Jump to content

Dažādu auto ekspluatācijas uzdevumi


unknovn
 Share

Recommended Posts

rememberme

Un Bonis tik štepselee ugunsrobus savaa sapņu Hondaa ar sabiedriibas augšeejo slaņu beibi pie saaniem, pie kam tas viss notiek pa leeto :TBS:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 141
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Vilx-

    9

  • Ronalds

    11

  • unknovn

    11

  • Bonifacijs

    15

_dunduks_

Bonifācij, es tevi apbrīnoju un tu tagad tiešām esi mans elks. Nopietni. Es arī tā gribētu - sabiedrības krējuma manekeni priekšējā pasažiera krēslā un gāzēt pa lēto.

Link to comment
Share on other sites

Ja jau TĀDS piķis šmotkās, tad ko tur vēl ekonomēt ar degvielas iegādi - maucam tik ar dārgāko benžu, nevis spriedelējam, kā lētāk!

Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

Nu protams ka pa lēto ir patīkamāk. Neesmu jau Rokfellers kam ir svarīgi nopirkt vienu un to pašu lietu pēc iespējas dargāk lai nodemonstrētu visiem ka viņs to var atļauties. Es pat LV miljonāru sarakstā neesmu, taču man ir normalas attiecības ar diezgan daudziem no šī saraksta, ir pat draugi. Nedomaju ka kads šeit ir no ļaudīm kas veikalā pras vai nevari man pārdot par augstaku cenu jo tas būs labi  un prestiži. Tas ka darbs uzliek pienākumu izskatīties kā no veikala skatloga taču nenozīmē ka privatajā dzīve tu atkritumu spaini iznest ej šlipsē un laka kurpēs. Man protams arī ir biežāk nekā vēlos jāuzvelk tā šlipse, taču ne jau ceļojumos ar kaklsaiti brauksi. A tā kā vidēji gadā ap 2 meneši esam ceļojumā/ceļā tad protams ka skaties ko sti[pri vienkāršāku praktisku un ērtāku. Autiņš arī tai skaitā ir - nedomāju ka vandīties pa postsovjetu valstīm ar dārgu dīzeli būtu prata darbs. Ir gadījies ka kaut kur ir kads stikls izsists, lukturis izdauzīts, riepa pardurta da kaut vai riteņu kalpaciņi nozagti. Tad ir vieglāk ja auto nav parāk uzkrītošs, mazāk iespēju iebersties kaut kādās dīvainās situācijās. Manuprāt ja vari ietaupīt uz degvielas rēķina gada laika pietiekami lai padzīvotos vēl kādas liekas dienas kaut kur tropikos, tad kādēļ gan to neizdarīt??? Nav jau tā ka tā nauda nopelnas viegli un bez piepūles, protams tā ir cita veida piepūle ne jau ar lāpstu strādat, taču bieži ir ta ka labprātāk pastrādātu kadu dienu ar lāpstu nekā cīnīties ar cilvekiem viņu niknumu, nesapratni stulbumu utt. Psihologiski tas ir ļoti smagi un brīžiem nudien ir ta ka ap 11 vakarā nevari taxim majas adresi nosaukt jo esi aizmirsis

Link to comment
Share on other sites

Arnis2002

nu toč jāsāk kā d_l lamāties - nu i nakui tavu beibi ja cilvēks prasija dīzeļauto!

 

sevi reklamēt vari pie tādiem pašiem šlipstēs!  :mrgreen:

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

sevi reklamēt vari pie tādiem pašiem šlipstēs!

Ko, skaudībiņš parāva? :D 

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Un no auto saruna lēnām pārgāja pie beibes ekspluatācijas izdevumiem :D

 

PS Ir tāda angļu paruna:

- Džentlmeni neinteresē, cik litrus degvielas patērē viņa Bentley. Bet īstu džentlmeni neinteresē, kur šos litrus vispār lej iekšā viņa Rolls Royce.

Labots - Tornis
  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

Un no auto saruna lēnām pārgāja pie beibes ekspluatācijas izdevumiem

Šajā variantā, kā saprotu, tad beibe pati tos izdevumus spēj pavilkt un vēl pāri paliek. :)

Link to comment
Share on other sites

nu toč jāsāk kā d_l lamāties - nu i nakui tavu beibi ja cilvēks prasija dīzeļauto!
 

Letiņi+auto_tematika=klīnika.

Kopš interneta pirmsākumiem Latvijā.

Bez izmaiņām.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
jarajara

tīri intereses pēc, ar ko beidzās process? kāda izvēle?

vienkarši pats biju "ietilpīga ģimenes auto" meklēšanas procesā.

