Jump to content

re ko Itaalji dara, nez, liidz mums tas arii nonaaks vai nee?


hmmz
 Share

Recommended Posts

  • Replies 110
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • MIGs

    10

  • hmmz

    20

  • Armijs

    13

  • Konstatators

    11

Top Posters In This Topic

Ja latvija sito pienems , valsti nebus tadi , kuri tiko nolikusi tiesibas un izmeginas savu 300zs bembi.

Link to comment
Share on other sites

Instigater

Un taapat 535 ir knapi virs 200Zs. ;-) Virs 300Zs ir tikai jauni M3 un ne tik jauni M5, a cenas vinjiem pat nojaatiem ir taadas, ka maz neliekas.

Link to comment
Share on other sites

nu bet 300zs atvieglo nosishanos :D

 

tos 68 ZS/t reekjina uz pilno massu, izraveejam benkjus no auto, apshuvumu nolikvideejam, logu paceelaajus arii, max atvieglinam auto un ir ceeliens normaals :D

Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

Un pirms tam dieētu ieturam.

tos 68 ZS/t reekjina uz pilno massu, izraveejam benkjus no auto, apshuvumu nolikvideejam, logu paceelaajus arii, max atvieglinam auto un ir ceeliens normaals :D
Link to comment
Share on other sites

aga un veel kluci jaanoliek un jaapachuraa, baakaa jaaielej tikai 10l benzjas :) un motorellju ar uz minimaalo liimeni :D

 

vispaa apcholeeju, sanaak, ka ar 316 e36 bembi var braukt, bet ar 318to jau vairs nee :D

 

vispaa nez kas buus, ja itaalji aizspiediis sho pravu liidz jevrosajuzam un tas uzliks regulu, ka vaig visaas es valstiis taa dariit :D

Link to comment
Share on other sites

Instigater

Viss buus kaartiibaa, uz papiira buus 316i, bet kuzavaa iekshaa buus implaneets kaut vai 2.5l

Link to comment
Share on other sites

Personīgi domāju ka ja liek kādu limitu, tad lai vismaz tas ir uz 90Zs, pats savus pirmos 2 gadus braucu ar 60Zs "LowHorsePowerRider" aparātu, uz šosejas ar to ir mocības un degvielas patēriņš šiem mazajiem mēsliem ir salīdzinoši liels ja cenšas braukt ātrāk.

Varbūt vēl atgriezt veco likumu par max 80Km/h jauniņajiem?!

 

Un pēc tām visām motoru pārmontēšanām sāksies tikai vairāk avārijas, autiņam bundžas tak neturēs to lielo jaudu un stabilitate tiek upurēta.

Link to comment
Share on other sites

Guest Kasparz

Apskataties, kas Itālijā uz ielām darās. Tur viņi visi braukā ar 5L...saloniem. Viņiem tur topā ir sīkās mašīnas, vai tu jauns vai vecs.

Ja EU uzlikts tādu limitu, auto tirgus stipri paputēs. Kurš braukā ar Škodām un Hyndai? :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Ne jau visi tikai vienu mašīnu pārbūvēs un tu domā ka kaimiņu Genādijs visu piekari pārlasīs? iekrāmēs kādu lielu dvēseli un sitīsies uz nebēdu.

Link to comment
Share on other sites

Guest biivers

Nu re nu... tagad jamie varēs braukt ar "kapeik3.14sējedition" mazlitrāžas autiņiem un ietaupīs uz degvielas rēķina - arī labi :)

 

Nja, letiņu bembisti... lielākajai daļai no tiem 2.5l un uz augšu, motoriem, trešā daļa no zirgiem ir nosprāgusi. Galvenais ka motorīts rūc un "tuc-tuc" salonā skan. Remonts? Normāla tehniskā apkope? Phe, tas nav svarīgi...

 

Atbalstītu, ja LV pieņemtu tādu pašu likumu, sliktākajā gadījumā, lai atjauno 70km/h jaunajiem.

