Jump to content

Subaru Outback / Forester


Kitai
 Share

Recommended Posts

AndrisBB
Pirms 2 minūtēm , androidz teica:

Jā, jā padzēs visus postus, kur nav runa par Forester vai Outback. Visur kur pieminēts impreza, legacy, un citas markas/modeļi dzēs naķuj ārā, lai ir tikai par tēmu! 

 

Tad beigās vienīgais kas paliks būs autora jautājums :D

 

Link to comment
Share on other sites

Normāla diskusija! Viss ir kārtībā! Draza vairs nav redzama. 

Link to comment
Share on other sites

martinno
Pirms 12 minūtēm , spameris teica:

arguments

 

Kāds tur ir arguments? Pliki cipari. Kur apkopes? Kur uzstādīšanas izmaksas?

  • Patīk 1
Link to comment
Share on other sites

spameris
Pirms 3 minūtēm , martinno teica:

 

Kāds tur ir arguments? Pliki cipari. Kur apkopes? Kur uzstādīšanas izmaksas?

Uzstādīšanas izaksas tomēr pārāk dažādas, cilindru skaits tur tās paaudzes utt... Ko tu tur plāno tik ļoti kopt ?

Link to comment
Share on other sites

AndrisBB

Tad jau pat te ir labāks izmaksu uzskaitījums

http://www.ecogas.lv/price

 

Sanāk ka tādam Outbakam braucot viduvējos 15k gadā var ietaupīt 900 eirikus (ganjau ka reālajā dzīvē mazāk). Tātad vismaz gadu jābrauc, lai atsistu iekārtu (nav gan saprotams no lapas vai tā ir tikai iekārta vai kopā ar uzstādīšanu/darbu). Tad vēl papildus apkopes. Nu pieņemsim ka vēl kādi 400 eiriki uz 4 gadi.

Ja brauc 4 gadus ar to auto, tad sanāk varbūt 2k ietaupījums. Ja pieņem ka autors meklē 2015.gada modeli, kurš joprojām maksā pietiekoši daudz, tad iespējams ka gāzes iekārtas esamība nosit no pārdošanas cenas nost tos 2k. Beigās rezultāts/ietaupījums apaļa nulle.

 

Secinājums ka, lai būtu jēga, tad ir jāpērk pavecāks braucamais un ar to jāplāno braukt ilgi, vai lielus nobraukumus.

Labots - AndrisBB
Link to comment
Share on other sites

spameris
pirms 1 stundas , martinno teica:

 

Kāds tur ir arguments? Pliki cipari. Kur apkopes? Kur uzstādīšanas izmaksas?

 

pirms 1 stundas , AndrisBB teica:

Tad jau pat te ir labāks izmaksu uzskaitījums

 

 

Laikam jau bez kautkādas bezsakarīgas bravūras topiks nav iespējams 😛

Link to comment
Share on other sites

Cilvēki jau dalījās ar reālo pieredzi. Ceturtā paaudze kā minimums un ir OK. Tas atmosfēriskajiem.

Cimperlīgajiem auto sākot ar piekto paaudzi viss būs OK. Piektajai paaudzei vispār benzīnbāku var izravēt. Tikai piektā paaudze arī maksā smuki, katram dzinējam tā ir "īpaša".

 

Uzstādīšana? Jāzin konkrētais dzinējs un tā vajadzības. Labāk pie labiem spečukiem to darīt. 

Apkopes? Ceturtajai paaudzei filtrs un iztīrīt reduktoru. To var pats izdarīt - dažu minūšu ņemšanās. Vēl dažiem dzinējiem it kā vajag arī papildus eļļošanu vārstiem... 

Kompja adaptēšana - ok, tur jāzin. Bet tiešām jāzin konkrētais kompis, dzinēja īpatnības, sprauslas utt. Nederēs kurš katrs kuram ir gāzes kompja vads un māk tam pieslēgties. 

Es runāju par LPG. CNG - tā ir sarežģītāka lieta, var teikt, ka diezgan eksotiska... 

Link to comment
Share on other sites

Raimonds1

Ja tā, pavisam pa konceptuālo, tad vispār jau pasaule un Eiropa ir izziņojusi zaļo kursu un auto ražotāji viens pēc otra paziņo, ka dažam dīzeļu nebūs vispār, dažam puse auto kurā tur gadā būs tikai elektro.

 

Taču LPG un CNG rūpnieciski ražotie kaut kā tajā visā it piemirsušies, lai gan tur gan CO2 mazāk, gan arī to cieto daļiņu PM10 un PM2.5 izplūdes arī praktiski nav!

