Jump to content

Dažādu auto ekspluatācijas uzdevumi


unknovn
 Share

Recommended Posts

Bonifacijs

To EEE

nu es jau kuro reizi saku ka jaudas zuduma uz gāzes nav nekāda!!!!!!! Kā tas tiek panākts, ko dara tas kompis utt. nu tā nav lietotaja darīšana, brauc priecājies un baudi to ka nav nekādu problēmu jaudas zudumu utt. Da i tema mums bij par to ka auto ar gāzi un patēriņu ar 5 ls uz 100 km ir 2x ātrāks nekā dīzelis ar līdzīgu patēriņu, lietošanā daudz komfortablāks un ekspluatācijā lētaks. Da man po fi guuu pat ja tur 90% jaudas ir pazudis, ja es braucot pat pielietojot lielu devu iztēles nevaru manīt starpību starp braucienu ar gāzi un braucienu ar benzīnu tad prieks manis subjektīvi abi ir vienādi un starpības nav!!!!!!!

Par motora bojasanu kaut kadu drive by wire kalibrāciju utt man nav nekādas daļas, gāzes iekārtas ražotājs ir izdomājis kā ar to tikt gala un man nudien nekrata ka tieši tas ir panākts. Var jau būt ka ražotāji savām versijam liek citus virzuļus un ko vel ne, tas arī ir pofig, dažu gadu laikā no gāzes motori nemirst tas ir točna, a ja tas arī nomirs pēc 7 gadi tad tā nomaiņa būs 400 Ls kas ir mazāk par pusgada ekonomuju braucot uz gāzi. Tātad nenozīmīgi īstenība, pa to laiku piekarē vien būsi atstajis lielāku summu....

 

Tas mūsdienu dīzelis var jau būt ka var noiet tos 30 000 km ar vienu eļļu, tik tas ir uz vecās Eiropas ceļiem un tādā garā un pie tam nez vai ta eļļa maksās 2.50 Ls/litrā  kā eļļa priekš vienkārša hondas dzinēja, kam pat nav ražotāja norādes ka vajadzētu pussintētiku, jo nu nav tam ne turbīnas ne vārstu kompensātoru. Vispār es pats biju nedaudz šokā par hondas pieeju motoreļļas izvēlei, grāmatiņa ir tikai tabula ar ekspluatācijas temperatūrām un lērums eļļu SAE kodu, izvēlies tipo jebkuru kura trāpa tavā paredzamajā temperatūras diapazonā, a tur arī mineralās eļļas ir un sintētiskās ir tikai pie ekstremāliem diapazoniem, nu tipo -50  vai +40

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 141
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Vilx-

    9

  • Ronalds

    11

  • unknovn

    11

  • Bonifacijs

    15

Konstatators

Nekā baigi pārsteidzoša, labs, pacietīgs motors, ko arī ražotājs apliecina. Un kas tā sintētika par panaceju? Ir smalki motori, kam ir jālej sintētika un nekas citu nedrīkst vai nav ieteicams. A vecajos (un visādi citādi prastos) motoros labu gribot ielejot tīru sintētiku var tikai problēmās iedzīvoties, nav motors paredzēts uz tādu pašķidru šļuru, vot i sāks kaut kur spiest ārā, pazudīs spiediens šur vai tur u.tml. iespējamas problēmas.

Kaut kādu aviācijas degvielu tač arī parastā dzinēja neviens nelej un raļļa ziemas riepas ar milzu radzēm uz standarta golfiņa nebāž... :)

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Ja kas sintētika automātiski nenozīmē šķidru eļļu! Eļļas viskozitāti norāda SAE indekss (5w30 piemēram) un pārējiem eļļas parametriem jāatbilst attiecīgajam kvalitātes API, ACEA  standartam. Bet sintētika, pussintētika - tas vairāk ir mārketinga triks. Tāpēc auto ražotājs norāda motoram vajadzīgo viskozitāti un kvalitātes standartu. Motoram ir vienalga kā eļļa saražota. It kā sintētiskā eļļa spējot ilgāk kalpot bet uz sava auto to pārbaudīt netaisos - labāk pērku lētu eļļu, bet mainu regulāri. 

Link to comment
Share on other sites

rememberme

Esmu par 99% paarliecinaats, ka pavisam tuvu ir taa diena, kad gaazeetaaji smilstees un raudaas benziintankos. Nav aiz kalniem tas briidis, kad gaazes cenai buus ļoti smuks leeciens. Protams uz augšu, ne jau leju :hunter: Jau šobriid gaazeetaaji maksaa to pašu, ko diizeļnieki, tas ir saakot no 5ls un uz augšu, bet peec tam ...