Link to comment
Share on other sites

Guest Kasparz

Piedod Arča, es Getzā nevaru ierāpties, un labi vien ir :mrgreen:

biiver, Itālijā ir labi autobāņi, un ar tādu mazlitrāžas auto patēriņš būs liels, piedevām kā jau teica maisīsies pa kājām normālam trafikam.

Link to comment
Share on other sites

man 525, pilnigi normala masina, eed mazak neka draudzenes mazda 1.8 ar kuru man diemzel ir bail kadu apdzit. imho tiem kam ap 2t vajag visus 200zs.

Labots - Jeasus
Link to comment
Share on other sites

70 vai 80 km/h limitu jaunajiem brauceejiem toch nevaig, tas tik kavees satiksmi, jo buus jaapdzen kaarteejais apziniigais :twisted:

 

ar mazauto var mieriigi gaazt uz 140...150 ... muusdienaas reti uz kura baanja pluusma iet uz 180, paaraak daudz auto, jaabremzee ... vieniigais slikti tas, ka mazauto ilgi njem tos 140..150, bet ka uznjem ta var mieriigi tureet kjiegjeli uz griidas un braukt neatmetot gaazi :D

Link to comment
Share on other sites

Atceros, 99. gadā man bija Escort 1.4 ar pusnogruvušu dzinēju, un apdzīt nebija nekādu problēmu. Vajag mazliet ar galvu padomāt, nevis pēdāļus mīt.

Link to comment
Share on other sites

es i braucis ar VW polo kam 1.3 litru diizelis ar 45zs ... gan no ogres uz daugavpili, gan no ogres uz liepaaju, gan pa riigu, gan visaadi citaadi ... apdziit nebij probleemu :D arii tad, ja auto iekshaa bij 4 cilveeki taalajos braucienos :) taa taburete aatraak par 140..150 negaaja, bet izjuutas bij neaprakstaamas :) pedaalis griidaa un tik mochii uz 145R13 ripuljiem :D tas bij ar kaut kur ap 1999 gadu, saliidzinoshi maz auto bij vareeja mochiit neatlaizjot gaazes pedaali ;) ok, galva stuteejaas pret jumtu, eertiibas 0 :D bet jauniibaa visu ko var ;)

p.s. auto nebij mans :)

Link to comment
Share on other sites

Ta lai tik pieņem, ja neesi nekāds rallists, tad var normāli braukt ar >=100ZS. Vienīgi nevar veikt agresīvas apdzīšanas.

Ja pieņems, tad varbūt būs mazāk to, kuriem ātrums pārsniedz meistarību un kuri apdraud pārējos satiksmes dalībniekus.

Link to comment
Share on other sites

Gahahahah, lai pieņem, man vienalga, man mašīnai 2.2 tonnas :D Un tikai 122 Zs, jebšu 90 KW, tā kā mani tas neietekmē ! Bet motors 2.2 :)

Labots - Armijs
Link to comment
Share on other sites

ikdienaa braucot pa shossi nemaz nevar neagresiivi apdziit, jo reti kad gadaas, ka ir briiva taisne, kuraa mieriigi, likuma atljautajaas robezjaas + 10km/h vareetu apdziit

Link to comment
Share on other sites

Tā viņš ir, ja vel kāds "gudrais" izdomā aiz smagā teiksim no Cēsīm līdz Siguldai vilkties tad vispar var sajukt prātā !

Link to comment
Share on other sites

JuutpaudisMaigcilveeks

Ja autiņam ir zem 150zs, jūtos kā kliba vista starp strausiem.

Link to comment
Share on other sites

Instigater

Man gan nav probleemu braukt ar 75Zs 1.3, pie tam gazificeetu, kas noziimee, ka iisteniibaa tur nav vairaak kaa 65Zs. Galvenais, lai galvaa veejshs svilpo, tad i apdziit visus var, ir aatrumu uznjemt var, pilseetaa visus app*** ielienot prieksha var un beigaas veel nosisties arii var. :lol:

 

Zirgi neko nemaina, viss saakas un beidzas galvaa.

