Jump to content

Lattelecom smadzeņu čakarētāji


uhrbizz
 Share

Recommended Posts

aparapacis

Visi mee esam cilveeki un kaa jau saprotat, tad pa vienu dienu visu nevar izdariit!

 

Es pats gaidiiju vairaak kaa gadu, kameer Lattelecom man ievilks maajaa jaunu vadu.

 

Cepuri nost tiem cilveekiem, kas veica darbus. Kad zvaniiju uz LTC, tad man vienmeer laipni atbildeeja un vienmeer patieca teminjus, kad viss tiks izdariits (kad aptuveni projekts beigsies, kad saaksies rakshanas darbi, kad atnaaks meistatrs). Ja nevareeja atbildeet uzreiz, tad naakamaa dienaa pashi atzvaniija.

 

Man taga ir Maaja komplekts 2 un es nesuudzos ne par aatrumu ne par sakaru kvalitaati.

 

Galu galaa varu teikt tikai labu par LTC.

 

Un ja cilveekam ir gruuti, tad dusmas nevajag izgaazt uz citiem.

Link to comment
Share on other sites

Hmm, interesanti, bet lai cik es buutu zvaniijis uz LMT paliidziibas taalruni, tur neatkariigi no operaatora dzimuma vai vecuma VIENMEER ir atbildeets preciizi pat uz vissarezhgiitaakajaam (manupraat) probleemaam. Ir pat vairaakus desmitus minuushu pljaapaats ar pajaunu operatoriiti par bezvadu ineta konfigureeshasnas smalkumiem un viss tika atbildeets uz sitiena un ideaali preciizi.. Arii kantoris liels un neaptverami daudz, kas tiem operaatoriem, jaazin, bet vinji nez kaapeets visu vienmeer zin.. a tik tieshaam - zvanot uz LTC katreiz ir cita atbilde pat identiskiem jautaajumiem.. Bet nu par vinju darbiibu un kopumaa nesuudzos un esu apmierinaats.

Link to comment
Share on other sites

SVIESTS TAS LATTELECOM!!!!

 

 

 

 

 

 

 

Iesaku vērsties ar Līgumu Klientu apkalpošanas centrā Vaļņu ielā.

 

 

 

Runaajot par LTK, tad mani aizvakar bik paarsteidza viena lieta - pie durviim zvaniija krieviski runaajoshs LTK menedzeris (nu tas, kas staigaa pa dziivokljiem un meegjina skalot cilveekiem smadzenes). Latviski nesaprata un nerunaaja ne vaarda. PSC - kur vinjiem praats pienjemt darbaa cilveeku, kas pat valsts valodu neprot... :x

 

 

 

 

 

Lattelekom darbinieks vienmēr būs ģērbies Lattelekom un vai meitasuzņēmuma formas tērpā, un jābūt obligāti ID kartei. Ja tādu nevar uzrādīt, tad nav no telekoma. Visi LTK darbinieki runā latviski. Ir mums te dažādi viltvārži.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

ewillss, atbildi man uz vienu jautājumu.

 

Dzīvoju Saldū...

Pieslēdzu(2006. gada maijā) mDSL un lietoju turbo 1000, katru dienu (pēcpusdienā un pa vakariem), mans download ātrums bija labi ja 80kb/s, bet bija jābūt vismaz 200kb/s, protams zvanīju sūdzējos, visu laiku bija kaut kādas atrunas, nu labi samierinājos, jo pēc i-neta nebija lielas vajadzības. Parādījas Mājas komplekti, momentāli pieslēdzu otro komplektu (domāju, ka viss ies uz labo pusi), pirmās 2-3 dienas bija ok 400-500kb/s, pēkšņi nākamās dienas lab ja 50kb/s bija, parasti 30kb/s vai tas ir normāli ? zvanu sūdzos, pieteikumu uz līnijas paplašināšanu nosūtīju jau maijā, viņi teica, ka būs jāgaida 6 mēneši ( o_O, nu ti dajosh), labi, pagaidīšu...

te nu 6 mēneši pagājuši un nets kāds bija, tāds tagad arī ir 100kb/s

 

Es atvainojos, ja jūs gribiet piedāvāt ātrāku internetu, tad VISPIRMS paplašiniet tīklu un tad PIEDĀVĀJIET.

 

Es saprotu, tā ir peļņa, bet, ja jūs gribiet cilvēcīgu izturēšanos no mums, tad dariet cilvēcīgi savu darbu un viss būs normāli.

 

Tagad zvanot uz 8008114, viņi saka, ka tīkls tiek paplašināts, pazvaniet 2 mēnešus vēlāk, tas ir normāli? viņi man saka, ka 6, nu jau 2. Būtu vismaz kaut kādu atlaidi iedevuši, zinot, ka internets iet 10x lēnāk kā paredzēts...

 

fttft... kauns !

Pietam, Jums ir ļoti neizglītotas operatores.

Link to comment
Share on other sites

Enrike - tas menedzeris bija gjeerbies melnaa uzvalkaa un vinjam bija piesprausta neliela LTK ziimiite (kaut kas aplieciibveidiigs). Tuvaak gan nenopeetiiju, bet par bleedi doma praataa ienaacaa. Buus jau arii bijis zhulja....

Link to comment
Share on other sites

"Neliels skaidrojums par DSL modēmiem - kad tas ir klienta īpašums un kad LTC.

Ja klientam ir čeks par modēma iegādi, tad īpašnieks ir viņš. Pagaidām čeki ir tikai tad, ja modēmi pirkti RIMI veikalos.