Link to comment
Share on other sites

Konstatators
gaazes cenai buus ļoti smuks leeciens

 

 

Un cik tad būs? No 43 kapeikām uzreiz uz 95??? Un dīzelis lētāks paliks? :sarkasms:

 

Ja šobrīd gāzinieki dzīvo tā teikt kādus desmit, padsmit gadus senā pagātnē, kad benzīns maksāja tikpat cik šobrīd gāze, tad pēc akcīzes OK, "dzīvos" kādus gadus 6 vai 7 senā pagātnē? Kas, kaut kas neizdevīgi sanāks vai kā, ja gāzes iekārta ir jau virsū un sen sevi atpelnījusi?

 

Psc kaut kāds... Raudāt par to, ka piemetīs ašpadsmit kapeikas pie 45? Vot dīzelistiem gan var sanākt asariņu nobirdināt, kad nākas apmaksāt rēķinu par sava 3,755 litru patēriņa traktora labošanu... :sarkasms:

Labots - Konstatators
Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

Personīgi es kad taisījos jaunu autiņu pirkt gribēju tā kā dīzeli, nu pirmkārt jau tā ka pamēģināt kā tas ir. Nu nav agrāk braukts ar dīzeli. Taču izvērtējot visus par un pret sapratu ka dīzelis man personiski nu nekādīgi neder ļoti daudzu un būtisku apsvērumu dēļ. Taču ja cilvekam nav reālas nepieciešamības braukt pie jebkuras āra temperatūras, ja nevajaga braukt ziemā pie pamatīgiem mīnusiem uz RU, BY, UA, ja ir mācēšana, varēšana un galvenais gribēšana kaut ko darīt pašam kad autiņš no rīta nelec, uz šosejas apstājas nu un viss tādā garā tad iespējams ka ar dīzeli arī var izdoties dažas kapeikas ieekonomēt (pieņemsim ka auto izdodas pārdot tieši pierms kāda no dārgajiem remontiem), taču vai tas ir to vērts? Da dīzeļa uzpilde vien ir pazemojoš process jāiet katreiz pēc rokas mazgāt vai jāņemas ar cimdiem. Taču katram savs, personīgi es esmu ļoti apmierināts ar izvēli benzīns/gāze. Mūsu valstī cenas starpība ir 2.5x un jēga ir nepārprotama, pārbraucot pāri robežai uz BY cenas starpība nav tik liela un īpaši lielas jēgas nav, ekonomija ir kaut kur vien 40%, tur protams arī sanāk lētak tik process ir nepatīkamaks jo ir uz uzpildes laiku jāatver auto kapots un var gadities ka kādā konkrētā stacijā nevar konkrēti tavam auto uzpildīt jo kaut kas nesapas uzpildes pistolei ar tavu pieslēgumu.

 

Lai nu kā topika autors prasīja par auto izvēli ģimenes vajadzībam, taču ir norādījis apskatāmos auto vismaz 3 kategorijās:

1) krosoveri - nu riepu komplekts vien būs tādā cenā kā universāla remonta izdevumi tuvākajiem 5 gadiem. Nissans nav slikts no uizmaksu viedokļa, taču nez vai to varētu nosaukt par ģimenes auto, ietilpība drusciņ lielāka varbūt kā universālim taču būtiski mazāka kā miniveniem

2) miniveni - ekspluatācijas izdevumi es domāju būs augstāki nekā prestizākiem universāliem jo tā tomēr ir komerctransporta klase ar visām no tā izrietošajām sekām, taču vietas salonā atlikulikām...

3) universāli - ja nav pilnpiedziņas tad pat no prestizām markām uzturēšanas izmaksas būs ok, vietas principā pietiekami 3-4 cilvēku patālam ceļojumam, ļoti saprātīga izvēle no visiem aspektiem. Ja vajag pārvadāt pilsētā vairāk par 5 cilvēkiem tad protams neder - sk. minivenus.

Personīgi es ņemtu Volvo V50 vai kādu citu universālu. Te derētu atcerēties ka reizi gadā noīrēt kādu transporta kompāniju kadas konkrētas lielakas kravas pārvešanai ir izdevīgak nekā uzturēt savā īpašumā autiņu ar palielinātam transportēšanas spējām

Link to comment
Share on other sites

ts, ka pavisam tuvu ir taa diena, kad gaazeetaaji smilstees un raudaas benziintankos. Nav aiz kalniem tas briidis, kad gaazes cenai buus ļoti smuks leeciens.
 

