Jump to content

Lattelecom smadzeņu čakarētāji


uhrbizz
 Share

Recommended Posts

Varbūt nēsmu vienīgais, bet gribu padalīties pieredzē, lai citi neuzķeras uz tajiem kretīniem.

Septembra vidū paņēmu pie lattelekom pilsētas internetu, tā kā es domāju to februārī slēgt nost, tad paņēmu variantu pa 9 Ls + termināļa īre 2.54Ls mēnesī. Visu informāciju biju ņēmis no mājas lapas, ka ir tāds variants, iepriekš ar biju ņēmis, nebija problēmu.

Gaidu pirmo rēķinu oktobrī - tā arī nesagaidīju.

Saņēmu novembrī. Summa bija astronomiska, ap 50 Ls.

Zvanu tajiem kretīniem, sāku skaidrot, kāpēc man tāds rēķins par diviem mēnešiem. Izrādās, ka es esot noslēdzis līgumu un nopircis DSL modēmu. Kaut gan līgumā nekas tāds neparādās un vecene klientu centrā stāstīja, ka modēmu var īrēt.

Sāku uzvilkties par tādu netaisnību :twisted: , vecene gandrīz nolika klausuli. Sāka man stāstīt par kaut kādu mistisku rīkojumu, kas tika izdots 5 septembrī, ka ir obligāti jāpērk tas modems. Nolamājos tālāk un noliku klausuli.

Pēc 10 minūtēm zvanīju vēlreiz, sūdzēties par dezinformāciju.

Sāku stāstīt, ka lattelekom piedāvā internetu, kur ir iespējama modēma īre 2.54 mēnesī.

- (lattelecom)Jā, tā tas ir!!!

- kāpēc jūs mani maldināt?

- (lattelecom)Nē, es jūs nemaldinu.

- Pirms 5 minūtēm zvanīju, man stāstīja ko citu, par kaut kādu mistisku rīkojumu

- (lattelecom)nē nekā tāda nav

.....

- (lattelecom)jums būs pārrēķins.

 

Paiet pāris dienas, zvanu atkal, prasīt kur ir pārrēķins

- (lattelecom)nekāda pārrēķina nebūs, jums jāmaksā par modemu, vai slēdzam nost.

- Labi, rīt inženieris atbrauks, vai kā citādi tas notiks?

- (lattelecom)nu vispār jau mēs varam itkā vēl līdz janvāra beigām.....

 

SVIESTS TAS LATTELECOM!!!!

Link to comment
Share on other sites

mjaa... taada pieredze gan man nav bijusi ar pakalpojumu sniedzeejiem :)

 

Tu uzraksti suudziibu vai pazvani PTAC...

Link to comment
Share on other sites

vēl jau viss nav beidzies.

pats labākais ka gribi slēgt nost un pasūtīt visu lattelecom, tad tie sāk domāt un piedāvāt variantus.

Link to comment
Share on other sites

Nu tad pie reizes es ariii savu beedu.

 

Man ir LT MDSL jau vairaakus meeneshus (kaadus 8 jau) liidz šim viss bija kaartiiba liidz ko neparaadiijaas tie maajas komplekti. taatad pirms tam lejupielaades aatrums taads kaa rakstiits bet tagad maximums 60 Kbit\sec.

maajas lapaa viniem rakstiits ka tagad it kaa MDSL aatrums download liidz 5 mbit, upload liidz 512 Kbit.

galiiga nesaprasanaa esmu par šo joku. jau kaadu otru dienu meeginu savaldiities lai nepazvaniitu un neizlamaatu kaadu no vinu darbiniekiem.

Link to comment
Share on other sites

Mani ar šie kretineja. Es taisijos pariet no pDSL uz mDSL un to arī sāku darīt. Atnāk līgums un arī rēķins kurā man jāmaksā pa mDSL itkā es būtu jau mēnesi viņu lietojis. Līgumu nokurināju un paliku pie sava pDSL(cita varianta manos laukos nav) .