Pārējos pašinstalāciju gadījumos notiek pēcapmaksa (Klientu centros iegādāts pašinstalācijas komplekts, zvanot uz 8008040 un piegādāts ar kurjeru).

Tātad, ja nav čeka, tad DSL modēma īpašnieks paliek LTC. Un tas nozīmē to, ka klients nopircis DSL modēma īres tiesības."

 

nu jopt, es vienkaarshi aizeju uz banku lai man paarskaitiijuma izdruku uztaisa, paraksta un apziimogo, i nekaadu rimi cheku man nevaig, taaka lai saala savas spraugas tas LTC, a par to ka man regulaari nokaras nets katru vakaru un kameer terminaalis nav atjuugts no neta uz paaris sekundeem, tad pierubiits atpakalj man neta nav, starp citu es neesmu vieniigais kam taada probza... driiz buus jaasaak man arii zvaniit un intereseeties kas par lietu!

Link to comment
Share on other sites

nu ko DSL-isti, drīz varēsies atcerēties agrākos labos laikus, kad pa vakariem bija VESELI 80Kbit/s! Drīz LTK palaidīs kabeļtelevīziju un nets aizies galīgā pakaļā. Ja nu vienīgi radikāli modernizēs visas iekārtas, par ko tādas īpašas pārliecības nezkāpēc nav....

Link to comment
Share on other sites

Guest r.5

6) TERMINĀLIS (ADSL modēms ) : ir 3 varianti

a)termināli nomā maksājor 2.54 mēnesī (kamēr vien lieto LTK pakalpojumus)

b)termināļa nomas tiesības tiek izpirktas ar vienreizēju maksu 24.90Ls tiek izpirktas ĪRES TIESĪBAS

c) tiek iegādāts pašinstalācijas komplekts (samaksa 24.90Ls)

a gadienā nav kāds 4. variants, kad var pieslēgties pats ar savu modemu?

ja nav iespējams, tad man liekas, ka te varētu būt konkurences padomei darbs, jo ltkom ir faktiskais monopolists un šis nu būtu viens no svarīgākajiem monopola ierobežošanas pasākumiem. man pat liekas, ka tas ir otrs svarīgākais nosacījums aiz savu līniju nodošanas lietošanā priekš citiem provaideriem, lai ierobežotu monopolu.

Link to comment
Share on other sites

Ta savu modēmu tu jau tagad vari lietot kad un cik bieži vien vēlies (uz paša atbildību), tikai diemžēl nāksies arī maksāt par LTK modēma īri vai nu katru mēnesi vai vienreizējo īres maksu. LTK uzskata, ka viņi, lūk, nevarot uzņemties atbildību, ja inets nestrādā, ja tiek lietots kaut kāds kreisais modēms, tāpēc arī klienti tiek spiesti īrēt šamējo piegādātos modēmus. No vienas puses viņiem ir taisnība, turklāt ja modēms nestrādā vai sabojājas, viņš tiks apmainīts, kas protams ir klienta labā, bet nu no otras puses tā tomēr ir modēmu ražotājfirmas lobēšana un konkurences ierobežošana, kā arī maksāt īres maksu kaut arī vienreizēju neko īpaši jau negribas.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
spitaligais

ja jau noliekam LTC, tad noliekam.

LTC iezvanpieejas līgums noslēgts pirms 1.5 gadiem, ātrums uz 36.2 kbps. tas viss būtu nekas, ja vien, kad, uz pusminūti nenotiek datu apnmaiņa, tīkls neatslēgtos.

tas viss nekas. ap septembri atnāca vēstule:"Sakarā ar tīkla modernizāciju... laikā no 25. novembra līdz 6decembrim tiks veikta Jūsu līnijas ciparizācija", u.t.t.

ap 10. dec. zvanam.

es: kad notiksies mana līnijas ciparizācija?

LTC: vai tad jums kaut kas nav veikts

es: ne

LTC: meistaram nav laika.

 

zvanam meistaram

es: kad būs montēšana

meistars: ne šogad, nav tās ierīces atvestas, un līdz jaungadam nebūs.

 

es jau neko neteiktu, ja vien man nebūtu svarīgi tas, ka man kā cilvēkam i-nets vajadzīgs ne tikai man, bet arī ģimenei, un mani apmierinātu sakaru kvalitāte. starp citu, citu iespēju man ievilkt i-netu nav.

Link to comment
Share on other sites

Guest r.5

LTK uzskata, ka viņi, lūk, nevarot uzņemties atbildību, ja inets nestrādā, ja tiek lietots kaut kāds kreisais modēms, tāpēc arī klienti tiek spiesti īrēt šamējo piegādātos modēmus. No vienas puses viņiem ir taisnība...

interesanti no kādas puses tad viņiem ir taisnība? pastāv standarti kā ADSL2+, GSM 900, GSM 1800, PSTN, ISDN u.t.t. un nevienam mobilo operatoram neienāk prātā prasīt, lai mobilos pirktu tikai no viņiem un pats lattelekoms arī kaut kā nav dzirdēts, ka prasītu ISDN telefonus iegādāties tikai no viņiem u.t.t.

man liekas, ka te vienkārši ir kārtējais "latišijas biznesa" nagļoks un nekas cits.

IMHO steidzami ir vajadzīgs neatkarīgs telekomunikāciju ombudsmens, jo izskatās, ka tā konkurences padome ir kārtējais neko no IT nesaprotošu un darīt negribošu vietējo juristu tusiņš...

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...