šādas runas dzirdēju kad pirmo reiz ~7 gadi atpakaļ gāzi liku. Pa to laiku jau esmu tūkstošiem ls uz degvielu ieekonomējis. 

 

Nē nu ja būs tad būs - nespēju nākotni paredzēt. Tad arī domās ar ko izdevīgāk braukt.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Bonifacija gázes iekartas rázotájs nemodifice dzinéja vadíbas softu tikai tévocis vasja izdara pec savas saprášanas 5 caurumus degvielas padeves traktā un sačakare visu rūpnicas inžinieru darbu pareizā šī trakta aprēķinā un protams vadības softs nezina ka tiks dedzināta gāze .. un nerunājot par pārejo dzineja pieregulēšanu.....  Tapēc ja pērc 300 -400 zs motoru , ja pat tas zaude kādu 100  - 150 zs pie gāzes lietotajs to vienkārši nējūt, 2. auto kas ir paredzēts ikdienas lietošanas, konstanta prasība ir palaišanās pie jebkuras temperatūras, 3. ilgstoša degvielas bākas atstāšanu pustukša noved pie tās korozijas(kondensāta mitrums) no bet pats galvenais ar šo degvielu būs grūta palaišana un tas viegli nogalinās sprauslas, lielā ūdens daudzumu degvielā dēļ, gribi diskutet jebkurs eksperts par ziemas braukšanu teiks neturiet pustukšu bāku .... nrunājot par gandrīz tukšu .... 

Link to comment
Share on other sites

EEE - par bāku taisnība (ja auto ir dzelzs bāka) Tāpēc arī braucot ar gāzi vajag pāris reizes gadā pilnu bāku pieliet!

 

Attiecībā uz inženieru darbu par optimizāciju - jā - tur nu neko - tāpēc ir 5 -10% lielāks patēriņš, 5-10% jaudas zudums! Bet arī to var minimizēt uzliekot aizdedzes apsteidzes korektoru. Sk. manis dotos linkus. 

Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

Nu personīgi man bāka ir vienmēr gandrīz līdz ūkai jo iebraucot kaimiņvalstīs būtu grēks nepārvest pār robežu līdz ūkai pielietu gan benzīna gan gāzes tvertni. Teorijā jau protams ūdens kondensāts utt. taču vismaz man tā nu nekad nav kļuvusi par problēmu, varbūt tapēc ka parasti braucu līdz lampiņai vai nu max lampiņa +100 km un tad pildos līdz lūpai. Cita lieta ka kaimiņvalstu degviela pati pa sevi ir draņķīga tas gan ir fakts. Ar to auto sliktāk lec un pagūst paris sekundes pašķaudīt pirms pielaižas, manuprāt tas ir saistīts ar sliktu iztvaikošanu. Ielejot vinju 92 benzīna vietā mūsu 95 problēma pazūd pati no sevis, taču var jau pieciest galu gala tur litrs degvielas maksā mazak par dolāru, bij brīdis ka gandrīz 2.5x mazāk nekā pie mums maksāja, es par BY ja kas, RU degviela ir dārgāka nedaudz



Klau EEE, ja jau Tu esi tāds eksperts par vadības blokiem, tad varbūt paskaidrosi neapgaismotajiem kāpēc ir tā ka gāzi nevar normāli uzlikt veselai virknei retāku autiņu tā vien vienkāršā iemesla dēļ ka nav vēl izstrādāta vadības programma kompim???? Man domāt ka šīs programmas kā reizi novērš Tevis minētos supergigantiskos jaudas zudumus, aizdedzes apsteidzes koeficentus un visu pārējo par ko šeit bija žēlabas.

 

To ka ir autiņi kuriem tehnisku iemeslu dēl nevar likt gāzi liekam mierā (VW/AUDI FSI dzinēji, Mitsubishi GDI in taml.)

Link to comment
Share on other sites

Arnis2002

kurš tev teica ka audi/vw nevar gāzi likt?

bulshits!  :mrgreen:

 

un nevajag gudri clirst par krievu dīzeli -ja nezini!

es jau ar trešo mašīnu braucu tikai ar krievu dīzeli un nezinu prbl.

tad jau vairāk problēmu ar mūsu i-bio-dīzeli.  :mrgreen:

Labots - Arnis2002
Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

To Arnis2002

 

Pirms atļaujies tā komentēt uzzini pats tēmu!!!!! Tiešās iesprices VW dzinējiem gāzi neliek jo ir kaut kādas tehniskas problēmas. Vari pats apzvanīt gāzes licēju kantorus un viņi tev izstāstši smalkāk. Es pats atteicos no ierastā AUDI tieši šī iemesla dēļ.

