Jump to content

Aukstais starts dīzeļ un benzīna automašīnām.


spainiss2
 Share

Recommended Posts

spainiss2

Autors rakstija: skodai standby režīmā kapots neļaul pacelt šotkas

 

Var pacelt, lai to izdarītu, pēc mašīnas izslēgšanas, nospied uz leju vienreiz logu tīrāmo kloķīti pie stūres, un logu tīrāmie aizies līdz vertikālai pozīcijai. Tālāk kāp ārā, un pacel/atloci cik uziet. Kā tad citādāk nomainīt slotiņas? :)

Laikam neskaidri izteicos. Ar stanby domāju pašas šotkas nevis atslēgu pozīciju. tā arī daru uz nakti atstāju vertikāli bet pie stikla.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 112
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Knaabis

    13

  • Duff

    5

  • Fruzz

    4

  • Volters

    8

Top Posters In This Topic

Atcerēsimies nesarežģīt vienkāršas lietas :)

Nopērkam normālu aķi un bēdu nezinam, un kad aķis savu laiku nokalpojis nomainam to skatoties tagad cik servisi plēš un detaļas maksā aķis ir viens no lētakajām detaļām mašīnā (izņemot logu slotiņas) :) Tas par piestartēšanu mašīnas -30 grādos.

Pasildīt mašīnu gan vajag ne tik daudz lai silts motors, bet lai bišku visas eļļas sāktu cirkulēt :) Un ja neslēgsi gaismas apsildāmos beņķus u.tt tad tukšgaitā arī aķis palādēsies. Un ja stūre stingrāk griežas nevajag ar spēku viņu griest!

Link to comment
Share on other sites

Kopš ir auto ar autonomo apsildi, nekādi piedzīvojumi ziemā vairs nav gadījušies. Ja jāatcerās senākus laikus, tad veselu grāmatu varētu sarakstīt par ziemas autopriekiem :) -30 grādos, piedarbinot nakti nostāvējušu mašīnu, motoram ir "super" darba apstākļi.

Link to comment
Share on other sites

Man arī tākā gandrīz trīsdesmit gadu pieredze un esmu braucis ar visvisādām mašīnām. Sajūgs āizspiež vienmēr pirms startēšanas un nav svarīgi ziema vai vasarā. Tam jānūt asinīs. Var jau te ko grib stāstīt gudrīši, bet starejot ārumkaste nav jāgriež! Jā, varbūt vasarā arī tas nav būtiski, bet ziemā slodze no ātrumkārbas var būt izšķiroša, lai autiņu iedarbinātu. Dēļ akumalatora ziemā var sanākt tikai viens grieziens un to obligati vajag atvieglot izspiežot sajūgu! Roķene var piesalt visiem autiņiem. Parasti tas notiek kad vakarā nobrauc pa peļķēm, bet no rīta ir mīnusi. Man pat neinteresē, kas tur un kur sasalst, bet sasalst arī pilnīgi jaunam autiņam. Pie -25 gan parasti ir sauss un roķene neiesalst. Vispār jau roķene ir gaumes lieta. Es to vispār nelietou, bet man tā "jaunības trauma" no žiguļu laika, kad roķeni labāk bija neaiztikt. Ar akumulatora "sildīšanu" ir vienkarši. Jauns, labs akumulators griež bez sildīšanas, bet vecu sildi vai nesildi, tāpat pie -25 negriezīs.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Sajūgu izspiežu

Roceni ziemā neatstāju novilktu, man aizmugurē trumuļi.

Vasarā "sildu" 10 sek, ziemā pie mīnusiem jau pēc dīzeļa skaņas var dzirdēt. "sildu" parasti ~1-1,5 min. Sievai saku, lai pie smagiem mīnusiem seko kompī, kad patēriņš stāvot nokrīt līdz 1 l/h, bet man aizdomas, ka viņa dažreiz liek man mašīnai mīksto. Ar aukstu motoru nekad netrakojam, lēnām izvelkam katru robu. Tāpēc arī ar aukstu motoru, kad lienam ārā uz trases, palaižam visus tuvumā esošos, lai nav jādod ručkā.

Labots - ggg97
Link to comment
Share on other sites

Didzim un ggg97 +100

Vienkārši pašam bija slinkums rakstīt vairāk, jo liekas, ka tās ir pašsaprotamas lietas!

