Jump to content

re ko Itaalji dara, nez, liidz mums tas arii nonaaks vai nee?


hmmz
 Share

Recommended Posts

Ok par Veco C klasi neiespringsim pieļauju, ka kļūdijos !

Bet galvenā doma ir tāda, kia cilvēki pērk kartona mašīnītes un domā "Te viss ir jauns, tātad drošs!" Figu - Esmu gan daudz ņēmies ar šķiltiem auto, un piedod, ja Renim, kam spēcīgi uzšķilts purns (aizg'[ajis lanžerons utt), es kādas reizes 3 uzsitu ar liela izmēra āmuru, bet pārējo iztaisnojo ar rokām... da kād atur drošība ?! Tikpat labi var likt paralonu un pateikt, ka redzkā viņš saliecās, tipa apsorbē triecienu.

 

Skaidrs, ka triecienu vajag apsorbēt, bet nejau uzbraucot sunim tagad jāmaina auto purns!

 

Par 3er BMM ir redzētu tādi kur nav ne purna ne pakaļas, bet visas četras durvis brīvi virinās.

Tai pat laikā esmu redzējis Citronus kam nelielas plaisas bamperos, saplaisājušas lapas, krunkas visos četros spārnos un durvis ķerās...

Pēc visa spriežot tas bija trāpijis starp diviem auto, bet trieciens bijis absolūti niecīgs.

Da nevar tak salīdzināt pirkstu ar krānu !

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 110
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • MIGs

    10

  • hmmz

    20

  • Armijs

    13

  • Konstatators

    11

Top Posters In This Topic

A-kalvis, tu jociigs vai??? kad otros golfus razjoja, tad par pasazieru droshiibu visai maz domaaja :D pat chevy aveo buus droshaaks par otro golfu :D

 

Instiger, sorry, bet kaadas eertiibas sagaadaa bezmotors ar 1,3 motoru un gaazi? :)

Link to comment
Share on other sites

Tominjsh

otros golfus kaa saaka razhot no 83 gada, taa 92 laikam beidza. e34 saakaas no 88, ja nemaldos. Pa vidu ir 5 gadi droshiibas zinjaaa, taa ka taads rezultaats nav briinums.

 

Getz=2 golfs droshiibas zinjaa? ko tu piipee un kur var dabuuut?

 

pljaaa, protams ka pie nosaciijuma, ka ir crash starp viena modelja gada mazu un lielu auto, droshiiba buus par labu lielajam. Bet pie crasha vecs lielais vs jauns mazais, droshaaks buus jaunaaa plastmasas miskaste.

Labots - Tominjsh
Link to comment
Share on other sites

kas tie par citroniem?? ja vecie, zem 2k gada, tad var neiespringt par tiem suudiem :) jaunie ar nav labaaki, tik droshaaki, vismaz uz papiira :D

deformaacijas zonas taapee ar domaatas, lai deformeetos un pasargaatu cilveekus iekshaa, nevis lai peec tam auto labotu :) un tas, ka pie neliela crasha auto metams mistkastee ir nodeva droshiibai par ko jaamaksaa

Link to comment
Share on other sites

Guest Ieviņš
labs cilvēki, kas māk tikai ar muti braukt !

Un šitādus pareizos kas pa šoseju brauc uz 90 un pa vidu vai otro joslu vajadzēja eitanizēt jau bērnībā !

Rīga-Jelgava.

Uz atļauto no zīmes līdz zīmei - 24 minūtes.

Ar +20 visās vietās - 21 minūte.

Pastāsti - Piekāst censties?

Par kreiso joslu gan nav ko žēlot, tas tiesa...

Link to comment
Share on other sites

Konstatators

Oj nu gudrelis ar ielicis testu ar E34 un volvo...

Puika laikam nav dzirdējis, ka Volvo skaitās vienas no drošākajām mašīnām pasaulē...

 

Neviens te BMW neaizstāv, tas pats būtu ja būtu bijis mersis taj vietā, bet bail būtu iedomāties ja tajā crashtestā bmw vietā būtu bijis mūsu mīļais ūberdrošais superauto Huyday getz...

Link to comment
Share on other sites

Tominjsh

ja palaistu to volvo vs getz, labaak izskatiitos korejieshu miskaste. Es ieliku 2 linkus, padomaa shaadaa kjeediitee e34 - volvo - volvo - modus... e34 - modus rezultaats buutu taads pats kaa volvo-modus. Getz izskatiitos nedaudz sliktaak kaa modus, tachu pilniigi viennoziimiigi labaak kaa tas e34 vai vecais volvo.

 

kas nav saprotams? Getz noteikti nav droshiibas etalons, bet vinjsh noteikti ir droshaaks par 10-15gadiigu lielu metaala miskasti.

Labots - Tominjsh
Link to comment
Share on other sites

Guest Ieviņš

Par Getzu viss ir īsī - euroncap iedod 4 zvaigznes.