 

Un vispār runa ir par degvielu benzīna gāzes dzinējam!!!! A tu ar savu dīzeli iebāzies.......  tu vispār pa ziemu esi braucis kaut kur pa RU, BY ????  Es atskatījies esmu tur  nosprāgušus dīzeļus, da pa laikam mans autiņš ir vienīgais no padsmit ko vispār pie lielākiem mīnusiem var iedarbināt. Man ir paziņas kas brauc ar dīzeļiem un ir ilgstoši iekš BY, tad ziemā neskatoties uz lielo cenas starpību viņi ielej dīzeli Lietuvā un tik tad brauc uz BY. Tas tā....

 

 

šajā ziemā biju 2 nedēļas pēc jaunāgada BY, viņiem tur ap -28 gradi bij kādu nedēļu no vietas. Tad lūk labiem paziņām ap 6 gab. bij problēmas ar dīzeliem neskatoties uz to ka viņi dīzelim lej kā nu kurš 10% benzīna klat vai petrolejas. Visbiezāk vienkārši nevarēja pielaist, viens Nissan Patrol palika pusceļa uz Minsku uz šosejas, viens dabuja ņemt nost bāku un mazgāt a pēc tam vēl nomira sūknis, cits ņēmās ar filtra tīrīšanu ik rītu u skaraidāja ar šnori lai ievelk jo nomocīts akumulators, salidzinoši svaigs bet jānes pa nakti uz dzīvokli lādēt un sildīt nu un viskautkas tādā garaa. Traktori ko pa nakti neizslēdz jo nevarēs pielaist no rīta. Mums šeit ir nedaudz maigāks klimats ja kas

 

Sīkāk par to kadiem motoriem gāzi neuzstāda var pahautāt tantei Gūglei: audi fsi gaze

Labots - Bonifacijs
Link to comment
Share on other sites

Arnis2002
 tu vispār pa ziemu esi braucis kaut kur pa RU, BY ????

 

jūs vispirms braukt un uzturēt mašīnas kārtībā iemācieties!  :mrgreen:

ar dīzeļiem braucu no 1982.gada - pāris miljoni km būs nobraukti.

no tiem kāda trešdaļa pa krieviju.

Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

Ok, veram topiku ciet, īstenībā autors pavisam kaut ko citu jautāja

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Bet tas jau nenozīmē, ka nevar uzstādīt. Tur piemēram minēts, ka neuzstādām K-Jetronic sistēmām, bet uzstādīt var!

Link to comment
Share on other sites

Tiešās iesmidzināšanas dzinējiem(Heinrika saraksts) gāzi likt ir dārgi un to ir izdevīgi darīt jaunām mašīnām, jo vecām tā būs salīdzināma ar auto cenu un attiecīgi atpelnīšanas laiks ir daudz garāks. Vēl jāņem vērā, ka tāda dzinēja barošanas sistēma jau tā ir nejēgā sarežģīta un kaprīza, lai tajā iejauktos un iegūto potenciālas problēmas. Šiem dzinējiem domāta 6.paaudzes gāzes iekārta.

 

Par kondensātu bākā. Ņemiet vērā, ka mūsdienu benzīnam ir pievienots 5% spirts, kas reaģē ar ūdeni un pastāvīgi izvada to no bākas!

Link to comment
Share on other sites

Jau šobriid gaazeetaaji maksaa to pašu, ko diizeļnieki, tas ir saakot no 5ls un uz augšu

 

vasarā 3,5Ls uz 100km.

Link to comment
Share on other sites

Arnis2002
To Arnis2002   Pirms atļaujies tā komentēt uzzini pats tēmu!!!!! Tiešās iesprices VW dzinējiem gāzi neliek jo ir kaut kādas tehniskas problēmas. Vari pats apzvanīt gāzes licēju kantorus un viņi tev izstāstši smalkāk. Es pats atteicos no ierastā AUDI tieši šī iemesla dēļ.   Un vispār runa ir par degvielu benzīna gāzes dzinējam!!!! A tu ar savu dīzeli iebāzies...