Link to comment
Share on other sites

ziemā jau parasti ir tā, ka nevar izbraukt no mikrorajona un tad ar aukstu motoru sāk uzreiz dot cukā un stumdīties turp / atpakaļ :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Vēl pie lieliem mīnusiem dīzelītim kvēlsveces iesaka uzsildīt vairākas reizes pirms šķilšanas..

+1

 

Tad vēl ir metode, kad pirmais, ko dara, pagriež ar starteri vienu-divus apgriezienus bez gaidīšanas uz kvēlsvecēm, lai cilindrā nonāk degviela. Tad 2x uzsilda pēc kārtas un šķiļ. Viss notiek.

 

Par tuvajām gaismām, lai uzsildītu aķi, neesmu dzirdējis, Bet par tālajām gan, lai slodze būtu liela un strauji. Ieslēdz uz 20-30 sekundēm. Fizikas likumi darbojas :) Dīzelim to darīt nevajag. Priek;stam ir iepriekš minētā manipulācija ar kvēlsvecēm.

Labots - IpMan
Link to comment
Share on other sites

Man DBS`ā (drošas braukšanas skolā) tomēr stāstīja, ka labāk ir pasildīt motoru ziemā tukšgaitā. Automātam vēl pietam no P pārslēdzot uz N, lai sāk dzenāt eļļu kārbā. Vēsu motoru redlainā nevajadzētu dzīt (automāts pat to pats īsti nepieļauj), bet nevajag arī knapināties ar tikai 2k RPM, it īpaši dīzelim. Dīzeļus (it īpaši turbo daizeļus) vajag paspīdzināt regulāri, savādāk tur viss ar kvēpiem aizd$$as, gan partikulu filtri, gan EGR.

Link to comment
Share on other sites

Par tuvajām gaismām, lai uzsildītu aķi, neesmu dzirdējis, Bet par tālajām gan, lai slodze būtu liela un strauji. Ieslēdz uz 20-30 sekundēm. Fizikas likumi darbojas :) Dīzelim to darīt nevajag. Priek;stam ir iepriekš minētā manipulācija ar kvēlsvecēm.

 

Un cik tad ir starpība starp tuvo un tālo gaismu. 55/60W uz spuldzi (ja vien tālie nav 4 acīm)- tā ka pofig...

Pats nedaudz pasildu arī vasarā ~10-30sek- vienalga, vai auksts motors, vai silts (lai eļlošana stabilizējas); ziemā- ja mīnusi- tad kamēr atkausēju stiklus/ notīru sniegu. Ja arī nav jākausē/ jātīra- tāpat kādu minūti.

Sajūga izspiešana pielaižot nu jau ir automātiska.

Roceni lietoju visu laiku, problēmas līdz šim nav bijušas (un nebraukāju ar nullītēm)- no vecajiem bukiem esmu dzirdējis, ja roceni lieto visu laiku, tad nav problēmu, brīnumi sākas, ja regulāri nelieto, un tad pēkšņi izdomā, ka vajag atstāt uz roceni.

 

Nu un par tiem uz stikla pūšmajiem brīnumiem- bija reiz vienam drapakam nīkulīga pečka- iepirku tādu- tak viņam anotācijā rakstīts, ka nevar pūst uz krāsām/ gumijām.

(pašreizējam autiņam priekšējais stikls apsildāms (ar drātīm) tā ka atkausēšana ir minūtes jautājums. Pakasīt gan nākas sānu logus. Bet vispār der noliekot stāvvietā, nomazgāt logu- mazāk visādu -ūdu - mazāk kur veidoties apledojumam.

Link to comment
Share on other sites

Vēsu motoru redlainā nevajadzētu dzīt (automāts pat to pats īsti nepieļauj), bet nevajag arī knapināties ar tikai 2k RPM, it īpaši dīzelim. Dīzeļus (it īpaši turbo daizeļus) vajag paspīdzināt regulāri, savādāk tur viss ar kvēpiem aizd$$as, gan partikulu filtri, gan EGR.

 

Tās ir divas dažādas lietas. Nevajag knapināties tad kad motors uzsilis līdz optimālajai darba temperatūrai, bet ne jau aukstam/vēsam motoram.

Link to comment
Share on other sites

 

Nevis basņas, bet gan parasta elektroķīmija, kuras pamati pat ir iekļauti vidusskolas ķīmijas programmā.

