Jump to content

Cik Verts ir Jusu Auto? (Aptauja)


www.MistersPimpausis.lv
 Share

Recommended Posts

versatile

Hm, jokaini - cik esmu saskāries ar f10, t.sk nullīēm, turbīnas svilpšanu nekad neesmu dzirdējis. Esi drošs, ka pašam nepaliek mākonīc? :D
Un ja kauc tikai, iedodot gāzi grīdā, un baidies kaitināt kaimiņus no rītiem - nu nez, pamēģini dzīvojamajā zonā nedot grīdā moš? Zinu, zinu, traka ideja - bet nu tikai padomā par to...

 

 

Tagad ņemot auto arī - bija izvēle benzīns vs dīzelis, abi mild hybrid (konkrētajam modelim lv tirgū vēl nav pieejams plug-in hibrīds, diemžēl).

Paņēmām benzīnu - jā, patēriņš ir 9 litri uz 100, vismaz tagad ziemā. Toties, pēc 5-6 gadiem to būs vieglāk pārdot. Dīzelim būtu aptuveni 7 litri droši vien.

 

Otrs auto ir dīzelis, 2012. gada, patēriņš vasarā ap 6 litriem, bet tagad pie mīnusiem tāpat ir 8.

Labots - versatile
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Pirms 2 minūtēm , MartiniB teica:

daudz te Riigaa vinjus var sastapt?

Tad lūdzu nevispārini... vecs dīzelis pret euro 5 vai 6 ir kā diena pret nakti... Tad runājam par autoparka atjaunināšanu... nevis tupa ka dīzelis ir sūds, smirdīgs un skaļš... 

 

Pirms 5 minūtēm , MartiniB teica:

a par izpluudes gaazeem, kamdeelj meeriitaaji ir iecikleejushies uz CO2 un uz paareejo shnjagu po?

Lūdzu parādi izplūdes gāzes kuras euro 6 vai 6+ dīzelim ir lielākas par tāda paša tilpuma un jaudas benzīnnieku!

 

Link to comment
Share on other sites

Pirms 5 minūtēm , MartiniB teica:
                   
                   
                   
                   
                   
                   

 

2022 nebuus labaax, jau zinaamie remonti:

200e aizmugures parking sensori

600e termostats + dzeses suuknis

2000e amortizatori, atsperes u.c. ritoshaas daljas

 

 

 

vai tiešām pie 100 +- Kā jāmaina amīši un atsperes ? 🤷‍♂️

es ar savām lamatām būšu ar  katru nobraucis 100 vai  vairāk ...( ar vienu ap 80 ar otru 2x vairāk pa LV = nebremezējot ne pirms sliedēm nekur....) viena atspere bija salauzta, bet tās komplektā maksā kapeikas, tiem auto jau 300 K tuvojas un amji ir OEM, neesmu viņus mainījis 12 un 6 gadu laikā...

Link to comment
Share on other sites

versatile
Just now, Regisss teica:

vecs dīzelis pret euro 5 vai 6 ir kā diena pret nakti

Man pašam bija šoks, ka euro 4 dīzelis tika pie normālām sprauslām. Cits auto.

Cita lieta - cik eiro4 braucēju var to atļauties.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 8 minūtēm , versatile teica:

Hm, jokaini - cik esmu saskāries ar f10, t.sk nullīēm, turbīnas svilpšanu nekad neesmu dzirdējis. Esi drošs, ka pašam nepaliek mākonīc? :D
Un ja kauc tikai, iedodot gāzi grīdā, un baidies kaitināt kaimiņus no rītiem - nu nez, pamēģini dzīvojamajā zonā nedot grīdā moš? Zinu, zinu, traka ideja - bet nu tikai padomā par to...

