Jump to content

Aukstais starts dīzeļ un benzīna automašīnām.


spainiss2
 Share

Recommended Posts

Ja auto nestāv garažā un ir ziema ,kas būtu jādara, vai nebūtu jādara,pirmss atstājam auto uz nakti vai sākam darbināt no rīta.

Ko es esu dzirdējis un ,ko es daru..

1.Atstāju logu tīrītājus augšējā pozīcijā ,lai no rīta var viegli pacelt(skodai standby režīmā kapots neļaul pacelt šotkas).

2.Vakarā izņemu no ātruma un nedaudz pierauju roceni.

3.No rīta darbinot izspiežu sajūgu.

4.Aizsalušos logus kasu ar plastmasas rīvīti,neleju remdenu ūdeni uz logiem-ir bēdīga pieredze....

5.Nesildu motoru stāvot ,bet mēginu braukt jau pirmajās 5min.pēc pielaišanas.

Kas vēl tāds būtu jādara varbūt kaut ko nezinu ,vai kaut kas ,ko daru ,nav pareizi?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 112
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Knaabis

    13

  • Duff

    5

  • e = d

    4

  • Volters

    8

Top Posters In This Topic

otrais punkts neko nedod, stāvbremze tik skādi var nodarīt

vēl pirms startēšanas iesaka uz pāris sek. ieslēgt tuvās gaismas lai pamodinātu aķi

Labots - jape
Link to comment
Share on other sites

Njā, roceni toč uz nakti nevajag pieraut, tieši otrādi, atstāj ātrumā, citādi bik mitrums vakarā, un jautrība garantēta no rīta.

 

Vajag atcerēties vakarā slotiņas izslēgt. Pašam bijuši asins stindzinoši mirkļi, kad vakarā palicis uz intervāliem, bet no rīta līdz ar atslēgas pagriešanu tās mēģina izdarīt kustību, gan jau motorītis nav priecīgs, kad tam no sasaluma jāizrauj tās slotiņas. Slotiņas ar gan jau beidzas nost.

 

Tā kā man ir sēta, un zagļi manu auto nemaz nepamana, tad pie iespējas vienmēr piešķiļu auto, un ļauju tam atkust, nu vismaz kamēr sniegu atroku, lai nav jāskrāpē stikli. Un tas tiešām dēļ stikliem, tas nav dēļ motora vai tml. Lai gan sajūta, ka pie kādi -30 pa sliktu nenāk pasildīt, vismaz ātrumā var vieglāk ielikt.

Labots - ju
  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Par to roceni ar esmu dzirdējis, bet pašam nevienam auto nekas nav bijis iesalis, ne pie -25, ne -27. Vēl pie lieliem mīnusiem dīzelītim kvēlsveces iesaka uzsildīt vairākas reizes pirms šķilšanas. Tagad arī atslēdzu automātiskās gaismas, lai pie palaišanas nav lieka slodze uz aķi.

Link to comment
Share on other sites

superKrona

Pēdējā mašīna, kurai piesala rocene, bija "vaz", tomēr rocenes mēdz būt dažāda tipa, varbūt manas turpmākās mašīnas bija konstruētas tā, lai nekas nekur nepiesalst.

Kāds varētu paskaidrot ko vairāk par autora 5 punktu. Kāds pamatojums pēc iespējas vairāk noslogot motoru, kurš vēl slikti eļļojas?

Link to comment
Share on other sites

Vai ir jau ziema?

 

5.punkts. Ar zemiem apgriezieniem var braukt, eļļošana praktiski tāda pati kā stāvošam, bet jau kusties. It kā uzsilstot arī ātrāk ja slodzē, bet minimāli. Automātam gan būtu vēlams padarbināt tukšgaitā, tur auksta eļļa kārbas nāve

Labots - andzha
Link to comment
Share on other sites

1. ja ir priekšas stikls apsildāmais, tad slotiņas sākumā vispār labāk neaiztikt - jāgaida, lai pašas atkūst. Slotas nekad neesmu cēlis augšā, jo laikam neesmu tā ieberzies, ka nevar dabūt nost no stikla :D

2. uz rocenes atstāju tikai siltajā laikā.

3. sajūgu pie darbināšanas spiežu vienmēr.