Edit: Pirmo reizi lateleccom izdarija ko labu. Pārslēdza man internetu uz ātrāku un tagad no ārzemēm kačājas 220kb/s! :)

Link to comment
Share on other sites

MartinsBe

Man ir mājas komplekts 2 (5 mbps) pie līguma slēgšanas piedāvāja vai nu īrēt, vai nopirkt modemu. Cilvēcīgi, rotams nopirku jo turpmākos 2 gadus negribu maksāt klāt 2.45. un pārmaksāt ap simts latiem gadā. Šito ņemiet vērā, ka tos 2Ls un sant. jūs maksāsiet visu laiku, kamēr vien būs pieslēgts nets. To man pateica draudzenes mamma, kas strādā latelekom. Tātad labāk ir noziedot tos aptuveni 35ls. Bet arī es biju šokā par šo nekrietno rīcību. Kautkas no latelekoma neredzēts. Man jau 2 reizi slēdz viņi netu, un nav bijis nekādu probu.

Link to comment
Share on other sites

.... Līgumu nokurināju un paliku pie sava pDSL(cita varianta manos laukos nav) .

nu jau ir, tagad mobilie operatori piedāvā diezgan sakarīgi. Tele2 neierobežots trafiks 17 Ls. Jāgaida kad bite uztaisīs pārklājumu, ta jau vēl vairāk cenas kritīs

Link to comment
Share on other sites

Iesaku rakstveida komunikāciju, un šādu problēmu nebūs.

 

Skats no malas: cilvēks grib kaut ko nesaprast, lai pēc tam uzvilktos, un tas viņam lieliski izdevās.

PTAC? Ko Tu teiksi PTAC? Nepareizs rēķins? Ja nepareizs rēķins, tad rakstveidā norādi uz kļūdu un sagaidi pārrēķinu. Ja saņem atteikuma vēstuli, tad gan vari vērsties PTAC.

 

P.S. Domāju, ka, ņemot hardwari uz nomaksu vai pat pērkot, tiek slēgts līgums. Izlasi šo līgumu, ko pats esi parakstījis, un salīdzini pēdējā rēķina atbilstību līgumam.

Link to comment
Share on other sites

 

Skats no malas: cilvēks grib kaut ko nesaprast, lai pēc tam uzvilktos, un tas viņam lieliski izdevās.

PTAC? Ko Tu teiksi PTAC? Nepareizs rēķins? Ja nepareizs rēķins, tad rakstveidā norādi uz kļūdu un sagaidi pārrēķinu. Ja saņem atteikuma vēstuli, tad gan vari vērsties PTAC.

 

Līgumā vispār parādās, ka tas ir pilsētas internets un viss, par modēmu nekā tur nav rakstīt (ka pērku vai īrēju) tikai pašinstalācijas koplekts. No sākuma es jau vispār nebiju uzvilcies. Normāli piezvanīju un sāku skaidrot, bet šitā man spraž batonus visu laiku ka ir jāmaksā bez variantiem (līgumu slēdzot tika skaidri pateikt, ka modēmu var īrēt, un tāds variants tika paņemts, bet līgumā tas neparādās ka pērc vai īrē).

Nafig man tas modēms, ja nets man tikai līdz februārim

Link to comment
Share on other sites

MartinsBe

Par modemu ir atseviškš pieņemšanas-nodošanas akts. skaties to. un lasi noteikumus uz tā.!!!

Link to comment
Share on other sites

Guest drunk_lizard

Līgumā vispār parādās, ka tas ir pilsētas internets un viss, par modēmu nekā tur nav rakstīt (ka pērku vai īrēju) tikai pašinstalācijas koplekts.

pasjinstalaacijas komplektaa IETILPST modems!!!

autor, iedzer balderiaanus....