 

 

vispār -ja kāds lasa no sākuma- topiks bija par:

 

 

 

Doma noaminīt auto, uz doto brīdi skatos 2007+ gada Dīzeli Vajadzīgs ietilpīgs ģimenes auto, noskatīti vairāki varianti, līdz ar ko gribētos noskaidrot lietotāju reālos ekspluatācijas izdevumus, regulārās apkopes neskaitot
Labots - Arnis2002
Link to comment
Share on other sites

Arnis2002, eksperts neesmu vienkarsi interesejos par so jomu un paskatoties kas un ká tiek tagad likts dzinejá un ká tas viss tiek optimizéts, secinājums ir viens tévocim vasjam ar urbi tur nav ko darít ..... Gribi ekanomisku auto pérc jebkuru eko modeli no Ford vai Opel vai VW grupas, pédejos tikai ja esi gatavs maksát regulari augstakas remonta un servisa maksas neka par Ford vai Opel .... Ja patík pašam ko uzlabot vienīgais ko var ieteikt ir klasiskie amerikāņu motori  un auto kā arī vecie eiropiesi un japāņi no 80 un 90 kuriem vari droši likt gazes iekartu un veiksts citus dzineja auto uzlabošanas pasakumus, cīnīties ar rūsu un citam veco auto problēmam, kas ir pieejami ne industrialajiem censoņiem un neko daudz nesabojāsi tikai uzlabosi ....  Jaunajiem auto tikai tos sačakarēsi.

Link to comment
Share on other sites

Ok, sanāca brīvdienās nedaudz vairāk atpūsties nekā tas bija plānots, līdz ar ko iesaistīties šajā diskusijā.

 

Principā patīkams Svētais karš te notika, un to es zināju, kad tāds būs, tas ir visur tipiski.

 

Principa, par labu gāzei, šeit ir tikai viens arguments, kas būtu vērā ņemams - RU, BY Ziemas laikā, tā kā tas nav mans virziens, tad nesatraucos.

 

Runājot par izmaksām, es ar savu Fabiju maksāju maksāju 3,8-4,5Ls / 100Km, līdz ar ko piekāšu gāzi, visvājākais motors 1,4 TDI 70hp, Bet pietiekoš, līdz ar ko arī Volvo V50 skatos ar 1,6D, neredzu jēgu lielākam. Mans 3.cilindrinieks par uz 120km/h nesagādā proble'mas samazināt robus un aiziet un apdzīšanu.

Vasarā nomaucu 4500km pa eiropu, nežēlojot mašīnu, uz bāņiem spiedu kas ir, visa tripa vidējāis patēriņš 5,4l /100KM

Ļoti nozīmīgi lai man mašīnā būtu rezerves Ritenis, itīpāši garajos Eiropas tripos (vai kādam ir nojausma, piemērām cik izmaksā riepas remonts uz autobāņa ar palīdzības izsaukšanu? ironizējot, būs tā pati turbīnas remonta cena :))

 

Esošās izmaksas, labi, izdzinu no salona, bet braucot, braucu nežēlojot mašīnu, bet ne laužu. Nomainīts tikai sajūgs, mašīna joprojām, pēc 5,5gadi iet kā jauna. Ok izskatās iepējāms buksēm pēdējais gads iet, bet tas ir tikai normāli.

 

Mašīnu lai arī ne īsti taupu, bet Apkopes visas obligāti pēc saraksta + ja bija pavasarī un rudenī vēl nav KM, obligāti pirms ziemas vēlvienu. Līdz ar ko, ja mašīnu uzturi normāli, problēmām nevajadzētu būt.

Pie kam, man izmaksas ir kā gāziniekiem, ok, ar lielāku auto būs cik +1, max 2Ls uz 100Km, piekam man vienmēr būs rezerves ritenis, -1 mezgls kas var vairāk sačakarēties.

Un ja skatās globāli, kā daudzi te runā, turbīna tik, sprauslas tik, sūknis tik, es skatos nedaudz savādāk, ja es pa 10k EUR paņemu auto, kura sākotnējā vērtība ir 40k, es par ietāupīto naudu varu 10x pārlasīt mašīnu, jeb citiem vārdiem sakot, paņemot pa 7k mazlietotu, un ieliekot 3k, es varu iegūt rupji sakot pilnīgi jaunu auto.

Link to comment
Share on other sites

Ļoti nozīmīgi lai man mašīnā būtu rezerves Ritenis, itīpāši garajos Eiropas tripos

 

Bāņa malā jau tu jamo mainīt tāpat nedrīksti, ja līdz stāvvietai nevari aizripināt, tad jāsauc SOS, sodi Vāczemē par remontiem uz bāņa ir baisi. Lielāki kā evakuatora izmaksas, čoms reiz uz 2000 EUR uzrāvās ar kravas busu.

