Jump to content

Raimonds1
 Share

Recommended Posts

Tēma būtu jāizvērš nedaudz akadēmiskākā gultnē, jo ierastā lamāšanās - menedžeris, pats menedžeris un "Jurkinam atkal menedžeri traucē" ir par prastu.

Tātad - kā ir, vai mūsu mīļās Latvijas sasniegumu kontekstā mums ir kaut kādas idejas un ierosinājumi, kāpēc mums reizēm nemaz tik laba uz efektīva tā pārvalde nav, šad tad ir un ko darīt, lai būtu?

https://boot.ritakafija.lv/forums/index.php?/topic/180825-tev-ir-aktīvs-reklāmu-bloķētājs/page/2/

https://boot.ritakafija.lv/forums/index.php?/topic/180884-apsveicu-ar-38-inflaciju-partikai/

 

Labots - Raimonds1
Link to comment
Share on other sites

Mans redzējums - efektīvais menedžeris = lobijs. Tiek lobētas (menedžētas) konkrēta subjekta (persona, uzņēmums, partija utt.) vēlmes un vajadzības, bet netiek iztirzāts jautājums plašākā redzējumā (ietekme uz vidi, sociumu, citu interešu aizskaršana).

 

P.S. Pilnmēness tikai 5. februārī.

Link to comment
Share on other sites

Viss sākas ar vēlētāju. Visas valdības ir bijušas tieši tādas, kādas esam pelnījuši. 

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Raimonds1

Lobijs gan jau arī var būt, bet var būt ierēdnis ar paaugstinātu pašapziņu un pazeminātu interesi par konkrētā uzdotā jautājuma visiem aspektiem, kas ko ietekmē, kā jādara, kā nav jādara, pieiet visam formāli un ir.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 45 minūtēm , Mõbijs teica:

bet netiek iztirzāts jautājums plašākā redzējumā (ietekme uz vidi, sociumu, citu interešu aizskaršana).

Ja inflācijas tēmā cilvēki pat nespēj iebraukt kādēļ izdevīgāk, ekoloģiskāk, ātrāk, lētāk, pircējam izdevīgāk, veikalam izdevīgāk loģistikas ķēdēs ir centrālās noliktavas no kā tiek apkalpots veikalu tīkls un vadati kartupeļi Liepāja-Riga-Liepāja, tad kā var iztirzāt jautājumu vispār?

Labāk saskatīt sazvērestību pat kaut kādu kontroli un, ka efektīviem obligāti grib būtu pa vidu, lai mocekļiem jācieš.

Link to comment
Share on other sites

Nu beidz, bez mocekļiem jau nekā!

Link to comment
Share on other sites

Efektīvie un viņu lietderīgie jau zina, kur, kā un ko es darīšu 🤣. Nu nostradamusi 🤣.

Ja vajag baigi 🤣 , varu vēlreiz uzrakstīt - efektīvie ir pitarasi. Būs labi?

Labots - Jurkins
Link to comment
Share on other sites

Raimonds1

Nu, pieņemsim, kādi varētu būt efektīvie, kas plānoja valsts attieksmi un likumus pret bankām PIRMS nekustamo krīzes.

Tie, kas no IT kantora puses taisīja e-veselību un tie, ko ministrija deleģēja.

Tie, kas nenopirka faiseri per COVID un tie, kas pēc tam sapirka nejēgā par daudz.

Tie, kas sataisījuši formāli juridiski pareizus, bet praksē pretrunīgus likumus, kas ir valsts attīstībai bremzējoši.

maksimas visāda līmeņa menedžeri

Eiropas dažāda līmeņa plānotaji un bisnesa procesu ieviesēji visādās eksotiskas valstīs, kas krīzes gadījumā nosaka krīzes nozarēs - nav gāze, nav medikamenti, nav pusvadītaji ražošanai.

utt.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 3 minūtēm , Jurkins teica:

vēl viens lietderīgais uzradās

Tu jau pats sevi par klaunu taisi, tad nu atrodas, kas par to ierēc..

 

Link to comment
Share on other sites

Īsti nesaprotu par ko ir runis. Par pareizo menedžeru mentalitāti? seksuālo orientāciju?