 

Kāpēc tā?

 

 

Tas būtu tāds pārejas variants.

Link to comment
Share on other sites

AndrisBB
Pirms 46 minūtēm , Raimonds1 teica:

Kāpēc tā?

 

Tapēc ka caur Eirotuneli nevar braukt :D

Tak ir kas ražo, Škodas utt. ir nopērkamas, bet pieprasījums acīmredzot ir tik mazs, ka nav jēgas ražot.

Link to comment
Share on other sites

Pirms 10 minūtēm , AndrisBB teica:

Tapēc ka caur Eirotuneli nevar braukt

Nedrīkst pazemes stāvvietas glabāt, EU ir ļoti daudz brīdinājumu par šo

Link to comment
Share on other sites

2021.08.6. , 16:01, androidz teica:

Subārs ar turbīnu cita runa :)

Laiku pa laikam bij doma patirgot auto, bet nu metu mieru - atstāšu. Nejauši atcerē'jos, ka youtubē biju ielicis pie tirgošanas video. :D
 

 

Link to comment
Share on other sites

2021.08.6. , 21:29, jema teica:

Nedrīkst pazemes stāvvietas glabāt, EU ir ļoti daudz brīdinājumu par šo

kāpēc? LPG vēl izskaidrojams, bet CNG?

  • Kādas šausmas! 1
Link to comment
Share on other sites

Pirms 16 minūtēm , kreizā Kāja teica:

tāda bērnu plaukšķene vien ir.

Nu nezin gan, kad dzīvoklī sprāgst, parasti kādus 4 dzīvokļus līdz paņem

Link to comment
Share on other sites

Sprāgt var arī uz ielas. Lpg un cng būtiskā starpība ir tajā, kurš smagāks par gaisu. Ja ir lpg noplūde, tad viss krājās pie kājām, bet ja cng, tad ceļās debesīs

Link to comment
Share on other sites

pirms 4 stundām , Usins teica:

Super video, viss izstāstīts, parādīts. Praktiski nerodas nekādi jautājumi. 

Da nē, tas bij pie sludinājuma kādreiz kopā ar bildēm un aprakstu. :D

Labots - Racer
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Iesacejs69
On 8/6/2021 at 7:45 PM, rubb said:

Cilvēki jau dalījās ar reālo pieredzi. Ceturtā paaudze kā minimums un ir OK. Tas atmosfēriskajiem.

Cimperlīgajiem auto sākot ar piekto paaudzi viss būs OK. Piektajai paaudzei vispār benzīnbāku var izravēt. Tikai piektā paaudze arī maksā smuki, katram dzinējam tā ir "īpaša".

 

Uzstādīšana? Jāzin konkrētais dzinējs un tā vajadzības. Labāk pie labiem spečukiem to darīt. 

Apkopes? Ceturtajai paaudzei filtrs un iztīrīt reduktoru. To var pats izdarīt - dažu minūšu ņemšanās. Vēl dažiem dzinējiem it kā vajag arī papildus eļļošanu vārstiem... 

Kompja adaptēšana - ok, tur jāzin. Bet tiešām jāzin konkrētais kompis, dzinēja īpatnības, sprauslas utt. Nederēs kurš katrs kuram ir gāzes kompja vads un māk tam pieslēgties. 

Es runāju par LPG. CNG - tā ir sarežģītāka lieta, var teikt, ka diezgan eksotiska... 

 

 

cieniijamais rubb.

 

pirmkaart, ir chupa [pat pirms 10..12+ gadiem razhotu] DI dzineeju, kas izmanto, piem., Stratified charge, un taadiem pat teoretiski nevar uzstaatiid nekaadu paaudzi.

otrkaart - DI benzina dzineejiem [piem., BMW taadus izmanto 15+ gadus] nekaadu 5.+ paaudzi uzstaadiit nevar.

Ok, paliek retro neDI benziina dzineeji. Ar prastiem 3.5..5 bar reikaa.