5. cik zinu, tas nav labi braukt ar aukstu motoru. jā, uzsilst ātrāk, pečka ātrāk sāk pūst silto gaisu, bet motoram tas par labu nenāk

Link to comment
Share on other sites

KillerBiz

Par roceni - tā ir konkrēta padomju laiku palieka un arhaiska domāšana, ķip rocene domāta tikai riņķu griešanai, pilnībā aizmirstot tās īsto nosaukumu - stāvbremze. Protams, ja stāvbremze netiek izmantota un tad vienu jauku ziemas vakaru tu izdomā atstāt nevis ātrumā, bet pievilkt stāvbremzi, tad nākamajā rītā potenciāli ir iespējama jautrība mehānikas dēļ, taču regulāri lietojot nekas tev nevar iesalt.

Par motora uzsildīšanu pirms braukšanas vai braukšanu uzreiz pēc iedarbināšanas - te ūsaini onkuļi no garāžām strīdās - katram ir sava versija. Pats pēdējā laikā mašīnu sildu tikai dziļā ziemā un pie sala (sākot ar -10C). Galvenā problēma ir tāda, ka eļļai pie zemām temperatūrām ir tendence nedaudz sabiezināties, tāpēc der mazliet to eļļu ar motora starpniecību nedaudz sasildīt, lai ir mazāka pretestība un slodze, bet ja nemaldos, tad modernām eļļām, kas tiek lietotas mūsu platuma grādos, tāda štelle var uztraukt tikai tad, ja neesi ievērojis eļļas mainīšanas ieteikumus.

Slotiņas - lietojam veselo saprātu. Ja ārā ir mīnuss, bet no gaisa krīt lietus, tad, protams, ir vērts padomāt iepriekš, nākamajā rītā necenšoties dienu sākt ar slotiņu ieslēgšanu.

 

Man gan pašam liekas, ka ziemā, jo īpaši pilsētniekiem, ir cita problēma - aķis. Slodze paliela, jo iedarbināšanai starteri lietojam ilgāk, bet nobrauktie attālumi ir salīdzinoši nelieli, tb ģenerators var nespēt pienācīgi uzlādēt aķi kā rezultātā aķis atmirst, kad tam patiesībā vēl vajadzētu turēt.

Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss

1. ja dzīvo mitrākā klimatā :sarkasms: kur bieži ir migla, kas pa nakti uzsalst, tad pacel pavisam soltas nost no loga

2. rocene var piesalt/pierūsēt, ir vairākas reizes redzēts kā pat vairākus km pakaļas riteņi velkas līdz, kamēr sastopas ar pliku asfaltu. Tikai ātrumā un nekāda rocenes raušana.

3. muļķības, nekas tur netiek papildu griezts starta laikā. Neko nemaina.

4. negribi kasīt - nopērc speciālu stiklu atkausējamo ķīmiju - uzpūš un 2 min smuki tīrs stikls. Bet laikam baigā zaraza tā ķīmija.

5. nav viennozīmīgas atbildes, citi uzreiz pēc šķilšanas aizgriež motoru gandrīz līdz redlainam, citi stāv un 5 min silda. Nav idejas kurā gadījumā eļļas sāk labāk kustēties...

Link to comment
Share on other sites

sen atpakaļ auto žurnālā bija raksts par mercedesu testēšanu ziemeļos, testētāji šķīla un mina grīdā, arī auto manuāļos nestāv rakstīts par motoru sildīšanu

Link to comment
Share on other sites

Mana VW manuālī teikts,ka nav jāsilda,bet jāsāk braukt kādu brīdi nepārsniedzot 2000 apgriezienus.Kādreiz nācās braukt ar Jeep Cherokee,tad tam manuāli bija teikts,ka sildīt stavošu ir bīstami,jo katalizators varot aizdegties...

Link to comment
Share on other sites

Rocene var piesault ļoti daudziem automašīnu modeļiem ( pie lielākiem mīnusiem ).

 

 

1. ja dzīvo mitrākā klimatā :sarkasms: kur bieži ir migla, kas pa nakti uzsalst, tad pacel pavisam soltas nost no loga

Un pēc tam bļaustās, ka vot tās slotiņas ļoti slikti tīra, lai gan atspere ir tā iztaipīta, ka nespēj piespiest to slotiņu pie stikla.