 

Nu tās stundas būsi pats bastojis. Paņem un saliec tajās elektroķīmijas formulās akumulatora un ar gaismām padotās slodzes parametrus un sarēķini cik tad viņš tev "uzsils" tādā veidā.

Link to comment
Share on other sites

+1

 

Tad vēl ir metode, kad pirmais, ko dara, pagriež ar starteri vienu-divus apgriezienus bez gaidīšanas uz kvēlsvecēm, lai cilindrā nonāk degviela. Tad 2x uzsilda pēc kārtas un šķiļ. Viss notiek.

Arī šitas ir dzirdēts un pielietots, bet līdz galam nav skaidrs, jo tak auto noslāpējot visi cilindri neizdeg sausi un nākamajā rītā tur tak jābūt vēl drusku zupai?

Link to comment
Share on other sites

NeticuNevienam

Neizdeg gan, bet motors takš nav auksts....viņam ir +/- 90 grādu temperatūra, un es pieļauju, ka tā zupa vienkārši iztvaiko! Tapēc no rīta cilindri ir sausi kā dzeņa vēders!

 

Sajūgu vajadzētu izspiest vienmēr - drošības dēļ un, lai vieglāk palaist. (diez te kāds ir dzirdējis par tādu lietu kā eļļas sabiezēšanu aukstā laikā? Tas par to eļļu kārbā utt.)

 

Gaismas slēgaļāt nav tolka. Akseleratoru turam grožos, kamēr iesilst un roceni toč labāk neraustīt pie lieliem mīnusiem!

Labots - weld
Link to comment
Share on other sites

Es savu 18gadīgo benzīna šperru gan parasti sildu - ziema vai vasara. Pagaidu, kamēr tukšgaitā tikko pierūcinātam dzinējam automātiskais čoks sāk mest zemē apgriezienus un tikai tad braucu. Ja tā nedara, tad motors iesākumā jūtami gauss. Ja bišk pasilda, tad uzreiz cita braukšana. Un automātam arī tas ir labāk skaitoties, lai gan ei nu sazin - tad jau vajag ielikt ātrumā un stāvēt uz vietas, jo P un N režīmos eļļas sūknis kārbā nestrādā (līdz ar to laikam arī eļļas cirkulācija kārbā nenotiek - bet moš arī notiek - hvz).

 

Un manai iepriekšējai mašīnai varēja just nelielu motora apgriezienu paaugstināšanos, ja tukšgaitā izspiež sajūgu, līdz ar to secinu, ka kaut kādu slodzi tā kārba (lai arī neitrālajā robā) dod. Esot pat kaut kādas atsevišķas japāņu mašīnas, kuras nemaz nevar piešķilt, ja neizspiež sajūgu.

Labots - Krishius
Link to comment
Share on other sites

Tad kā iīsti ir? Automāts jāsilda P, N vai D ?

Viens saka, ka tikai P nedzenā eļļi, viens saka, ka P un N nedzenā, sanāk, ka jātur Draivā un tas ir veselīgāk?

Starpcitu, automātām veselīgāk aukstā ziemā ir, ja iekurbulē N nevis P, lai ar biezu eļļu nav jāiet cauri R, bet tas pie nosacījumā, ja nav jābrauc atpakaļgaitā.

Link to comment
Share on other sites

Par to motora sildīšanu ir pieredzēta kārtīga "hohma"!

Man atstāstīja dialogu ar vienu jaunkundzi, kura žēlojusies otrai, ka viņas 1.1 litrīgā Ford Fiesta tērējot ~14 litri uz simta!!! :shok:

Likās neticami cipari, bet kad viņa izstāstīja, kā notiek auto braukšana, tad VISS kļuva skaidrs kā diena...

Jaunkundzei kāds bija iestāstījis, ka auto ir jāuzsilda līdz normālai motora darba t.

Nu tā viņa, ziemā vai vasarā, uzsākot braukšanu, vienmēr silda savu "mazo pirdienu" līdz darba t un pēc tam noripina labi ja 3-5 km līdz darbam...

 

Morāle - stulbus auto vadītājus rada stulbi skolotāji...

Link to comment
Share on other sites

superKrona

"mazo pirdienu" līdz darba t un pēc tam noripina labi ja 3-5 km līdz darbam...

Pat ja tā taisnība par to uzsildīšanu, tāds patēriņš tur nesanāks dēļ uzsildīšanas.

