Jump to content

Brauksim prātīgi


Vilx-
 Share

Recommended Posts

  • Replies 91
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Vilx-

    7

  • Krishius

    5

  • Trenz

    5

  • Lupin

    12

Top Posters In This Topic

Nosist varētu. Vēl var arī sasmalcināt un iebarot kādam. Vai nosmacēt ar tādu. Vai piespiest kādu apēst baterijas. Variantu ir daudz. ;)

Link to comment
Share on other sites

ps. ar "airbag" ir gadījušies visādi negadījumi, pārsvarā lauzta spranda

Link to comment
Share on other sites

Spranda kirdik, un viss panelis arī, tad jau labāk uzreiz ir, bez gaisa spilvena, lai vismaz paneli paglābj :).

 

Un vispār, tur pēc tāda lidojuma, tur manelikas, ka ir pofigs, kādi un cik tev tie airbagi ir, ja nav Pamelas Andersonas raskturīgie gabarīti, tad tur nav izredžu izdzīvot.

Link to comment
Share on other sites

versatile, paldies par linku, tur ir ko palasīties.

 

godīgi sakot, nesaprotu kam šadi auto vispār ir vajadzīgi izņemot sportu.

Nu labi, Jetijam tas noderētu cenšoties aizbēgt no NLO, bet citu iemeslu es itkā neredzu... .

Link to comment
Share on other sites

Cik nu zinu, tad UK vismaz tāds likums pastāv. Kad nokārto tiesības tad bezmaz ar smārtiem jāpārvietojas.

Ar gadiem tik pie lielākas kubatūras var tikt.

Link to comment
Share on other sites

offtopic, Dusk, nezināju, ka tev ir tik interesanta brīdinājumu vēsture :)

Link to comment
Share on other sites

Jā, Tokra ir patiešāms labs/a admins/e. Personīgi es neapmaksātam darbam tādu uzmanību nepievērstu. Redzams, ka Tokra patiešām būries/usies cauri Krimināl likumam.

Bet nu par topiku, cerams, ka beidzot US valdība ko pārdomās, lai pa ceļiem cilvēku gaļas gabali nemētātos.

 

Attiecībā uz to UK. Nezinu tik smalki, bet fakts, ka māsai kautkādu BMW kabrioletu pirkt neļāva gan. Bet apdrošināšana un nodokļi ir pilnībā atbilstoši tam, kā šie dzīvo.

Labots - Dusk
Link to comment
Share on other sites

Bet tā ir tīri sakarīga doma, ka, teiksim, pirmos 2 gadus pēc tiesību nolikšanas nedrīkst braukt ar neko niknāku par, piemēram, 1.6l motoru.

Un tādus gonščiku vāģus vispār tikai pēc, piemēram, 4 gadu stāža.

Link to comment
Share on other sites

man šeit tikai ir viens sakāms:

Link to comment
Share on other sites

Vēl, sakarā ar to piebildi

Link to comment
Share on other sites

Te šoferiem, kas ikdienā lieto mobīlos un

gribējāt piemēru?link

miegamicēm, kas nezin savas izsturības robežas

 

link

ŠAUSMAS :shock: !, šonakt pavadot 2 stundas skatoties "Think!" propogandu nonācu pie secinājuma - nekad vairs nebraukšu ar mašīnu!

:razz: Bāc un no Aldara gaišā alus ar būs jāatsakās

Tagad man ir saprotams kapēc visi šie jaunieši ir kā traki uz spēcīgiem autiņiem

:shock: līdzīgs gadījums kā ar audi m5 ...link

Labots - Lupin
Link to comment
Share on other sites

Vispār salīdzinat tā foruma postus, kur tas zēns bija postējis un šī, BOOT.lv foruma postus.

Kauns par boot.lv... kauns par Latviešiem. Reti prātīgi vārdi nāk pār lūpām.

 

Pārgalvībā gāja gan bojā... lai tā ir par mācību ikvienam no viņu paziņām un vēl citiem...

Link to comment
Share on other sites

Nu nu nu ...

Lupin ! Te šoferiem, kas ikdienā lieto mobīlos un - Izmanto Brīvroku sistēmu !