Ar aukstu motoru ir īpaši gudri dot mizā :D Labāk tad jau sāc braukt ar maziem apgriezieniem, lai ir slodze.

p.s. autonomā apkure ( webasto utt ) ar taimeri ir pati labākā lieta :)

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

taču regulāri lietojot nekas tev nevar iesalt.

 

Maldīgs apgalvojums. Nav jau jāpiesalst klučiem. Pietiek ar nesaeļļotu trosīti, kuras apvalkā sagājis ūdens.

Link to comment
Share on other sites

1. ja dzīvo mitrākā klimatā :sarkasms: kur bieži ir migla, kas pa nakti uzsalst, tad pacel pavisam soltas nost no loga

2. rocene var piesalt/pierūsēt, ir vairākas reizes redzēts kā pat vairākus km pakaļas riteņi velkas līdz, kamēr sastopas ar pliku asfaltu. Tikai ātrumā un nekāda rocenes raušana.

3. muļķības, nekas tur netiek papildu griezts starta laikā. Neko nemaina.

4. negribi kasīt - nopērc speciālu stiklu atkausējamo ķīmiju - uzpūš un 2 min smuki tīrs stikls. Bet laikam baigā zaraza tā ķīmija.

5. nav viennozīmīgas atbildes, citi uzreiz pēc šķilšanas aizgriež motoru gandrīz līdz redlainam, citi stāv un 5 min silda. Nav idejas kurā gadījumā eļļas sāk labāk kustēties...

 

atļaušos nepiekrist par 3. ieklausies kā strādā motors kad izspiesto sajūgu atlaiž

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

katalizators varot aizdegties...

 

Jā, un visa pārējā tufta par ekoloģiju, kad dīzelpartikuļfiltrs sevi reģenerē, nestāvēt sausā zālē, vai pagalmā, kur rotaļājas bērni :D

 

Protams, sasilst ātrāk, ja sāk braukt ar galīgi aukstu. Arī degviela ietaupās, bet tā arī neviens nevar pierādīt, vai labāk ir tā, vai otrādi, jo starpība izdilumā ir tik niecīga, ka to var manīt vienīgi dzinēja dzīves cikla beigās (pēc 300-400 tūkstošiem) :D

Link to comment
Share on other sites

Es motoru īpaši nesildu, bet nu arī kamēr nav uzsilis, bez īpašas vajadzības negriežu līdz galam. Ziemā arī tam maza jēga parasti.

 

Ar to roceni vairāk problēmas var gadīties pie kaut kādām laika maiņām, kad pa dienu virs nulles, pa nakti zem.

Link to comment
Share on other sites

Žaks Noriss

Ja, gurdinieki - automehāņiķi? Un kas tad ar kloķi neitrālajā izspiestam vai atlaistam sajūgam mainās? Kas mainās dzinēja darbībā, kuri zobrati sāk griezties? Kur ir tās papildu slodzes?

 

Manuprāt vienīgi izspiežot sajūgu varētu tikt darbināts kaut kāds sajūga pastiprinātājs vai kā nu to var nosaukt...

Link to comment
Share on other sites

Pavisam vienkārši. Paskatamies, kurā pusē sajūgam atrodas kārba ar zobratiem un kļūs skaidrs, ko dod izspiests sajūgs pie iedarbināšanas :D

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Noraut roceni salā un uz nakti atstāt ... izklausās mazliet vājprātīgi, pats atstāju tikai kloķī :)

Logus 08 gada civim atrauj pāris min laikā, kamēr biku eļļu izdzen pa motoru, vēl nēesmu nokāvis rūpnīcas slotiņas :) nekad neskrāpēju stiklu ar skrāpjiem

p.s. Auto guru pasakiet, bieži spaidu sajūgu (esmu ripinātājs), sajūgu var nojāt ātrāk ?

Labots - M@R$$
Link to comment
Share on other sites

spainiss2

Pa to sajūgu, pagājušo ziemu pārbaudīju pie -10 grādiem varēja just ,ka tiko pielaistam autiņam vieglāk motoriņš griežas ,kad sajūgs izspiests, palaid pedāli vaļā un biški abaroti uzkāpj...nekad neatstāju ātrumā,tas jau neitrālais ir tam domāts un automātam parkings,prikš stāvēšanas ir stāvbremze,jaunajiem autiņiem tas jau ir podziņām.