Link to comment
Share on other sites

Gestapo

Der palasīt krievu АвтоМир žurnālu, bieži ir apskati no lielu servisu pierakstiem, tur visādi insanti dati par remontu izmaksām dažādiem auto, atkārtotie remonti, slimības utt. Ja gribās rakt, tad tā ir īstā vieta. 

Link to comment
Share on other sites

unknovn

Izvēle, kā lai to saka, krita nedaudz savādāk, kā es to sākumā analizēju. 

Principā izpētīt, ir viena lieta, tad secināju, kad tirgū, kamēr sagaidīsi mazlietotu auto kādu vēlies, var paiet mūžība, līdz ar ko ņēmu to kas bija pieejams un maksimāli atbilda manām vēlmēm,

Paņēmu Corollu Verso ar 2.2 D-CAT 177hp, kautgan gribējās ko mazjaudīgu. 

 

Secinājums: labi ir aptuveni +1l un 100km, bet nu pedālis atsver savu, 177 zirgi tomēr ir kautkas.

 

Vienīgi žēl kad jaunās kartes maksā bargu naudu, un ss.lv šeit nevar palīdzēt, jo man ir SD karte ar šifrētu (pieļauju SIDu). kautgan šo var papētīt, jo SID var nolasīt, + iespējams var uztaisīt reverso procesu, zinot to kas ir nošifrēts, bet tam pagaidām nav laika. Toyota kartes pie dīlera 140+ Ls.

Link to comment
Share on other sites

_dunduks_

manuālais vai automātāts?

 

p.s.

es vispār neredzu iemeslu maksāt kaut ko papildus par iebūvēto navigāciju, sevišķi, ja tirgū ir peejami tik plašs 3.pušu piedāvājums.

Link to comment
Share on other sites

unknovn

līdz šim esmu lietojis WP7.5 Nokia Maps, kas mani pilnībā apmierina, līdz ar ko Auto iebūvētās kartes varētu būt tikai kā bonuss, bet tikai ja bezmaksas vai lēts. Nedaudz tracina, kad piem, pēc telefona sarunas, iekārta pārmetās NAV režīmā, a tur LV ir viss tukšs, braucu pa nekurieni. vienkārši tracina tie telefonu lādēšanas vadi kas mētājās pa visu mašīnu :)

 

Manuālis. 

Lasīju kad šim modelim (2004-2009) esot most avoided automatic gearbox. Bet manuālis bija mana saraksta + (ok, atsevišķiem modeļiem bija tikai Automāts kā +)

Link to comment
Share on other sites

_dunduks_

Iepriekš rakstīji, ka esi pieradis pie mazmotoriem un nav savrīgi 8 vai 28 sekundes līdz 100 km/h.

Tad ar šo motoru šķitīs ka var braukt brīvgaitā, bet ieteiktu nesēņot. Ātri aizkakāsi kvēpu filtru, kas nemaksā mazu naudu.

Link to comment
Share on other sites

Gestapo

kvēpu filtrs pats uz šosejas iztīrīsies, dēļ dīzeļa jau nevajag visu laiku raut redlainā no katra luksofora :D

Link to comment
Share on other sites

jarajara

re če nu. man gan sākuma uzstādijumi bija citi . tika apskatīti gan legacy(universālis) , gan 95 (arī) , gan V70. izvēle krita uz 530D Touring. visi priecīgi, visiem patīk ( sikā teica - hmm, man patīk, gandrīz kā mājās :) ). par rijību vēl nē. pagaidām rij labi. bet arpūs ielas nav bijis. mēģināsim nakošmēnes izskriet cauri skandināviem ,tad varēs kārtīgu vidējo pateikt.

Link to comment
Share on other sites

unknovn

Kvēpu filtrs

Man arī Škodai bija kvēpu filtrs, nevaru teikt, kad gonkoju, ārpus pilsētas pamatā 90. garākos gabalus 100-110, nekādu problēmu ar kvēpu filtru,

Papildus Toyotai ir iespēja palaist kvēpu filtra tīrīšanu no datora, veicot uzspiesto sildīšanu, iztīrīšanu. 

Man Joprojām nešķiet svarīgi 8 vai 28 sec līdz simtam, šie 177hp dod patīkamu apdzīšanu un ja godīgi, patreiz esmu sapratis, kad šādu mašīnu LV īsti nav kur izmantot (ar šādiem zirgiem), kā arī viņa man ir OK jo daudz ceļoju ar auto, tur šis noder, bet ja jāgrozās pa pilsētu, vispār neredzu jēgu no šādiem zirgiem, vismaz man sanāk visu laiku bremzēt, lai ierakstītos atļautajos 50 +20 :)

Link to comment
Share on other sites

Gestapo

Izklausās, ka Tu runā par kaut kādiem 377 vai 577 zirgiem. +/- 150 ir norma un nekas pārsteidzošs. tagad jebkurš nopirkts dīzelis ar 2 litru motoru svārstīsies tajās robežās.