 

Pretstats efektīvajam menedžeriem laikam ir domāts tas dabiskais-dzīvnieciskais-karnālais menedžeris - dzīvnieku pasaules alfa tēviiņa / barveža analogs, kas ir agresīvi pārāks par sugas konkurentiem un tādā veidā dabū aplecināt sugas mātītes. Es tā iedomājos ir daudz tādu wanna be alfa tēviņu, kas ir pārliecināti par savām vaislinieka kvalitātēm un kas nesaprot kā viņam pienākošos barveža vietu ieņem kautkādi intelektuāļi einuhi.

 

 

 

Labots - camel
Link to comment
Share on other sites

Raimonds1

Menedžeris jau nav cilvēces evolūcijas augstākais sasniegums. To jau ieceļ kaut kādi citi, hierarhijā augstāki vadītāji.

Faizer vakcīnu nenopircējs būtībā savā amatā atrodas tādā duālā situācijā - no vienas puses tieši šis viens jautājums ir megasvarīgs un nozīmīgs, no otras puses - ir veikli saveidota sistēma, kas tieši viņu padara par vienīgo lēmuma pieņēmēju, ja kas - vainīgo.

e-veselības IT puses menedžeris nemaz nav iepazīstināts ar sistēmas lielo bildi, veselības puses pārstāvim sajēga par to, kas un kā jāstāsta tiem tur no IT arī nav.

Tie, kas izdomāja, ka būs baigi izdevīgi ražot dažādus komponentus visādās interesantās valstīs ar interesantiem režīmiem un tūkstošiem kilometru piegādēm arī ne visu izdomāja.

Enerģijas resursu menedžēšana arī varēja būt labāka. Ņemam un izdevīguma dēļ ignorējam būtiskus faktus un ir, viss notiek, krīze.

 

Personisks nīgrums ir pārāk vienkāršots, tačvu ļoti ērts un vidējam patērētājam ticams skaidrojums.

Nedaudz par evolūciju un faktoriem https://www.youtube.com/watch?v=zxMlXej3hyQ&t=4767s

 

https://www.youtube.com/watch?v=CCWGlhSN5NQ

 

Link to comment
Share on other sites

pirms 4 stundām , Stasss teica:

Tu jau pats sevi par klaunu taisi

Biedri komsorg 😉, ja aizvien nevari pierast, ka citiem mēdz būt savādāki viedokļi par tavējo, tā ir tikai un vienīgi Tava problēma. Bet man pat patīk, kā tie gudrīši sacenšas asprātībā un dalās pieredzē par garderobēm, piemēram. Pilnīgi velniņš baksta nevainīgā tēmā garāmejot pieminēt efektīvos.

Un, ja gribēšu izpausties, tad izpaudīšos. Un Tev atkal būs par ko iepostot.

 

 

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 11 months later...
Raimonds1
(labots)

Tai vilcienu krīzei ir dažas līdzības ar e-veselības problēmām.

Neatbilstot kaut kādi enerģijas piegādes standarti un jaunajiem bateriju vilcieniem vajagot siltus depo apkopei.

Vai tad tā nav pamatinformācija, kas jānoskaidro, lai kaut ko projektētu?

 

e-veselības variantā - vai 2 minūtes receptei ir labs laiks?

Labots - Raimonds1
Link to comment
Share on other sites

Stasss

Kaut kā baigā ņemtne ar tiem vilcieniem. Es gan baigi raudāt negribētu, jo kā jau jebkurai lietai, kas masveidā pārādās kā jaunums, ir savas bērnu problēmas, kuras jāārstē. Remonts, termiņu soda naudas, utt, tas viss pieder pie lietas. Pacepsies, sataisīs un aizmirsīsim.

 

Un Brišķens labāk varēja norīt krupi un paklusēt, nekā šitās glupības vilkt ārā par veco vilcienu vilkšanu ārā un restaurāciju. Tas tik būtu cirks, ja to tiešām realizētu.