 

nu nez - auto specu jurka arī nomainīja A8 dīzeļīti pret lexus hibrīdu///tieši par dīzelību sūdzējās :D

Link to comment
Share on other sites

Pirms 9 minūtēm , MartiniB teica:

pa teemu ->

visiem zinaama patiesiiba, ka dienesta auto ir vislabaakais,

bet pienaak taads vecums, kad sagribas palutinaat sevi ar ko labaaku.

pasha kjekseetu opciju liste, ne samierinaashanaas ar noliktavu paarpalikumu nedakomplektaacijaam

teemaa piemineetajos ciiparos nu nekaadi nesanaak ielikties,

apkopoju paaris exeljus un visu statistiku te sachakareeshu

€€€ sum   2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021
iegāde 39677   11200 5815 6973 6973 6973 1743  
uzturēšana 22806     3697 3825 3818 3008 2211 6248
98E 12665     1650 2714 2783 2383 1403 1731
kopā 75148   11200 11163 13511 13574 12363 5357 7980
km 104042     15519 24951 21268 17558 12340 12406

 

2022 nebuus labaax, jau zinaamie remonti:

200e aizmugures parking sensori

600e termostats + dzeses suuknis

2000e amortizatori, atsperes u.c. ritoshaas daljas

Par sava Passat B8 pieredzi jau uzrakstīju... mums vienāda vecuma auto... un baigi līdzīga noskrējiena... bet izskatās ka stipri atšķirīgi ekspluatācijā... 

Pirms 9 minūtēm , versatile teica:

Hm, jokaini - cik esmu saskāries ar f10, t.sk nullīēm, turbīnas svilpšanu nekad neesmu dzirdējis.

Nu, ja godīgi... man ir/bija nullīte 30d... :D es arī biju izbrīnīts pat turbīnas svilpšanu jau no pirmajām dienām... vasarā, ja brauc lēnām pa pilsētu ar nedaudz pavērtu logu, tad dzird vislabāk... :D :D :D  es vēl prasīju čomiem un Inchcape BM... vai tas ir OK... tas esot visiem 6 cilindru BMW... vismaz pēdējo gadu... čomam F10 ir tas pats... vēl vienam paziņam ar 40d arī... ;)

Link to comment
Share on other sites

bet tā nosacītā svilpšana ir dzirdama pilnīgā klusumā, lēnām braucot pa pilsētu... uzspiežot gāzi un atlaižot strauji... 

Link to comment
Share on other sites

Pirms 3 minūtēm , osscar teica:

vai tiešām pie 100 +- Kā jāmaina amīši un atsperes

prieksheejos veel garantijas laikaa mainiija pie 43t un 47t Km, pa vienam,

neticu ka "jaunie" kalpos ilgaak, bet ja reiz maksaat no sava maka,

tad OEM Monroe vietaa izveeleejos Bilstein B6 DampTronic, elektriki reguleejamie

atsperes, iipashi aizmugures, ir noseedushaas

https://www.drive2.ru/l/571630873674262127/

arii OEM vietaa likshu Eibach Pro, bet no pilnpiedzinjas, lai nav -30mm

tik detaljas jau kopsh augusta gaidu

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

skaidrs, kaut kā liekas ka par ātru izbeidzās ...jā atsperes mēdz sagurt, tas ir fakts, ok tās gan parasti nav dārgas ...tik cik atbalsta gultņi jāmaina + savirze. Nu jā elektriskie protams citos ciparos, es gan subāram neiespringu un pakaļas regulējamo vietā parastos ieliku, kad nopirku + cietākas /augstākas atsperes. Man tā līmeņošanās nav vajadzīga, par tādu ciparu...

Link to comment
Share on other sites

Pirms 9 minūtēm , Regisss teica:

līdzīga noskrējiena... bet izskatās ka stipri atšķirīgi ekspluatācijā... 

tur ir kaudze ar neobligaataam lietaam, taa teikt prieksh sevis:

skanjas izolaacijas tapseejums, pretkorozija apakshai, vasaras diski,

pat rezerves ratam riepu mainiiju, lai diametrs neatshkjiras, melni kraasots jumts un spoileris

redzami AMG izpuuteeju gali, u.t.t.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Pirms 51 minūtēm , Artanis teica:

Nozīmēties garāžas džeku vai kaut kādas mazpilsētas čiepu priekšā var, protams, bet ikdienā drusku kauns.