Link to comment
Share on other sites

jarajara

pēc gadiem dažiem, pērkot nākošo , domāsi 177 ir labi, bet 277 varbūt vēl labāk. un aizmirsīsi par degvielu, jo par baudu jāmaksā. :)

Link to comment
Share on other sites

unknovn

nu ņemot vērā, kad es 5,5 gadus nobraukāju ar 70hp 3cilindru dīzeli, 177hp ir kautkas, bet kā jau minēju, LV īsti es jēgu neredzu, kā arī, ja lieto pamatā pilsētā es arī jēgu neredzu. Jā garajos gabalos ir kaifs, bet LV īsti nav ko darīt ar atļautajiem 90.

Link to comment
Share on other sites

_dunduks_

Ja vēl atcerēsies, tad pēc 5,5 gadiem vēlreiz iekāp 70hp un pasaki, ko tu par to domā.

Jauda jau nav domāta, lai kruizētu uz 90 km/h, bet gan lai bez iespringuma apdzītu 2 garās fūres, kas nesteidzās uz 86 km/h.

Link to comment
Share on other sites

Gestapo

tak bija čupa ar tiem wv dzinējiem, kurus lika polo, tad vēl pežo mazajam bija, arī seatam vienam.

Link to comment
Share on other sites

Ronalds

3 cilindru motoriem nav citu labumu kā vien samazinātas izmaksas ražotājiem. Vibrācija un attiecīgi motora nodilums šādiem būs krietni lielāks kā 4 un vairāk cilindru variantiem. Tāpēc tādus jau ntos gadus nelieto(ja)! Kaut gan indijā ražo "auto" ar 2 cilindru motoru.  4 taktu iekšdedzes dzinējs daudz maz plūdeni un bez vibrācijām var strādāt tikai tad ja viņam ir 4 vai vairāk cilindri. 

Link to comment
Share on other sites

unknovn

nezinu kā ar nolietojumu un pārējo, bet ar auto biju ļoti apmierināts no patēriņa viedkļa, 4,4-5,2l/100km

Pie kam, pareizi manevrējot ar ātrumiem arī apdzīšana uz šosejas nebija problēma.

Link to comment
Share on other sites

Ronalds

Jebkuram modernam turbo dīzelim iekš mazauto ir šāds patēriņš. 

 

p.s Bet tāpat ar LPG ir lētāk... 

Labots - ronalds_
Link to comment
Share on other sites

alusbundza

nu ņemot vērā, kad es 5,5 gadus nobraukāju ar 70hp 3cilindru dīzeli, 177hp ir kautkas,

nu var teikt: esi pārcēlies no indijas uz eiropu 

droši vien sajūtas ir ''debešķīgas''

Labots - alusbundža
Link to comment
Share on other sites

Man ir šis pats motors 2.2, bet ar 150 zs, varu teikt tikai to labako, protams mani 130 tkst nav vēl nekāds rādītājs. Tikai pietrūkst automāts, taja laika vēl toiotai nebija automata šiem dīzeļiem,sviests.Patērīņš ar ir ap 5 litri uz šosejas un rīgā līdz kādiem 8.5 stumdoties.

Link to comment
Share on other sites

alusbundza

 

sajūtas ir ''debešķīgas''

vienreiz tādas izbaudīju ar veco 700 BMW - četrātrumnieci, :uz asvalta , ieliek otrajā robā, novietas un iemin pedālī - asvalts tinās apkārt riepām 

tas bija 90tajos, kad benzīns bija stipri lētāks, bet riepas aizmugurē bija katru mēnesi jāmaina

pēc trīs mēnešiem pārdevu

Link to comment
Share on other sites

Ronalds

Te nu varu tikai piekrist - tie zirgi zem pedāļa ir patīkami! Bija tā (ne)laime ar chrysler 300m pabraukāties - 275 hp. Nav nekās spridzeklis, bet tāpat! 

Tagad braucu ar vectra B 2.0 + LPG - izmaksas degvielai 5 ls uz 100km - un iespiežot grīdā vismaz daļu no chrysler var sajust. Detaļas lētas, remonti vienkārši. Labākais auto pēc price/performance ar ko esmu braucis. 