 

Link to comment
Share on other sites

dainis61

varbūt vienkārši. vajag to vivi pārsaukt atpakaļ par PS,ar to taču vajadzētu pietikt:mrgreen2:? interesanti,ikauņi ar šito visu ar ņēmās ziemas vidū,vai šamiem tomēr subtropiskais klimats? bet tomēr,kāpēc viss ko mēs darām, beigās sanāk nevis tā kā vajadzētu,bet tā kā vienmēr :shok:? pla,pagājuši 30gadi ceļā uz laimīgo zemi,tas vairs naf smieklīgi!

Link to comment
Share on other sites

Stasss
Pirms 2 minūtēm , dainis61 teica:

interesanti,ikauņi ar šito visu ar ņēmās ziemas vidū

Jā, viņiem arī bijušas problēmas vilcienu ieviešanā, bet laikam ne tik nosacīti lielas, kā mums.

Un tas ka mums tas notika ziemas vidu, varbūt pat ir labi, ka uzreiz izlīda tās lielākās problēmas, kādas var būt. Līdz ar to tiks novērstas jau saknē, nevis parādītos tas viss nākošgad, un jau vainu norakstītu uz lietojumu utt..

Link to comment
Share on other sites

ggg97
(labots)
1 stundu atpakaļ, Raimonds1 teica:

Neatbilstot kaut kādi enerģijas piegādes standarti

Ja kontakttīklā spriegums nošūpojas ārpus ES normām, nav brīnums, ka ES normām atbilstīgi iestatīta trapece nokrīt.

Labots - ggg97
Link to comment
Share on other sites

Jurkins

Vilcieni braukā :haha: daudzās pasaules valstīs. Arī tādās, kurās klimats ir krietni nepateicīgāks par mūsējo. Un tie nav kaut kāda ekskluzīva supertehnoloģija kā Marsa zondes, piemēram. Bet vispār fascinē ne jau tikai šī ņemtne ar konkrēti šiem vilcieniem tagad. Tak pļa, šitas "efektīvās uzņēmējdarbības un brīvā tirgus" jebstiņš ilgst no 2009.gada. Konkursi, apstrīdēšanas... bla, bla, bla. Un visur augstas raudzes neaizvietojamie profesionāļi. Interesanti, vai par pa šo laiku iztērēto naudu nevarētu vēl nopirkt apmēram tikpat vilcienu vai pārbūvēt visas stacijas un depo?

Kuš, lietderīgie! Ja jūs privātā uzņēmumā šādā bezjēgā ņemtos 15 gadus, jūs sen būtu dabūjuši ar K pa D un ar šādu reputāciju naher dabūtu citu darbu. Bet valsts pārvaldē tie ARNP rotē no viena amata uz otru, ja nu galīgi nolohojušies, tad kādu laiku pastāv kādā mazāk atlgotā "otstoiņikā". Un, galvenais, neviens ne par ko neatbild.

 

p.s. ja kas, tad mani šie vilcieni neineresē no vārda nemaz, bet kaut kā stulba sajūta, ka 30+ gadus esam neatkarīga valsts, bet nevienu !!! projektu nevaram realizēt bez skandāliem, korupcijas, papildus izdevumiem u.t.t. Bet nu HVZ, varbūt, ka karma.😁

  • Atbalstu 2
Link to comment
Share on other sites

Raimonds1

Karma ir par vivī un regulāru kilovatstundu dēvēšanu par kilovatiem!

Ar tādu attieksmi nekas labs nevar sanākt!

 

Link to comment
Share on other sites

Stasss
Pirms 13 minūtēm , Raimonds1 teica:

vivī

Šis tev visvairāk sāp?😀

Link to comment
Share on other sites

Jurkins
(labots)

Tas vivī ir izsmiekls.

Labots - Jurkins
Link to comment
Share on other sites

Grossmeister

Man darba kolēģim ir čoms , kurš esot tuvu dzelzceļam . Tad nu info no viņa - savulaik pie mums vācieši gribējusi ienākt ( nez vai saistībā ar šo ) , bet kad uzzinājuši , ka vajag 5 (!!) vietās iesmērēt , pateikuši nu i nah , ka tik lielus papildizdevumus nepavilks .

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

inteens
28.01.2024. , 12:03, Jurkins teica:

Vilcieni braukā

Es pēdējo reiz nez..10 gadi atpakaļ izmantoju.

