Jump to content

Atgriesana pie LMT


mjurijs
 Share

Recommended Posts

Ja man nezinot, kāds būtu nomainījis operatoru un telefonā nespīdētu logo,tad joprojām domātu,ka izmantoju LMT(ko arī gadus 12 darīju),bet pārejot uz BITE nemainījās it nekas,izņemot ikmēneša rēķinu...Nemāku teikt par pazemes autostāvvietām un pagrabiem,bet manā ikdienas maršrutā dažas vietas,kur viens "stabiņš" bija LMT,tur līdzīgi ir arī BITEi.

Link to comment
Share on other sites

Vai tad ir vērts sākt biznesu, ja neplāno pelnīt ?

 

Jā ir gan vērts. Ja ir plānots ar peļņu pārdot pašu biznesu. Šķiet tieši to arī VIL jautāja....

Link to comment
Share on other sites

Operātora biznesā svarīgs ir abonentu skaits un skaita pieauguma dinamika. Tb - operātora peļņas potences.

To tad arī pārdod, kopā ar dzelžiem un personālu, nevis kaut kādas grāmatvedības atskaites par peļņu.

Savulaik tāds liktenis bija Baltcomam. Kāda muša, tavuprāt, tad Šmidrem iekoda?

Link to comment
Share on other sites

Un VIL teica apmēram to, ka Bite nav šī potenciāla vai arī tas ir ļoti zems, taču es tam nepiekrītu.

Labots - Parasts
Link to comment
Share on other sites

A tu izlasi vēl reiz, ko teica VIL. Viņš runāja par peļņu, nevis par abonentu skaitu vai potenciālu.

paceļot tarifus/aboneta maksu, peļņa uzaugs līdz debesīm. Taču to izdarīt ir ļoti smagi. nepopulāri lēmumi, tā sacīt...

Savukārt, es jautāju to, ko VIL padomāja: pasaules praksē ir zināms biznesa veids - izgatavot firmu/biznesu un kā preci pārdot pašu biznesu.

lai to izdarītu - nav vajadzīgs lai firma nestu peļņu. Pietiek, ka potenciālajam pircējam pierāda: šai firmai ir tādas potences... tekošos zaudējumus norakstot uz firmas attīstības rēķina. Protams, iekļaujot pārdošanas cenā...

Link to comment
Share on other sites

Ja nekādus tarifus neceļ, maksas nepalielina, tad klientu skaita pieauguma potenciāls arī būs tas, ka ļaus pelnīt vairāk(vairāk klientu, vairāk var nopelnīt).

VIL saka, ka Bite neko nepelnīs, tātad tiek domāts, ka nav šī potenciāla.

Labots - Parasts
Link to comment
Share on other sites

Cik latvijas naudiņas operātors nopelna no klientiem, kas runā savā starpā par velti?

un cik operātors ir iztērējis naudiņas, lai šos klientus sev piesaistītu? (it kā rēķinot uz galviņām -ap 500$)

nerunājot nemaz par aparatūras amortizāciju un uzturēšanu.

Tb - no kāda klientu skaita operātoram sākas peļņa, ja klienti operātoram neko neatmaksā?

Un uzrodas likumsakarīgs jautājums - nafig operātora saimniekam tāds hokejs ir vajazīgs? (ko arī VIL tiešā textā jautāja - kādi tad ir plāni??)

Link to comment
Share on other sites

Ir arī zvani uz citiem operatoriem, sms, internets,operatora peļņa no starpsavienojuma, ... - ne tikai savstarpējie zvani dod ienākumus.

Link to comment
Share on other sites

Manā atmiņā joprojām ir Bites šefa Hrenčuka k-ga apgalvojums, ka 2009. gadā atsevišķi mēneši būs ar peļņu, bet viss 2010. gads tiks noslēgts ar + zīmi.

Mani vienkārši interesē vai šefa preses relīzes pārvēršas par katra atsevišķa darbinieku [uz]mundrinājumu.

 

Es izteicu apgalvojumu par peļņas apmēru de facto nevis par poteciālu vai nākotnes peļņas prognozēm.

Manā rīcībā nav nekādu bites darbības rādītaju, lai spētu kaut vai orientējoši ieskicēt potenciālu.