Link to comment
Share on other sites

MartinsBe

tev nets ir uz 12 mēnešiem limitēts? Ja tā un tu atslēdz pirms laika zini cik ir sods? 90Ls

Link to comment
Share on other sites

Guest ADEX

Pašinstalācijas komplekts un par modemu jāmaksā vēlreiz? Tu taču par to jau samaksāji, kad pirki.

Link to comment
Share on other sites

Pēc šīs diskusijas man ir divi ierosinājumi:

a) ieskanē līgumus un aktus un iepostē bildes, lai var izlasīt.

b) izgulies un apdomā rīt ar skaidru galvu

Link to comment
Share on other sites

Pēc šīs diskusijas man ir divi ierosinājumi:

a) ieskanē līgumus un aktus un iepostē bildes, lai var izlasīt.

b) izgulies un apdomā rīt ar skaidru galvu

Man arī ir ierosinājums, izlasiet normāli rakstu.

Iet runa par kautkādu mistiksu rīkojumu, kas ir pieņemts 5 septembrī, ka modemu vairs nevar īrēt.

Daļai lattelekom darbinieku tas ir izskaidrots, daļai nē, tāpēc arī tāds juceklis pašā lattelecomā.

Link to comment
Share on other sites

Man skiet shitaa stelee kaut kad tika aprunaataa, tipa zvani uz lattelekom ik peec 10 min un katreiz operatore teiks kaut ko citu.Personiigi es pagaidaam nevaru nevienu sliktu vaardu pateikt, vieniigi tas, ka pagaajaa baisi ilgs laiks, kameer ieriikoja man netu.

Link to comment
Share on other sites

es ar kaut ko dzirdēju ka turpmāk DSL modemus klienti pirks un modems būs klienta īpašums. Līdz šim tas saucās "vienreizējā īres maksa". Klients samaksā modema vērtību un tiek atbrīvots no ikmēneša maksājumiem par modema īri. Modems palika (līdz šim) LTC īpašums. No vienas pusas raugoties it kā netaisnīgi - par iekārtu 100% samaksāts bet tāpat tā nav mana... Nu bet toties nebija jāraizējas kas būs ja modems nobeigsies, vai kārtējās tīkla modernizācijas dēļ tas būs jāmaina uz jaunāku (citu) modeli. Līdz šim tās bija LTC raizes, bet tagad, kad modems būs tiešām klienta īpašums, kāda hr**a pēc Lattelekomam tas būtu jāmaina? Nobeidzās? Morāli novecoja? Lūdzu, pērciet nākošo!

Link to comment
Share on other sites

Ak dies' nemaz rakstīt negribas par šitiem idiotiem... Kopš augusta man velk to inetu... TB nu jau it kā viņš skaitās, bet... aaaaarrrrggggghhhh trūkst vārdu.

Hehe, kopš maija nebiju te ielīdis, mož rīt vai kad parakstīs ko... :cool:

Link to comment
Share on other sites

nu ja visi par LT:

 

es pagaajshgad pasutiiju taalruna liiniju + netu, teica ka buushot sho pavasar (tiktaalu OK)

 

Pavasarii arii atbrauc cilveecini un apskataas kur kas jaarok utt....teica, ka buushot 2 meeneshu laikaa (arii OK)

 

paiet 2 meeneshi .... nekaa :(

 

paiet 3 meeneshi ....nekaa....zvanu...

 

(lattelecom) projekts ir jau iesaakts un peec nedeelas buus liinija un 2 nedeeljaam arii nets

(es) prieciigs gaidu

 

pienaak attieciigais datums atnaak montieris ar modeemu un izbriiniits prasa

(montieris) a kur jums te jaavieno klaat ?