Link to comment
Share on other sites

@@unknovn - Man patīk Tava pieeja. :) IMHO Tev tomēr derētu uzmanīties ar to 1.6 motoru. Nezinu, kādi viņi tagad nāk, bet skaties, lai vismaz savi 160 zirgi būtu zem kapota. Ar mazāk nebūs forši tik lielam dzelzs klucim, it sevišķi, ja gribi pa bāni laist. Enīvei - ņem Volvo, nenožēlosi. :)

Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

To unknown

 

Tā jau nu viss nav ka ir tikai RU/BY braukšanas arguments!!! Kā tad ar akustisko un vibro komfortu? Kā ar uzpildi bez roku smirdināšanas, ar autiņu kas zigli uzsilst un vienmēr ir izteikti silts salonā? Kā ir ar neesošu turbīnu, sprauslam un augstspiediena sūkni un motoru kas darbojas pie mazākām slodzēm unir vieglāks kilogramu ziņā? Da paņemot kadu 5 gadu ekspluatāciju nu ir vairāk kā 50% iespējamība uzrauties uz kaut ko tieši dīzelim specifisku remontā par summu sākot no 1000 Ls. Da i vispar kāpēc šeit ir vēlme salīdināt ar kaut kādiem 1.4 -1.6 -2.0 dīzeļa motoriem autiņu par kuru es pastāstīju???? Davaj lai būtu korekti skatamies dīzeļus attiecīgi ar paātrinajumu zem 8 sekundēm līdz simtam. t.i. dīzeļus ar vismaz 6 cilindriem un vismaz 3.0 tilpumu. Vot tad būs korekts salīdzinājums daudzmaz, lai gan honda ir honda ar tadu motoru vienalga sportiska a dīzelis ir dīzelis lai cik ātri arī paātrinātos līdz 100 vienalga sajūtas ir pilnīgi citas. 

Ok var jau ekonomēt ar 1.4 dīzelīti nu tik tad jau arī salīdzināt vajaga ar benzins/ gaze dzineju 1.2 apmēram, tāds jau arī ēdīs daudz mazāk nekā manis precīzi uzskaitītie Ls 4.99. Nu un ja tiešām paskatīsimies izmaksas dīzelim 6 cilindri un 3.0 litri tad nu nedomāju ka tīri ekonomiskie parametri būs labāki nekā manis aprakstītajam auto.

Lai nu kā - peace people!

 

P.s. auto riepas parasti tiek satraumētas pilsētā uz apmalēm vai arī iebraucot tur kur nevajaga uz kādu armatūras gabalu. Iespēja ka braucot pa šoseju tālu no civilizācijas satraumēsi riepu ir visai maza. Personīgi es kādas 5 riepas esmu pats satraumējis pilsētā vai iebraucot tur kur nevajaga, vel kādas 3 ir pilsētā pārdūruši huļigāni un nav bijis absolūti neviena gadījuma ka riepa būtu cietusi kaut kur uz šosejas. Ņemot to vērā arī neapgrūtinu sevi ar zapaskas dokatkas vazāšanu bagazniekā kas jau tā ir aizņemts ar gāzes balonu rezerves riteņa vietā un ne mazāka izmēra subwoofera kasti. Ir līdzi 2 putu baloniņi gadījumam ja kas un domāju ka ar to būtu pa lielam jābūt pietiekami

Labots - Bonifacijs
Link to comment
Share on other sites

Intereses pēc, vai esi izmantojis tos putu remonta komplektus?

Un vai pēc to izmantošanas riepu servisi ņemas ar "sapūsto" riepu ?
Ja ir tikai sadurta riepa, tad sataisīt to servisā nav problēmu.

Manējam auto jaunas 17' riepas izmaksā ap Ls80-100.
Tad nu pēc viena bojājuma mest to ārā nu galīgi negribas.
Tāpēc tomēr ieliku pilnvērtīgu rezerves riepu bagāžniekā.

Link to comment
Share on other sites

Da dīzeļa uzpilde vien ir pazemojoš process jāiet katreiz pēc rokas mazgāt vai jāņemas ar cimdiem.

 

Kas tad puisītim - laboratorijā audzis? Tad jau uz poda sēdēt arī pazemojoši, rokas pēc tam jāmazgā. Cerams, sarkasmu saprati! 

Link to comment
Share on other sites

Nez, ja cilvēks pēc benzīntanka apmeklējuma nemazgā rokas (vienalga, gar ko tur grābstījies), tad tur jau ir pavisam cita mēroga problēmas... :rolleyes:

 

Volvo ar D5 uzsilst pavisam normāli. 15min pabrauc, kļūst silts salonā. Neesmu bijis mašīnā, kur tas notiktu īpaši ātrāk.