Tu viņu vērtējumam netici? Žēl, visa autobūve tic...

 

97. gada 3er dabūn 2, no kurām otrā ir nosvītrota. :mrgreen: 98. gada 5er tās pašas 4 zvaigznes...

Link to comment
Share on other sites

Konstatators

Paziņu lokā ir gan Getzi gan visādu sēriju BMW.

Iegādājās sudrabotu Getzu te ģimene, ojāā, mums tagad ir jauns auto, jauns!!! (© Arča)

Pagājuši nepilni divi gadi, automāts pizdy - robi paši pārslēdzas bez pamatojuma, hadene jūk un brūk, plastmasi krakšķ u.t.t

Taj pašā laikā cits brauc ar 15 gadus vecu e34 automātu un bēdu nezin.

 

Vot saprotams nav tas, kā izejot no augstākminētā varētu iedomāties ka mazcenas Getzs ar tik vāju tehnikas kvalitāti varētu būt n reizes labāks crashtestos...?

Labots - A-kalvis
Link to comment
Share on other sites

Guest Ieviņš

Kā automāta nobrukšana iespaido nesošo konstrukciju funkcionētspēju?

Link to comment
Share on other sites

Da bļin izlasiet par ko un kā dod tās zvaigznītes !

Izlasiet pie kādiem ātrumiem un kādi Crach testi tiek veikti ?!

Liels akcents tiek likt uz AirBagiem, laigan no tiem ir ļoti maza jēga ja cilvēks ir sprādzējies- tik vien kā ar balonu pārlauž degunu....

Bet zato viņi ir dārgi....

 

Ja Getz ir deformējies līdz galam(nu relatīvi...). jau pie 40KM/h, tad

kas notiek pie 110KM/h ?!

Link to comment
Share on other sites

Konstatators

Ieviņš

Vistiešākā - ja kārba ir no papīra ar vāji pārdomātu mehānismu (oj kā servisņiki lādējas, ka tādas grabažas ir jātaisa), tad naivi ir iedomāties, ka būs izcili pārdomāts tas, kas notiek ar mašīnu avārijas gadījumā un kā lai labāk pasargā braucējus.

Link to comment
Share on other sites

hmmz - Argumenti ?! Fakti ?!

Patiešām pieļauju, ka kāds Lux klases auto šo kautkur ir pārspļāvis, vai kā kāds no mazajiem Volvo nav tik labs savā klasē kā lieli, bet nu vieni no viss viss drošākajiem auto tie ir tāpat !

Link to comment
Share on other sites

Nekorekts apgalvojums. 2000kg autiņš ar 150 lopiņiem nu nebūs nekāda raķete, salīdzinājumā ar 1000kg autiņu un tiem pašiem zirgiem. Te vairāk ir jāskatās zirgi/svars ratio :grin:

 

Vari atbildēt par saviem vārdiem uz visiem 100 % ? Es runāju par to ka 2000 kg un 150 zirgi nebūs raķete ?

Link to comment
Share on other sites

Armijs ! Nu katram sava izpratne par "Jaudas attiecību" un "jaudīgu auto". Bet nu 2000KG un 150Ps nav nekāds baigais spridzeklis, bet ikdienā pārvietoties var diezgan ok !

 

Spridzeklis ir 170KW uz 170KG ! :D + Komplektā nāk divi riteņi....

Link to comment
Share on other sites

Vari atbildēt par saviem vārdiem uz visiem 100 % ? Es runāju par to ka 2000 kg un 150 zirgi nebūs raķete ?

 

te jau manliekas pietiek ar logjiku lai izdmoatu ka ja 150 zirgiem ir javelk vai nu 2t vai 1t, tad ziperigaks bus 1t...

Link to comment
Share on other sites

Es nerunāju šajā gadījumā par jaudas attiecību bet par apgalvojumu ka 2000 kg auto ar piemēram 150 zirgiem nevar būt ātrs, ar labu cēlienu...

 

Mans auto piemēram ir MB V220 2.2 CDi ar 122 zirgiem, automāts, rīgā pie sarkanā, ja esmu priekšā, aizeju pirmais...

Link to comment
Share on other sites

da visaadas toyotas, renji, citroni, vw, bmw, utt ... spljauj pushu volvikjus ... ok, volvo ir labi, bet ir arii droshaaki auto ... un droshiibu ir vieglaak paardot nekaa kvalitatiivi uzbuuveetu tomaatu :D

bez tam, pirms 15 gadiem tomaatu konstrukcijas bij primitiivas, visi paareejie dzelzji ar, nebij nekaadas elektronikas kaudzes, auto buuveeja ilgaakam laikam nevis 5..10 gadiem kaa muusdienaas :D

un veel par defektiem runaajot, razjoshanas braakjis lec laukaa pirmajos paaris eksplotaacijas gados, peec tam tikai dabiigais nodilums ko nodara ... un A-kalvis, ja tu zinaatu, kaa servismenji berzee priekaa rokas, kad iebrauc kaads jaunais audjiks ar nojaatu aatrumkaarbu-variatoru :)

Link to comment
Share on other sites

tapec vins ari pielika vardu "salidzinājumā"

 

pff, baigais raditajs "krustojuma pa prieksu" :D

Link to comment
Share on other sites

Esi ar viņu braucis ?