Ai nu netirs tikai 😂

Visticamāk tu tur vēl esi piestrādājis, lai tā turbīnas skaņa būtu skaļāka, bet tikai tēlo kā tāds nosarcis sārtvaidzis, ka nu es jau tā negribētu, bet nu ir..😂

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Jā priekš LV sēdinātie auto ir kapi...atceros darb mondeo zemo ....tur viss ķērās...

bet kaut kā tāpat šķiet 50K amīšiem pamaz....mans santa fe tika ar 80 Kkm iegādāts ( nu ja vēl nebija griezts) ...tagad ir pie 300 Kkm...visas atsperes un amji kopš pirkšanas dzimtie...tik cik pāris gultņi nomainīti un sailentbloki. un abs devēj zobrats uz miroņgalvas...tagad puika iznīcina to kasti :D

Link to comment
Share on other sites

Pirms 1 minūtes , MartiniB teica:

vasaras diski,

Ziemas, vasaras diskus ņēmu uzreiz.

Nu tūnings jau ir pēc vēlmēm! :) Es jau rakstīju ka keramikas, pulēšanas utt. nav īsti uzturēšana... Kopumā Passats man joprojām ļoti patīk! ;) īpaši UV un ar to plēvi apsildāms priekšējais stikls... + man jau ir carplay, kas nozīmē, ka forši draudzējas ar ābola telefoniem! ;) 

Link to comment
Share on other sites

Pirms 3 minūtēm , Stasss teica:

Visticamāk tu tur vēl esi piestrādājis

Piestrādāts bija uz iepriekšējā E46. :D Tad vēl bija tas īstais vecums. Tagad jau viss pa mierīgo - tikai viena Stage 1 attālumā no opja cienīga brīvdienu braucamā.

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Vispār vis lielākais pilsētas auto bieds ir biežie starti/īsie pārbraucieni...ar to dzinējam , šālēm utt...visātrāk iestājas kapiņi,,,

Link to comment
Share on other sites

Es savam 2.0 varu pat to kjipa turbīnu dzirdēt, ja atver logu kkur pilsētā starp mājām. Bet nu neba tik skaļa, ka nu pipec. Smieklīgākie ir tie, kas blow-offus feikos uzliek. 

Link to comment
Share on other sites

Noskrējiens pašlaik jau ļoti liels šim autiņam. Bet vismaz nekādi mākoņi aizmugurē nepaliek, un iespēju robežās vienmēr oriģinālās daļas liktas, kā arī vismaz divreiz gadā piebraukā uz servisu uz apkopēm. Kā minēju, vismaz tādā ziņā sirds mierīga, ka auto nepaliks uz ceļa tālākos gabalos, un kad pienāks laiks tirgot, varēšu godīgi skatīties pircējam acīs.

Just now, Zin... teica:

Es savam 2.0 varu pat to kjipa turbīnu dzirdēt

Manējais ir 3.0 535. Turbīnas var dzirdēt aš pat ļoti labi.. :(

Link to comment
Share on other sites

Lai nemocītu dzinēju - es bieži aukstu auto atstāju iedarbinātu kamēr pats iepērkos, vai tankā leju neslāpējot....lai silst...ok,  BMW laikam tā nevar darīt lai kājas nepieaug...

Link to comment
Share on other sites

Just now, osscar teica:

BMW laikam tā nevar darīt lai kājas nepieaug

A cik tālu tad bez breloka aizbrauks tas čigāns?

Link to comment
Share on other sites

Pirms 6 minūtēm , Artanis teica:

Piestrādāts bija uz iepriekšējā E46. :D Tad vēl bija tas īstais vecums. Tagad jau viss pa mierīgo - tikai viena Stage 1 attālumā no opja cienīga brīvdienu braucamā.

visforšākais e46 kurš man patika - čoma 3.0 kupeja melna R 6 dzinējs..žēl ka nepārpirku. labs komplekts. nevis 2.0 :D

  • Atbalstu 1
Link to comment
Share on other sites

Pirms 1 minūtes , Regisss teica:

 Kopumā Passats man joprojām ļoti patīk!

to pashu varu teikt par Superb Mk3 2.0 TSI 220ps DSG6 FWD

pietiekama dinamika, ziemaa tik 4x4 prasiitos, bet tas kjeksis bija +4 kEuro

fiziskas pogas un riktiigi savaas vietaas,

reguleejams elkonjbalsts un ar lielu aukstumkasti

"sedana" bagazhniekaa var ielik chetrus ritenjus nenolaizhot seedekljus, SUV pat blakus nestaav

 

saliekot + un - labpraat pat atkaartotu, bet jaagaida 8 meeneshus

un gada laikaa +10% pie cenas, kur es biju pagaashgad :)

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Pirms 1 minūtes , Artanis teica:

A cik tālu tad bez breloka aizbrauks tas čigāns?