Es zinu ka mana izturības robeža ir 20 stundas jeb 1200 km :D

Pa pilsētu droši braukt uz 60, nekāda problēma, ABS atšķirībā no mašīnas attiecīgajā video ir, bremzēšanas ceļš kudiš samazinās, + mašīnai 2 tonnas +

Link to comment
Share on other sites

Pieredzējušām vadītājam nekādu ABS nevajag. Viņš tā pat zin, ka nedrīkst iespiest bremžu pedāli grīdā un gaidīt kad uzbrauksi virsū cilvēkam. Neviens jau nesaka, ka BMV ir slikta mašīna, bet tā nu ir sanācis, ka šos autiņus pārsvarā pērkt džeki ar vēl siltām tiesībām un atsaldētām smadzenēm. Šajā pasaulē jau nekas nav jauns. Manā jaunībā džeki pārsvarā sitās ar javiņām, bet mana vecātēva jaunībā sitās ar zirgiem. Cilvēki jau pēdejos gadu tūkstošos nav mainījušies- mainās tikai tehnaloģijas.

Link to comment
Share on other sites

Kādēļ šitie gudrinieki nebraukā pa sacīkšu trasēm? Gan jau ka Biķerniekos var, citās valstīs pavisam noteikti var par nelielu ieejas biļeti pavadīt dienu trasē un spiest pedāli grīdā cik tik uziet. Ir gan adrenalīns, gan arī nepieciešamais drošības aprīkojums un mediķi tuvumā. Bet nu laikam jau tieši tas arī traucē un tieši "jēē, šitais ir aizliegts" ir galvenais vilinātājs uz stulbībām.

Link to comment
Share on other sites

njaa ... shaadus lopiskus auto vajadzeetu vispaar aizliegt :evil:

biju dzirdejis par sho atgadiijumu bet bildes ... shie zeeni tieshaa vaarda noziimee aizlidoja pie dieviem ....

protams pilns rubulis shim stuurmanim nebija ...

Link to comment
Share on other sites

Mezavecis

type44, tad sanāk, ka ar bmw jau no mazotnes jāpieradinās, lai neieskrietu kokā :) Nevar tā vienkārši no opeļa uz bmw migrēt.

Link to comment
Share on other sites

type44, tad sanāk, ka ar bmw jau no mazotnes jāpieradinās, lai neieskrietu kokā :) Nevar tā vienkārši no opeļa uz bmw migrēt.

 

Nevar gan!

Esi braucis ar jaudīgu klasiskās piedziņas auto?

 

Mitrā laikā, kad ceļš superslidens OPEL'im iedodot ručkā nekas traģisks nenotiks. Viņam nav tik daudz jaudas, lai tas auto sāktu smagi mētāt (ja labi grib, tad protams to var izdarīt). Bet klasiskās piedziņas BMW ar V8 dzinēju kuram >200 Zs, pēkšņi iedodot ručkā tie daudzie zirgi un klasiskā piedziņa nostrādās pret tevi! Sānslīde garantēta (atkarībā no tā uz kuru pusi un cik daudz ir pagriesta stūre) un tāds OPEL'ists vienkārši nesapratīs kas notiek un rezultāts - koks!

 

Šādu sānslīdes izsaukšanu ar motora (jaudas) palīdzību sauc par power ower

 

Vēl sānslīdi var izsaukt ar ātrumiem, ko sauc par shift lock. Tas ir ejot līkumā pārslēdz zemākā ātrumā un vienkārši strauji atlaid sajūgu (nu tur var variet ar to cik strauji, kurā brīdī u.t.t.)! Parasti to dara priekšpiedziņas auto, lai ejot līkumā pietiktu jaudas viņu izņemt, ieslēdz zemākā un izvelk. Nekas nenotiek. Bet klasiskās piedziņas auto ir jābūt uzmanīgam, jo šāda operācija var izsaukt "shiftlock" un aiziet sānslīdēt. Tas tāpēc, ka pārslēgšanās brīdī īslaicīgi nobloķējas pakaļējie ritieņi un zūd saķere ar ceļu, tad, kad tu spied gāzi, lai ar šo pazemināto ātrumu turpinātu braukšanu rodas jau "power ower" elementi un auto aiziet sānslīdē!

 

Paskaties klasiskos BMW novākošanas gadījumus. Ir stāsts, gāju līkumā ierubīju otro un aiziet!!!

Tā ir klasiskā kļūda ko ar BMW var izdarīt pārsēžoties no priekšpiedziņas auto!