Link to comment
Share on other sites

Tas ir trakums ar tiem gāziniekiem, no ko var bāzties katrā topikā ar savu taisnību? Gribat braukt ar viņu, tad brauciet jebte! Cilvēks grib dīzeli, nu lai arī pērk to sasodīto dīzeli.

  • Patīk 3
Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Ar autiņiem, kuriem tikko izbeidzies 5-gadu vai 7-gadu garantijas periods, vajadzētu ļoti uzmanīgi un pie pirkšanas iziet diagnostiku, jo tādiem pajauniem detaļas ļoti dārgas, remonts dārgs un pienācis tas laiks, kad iestājies dabiskais nolietojums. Respektīvi var ieberzties vēl uz papildus dažiem tūkstošiem, lai savestu kārtībā.

Doma noaminīt auto, uz doto brīdi skatos 2007+ gada Dīzeli
 
Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

To zibins

 

Gazes uzpildi veic operators, tu tikai kasē norēķinies. Pēc katra RIMI apmeklējuma arī skriesi rokas mazgāt?

 

To unknown

 

da ja tev ir mērķis ekonomēt nu tak ekonomē, tik davaj salīdzināt līdzigus autiņus it īpaši jau izmaksu ziņā, ja salīdzinam ar fabiju tad ari jaņem kaut kada 1.2 Litru benzīna/gaze mašina un jāskatas cik tad tadai bus pateriņš un izmaksas. Starp citu no sākuma skatījos Accordus ar 2.2 dzizela motoriem, braucu testēju un konstateju ka nekāda raviena pie maziem apgriezieniem tur nav, tad joka pēc pamēģināju Accord ar 2.4 litru benzīnu, da mani no tas mašīnas ārā dabūt nevarēja, acis mirdz un tik metu apļus, tik pēc paris minūtēm pamanīju ka izmisušais stāvvietas sargs skraida maj ar rokām bļauj utt., nemanot biju viņu stāvlaukumu uzaris. šis saka ka viņu par to no darba atlaidīs. A sieva mierīgi konstatēja faktu - tad lūk kādu auto tev vajag. Tāpēc arī tas tika iegādāts ne ekonomēšanai ne praktisku apsvērumu dēļ a tāpēc ka izsauca patiesu sajūsmu un prieku. Šis man ir pirmais auto kas nopirkts tādam mērķim, varbūt tāpec arī ir tādas emocijas. Iepriekšējais bij AUDI A6 ar 2.6 litru benzīnu (bez gāzes) nu salīdzinot ar jauno īsts pensionāru vāgis, mierīgs nosvērts itkā žigls, taču 2x lēnāks un absolūti nesportisks, kā tanks salīdzinot ar smailīti.

 

Apdzīt kaut ko uz šosejas jau ar ar dīzeli var tik es neesmu tik traks lai ar 70zs dīzeli uz Daugavpils šosejas apdzītu pa 3-4-5 fūrēm vienlaicīgi. Da i ja būtu tad apdzīšanas vidū būtu jāparslēdz ātrumi, vasarā jau itkā vēl ok, a ja to darīsi ziema uz apledojušas šosejas tad 100 punkti kaut nedaudz noraustīsi stūri. a ja nu sanes tai brīdī. Ar manu jauno aparātu ieslēdz 3 ātrumu un atvelc līdz 7500 apgriezieniem, paātrinajums ir elpu aizraujoš, parslēgties nevajag tik tup un turies stūri nenoraustīt, jo tik atri paātrinoties stūre to tik vien mēģina kā izrauties. Tas tā kāds kaut ko komentēja par emocijām

 

To Fils

 

nē nav gan ne reizes izmantot tos putu baloniņus, zinu dažus kam tādi arī ir, tik neviens nav stāstījis ka būtu kaut reizi tos izmantojis. Nu tas tā vienkārši vadā līdzi bagazniekā tos 8 Ls par baloninjiem, ja nu kas....