Nu ja jau breloks kabatā, tad jau nav jēgas atstāt. Tāpat ilgi nerūks.

Link to comment
Share on other sites

@osscar  Imho, Bembis zem 2.5 - 3.0 litriem jau nav īsti Bembis. :D E46 trīslitrīgā kupeja bija ļoti feins braucamais, tas tiesa.

Just now, Stasss teica:

Tāpat ilgi nerūks.

Ja nemaldos, var līdz pat 10 minūtēm uzstādīt lai neslēdzas ārā.

Link to comment
Share on other sites

nez atkarīgs no sistēmas, man bija viens auto ko var iedarbināt , aizsēgt un aiziet...jams rūc. Protams ja mēģina braukt - key not detected un neiet.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 1 minūtes , MartiniB teica:

saliekot + un - labpraat pat atkaartotu, bet jaagaida 8 meeneshus

un gada laikaa +10% pie cenas, kur es biju pagaashgad :)

Jaunus auto vajadzēja ņemt līdz pagājušā gada vasarai... tai laikā Škodām bija super piedāvājumi... Nu jau vairāk nekā gadu ir viss slikti... cenas klāt, atlaides nedod + 2021.g. daudzām Škodām ir baigās problēmas ar elektroniku... :(

 

 

 

  • Atbalstu 1
Link to comment
Share on other sites

Pirms 8 minūtēm , osscar teica:

man bija viens auto ko var iedarbināt , aizsēgt un aiziet...

Nu vajag "modernizēt", ka lamatu var piestartēt ar skrūvjriezni, un lieta darīta..:D

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Mielestapa
Pirms 1 minūtes , Stasss teica:

Nu vajag "modernizēt", ka lamatu var piestartēt ar skrūvjriezni, un lieta darīta..:D

Savu auto darbinu tikai ar skrūvgriezi - lienu zem auto un ar skrūvgriezi savienoju kontaktus uz startera, lai sāk griezt motoru.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 55 minūtēm , MartiniB teica:

2000e amortizatori, atsperes u.c. ritoshaas daljas

 

Kantorī ir bijis visdažādāko marku, vecumu un noskrējienu autoparks. Ap 7-8 mašīnām nepārtraukti bilancē, pārsvarā Toijotas un Volvo, bet ir bijis arī Reno, Pežo, Mitsu. Pēdējo 20 gadu laikā es neatceros nu nevienu keisu, ka būtu mainīti amortizatori vai atsperes. Un kantora mašīnas, kā zināms, neviens nežēlo.

Link to comment
Share on other sites

Ņemot vērā, ka citas iespējas palielīties nevietā man visdrīzāk nebūs, re kur dažas augšminētās lamatas bildes no pagājušās vasaras, kad ar pāris kolēģiem izbraucām uz Rumbulas šosejas agrā rīta stundā pamēģināt paknipsēt. Bija jautrs pasākums, nebiju domājis, ka tik grūti būs panākt dabīgo motion-blur no rokas pa auto logu izliekušamies bildējot.

 

f10-fotosesija-012.thumb.jpg.508467355c24a3dede49b3fb4e36786b.jpg

 

f10-fotosesija-018.thumb.jpg.fb0e430cced8498141d2462fa200f390.jpg

 

f10-fotosesija-022.thumb.jpg.c39468b270b85312bf51261c0a5f5a1d.jpg

Labots - Artanis
  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

Erm, vai tad no drošības viedokļa nav tā, ka bez tās atslēdziņas var aizbraukt? mašīna gan kauks, bet neapstāsies līdz neizbeigsies degviela vai pats nenoslaapesi. 