 

Vienīgā replika uz augstāko diskusiju no manas puses: ieņēmumi un peļņa ir dažādi jēdzieni. Galvenā atšķirība - no pēdējā tiek maksāts īpašs nodoklis, t.s., peļņas nodoklis, bet uz pirmo vairāk attiecas pievienotās vērtības nodoklis.

 

Savukārt, es jautāju to, ko VIL padomāja: pasaules praksē ir zināms biznesa veids - izgatavot firmu/biznesu un kā preci pārdot pašu biznesu.

Nav jāmeklē pasaules prakse. Mums tepat pašiem bija neglītais pīlēns "Baltkom GSM", kas pārvērtās par balto gulbi... tfu, brūno teli.

 

Un uzrodas likumsakarīgs jautājums - nafig operātora saimniekam tāds hokejs ir vajazīgs? (ko arī VIL tiešā textā jautāja - kādi tad ir plāni??)

Bites pastarpīnāts īpašnieks ir kaut kāds fonds. Šādus iestādījumus parasti interesē peļņas rādītāji - tātad vai nu operatīvā peļņa, vai ieņēmumi no uzņēmuma pārdošanas.

Ja fondam peļņa nav pašmērķis, tad jācer, ka mūsu 2. līmeņa pensiju naudiņa negrozās šajā finansistu ķešā.

 

VIL saka, ka Bite neko nepelnīs, tātad tiek domāts, ka nav šī potenciāla.

Neko tādu neesmu teicis. Es ceru, ka bite zels un plauks, gādās Latvijai tūkstošiem darbavietu un visus ieņēmumus nodokļu veidā atstās Latvijas valstij labklājības celšanai.

Labots - VIL
Link to comment
Share on other sites

 

Parasts: VIL saka, ka Bite neko nepelnīs, tātad tiek domāts, ka nav šī potenciāla.

 

Neko tādu neesmu teicis. Es ceru, ka bite zels un plauks, gādās Latvijai tūkstošiem darbavietu un visus ieņēmumus nodokļu veidā atstās Latvijas valstij labklājības celšanai.

 

Vismaz tā es sapratu, tevis teikto: .... Man ļoti interesē, vai Bite vispār kaut kad plāno atgūt ieguldītās investīcijas [par peļņu nerunāju]?

Likās tāds uzbrūkošs un nonievājošs jautājums.

 

Un atbildēju: vai tad ir vērts sākt biznesu, ja neplano pelnīt ? (Ir atšķirība starp plānoto un reāli sasniegto)

 

Tad sākās diskusija par biznesa taisīšanu, pārdošanu tālāk, kas tāpat ir vērsta uz peļņas gūšanu.

 

 

Vispār jau viss sākās ar to: vai tad pakalpojuma kvalitāti nosaka operatora peļņa ? Kopš kura laika patērētājam ir svarīgi, lai pakalpojuma sniedzējs ar savu pakalpojumu vairāk nopelnītu ?

 

Jā, es saprotu atšķirību starp ieņēmumiem un peļņu, lietoju varbūt reizēm nepareizi, bet saprotu.

Labots - Parasts
Link to comment
Share on other sites

Likās tāds uzbrūkošs un nonievājošs jautājums.

Uztveres īpatnības. [arī tas nav pārmetums, bet fakta konstatēšana. Uztveres un domāšanas atšķirības ir pamatā cilvēces zinātnes un mākslas, kā arī noziedzības saniegumiem]

Tas ir parasts izziņas jautājums, kas pat mazāko spiedienu uz iztaujājamo kliedē ar atteikšanos no laika ierobežojuma. Skat., "kaut kad".

 

Atruna:

Es pēc dabas esmu miermīlīgs un cenšos jautājumus risināt abpusējas izpratnes un saskaņas gaisotnē.

Arī gadījumos, kad nākas izmantot spēku (pildot administratora pienākumus), izturos ar cieņu pret bezpalīdzīgo oponentu, izvairoties no jebkādas nicinājuma paušanas (ne tikai publiski, bet pat sirdī).

Labots - VIL
Link to comment
Share on other sites

Tad jau viss kārtībā.

 

Cody, Biti var pamēģināt vienkārši - jebkurā Bite veikalā, paņemot bezmaksas testa SIM karti un pēc tam to pārbaudot vajadzīgajā vietā.

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...