(es) a kaa, man teica, ka man vilkshot liiniju

(montieris) neko nesaprotu....zvana uz LT.... nu jaa itkaa liinijai jaabut.....un dodas maajup

 

paiet 3 dienas, zvanu uz LT

(es) izstaastu situaaciju kaada bij radusies

(lattelecom...peec ilgas runaashanaas) nu jaa, laikam kaads buus aizmirsis taadu siikuminu kaa ieraxt kabeli, lai gan no ieksheejiem avotiem sapratu, ka visi liidzekli esot pieskirti un visam vajadzeeja notikt... $

 

Zvanu atkal..

(es) kad buus ?

(lattelecom) mums nav nekaadas info par kaut ko taadu ka jums kaut ko vajadzeetu izpildiit

 

Zvanu atkal..

(es) kad buus ?

(lattelecom) atkal noriiko uz preciiziem datumiem un shoreiz pat ATVAINOJAS (respekt)

 

2dienas pirms paredzeetaa datuma zvana montieris...

(montieris) jums bij tas Maajas komplekts 2

(es) jaa

(montieris) tad juus modemu peerkat vai iireesiet ?

(es) peerku

(montieris) un uz kaadu adresi jums reekinus suutiit

(es) nosaucu adresi

(es) a kad saaks rakt

(montieris) a kaa jums nav liinijas ?

(es) nee, to jau arii pasuutiiju

(montieris) nevar taa buut.....

(es) pasuutiiju montieri (zinu ka vinhs nav vainiigs, bet dusma bij jau sakraajusies baigaa) un pasuutiiju visu LT

 

 

No visa shii staastina:

 

LT = ANARHISKAA vadibas sisteema

Bet ja ir monopols (vismaz aarpus riigas) tad to jau var atlauties :(

Link to comment
Share on other sites

Guest ADEX

Draugs dzīvo Ērgļos. Izdomāja nopirkt rotaļlietu - kompi. Bet, ja neta nav, tad neesot vērts pirkt. Piezvana uz LTC. Var pieslēgt? - Var. OK, nopērk kompi. Zvana atkal. Pieslēdziet netu! - Nevar.

 

Pēc kādiem 3 mēnešiem pa blatu slēdza kaimiņam, un, lai nebūtu nesmukums, pieslēdza šim arī.

Link to comment
Share on other sites

Tā gadās.

Man, piemēram, ar telekoma dsl bija daudz problēmu. Nosprāga nets, nevaru iedzīvināt, parastie paņēmieni nelīdz. Zvanu viņiem - viņi man tur visādus vīrusus piemin u.t.t. Beidzot pārvar savu kūtrumu un kautko tur restartē. Urra'- pēc stundas nets iet kā pulkstenis.

Link to comment
Share on other sites

SVIESTS TAS LATTELECOM!!!!
Jau sen to esmu sapratis. :-) Bet nu par šitādām cūcībām nebiju dzirdējis.

 

Katrā ziņā LTC ISP pakalpojumus esmu lietojis kādus 2 gadus, nesen pārgāju uz vienu citu ISP, bet laukos vēl tagad stāv pDSL (kā vienīgais sakarīgais risinājums). Par laimi, man šitādi sviesti nav pieredzēti, ja neskaita visādus sīkumus.

Link to comment
Share on other sites

Man arī ir ierosinājums, izlasiet normāli rakstu.

Iet runa par kautkādu mistiksu rīkojumu, kas ir pieņemts 5 septembrī, ka modemu vairs nevar īrēt.

Daļai lattelekom darbinieku tas ir izskaidrots, daļai nē, tāpēc arī tāds juceklis pašā lattelecomā.

 

Klienta-pakalpojumu sniedzēja attiecības regulē līgums. Rakstiski neinformējot klientu, pakalpojumu sniedzējs nevar iekļaut rēķinā līgumā neparedzētus maksājumus, lai arī kāds būtu iekšējais rīkojums. Treškārt, Tev kā klientam nav jārūpējas par pakalpojumu sniedzēja iekšējiem rīkojumiem.

 

Palieku pie sava: lasām līgumu.