 

 

Nu tās stundas būsi pats bastojis. Paņem un saliec tajās elektroķīmijas formulās akumulatora un ar gaismām padotās slodzes parametrus un sarēķini cik tad viņš tev "uzsils" tādā veidā.

Šitas man arī nekad nav bijis saprotams, ja jau kādam vajag ko baigi uzsildīt, kāpēc to nevar darīt ar starteri? Pagriez pāris reizes un uzsilst un tad jau var atkal pagriezt ar uzsildītu

Labots - superKrona
Link to comment
Share on other sites

A Tu pamēģini pats uzsildīt motoru līdz darba t ziemā - tad redzēsi cik ilgs laiks vajadzīgs!

Link to comment
Share on other sites

superKrona

A Tu pamēģini pats uzsildīt motoru līdz darba t ziemā - tad redzēsi cik ilgs laiks vajadzīgs!

1.1 litrīgā Ford Fiesta takš benzīnieks. Neesmu tādā sēdējis, tīri teorētiski, ja viss kārtībā, min 5 max. Ar aukstu braucot 3-5 km gan varētu izliet visu benzīnbāku zemē. Tam motorītim jauda tāda, kā manas sievas fēnam. Lai kustētos ziemā auksts, tas lej tīru zupu iekšā burciņās.

Labots - superKrona
Link to comment
Share on other sites

Jā, it sevišķi uzsildīt dīzeli tukšgaitā līdz darba temperatūrai! :)

Ar autonomku kura iedarbojas pie startēšanas, 5 min un 2.4D motors jau sācis silt (tas ir, t sāk lēnām celties) :)

Link to comment
Share on other sites

A ar manu veco dīzeļgolfu dari ko gribi pēc -10, jau ir laimes spēle - pieleks, nepieleks. -15 c, neleks un viss. Nezinu moža svaigas kvēlsveces situāciju uzlabotu. Bet man domāt vecs nobraukts dīzelis ziemā, nav labākais variants, ja nav iespējas pa nakti turēt kaut cik siltā vietā...

Link to comment
Share on other sites

+ manam vārda brālim Didzim un arī biedram kabinets.

 

Sajūga izspiešana pirms startēšanas. Attiecīgi dīzelim kvēlsveces jāuzsilda.

Nekādas rocenes uz nakti.

Uzsildu autiņu kādas 3-5min, tikmēr notīru logus utt.

Link to comment
Share on other sites

Guest biivers

O_o

 

Es gan vienmēr darbinot autiņu turu nospiestu gāzes pedāli grīdā. Un tiklīdz pielec, tā rauju redlainā uz kādu minūti. Motors gan sācis grabēt pēdējā laikā, bet braukt netraucē, jo pagriežu mūziku skaļāk. Roceni lietoju regulāri. Patiesībā, man viņa ir pierauta un nosprūdusi. Pirmās dienas tā smagāk gāja, bet tagad uzlikas laikam piedilušas un nemaz nejūt. Kaut kā tā.

Link to comment
Share on other sites

1.1 litrīgā Ford Fiesta takš benzīnieks. Neesmu tādā sēdējis, tīri teorētiski, ja viss kārtībā, min 5 max. Ar aukstu braucot 3-5 km gan varētu izliet visu benzīnbāku zemē. Tam motorītim jauda tāda, kā manas sievas fēnam. Lai kustētos ziemā auksts, tas lej tīru zupu iekšā burciņās.

Līdz darba temperatūrai bija domāts ~80 C...

Pa 5 min tur ne smakas nebūs no 80 C!

Tā tai jaunkundzei bija iestāstīts, vai nu viņa tā TO sapratusi... :sorry:

Link to comment
Share on other sites

loshuliganos
Par to motora sildīšanu ir pieredzēta kārtīga "hohma"! Man atstāstīja dialogu ar vienu jaunkundzi, kura žēlojusies otrai, ka viņas 1.1 litrīgā Ford Fiesta tērējot ~14 litri uz simta!!! :shok: Likās neticami cipari, bet kad viņa izstāstīja, kā notiek auto braukšana, tad VISS kļuva skaidrs kā diena... Jaunkundzei kāds bija iestāstījis, ka auto ir jāuzsilda līdz normālai motora darba t. Nu tā viņa, ziemā vai vasarā, uzsākot braukšanu, vienmēr silda savu "mazo pirdienu" līdz darba t un pēc tam noripina labi ja 3-5 km līdz darbam... Morāle - stulbus auto vadītājus rada stulbi skolotāji...