 

To Gestapo

 

Da nav man nekas pret dīzelistiem un nedomāju ka kads no tiem paries uz gāzi, tā ir cita cilvēku kategorija ar citiem uzskatiem, pieeju un vajadzībām. Es vienkārši norādīju precīzas benzīns/ gāze izmaksas kas arī man pasam ir jaunums a tad panesās ka 1.6 dīzeļa tavrija ir ekonomiskaka (varbūt, iespējams, taču es domāju ka drīzāk nē) tad nu es arī uzsprāgu jo salīdzināt vajaga salīdzināmas lietas nevis motorolleri ar trīsriteni

 

To Vilx

 

mana mašīna siltums, pat karstums vasarā ir pēc 2 minūtēm ziemā pie - 28 grādiem pēc 7 minūtēm ja stāvi brīvgaitā, taču ja saksi braukt pēc tikai minūtes sildīšanas tad silti būs pēc 3 minūtem. Tas ir tikai 5x ātrāk nekā tevis norādītās 15 minūtes. Ja brauka viens pats tad var jau pieciest, taču es parsvarā vadāju sievieti parādes kostīmā, modīgā taču tieši tāpēc ne īpaši siltā virsģērbā (nekādas uzpūstas fufaikas, kažoki utt.) viņai ir auksti, un tad ir svarīgi lai kaut kur centrā izejot no kāda pasākuma un iesēzoties aukstā auto lai pēc 3 min būtu silti. A to jega ta kāda??? pa 15 min kamer auto uzsilis jau būsi divreiz aizbraucis uz nakoso pieturvietu. Tas ta katram vajadzības ir savas. Ja ved dāmu tad vienas,  ja bardainu mužiku tad i pofig vai auto vispar silda

Labots - Bonifacijs
Link to comment
Share on other sites

Redz ar tiem putu remonta komplektiem ir tā ka viņi nevienmērīgi noslāņojas riepā.

Pēc tam tāpat ir jābrauc uz riepu servisu un ir problēmas ar balansēšanu.

Es neesmu gatavs viena štrunta dūriena dēļ, kur remonts izmaksātu kapeikas, izmest riepu pa Ls80-100.

Ja uzplēsīsi riepu vairāk vai sasitīsi disku, tāpat tās putas nepalīdzēs.

Šajā gadījumā SOS dienesta izsaukums izmaksās stipri vairāk nekā pilnvērtīga rezerves riteņa (vai dokatkas) vadāšana līdzi gadiem.

Nu labi , ja bagāžniekā galīgi nav vietas, tad atliek tikai remonta komplekti...

Link to comment
Share on other sites

Sveiki.

Neliels off par riepu baloniņiem. Ir lietoti vairākkārt.

Pirmais- izlasiet pamācību!!!

Otrais- tiešām der tikai kādai naglai, jo plēsti kordi riepai- droši variet riepu atsāt tikai galējiem rezerves gadījumiem- nevar vairs nobalansēt uz 100%.

Trešais- no tā baloniņa iespiest var tikai ap 1.6-1.8 atmosfērām UN ir paredzēts tikt līdz tuvākajam riepu servisam. Riepu servisā nav problēmu iztīrīt putas, ja ievērota instrukcija.

Ceturtais- ja lidosiet ar 100km/h, tad tukša riepa paliek par butaforiju līdz apstāšanās brīdim. Protams, nelietojot spec izgudrotās riepas.

p.s. Sekojiet savu riepu stāvoklim un ceļa apstākļiem- tās ir lielākās problēmas riepu bojāšanai.... :)

Link to comment
Share on other sites

es parsvarā vadāju sievieti parādes kostīmā, modīgā taču tieši tāpēc ne īpaši siltā virsģērbā (nekādas uzpūstas fufaikas, kažoki utt.) viņai ir auksti, un tad ir svarīgi lai kaut kur centrā izejot no kāda pasākuma un iesēzoties aukstā auto lai pēc 3 min būtu silti. A to jega ta kāda??? pa 15 min kamer auto uzsilis jau būsi divreiz aizbraucis uz nakoso pieturvietu.

 

man vienīgajam tas izklausās pēc .... ?

Link to comment
Share on other sites

Es vairāk biju domājis oriģinālos riepu remonta komplektus ar līmi un kompresoru.
Man tos neieteica lietot.
Bagāžniekā ir gan remonta komplekts gan rezerves riepa.

Link to comment
Share on other sites

Bonifacijs

Khmm, lai nebūtu spekulācijas .... sievas darbs ir uzstāties auditorijas sakot no 10 cilvekiem līdz padsmit tūkstošiem, notiek tas vairak neka desmit valstīs un svešvalodā. Sava veida kursi. Tā ka auditorija biezi mēdz būt cilveki no sabiedrības krējuma augšējās daļas tad ir savs dresskods arī, varu pateikt priekšā ka kurpju vidējā cena ir ap 300 un tas tiek pirkts Podium tipa veikalos, jauns kostīms tiek pirkts maksimums ar 2 mēnešu intervalu. Nu neko tādi ir spēles noteikumi taja biznesā

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share


×
×
  • Izveidot jaunu...