 

Un arii sheit - pat ar ideali sarezguleetu gaazes sistemu dzinejs straadaas alternatiivaa [prasti sakot - avaarijas] rezhiimaa. kaapeec?

iemesli ir vairaaki/daudzi:

a. degvielas [gaze/benziins] atskjiras energjeetiskais modelis. pilniigi atskjiriigs/savaadaaks sadegshanas process;

b. attieciigi, pilniigi atskjiras visa veida degvielas u.c. mezglu adaptaacijas. Gan kopeejaas, gan pa bankaam, gan cilindru individuaalaas;

c. fundamentaali atskjiras sprauslu uzvediiba [visos aspektos: delay/flowrate/atomizaacija, dripping, utjpr.]. Gan kopeejaas tendencees [tp adaptaaciju kartes neiekljaujas koridoros], gan individuaali [radikaali atskjiras sprauslu uzvediiba uz benziina un alternatiivaas degvielas];

d. gan iesmidzinaashanas, gan aizdedzes kartes/laiki gaazei atskjiras fundamentaali un optmaalai darbiibai buutu jaamaina pilniigi visas kartes [par energjeetisko modeli nerunajot]. Piedevaam, gaazi vajag agraaku aizdedzinaashanas briidi, kas noziimee - korekts risinaajums ''paatrinaat'' aizdedzi nav iespejams [aiture par 360- graadiem + vienu ciklu - tas nav mega risinaajums];

e. pilniigi atskjiras visu citu mezglu darbiiba/ietekme/adaptaacijas: VANOS; EGR, VVT, utjpr.

 

Un jaa, pat 10 gadus vecam neBMW gaazes iekaarta iemet DME pilniigaa limp mode. Jaa, tiek kauti nost CO kati. Ieguvums? Reaalais - taalu no teoretiskaa.

 

Link to comment
Share on other sites

Iesacejs69
2 minutes ago, kreizā Kāja said:

Pilnmēness?

Visi zina ka BMW brauc ar gāzi, google uz jautājuma "nevar uzstādīt auto gāzes iekārtu" par BMW neko nezina.

cieniijamaa kreisaa kaaja:

1. paskati BMW N53 un N43 seerijas dzineejus.

2. paskati, kaadas gaazes iekaartas tiek uzstaadiitas DI dzineejiem, piem: N54; N55; N20; N28; B38/48/58, utml.

3. paskati VW grupas FSI dzineejus, utjpr.

 

Man prieks, ka tu maaki Google, bet kaa tur bija - tu neesi trendaa[?]

Link to comment
Share on other sites

androidz
Pirms 13 minūtēm , Iesacejs69 teica:

N53 un N43 seerijas dzineejus.

2. paskati, kaadas gaazes iekaartas tiek uzstaadiitas DI dzineejiem, piem: N54; N55; N20; N28; B38/48/58, utml.

3. paskati VW grupas FSI dzineejus, utjpr.

Ehmmm, kurš no šiem dzinējiem tiek likts iekš Subaru?

Link to comment
Share on other sites

Iesacejs69
4 minutes ago, kreizā Kāja said:

es redzu, ka tieshaam esi profs shajaa teemaa.

 

bet, man nav gruuti paskaidrot.

saakotneeji FSI bija paredzeets darbam Stratified charge. Kad kapeikpishana uzvareja [un cilveeki nespeeja uzturet kaartiibaa NOx sisteemu], VW ieviesa softa upgrade, kas sho Stratified charge atrubiija [te ninase, ka, atskjiriibaa no BMW, VW gadiijumaa tika iededzinaata EML].

Shii upgrade rezultaataa tie dzineeji paarveertaas par vibreejoshiem meesliem [un po par degvielas pateerinja pieaugumu], ibo sprauslu atomizaacijas meeriijumi un drippping kompensaacijas meeriijumi iespeejami tieshi Stratified charge.

Atgriezhoties pie teemas - avaarijas rezhiimaa straadaajoshi FSI + gaaze - episks komplekts. Bet, ja nav priekszinaashanu teemaa, man ir pagruuti ko skaidrot.

Ibo, kuupot, vibrejot kaut kaa uz priekshu jau iet. Liidz briidim.

1 minute ago, androidz said:

Ehmmm, kurš no šiem dzinējiem tiek likts iekš Subaru?

es tos dizneejus mineeju kaa piemeeru, atbildot uz cita pilsonja teemu ''a BMW liek gaazi''. Bet, laikam, shis bija par sarezgjitu. Piedoshanu.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Sveiki!

varu padalīties ar:

SUBARU-LEGACY-OUTBACK-2015-2019

servisa manuāli. 
Interesentiem lūdzu

constrig@inbox.lv

Link to comment
Share on other sites

Izveido kontu, vai pieraksties esošajā, lai komentētu

Jums ir jābūt šī foruma biedram, lai varētu komentēt tēmas

Izveidot jaunu kontu

Piereģistrējies un izveido jaunu kontu, tas būs viegli!

Reģistrēt jaunu kontu

Pierakstīties

Jums jau ir konts? Pierakstieties tajā šeit!

Pierakstīties tagad!
 Share

×
×
  • Izveidot jaunu...