Labots - spainiss2
Link to comment
Share on other sites

Aukstam motoram vienmēr būs augstāki apgriezieni, pats saregulēs. Ja vien tev nav 80 gadu auto ar rokas regulatoru :D

Link to comment
Share on other sites

Konstatators

Nezinu, viena lieta ir šķilt un braukt, bet otra cik tas viegli izdarāms. Logi aizsaluši, reizēm arī no iekšas, salons kā ledusskapis, gandrīz cimdos jābrauc, kārbā eļļa pacieta, grūti ielikt robā un var gadīties ka izņem no roba un citā vairs ielikt nevari. Da nu nafig. OK, nullīšu īpašnieki protams ar putām uz lūpām šas sprēgās, ka manām sintētikām jau tādu problēmu nav, man viss zašebis, bet mirstīgo mašīnas ir mazliet cits stāsts.

Tapēc no rītiem daru tā, piešķiļu (izspiežot sajūgu, privička), un saslēdzu logu un spoguļu apsildes, visu uz max un lai rūc. Tikmēr atskrāpēju logus, sniega gadījumā notīru to, turklāt diezgan kārtīgi. Kad ir mazliet pasilis, noceļu šotkas un pabeidzu tīrīt priekšas stiklu, jo raut nost piesalušas šotkas, kas maksā ašpadsmit Ls komplekts nu kaut kā negribās. Un principā tad, kad viss ir daudz maz atnācis vaļā, var laist. Jo braukt ar aizsalušiem logiem vispār būtu jāaizliedz. Besit šitie kaskadieri, kas atskrāpē priekšas logā mazu caurumu pa ko lūrēt un lien uzreiz uz ceļa. Kamēr tie logi uzsilst, tas kadrs minūtes 5-10 uz ceļa rada konkrētu avārijas situāciju neko neredzēdams, kas apkārt darās...

A ar to ručņiku ir tā, ka uz nakti gan neatstāju. Jo kā te viens gudri spriedelēja, tad tas ručņiks ir jālieto regulāri. Bet ko nozīmē regulāri? Kā stājies, tā velc. Nu vai tuvu tam. Bet tā es nedaru. Stāvot lieku robā un ručņiku lietoju gadījumā ja vajag rūcināt/stāvēt rūcot uz slīpuma un ja nu vaig kaut kur piecirst, kā saka. Un tad nu tā visa sistēma var gan iesalt kādreiz, it sevišķi, ja ar to ručņika sistēmu nav viss kārtībā un piemēram, ja vakarā līst, viss slapjš un pa nakti pievelk mīnusu konkrētu. Jaunajiem mož viss 110% hermētisks, iespējams šis atkrīt.

Un slēdzelēt uguņus pirms starta, manuprāt, ir pilnīgi garām. Tad labāk kā dīzelisti pasildīt kvēlsveces un tad griezt. Jo visas elektronikas, kas nav saistītas ar primāro motora palaišanu pie lieliem aukstumiem, tevi tikai attālina no iespējas veiksmīgi piedarbināt, ja aķis ir uz robežas. Lielo un jauno aķu īpašnieki protams atkal vīpsnā...

 

Tā kā piegājieni ir dažādi, bet nu viens gan ir skaidrs - līst uz ceļa tomēr vajadzētu tikai tad, kad ir pietiekami laba redzamība. Jo tā jau tagad ir tumšs no rītiem, mākslīgi aizkari uz logiem ir pilnīgi lieki.

Labots - kabinets
  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

Ieradumam liels spēks

2. Vienmēr (vasarā un ziemā) noparkojoties atstāju gan ātrumā gan uz rocenes, pagaidām nekādu problēmu tas nav sagādājis.

3. Vienmēr (vasarā un ziemā) darbinot izspiežu sajūgu, un atšķirība ir izteikti jūtama, kad aķis jau tiek zāģēts uz beigu pusi :) (Bet arī pieradums izveidojies, kad bērnībā ar belarusu vajadzēja lauku darbos piedalīties)

4. Stikli labi kasās ar kredītkartes plastmasu. Dabūju tādu plastmasas gablau no kā viņas griež arā, un tas ir krietni labāks nekā jebkad iepriekš ir izdevies benzīntankos nopirkt speciāli šim mērķim paredzētos.