Link to comment
Share on other sites

Tominjsh

Vilties aizmugurē smagajam ir BĪSTAMI. Jo ja viņš liek pa mēmajiem un pakļūsti zem dzelžiem, saki atā kājām, bet ar kaut kādu pisgetzu, kuram 50 zirgi tākā zaparam, vilkties tādam garām ir bīstami sev un citiem.

 

puika, cik tev gadi? 18? Tu gribi teikt ka smagais staajas aatraak kaa vieglais? nu ja tev priekshaa braucoshais staajas aatraak kaa tu ar vieglo, tad tev tiesiibas vajag atnjemt vai arii tavs luuznis ir baisaa staavoklii, kas apdraud gan tavu, gan apkaarteejo veseliibu.. Biistami ir braukt starp 2 smagajiem, tas gan.

 

Principaa shii lieta ir atbalstaama. Ljoti ok, kompaktklasei pietiek ar tiem pashiem 90-105ZS, vairaak nemaz nevajag. Pietiek i apdziit, i paskriet. Gonshkjiki [cenzēts].

 

Un jebkursh jauns auto, kaut tas buutu getz, ir droshaaks par otrajiem, treshajiem golfiem, vecaaam 3 seerijas miskasteem utt utjp.

Labots - Tominjsh
Link to comment
Share on other sites

55kw 1263 kg pašmasa - ne aiz viena smagā nav jāvelkas, jo mazu motoru vajag griezt - 90km/h trešajā robā griežam līdz ručkai, ceturtajā....un garām esi. Izbraukāju lešus, poļus, slovākus bez problēmām. Patēriņš protams nu tā.....bet septiņos litros iekļaujas. Nevajag te cirst viss ir atkarīgs no blīves. Un tas laiks, kad uztraucos par zemu lidojošiem objektiem, ir pagājis lai tak lido no tanka uz tanku vai man žēl....

Link to comment
Share on other sites

Guest biivers
Ja autiņam ir zem 150zs, jūtos kā kliba vista starp strausiem.

 

Nekorekts apgalvojums. 2000kg autiņš ar 150 lopiņiem nu nebūs nekāda raķete, salīdzinājumā ar 1000kg autiņu un tiem pašiem zirgiem. Te vairāk ir jāskatās zirgi/svars ratio :grin:

Link to comment
Share on other sites

un ja dizelis tad tresais lidz galam nozime agrutinatus redzamibas apstaklus aizmugure braucasajiem :)

Link to comment
Share on other sites

Tominjsh

getz ir baigi drošs ;)

redzēju kā e34 iepēra pakaļā getzam. e34 bamperis saplaisājis un numura zīme salocīta, getzam pisgetz.

pameklee informaaciju kaaadeelj taa ir un kas ir deformaacijas zonas, un kaadeelj taas tiek veidotas.

 

etalons e34 :D :D :D es izveelos tad labaak braukt ar getz un es jutiishos daudz droshaak. kaut vai ar 3-4gadiigu clio vai tamliidziigu mazu drazu.

 

cilveeki joprojaam aprobezhoti domaa, ka jo vairaak metaala jo labaak un droshaak.

 

runaajot par to, ka neva redzeet kas smagajam priekshaa notiek un var nepaspeet nobremzeet :) nav ko liist tik tuvu, ljoti vienkaarshi.