Link to comment
Share on other sites

Pirms 1 minūtes , Zin... teica:

Erm, vai tad no drošības viedokļa nav tā, ka bez tās atslēdziņas var aizbraukt? mašīna gan kauks, bet neapstāsies līdz neizbeigsies degviela vai pats nenoslaapesi. 

Konkrēti manējā nevar - vienreiz šādi biju iekurbulējis uzsildīt ziemā, uzgāju uz dzīvokli, aizmirsu breloku uz plaukta, iesēdos un sāku braukt, pēc 10 metriem apstājās un parādīja ka atslēga nav salonā.

Link to comment
Share on other sites

Nezinu par atsperēm, bet Golfam priekšējie amīši tecina mazliet eļļu jau faktiski no paša sākuma. Tehniskajā parasti ieliek atzīmi kā tā ir, bet nav tā ka izkristu.

Servisā teica ka tā esot visiem Golfiem un īpaši uztraukties neesot par ko.

Ganjau Škodām līdzīgs stāsts.

 

 

  • Patīk 2
Link to comment
Share on other sites

Just now, Artanis teica:

Konkrēti manējā nevar

Cik skatos, arī bmw forumos saka, ka var un būtu stulbi nevareet. Kas notiek, ja atslēga saluuzt pēkšņi un esi nekurienes vidū? Vai lielā ātrumā uz baanja. 

Link to comment
Share on other sites

Just now, Zin... teica:

Kas notiek, ja atslēga saluuzt pēkšņi un esi nekurienes vidū?

Tak pieliec vienkārši breloku pie stūras statņa labajā pusē. Tāpat, kā tad, ja atslēgai akumulators izlādējies. 

Bet labs jautājums, kas notiek, ja auto jau ir ātrumā kustībā - neesmu izmēģinājis. Tad, kā Tu saki, būtu loģiski ka neizslēgtos.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 9 minūtēm , Zin... teica:

Erm, vai tad no drošības viedokļa nav tā, ka bez tās atslēdziņas var aizbraukt?

Tā jau parasti arī tās Teslas un BMW no veikalu stāvlaukumiem zog. Ar repeateri pastiprina atslēgas signalu, kas atļauj atslēgt un piedarbināt. Kad jau pabrauc tālāk un atslēga vairs nav zonā, tad sāk pīkstēt un dusmoties, bet pēc likuma slāpēt nost nevar, jo piemēram var gadīties ka uz autobāņa sīkie izmet aslēgas pa logu vai kas tamlīdzīgs. Ja tur noslāpē, tad līķi garantēti. UK ik pa laikam kāds noslāpst uz motorveja, posmos kur nav hard-shouldera. Pēctam kāds smagais labi ieliek pakaļā, ik pa laikam tādi gadījumi avīzēs (ar līķiem). Tādā gadījumā, ja noslāpst ir fiksi jālec ārā un jāmūk :D

 

Labots - AndrisBB
Link to comment
Share on other sites

Pirms 2 minūtēm , AndrisBB teica:

jo piemēram var gadīties ka uz autobāņa sīkie izmet aslēgas pa logu vai kas tamlīdzīgs.

Nu jūs te rakstat arī tā itkā pēc imobilaizera bloķēšanas auto uzreiz pa mēmajiem nomestos..

Link to comment
Share on other sites

Pirms 4 minūtēm , Stasss teica:

Nu jūs te rakstat arī tā itkā pēc imobilaizera bloķēšanas auto uzreiz pa mēmajiem nomestos..

Nenomet pa mēmajiem, bet kā saku, uz šosejas smagie neievēro un nepaspēj pārkārtoties, ieliek uz 60mph pakaļā un ir līķi. Tāpat arī tuneļos nedrīkst apstāties.

https://www.independent.co.uk/news/uk/home-news/smart-motorways-campaign-abolished-hard-shoulders-b1831591.html

Labots - AndrisBB
Link to comment
Share on other sites

Nu nevajag teoretizēt atkal.. Auto ražotājs 100 punkti par to ir padomājis, un gan jau gaitā tur nekas neatslēdzas.

Link to comment
Share on other sites

jā nost neslāpa ja nebija atslēga, tik braukt nevarēja...nu un tas ka durvis aizslēgtas.

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...