Jump to content

Subaru Outback / Forester


Kitai
 Share

Recommended Posts

Visiem japāņiem ar dīzeļiem ir pašvaki. Neviens nekad netaisīs dīzeļus tik labi, kā to savulaik darīja vācieši.

Link to comment
Share on other sites

Šiem gadiem jau kloķenes nelūzt vairs cik atceros...čomam outbeks dīzelis jauns bija pirkts...250k nobrauca bez problēmām..pēc tam pārdeve cik zinu

Link to comment
Share on other sites

2015. g. mainījās Outback paaudze. Cita būda, citi riteņi.

Ir īpašumā Outback '15, gan 2.5 benzīna ar LPG (leišu " amerikānis"). Naudas izteiksmē ēd mazāk par dīzeļnieku. Neko sliktu nevaru teikt par šo auto.

Link to comment
Share on other sites

tehno-mans

Pirmie boxteri esot bijuši draņķīgi.

Atgādināšu. Kvēpu filtrs maksā no 1500 - 2600 euro jauns. Atkarīgs kuram auto un vai orģināls. Tuvākajā laikā šo filtu esamību pēc likuma sāks kontrolēt. To vairāk kontrolēs auto remontu/servisu darbnīcas kuras būs saņēmušas atļauju no CSDD. Filtram būs obligāti jābūt tur kur tam ir jābūt. Nedrīkstēs būt metinājuma pēdas. Ja tādas būs - serviss būs tiesīgs pārbaudīt filtra esamību. Neviens serviss kuram būs CSDD atļauja auto tehniskās apskates piešķiršanai piedalīties ceļu satiksmē - nebūs ieinteresēts izņemt/izgriezt tos filtrus, jo būs risks zaudēt licenci no CSDD un līdz ar to lielu piķi, jo auto remonti pa lielam notiks tajā pašā servisā un atbildība ja kkas nesaies uz ielas būs servisa atbildība.

Un no otras puses menti kastrēs autovadītājus uz ielas ar saviem pārvietojamiem stendiem/pacēlajiem. Tas būs piķis sodos ko grābt. Tas ir jau izstrādāts plāns uz piķi.


Bet kvēpu filtrs ir tikai 1 problēma dīzelim :/

Labots - tehno-mans
Link to comment
Share on other sites

Pirms 12 minūtēm , tehno-mans teica:

Tuvākajā laikā šo filtu esamību pēc likuma sāks kontrolēt.

Kad to sāks kontrolēt zemāk minētās minētās?

 

Pirms 12 minūtēm , tehno-mans teica:

To vairāk kontrolēs auto remontu/servisu darbnīcas kuras būs saņēmušas atļauju no CSDD.

 

Link to comment
Share on other sites

Atrunāja mani no 5 gadīga Outback dīzeļa Subaru servisā - bij izdevīgs piedāvājums uz maiņu ar 3k piemaksu manam @2005.. Turpinu mocīties ar nepilnu 300 hp benzīnnieku 2,5t Legacy. :D

 

Teica, ka sūnaini pēc tam būs pārdot un vislaik kautkas jākopj. Man ir otrādi - aizbrauc pirms skates un pasaka  - Tu mūs atkal apbēdināji - nekas nebij jādara. :) 

Link to comment
Share on other sites

pirms 11 stundām , tehno-mans teica:

Nedrīkstēs būt metinājuma pēdas.

Normāli kvēpinieku nahrenizē bez metināšanas un bez jebkādām pēdām no ārpuses. CSDD, ja viņiem būtu vēlme, sen jau varēja TA laikā pieslēgt kompi un pārbaudīt. Pagaidām ir tikai muldēšana no viņu puses.

Labots - ivo
Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Atkal kļuvis aktuāls jautājums - 2.0 D no 2015. g. Ir kādas atsauksmes?

Link to comment
Share on other sites

Neņem " D" , labāk benzīnnieku 2.5 ar LPG. Ekonomiskāks. Ir tāds, 2015., "leišu " amerikānis" . Tērē ~11 l/100 km LPG. 80 kkm uz šiltes, līdz šim viss OK, TA "0".

Link to comment
Share on other sites

pirms 2 stundām , Kitai teica:

LPG negribu. Pagaidām.

 Tad brauc ar benžu. Ja gribi mazāk tērējošu, tad jaunais (no 2021) ēd ~8 l/100 km kombinētā ciklā, vecais (no 2015) ēda 1-1.5 l vairāk.