 

a ja traapi starp 2 smagajiem, tad vai nu ieturi normaalu distanci vai apdzen. Ja nevar apdziit ar mazjaudiigiem motoriem, tad cilveekam nav kaartiibaa ar galvu un atkal buutu ieteicams atnjemt vadiitaaja aplieciibu. easy

 

es nez, man kaut kaa nav nekad bijis probleemu apdziit ne ar 1.3 spraagushu bendziinu, ne bezturbo 1.6 diizeli un visaadaam citaadaam drzaam, ar ko kaadreiz ir naacies paarvietoties

 

55kw 1263 kg pašmasa - ne aiz viena smagā nav jāvelkas, jo mazu motoru vajag griezt - 90km/h trešajā robā griežam līdz ručkai, ceturtajā....un garām esi. Izbraukāju lešus, poļus, slovākus bez problēmām. Patēriņš protams nu tā.....bet septiņos litros iekļaujas. Nevajag te cirst viss ir atkarīgs no blīves. Un tas laiks, kad uztraucos par zemu lidojošiem objektiem, ir pagājis lai tak lido no tanka uz tanku vai man žēl....

+1.

Labots - Tominjsh
Link to comment
Share on other sites

kas tad tas par mondjiku, kuram jaudas/pilnaas masas ratio ir virs 68zs/tonna? kaut kaads ruupniicas tjuunings? :D mondjiks jau baigi smags ir

Link to comment
Share on other sites

Tominjsh

liekas ka bija kaut kaadi ap 96 gadu ar 2.5, liekas ka tas pats motors kas naaca probe un 626 mazdaam

Link to comment
Share on other sites

vispaa itaaljiem lai apietu sho djeelu vaig mekleet vecus amiishu auto, kam maz zirgi, bet liels griezes moments :)

 

es par 1.8 mondjiku -

 

Uz doto brīdi es jau esmu pārsniedzis ar savu Mondeo 1.8 šito limitu. Un tā tačka NAV spridzeklis [cenzēts]!
Link to comment
Share on other sites

labs cilvēki, kas māk tikai ar muti braukt !

Un šitādus pareizos kas pa šoseju brauc uz 90 un pa vidu vai otro joslu vajadzēja eitanizēt jau bērnībā !

 

Atbalstu, ka jaunam nepieredzējušam gurķim nehuj dot jaudīgu auto !

Un arī mazlitrāču var kruķīt un braukt. Tik resurs mazāks un mazās mašīnas by default ir daudz nedrošākas par lielām.

Un kādam gan Idiotam jābūt lai pateiktu, ka Getz ir drošāks par E34 ?!

Tu kautko vismaz no auto uzbūves saproti?!

Domā BM and fucking W viss ir ciets un nekas nekur nedeformējās lai apsorbētu triecienu ?!

Notiek, tikai nez kapēc daudz vairāk nelaimes gadijumi ir ar maziem un lētiem auto.

Piemēram Chevrolet Aveo (patiesībā Daewo vai Daihatsu, kas viņš tur bija) tika atzīta par nedrošāko auto, ja nemaldos tad eiropā nopērkamo vidū vai kautkā tā....

 

Pats nebraucu ar BM and Fucking W, un neslimoju ar "Tikai BMW ir mašīna".

--

Ak jā ziemā braucu ar Ford Mondeo 2,5 V6, 95. gads....

Vasarā ar divriteņu transportlīdzekli.....

Labots - MIGs
Link to comment
Share on other sites

nu pag, visaadus suudus/mazauto un arii lielos tagad razjo ... un protams, ka jo lielaaks auto jo labaaka droshiiba, bet tas pie nosaciijuma, ka auto razjoti vienaa laikaa ... jebshu gribi teikt ka ar mersiisha ~97 gada C klasi buus droshaak braukt nekaa ar kaut kaadu suu citrona c2 vai peggiju 207? :D

Link to comment
Share on other sites

Ja tu būtu redzējis un darbojies ap auto, tad zinātu, ka tagad runā galīgas aplamības !

Un der atcerēties, ka Crash testi paratsi nenotiek pie baisi lieliem ātrumiem ! ;)

Protams, ka 97.gada C klases Mercs būs labāks kā sūda Citroen C2, jo viņam paliks vesela vadītāja kabīne...

Vēl salīdzini Volvo S80 un Aveo.....