Link to comment
Share on other sites

pat ja neesi ielicis ātrumā, tad pie atlaista sajūga kārbas galvenais zobrats tiek kustināts nepārtraukti. Izspiest sajūgu ir jēga tāpēc, ka pie -25 grādiem ne tikai sabiezē eļļa motorā, bet arī kārbā un attiecīgi vismaz neliec starterim cīnīties arī ar kārbas biezo eļļu. Cik liels ir ieguvums - katrs kārbas individuālās īpašības.

Parasti mašīnu sildu aptuveni minūti - ar domu, lai pa nakti karterī notecējusī eļļa tiktu palaista apgaitā un apeļļotu svarīgos mehānismus. Pēc tam mierīgā garā braucu tur, kur man vajag. Pie slodzes motors silst ātrāk un tieku pie siltā gaisa ātrāk. Tas, ka bojā motoru - muļķības. Aukstu motoru ne ziemā, ne vasarā nav ieteicams griezt līdz maksimālajiem apgriezieniem. Savukārt braucot ar mašīnu tāpat vairāk pa 2-3k rpm netiek griezts, līdz ar to motoram vienalga. Galvenais ir sekot līdzi tam ko lejam iekšā kā dzesēšanas šķidrumu. Pie -25 mēdzu pārbaudīt trubas vai nav sasalušas. Ja ir sasalušas, tad var ātri tikt pie savērptas galvas.

Labots - mullja
Link to comment
Share on other sites

Īstenībā pieslat var un ļoti vienkārši.

 

Tev ir disku bremzes aizmugurējās. Tu brauc nobremzē un novelc roķeni. Mēz tak visi zinam ka berzee rodas liels siltums un sniegs visur apkārt. Lūk rodas mitrums kaut nedaudz bet rodas un tā nu tās bremzes piesalst.

 

Bet arī esmu novērojis ka ja regulāri lieto tad nepiesalst kāpēc nezinu.Pāgājušo rudeni norāvu burtiski roķeni, jo tā bija ieklemējusies pat ar vilkšanu nevarēju dabūt vaļā riteņu. Tad ar āmuru dauziju tik ilgi kamēr atnāca vaļā.

Link to comment
Share on other sites

Ja, gurdinieki - automehāņiķi? Un kas tad ar kloķi neitrālajā izspiestam vai atlaistam sajūgam mainās? Kas mainās dzinēja darbībā, kuri zobrati sāk griezties? Kur ir tās papildu slodzes?

 

Manuprāt vienīgi izspiežot sajūgu varētu tikt darbināts kaut kāds sajūga pastiprinātājs vai kā nu to var nosaukt...

Vispār "gudriniek" ar ne-izspiestu sajūgu ( atlaistu pedāli ) ātrumkārba griežas visu laiku neatkarīgi kurā tu "ātrumā" esi ielicis pat "neitralajā". Un izspiežot sajūgu ātrumkārbas asis pārstāj griezties. Par cik aukstā laikā eļļai ir lielāka "pretestība" tas stipri palīdz starterim iegriezt motoru. To ļoti labi jūt mazlitrāžas dzinējiem.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Autors rakstija: skodai standby režīmā kapots neļaul pacelt šotkas

 

Var pacelt, lai to izdarītu, pēc mašīnas izslēgšanas, nospied uz leju vienreiz logu tīrāmo kloķīti pie stūres, un logu tīrāmie aizies līdz vertikālai pozīcijai. Tālāk kāp ārā, un pacel/atloci cik uziet. Kā tad citādāk nomainīt slotiņas? :)

Link to comment
Share on other sites

Aukstā laikā akumulatoram samazinās atdoamā starta strāva. Jo siltkās elektrolīts, jo labāka ir starta strāva. Tāpēc arī ir tāda teorija par akumulatora pamodināšanu. Ne bez iemesla.

Kaut vai salīdzināt ja auto stāv pagalmā vai nepsildāmā škūnīti. Kurš auto lēks labāk?

Protams, ka tas kas šķūnītī, Jo tur ir par pāris grādiem siltāks.

 

Un kasīt aizsalušo stiklu es neiesaku. Uz stikla tomēr ir dubļi, smilšu graudiņi kas ļoooti labi tājā procesā skāpē stiklu.

Labāk lai atkūst pats. Ir arī vienkārša lauku metode - uz stikla uzsedz pa nakti kādu vecu, teksim palagu :)

Stikls nav aizsalis, slotiņas var ietīt tajā pašā palagā un rezultātā tās nav piesalušas un nav apsalušas pa nakti.