Nedomāju, ka visiem šeit komunicējošiem nav auto, vai kkas cits, lai nevajadzētu cepties par škodvagonku

Link to comment
Share on other sites

Grossmeister

Man nav un škodvagonka nemaz nav tik slikta .

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Raimonds1
(labots)

Tehniskām iekārtām taču darba un uzglabāšanas apstākļus raksta līdzi nākošajās tehniskajās lapās.

Kā kaut ko tādu var nenoskaidrot vilcienam?

Tāpat, kā e-veselībai par receptes rakstīšanas ilgumu un cik vienlaicīgi slēgsies klāt.

Labots - Raimonds1
Link to comment
Share on other sites

Stasss
Pirms 51 minūtēm , M@R$$ teica:

Runājot par vilcieniem un tā:

Viviivi.jpg

Varēt jau var un gan jau ka pēc remonta brauktu vēl ilgi un dikti. BET, vai tiešām gribam visu mūžu braukt ar žiguli?

Link to comment
Share on other sites

Aigars

Man pirms daudziem gadiem iznāca viesoties Rīgas Vagonbūves rūpnīcā, kur ar Eirosavienības līdzfinansējumu remontēja vilcienus. Cehi izskatījās kā no 1915. gada. Grīdas betona segums bija ļoti nelīdzens. Troksnis bija tāds, ka es savu bļāvienu nedzirdēju. Remonts bija sākuma stadijā. Viss izplēsts ārā un slīpēja un metināja bleķus. Stādaties priekšā, kā tas notiktu ar vecu izrūsējušu žiguli, kuru restaurē, tikai lielākā mērogā. Vesels vilciena sastāvs. Tā lūk ar tiem 60 gadiem. Bez remonta neviens vilciens ilgi nebrauktu. Ne jauns, ne vecs. Vēl jau viena liela problēma ir PSRS laikā ražotās detaļas no visas PSRS. Tagad sakarā ar karu, var rasties pat akūta nepieciešamība maitīt dīzeļus. Jau agrāk bija problēmas ar rezerves daļām, kuras iespējams bija iepirkt no Krievijas.

Link to comment
Share on other sites

Jurkins
pirms 2 stundām , Grossmeister teica:

ka vajag 5 (!!) vietās iesmērēt

Vot šis varētu būt tuvu patiesībai. 😁 Tikai kāpēc neviens nepasaka kur, kurš, kad un cik.

 

Tak, cilvēki, kāda veco lūžņu remontēšana! Kas pie velna ir noticis visus šos gadus? Kas vispār par sviestu notiek? Tagad par tiem veloturētājiem. Kas ir, pļa! Nav uzvārdu, kas taisīja tās specifikācijas? Nav uzvārdu, kas bija atbildīgs? Skaidrs! Gan jau tagad šie augstas raudzes profesionāļi zīmē tikpat profesionālas specifikācijas citiem konkursiem citā ministrijā.:fool:

Link to comment
Share on other sites

Jurkins
Pirms 36 minūtēm , Stasss teica:

BET, vai tiešām gribam visu mūžu braukt ar žiguli?

Skaidrs, ka neviens negrib braukt ar žiguli, bet grib braukt nevis stāvēt ceļa malā ar paceltu kapotu. 😁 Labi, ja ir pārliecība, ka melnā svītra beigsies 😁.

Link to comment
Share on other sites

Raimonds1

Kaut kur ir akreditēta mācību programma, kur gatavo šitos vadītājus,, pusvadītājus, menedžerus.

 

Vai tiešām tir tajā mācību programmā nav algoritmu pamati un ēku, ierīču, iekārtu ekspluatācijas pamati?

Link to comment
Share on other sites

Grossmeister
(labots)

Menedžeris un  ēku, ierīču, iekārtu ekspluatācijas pamati , jāsmejas .

Tehnisko speciālistu , kas kaut ko jēdz , paliek mazāk , jo viņu zināsanas kaitē ( psiholoģiski ) tiem , kas augstāk , bet jēdz mazāk - tāpēc no tādiem censas atbrīvoties , priekšnieks negrib pēc nelgas padotā priekšā izskatīties .

Labots - Grossmeister
Link to comment
Share on other sites

Jurkins

Tūlīt atnāks AI ar blokčeinu un viss būs štokos.

Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...