 

Tas jau nav reālais patēriņš, ja nomet skaitītāju pa nullēm un stāv uz vietas un darbina tad viņš var rādīt arī 99l/100km kamēr nesāk braukt, bet reāli dīzelis uz vietas stāvot varbūt 1l/h tērē, tā ka objektīvais patēriņš ir degvielas patēriņš l/km, tā kā dzīvoju privātmājā arī iedarbinu savējo, paēdu brokastis un iekāpju jau siltā auto.

Motoram viskaitīgākais ir bieža uzsilšana, atdzišana, respektīvi bieža īsu gabalu braukšana, protams arī visu veidu palielinātas slodzes. Ziemā uzsildīt 2-3 min. tomēr vajadzētu. Roceni noteikti nevajag raut, jo pie līča dzīvojot lielā aukstumā dažreiz gaisa mitrums ir tik liels ka iesalt var visneiedomājākamās lietas.

Link to comment
Share on other sites

Tad kā iīsti ir? Automāts jāsilda P, N vai D ?

Nu cik es zinu, tad P un N sūknis apstājas. Kārbu onkuļi saka, ka šī iemesla dēļ nav veselīgi "ripināties" ar N, kā to analoģiski bieži dara vadītāji ar manuālo kārbu pirms sarkanās gaismas krustojumā, lai nebūtu jāapstājas.

Link to comment
Share on other sites

 

Tas jau nav reālais patēriņš, ja nomet skaitītāju pa nullēm un stāv uz vietas un darbina tad viņš var rādīt arī 99l/100km kamēr nesāk braukt, ... Pats saprati ko uzrakstīji?

Motoram viskaitīgākais ir - bezjēdzīga sildīšana un nemākulīga braukšana!

Link to comment
Share on other sites

O_o

 

Es gan vienmēr darbinot autiņu turu nospiestu gāzes pedāli grīdā. Un tiklīdz pielec, tā rauju redlainā uz kādu minūti. Motors gan sācis grabēt pēdējā laikā, bet braukt netraucē, jo pagriežu mūziku skaļāk. Roceni lietoju regulāri. Patiesībā, man viņa ir pierauta un nosprūdusi. Pirmās dienas tā smagāk gāja, bet tagad uzlikas laikam piedilušas un nemaz nejūt. Kaut kā tā.

Gan jau esi arī no tiem, kas krānu pēc seksa aizkaros noslauka? :D

Link to comment
Share on other sites

Arī šitas ir dzirdēts un pielietots, bet līdz galam nav skaidrs, jo tak auto noslāpējot visi cilindri neizdeg sausi un nākamajā rītā tur tak jābūt vēl drusku zupai?

 

Nepareizi uztvēri domu. Veltīgi censties tur meklēt vakardienu.

Bija domāts - no rīta aukstu un bez jebkādas priekšsildīšanas vienkārši pagriez ar starteri 1-2 apgriezienus, lai tā degviela nonāk cilindrā... Lai arī nedaudz, bet nākamajā piegājienā būs bagātīgāks maisījums, kas jau kaut minimāli, bet tomēr apsilis.

Link to comment
Share on other sites

loshuliganos

Man ford focus tā rāda, ne jau visiem ir rādītājs kas rāda sekundāros datus, tiek kam rāda tikai vidējo tieši tā arī rēķina. Sildīšana virs efektīvā sliekšņa tiešām ir bezjēdzīga, bet ne kaitīga, sportiska prasmīga braukšana ir vēl kaitīgāka.

Link to comment
Share on other sites

Jā, nekā nepareiza nav, bet atkal ja dzīvo Rīgā, tad labāk ir pasildīt 3min uzpīpēt pa to laiku vai auto notirīt, lai kad sāk braukt būtu motors +\- temperatūrā, kur viņam nekas nenotiks, ja nu nākas tomēr dot iekšās. Dzīvojot vietā, kur satiksme nav intensīva gan, bez problēmām, ierūcinu, 30 sec padīdos līdz iekārtojos un sāku lēnām ripināties.