Kādi argumenti pret LPG? Subaru ar LPG draudzējas. Forester nobrauca virs 200 kkm at LPG līdz mainīja īpašnieku.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 6 minūtēm , Insekc teica:

Subaru ar LPG draudzējas

Īslaicīgi. Tur ir samērā nopietna sistēma vārstu eļļošanai jātaisa utt. Atmaksājas (varbūt) pie ļoti lieliem nobraukumiem.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Pirms 40 minūtēm , kreizā Kāja teica:

Manam drapakam ir vārstu eļļošana, cik maksāja, neatceros kaut kādi 15-20% no kopējām uzstādīšanas izmaksām, ne vairāk. Samaksā un aizmirsti.

Tev ir Subārs, vai cits dampis ar bokseri? Ja nav tad komentārs kaķim zem astes.

Link to comment
Share on other sites

pirms 11 stundām , Racer teica:

Īslaicīgi. Tur ir samērā nopietna sistēma vārstu eļļošanai jātaisa utt. Atmaksājas (varbūt) pie ļoti lieliem nobraukumiem.

Cik kkm ir īslaicīgi? Iepriekšējais Subārs (Forester   2007) virs 200 kkm ar LPG un vārstu eļļotāju nogāja līdz tika nomainīts uz Outback 2015. Motorā nekādas problēmas netika novērotas. Arī Outback ir gāzēts un ar eļļotāju. Ja nav turbo, tad eļlotājs ir ļoti vienkārša parikte - pilinātājs (maksā daždsmit EUR). Turbo Outback 2.4 tiek tirgots tikai US.

Link to comment
Share on other sites

pirms 12 stundām , Racer teica:

Īslaicīgi. Tur ir samērā nopietna sistēma vārstu eļļošanai jātaisa utt. Atmaksājas (varbūt) pie ļoti lieliem nobraukumiem.

man bija diviem eļļošanas, kas tāpat netika lietota - sākumā strādāja, pēc tam vai nu nepilēja, vai nu pilēja par daudz..

- 06' Legacy no nullītes bija nobraukti > 300K, un būtu gājis vēl bez nekādām bēdām

- 08' Impreza no nullītes bija nobraukti > 200K, un būtu gājis vēl bez nekādām bēdām

 

servisā pateica, ka viņi eļļošanu liek tikai mazmotoriem - tur 1.2 un tml, lielajiem tas vienk ir mārketings :) 

par turbo motoriem nezinu, tādi man nav bijuši.

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

Raimonds1

2.5 litru atmosfēriskos Subaru aprīkoja ar gāzi pats tirgotāju kantoris.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 58 minūtēm , Insekc teica:

Ja nav turbo

Ui, es vainīgs. Biju aizmirsis ka ir arī neturbo. Es par turbomotoriem automātiski domāju.

Link to comment
Share on other sites

Es neesmu eksperts, bet mani atrunāja likt gāzi, jo turbomotoriem pēc aptuveni 70k ar gāzi ir jāpārlasa motors. To man vairāki subāristi arī servisos ir teikuši. Nav pamata neticēt. Varu uzjautāt nianses.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 9 minūtēm , kreizā Kāja teica:

Servisos par jebkuru gāzētu autiņu ar >50% tā pateiks.

Tā gluži nav - bezturbo subārus gāzē uz nebēdu. Man 2,5t ar mainīgām vārstu fāzēm, džeki pateica kategoriski nē. 

Link to comment
Share on other sites

Pirms 22 minūtēm , Racer teica:

Man 2,5t ar mainīgām vārstu fāzēm, džeki pateica kategoriski nē.

kurš serviss? 

Link to comment
Share on other sites

martinno

Tantes runā, ka japānim gāze neesot vēlama. Tajā pašā brīdī - daudzi liek un brauc bēdu nezinādami pat vairākus 100k km.

Mistika...

Link to comment
Share on other sites

Subārs kā tāds, nav nekas labs ar saviem boxeriem. Bet mūsdienās jau visas mašīnas no kartona. Ta kā ņem ko sirds kāro un maciņš ļauj.

  • Atbalstu 1
Link to comment
Share on other sites

Sazvanīju servismeni - vnk pie 70-100 k km. sasēžoties vārsti un remonts ir ap 1,2 k eiro. Ja daudz jābrauc, tad ir jēga, manā gadījumā nav. Papildus - mabam motoram kādi 300 eiro klāt dēļ fāzēm. 2 litru atmosfērai esot tas pats. 

pirms 1 stundas , uldise teica:

kurš serviss? 