Link to comment
Share on other sites

..... Treškārt, Tev kā klientam nav jārūpējas par pakalpojumu sniedzēja iekšējiem rīkojumiem.

To tu pamēģini viņiem iestāstīt :lol:

 

Līgumā tiek fiksēts tikai, ka tas ir pDSL un ir paņemts pašinstalācijas komplekts, pārējo informāciju viņi piefiksē savā datu bāzē, tāpēc jau arī var rasties tādi pārpratumi, un tāpēc es ar šo rakstu gribu brīdināt par Lattelecom anarhiju un cūcībām.

Link to comment
Share on other sites

Guest painkiller

Man ir LT MDSL jau vairaakus meeneshus (kaadus 8 jau) liidz šim viss bija kaartiiba liidz ko neparaadiijaas tie maajas komplekti. taatad pirms tam lejupielaades aatrums taads kaa rakstiits bet tagad maximums 60 Kbit\sec.

maajas lapaa viniem rakstiits ka tagad it kaa MDSL aatrums download liidz 5 mbit, upload liidz 512 Kbit.

galiiga nesaprasanaa esmu par šo joku. jau kaadu otru dienu meeginu savaldiities lai nepazvaniitu un neizlamaatu kaadu no vinu darbiniekiem.

 

Visam piekrītu, bet tikai es valdos jau 2 mēnešus atšķirībā no Tavām divām dienām. Bet nu tagad beidzot teicu, lai pārslēdz uz Mājas Komplektu. Tad jau redzēs, varbūt nostabilizēsies tā lieta, kad pārslēgs, jo mans MDSLs vairs nav lietojams.

Link to comment
Share on other sites

Guest siemens

Draugs dzīvo Ērgļos. Izdomāja nopirkt rotaļlietu - kompi. Bet, ja neta nav, tad neesot vērts pirkt. Piezvana uz LTC. Var pieslēgt? - Var. OK, nopērk kompi. Zvana atkal. Pieslēdziet netu! - Nevar.

 

Pēc kādiem 3 mēnešiem pa blatu slēdza kaimiņam, un, lai nebūtu nesmukums, pieslēdza šim arī.

 

Lai Tavs draugs arī zin,ka Ērgļos ir pārslogots DSLAM,un nekāda liela labuma no Ineta nav ,jo ātrums ir vienkārši dramatiski mazs,deļ tā arī neslēdz jaunus klientus

Link to comment
Share on other sites

Mani besī ārā šie latelekom pakalpojuma pārdevēji, kas staigā pa mājām un uzbāžas ar saviem mega risinājumiem. Man normāls nets pa kabeļtelevīzijas līniju un nav nemazākās vēlmes pāriet uz Lattelekom SLOW download pieslēgumiem. Sieva jau vienu dienu neizturēja un pateica, lai aizmirst šo adresi un pagaidām nav rādījušies.

Link to comment
Share on other sites

Guest ADEX

Jā, tieši ar tīkla pārslodzi arī LTC motivēja savu atteikumu. Bet tīkla pārslodze neradās nedēļas laikā. Kāpēc vajadzēja solīt, ja bija skaidrs, ka solījums netiks pildīts?

Link to comment
Share on other sites

Manam vietējam provaiderim ir tikai problēma ar to, ka nav UPS [pagaidām] pielikts routerim, kas atrodas miesta :mrgreen: centrā.

Link to comment
Share on other sites

Guest siemens

Jā, tieši ar tīkla pārslodzi arī LTC motivēja savu atteikumu. Bet tīkla pārslodze neradās nedēļas laikā. Kāpēc vajadzēja solīt, ja bija skaidrs, ka solījums netiks pildīts?

Diemžēl operatoru centra darbinieki salīdzinoši reti ir spējīgi kaut ko sakarīgu paskaidrot,liela kadru mainība šo apstākli ietekmē vēl jo vairāk,negribētu ,lai par visu LTC spriež negatīvi tikai vērtējot kādas operatores apsolīto vai sniegto info.

