik viņa braucot tiek patērēta

Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Es ticu un esmu redzējis, ka mazmotoriem kā VW Polo ar 4. ir normāli braukt uz 50, bet ar 5. - 70, tajā pašā laikā ar esošo W203 2.6 motoru uz minimāliem apgriezieniem ar 4. ir 70km/h, 5 - 90-100 km/h, bet 6. ātrums normāli strādā no 120 km/h. Tā vien liekas, ka kaut kas nav kārtībā tiem ar ātrumkārbām, jo dīvaini, ka visa jauda sābāzta līdz 100 km/h un uz bāņa būs pilnīgs nīkulis rijot lopā degvielu. Vai arī cits scenārijs, kas uz lielām redzēts - melni dūmi un bubina ar pēdējo ātrumu.

 

Nu piemēram Audi A6 ar 2.6  V6 benzīnu pa pilsētu ar 5. ātrumu uz 50 km/h ir pilnīgi ok, Honda accord 2.4  R4 benzīns ar 5. ātrumu jau no 45 km/h ir ok a 6. ātrums kaut kur no 55 km/h.

Labots - Skrandainais
Link to comment
Share on other sites

Mazlitrāžām jau tie ātrumi arī tā salikti, ka priekš pilsētas, kā arī lai ārpus tās pie 90km/h 5. būtu kaut kāds cēliens, ja nu vajag.

Līdz ar to man arī Renault Thalia ar 1.4 75ZS 5. robā jau var likt pat no kādi 55km/h (nav nekādas vibrācijas vai tml.) pie 2 pieaugušajiem un 2 bērniem salonā. Vai īsti vajag, tas cits jautājums.

Link to comment
Share on other sites

Ronalds

Mazlitrāžas auto jau nav bāņiem domāti. Viņi paredzēti lai normāli varētu pa pilsētu un uz 90-110 km/h pa šoseju pabraukt.

Link to comment
Share on other sites

Ronalds

Ne vienmēr - ja attālums neliels, ir bezmaksas parkingi, bet jābrauc pārsēžoties... (Piemēram no juglas jātiek uz sarkandaugavu..) Tad jau velosipēds. Bet nu ziemā tas ir diezgan ekstrēms pasākums. Bet šogad ziema jau 4 mēneši ir un gan jau ka normāli ar velo vēl kādu mēnesi pabraukt nevarēs.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Daiļais

Čalim no Ziemeļīrijas var piedot, bet jelgavniekam jau nu būtu jāzina, ka lietas ir ekOnomiskas, ne ekAnomiskas

Link to comment
Share on other sites

androidz

1,5 litru lejamais Piebalgas nefiltrētas par 1.40Ls ieskaitot taru, vot tā ir mazlitrāžas ekonomija.

Link to comment
Share on other sites

androidz

1,5 litri - mazoktāna degviela, tīri ekonomiska braukšana...

 

Un nefiltrēts - vairāk baudai, nevis jaudai!

Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

da ko jūs niekojas, 1.5 ir tikai kompots pie vakariņām, buras sākas no 3.0-4.0

Link to comment
Share on other sites

Gints_lv

Vislabakie izcenojami dienesta vāģim un ja Tas vel 90. Opelis. Komforts tuvu 0. , bet lēti.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Audi A6Q C5 2.8 V6 benzīns, manuālis.

 

Vakar izieta kārtējā TA bez aizrādījumiem. Gada laikā nobraukti 17k km.

Ieguldījumi pēdējā gada laikā:

- tiešie ~200Ls

- netiešie ~ 300Ls

 

Pie tiešajiem ieguldījumiem skaitāmas divas eļļas maiņas, eļļas filtri, gaisa filtri un puse no summas, kas iztērēta piekarē par pagājušo gadu.

Rezumē - Lemforder piekares daļas iet 30+ k km, Delphi mūžs beidzas ap 30k km

 

Netiešie ieguldījumi ir konkrētā Audi modeļa slimību novēršana, vismaz mēģinājumi un vizuālais (pulēšana), kas gan tehnisko stāvokli konkrēti neietekmē, vairāk komfortu. Ir šim dzinējam viena problēma, tukšgaitā dreb. Ir noamainīts bez maz vai viss, kas šādu simptomu var izsaukt - bez rezultātiem. Pus Eiropai ir šāda problēma un pats Audi ražotājs vienīgo risinājumu var pateikt tik kā pacelt tukšgaitas apgriezienus.

 

Patēriņs: Rīgā 11L un uz augšu, atkarīgs kā brauc. Mierīgi grūti pabraukt, lai gan pats motors nav baigākais spridzeklis, toties izplūdes skaņa ir dievīga.

 

Ārpus pilsētas : 8-9L/100km

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share


×
×
  • Izveidot jaunu...