Visi tagad to sauto ražo plānākus, lai lētākas izmaksas utt, bet nu ir skaidrs, ka mazie auto ir daudz neizturīgāki un uz tiem vairāk ietaupa.

Otrs, nu BMW, MB,, Volvo, Lexus ir vienkārši nesalīdzināmi ar kautkādiem Huyndai, Citroen, Peugeot vai Renualt ..... Nejau tikai par lepnāku salonu un brendu tiek samaksāts ! ;)

Labots - MIGs
Link to comment
Share on other sites

Tominjsh

labs cilvēki, kas māk tikai ar muti braukt !

Un šitādus pareizos kas pa šoseju brauc uz 90 un pa vidu vai otro joslu vajadzēja eitanizēt jau bērnībā !

Mazliet pakontrolee tekstus... Tos kas brauc pa vidu un otro joslu, par to eitanaaziju piekriitu. Taa ir probleema, ko muusu godiigajiem CP vajadzeetu kontroleet, bet eertaak tachu ir seedeeet kruumos....

 

 

Un kādam gan Idiotam jābūt lai pateiktu, ka Getz ir drošāks par E34 ?!

Tu kautko vismaz no auto uzbūves saproti?!

Domā BM and fucking W viss ir ciets un nekas nekur nedeformējās lai apsorbētu triecienu ?!

 

getz ir droshaaks par e34. Tici man, 10 gadus jaunaakam getz luuznim deformaacijas zonas pilniigi noteikti ir labaak izveidotas pa e34.

Getz pilniigi noteikti nav droshaaks par taada pasha gada lielaaku BMW, MB vai AUDI

Jauns mazauto no pusliidz normaala razhotaaja (Lada, kjiinieshi briinumi utml kraami nav normaali) ir droshaaks par 10 gadus vecu "normaala" razhotaaja miskasti.

 

luudzu bmw vs volvo crash tests

un sheit ir liidziigs volvo vs modus (modus tak ir meesls, plastmasa un normaali cilveeki ar taadiem mazauto tak nebrauc.) http://youtube.com/watch?v=qBDyeWofcLY

 

Kuraa miskastee juus labak atrastos?

 

ja jau mees esam piekjeerushies pie getz. Modus noteikti ir droshaaks par getz, bet nedomaaju taaa starpiiba ir ljoti milziiga.

 

Esmu redzeejis dabaa pie vienaada aatruma (ap 70km/h) kokaa iestaadiitu gan e34, gan getz. Nedeeljas jautaajums: kuram salons bija mazaak deformeets un kuraaa cilveeki bija mazaak cietushi...?

Link to comment
Share on other sites

Instigater

Es gan peerku auto vadoties no eertiibaam, ko tas man sniedz, nevis ar domu, ka shameejo nocrashoshu.

Link to comment
Share on other sites

Konstatators

MIGs jau principā visu pateica...

Getz - kas tas ir? - tas ir jaunāks otrais golfs un nekas cits!

Un bij man te vienam paziņam pirms pārs gadiem crash - E34 vs otrais golfs.

Rezultāts arī bembim bij priekša saņurcīta, ka atzina par neceļamu, toties čalim bij tik potīte drusku sasista, aizmugurējās durvis taisījās vaļā/ciet bez problēmām (kas labi ilustrē to, kā tika apsorbēts trieciens) Citur skādes vispār nekādas.

A otrajam golfam bij tā - kā amerikāņi dod noziedzniekiem 5 mūža ieslodzījumus (kas reāli nevar notikt) tad golfs bij sasists tiktāl, ka bij reizes 5 neceļams - jau no tā mazās mašīnas bij uztaisīts kubiks, jumts saliekts uz pusēm, iekša izārdīta, panelis šoferim klēpī (kurš bij slimnīcā) u.t.t

 

Cik ellē ratā ir jābūt aprobežotam, lai pateiktu ka superkompaktklases plastmasas mazcenas auto būs drošāks par kautvai vecāku limuzīnklasi???

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share


×
×
  • Izveidot jaunu...