Citos un arī Tavā gadījumā es vienojos ar klientu,ka nebūs pretenziju par ineta ātrumu(šis problēmas arī lai lēni ,bet tiek risinātas),un ierīkots pakalpojums tiek,praktiski jebkuram klientam

Link to comment
Share on other sites

q64silver

Lošiem, kuri zvana uz LTC un lamājas par sīkumiem, vispār būtu jāliedz pieeja globālajam tīmeklim. Pasē būtu jāieraksta - nelīdzsvarota persona: pieeja internetam sociālas drošības apsvēru pēc liegta :twisted: Ja neprotat sarunāt un noskaidrot visas lietas - ejiet mežā dzīvojiet.

Parasti vēkšķ pusauga perdeļi, kuru internetu apmaksā vecāki.

Link to comment
Share on other sites

pasjinstalaacijas komplektaa IETILPST modems!!!

autor, iedzer balderiaanus....

 

aa, sapratu, šitā mani arī gribēja apčakarēt. Nu tur ir tā, ka viņiem strādā cilvēki, kas nemaz nezina, ko uzņēmums piedāvā. Es ar nopirku pašinstalācijas komplektu un zvanu aktivizēt. Tur otrā galā dūdiņa nu nekādi nevarēja saprast, kas ir pašinstalācijas komplekts :D

Nu visādi lauzās un liedzās, piedāvāja to modemu pirkt vai īrēt. Es teicu, ka nafig man modemu, ja man jau ir, tad viņa man iestāstija, ka vēl jau vajag DSL terminālu!!! tad es galīgi samulsu un pateicu, nu labi, tad es pēku. Pēc tam ievācu infu, ka termināls ir tas pats modems. Zvanu - a tur protams cita dūdiņa, izrādās kompetenta :), jā, esat pieteicis mājas komplektu, modemu īrēšot. Es saku, ka man jau ir pašinstalācijas komplekts!!!! Viņa - nu ko ta jūs neteicāt to, kad pieteicāt???!!! :shock: Es protams laipni paskaidroju, ka meitene kas pieņēma pasūtiju bija pilnīgi stulba!

Tā ka viss, ko varu ieteikt - ja liekas, ka LTC meitene sāk runāt kaut ko jancīgu - nav vērts muti dzesēt, labāk pārzvanīt un parnāt ar kādu citu :wink:

Link to comment
Share on other sites

biju noleemis paariet no 1/2Mb uz 10Mb piesleegumu - zvanu LT prasu vai manaa rajonaa ir pieejams 10Mb? operatre 5min k.ko mekleeja un beigaas pasaka - Jaa esot iespeejams... montieris piesleegs peec 2ned... peec 3ned viirinj6 ir klaat un briinaas kaa 10Mb? "tas ta4u nav iespeejams!" ...izraadaas tomeer manaa krajaa nav tehnologiski atrisinaats 6is jautaajums un 10Mb es nedabuu6ot!

Vismaz beigaas tiku pie 5Mb - bet arii tikai peec 1.5 meene6a!

tfu, tfu, tfu... par mDSL piesleeguma kvalitaati patreiz suudzeeties nevaru :)

Link to comment
Share on other sites

nu taatad tikko nesavaldiijos un pazvaniiju uz lattelecom (15.11.2006 13.49) un izstaastiiju savu beedu. teica lai pameerot aatrumu spoeedtest.lv tur uzraadaas 4,6 Mbit\sec. shameejais saka vis kaartiibaa um lieto vesels to netu. staastu vinam ka reaali tas aatrums ir daudz reizes mazaaks. shis netic. nu neko taa arii neko sakariigu izstaastiit vins nevareeja. jaaseez vien taalaak uz savas iezvanpieejas :-D

Link to comment
Share on other sites

Guest ewillss

Mēģināšu ieviest nelielu skaidrību lielākajā daļā no šīm problēmām!