Guļamrajonos tas gan neies cauri, nofenderēs.

 

Sajūgu izspiežot aukstā laikā netiek griezta līdzi kārbas primārā vārpsta ar starpzobratiem. Starterim vieglāk.

Bet ir mīnuss - pastiprināti dilst kloķvārpstas sprotgredzens/atbalstgultnis (precīzu nosaukumu nepateikšu tagad), kas neļauj tai pārvietoties gareniski. Startēšanas brīdi tas netiek eļļots, jo eļļas sistēmā nav spiediena vēl.

Link to comment
Share on other sites

Man stikliem negribas gāzt ķīmiju virsū, tomēr tas nav ekoloģiski (protams, pret paša auto nodarīto postu sīkumus, bet tomēr ...), gan jau arī tur kaut kas iztvaiko, tātad tas nonāk arī manī. Sīkums varbūt. Tad jau labāk bik pastrādāt ar skrāpi. Galu galā tā ķīmija kaut ko maksā.

Link to comment
Share on other sites

Konstatators

Vai Duff neko nav dzirdējis par tām specķīmijām, kas atrauj vaļā ledu uz logiem? Koncentrāts ir tikai kā variants, turklāt diezgan švaks, jo cik tad tā pudelīte ir liela, cik viņa maksā un cik liels ir priekšējais stikls...?

 

Uz kādas bāzes tās ķimiijas, ko tagad tirgo, ir, nezinu. Vot tādu gan močīt virsū, nedod dies vēl uz visiem logiem un tecināt uz krāsas es bez garantijas negribu. Bet nu kā variants bagažniekā stāvēt tāds var, gadījumiem lai vieglāk, kad uz priekšas loga ir konkrēta kārta sasaluša lietus.

Labots - kabinets
Link to comment
Share on other sites

Aukstā laikā akumulatoram samazinās atdoamā starta strāva. Jo siltkās elektrolīts, jo labāka ir starta strāva. Tāpēc arī ir tāda teorija par akumulatora pamodināšanu. Ne bez iemesla. Kaut vai salīdzināt ja auto stāv pagalmā vai nepsildāmā škūnīti.

Gaismu ieslēgšana pirms iedarbināšanas elektrolītu neuzsildīs pat par grāda desmitdaļu.

Link to comment
Share on other sites

Esmu esmu dzirdējis, es iesaku to, ko var izmantot. Es nopirku 1.5L pa 4Ls laikam pagājušo gad. Iztērēju pa ziemu mazāk kā pusi (ielej parastā stiklu šīdruma pudelītē un smidzini ar migliņu virsū). Nekādu problēmu, par švaku nosaukt arī nevar, kamēr tīri sniegu un uzpīpē, logs vaļā.

Ķīmiju neieteiktu, viņa ir spēcīga un pēc tam gumijas, plastmasas beigtas + vēl krāsa paliek blāva. Prātīgi katrā ziņā

Labots - Duff
Link to comment
Share on other sites

Mūsdienās neviens normāls šoferis motoru nesilda, ja nu vienīgi tik ilgi, cik paiet laiks lai notīrītu sniegu no auto un logus!

 

a. Eļļas ir pietiekami kvalitatīvas (protams, ja nelietojam kaut kādus mēslus)

b. Motora darbībai vissliktāk ir ilgstoši tukšgaitas apgriezieni un ļoti lieli apgriezieni.

c. Motors ātrāk uzsilst, ja uzsākam kustību (ar vidējiem mot. apgriezieniem).

d. Mazāk iztērējam jau tā dārgo degvielu.

e. Gan jau vēl kaut kas, ko aizmirsu uzreiz ierakstīt...

 

p.s. Gudriniekiem, kuri centīsies šos apgalvojumus apgāzt, piebildīšu, ka vadītāja stāžs ir 30 gadi un vairāki gadi ir nobraukti ar taksometru, tā kā kilometru nobraukums ir gana liels.

Par pieredzi nevaru sūdzēties - ir braukts gan ar "krievu" laiku dažādiem auto un (protams) ar šodienas automašīnām.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

aķa pamodināšana ir kaut kādu paglupu padomjlaiku šoferu basņa.

 

Nevis basņas, bet gan parasta elektroķīmija, kuras pamati pat ir iekļauti vidusskolas ķīmijas programmā.

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share


×
×
  • Izveidot jaunu...