 

Rīgā, uz brīvībenes un negāzē ? tūliņ !

Labots - Armijs
Link to comment
Share on other sites

Attiecībā pret ko ?!

Vai nu tu neproti izteiktie, vai runā par lietām no kurām neko nesaproti !

* Viens ir auto jauda, otrs ir blīve starp sēdekli un nstūri !

* Zirgaspēki ir tikai viens no parametriem, vēl ir griezes moments (kas tavam dīzelim ir gana labs) un tad sākas, piedziņa, riepas, posatka utt.

Bet jauda ir jauda, vēl mazliet un no tava teksta varētu izsecināt, ka 100Ps auto var būt jaudīgāks par 200Ps auto....

Nu un vēl pārnesumu attiecība. Pieļauju ka tavs bus nejiet uz divīti ar pusi, pat ne uz divīša...

 

Un par aizbraukšanu no stūra pirmajam - nu ja tu pie krusta stāvētu pirmais un aizbrauktu pēdējais...

Nu es pats parasti pie krusta ne vienmēr piebraucu pirmais, bet parasti aizbraucu pēdējais - noslēpums slēpjas divos riteņos ! :D

 

Un tulīt vēl par tramvaju kāds kādu gudrību varētu uzrakstīt....

Labots - MIGs
Link to comment
Share on other sites

Da ko tu cepies. Uzrāvien busam nav kā vieglajam. Nesaprotu, ko var strīdēties.

Saab 900 2.3 150 zs, no raķetes tālu, bet tavu v220 izliktu stabili

Link to comment
Share on other sites

Konstatators

Nu katram jau savs drapaks izskatās pēc Ferrari... :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Nekad nebiju apgalvojis ka jaudīgāks, vienkārši priekš sava svara un apmēriem + automāts un mikroautobuss = samēra labs rādītājs !

Labots - Armijs
Link to comment
Share on other sites

Guest biivers

 

Vari atbildēt par saviem vārdiem uz visiem 100 % ? Es runāju par to ka 2000 kg un 150 zirgi nebūs raķete ?

 

Jautājums - kas nu kuram skaitās raķete :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Ar uzsvaru uz samērā labs, bet ar sporta mašīnām nesalīdzināsi. Un A-kalvi, ja tas man, tad tā nav. Uzskatu, ka jauda par mazu :)

Link to comment
Share on other sites

Konstatators

itanium

Un parādi man vienu, kurš teiks, ka jaudas ir par daudz (protams, nerunājot par degvielas patēriņu) - viesiem vienmēr vajadzētu vēl kādu lieku Zs! :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

pie zaljaa tomaatam ir priekshrociiba, jo nav jaaliek robaa, jaalaizj sajuugs valjaa, utt, kas vairumam sagaadaa probleemas :D ta veel tiiri personiigi shkjiet, ka tomaatam pirmajaa robaa ir labaaks ceeliens nekaa auto ar mehaaniku, bet tas tiiri subjektiivi

Link to comment
Share on other sites

Konstatators

hmmz

Maldies.

Ir protams ļoti jaudīgi un sportiski automāti, taču caurmērā priekš uzrāviena nekas nevar būt labāks par manuālo kārbu.

Link to comment
Share on other sites

tomatam laba lieta ir isais parslegsanas laiks, mani piemeram normalas jaudas tomats saliek mierigi uz taisnaku gabalu, kamer es tur krukjijos ar garajiem robiem un sajugu.

Link to comment
Share on other sites

nigerskijs gangsterskijs

Ātruma ierobežojums ir ieviests ne tikai tāpēc, ka jo ātrāk brauc, jo vairāk sasit atiņu, bet gan ari tāpēc, lai varētu pietiekoši laicīgi apstāties nepieciešamības gadījumā.

Un tur jau ir pilnīgi vienalga vai tas ir getz vai volvo. Man tēvs mazam, kad mācija braukt teica:"Katra vadītāja lielākais murgs ir nobraugt gājēju, un ir pilnīgi vienalga vai esi vainīgs vai nē." Nenovēlu nevienam to, bet pirms lepoties ar to ka visur brauc +20 vajadzētu padomāt par sēkām, ko tas var radīt. Ja kāds nesaprot tad ar elementārām zināšanām fizikā (mehānikā) var aprēkināt kā pieaug apstāšanās ceļš pieaugot pārvietošanās momentālajam ātrumam.

Link to comment
Share on other sites

Meh, mans buss pat ir izturīgāks par to hameru :D Cik skatijos sava auto crashtestus...

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share


×
×
  • Izveidot jaunu...