 

1) tiktiešām ir arī tā ka operātors nevar sakarīgi paskaidrot par kādu konkrētu pakalpojumu - vainu dēļ īsas darba pieredzes jeb dēļ informācijas daudzuma kas viņiem tiek sniegts - jāsaprot taču arī ka īss pakalpujuma apraksts nekad nespēs dot atbildes uz 100% visiem jautājumiem! uzņēmums tomēr ir ļOOOti liels un pārzināt visus pakalpujumus no galvas un paturēt prātā arī visas izmaiņas ir tikpatkā neiespējami ! (ja nu ir vienīgi paranormālas spējas) - reāli ikdienas ienāk ap 5-15 maili par kādām pakalpojuma izmaiņam !

p.s. (arī ne mazsvarīgs arguments ir operatores matukrāsas tonis )

 

2) uzzvanot uz 8008040 (LTC pakalpojumi - info par rēķiniem utt) jeb 8008114 (Apollo palīdzības dienests- saistībā par internetpakalpojumiem un problēmām) stāstīt par tēmu un izklāstīt visu info saistībā ar problēmu nevis sākt baurot "ah jūs .. es te jums maksāju - jūs tikai...." utt operators nevar iebrakt problēmā ja uz viņu auro un matam lamājās !

 

3) ja ierīkojat pakalpojumu izprašņāt sīki un smalki par to ko saņemsi UN KAS NOTIEK JA ATSAKIES !

Ir tā ka klientam saka

LTK : "pakalpojumam iespējama mazāka abonēšanas maksa ja slēdzat līgumu uz 18 mēnešiem"

KLIENTS: "jā jā piekrītu pierītu! "

pēc gada (12 mēneši) izdomā atteikties un tad ir lielas acis ka jāmaksā sodanauda par līgumsaistību lauzšanu 99 Ls

KLIENTS : "kā bet man neteica" - LOĢISKI ! operators taču nelasīs visu līgumsaistību tekstu !

(protams ir atkāpes no standartgadījumiem - ja klientam ierīko pakalpojumu kādas akcijas ietavros)

 

4) Par ierīkošanu:

a) tā ir atkarīga no vairākiem faktoriem- operatoram ir tikai informācija par telefoncentrāli kas apkalpo rajonu (var izrādīeties ka DSL gadījumā telefon centrālē nav DISLAM iekārtas vai iekārtai nav brīvu slotu, kautkur pa ceļam no centrāles līdz klientam ir gaisvadu līnija utt. utt. )

b) tiem kuriem nav pat telefona līnijas - (ja kādam liekās ka tas tak ir ļoti vienkārši) izvikt telefona līniju kaut 200m var izrādīties ļOOOti sarezģīti un dārgi - jāveic izpēte- nepieciešamības gadījumā jāslēdz robežlīgumi - jāizstrādā projekts - tad projekts tiek vainu apstiprināts vainu nē (atkarīgs no izmaksām) ja jā tad jā tad jāplāno kad būs brīvi montieri uc tehniskie darbinieki . Tie paši 200m reizēm var izmaksāt priekš LTC vairākus simtus pat tūkstošus latu! kurš uzņēmums ir ar mieru nodarbosies ar labdarību un būs piemēram ieguldīt summu kuru nav izredžu atpelnīt! LTC ir SIA kam ir savi plāni uz peļņu utt - tā nav labdarības iestāde! paprasi lai tev BaltomTV meža vidū ievelk kabeļtelevīziju ! viņi arī pasūtīs caur puķēm 3 mājas tālak! (bļāvējiem par to ka LTC ir monopolists ( http://en.wikipedia.org/wiki/Lattelecom UN http://lv.wikipedia.org/wiki/Lattelecom ) mostieties un palasiet šī vārda nozīmi vārdnīcā http://en.wikipedia.org/wiki/Monopoly ) un http://www.lia.lv/a020.htm = Latvijā ja nemaldos bija vairāk kā 70 pakalpojuma sniedzēju.