Link to comment
Share on other sites

chronos

kā diezgan ilgs gāzes lietotājs varu ar šo to pateikt, lai gan izskatās ka diskusaja jau pašā pamatā ir bezjēdzīga, vienam gribēsies dīzeli, vienam benzīns+gāze un vēl kādam uz visu to būs pajāt jo vajadzēs 400 lopiņus zem haubes un 0-100 4-6 sekundēs :grin:  

Pašam ir chrysler sebring, 2,7 V6, ~200 lopiņi, 4 pakāpju automāts. Auto izmērā apmēram kā 5 sērijas bmw universālis, bet no praktiskās puses, bagāžnieks kā jau sedanam, ja grib ko lielu ielikt tad, tas nekas, ka vietas tur daudz, bet tā rīkle maza, bet tas nu tā, jo tās retās reizes kad tur ko iekrāmēt vajag var ar savādāk izlīdzēties.

Lab aizpļāpājos par gāzi tagad, visu laiku braucu uz benzīna, vidēji braukājot Jelgava - Rīga (cauri visai Rīgai, no Vienības gatves līdz Alfai) vidējais patēriņš ~9 litri bija (110 km turp atpakaļ). Kaut kad vasarā uzmetu gāzi, izmaksāja tas prieks LVL 520. Tikko ir nobraukti 20 000 km, gāzes iekārta sāka pīkstēt plus vēl check engine utt., karoč vizīte pie gāzes uzstādītāja, kurš nomainīja gāzes špricei sprauslas + vēl filtrus, plus visu to padarīšanu pārregulēja.

Kopējais finansiālais, gāzes uzstādīšana LVL 520 + LVL 55 tagad apkope, kopā LVL 575. Tātad uz degvielas cenas starpības ir ietaupīts aptuveni 600 - 800 laši, nerēķināju precīzi bet tam ar nav īsti nozīmes, jo uzstādīšana + apkope man jau ir atsitusi iekārtas cenu un nākamos 20 000 km jau man ies tīrā ekanomija. Noteikti 3 cilindru skoda fabia īpašnieki brēks, ka man bez gāzes ēd 4 Ls uz simtu :diablo:    bet tur ir arī bet, ar to mopēdu var pārvietoties pa pilsētu, jo uz šosejas ar tādu braukt ir pilnīgs pipec, un ja to fabiu sapresētu, tad pilnīgi iespējams, ka tā ievietotos mana autiņa bagāžniekā :grin:  , bet te nu ir arī tas stāsts par to ka vienam māte vienam meita , bet trešajam pietiks ar kleitu.

 

P.S. neesmu iedziļinājies ES regulās utt., bet gāze skaitās ekaloģiskā degviela un pa ausu galam ir dzirdēts ka nodokļi netiks mainīti līdz 2018 gadam... P.P.S. ja kāds domā ka gāzei cena celsies un dīzelim ne, tad lai piever actiņas, kad sapņo :grin:

 

P.P.S. nekad man nav bijis dīzelis un nevēlos, jo bērnībā ir pietiekami braukts ar traktoru :grin:  un ja kāds ir baigā starā par dīzeļdzinēja troksni, neko nesaku, mūziku tak var pagriezt skaļāk... lai gan fabias skaņu sistēma diez vai spēj to pārbļaut, bet tas nu tā.... Vairāk man nepatīk jauno dīzeļu remonta izmaksas - DPF filtri, cena sākot ar LVL 450 līdz apmēram kosmiskiem LVL 2500, sprauslu cenas variē, bet ar nekas tur pa lēto nenotiek, čoms gadu atpakaļ mazdai lambdu mainīja - nu kamon, kas tā par cenu kaut kādam s.... sensoram LVL 450   :grin:

 

Baigi gari sarakstīju, bet nu varbūt kādam noderēs.

Labots - chronos
Link to comment
Share on other sites

_dunduks_

Man dīzeļa lielākais pluss ir griezes moments. Ekonomija tikai pēc tam.

A-ļa jauda jau ir jūtama pie 1200 rpm. Vienkārši bauda braukt. Sevišķi ziemā, kad lielākās ziemas kupenās un slodzes izmaiņās motors nepagurst un turpina dzīt uz priekšu.

Pašlaik vizinos ar ~190 benzīna lopiem, bet vienalga nepamet sajūta, ka tas motors neiet uz priekšu. Lai kaut ko sajustu, tas ir jāgriež tik daudz, kur parastiem dīzeļiem jau iedarbojas ierobežotāji. Vienmērīgi braucot viss ir ok, bet lai uzbrauktu Vanšu tiltā, jāštepselē zemāks robs. Tracina.

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share


×
×
  • Izveidot jaunu...