Link to comment
Share on other sites

NeticuNevienam

Knaabis - nu es jau nu gan neuzticētos tai dzeltenajai presei un kaut kādam Renault braukšanas skolas speciālistam. Jā, viņš varbūt ir izcils savu pienākumu pildītājs saistībā ar apmācību, vadīšanu, bet pavisam noteikti NAV mašīnbūves tehnologs vai konstruktors - cilvēki, kas dien' dienā projektē šīs lietas un zina, kuras detaļas dzinējā ir tās kurām jāpievēŗš uzmanība, kā motors reaģē uz asiem griezieniem aukstos un siltos apstākļos, vajag sildīt vai nē, eļļošana ir pietiekama vai nē (pēc tām 4 sekundēm), īpatnības, kas saistītas ar izmantojamo degvielu (dīzelis, benzīns) utt., utjp.

 

Es labprāt uzklausītu, kas būtu sakāms cilvēkam no attiecīgās nozares, nevis braukšanas skolas specu!

 

Tas jau tikai manas domas! Peace!! :wave:

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Nabga reno instruktors aizmirsa noradīt par cik zemām temperatūrām iet runa, Ja līdz - 5 -10, tad var piekrist, bet ja ap -20 nu lai atvaino tas prātvēders.

Un lai paskaidro šo "Turklāt pārlieku ilga dzinēja sildīšana tukšgaitā var izraisīt tā pārkaršanu," norāda Renault Braukšanas Skolā."

No kuras rievas viņš šo izgrāba?? Ja auto dxzess sistēma ir kārtībā un nav sasalis antifrīzs, nekas tāds principā nevar notikt.

Link to comment
Share on other sites

Nu un kas tad tur tik briesmīgs notiek pie -20???

Tu pats kādreiz esi normālu pussintētisko (nerunājot nemaz par sintētisko) motoreļļu apskatījis pie -20?

Eļļa ir pietiekami šķidra un eļļas sūknim nav nekādu problēmu to nogādāt uz eļļojamajām virsmām.

Šī sildīšana ir "krievu" laiku palieka, jo tad no eļļām bija pieejamas tikai kaut kādi padomju mēsli, kuri pat pie dažiem grādiem mīnusā palika nelietojami. Pat bija tā, ka, lai iedarbinātu auto ar "līko starteri" palielos mīnusos, to nemaz nevarēja pagriezt un nācās liet motorā karstu ūdeni, lai mazliet to uzsildītu. Tik eļļa bija "sasalusi"!

 

Jā, un vēl var dzinēja darbību pie zemiem apgriezieniem - tā tas ir, ka dzinējam nav ieteicami ilgstoši kā zemi (tukšgaita). tā arī augsti apgriezieni.

 

p.s. Es jau necenšos pateikt, ka momentā pēc iedarbināšanas ir "jāmin grīdā", bet kustību vajag uzsākt ar zemākajiem pārnesumiem un ar vidējiem dzinēja apgriezieniem!

Tā dzinējs ātrāk uzsils, kā arī ātrumkārba un reduktors.

Labots - Knaabis
Link to comment
Share on other sites

Motors jau nesastāv tikai no eļļas vien, tāpat kā dažiem liekas, ka pc sastāv tik no barokļa un kondensātoriem.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Nu, nu - un kas tad tur vēl ir tik bailīgs no aukstuma? :shok:

 

varbūt sadalenei cimdus vajag uzvilkt un virzuļiem vaļinkus? :yahoo:

Labots - Knaabis
Link to comment
Share on other sites

Vaimandieniņ! :shok:

Knaabis, Tu pats kādreiz esi 'maz'ko jaucis un remontejis?

Saucam visu pēc kārtas? Visas gumijas detaļas - blīves, manžetes, brīvslēgi, caurulītes. Pārakmeņojas. Visi šķidrumi - bremžu šķidrums, kas reti kuram ir mainīts katros divos gados reizi, kā to paredz vairums auto ražotāju. Dzesēšanas šķidrums, kas dažam labam jau sadalījies aiz vecuma, vai neatbilstības izvēlētajam dzinējam (Jāmaina katrus 5-7 gadus). Stūres pastiprinātāja eļļa. Smērviela miroņgalvās, visas putekļu gumijas. Tālāk - jau iepriekš minētās trosītes. Neskatoties uz to, ka ir iesmērētas, tādā aukstumā vienkārši vairs pienācīgi neslīd. Degvielas sūknis. Dīzeļa gadījumā vēl papildus slodze, strebjot sabiezējušu degvielu. Turbīna. Līdz turbīnas normālas eļļošanās uzsākšanai paiet labs laiciņš. Ko vēl piemirsu? :mda:

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share


×
×
  • Izveidot jaunu...