Link to comment
Share on other sites

Guest drunk_lizard

taip, savas sjofera karjeras laikaa esmu braucis gana jaudiigu prieksjpiedzinju, gan ar 7 litru bmw...

kaa redzi - veel dziivs - interesanti, kaapeec?

Link to comment
Share on other sites

Kā parasti, vainīga ir "blīve" starp stūri un sēdekli...

Nav svarīgi cik ir autiņam zirgi - svarīgi, lai "draiverim" būtu smadzenes...

Link to comment
Share on other sites

taip, savas sjofera karjeras laikaa esmu braucis gana jaudiigu prieksjpiedzinju, gan ar 7 litru bmw...

kaa redzi - veel dziivs - interesanti, kaapeec?

 

Tu vienkārši brauc ar galvu :D

 

Tepat draugiem.lv redzēju džeku, kuram ielikta bilde, ka ar vasaras riepām pa sliktu ceļa segumu (apledojušu) brauc ar 200km/h (auto, protams, BMW). Tik pat labi kādu dienu ziņās var nokļūt arī viņš.

 

Pie 200km/h nekad neviena elektronika, nekādas supersportista jeb NEKAS nespēs tevi pasargāt, ja pēkšņi no maza akmentiņa vai bedrītes tiks izsaukta sānslīde! Tās būs miliseknudes un tu jau klauvēsi pie elles vārtiem :D

Link to comment
Share on other sites

Tu vienkārši brauc ar galvu :D

 

Tepat draugiem.lv redzēju džeku, kuram ielikta bilde, ka ar vasaras riepām pa sliktu ceļa segumu (apledojušu) brauc ar 200km/h (auto, protams, BMW). Tik pat labi kādu dienu ziņās var nokļūt arī viņš.

 

Pie 200km/h nekad neviena elektronika, nekādas supersportista jeb NEKAS nespēs tevi pasargāt, ja pēkšņi no maza akmentiņa vai bedrītes tiks izsaukta sānslīde! Tās būs miliseknudes un tu jau klauvēsi pie elles vārtiem :D

Galvenais lai neparauj līdzi kādus citus braucējus...LV labāk braukt ar kādu lielu auto LC vai kādu busu :)

Link to comment
Share on other sites

Nu es, kad pirmo reizi nopirku savu pirmo BMW, tad prātīgi braucu līdz 333 trasei!

Tur tad spēcīgi patrenējos un sāku saprast, kas tas ir pa zvēru un ko no viņa var sagaidīt!

 

Reku rezultāts ja ar pārāk lielu jaudu ieiet līkumā :mrgreen:

riepa zem vēdera

tuvplānā

Bāc. tas tik sen bija :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Guest drunk_lizard

arcja, tas ir specpasuutiits un pieder vienam biznesjmenjam frankfurtee....

jams ir bmw fans

tam daiktam kkaads v12, zeens iedeva pastuureet, mhhhh

pie 260km/h metu mieru

3 joslu autostraade par sjauru palikaas

Link to comment
Share on other sites

Instigater

BMW nav diagnoze, toties BMW ir pasham savs speeciigs raksturs, ja vadiitaaja raksturs ir vaajaaks nekaa auto, tad driizumaa abus kopaa gaidiis ja ne gluzji naave, tad pamatiigas nepatikshanas noteikti. Pasham ir 7 auto veesture, 3 no tiem ir BMW, taa kaa zinu, par ko runaaju.

Link to comment
Share on other sites

Nez kapēc iesācējam jātniekam karstasiņu arābu rikšotāju nedod...

Līdzīga līmeņa auto var dabūt dajebkurš poke ja vien viņam/sencim pietiek naudas... :(

 

tolx - tas skrejceļš bija 1.5 jūdzes, bildē rakstīts.

Kādi ~3km ja nemaldos...

Labots - MarcisB
Link to comment
Share on other sites

Smadzenes tam vajadzīgas. Es labi zinu, kas notiek, ja strauji rikšojošam zirgam asi parauj pavadu... ir visas iespējas izpildīt salto mortale

Link to comment
Share on other sites

taip, savas sjofera karjeras laikaa esmu braucis gana jaudiigu prieksjpiedzinju, gan ar 7 litru bmw...

kaa redzi - veel dziivs - interesanti, kaapeec?

 

 

Tu biji pašazieris?

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share


×
×
  • Izveidot jaunu...