Jass.

Link to comment
Share on other sites

androidz

Tīri interesei, kāpēc tieši Subaru? Ja tas nav impreza STI vai TurboForiks? 

Link to comment
Share on other sites

Pirms 2 minūtēm , androidz teica:

Tīri interesei, kāpēc tieši Subaru? Ja tas nav impreza STI vai TurboForiks? 

Dažus gadus rallijā pabraucu ar veco audi kvatro un manuāli slēdzamiem bloķiem, tad dažus ar GT imprezu. Vadāmība subāriem ir fantastiska. Tad nu sagribējās ielas auto ar līdzīgām īpašībām un dabūju no jeņķiem atvilktu Legāsi 2,5t GT LE. Eiropā nekas tāds nebij pieejams. Vilks jēra ādā - 268 lopi stokā, man bik pārprogrammēja lai griezes moments zemāk būtu, jauda ap 290 varētu būt. Elektriskie logi, lūka, beņķi, ādas salons utt. Kārba un diffi pareizie, karoč - joprojām baudu... :)

Link to comment
Share on other sites

AndrisBB
Pirms 10 minūtēm , androidz teica:

Tīri interesei, kāpēc tieši Subaru?

Es arī apsvēru Subaru Levorg pirkšanu vienu brīdi, galvenokārt jau tapēc ka lēti (mazlietoti) salīdzinot ar citu marku braucamajiem ar līdzīgu aprīkojumu. Neviens tos lietotos negrib īpaši pirkt. Tāpat kā ar Lexus.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 16 minūtēm , Racer teica:

Jass.

pats pie šiem dzenu savējos Subaru, šie nav gāzinieki, iepriekš minētie Subaru visu laiku pie viņiem ir kopti, nevienam nekas nav klājies nost, motori pārlasīti nav.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 17 minūtēm , uldise teica:

pats pie šiem dzenu savējos Subaru, šie nav gāzinieki, iepriekš minētie Subaru visu laiku pie viņiem ir kopti, nevienam nekas nav klājies nost, motori pārlasīti nav.

Nu es pirms pāris gadiem jautāju, šodien Uğis pastāstīja, ka situācija ir labāka ar gāzes iekārtām, bet anyway - ir jēga, ja kādus 30- 40k km gadā nobrauc.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 31 minūtēm , Racer teica:

ir jēga, ja kādus 30- 40k km gadā nobrauc.

nu jēgu jau katrs var rēķināt pa savam, tagad tak pirmo gadu 10% atlaidi ceļa nodoklim gāzētājiem iedeva, uz sava Grand Caravan jūtu diezgan :) 

Link to comment
Share on other sites

Iesacejs69

kungi, es saprotu, ka [atkal] buus kocmoc, bet - kaads no jums ir ko dzirdeejis par moderno benziina dzineeju darbiibas principiem?

Nu, par cilindru mehaaniskaas un kjiimiskaas veiktspeejas testiem, par sprauslu daudzdimensiju adaptaaciju karteem.

un par to, ka liekot gaazes iekaartu, sanaak, ka DME nezinot tiek sleegaati 2 komplekti pilniigi dazhaadu sprauslu.

Ka rezultaataa ir nekorekts cilindru individuaalais degmaisiijums [pat ideaali sarezguleetai gaazes iekaartai], kas bojaa CO katus, skarbaakos gadiijumos izraisa detonaaciju?

 

Nee? hmm, nepaarsteidz :kaspich:

  • Patīk 2
  • Slikti! 1
Link to comment
Share on other sites

Pirms 1 minūtes , Iesacejs69 teica:

moderno benziina dzineeju darbiibas principiem

šaubos vai šos modernos tik plaši kāds gāzē.

minētajam Subāram ir parasts atmo dzinējs, nerunājot par manu amerikāni, kam pat maf sensors nav..

Link to comment
Share on other sites

androidz
Pirms 58 minūtēm , Racer teica:

Legāsi 2,5t GT LE

Subārs ar turbīnu cita runa :)

Link to comment
Share on other sites

Pieturamies pie tēmas un dalamies ar pieredzi. 

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

androidz

Jā, jā padzēs visus postus, kur nav runa par Forester vai Outback. Visur kur pieminēts impreza, legacy, un citas markas/modeļi dzēs naķuj ārā, lai ir tikai par tēmu! 

Bļet, 

Link to comment
Share on other sites

@androidz Ja nezini, nemuldi ;) Ne par to runa, bet par to kas vairs nav redzams. 

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...