 

5) par UP un DOWN ātrumiem palasiet pakalpojuma aprakstu tur ir norādīts "ātrums LĪDZ" nevis "garantējam ka būs VISMAZ" ! speedtest.lv nav vienīgā vieta kur mērīt ātrumu! piem. speedtest.net visuzskatāmāk pat priekš čaiņikiem - nu nevari tu gribēt MAX ātrumu savienojumā Austrāliju ar lietotāju kas lieto iezvanu ! nezkāpēc neviens nesūdzās ka pa zemesceļu nevar izspiest vairāk kā 70 km/h :D

 

6) TERMINĀLIS (ADSL modēms ) : ir 3 varianti

a)termināli nomā maksājor 2.54 mēnesī (kamēr vien lieto LTK pakalpojumus)

b)termināļa nomas tiesības tiek izpirktas ar vienreizēju maksu 24.90Ls tiek izpirktas ĪRES TIESĪBAS

c) tiek iegādāts pašinstalācijas komplekts (samaksa 24.90Ls)

 

Neliels skaidrojums par DSL modēmiem - kad tas ir klienta īpašums un kad LTC.

Ja klientam ir čeks par modēma iegādi, tad īpašnieks ir viņš. Pagaidām čeki ir tikai tad, ja modēmi pirkti RIMI veikalos.

Pārējos pašinstalāciju gadījumos notiek pēcapmaksa (Klientu centros iegādāts pašinstalācijas komplekts, zvanot uz 8008040 un piegādāts ar kurjeru).

Tātad, ja nav čeka, tad DSL modēma īpašnieks paliek LTC. Un tas nozīmē to, ka klients nopircis DSL modēma īres tiesības.

 

Bojāts modēms tiek mainīts jebkurā gadījumā, arī tad, ja klients ir tā īpašnieks.

Bet, ja modēma bojājumu/nozaudēšanu izraisījis klients, tad tas tiks nomainīts par maksu. Ja modēmu sabojājis zibens, tad LTC to nomainīs bezmaksas.

LTC DSL pakalpojumiem var izmantot tikai LTC piegādātos modēmu modeļus

 

p.s. ja godīgi nesaprotu tos kas cepās par to ka samaksājot 24.90 tas nekļūst par īpašumu - šie termināļi ie piesaistīti konkrētai līnijai - tolks no viņa ja vairs nelieto LTK internetu nav vispār ! (ja nu vienīgi par kafijas krūzītes palikni- jeb arī diodes var izlodēt ārā ;) )

 

tiem kas teiks ka es lobēju LTC tad jā - esmu LTC darbinieks bet izsakos nevis uzņēmuma vārdā bet tīri savu personīgo viedokli, mēs visi esam cilvēki un kļūdamies visi ! pat es pats mēnesī pieļauju kļūdas - vismaz pa vienai mēnesī - bet pasakat man kautvienu kas ne reizi nav kļūdījies savā darbā ! operatori kam jūs parasti zvanat neizlemj firmas politiku un likumus tāpēc ir muļķīgi viņiem "kačāt pravas" - viņiem ne silts ne auksts - vislabākais sūtīt jautājumus uz lattelecom@lattelecom.lv uz šiem mailiem atbild pietiekami kompetenti cilvēki (atbild dd un sest. 09.00-21.00 )

Link to comment
Share on other sites

Runaajot par LTK, tad mani aizvakar bik paarsteidza viena lieta - pie durviim zvaniija krieviski runaajoshs LTK menedzeris (nu tas, kas staigaa pa dziivokljiem un meegjina skalot cilveekiem smadzenes). Latviski nesaprata un nerunaaja ne vaarda. PSC - kur vinjiem praats pienjemt darbaa cilveeku, kas pat valsts valodu neprot... :x

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...